Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Renumerotarea vehiculelor de transport din Galati

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 02/Oct/2019
Mesaje: 1739
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 12 Iun 2007 22:12:36    Titlul subiectului: Renumerotarea vehiculelor de transport din Galati 79489

Odata cu introducerea numerelor de inmatriculare pentru tramvaie s-au schimbat si numerele de parc ale tramvaielor, numerele vechi fiind inlocuite cu aceleasi numere de pe placutele de inmatriculare; astfel KT4D-urile de exemplu in loc de numere cu 2 cifre au numere de 4 cifre acum.

Iata si corespondenta intre numerele vechi si noi; este o lista de uz intern a depoului galatean. In stanga sus sunt 3 tramvaie Tatre T3 (nu le-am vazut in depou si din pacate nu am intrebat de ele), urmeaza Tatrele T4 (inclusiv cele 4 remorci B4) si apoi in stanga-jos cele 4 perechi de Duewag L; in dreapta sunt KT4D-urile. Numerele vechi sunt in stanga, cele noi in dreapta.




Pentru exemplificare iata acelasi tramvai, in acelasi loc (dar la 10 luni diferenta), cu aproape aceleasi reclame dar cu numere diferite:



Pacat ca cei de la Transurb Galati au renuntat la stilul vechi de inscriptionare, poate era unul din cele mai frumoase din tara, cel putin cifrele alea mari de pe KT4D-uri. Pe de alta parte puteau sa renunte la primul zero - deci sa fie 120 in loc de 0120.
Totusi chiar daca a scazut din eleganta miscarea celor de acolo nu este lipsita de logica: Noile numere de parc (cele indentice cu nr. de inmatriculare) sunt continue; numerele vechi aveau gauri in secventa de numerotare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 06/Oct/2019
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 18 Iun 2007 08:59:33    Titlul subiectului: 79650

Aveau gauri deoarece multe numere au apartinut vechilor vagoane, apoi s-au acordat aleatoriu ori de pe cele vechi sau s-au creat altele noi, dar fara a se tine ,,sirul"!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
George_GL



Data înscrierii: 09/Iul/2006
Ultima vizita: 06/Feb/2017
Mesaje: 81
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 07 Apr 2008 11:55:15    Titlul subiectului: 91593

Din nou tramvaiele din Galati sufera modoficari ale numerelor de parc.
Ex: actualul #0228 va primi numarul #1278. De ce fac iar aceasta renumerotare...nu stiu...nu mi s-a zis.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 07 Apr 2008 20:31:54    Titlul subiectului: 91619

Ar fi necesara aplicarea unui sistem general de numerotare, si cand spun acest lucru ma refer atat la tramvaie cat si la autobuze si troleibuze. Daca ar fi sa "evaluam" situatia curenta, am ajunge la urmatoarea concluzie: tramvaiele si troleibuzele au numerele de parc alcatuite din cifre iar autobuzele le au alcatuite dintr-un grup de trei litere. Avand in vedere ca toate aceste mijloace de transport apartin aceleiasi societati (Transurb Galati) mi s-ar pare normal sa se adopte o noua numerotare, comuna pentru toate mijloacele pe care aceasta societate le detine. Cea mai simpla (si totodata logica) varianta ar fi fost sa se rezerve un set de numere pentru autobuze (acestea nu trebuie sa faca neaparat referinta la placutele de inmatriculare), un set de numere pentru tramvaie si unul pentru troleibuze. "Aplicatiile" acestei variante se pot observa la mijloacele de transport din majoritatea oraselor romanesti. Poate ca renumerotarea tramvaielor reprezinta un nou pas in aceasta directie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 07 Apr 2008 23:59:12    Titlul subiectului: 91629

Cifrele de pe tramvaie sunt cifrele numărului de înmatriculare de la Primăriei. Literele de pe autobuze știți ce sunt.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 12/Iul/2019
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Sâm 12 Apr 2008 22:37:13    Titlul subiectului: Noile placute de inmatriculare ale tramvaielor 91838

Last Sunday (6th April 2008) I observed that several Transurb trams were running without their registration plates. All of the Transurb trams observed today (Sat April 12th 2008) were carrying new registration plates with different numbers than the previous ones.
I attach three photos, the first shows T4D nr. 0080 running on line 36 without its registration plate on 6th April.
The second shows T4D nr. 0089 at Piata Centrala today with its new registration plate fitted, and the third shows a close up view of the new plate carried by KT4D nr. 0105.
I observed an ex:Dresden T4D with its new plate fitted, but its running number painted out - so maybe the tram fleet will be renumbered to correspond with these new plates.



060408 014r.jpg
 Descriere:
0080 on line 36. 6/4/08
 Mărime fișier:  138.83 kb
 Vizualizat:  de 18448 ori

060408 014r.jpg



120408 003r.jpg
 Descriere:
0089 on line 44. 12/4/08.
 Mărime fișier:  133.48 kb
 Vizualizat:  de 18448 ori

120408 003r.jpg



120408 009r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.4 kb
 Vizualizat:  de 18448 ori

120408 009r.jpg



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 12 Apr 2008 22:42:28    Titlul subiectului: 91840

La majoritatea Tatrelor s-au aplicat placutele cu noile numere si s-au sters vechile numere. Nu stiu inca daca numerele de pe placute vor fi trecute pe laterale sau frontal/posterior pe aceste tramvaie. Ramane de vazut acest aspect. Tramvaiele olandeze ruleaza - deocamdata - cu vechile numere.
Toate ZGT-urile au primit placute cu numerele noi. Ca si la fostul model de inmatriculare, numerele sunt vopsite frontal si posterior. In prezent, am remarcat doua ZGT-uri care au primit numere noi, vopsite frontal/posterior. In cazul Tatrelor am remarcat ca la cateva au fost sterse numerele vechi insa nu s-au trecut cele noi iar altele ruleaza cu vechile numere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 14/Oct/2019
Mesaje: 640
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 13 Apr 2008 15:10:13    Titlul subiectului: 91876

Nu stie nimeni cu ce scop s-au reinmatriculat din nou tramvaiele?
Si oare se vor reinmatricula si troleibuzele?
Corespondenta dintre numerele vechi si cele noi este:
223-067,
224-068,
225-069.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 12/Iul/2019
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Dum 13 Apr 2008 20:27:41    Titlul subiectului: 91898

Further to George_GL's post, I attach a photograph, taken today (13/4/08), of one of the Duewag ZGT trams carrying the new numbers, and a close-up of its new number plate. The tram in question is ex:RET 814, previously Transurb #0227.


130408 020r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.95 kb
 Vizualizat:  de 18400 ori

130408 020r.jpg



130408 021r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.28 kb
 Vizualizat:  de 18400 ori

130408 021r.jpg



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_GL



Data înscrierii: 09/Iul/2006
Ultima vizita: 06/Feb/2017
Mesaje: 81
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 14 Apr 2008 08:43:54    Titlul subiectului: 91910

Acesta a fost primul ZGT caruia i s a vopsit noul numar. Dupa aceasta venind spre depoul 1 dupa cum se vede a fost lovit de un autobuz Isuzu.

S a inceput vopsirea noilor numere pe ZGT uri si pe Tatrele galbene. Dupa acestea vor intra la rand KT4D urile. Numerele vor fi vopsite peste cele vechi.

0206-1251
0207-1252
0208-1253
0209-1254
0210-1255
0212-1256
0213-1257

0214-1258 ?

0215-1259
0216-1260
0226-1261
0227-1262
0228-1263
0229-1265
0230-1265
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 12/Iul/2019
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Mie 23 Apr 2008 15:29:40    Titlul subiectului: 92386

The Tatra trams are now appearing with fleet numbers to match their new registration plates. The following photos of 1311 (ex: 0086) and 1329 (ex: 0101) were taken on Sat 19th April 2008


Galati 1311 TL(1r).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.56 kb
 Vizualizat:  de 18213 ori

Galati 1311 TL(1r).jpg



Galati 1329 TL(4r).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.97 kb
 Vizualizat:  de 18213 ori

Galati 1329 TL(4r).jpg



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 12/Iul/2019
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Lun 28 Apr 2008 20:54:55    Titlul subiectului: 92680

The ex: Frankfurt Main Duewag L tramcars have been renumbered backwards !
Thus 0123 is now 1269, 0124 is now 1268, 0125 is now 1267 and 0126 is now 1266.

The ex: Dresden Tatra T4D cars have been renumbered from 0080 - 0091 to 1305 - 1316.

The pictures below show:

Duewag L trams 1267 & 1269 (previously 0125 & 0123).
Duewag L tram 1266 (ex: 0126) with Tatra T4D 1313 (ex: 0088) and B4 trailer 1270 (ex: 0131).
Tatra T4D nr. 1308 (ex: 0083)
Snow plough nr. 1302 (ex: 0127)

All photos taken on Saturday 26th April 2008.



260408 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.97 kb
 Vizualizat:  de 18163 ori

260408 010.jpg



260408 082.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.52 kb
 Vizualizat:  de 18163 ori

260408 082.jpg



260408 068.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.02 kb
 Vizualizat:  de 18163 ori

260408 068.jpg



260408 078.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.38 kb
 Vizualizat:  de 18163 ori

260408 078.jpg



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 12/Iul/2019
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Mie 14 Mai 2008 08:39:16    Titlul subiectului: Coupled trams & trams & trailers 93348

The new numbers for the coupled vehicles are shown below (This data is from personal observation).

Duewag L:
1266 (ex: 0126) coupled to 1275 (ex: 0135)
1267 (ex: 0125) coupled to 1278 (ex: 0138)
1268 (ex: 0124) coupled to 1277 (ex: 0137)
1269 (ex: 0123) coupled to 1276 (ex: 0136)

Tatra T4/B4:
1306 (ex: 0081) coupled to 1271 (ex: 0132)
1307 (ex: 0082) coupled to 1272 (ex: 0133)
1310 (ex: 0085) coupled to 1273 (ex: 0134)
1313 (ex: 0088) coupled to 1270 (ex: 0131)

Tatra KT4D:
1330 (ex: 0102) coupled to 1350 (ex: 0122)
1335 (ex: 0107) coupled to 1349 (ex: 0121)

The attached photos show:

Two views of the wonderful 1956-built Duewag L nr. 1269 & its trailer nr. 1276 - taken on 7th May 2008.

A view of Duewag L nr. 1268 & trailer nr. 1277 passing its sister car which is now part of the MacDonalds fast food facility - photo taken on 13th May 2008.

A view of Tatra B4 trailer nr. 1271 which is coupled to T4 nr. 1306 taken on 26th April 2008.

Finally two views of Tatra KT4D trams 1330 & 1350 taken on 26th April 2008 and 13th May 2008.



7May08 015r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.32 kb
 Vizualizat:  de 18081 ori

7May08 015r.jpg



7May08 017r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.41 kb
 Vizualizat:  de 18081 ori

7May08 017r.jpg



130508 039r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.75 kb
 Vizualizat:  de 18081 ori

130508 039r.jpg



260408 032r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.46 kb
 Vizualizat:  de 18081 ori

260408 032r.jpg



260408 022r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.42 kb
 Vizualizat:  de 18081 ori

260408 022r.jpg



130508 003r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.7 kb
 Vizualizat:  de 18081 ori

130508 003r.jpg



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 15 Mai 2008 22:55:19    Titlul subiectului: 93445

Sunt convins ca multi dintre dvs. v-ati intrebat ce rost avea ca dupa o prima renumerotare a tramvaielor si troleibuzelor sa aiba loc, intr-un timp relativ scurt, o a doua renumerotare... Ei bine, iata si explicatia: prima numerotare, in urma carora tramvaiele au schimbat numerele de doua respectiv trei cifre cu numere de patru cifre (varianta abc devine 0xyz unde a, b, c, x, y, z simbolizeaza cifrele din componenta numerelor de parc) a fost implementata de Transurb pentru "evidenta proprie". Practic s-a dorit a fi o reorganizare "scriptica" a parcului de tramvaie. In cel de-al doilea caz, numerele cu placute galbene, afisate pe tramvaie si troleibuze, au fost impuse de Politie. Sunt o multime de alte mijloace auto care au primit astfel de placute (scutere, buldozere, grabbere, excavatoare, cisterne, ...). S-a considerat ca o parte din mijloacele auto galatene nu ar necesita numere de inmatriculare in varianta clasica (GL - ab - XYZ) si prin urmare s-a adoptat pentru evidenta un set de numere "simplificate" (de exemplu: GALATI 0234)

"Reorganizarea scriptica" se refera la modul de organizare interna adoptat de Transurb, nu la numerele/placutele eliberate de Politie.
Au fost doua etape distincte. Cea de-a doua etapa a constat in impunerea placutelor de inmatriculare emise de Politie. Mai exact, prin aceasta formalitate, toate mijloacele auto care nu aveau numar de inmatriculare au fost luate in evidenta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 12/Iul/2019
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Sâm 28 Iun 2008 21:58:31    Titlul subiectului: 95160

Three ex: Magdeburg Tatra T4Ds have been allocated new running numbers apparently:

0075 to 1317
0078 to 1318
0079 to 1319

None of these were carrying new numbers or registration plates on 27th June 2008, as can be seen in the following photos.



270608 018r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.54 kb
 Vizualizat:  de 17806 ori

270608 018r.jpg



270608 025r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.75 kb
 Vizualizat:  de 17806 ori

270608 025r.jpg



270608 023r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.9 kb
 Vizualizat:  de 17806 ori

270608 023r.jpg



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 04 Ian 2010 22:55:31    Titlul subiectului: 121938

Cred ca acesta ar fi cel mai adecvat topic sa lamurim un aspect privitor la numerotarea mijloacelor de transport, mai precis la selectarea locului in care se imprima (vopsesc) numerele de parc.
Se stie ca, in anii din urma, se prefera urmatorul sistem de numerotare:
-pentru autobuze: numarul de parc trecut pe ambele laterale, pe partea dreapta a sensului de mers dupa cea de-a doua usa (au existat si cateva exceptii) iar pe partea stanga, undeva aproape de jumatatea mijlocului de transport;
-pentru troleibuze si tramvaie: numerele de parc erau trecute atat pe laterale, dupa principiul deja prezentat, cat si in zona frontala si posterioara.

Cu timpul, autobuzele au primit numerele de parc tot pe laterale insa deasupra primei usi (partea dreapta a sensului de mers) respectiv deasupra geamului de la cabina soferului (partea stanga a sensului de mers), idee adoptata si la troleibuze. Tramvaiele si-au pastrat numerele de parc doar in zonele frontale si posterioare, renuntandu-se astfel la cele amplasate pe laterale.

De ce aceste modificari?
Inainte de a raspunde - conform informatiilor primite - am sa explic rolul acestor numere: in primul rand pentru recunoastere in trafic de catre observatorii regiei de transport, in al doilea rand pentru identificarea mijlocului de transport de catre calatori in cazul unor posibile reclamatii sau aprecieri (au existat si astfel de situatii, ce-i drept, nu prea numeroase).
1. Unul dintre principalele motive a fost cresterea numarului de autoturisme - si in special de maxi-taxi - din a doua jumatate a anilor '90. Pana in cea de-a doua jumatate a anilor '90 nu am avut parte de un trafic infernal la Galati. Autoturismele nu erau o raritate insa in nici un caz nu produceau haosul si ambuteiajele din prezent. Inainte recunoasterea mijloacelor de transport din trafic se realiza cu usurinta insa incepand cu anii 1995, daca autobuzele/troleibuzele rulau pe cea de-a doua banda de circulatie iar pe prima se aflau autoturisme de "talie medie" (furgonete, camioane, microbuze...) era foarte greu pentru cei de la IT10 (punctul de observatie de pe strada Brailei) sa observe numerele de parc.
2. Reclamele promovate pe lateralele autobuzelor/troleibuzelor/tramvaielor au reprezentat un alt motiv de a schimba pozitionarea numerelor de parc. Sistemul s-a inceput practic cu amplasarea primelor reclame pe mijloacele de transport din Galati: Apple Computers, Camel si AT&T.
3. Nu s-a mai considerat importanta numerotarea tramvaielor pe laterale; acestea nu necesitau "regim de urmarire" intrucat "plecau de la un capat de linie si trebuiau sa ajunga in celalalt" - devieri sau scurtari de traseu fiin greu de realizat. Pentru recunoastere de catre calatori s-a preferat pastrarea numerelor la extremitatile acestor mijloace de transport.
4. Troleibuzele si-au pastrat regimul de numerotare tot pentru IT10, desi, precum tramvaiele, nu aveau cum sa apeleze la scurtari de traseu sau alte "forme de neseriozitate"...


Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Mar 05 Ian 2010 10:46:25, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 14/Oct/2019
Mesaje: 640
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 05 Ian 2010 00:31:02    Titlul subiectului: 121943

As vrea sa precizez ca o paranteza ca exista cate un autobuz Rocar De Simon, respectiv MAZ, care nu au primit autocolante cu numere de parc, acestea fiind PNO, respectiv MAZ-ul 620...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 05 Ian 2010 11:10:40    Titlul subiectului: 121954

Asa este. Din punct de vedere al prezentabilitatii e cam aiurea sa vezi un autobuz fara autocolante insa judecand dupa scopul autocolantelor, numerele lipsa nu par sa incurce pe nimeni, si asta fiindca la IT10 se stie ca:
-singurul autobuz MAZ fara autocolante noi este 620 (sau GL-74-PMG);
-Rocar-ul de Simon fara autocolante este PNO;
-DAB-ul cu autocolante uzate si cam greu de observat dar cu banda alb-albastru sus este DWN;
-DAB-ul fara autocolante este FPV (ce-i drept, acest DAB nu este luat in evidenta IT10 intrucat, ca si FPY, efectueaza doar curse conventie in Combinat).
-Astra/Ikarus-urile nu au numerele de parc afisate cu claritate, ele sunt cel mai greu de recunoscut, insa banuiesc ca si aici este vorba de "indicii":
1279 are perdelute rosii in cabina (si pana cu cateva luni in urma si o oglinda rosie), 1280 are capacul din zona posterioara vopsit in gri si in plus, becuri de balizare posterioare amplasate pe lateral (acum mai are doar unul, celalalt fiind "spulberat" de o creanga) iar 1281 are inele de protectie albe pentru rotile axei A iar pe timp de noapte este singurul care are activ integral sistemul de balizare in "format original".
Cam acestea ar fi exceptiile (sa vedem daca dupa reparatiile majore, troleibuzul MAZ 1409 va primi si el autocolante cu numerele de parc sau va fi exceptia de la trolee).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community