Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Transportul slatinean - ecouri in presa

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul OLT
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Dum 11 Iun 2006 18:21:55    Titlul subiectului: 2006-05-17 24952

Încă o amânare la licitația pentru înnoirea parcului de autobuze

"Slătinenii scapă de sicriele pe roți în iunie
de Mugurel MANEA
Aparut in ziua de Miercuri 17 Mai 2006
• Altă viață! Așa vor arăta noile autobuze.
• Locuitorii municipiului Slatina mai au de așteptat până la înlocuirea vechilor autobuze și troleibuze din oraș.
Locuitorii municipiului Slatina mai au de așteptat până la înlocuirea vechilor autobuze și troleibuze din oraș.
Licitația pentru stabilirea firmei ce trebuia să reînnoiască parcul auto, desfășurată zilele trecute la sediul primăriei, nu s-a soldat cu răspunsul mult așteptat. Dintre cele opt firme ce au cumpărat caietul de sarcini numai una a îndrăznit, în final, să se și prezinte. Cum legea prevede ca, în astfel de cazuri, să se amâne pentru o dată viitoare, autoritățile locale au decis să organizeze o nouă licitație pe 8 iunie.
“Spre surprinderea noastră, deși caietul de sarcini a fost cumpărat de mai multe firme decât la prima licitație din aprilie, la licitația de acum s-a prezentat o singură firmă (Dunărea SRL București - n. r.), adică aceeași societate pe care noi o declaraserăm câștigătoare a licitației inițiale. Legea menționează clar că trebuie amânată o licitație ce se soldează cu un astfel de rezultat, așa că am decis să derulăm o ultimă licitație în prima săptămână a lunii iunie. De data aceasta, dacă se va prezenta tot firma de acum, ea va fi cea care va lua contractul”, a spus primarul Darius Vâlcov.
Astfel, este mai mult decât posibil ca autobuzele botezate de slătineni sicrie pe roți să fie înlocuite în cel mult două luni cu unele noi, moderne, echipate potrivit normelor UE și adaptabile chiar și pentru persoanele cu handicap locomotor. În mod normal, acestea trebuiau să intre pe traseu încă din prima zi a lui aprilie, dar planurile autorităților au fost date peste cap după ce o altă firmă din București, Cefin SA, a contestat caietul de sarcini, deși nu a participat la licitația propriu-zisă.
Prețul pe care municipalitatea este pregătită să îl plătească în contul firmei ce va câștiga licitația se ridică la peste 100 de miliarde de lei vechi. Dacă primăria va reuși să bată palma, așa cum se anticipează, cu Dunărea SRL București, Slatina va avea din această vară un parc auto nou-nouț, alcătuit din 15 autovehicule noi, marca MAZ, produse în Belarus, dar echipate cu motoare Mercedes: patru minibuze, 10 autobuze și un autocar. Slatina va urma astfel exemplul altor orașe mari din țară ce au achiziționat de la aceeași firmă autovehicule de transport, printre acestea numărându-se Piteștiul, cu 35 de bucăți, Constanța, cu 134, și Sibiul, cu 40.
Editie Speciala de Oltenia, 17 mai 2006"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Dum 11 Iun 2006 18:26:07    Titlul subiectului: 2006-02-09 24953

"Oltenii scapă de 'sicriele pe roți'
Aparut in ziua de Joi 09 Februarie 2006 (Editie Speciala de Oltenia)
• Autobuze rusești cu motoare nemțești vor circula pe străzile din Slatina
Avans de 20 de miliarde
Noul serviciu de transport local va avea un parc auto alcătuit din autovehicule marca MAZ, produse în Belarus, dar echipate cu motoare Mercedes. Conform contractului de leasing financiar, municipalitatea va achita un avans de 20 la sută din suma totală a mașinilor, respectiv 20 de miliarde lei vechi, urmând ca plata integrală să aibă loc în cinci ani.
Darius Vâlcov
Se impune să renunțăm la transportul public cu troleibuzele și autobuzele actuale, care sunt mult prea costisitoare din punct de vedere al intervențiilor la rețeaua de contact electric și al reparării lor. Ce mai încolo și-ncoace, costul întreținerii cu un troleibuz este de patru ori mai mare decât acela al unui autobuz.
Tinichelele, duse la casat, iar spațiile, vândute
Autobuzele și troleibuzele societății de transport local din Slatina (SC LOCTRANS SA, aflată în subordinea primăriei - n. r.) vor dispărea din peisajul municipiului în nici două luni, iar rețeaua de contact electrică va fi desființată. Poreclite de multă lume “sicrie pe roți”, din cauza condițiilor precare de confort și transport oferite, autovehiculele menționate vor face loc altora noi, moderne, echipate potrivit normelor UE și adaptabile chiar și persoanelor cu handicap locomotor. În plus, actualele mașini sunt uzate fizic și moral, având mai bine de 25 de ani. Ca și cum nu ar fi fost îndeajuns, costurile foarte mari de reparare și întreținere au obligat autoritățile să găsească soluții pentru înlocuirea lor. Astfel, membrii AGA de la LOCTRANS au decis în ședința de marți seara ca autobuzele să fie duse la casat în cel mai scurt timp, spațiile firmei, vândute, iar cele două troleibuze, “retrocedate” Fiscului, care, oricum, este stăpânul lor de drept din cauza datoriilor firmei, de 24 de miliarde la bugetul de stat. Situația ar urma să se schimbe total de la începutul lunii aprilie, când ar trebui să-și intre în atribuții noul serviciu de transport local, aflat și el în subordinea primăriei prin intermediul societății de apă-canal (în cadrul căreia va fi înființat) SC ACETI SA. “Se impune să renunțăm la transportul public cu troleibuzele și autobuzele actuale, care sunt mult prea costisitoare din punct de vedere al intervențiilor la rețeaua de contact electric și al reparării lor. Costul întreținerii cu un troleibuz este de patru ori mai mare decât acela al unui autobuz. Deci, nu cred că se justifică păstrarea unor astfel de autovehicule de transport. Dacă am fi avut 10 - 20 de linii de troleu și nu doar două, cum este în prezent, situația poate că ar fi fost alta, însă așa... De îndată ce vor sosi autobuzele noi, vom trece la casarea celor vechi”, a declarat Darius Vâlcov, primarul Slatinei. O dată cu renunțarea la troleibuzele și autobuzele LOCTRANS, va avea loc și o restructurare de personal. Astfel, mai bine de 70 la sută din personal va fi disponibilizat, iar o altă parte redistribuit la noul serviciu de transport. Lucrurile s-au pus deja în mișcare. În urma unei licitații desfășurate la finele anului trecut, la care au participat SC BRD Sogelease SRL București și SC Dunărea SRL București, câștigătoare a fost desemnată cea din urmă, datorită sumei competitive avansate, cu 30 de miliarde mai puțin decât alte oferte. SC Dunărea SRL a primit deja ordinul autorităților locale de a livra în oraș 15 mijloace de transport noi: 10 autobuze, patru minibuze și un autocar, până la 31 martie cel târziu. Prețul pe care municipalitatea s-a angajat că îl va plăti se cifrează la 101,5 miliarde lei vechi, sumă ce include TVA. Pentru a face rost de banii necesari înnoirii parcului auto al municipalității, ACETI SA a supus dezbaterii consilierilor locali un proiect de hotărâre prin care societatea de apă-canal din Slatina să-și majoreze capitalul social cu 20 de miliarde, lucru votat de consilieri chiar în ședința de ieri. Slatina urmează astfel exemplul altor orașe din țară, care au achiziționat de la aceeași firmă autovehicule de transport MAZ, printre ele numărându-se Piteștiul, cu 35 de bucăți, Constanța, cu 134, și Sibiul, cu 40. (M. M.)"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Dum 11 Iun 2006 18:32:19    Titlul subiectului: 24955

Nota de fundamentare - H.G. nr. 143/03-02-2006
Hotărârea Guvernului nr. 143/2006 pentru aprobarea efectuării concedierilor colective în baza prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 8/2003 privind stimularea procesului de restructurare, reorganizare și privatizare a unor societăți naționale, companii naționale și societăți comerciale cu capital majoritar de stat, precum și a societăților comerciale și regiilor autonome subordonate autorităților administrației publice locale, de către Societatea Comercială "LOCTRANS" - S.A. Slatina
Publicata în M.Of. nr. 139/14-02-2006
Societatea Comercială "LOCTRANS" - S.A. Slatina cu sediul în Slatina, str. Nicolae Bălcescu nr.22, înregistrată la Registrul Comerțului Olt sub nr. J 28/206/1998 având C.U.I. - R 1517006, a fost creată prin reorganizarea fostei Regii Autonome “LOCTRANS OLT” Slatina și are ca acționar unic administrația publică locală a municipiului Slatina, reprezentată prin Consiliul Local al Municipiului Slatina, capitalul social fiind integral de stat.
Societatea are ca obiect principal de activitate transportul public local de călători prin servicii regulate pe raza municipiului Slatina.
Anul 2005 a debutat în condiții dificile de funcționare, societatea având datorii către bugetul de stat de 2.263.894 lei (RON), din care 633.219 lei (RON) majorări și penalități, datorii acumulate în perioada 2001-2004 ca urmare a neîncasării subvenției cuvenite de la Primăria municipiului Slatina pentru transportul persoanelor care beneficiază de gratuități conform prevederilor legale, care la finele anului 2005 era de 2.524.962 lei (RON).
Declinul economic al acestei societăți este cauzat pe de o parte de starea tehnică a parcului auto din dotare având o vechime de 30 ani, fiind uzat și moral și fizic, stare ce contribuie la disconfortul călătorilor urmare aspectului degradat, a vitezei mici de deplasare și a cărui menținere în exploatare nu generează profit urmare costurilor foarte mari a pieselor ce se găsesc mai greu pe piață, iar pe de altă parte de existența unei concurente neloiale practicată de transportatorii particulari care duce la diminuarea continuă a numărului călătorilor și implicit a veniturilor.
Structura actuală de organizare și funcționare a societății cuprinde o coloană de transport cu autobuze – microbuze deservită de 25 autobuze și 4 microbuze, închiriate, și o formație de transport electric cu 2 troleibuze ce au costuri de exploatare și de personal foarte mari, structură cu un total de 105 salariați care s-a dovedit a fi una ineficientă și cu servicii de slabă calitate.
În aceste condiții, conducerea societății a declanșat un Program de restructurare și redresare financiară care vizează toate compartimentele de activitate ale societății și care are în vedere 2 direcții principale și anume:
- adaptarea programului de transport în funcție de fluxul de călători și în concordanță cu noile capacități de transport persoane ce vor intra în dotare (10 autobuze, 1 autocar și 4 microbuze) în trimestrul I al anului 2006;
- redimensionarea structurii de personal din activitățile colaterale activității de bază și a externalizării anumitor servicii, ceea ce permite reducerea efectivă de posturi din organigramă. Aceste direcții de acțiune au fost dictate de dimensionarea activității la un nivel maxim de eficiență și se materializează prin măsuri organizatorice și de desfășurare a activității care sunt cuprinse în “Programul de Restructurare și Redresare Financiară”, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Slatina nr.229/2 noiembrie 2005 și în “Proiectul de concediere colectivă”, avizate de sindicate.
În urma aplicării ”Programului de Restructurare și Redresare financiară” prin reducerea efectivă de posturi din organigrama, personalul salariat al societății se va reduce de la 105 salariați la 48 salariați, astfel că se estimează o diminuare a cheltuielilor cu salariile de circa 47.966 lei (RON)/luna, pe seama reducerii forței de muncă, situație convenită de Patronat cu Sindicatul prin Protocolul încheiat la data de 18.10.2005.
Societatea are o structură a acționariatului în care administrația publică locală are calitate de acționar unic.
Numărul real al personalului disponibilizat în conformitate cu prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 8/2003 privind stimularea procesului de restructurare, reorganizare și privatizare a unor societăți naționale, companii naționale și societăți comerciale cu capital majoritar de stat, precum și a societăților comerciale și regiilor autonome subordonate autorităților administrației publice locale, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 569/2003, cu modificările și completările ulterioare, este de 57, în doua etape:
- etapa I: noiembrie 2005 – 31 decembrie 2005;
- etapa a II-a: 1 ianuarie 2006 – 28 februarie 2006.
Plățile compensatorii care trebuie acordate salariaților se ridică la un total de aproximativ 1.433.802 lei (RON).
De asemenea, precizăm faptul că în contractul colectiv de muncă, aplicabil la nivel de societate, nu sunt prevăzute plăți compensatorii.
Salariații Societatea Comercială "LOCTRANS" - S.A. Slatina, societate subordonată autorității administrației publice locale – Consiliul local al municipiului Slatina, fiind disponibilizați prin concediere colectivă în baza programului de restructurare și reorganizare, pot beneficia de măsurile de protecție socială în baza prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 8/2003, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 569/2003, cu modificările și completările ulterioare, prin acordarea de salarii compensatorii.
Facem precizarea că la elaborarea prezentului act normativ a fost îndeplinită procedura prealabil aplicabilă pentru asigurarea transparenței decizionale în administrația publică, prevăzută de Legea nr. 52/2003.
Față de cele prezentate, a fost promovată prezenta Hotărâre a Guvernului pentru aprobarea efectuării concedierilor colective în baza prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 8/2003 privind stimularea procesului de restructurare, reorganizare și privatizare a unor societăți naționale, companii naționale și societăți comerciale cu capital majoritar de stat, precum și a societăților comerciale și regiilor autonome subordonate autorităților administrației publice locale, de către Societatea Comercială "LOCTRANS" - S.A. Slatina.
Proiectul prezentului act normativ a fost avizat favorabil de Consiliul Legislativ prin avizul nr.108/24.01.2006.
Ministrul administrației și internelor
Vasile Blaga
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Vin 11 Aug 2006 23:27:41    Titlul subiectului: 2006-07-01 30676

"Edilii slătineni nu găsesc dotări pentru regia de transport
Autobuze pentru Loctrans, misiune imposibilă
de Mugurel MANEA
Aparut in ziua de Sambata 01 iulie 2006
Autoritățile municipale din Slatina sunt incapabile să rezolve problema înnoirii parcului auto al regiei locale de transport, Loctrans SA. Licitația organizată în acest sens a avut deja mai multe termene, dar limpezirea situației încă se lasă așteptată. La ultima tentativă, de la începutul acestei luni, s-au prezentat două firme, niciuna dintre ele neîndeplinind în totalitate condițiile prevăzute în caietul de sarcini. Astfel, dacă una este pregătită să livreze autobuzele dorite de municipalitate - marca MAZ (foto), produse în Belarus și echipate cu motoare Mercedes -, nu același lucru se întâmplă în cazul minibuzelor, ce nu sunt deloc pe placul autorităților. Culmea, a doua firmă fabrică minibuze cu motoare englezești agreate de reprezentanții primăriei, dar degeaba, deoarece autobuzele pe care le oferă nu sunt pe gustul edililor.
“Nu ne gândeam că vom ajunge în situația aceasta! Adică una din firme are autobuzele care ne plac și ce s-ar potrivit de minune orașului, fiind și conforme cu ultimele tendințe în domeniu, iar cealaltă societate produce minibuze de calitate, mai bune decât cele ale primei firme, pe care noi le considerăm jalnice! Noi am vrea să luăm autobuzele de la unii, și minibuzele de la ceilalți, dar nu acceptă ei. Nu știu cum vom rezolva problema, încă încercăm să găsim o cale de a-i convinge”, a afirmat, încurcat, edilul-șef Darius Vâlcov.
Pentru că nu se știe cum și, mai ales, când se va reuși rezolvarea problemei, reprezentanții administrației se feresc acum să mai avanseze un termen. Reamintim că autoritățile slătinene intenționează să achiziționeze 15 mijloace de transport noi: 10 autobuze, patru minibuze și un autocar. Suma pe care municipalitatea este pregătită să o achite în acest sens se ridică la aproape 100 de miliarde de lei vechi.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
chirila_alex



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Ultima vizita: 04/Iun/2011
Mesaje: 69
Locație: Constanta

MesajTrimis: Vin 25 Mai 2007 21:32:29    Titlul subiectului: 79196

Zece autobuze, patru minibuze si un autocar cumparate cu 101,15 miliarde
Cu data de 1 ianuarie 2006, municipiul Slatina are un nou serviciu de transport comun, in locul falimentarei SC Loctrans SA si in cadrul SC Aceti SA, ambele societati aflându-se in subordinea consiliului local. Numai ca acest serviciu nu exista si in realitate, ci doar pe hârtie.
Pentru infiintarea lui si reasezarea transportului in comun in resedinta judetului, dupa falimentul fostei societati de resort, este nevoie sa se parcurga câtiva pasi, care tin in parte de cele doua societati implicate, in parte de autoritatile municipale si judetene.
• Povestea
Primul pas pentru ca noul serviciu sa fie infiintat efectiv ar fi fost desfiintarea Loctrans. Lucru care nu este posibil decât dupa ce societatea isi va achita toate datoriile.
Ca atare, municipalitatea a facut primul pas pe cealalta cale. Dupa infiintarea serviciului in acte, prin hotarâre a Consiliului de Administratie al Aceti, Primaria Slatina a demarat procedura de achizitionare a mijloacelor de transport prin licitatie publica, anuntata in Monitorul Oficial al României. Prima incercare a avut loc pe la mijlocul anului trecut, potrivit primarului Darius Vâlcov, si s-a soldat cu un esec deoarece la licitatie nu s-a prezentat decât o singura firma. Procedura a fost reluata pe sfârsitul lui 2005, de aceasta data depunând oferte doua societati.
• Licitatia
Deschiderea ofertelor a avut loc imediat dupa Craciun, pe 27 decembrie. In cursa pentru dotarea Slatinei cu 15 mijloace de transport moderne, care urmeaza sa fie platite cu bani publici, s-au inscris SC BRD Sogelease SRL Bucuresti si SC Dunarea SRL Bucuresti.
Din comisia de licitatie, care a luat aceasta decizie, pe lânga vicele Ion Ion, in calitate de presedinte, au mai facut parte doi oameni de la primarie, trei de la Aceti si unul de la Loctrans: sefa serviciului de productie, Viorica Streinu, in calitate de secretar, inginerul-sef Marin Patru, directorul economic Marian Netoi, toti de la Aceti, directorii tehnic si economic ai primariei, Minel Prina si, respectiv, Gheorghe Bodescu, si directorul Loctrans SA, Dan Liviu Mircea.
• Preturile
Viceprimarul Ion Ion, insarcinat de edilul-sef sa coordoneze activitatea SC Aceti SA in 2006, a anuntat ieri câstigatorul licitatiei. Primaria Slatina va achizitiona zece autobuze, patru minibuze si un autocar de la Dunarea Bucuresti, la pretul de 8,5 milioane RON fara TVA, adica 101,15 miliarde cu tot cu TVA.
Cealalta societate a cerut pe cele 15 autovehicule 11 milioane RON, fara TVA, adica 130,9 miliarde cu tot cu TVA.
• Masinile
Toate masinile cu care slatinenii vor circula prin oras sunt marca MAZ, sunt produse in Belarus si sunt echipate cu piese Mercedes, sustine viceprimarul Ion Ion. „Zilele urmatoare vom trimite scrisori celor doua societati pentru a le informa asupra câstigatorului licitatiei si vom publica rezultatul si in Monitorul Oficial al României“, spune adjunctul edilului-sef.
„Masinile o sa vina dupa trei luni de la semnarea contractului de achizitie publica. Am optat pentru acest tip de masini deoarece am vazut cum se comporta, intr-o vizita la Pitesti. Pentru ca si Primaria Pitesti a cumparat 35 de MAZ-uri, Primaria Constanta 134 si Primaria Sibiu 40“, mai spune Ion Ion.
• Contractul
Urmatorul pas pentru ca serviciul de transport de la Aceti sa mai prinda putin contur este semnarea contractului cu Dunarea Bucuresti. Numai ca pâna atunci mai sunt de facut doi pasi intermediari. Primul este aprobarea bugetului la nivel judetean, in sedinta a CJ Olt, pentru ca, la rândul sau, Primaria Slatina sa poata aproba propriul buget. Al doilea pas intermediar este prinderea sumei din contractul de achizitie publica a celor 101,15 miliarde lei vechi in bugetul pe 2006, suma ce nu ar fi fost prinsa in proiectul deja intocmit si retras din ultima sedinta a consiliului local de anul trecut. Ion Ion s-a ferit sa spuna vreo vorba despre felul cum vor fi platite cele 15 MAZ-uri
http://www.gdo.ro/Eveniment/2006-01-10
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Dum 23 Aug 2009 09:32:50    Titlul subiectului: 2009-06-15 115869

Un articol publicat de "Gazeta de Olt", editia din 15.06.2009 in care este surprins "modul de functionare" al unei statii ilegale. Se pare ca masurile intarzie sa apara iar gradul de civilizatie al unora lasa mult de dorit...

"Navetiștii preferă stația ilegală de la Steaua

Slătinenii care locuiesc în blocurile din cartierul Steaua sunt terorizați de mizeria și gălăgia navetiștilor. Stația ilegală de autobuz continuă să funcționeze, în ciuda demersurilor autorităților.

Microbuzele firmelor care transportă persoane opresc în cartierul Steaua din Slatina pentru a-și lua clienții. Deși este considerată ilegală, stația de autobuze continuă să funcționeze, spre nemulțumirea locatarilor din blocurile învecinate. De dimineață, de la 5.30, și până noaptea, la 24.00, acolo este o forfotă continuă. Sute de oameni din comunele județului așteaptă zilnic microbuzele pe trotuar, la numai câțiva metri de blocuri. Până la sosirea mașinilor, își cumpără mâncare, cafea, băuturi alcoolice și răcoritoare, iar resturile le aruncă pe jos.
„Am făcut zeci de reclamații la primărie, poliție și nu se ia nici o măsură. Poliția Comunitară dă amenzi. Este totul în regulă cât sunt ei prezenți, după ce pleacă mizeria și gălăgia revin. Primăria spune că nu are cadrul legal să ia măsuri. Noi am propus să se înființeze stație de autobuz pe strada Milcov, dar nu se vrea“, a spus Victor P., locuitor din zonă.
Navetiștii preferă să aștepte microbuzele în cartierul Steaua, deoarece lucrează la fabricile din zonă și pierd mai puțin timp pe drum. „Noi avem abonament. Aceasta este stația navetiștilor și este aproape și de locul de muncă. Să amenajeze primăria autogară în zonă, nu să ne trimită la gară sau la Zahana“, a spus un navetist.

Firmele de transport vor stație nouă

Transportatorii susțin că sunt nevoiți să oprească autobuzele la Steaua întrucât în zonă se adună mulți călători.
„Acolo se strâng sute de călători zilnic. Unii dintre ei așteaptă de când se știu autobuzul în acea zonă, alții vin de la țară și nu știu unde să aștepte. Noi funcționăm legal, însă în zona respectivă opresc foarte mulți "rechini", care transportă ilegal persoane fără să plătească nici un fel de taxe. Am propus primăriei să ne dea un teren lângă stația de peco sau să construiască acolo autogară. Dar nu se vrea, la mijloc fiind alte inerese“, a declarat patronul firmei de transport Coveanu.
Situația persistă de câțiva ani, iar de fiecare dată polițiștii comunitari, de la Rutieri și cei de la Ordine Publică au împărțit sute de amenzi atât transportatorilor, cât și magazinelor care erau deschise după programul legal.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Vin 30 Oct 2009 11:55:47    Titlul subiectului: 2009-10-28 119189

Autobuzele din Slatina, pline de afise electorale:

http://www.gazetaoltului.ro/gazeta_new/viewArticle.htm?id=5747

Gazeta Oltului a scris:
Autobuzele din Slatina, pline de afise cu Basescu

Loctrans este o firma de transport urban, care apartine si ea Primariei Slatina. Pentru buna functionare a unitatii sunt folositi bani publici. Ei bine, si asupra acesteia exista suspiciuni care depasesc cu mult limitele legii. Exista acuzatii, de aceasta data bine fondate, ele fiind vizibile oricarui cetatean. De o saptamana de cand a inceput campania electorala autobuzele Loctrans si-au schimbat culoarea. De la geamurile acestora te priveste ostentativ Traian Basescu, care are un singur mesaj: „De ce le e frica, nu scapa”. Cum este posibil acest lucru? Foarte simplu. Cu ajutorul autoritatilor locale, care, spun ele, au un contract de publicitate. Membrii celorlalte partide spun ca ele nu au primit acordul de a-si lipi afisele electorale ale candidatiilor pe care ii sustin. De aici si supararea lor. Mai mult, acestia invoca legea, care spune ca institutiile publice si persoanele care lucreaza in ele nu pot face campanie. A respecta legea in campanie electorala este un lucru care de cele mai multe ori lasa de dorit. Asta datorita faptului ca interesele sunt mult prea mari pentru a sta intr-o lege, care, de cele mai multe ori, poate fi ocolita cu diplomatie… sau nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Lun 04 Ian 2010 09:42:07    Titlul subiectului: 2010-01-03 121905

E posibil ca Loctrans sa se mute anul acesta:

http://www.adevarul.ro/locale/slatina/Slatina-_Sala_polivalenta_pe_locul_autogarii-in_2010_0_182981945.html

Adevarul a scris:
Autoritățile locale plănuiesc ca în noul an să construiască o sală polivalentă, grădinițe, o creșă, dar și câteva sute de locuințe pentru tineri. Vor continua și lucrările de reabilitare termică.

Chiar dacă anul 2010 se anunță tot unul de criză, Primăria Slatina vrea să demareze câteva proiecte costisitoare. Cel mai important este construirea unei săli polivalente acolo unde este sediul LocTrans, compania de transport local.

„Este o investiție mare, de care orașul are nevoie. Sala Polivalentă va costa 15 milioane de euro, dintre care 25% sunt de la bugetul local, iar 75%, fonduri de la Guvern. Va avea 10.000 de metri pătrați, 2.000 de locuri și o sală de antreanament“, a explicat primarul Darius Vâlcov.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul OLT Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community