Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
t u d o r Vizitator
|
Trimis: Dum 01 Ian 2006 17:22:51 Titlul subiectului: Vitezele diverselor vehicule de transport in comun |
10372 |
|
PRECIZIA VITEZOMETRULUI DEPINDE SI DE DIMENSIUNEA ANVELOPELOR. La dacia Kogan vitezometrul e calibrat (cica) dupa marimea rotilor 185/65 R15 88T. Daca pui alte roti,vitezometrul va arata o viteza diferita. Daca pui 195 65 15 si indicatorul arata 60 pe ora, tu vei avea mai mult. Si invers. |
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Mar 03 Ian 2006 16:07:13 Titlul subiectului: Despre vitezele diverselor vehicule |
10773 |
|
Timis (cu sau fara remorca) puteau circula cu max 65 Km/h. Nu stiu in ce conditii se putea atinge aceasta viteza. Am gasit aceasta informatie intr'o prezentare a acestui vagon, dar am facut marea greseala sa nu iau materialul respectiv, pentru ca oricum se alesese deja praful din societatea constructoare.
DAC112UDM am vazut mergand cu 80 km/h, in limita corectitudinii indicatorului. Autobuzul era din seria 2201-2220 si era in primele saptamani de functionare pe traseu, deci nu cred ca apucase cineva sa umble la el. |
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
ATM
Data înscrierii: 23/Mar/2006 Ultima vizita: 23/Apr/2017 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 15 Noi 2007 02:51:20 Titlul subiectului: |
84801 |
|
Roman 111RDT, an fabricatie 1997, motor 192 CP, punte AB, viteza maxima atinsa conform indicator bord = 120 km/h, pe segmentul Campina-Ploiesti, iunie 1998. Pentru conformitate, BZ 02 NVO.
Nu stiu daca chiar 120 avea, dar avea sigur peste 110. |
|
Sus |
|
|
pmp
Data înscrierii: 07/Iul/2006 Ultima vizita: 31/Aug/2021 Mesaje: 256 Locație: Ilfov
|
|
Sus |
|
|
dannyblondu1
Data înscrierii: 24/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Mai/2012 Mesaje: 134 Locație: Pitesti
|
Trimis: Vin 12 Sep 2008 21:03:35 Titlul subiectului: ... |
98241 |
|
Autobuzul BMC Belde 250 SFL, model cum este in Pitesti, poate merge cu peste 120, are pe bord 140, dar este limitat la 90km/h. Mercedes O305 mai merge cam cu 90 km/h. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 24/Apr/2024 Mesaje: 9888 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 20 Sep 2008 16:13:30 Titlul subiectului: |
98544 |
|
Unul dintre cele doua autocare Mercedes Benz 0340 prezentat si la topicul http://tramclub.org/viewtopic.php?t=10237 prinde 110 km/ora. _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Dum 21 Sep 2008 22:46:29 Titlul subiectului: |
98589 |
|
in 2002 si 2003 ikarusul 2182 articulat de la Ratp Ploiesti rula pe DN1 intre Ploiest si Bucuresti cu pana la 90 km/h.
In 2004 cu troleibuzul 5205 Rocar E 312 tot de la Ratp mergeam cu 85 km/H pe bulevardul Independentei din Ploiesti la ora 23:30 eu eram singurul calator din troleu.
O singura data am mers cu un MAN SL 222 pe traseul 41 la ora 23:25 cu 90 km/h , tot traseul cu tot cu opriri parcurgandul in doar 12 minute.
De cand s-au introdus Bmc-urile in Ploiesti am avut posibilitatea de a-mi clati ochii cu viteze de 60-70 dimineata si seara cand traficul e mai redus.
Doar o singura data cu MAN SL 223 nr inv 3040 a prins 90 km/h pe podul de leaga orasul de cartierul Bariera Bucuresti plin cu calatori, cand a oprit in statie a depasit statia cu 30 metri.
145 km/h in 2004 = recordul pe care l-am vazut pe viu a fost un microbuz Mercedes-Sprinter al SC GRUP ATYC SRL TARGOVSITE pe ruta Targoviste-Ploiesti pe cel mai prost drum din tara la ora actuala.
tot cu microbuze pe DN1 intre Ploiesti si Campina am mers cu 100-110 km/h.
cel mai recent record este in 8 august 2008 la Brasov cu un MAN articulat hidramat care am mers pe strada Toamnei cu 70 km/h. |
|
Sus |
|
|
Sheena
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 09/Oct/2019 Mesaje: 281 Locație: Braila
|
Trimis: Dum 21 Sep 2008 23:44:30 Titlul subiectului: |
98593 |
|
La Braila, se respecta regula de vteza de catre cei de a Braicar. 45-50 Km/ora insa particularii merg cu vreo 60-65 O singura data am vazut un record.
Un maxi-taxi 13 banuiesc al firmei Minibus ca bilet nu daduse, insa cred ca aceasta e firma care opereaza traseul 13 ca altadata am primi bilet sau poate sunt mai multe firme pe acest taseu, nu stiu sigur.
Am mers cu un Ford Transit, la orele dupa amiezii- era in cursl saptamanii intre 15 si 16 cu viteza de 100-110 Km/h intre TUG si Piata Mare! Eu eram singur in Maxi-Taxi si coboram la Bulevard. Am facut doar cateva secunde intre TUG si Piata Mare
Dar ce pot sa zic, au talent de Scumaher! Numai ca nu pot pricepe ca daca au, nu tb neaparat sa il si foloseasca. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 24/Apr/2024 Mesaje: 9888 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 06 Oct 2008 20:33:38 Titlul subiectului: |
99238 |
|
Mercedes Citaro I, pe linia 783 care leaga centrul Bucurestiului (Piata Unirii) de aeroportul Henri Coanda (Otopeni), 85 km/ora pe podul care trece peste soseaua de centura (DN 1-Bucuresti).
Cu aceasta ocazie am si o intrebare, la cat este limitata viteza acestor autobuze, pe linia 783 ? _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 12 Noi 2008 10:28:26 Titlul subiectului: |
100954 |
|
Probabil 90, ca orice alt vehicul de tranpsort persoane. am vazut ca au si tahografe cu cartela mai nou, insa soferii nu au cartela.
Cica un Irisbus Citelis a prins 115 pe soseaua antiaeriana. Era insa in rodaj, inainte de aplicare limitatorului. |
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Lun 29 Dec 2008 16:55:59 Titlul subiectului: Re: Despre vitezele diverselor vehicule |
103271 |
|
Tom a scris: | Timis (cu sau fara remorca) puteau circula cu max 65 Km/h. Nu stiu in ce conditii se putea atinge aceasta viteza. |
Odata am avut posiblitate de a cobora cu un Timis 2 (cu remorca) un pod si pot sa spun ca atunci cred ca a fost printrele putinele datii in care am circulat cu o asemenea viteza cu un Timis. Nu as putea sa precizez viteza exacta care a atins-o totusi.
Mai imi amintesc astfel de experiente in care am fost surpirns de viteza cu care a circulat tramvaiul. Imi amintesc odata ca am calatorit cu un cuplu de Tatra T4D-B4D si cu un GT6 surprinzator de tare. |
|
Sus |
|
|
CAZAN GEORGE
Data înscrierii: 25/Oct/2009 Ultima vizita: 12/Oct/2014 Mesaje: 19 Locație: Madrid (Spania)
|
Trimis: Joi 29 Oct 2009 03:06:32 Titlul subiectului: vitezele diverselor autovehicule de transport in comun |
119118 |
|
De cand a devenit obligatoriu tahograful dar mai ales limitatorul de viteza (90 camioane, 100 autobuze) nu se mai risca oricine dar inainte puteai vedea adeseori ce poate un autobuz. De exemplu Ikarusurile erau laudate ca alearga (vezi pe YouTube) dar am luat parte la umilirea unui IK 260 de catre un DAC112UD. La autogara Ploiesti Sud a existat pe ruta Ploiesti-Finta un Roman111RD cu pinioane de fuga care atingea 120 km/h.Deasemenea eram pe ultimele locuri in remorca unui 117 UD fiind aruncati de pe un scaun pe altul oamenii strigau la sofer:,,ba daca ramanem in urma sa ne astepti si pe noi,,dar campionul absolut pe care il stiu este DAF-ul PH25TCP (ex 31PH1360)care nu, suporta, Dacie in fata lui si care odata intre Sacuieni si Adanca a dat peste cap vitezometrul la 125km/h ulterior fiind dotat cu unul pana la 140. Daca gasesc masina asta cand revin in tara am de gand sa o cumpar...era nemaipomenita ! |
|
Sus |
|
|
dannyblondu1
Data înscrierii: 24/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Mai/2012 Mesaje: 134 Locație: Pitesti
|
Trimis: Joi 29 Oct 2009 13:10:54 Titlul subiectului: |
119136 |
|
Recordurile mele:
-Mercedes Sprinter 150km/h pe ruta Pitesti-Gaesti
-Mercedes-Benz O305 105,acum 7 ani,cand a fost adus la Pitesti
-BMC SLF Belde 250- 90 Km/h foarte des si foarte usor,urca panta si cu 90,nu am crezut pana nu am vazut.
Pe bord si dedesupt, la pedala, mai sunt niste butoane (Iepure si Suprasarcina)... si e vorba de panta din Prundu... |
|
Sus |
|
|
CAZAN GEORGE
Data înscrierii: 25/Oct/2009 Ultima vizita: 12/Oct/2014 Mesaje: 19 Locație: Madrid (Spania)
|
Trimis: Dum 29 Noi 2009 21:00:32 Titlul subiectului: vitezele diverselor autovehicule de transport in comun |
120702 |
|
In prezent exista autovehicule mult mai performante care, unele, daca nu ar avea limitator ating viteze similare cu autoturismele insa in trecut cand predominau vehiculele de productie autohtona multi au recurs la un fel de "tuning" adaptand cutii de viteze si diferentiale de la o marca la alta sau ,,facand rost,, de pinioane cu raport de transmisie mai mare si daca se mai umbla putin si la pompa de injectie marind turatia motorului unii aproape ca au dublat viteza maxima otinuta de exemplu de un autobuz. Dar viteza dauneaza grav sanatatii si nu toata lumea e amatoare de adrenalina si cunosc un caz cand pentru a putea urca fara emotzii pentile de pe traseu uneori cu cca 100 de persoane la bord soferul autobuzului care efectua Ploiesti-Salcia prin 1998 i-a pus pinioane de tractiune unui Dac 112UD.
Masina urca apoi si ,,pe perete, ,dar nu mai depasea 50-55 de km/h. |
|
Sus |
|
|
radudaniel23
Data înscrierii: 27/Oct/2009 Ultima vizita: 06/Sep/2019 Mesaje: 40 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 22 Ian 2010 01:04:51 Titlul subiectului: |
122575 |
|
guest a scris: | Mercedes Citaro I, pe linia 783 care leaga centrul Bucurestiului (Piata Unirii) de aeroportul Henri Coanda (Otopeni), 85 km/ora pe podul care trece peste soseaua de centura (DN 1-Bucuresti).
Cu aceasta ocazie am si o intrebare, la cat este limitata viteza acestor autobuze, pe linia 783 ? |
Din cate stiu eu, toate Mercedesurile sunt limitate la 74 km/h. Insa am auzit ca ar fi cele de pe 783 si cateva de care stie fiecare sef de autobaza, fara limitator. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 24/Apr/2024 Mesaje: 9888 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 22 Ian 2010 08:14:41 Titlul subiectului: |
122576 |
|
Sunt de parere ca ar trebui facuta o diferentiere, in sensul ca autobuzele Mercedes Citaro care deservesc liniile expres (considerate cele mai rapide linii) sa nu fie limitate la 74 km/ora, ci la 90 km/ora. _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|