Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Proiectul liniei de tramvai pe str. Panduri
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
matei



Data înscrierii: 28/Apr/2008
Ultima vizita: 01/Iul/2008
Mesaje: 7
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Mai 2008 19:36:23    Titlul subiectului: 9822 92859

Pacat ca nu exista doritori de tramvai in Panduri ca se folosesc de cel de pe Trafic Greu.
Ati facut ceva concret pentru pastrarea vreunui parc sau scuar jegos plin de pomi? Padurea in care iti faci gratarele cu mici este mai curata decat scuarul din Panduri?

Ti-ar place sa facem miting pentru infiintarea unui parc pe un teren pe care ai titlu de proprietate? In cazul terenului de la Academia Militara, poate ii convingeti pe proprietari sa cedeze terenul municipalitatii si ne angajam ca acolo sa facem parc.

Se pare ca infiintarea unei linii de tramvai, DUBLURA A UNEIA EXISTENTE (acum vedeti situatia?), cerand fonduri pentru repararea uneia ipotetic existenta pe Panduri, distrugand o zona care are o gramada de pomi, este o mare bucurie.

RATB a cerut avizul APM specificand ca infiintarea liniei nu necesita un studiu de impact asupra mediului. Vreti sa spuneti ca disparitia spatiului verde nu are impact asupra mediului? Vreti sa spuneti ca santierul care ar fi aparut nu afecta mediul?

Sa infiintam linii cu orice pret si prin orice mijloace? Oricat ai fi de fan tramvai trebuie sa tii cont si de realitatea inconjuratoare.

Cat priveste calea ferata, este oribila. Am iesit si eu din tara dar nu sunt fericit cand vad ca si altii au cale ferata in oras ci sunt trist cand vad ca altii au linii moderne.

Intentia mea a fost sa lamuresc pe cei care habar nu aveau despre istoria situatiei din Panduri dar isi dadeau cu parerea despre greve , blocari de strazi si alte aiureli. V-am aratat in ce conditii se infiinta linia, cum lupta RATB-ul si alte institutii interesate, ca sa nu mai amintesc de duplicitatea lui Basescu.
Am atasat un document cuprizator pe care nu l-a combatut nimeni cu contraargumente referitoare strict la cele cuprinse de el.
Singurele replici au fost cele de genul "lasa ca o sa fie tramvai peste tot", acum este cald si bine in el", "nu mai pot eu de spatiul verde", "transportul in comun pe primul loc".
Multumesc pe aceasta cale fanilor tramvaiului care au inteles ca un tramvai este util atunci cand el se justifica.
Si nu in ultimul rand va reamintesc faptul ca in toate orasele zona verde se reduce considerabil.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 02 Mai 2008 20:04:52    Titlul subiectului: 92864

Cred ca dumneavostra nu ati locuit in Panduri cand tramvaiul circula fara nici "o jena" pe acolo si circulau foarte multe linii de tramvai in acea perioada! De ce credeti ca "Nea Nicu" a desfiintat tramvaiul din Panduri ca il incurca in "maretul plan de dezvoltare multilateral dezvoltata" si actualele lui proiecte sunt si acum hulite de majoritatea populatiei, va place cum arata zona Chirigiu-Tudor Vladimirescu ca un imens maidan in care nimeni nu are niciun interes de a baga banii necesari de dezvoltare a zonei? Nu ne place ca pentru a face loc tramvaiului pe Panduri trebuie sa se taie copaci care de fapt sunt oxigenul vietii noastre intr-un oras care respira numai praf, dar acea zona. Chirigiu-Tudor Vladimirescu. este lasata in paragina si nu reface nimeni un "ecosistem" sa suplineasca disparitia ipotetica a zonei verzi din Panduri!
Si noi am apucat "transportul in comun" vara cald si iarna de iti ingheta si "limba in gura" si o parte din noi suntem soferi si avem masini personale, dar preferam tramvaiul in dauna masinii personale si asta in oras.
Tramvaiul este un mijloc de transport ecologic si noi suntem de doar niste prieteni care vrem o viata mai buna.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
matei



Data înscrierii: 28/Apr/2008
Ultima vizita: 01/Iul/2008
Mesaje: 7
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Mai 2008 21:38:14    Titlul subiectului: 92870

Nea Nicu a scos tramvaiul din cartier si l-a mutat la margine. Proasta idee. Tramvaiul circula pe Panduri cand acolo erau case. Maretele blocuri ale lui Ceausescu hulite dupa 89 sunt acum clonate de cei care le-au criticat. Adica in continuare se fac blocuri. Repet: tramvaiul a fost scos de pe Panduri odata cu aparitia blocurilor. In locul lui a fost creat spatiul verde.
Vad ca persista confuzia. Stiti ca si RATB a sustinut in mod identic faptul ca disparitia pomilor din Panduri va fi compensata de plantara unora in Rahova? Ca si cum as spune eu ca lipsa tramvaiului din Panduri se compenseaza cu reinfiintarea liniei din Chitila. Logic, nu?
O alta confuzie: zona Chirigiu-TV, ca si pamantul de la Razoare, este proprietate privata. In afara de soseaua cu 2 benzi pe sens, municipalitatea nu va face nimic. Stiti ca ani buni, proprietarilor din zona li s-a refuzat acordarea dreptului de a-si construi ceva pe acele terenuri?
De ce imi faceti impresia ca nu vedeti mai departe de botul tramvaiului?
Niciodata nu am negat ca tramvaiul este ecologic si rapid pe linie dedicata.

Repet: am explicat situatia din Panduri, cum a aparut, evolutia ei si finalul. Fara sa sustin disparitia tramvaiului din Bucuresti.
Vreti sa luptam pentru exproprierea proprietarilor de terenuri de acolo si sa facem un parc, pardon, un depou de tramvaie ca doar este ecologic?
Tramvaiul este ecologic pentru ca el polueaza doar fonic. Dar pomii nici macar atat.
Sunt destule linii de modernizat pentru ca si altii sa scape de cosmarul zgomotului produs de tramvai. Astfel va putea auzi in liniste masinile dar si camioanele care se indreapta spre santierele noilor linii de tramvai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 03 Mai 2008 19:49:09    Titlul subiectului: 92890

Cum spuneti ca terenul situat in zona Chirigiu-Tudor Vladimirescu este proprietate particulara, asa pot si eu sa zic ca terenul pe care este construit blocul in care stati dvs este proprietate particulara!E u nu vreau decat ca istoria sa se "aseze" la loc, sa-si reintre in drepturi, si ca o parere personala disparitia tramvaiului din zona Panduri-Tudor Vladimirescu-Chirigiu a fost un abuz, iar faptul ca in locul tramvaiului a aparut spatiu "verde" a fost si din cauza ca zona Centrul Civic era destinata numai celor cu functii inalte in acele vremuri si ca atare "stabii" nu puteau sa se plimbe prin zona linistiti si sa-i streseze vehiculele pline cu "clasa muncitoare", de remarcat ca dupa scoaterea tramvaiului din Panduri nu a mai circulat niciun vehicul ITB si asta datorita "locuitorilor zonei"!
Nu ganditi egoist, lasati sa se vada ca vreti binele tuturor calatorilor care tranziteaza zona si care poate nu dispun de o situatie materiala buna care sa le permita sa-si cumpere masina personala sau scuter Exclamation Si inca ceva RATB prin aceasta reactivare a tronsonului Panduri nu a facut altceva decat sa incerce descongestionarea traficului din zona Razoare-13 Septembrie care este totusi o zona sufocata!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Apr/2019
Mesaje: 7554
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Mai 2008 13:29:55    Titlul subiectului: 92920

Referitor la acest subiect am gasit un articol din februarie 2006, in revista de specialitate Constructiv
http://www.constructiv.ro/arhiva/2006/02_feb/curent_cuprins1.html
Citat:
Un tramvai de interese în Panduri
Ionut APOSTOL
Primaria Municipiului Bucuresti intentioneaza sa introduca o linie de tramvai pe Soseaua Panduri, prin distrugerea spatiului verde generos din mijlocul acesteia, spatiu în care se afla zeci de arbori, plante ornamentale si gazon. Proiectul poarta denumirea „Modernizarea infrastructurii retelei de tramvai în zona de sud-vest a Municipiului Bucuresti - Tronson V - Linie de tramvai“ pe strazile Razoare-Panduri-Tudor Vladimirescu - Odoarei - Viilor, proiect finantat în proportie de 50% de Banca Europeana de Investitii prin contractul de finantare dintre România, B.E.I. si Regia Autonoma de Transport Bucuresti, semnat la Luxemburg la 16.11.1999.
Conform contractului de finantare, este vorba de reabilitarea liniilor de tramvai, însa pe Soseaua Panduri si pe Strada Tudor Vladimirescu nu exista tramvai. Acesta exista si functioneaza pe Soseaua Progresului, paralel cu Panduri si Tudor Vladimirescu, la o distanta de 100-150 de metri. Mutarea liniei de tramvai pe Soseaua Panduri, prin distrugerea zonei verzi cu arbori, reprezinta o cheltuire nejustificata a fondurilor publice si va afecta semnificativ viata comunitatii locale.
Banca Europeana de Investitii nu a facut înca o declaratie în privinta problemelor de conformare cu politicile sale.
Referitor la acest proiect, în cadrul conferintei de presa din 22 aprilie 2004, fostul primar general al capitalei, Traian Basescu, a afirmat:
„În vederea investitiei privind proiectul de modernizare a liniei 12, RATB a depus în 2002 la Primaria Sectorului 5 documentatia pentru obtinerea unui certificat de urbanism în care era prevazut traseul Razoare-Panduri-Tudor Vladimirescu - Odoarei - Vi-ilor. În opinia noastra, acest traseu nu este oportun, pentru ca politica municipalitatii în ceea ce priveste sistemul de tramvai nu este una de extindere, ci de modernizare a liniilor deja existente. Vom returna documentatia la RATB solicitându-i sa renunte la aceasta varianta, pentru ca presupune constructia unei linii complet noi, absolut nejustificat, atâta timp cât pe Sos. Progresului - la distante între 0 si 500 de metri de varianta propusa - exista deja linia de tramvai 12, traseul actual. Din acest motiv, Primaria Municipiului Bucuresti nu va aproba o linie noua pe Panduri si Tudor Vladimirescu. Vom cere RATB sa modifice documentatia în ideea sa pornim reabilitarea liniei de tramvai deja existente si nu sa inventam linii noi, paralele, la câteva sute de metri distanta una de alta. Ar fi o mare eroare sa distrugem Bd. Panduri si ambientul creat aici - unde exista spatiu verde si zeci de arbori“.
Dupa alegerile locale însa, Consiliul General al Municipiului Bucuresti a emis Hotarârea 117 din 21/07/2004 privind modificarea Hotarârii C.G.M.B. nr. 222/2000 pentru aprobarea documentatiilor tehnico-economice ale obiectivelor de investitii „Modernizarea infrastructurii retelei de tramvai în zona de sud-vest a municipiului Bucuresti“.
Cristina Iordache, presedintele uneia dintre asociatiile de locatari din Sos. Panduri ne-a declarat:
„Pozitia noastra a ramas neschimbata, locatarii zonei Panduri – Tudor Vladimirescu nedorind ca spatiul verde, singura perdea de protectie împotriva poluarii chimice, sa fie distrus prin introducerea liniei de tramvai. Comunitatea locala doreste ca acest spatiu verde sa fie îmbogatit cu si mai multi arbori si plante ornamentale, si va depune solicitari la Primaria Municipiului Bucuresti pentru realizarea acestui deziderat, pe care îl consideram foarte important pentru sanatatea noastra si pentru un confort ambiental la care avem dreptul, în calitate de cetateni platitori de taxe si impozite. În ultimii cincisprezece ani a fost distrus 50% din spatiul verde din Bucuresti, situatie care, conform statisticilor medicale, a înrautatit starea de sanatate a locuitorilor orasului, unul dintre cele mai poluate din Europa. Consideram ca protectia mediului trebuie sa fie o prioritate pentru toate structurile de conducere ale României, cu atât mai mult cu cât legislatia europeana o prevede si o solicita în mod explicit.”
Memoriile semnate de reprezentantii a peste 800 de familii (mai mult de 2.000 de cetateni) din zona au fost înaintate catre Agentia de Protectie a Mediului, Presedintia României, Primaria Sectorului 5, Primaria Municipiului Bucuresti, RATB, mass-media. Reprezentantii celor peste 30 de asociatii semnatare ale memoriilor de protest au avut întâlniri cu reprezentantii RATB (beneficiara a proiectului), Primaria Sectorului 5, Agentia de Protectie a Mediului, însa situatia nu a fost solutionata.
Proiectul nu cred ca s-a mai realizat din cauza lipsei rentabilitatii. Sunt curios insa pana la ce suma de bani asociatiile de locatari din cartierul Panduri ar mai fi ecologiste Laughing In Romania majoritatea ne dam cu principii, pana la un punct. Acum este cool sa fim ecologisti, dar in timp de ne batem cu pumnii in piept pe forum ca am oprit distrugerea unor copaci, probail aruncam chistoage de tigari sau alte gunoaie pe geamul masinii Laughing

In ceea ce priveste liniile de tramvai de tip CF, nu or fi ele estetice, dar ce ne facem cu majoritatea soferilor bucuresteni carora li s-a urcat "democratia" la cap si se cred si ei tramvaie, fiind foarte intrigati de ce ii claxoneaza tramvaiele cand vor sa faca ca tot omul la stanga in intersectie, chiar daca tramvaiul sta in intersectie trei semafoare din cauza lui (vezi intersectia dintre Barbu Vacarescu si Stefan cel Mare).

Cu tramvaiele in vest, v-as contrazice putin, am fost in Montpellier (Franta), iar in centrul orasului (Place de la Comedie) circula doar tramvaiul sau pietonii. De fapt acolo asa a si castigat primarul socialist mandatul, promitand in campania electorala ca va infinta linii de tramvai in oras. E drept ca acolo liniile de tramvai sunt cu adevarat modernizate, vagoanele sunt silentioase, dar pe multe strazi unde circula tramvaiul a fost interzisa circulatia masinilor (sau aceasta se desfasoara intre ora doua si 6 noaptea).

DICTATURA mijloacelor de transport in comun, in special a tramvaielor, cam asta ar fi la ora actuala singura sansa sa se mai cirule decent in oras. In caz contrar intr-un viitor apropiat nu o sa mai puteti circula nici macar cu scuterul sau bicileta in orele de varf la ce haos si aglomeratie e in capitala Laughing
Mai ales ca pana la extinderea retelei de metrou mai este mult timp, probabil o sa o apuce nepotii nostri, daca se lucreaza in acelasi ritm.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
matei



Data înscrierii: 28/Apr/2008
Ultima vizita: 01/Iul/2008
Mesaje: 7
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Mai 2008 14:12:02    Titlul subiectului: 92922

Bineinteles ca va faceti ca nu intelegeti. Citez :"zona Chirigiu-Tudor Vladimirescu - un imens maidan in care nimeni nu are niciun interes de a baga banii necesari de dezvoltare a zonei?"
Statul nu va baga bani in proprietatea privata si cu atat mai mult este greu de inteles de ce mi-ati pus aceasta intrebare. Eu am discutat despre zona Panduri in care exista o perdea naturala de protectie imoptriva prafului si a zgomotului si care urma sa fie distrusa de introducerea unei linii de tramvai inutile, atata timp cat dubla una existenta. Nu vad legatura intre natura proprietatii terenului pe care sunt construite blocurile si linia de tramvai.
Probabil ca nu stiti care ar fi fost traseul tramvaiului si tot sustineti ca ar fi descongestionat traficul din Razoare. El urma sa intre pe Panduri dupa ce trecea de Razoare, deci oricum intra in acea intersectie. Numai ca nu isi continua traseul pe Trafic Greu. Intersectia Razoare va fi descongestionata atunci cand vor construi acel pasaj despre care se tot discuta.
M-am mutat in Panduri prin 1994 si pana atunci nu am fost locatar al Casei Poporului. Nu imi amintesc ca aceasta zona sa fie considerata un Centru Civic, mai ales ca in 1994 era mare mizerie. Abia in 1995 s-a sistematizat zona exact asa cum este acum, adica cu 2 benzi pe sens. Tot atunci s-a introdus traseul autobuzului 136. Majoritatea locuitorilor au nevoie de un mijloc de transport catre centru-Universitate, Unirii, iar traseul liniei 12 actual sau care se intentiona introduce nu rezolva aceasta dorinta. Cel mai simplu si rapid este traseul liniei 385, 136, sau al mijoacelor de transport care trec pe la Academia Militara.
Egoist gandesc toti cei care au semnat impotriva tramvaiului adica majoritatea locuitorilor din cartier. Nu au fost platiti pentru asta, nu li s-a promis nimic. Cat priveste calatorii care tranziteaza zona, chiar credeti ca le pasa pe unde o fac, printre blocuri sau pe la marginea cartierului?
Mi-am luat scuter, ca macar vara sa nu plec la ora 7 de acasa pentru a ajunge la munca la 8,30, si asta folosind mijloacele de transport in comun existente. Nu inteleg de ce aceasta ironie referitoare la ce pot unii si la ce nu pot altii. Uitandu-ne prin orasele din Italia si Grecia ar insemna ca exista o majoritate a celor cu o stare materiala extraordinara de isi permit sa umble cu scutere. Poate tocmai cei cu scutere nu blocheaza intersectiile si nu isi imprastie mirosurile prin tramvaie.

Vad ca nu exista argumente conta a celor scrise in memoriu.
Faptul ca s-a comis o ilegalitate la nivel inalt, faptul ca dublarea unei linii era mai putin importanta decat niste comisioane grase, faptul ca se distrugea o zona verde este nesemnificativ. Se doreste un singur lucru: ca tramvaiul sa calce peste tot.
Citat:
In Romania majoritatea ne dam cu principii, pana la un punct. Acum este cool sa fim ecologisti, dar in timp de ne batem cu pumnii in piept pe forum ca am oprit distrugerea unor copaci, probail aruncam chistoage de tigari sau alte gunoaie pe geamul masinii
Adica pana ce nimeni nu mai arunca chistoace de tigari pe geam sa nu luam pozitie imoptiva distrugerii spatiului verde? Asemenea argumente au adus si cei de la RATB.
Daca stomatologii ar spune la fel: mancati dulciuri? atunci nu mai veniti la mine.

Greu de crezut ca proiectul nu s-a mai realizat din cauza lipsei rentabilitatii ptr ca deja se ceruse acordul APM. Oare protestul nostru le-a deschis ochii? Ha ha...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tomberonul



Data înscrierii: 29/Iun/2006
Ultima vizita: 15/Iul/2014
Mesaje: 82
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Mai 2008 09:57:35    Titlul subiectului: 93554

matei a scris:
Greu de crezut ca proiectul nu s-a mai realizat din cauza lipsei rentabilitatii ptr ca deja se ceruse acordul APM. Oare protestul nostru le-a deschis ochii? Ha ha...
In nici un caz nu s-a renuntat din cauza protestului. Cand se doreste a se face ceva, pai se face si cu toate protestele din lume. Iata cazul pasajului de la Basarab, unde buldozerul a facut curat fara sa-i pese de protestele cuiva, iar celor de la blocuri podul le va trece pe la nas. E greu de crezut ca se mai renunta la ceva in ziua de azi sub presiunea strazii.
Daca ar fi asa, as iesi si eu cu toti vecinii din zona sa cerem interzicerea traficului auto prin intersectia de langa bloc, pentru ca ne omoara poluarea. Sa traca doar tramvaiul si troleul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Apr/2019
Mesaje: 1739
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 09 Iul 2008 15:38:16    Titlul subiectului: 95536

stfp a scris:
Tot legat oarecum de zona respectiva, RATB ar realiza mult mai mult montand un macaz la intersectia Timisoara/Brasov pentru a relua circulatia liniei 8 pe la Ghencea; actualmente segmentul de linie intre Ghencea si Trafic Greu, total separat de trafic si cu linie nou-nouta, sta cvasi-degeaba frecventat doar de fantomatica linie 47. De ce s-a luptat RATB pentru construrea acelui traseu nou pe Panduri si Vladimirescu cand acest segment pe 13 Septembrie nu e folosit cum trebuie?

Am scris mesajul respectiv acum 2 luni; se gaseste in pagina precedenta a acestui topic. Iata ca de aceeasi parere sunt si jurnalistii de la Gardianul care sesizeaza faptul ca linia de pe 13 Septembrie sta practic degeaba:

http://www.gardianul.ro/2008/07/05/economie-c1/tramvai_de_lux_pe_linia_47_modernizata_cu_5_milioane_de_euro_tramvaiul_circula_la_jumatate_de_ora-s116716.html

Gardianul a scris:
Calatoria cu tramvaiul 47 din Capitala este un privilegiu pentru care trebuie sa astepti mai bine de 20 de minute. Primaria a investit, pe tronsonul Ghencea-13 Septembrie, peste 5 milioane de euro in lucrarile de modernizare si delimitare a sinelor, astfel incat traseul sa nu mai fie blocat de masini. Cu toate acestea, tramvaiul circula mai rar decat autobuzele care tranziteaza zona.

Circulatia in zona Ghencea-13 Septembrie este zilnic una de cosmar. In orele de varf, distanta de circa 2 km se face in 30-45 de minute. Pentru a rezolva o parte din problemele de trafic din zona, municipalitatea a alocat Regiei Autonome de Transport Bucuresti (RATB), in perioada 2004-2005, suma de 13,89 milioane de lei fara TVA (circa 5 milioane de euro) pentru modernizarea liniei de tramvai care leaga bd. Ghencea de Calea 13 Septembrie. Lucrarile au constat in inlocuirea sinelor, refacerea refugiilor de pietoni. In plus, liniile au fost delimitate cu borduri, astfel incat masinile sa nu mai circule pe sinele de tramvai. Finalizarea lucrarilor a condus insa la o situatie bizara. Solutia vizata initial pentru tranzitarea zonei intr-un timp mai scurt a fost sabotata de circulatia rara a tramvaiului. Intrebate, casieritele RATB de la Ghencea nu stiu sa spuna cat de des vine 47. “Circula mai rar decat 41, asta e sigur”, ne raspunde una dintre ele. Am adresat aceeasi intrebare si oficialilor RATB, care ne-au comunicat ca “intervalul de succedare al tramvaielor pe linia 47 este de 23-24 minute”. Ruta liniei este comuna, pe traseul dintre Ghencea si Calea 13 Septembrie, cu autobuzele 122 si 385 si partial comuna cu masinile 173 si 226, care circula la intervale mai dese, motiv pentru care reprezentantii RATB sau ai municipalitatii nu s-au sesizat in aceasta privinta. In tot acest timp, ruta deserveste un numar foarte mic de calatori in comparatie cu autobuzele din zona sau cu alte tramvaie. Ca o solutie, RATB anunta ca are in plan pentru urmatorii ani, repunerea in functiune a liniei 48 intre terminalul Ghencea si Gara Basarab, precum si a unei linii noi care sa lege Ghencea de Piata Unirii.


Am vrut sa verific pe site-ul RATB intervalele liniei 47. In ghidul traseelor aceasta linie nu apare (!!) dar totusi PDF-ul este disponibil la

http://www.ratb.ro/download/trasee/47GHENCEA.pdf

Intervalul de 23-24 minute este valabil doar de luni pana vineri intre 8-13 si 18-21. In restul intervalului zilelor lucratoare precum si in weekend frecventa este de 30 pana la 90 (!!) de minute. Jenant.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
VN



Data înscrierii: 07/Iun/2008
Ultima vizita: 12/Oct/2008
Mesaje: 4
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Sep 2008 20:47:26    Titlul subiectului: 97859

Se pare ca linia spre Ghencea a inceput sa fie folosita mai intens. Mai nou a aparut tramvaiul 11 care vine pe linia lui 25 pana la intersectia cu 13 septembrie si coteste la stanga spre Ghencea. Circula destul de des, insa impresia mea este insa ca s-au rarit tramvaiele 25 in urma acestei miscari.

Cat despre tramvaiul pe Panduri, era o tampenie (locuiesc in zona). Eu fac pana in 4 minute pe jos pana in statie la Trafic Greu, traversand si soseaua. Nu-si avea rostul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tomberonul



Data înscrierii: 29/Iun/2006
Ultima vizita: 15/Iul/2014
Mesaje: 82
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Sep 2008 07:39:37    Titlul subiectului: 98018

VN a scris:
Cat despre tramvaiul pe Panduri, era o tampenie (locuiesc in zona). Eu fac pana in 4 minute pe jos pana in statie la Trafic Greu, traversand si soseaua. Nu-si avea rostul.
O tampenie in momentul de fata, in conditiile in care linia de pe Trafic Greu a fost deja complet reconditionata. Ideea fusese ca linia de pe Panduri sa o inlocuiasca pe cea de pe Trafic Greu tinand cont de disparitia totala a zonei industriale pe care aceasta o deservea. In plus, se dorea continuarea liniei prin sos. Grozavesti, ceea ce ar fi dus la o legatura mai rapida cu gara, evitand zecile de minute pierdute in ambuteiajele din zona Apaca unde tramvaiul nu are cale separata de traficul auto.

Si apropo de idioti care se opun transportului electric, am gasit pe net diverse "petitii" pentru desfiintarea tramvaielor de prin diverse orase ale patriei. Cu argumente solide dom'le, nu gluma. Ce oameni...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
LArSON



Data înscrierii: 30/Iun/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2009
Mesaje: 54
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Sep 2008 15:48:53    Titlul subiectului: 98030

De acord cu tomberonul Smile Caile de rulare ale tramvaielor si tramvaiele in sine sunt mult mai silentioase acum si ar fi deservit zona mai bine. Dar ce sa faci daca unii "e mai destepti".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
VN



Data înscrierii: 07/Iun/2008
Ultima vizita: 12/Oct/2008
Mesaje: 4
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Oct 2008 12:24:33    Titlul subiectului: 99474

tomberonul a scris:
Ideea fusese ca linia de pe Panduri sa o inlocuiasca pe cea de pe Trafic Greu tinand cont de disparitia totala a zonei industriale pe care aceasta o deservea. In plus, se dorea continuarea liniei prin sos. Grozavesti, ceea ce ar fi dus la o legatura mai rapida cu gara


Linia de pe Trafic Greu deserveste aceeasi zona ca si cea care ar fi fost construita pe Panduri. Diferenta e ca mai mergi cateva minute pe jos. Se poate prelungi si aceasta pana la Grozavesti (prin intersectia de la Razoare, pe Bd. Geniului) cum s-ar fi putut prelungi si cea de pe Panduri. Era total ilogic sa se faca o linie noua si sa se distruga alta, cand se obtin exact aceleasi rezultate doar modernizand-o pe cea existenta.

Foarte probabil insa zona Trafic Greu se va dezvolta mult, fiind relativ aproape de centru si existand mult spatiu in care se pot construi blocuri, birouri etc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Apr/2019
Mesaje: 7554
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 03 Iun 2009 14:36:51    Titlul subiectului: 111911

Pe B-dul Tudor Vladimirescu pe unde trebuia sa fie construita linia de tramvai, care sa treaca prin Panduri este teren viran (foto 1). Decat sa lase asa mai bine ar face o banda suplimentara pentru trafic.


Captured 2009-6-2 00004.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.69 kb
 Vizualizat:  de 11871 ori

Captured 2009-6-2 00004.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Aug 2009 13:06:03    Titlul subiectului: 115022

Una peste alta, este bine ca proiectul liniei de tramvai de pe Panduri nu a fost finalizat. Era pacat de spatiul acela verde si, obiectiv vorbind, nu ar fi atras cine stie ce flux de calatori. Poti sa circuli pe Soseaua Progresului, e cam acelasi lucru.

Pacat este ca nu se face ceva pe strada Tudor Vladimirescu. Mai exact, o largire a carosabilului, ca tot e o zona plina de ruine, buruieni si gunoaie, si introducerea unei linii de autobuze.

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrianb



Data înscrierii: 29/Mar/2007
Ultima vizita: 09/Mai/2011
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Aug 2009 13:37:17    Titlul subiectului: 115024

Largirea Bd. Tudor Vladimirescu a fost deja planificata. Mai mult decat atat, a fost si realizata, dar va fi inscrisa pe lista celor 7 minuni ale Bucurestiului (alaturi de pasajul Pipera care nu putea continua din cauza firelor de contact ale caii ferate). Mai precis, din cauza unor probleme cu exproprierile (pe zona virana este o benzinarie si mai multe cladiri) nu s-a putut realiza largirea asa cum ar trebui. In schimb, s-a finalizat si asfaltat portiunea libera, obtinandu-se o banda de circulatie indisponibila, de o forma neregulata (Vezi si imaginea: http://2.bp.blogspot.com/_gULEImNOIzg/ShQXVZmmcBI/AAAAAAAAB4g/t5U2Lv61vRw/s1600-h/tudor+vladimirescu+copy.jpg).


tudor vladimirescu copy.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  242.2 kb
 Vizualizat:  de 11409 ori

tudor vladimirescu copy.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 15/Mar/2019
Mesaje: 623
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Feb 2010 17:33:13    Titlul subiectului: 123144

Intre intersectiile Chirigiu si Jose Rizal (13 Sept / Panduri) a fost gandita pe vremuri o sosea dreapta, rectificata, nicidecum una serpuita ca cea de azi. Marturie stau demolarile din calea acesteia, intre care Romtrans si celelalte case din marginea cartierului Uranus. Parerea mea este ca s-a respins construirea unei linii de tramvai pe traseul actual al strazii T. Vladimirescu, in speranta unei rectificari dupa vechiul plan.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community