Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Aspecte neplacute in transportul bucurestean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 18, 19, 20  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 21 Apr 2009 20:06:14    Titlul subiectului: 109905

Teoretic trebuia suplimentat parcul liniei 122, pentru o mai buna deservire a cartierului Latin. Sa fie cumva autobuzele blocate in trafic, la orele de varf ? Pe langa problemele de la Razoare, mai sunt blocaje pe Stirbei Voda, si uneori pe portiunea bulevardului Magheru, pana la Universitate. Nici pe Prelungirea Ghencea nu se circula foarte fluent ultimele dati cand am avut drum in zona.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 21 Apr 2009 20:19:43    Titlul subiectului: 109907

Azi a fost foarte liber...10 minute am făcut din Cartierul Latin până în 13 Septembrie...după foaia de parcurs șoferul plecase cu 20 min întârziere...numai la noi românii se întâmplă așa ceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 26 Mai 2009 14:19:40    Titlul subiectului: 111522

Duminica dupa masa era sa asist la o tragedie in troleibuzul 62. In timp ce ma intorceam cu troleul (model nou, Irisbus Citelis) de la Liceul Industrial Auto, pe la statia Apusului s-a urcat o femeie cu copil mic de cateva luni, in carucior. Cateva statii femeia s-a chinuit sa stea cu carutul in spatiul din mijlocul troleului rezervat special pentru mame cu copii mici sau persoane in varsta/invalide datorita cutiilor/papornitelor cu cumparaturi asezate acolo de calatorii care s-au urcat de la Auchane (statia Victoria, prima de la Lic. Industrial Auto). Ne apropiem de Gara de Nord, troleibuzul s-a golit aproape in totalitate, la statia Pod. Cotroceni, spre stupoarea/surprinderea calatorilor (era duminica) se urca o echipa de doua controloare (cred ca erau stagiare) si un controlor. Cum distanta intre Pod. Cotroceni si urmatoarea statie este mica, cand troleul a deschis usile doi calatori au zbughit-o in jos. Femeia cu copilul mic in carucior vazand controlorii s-a speriat si a zbughit-o cu carut cu tot jos. Una dintre controloare a vrut sa o ajute sa coboare carutul jos, femeia in schimb s-a grabit si mai tare, drept pentru care carutul s-a blocat intre trotuar si platforma troleului intr-un unghi mai mare de 45 de grade iar copilul a zburat din carucior pe asflat. Controlorii s-au speriat foarte tare la faza asta ca si restul calatorilor, ne-am uitat sa vedem daca copilul este bine, se pare ca totul parea ok, cel putin in aparenta. Dupa faza asta controlorii nu au mai avut chef sa controleze calatorii, si s-au dat jos la urmatoarea statie. Pana sa coboare l-am intrebat pe controlor daca platforma rabatabila destinata special celor cu carucior merge, raspunsul lui m-a socat:-Cine stie cum se foloseste asa ceva ?
Daca doamne fereste s-ar fi intamplat ceva cu copilul cine ar fi fost de vina ?
De ce personalul RATB, in special soferii nu sunt instruiti mai bine in legatura cu facilitatile noilor troliebuze/autobuze ?
De ce nu se rezolva o data pentru totdeauna problema cu cei care parcheaza in statiile RATB astfel ca troleibuzele/autobuzele sa traga chiar langa bordura in statii ? De ce nu se popularizeaza in randul calatorilor noile facilitati ale autobuzelor Mercedes Citaro sau troleibuzele Irisbus ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrianb



Data înscrierii: 29/Mar/2007
Ultima vizita: 09/Mai/2011
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 26 Mai 2009 15:55:35    Titlul subiectului: 111528

Imi amintesc ca dupa ce au venit primele Citaro in Bucuresti, s-a facut intr-un ziar sau jurnal de stiri TV un reportaj cu o persoana in carucior. La vederea acelei persoane, soferul ar trebui sa coboare sa instaleze rampa, dar bineinteles ca acest lucru nu se intampla.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 03/Dec/2020
Mesaje: 1160
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 26 Mai 2009 17:58:18    Titlul subiectului: 111535

Rampa aia se deblocheaza manual - soferul trebuie sa se dea jos (sa paraseasca confortul scaunului Very Happy), sa inlature eventualele persoane care stau pe trapa si dupa aia sa o actioneze - deblocare/blocare - si asta consuma timp. La Eroilor am vazut o faza asemanatoare, cu un scaun rulant - omul mai mai ca nu era sa dea de asfalt. Ar trebui sa fie trape automate, cu actionare de la sofer, care sa se incline sau sa coboare din podeaua autobuzului la sol (nu sa iasa in afara) - trebuie sa aiba si sisteme de blocare adecvate pentru evitarea accidentelor. Lifturile care sunt montate pe scarile metroului, acolo unde sunt, funcioneaza si ele sau au devenit elemente de decor? La fel, lifturile-lifturi montate prin statii merg (accesul in ele se face pe baza de cartela sau duc numai la vestibul)?
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2009 20:56:57    Titlul subiectului: 113247

La autobuze functioneaza partea cu inclinatul vehiculului. De mai multe ori am asistat la "lasasarea " autobuzului. Soferul vede persoana in cauza cand urca/coboara si actioneaza un buton pe care il are la bord, astfel inclinandu-se tot autobuzul. Rampele de acces pe carucioare nu le-am vazut niciodata in functiune....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 17 Oct 2009 00:25:09    Titlul subiectului: 118505

Constat ca o data cu trecerea timpului starea transportului in comun din capitala nu se imbunatateste, ci din contra. Cu toate achizitiile facute nu au scazut timpii de parcurs ci din contra. Acum avem niste autobuze si troleibuze noi blocate in trafic. De fapt daca stam sa ne gandim mai bine, la orele de varf avem un fel de TIB si SIAB ambulant, in care putem admira pe indelete toate modelele de masini mici, precum si noile achizitii RATB Laughing
Ca despre eficienta in trasportul in comun din capitala nu cred ca se poate vorbi la ora actuala. Sa vedem cam care au fost timpii de parcurs ai liniei 330 de la Piata Presei Libere la Lizeanu la ora 17 si 30. Deci autobuzul pleaca de la terminalul Piata Presei Libere, a pierdut vreo 3 minute ca sa faca virajul la stanga, iarasi un microbuz a oprit aiurea. Apoi inca 7 minute sa ajunga la prima statie (Muzeul Satului). Pe Kiseleff blocaj aproape total pe sensul inspre Arcul de Triumf. Si pe aceasta portiune avem 5 benzi pe sens !!!!! Oare cate benzi ar trebui sa fie pe sens sa avem si noi un trafic cat de cat decent. Semaforul instalat la statia Muzeul Satului a mai scazut riscul accidentarii pietonilor dar a "omorat" definitiv traficul pe aceasta artera in orele de varf. Deci 10 minute numai sa parcurga o statie. De la Muzeul Satului la Arcul de Triumf 12 minute pe ceas !!!! In total 22 de minute pentru doua statii !!!! Ajungand la Arcul de Triumf am vazut si cauza blocajului. Un alt blocaj, intre Arcul de Triumf si Piata Victoriei, desi este sens unic si sunt 4 benzi pe sens !!!
Surprinzator bulevardul Prezan a fost liber pe sensul de mers inspre Televiziune, desi de obicei era plin si asta. Asa ca de la Arcul de Triumf la Televiziune s-au facut doar 3 minute. De aici a inceput calvarul. S-a mers bara la bara pe Calea Dorobantilor pana la intersectia cu Sos. Stefan Cel Mare. Intre Televiziune si Piata Dorobantilor autobuzul a facut 15 minute !!! Intre Piata Dorobantilor si Liceul Caragiale autobuzul a facut 6 minute, si alt sfert de ora pentru inca o statie. A mers mai bine pe Stefan cel Mare, timpul total facut de autobuzul liniei 330 intre Piata Presei si Lizeanu a fost de........ o ora si zece minute ! Va dati seama cam cat dureaza o semicursa cand este aglomeratie in oras. De fapt majoritatea calatorilor au circulat doar intre Piata Presei si Aviatorilor (Televiziune), unde probabil au continuat cu metroul catre destinatiilor lor. Mai repede ajungi cu metroul in Titan, desi este arhiplin decat stand in 330 sa admiri pe indelete peisajele.
Ma intreb si acum de ce nu fac o banda speciala pentru RATB macar pe Kiseleff, pe portiunea aflata intre Piata Presei Libere si Arcul de Triumf, unde sunt 5 benzi pe sens ? Ar mai scadea timpul de parcurs in orele de varf cu 10-20 de minute doar daca pe aceasta portiune ar fi banda speciala, evident delimitata prin balize, si cu politisti in intersectii ca sa ii impiedice pe "smecheri" sa o ia pe banda RATB-ului. Se vorbeste despre aceste benzi, cum a fost de exemplu si acea GOGOASA cu delimitarea de trafic a liniei 21 prin balize !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 24/Noi/2020
Mesaje: 257
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Sâm 17 Oct 2009 17:58:05    Titlul subiectului: 118534

Un alt aspect extrem de neplacut al transportului in comun bucurestean, cel putin in aceste zile mai friguroase, este nepasarea de care dau dovada vatmanii fata de calatori. Absolut toate tramvaiele cu care am circulat de cateva zile, de cand toamna si-a luat rolul mult mai in serios decat ar trebui, nu aveau instalatia de incalzire pornita! Singura diferenta intre salonul vagoanelor si mediul exterior este ca in vagoane nu ploua, in rest temperatura este aceeasi.

Din aceasta cauza, pentru a ajunge la servici de acasa din Pantelimon pana in Dimitrie Pompei, prefer sa iau un 330 sau 335 arhiplin la ora 7 dimineata pana la Pta Iancului apoi metroul pana la Pta Victoriei iar de acolo pana la Pipera, decat sa astept 36 sau eventual in loc de autobuze sa ma folosesc de 46 sau 55.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Oct 2009 01:39:31    Titlul subiectului: 118561

Si din pacate aceasta situatie este identica si in timpul iernii. Eu inclin sa cred, sau mai degraba sper, ca instalatiile de incalzire din anumite vagoane sunt defecte, altfel nu vad nici un motiv logic pentru care vatmanii nu ar porni-o.
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Oct 2009 08:01:17    Titlul subiectului: 118812

Aceleasi eterne probleme pe strada Traian, adica aceleasi blocaje intre Hala Traian si Foisorul de Foc. Acum doua zile la ora 17:00 erau prinse in trafic 4 tramvaie (doua de 55 si doua de 14) si doua autobuze de pe linia 133. Este unul dintre motivele pentru care asteptam in statii dupa 55 sau 133. Nici pe Calea Calarasilor, intre Hala Traian si bulevardul Coposu nu se circula mai bine, in special sensul inspre Hala Traian.

Alt aspect neplacut reaparita "in forta" a cersetorilor pe liniile 16, 21 sau 34, 46. Pe 21 cand am circulat ultimele dati cu el am observat aparitia vanzatorilor ambulanti, mai ales intre Bucur Obor si Cartier Colentina. Incearca sa iti vanda alifii, ace de siguranta, leucoplast cu rivanol. Unii dintre ei au un marketing destul de zgomotos si chiar putin agresiv. Ce mai avem un bazar total pe RATB. Probabil este inclus si "acest serviciu" in costul abonamentului/biletului de calatorie Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 03/Dec/2020
Mesaje: 1160
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 23 Oct 2009 20:00:00    Titlul subiectului: 118837

Cersetori care nu aplica metodele clasice cu "da-mi/dati-mi" ci vin cu povesti "complexe" insotite de "acte doveditoare", asa ajungi sa fii informat cu privire la tot felul de afectiuni - epicrize, cine stie ce operatie chirurgicala, "ajutorare" de deces, ca trebuie sa-si scoata mortul de la morga si n-are bani (a "murit" acum trei zile si trebuia sa-l scoata "ieri" Very Happy Adevar sau fals, te crucesti si iti mai strica si ziua in functie de modul de reprezentare ales (citat Filantropica: "... mana intinsa trebuie sa spuna o poveste!"
Mai acu ceva ani, in 66 una se tanguia ca i-au spart hotii casa si are nevoie de bani pentru clanta!!! Cineva i-a dat 1000 de lei (aia vechi) si a facut urat - ce, se astepta sa-i dea 60.000 ?! Si isi insotesc ideea cu argumente convingatoare cum ca daca nu ajuti "un semen" o sa patesti la fel si o sa vezi cum e atunci. Au o psihologie si o tehnica de manipulare astia in ei de duduie.
Fenomenul asta al cersitului si al tehnicilor astora de pacalire cred ca este cumva subiect de studiu pe la facultatile de psihologie - din punct de vedere al metodelor folosite pentru apelarea la mila publica si din punct de vedere experimental (din pielea cersetorului), al observarii comportamentului oamenilor.
pulsul strazii. De exemplu, sub masca celui care canta in pasajul de la Obor, s-ar putea ascunde un student la stiinte sociale sau psihologie care are de facut un proiect legat de obervarea comportamentului sociourban - aici se poate insa cu cei care se vantura prin mijloacele de transport ma indoiesc, aia sigur fac parte din "Filantropica SA" Very Happy

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Oct 2009 22:39:30    Titlul subiectului: 118846

rosetti61 a scris:
Cersetori care nu aplica metodele clasice cu "da-mi/dati-mi" ci vin cu povesti "complexe" insotite de "acte doveditoare", asa ajungi sa fii informat cu privire la tot felul de afectiuni - epicrize, cine stie ce operatie chirurgicala, "ajutorare" de deces, ca trebuie sa-si scoata mortul de la morga si n-are bani (a "murit" acum trei zile si trebuia sa-l scoata "ieri")
O asemenea faza cu un cersetor care chipurile i-a murit copilul, si trebuie sa il scoata din morga si sa ii faca sicriu am am asistat saptamana aceasta. Ca mai are nevoie de nu stiu cati lei pentru a-l scoate de la morga (de 3 zile trebuia sa-l ia), sa ii ia sicriu, bla bla bla... La o zi sau doua iar, acelasi cersetor se urca in autobuzul in care eram si eu, si aceeasi poveste, tot 3 zile trecusera de cand trebuia sa isi ia copilul de la morga, numai ca acum mai scazuse cativa lei din suma necesara. La sfarsit mai incepe sa si blesteme: ,,Cine nu ma crede, sa ii dea Dumnezeu sa ajunga ca mine; nici mai bine, nici mai rau. Asa sa ii ajute Dumnezeu". Pur si simplu mi s-a facut scarba. Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 03/Dec/2020
Mesaje: 1160
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 24 Oct 2009 18:58:18    Titlul subiectului: 118868

Daca ii iei la intrebari incep din nou cu blestemele sau fac urat inainte sa coboare. Mai sunt calatori (unii mai milosi pun botul - gram cu gram se face tona Very Happy) care intra tare in ei si n-au ce sa mai faca decat sa coboare si sa astepte urmatorul vehicul unde o sa puna iar aceeasi caseta.
Trebuie ignorati - apar in decor, "inclusi in pretul calatoriei"

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 24 Oct 2009 19:08:40    Titlul subiectului: 118869

Pe linia 232 circula un barbat undeva la 45-50 de ani care imediat ce se urca in autobuz te abordeaza direct: "dati-mi si mie un leu va rog". Daca nu ii dai, incepe sa te injure si sa te blesteme.

O data o femeie mai in varsta s-a scotocit prin buzunare si i-a dat 90 de bani, omul i-a luat, i-a numarat, si cand a vazut ca nu e un leu i-a dat banii inapoi si pana a coborat a injurat-o in continuu, urandu-i numai suferinta Rolling Eyes

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Noi 2009 10:30:13    Titlul subiectului: 119612

Dimineata, la Piata Romana. Aceeasi poveste cu aglomeratia din statie, mai ales cand vine un metrou. Situatia se repeta si la statia Piata Charles de Gaule (Televiziune), sens spre Piata Presei. Pozele le-am facut la Piata Romana, dimineata asta la 6 si 35. Au venit trei autobuze, golind partial statia, dar la urmatorul metrou devine iar neincapatoare. Situatia dureaza cam pana la ora 8 dimineata.


Captured 2009-11-5 0008.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.2 kb
 Vizualizat:  de 10534 ori

Captured 2009-11-5 0008.JPG



Captured 2009-11-5 0009.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.09 kb
 Vizualizat:  de 10534 ori

Captured 2009-11-5 0009.JPG



Captured 2009-11-5 0010.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.64 kb
 Vizualizat:  de 10534 ori

Captured 2009-11-5 0010.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 29 Noi 2009 17:09:40    Titlul subiectului: 120683

Desi era zi de duminica mare aglomeratie pe liniile 131, 331, 330 si 335 care mergea de la Piata Charles de Gaule inspre Piata Presei, probabil datorita targului de carte de la Gaudeamus si a faptului ca a fost o zi foarte frumoasa si multa lume a mers in parcul Herastrau. Autobuzele veneau destul de rar, probabil aveau frecventa pentru zi de duminica. Poate ca pe aceste linii care au foarte multi calatori si sambata sau duminica la anumite ore, ar trebui sa fie mai multe autobuze pe traseu si in week-end.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 27/Aug/2020
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Vin 05 Feb 2010 21:55:55    Titlul subiectului: 123310

Un pic off topic: am ajuns (fortat de politica RATB, primaria Bucuresti si primaria Popesti-Leordeni) sa ma "mandresc" ca in 2 ani de zile:

- nu m-am mai urcat in nici un tramvai/troleibuz RATB (aici trebuie sa adaug ca in troleibuzele Irisbus Citelis nu ma pot urca pt ca ma sperii de designul lor, visez noaptea urat, dar asta e alta problema)
- m-am urcat de maxim 10 ori intr-un autobuz urban RATB.

In schimb, folosesc metroul aproape zilnic. Bineinteles, nici in dube nu m-am urcat.

Deci: degeaba ne agitam, facem reclamatii etc. Ei fac tot ce stiu... comparatii cu vestul, cum sa schimbam taxarea, montat SAT (in Bucuresti ma refer acum), studii de fezabilitate...

Adevarul ca e foarte foarte tare senzatia pe care o ai cand astepti un autobuz o ora, dar te consolezi cand vezi ca are montat noul sistem de taxare setat pe alta linie, ca se renunta la biletele de hartie (visul unei intregi generatii). E ok. Continuati tot asa (ma refer la regiile de transport in comun).

Sper sa nu se inteleaga gresit ca sunt adeptul mersului cu masina peste tot, dimpotriva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 13 Feb 2010 20:23:16    Titlul subiectului: 123639

Bravo RATB cu ideea lor creata de a-l prelungi pe 104 pana la CORA Pantelimon. Ce au reusit cu aceasta mareata masura? Sa faca praf frecventa lui 104. Daca in timpul saptamanii mai vine cum vine, azi am reusit marea performanta de a-l astepta aproape o jumatate de ora la statia Vatra Luminoasa, sens spre CORA !!!
Ce bine pentru cei de la RATB care stau in birourile lor caldute si creioneaza trasee, iar noi calatorii stam ca prostii in frig sa asteptam un autobuz care stiam ca vine bine si in week-end (poza 1). Acum ca o intrebare pentru dispecerul de la capat de la CORA Pantelimon. Care a fost intervalul orar dintre autobuzul #4273 care a sosit in jurul orei 16:00 la capat si precedentul. Sa nu imi spuna ca au fost 11 minute, ca imi mananc abonamentul pe loc, bucata cu bucata. Eu am asteptat ca prostul in statie 28 de minute pe ceas !!!!
Este foarte clar ca in week-end se fura curse la greu.
Mai am alta intrebare? Unde sunt controlorii de trafic ai RATB-ului? Eu nu i-am mai vazut.

Ce am facut, vazand ca au trecut 28 de minute si nu a venit nici un 104 ? L-am luat pe 90 pana la Piere de Coubertin si de acolo pe jos pana la statia Electroaparataj. M-a ajuns intr-adevar din urma un 104 arhiplin in care nu am putut sa urc, asa ca decat sa astept iar in statie am luat un midibuz de Pantelimon, cotizand 2 RON pentru bunastarea privatilor.

O mare vina pentru numarul de masini mici din capitala revine si RATB-ului. Pai cum vreti domnilor ca lumea sa foloseasca transportul in comun cand pana si liniile cu frecventa buna, vin prost in statii?



Minciuni marca RATB.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.34 kb
 Vizualizat:  de 9764 ori

Minciuni marca RATB.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 14 Feb 2010 10:45:33    Titlul subiectului: 123651

Frecventa vehiculelor RATB este intr-adevar o problema. Trecand peste traficul aglomerat etc. se intampla cu siguranta si multe lucruri necurate pe la capetele de linii, lucru confirmat si de reticenta soferilor cand sunt fotografiati.

Recordurile mele personale de asteptat in statie, in ultimele saptamani, sunt pe linia 25 - 35 de minute (zi lucratoare, in intervalul orar 13-14) si pe linia 7 - 45 de minute !!! (zi lucratoare, intervalul orar 18-19).

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Dum 14 Feb 2010 13:30:48    Titlul subiectului: 123661

Acel interval de la pranz este pentru ca sunt destule ture care au schimbul in garaj si nu in traseu. Asta presupune ca autobuzul in cauza sa se retraga si dupa aia sa revina inapoi la traseu. Iar cea mai mare tampenie este ca retragerea si accesul de la Cora sunt pe Pantelimon, Mihai Bravu, Stefan cel Mare, Barbu Vacarescu si Sos. Pipera in loc sa o ia pe Pantelimon, Fundeni, Colentina, Tei, Barbu Vacarescu, Pipera.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 14 Feb 2010 14:31:29    Titlul subiectului: 123668

Stai putin ca eu am vorbit de sambata, nu de o zi lucratoare, cand si traficul este mult mai mare. Nu se justifica intervalul de 30 de minute dintre doua autobuze, in timp ce in orar scrie 11 minute!
Eu din punct de vedere al calatorului mai intereseaza foarte putin unde are loc schimbul de ture. Nu inteleg de ce trebuie sa astept o jumatate de ora un autobuz, care conform programului trebuie sa vina la 11 minute !!!
Deci cine ar trebui sanctionat pentru aceste disfunctionalitati?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vic



Data înscrierii: 26/Iun/2008
Ultima vizita: 17/Iul/2017
Mesaje: 37
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Feb 2010 15:02:58    Titlul subiectului: 123712

CRAZY BOY a scris:
Iar cea mai mare tampenie este ca retragerea si accesul de la Cora sunt pe Pantelimon, Mihai Bravu, Stefan cel Mare, Barbu Vacarescu si Sos. Pipera in loc sa o ia pe Pantelimon, Fundeni, Colentina, Tei, Barbu Vacarescu, Pipera.
Corect, dar la fel mi se pare o prostie însuși faptul ca linia 104 apartine de autobaza Pipera. Daca aceasta linie ar fi mutata la autobaza Titan, accesul si retragerea autobuzelor s-ar face pe un drum mult mai scurt, mai liber si cu cel mult 1-2 semafoare (Sos. Garii Catelu, etc.), nu ca acum, cand autobuzele ocolesc jumatate de oras pentru a se retrage.

Referitor la intervalele foarte mari ce apar uneori pe linia 104, pot spune ca acestea sunt cauzate de neglijenta soferilor, coroborată cu o dispecerizare deficitara. Am fost martor in urma cu vreo 2 ani la o astfel de situatie pe aceasta linie (un autobuz care a venit cu aproximativ 30 de minute dupa precedentul - pe la ora 11 intr-o zi lucratoare s-a intamplat asta), iar cand l-am intrebat pe sofer care a fost cauza intarzierii si i-am aratat ceasul, el s-a disculpat, spunand ca nu este numai vina lui. Intr-adevar la acea ora se retrag multe autobuze si daca cel dinaintea lui s-a retras, iar soferul in cauza a stat putin mai mult la capat, deja s-a format un interval mare de succedare, amplificat pe parcursul traseului de aglomeratia din statii, care a dus la un timp mai mare necesar pentru imbarcarea/debarcarea pasagerilor (astfel intervalul de succedare a crescut de la o statie la alta - fenomenul este similar cu adaugarea dobanzii intr-un depozit la banca : daca suma depusa este mare, atunci prin adaugarea unei dobanzi cu procentaj fix suma va creste mai mult decat in cazul aceluiasi procent de dobanda adaugat la o suma mai mica - la fel si aici, o intarziere la inceput de traseu se va amplifica pe parcurs de la o statie la alta).

Totusi as sugera RATB-ului ca soferii sa plateasca din buzunarul propriu pagubele produse autobuzelor din cauza aglomeratiei (usi fortate si altele). Poate in felul acesta si-ar aduce aminte sa plece la timp de la capatul de linie, eventual chiar mai devreme decat graficul stabilit, pentru a preintampina ambuteiajele de pe traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Lun 15 Feb 2010 17:55:24    Titlul subiectului: 123719

Si la Titan sunt asfel de cazuri:
-335 Acces de la Baneasa.
-102 nu se retrage pe Sos. de Centura si merge pe traseu sensul spre Progesul pana in Zona Pietei Titan unde fac stanga si se duc la garaj.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Dec/2020
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 19 Mar 2010 23:21:15    Titlul subiectului: 124829

Civilizatie in tramvaiul 41...

Eram ieri seara pe la Casa Scinteii prin zona si am luat tramvaiul pana la Cringasi ca sa ajung la metrou. La statia de la Agronomie ce credeti? Se urca un grup de reprezentanti ai "minoritatii discriminate din Romania" impreuna cu un caine dupa ei... Twisted Evil . Vatmanul nu i-o fi vazut?!? Hal de cultura si civilizatie...

Acuma stau si ma intreb ce rol avea oare patrupedul: compostor mobil, cazul in care urca vreun control, sa nu mai fie nevoiti sa se inghesuie toti spre compostoarele din tramvai (biletu-n bot, clant! si gata!) - de parca ar fi avut bilet vreunul dintre ei dar asta e alta poveste -, ori paza de corp personala... In privinta variantei a doua am serioase dubii la cat de jerpelit era... Au coborat in cele din urma la Casin...

Imi pare rau ca nu am reusit sa prind momentul cand a mirosit burduful, a ridicat piciorul si a dat sa se pise... Bine ca totusi nu a mai dus "planul" la bun sfarsit...



Imag006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  331.28 kb
 Vizualizat:  de 9364 ori

Imag006.jpg



Imag008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  400.87 kb
 Vizualizat:  de 9364 ori

Imag008.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Mar 2010 21:40:15    Titlul subiectului: 125079

Dezastru in zona de nord a capitalei. E drept ca de cand am alt loc de munca mai trec rar pe aici, ma refer la zona Agronomie-Piata Presei Libere, dar totusi am mers aici 9 ani de zile. Si totusi ce am vazut azi, a intrecut orice imaginatie. De ce se circula in halul asta intre Piata Charles de Gaule si Piata Presei Libere, asta undeva pe la ora 15:40 care nu este considerata chiar ora de varf ? Intersectia de la Piata Charles de Gaule era aproape blocata pe sensul inspre Arcul de Triumf. Ce este cu dezastrul si debandada asta ? Am reusit contraperformanta sa fac 30 de minute cu 330 de la Piata Charles de Gaule pana la Piata Presei Libere, pe parcursul a trei statii, deci o statie parcursa in 10 minute ! In cei 9 ani de zile cand aveam drum zilnic in zona blocajul era pe celalalt sens, dinspre Piata Presei Libere inspre televiziune, pe Prezan, se circula relativ bine pe sensul inspre Arcul de Triumf, acum si aici este dezastru. Eu nu inteleg unde se fac ambuteiajele, pe acest sens. Cert este ca 330, 335 au ajuns sa faca o semicursa si in 2 ore. Bulevardul Marasti, de la Casin pana la Piata Presei blocat si el pe sensul inspre Piata Presei Libere.
Eu cred ca datorita pasajului de la Baneasa, problemele cu traficul din zona respectiva s-au mutat in zona Piata Presei Libere-Piata Charles de Gaule, altfel nu imi explic nebunia de azi. Iar la targul de Turism de la Romexpo nu prea s-a inghesuit lumea, masini erau in zona ca intr-o zi normala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 18, 19, 20  Următoare
Pagina 14 din 20

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community