Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Accidente/Incidente implicand vehicule de transport local
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 26 Iul 2009 20:30:07    Titlul subiectului: 114547

Am introdus acest articol aici, intrucat se potriveste mai bine
Aradon a scris:
Un camion a blocat Vlaicu
ARAD - Circulația pe Calea Aurel Vlaicu a fost închisă ieri din cauza unui incident auto.

Șoferul unui camion a pierdut controlul volanului, remorca i-a intrat în balans și a derapat, blocând atât partea carosabilă, cât și liniile de tramvai. Polițiștii sosiți la fața locului au descoperit că bărbatul era băut bine, având o alcoolemie de 0,88 la mie alcool pur în aerul expirat.

Acesta a declarat că venea de la Curtici și vroia să plece în cursă, camionul fiind încărcat cu varză. Tramvaiele au format cozi de zeci de metri și, timp de câteva ore, până camionul a fost mutat, arădenii nu au putut beneficia de transportul în comun.



Sursa & Foto: www.aradon.ro



news-20090726-02265667-thumbnail.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  19.06 kb
 Vizualizat:  de 17515 ori

news-20090726-02265667-thumbnail.jpg



_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
dj_gedy



Data înscrierii: 27/Aug/2009
Ultima vizita: 09/Ian/2016
Mesaje: 10
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 27 Sep 2009 20:42:20    Titlul subiectului: fwefwewefwef 117648

In data de 24.09.2009, dupa amiaza, un vatman a circulat cu vagonul 555 cu usa deschisa. Din pacate vatmanul nu s-a gandit ca usa ii mai inafara dacai deschisa, iar la gara sa agatat de bara de la statie si s-a rupt usa Sad .Din pacate deocamdata vagonul nu mai iese in circulatie Sad
_________________
Gedy1069
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 27 Sep 2009 22:30:27    Titlul subiectului: 117655

Nu cred ca nu mai sunt usi de GT4 prin depou astfel incat vagonul sa nu fie reparat. Sigur, poate 555 e vizat pentru retragere in momentul in care se vor gandi cei de la CTP sa scoata GT6-urile austriece. In alta ordine de idei, GT4-urile stricate raman nemiscate, cu o exceptie cred. Din cate mi-am dat seama, vagonul 490 a disparut, probabil intr-o hala.
Recapituland, vagoanele GT4 cu diferite defecte sunt: 01, 06, 013, 490, 626, 572, 561.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Dec/2022
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 13 Oct 2009 20:05:07    Titlul subiectului: 118382

Azi 13 octombrie 2009 a fost o zi de catastrofa la CTP.
1014 in curba la Sambateni si 608 la Bariera CFR si-au rupt pantografele si am avut de stat de la 13:55 pana la 20:05 pe camp, cu tramvaiul fara curent.
262 a ramas cu sabotii blocati la gara, lui 1856 i sa blocat sfoara la pantograf in Cpt. Ignat, dupa 1014 a iesit Sageata Verde din Ghioroc sa o traga pentru a putea repara firul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 13 Oct 2009 23:05:48    Titlul subiectului: 118392

Deci, Sageata Verde este inca in serviciu. Smile Si cand te gandesti ca la Ghioroc in depou mai sta si Timisul 31+32...poate ar fi interesant sa mai iasa si cu el din cand in cand. Pt incidentul acesta nu cred ca vagonul motor 31 avea puterea necesara pentru a trage "Omida" si oricum nu avea unde sa intoarca.

Revenind la incidente, in jurul orei 10 dimineata, cuplul 608+584 a rupt firul de contact chiar la piciorul podului Micalaca, pe cand intra in depou. Deci, am putea spune ca mecanicii de la CTP erau constienti ca risca sa-l mai trimita pe608 in plin camp. De altfel, cauza acestor incidente a fost vantul extrem de puternic. Nu ma mira ca au cedat atatea pantografe!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Sâm 17 Oct 2009 10:25:25    Titlul subiectului: 118518

Lovit de tramvai la UTA

Citat:
Arad - Un bărbat de 47 de ani a fost lovit de tramvai în această după masă, în stația de tramvai de la UTA.

Martorii ne-au povestit că victima a trecut pe culoarea roșie a semaforului moment în care a fost izbit de tramvai și târât câțiva metri.

La locul accidentului a ajuns un echipaj al SMURD și o ambulanță. Bărbatului i s-au acordat primele îngrijiri medicale și a fost transportat la spital. Medicii de aici spun că starea pacientului este bună, bărbatul fiind conștient. Acesta va fi supus unor radiografii pentru a stabili dacă are fracturi.

I.C.


Sursa: http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/lovit-de-tramvai-la-uta/cn/news-20091016-03241458
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Dec/2022
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 04 Noi 2009 20:00:25    Titlul subiectului: . 119511

Azi, 4 noiembrie 2009, in jurul orei 15:30 un pieton s-a lovit de tramvaiul 1003 la intrarea in statia Podgoria mers spre Micalaca.

Un barbat de 56 de ani in stare de ebrietate a fugit pe rosu la trecerea de pietoni si s-a lovit de tramvai care era sa intre in statie, lateral in apropierea usii 2 dupa care s-a oprit in stalpul catenarei unde si-a spart nasul. Omul a ramas constient.

Circulatia tramvaielor a fost oprita pentru aproximativ 30 de minute, pana cand ambulanta a oferit ingrijirile medicale si Politia a luat masuratorile necesare.

Tramvaiele au intors in Gradiste la Sere. 1756 cu linia 9, 303 cu linia 11 si inca unul stateau linga catedrala blocate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 06 Noi 2009 00:14:22    Titlul subiectului: 119594

Pe celalalt sens tramvaiele nu au fost blocate decat pentru cateva minute. In alta ordine de idei, statiile s-au umplut de lume si s-a demonstrat cum un blocaj mediu de trafic face ca statiile tip Berd sa devina neincapatoare (Podgoria).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 06 Noi 2009 09:33:56    Titlul subiectului: 119602

Prost gandite, prost executate - aceste statii se dovedesc partial viabile doar in momentul in care intervalele de succedare a tramvaielor este de 5-10 minute. Daca se intarzie mai mult... Dumnezeu cu mila!
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Vin 06 Noi 2009 14:55:54    Titlul subiectului: 119632

^La fel ca si acele copertine care dupa cum am mai precizat, au rol de infrumusetare a statiei respective si *aproape* deloc nu isi mai pastreaza rolul principal. Le era greu sa fi prelungit acea copertina in statie la Podgoria, spre exemplu ? I-am vazut pe altii simtinand din plin dezavantajul acestui lucru ; noroc ca eu apreciez ploaia aceasta adorabila de toamna ! Razz
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mie 25 Noi 2009 20:15:30    Titlul subiectului: 120573

Poate cineva sa imi confirme cumva care este motivul pentru care astazi, in jurul orei 18 *aproximativ*, intre Podgoria si Polivalenta, stationau o intreaga insiruire de tramvaie, care s-au adunat unul dupa celalalt pe de o parte si celalalta. Initial, gandul mi-a zburat imediat la o oarecare pana de curent dar altfel nu se putea neaparat aduna acea insiruire de tramvaie. Un mic amanunt: un cuplu GT4, care era undeva la mijlocul intregii cozi, #608 avea lasat pantograful jos (?)

Chiar si in jurul orelor 17 ~ 18 inca mai exista acea insiruire de tramvaie pe traseul Podgoria ~ Polivalenta iar atentia mi-a fost imbratisata tocmai de pantograful GT4-ului #608, care era lasat in jos, cuplul GT4 #608 - #584 fiind pe departe de varful cozii, aflandu-se mai degraba undeva pe la mijlocul acesteia. Si oricum, tramvaiele stationau si de o parte si de celalalta a sensului, ceea ce din nou ma descurajeaza sa cred ca situatia GT4-ului #608 sau a GT6-ului numit mai in sus #35 ar fi putut fi motivul principal a intregii situatiei conversatiei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 25 Noi 2009 22:23:58    Titlul subiectului: 120577

Mie mi-a mai sarit astazi in ochi o asemenea "coada de tramvaie", minim 5-6 (din care chiar si 3!!!) in statie in jurul orelor 15 in apropierea statiei de la Banc Post. Nu am vazut prea multe insa pentru ca eram la volan si in mare graba.
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 25 Noi 2009 23:28:05    Titlul subiectului: 120578

Azi, în jurul orei 12:30, am surprins la Podgoria pe M8S #1003 tractând pe GT6 #35 către depoul Micălaca. Probabil aceasta ar putea fi explicația tramvaielor încolonate de care ați pomenit. Video

_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Walter4041



Data înscrierii: 15/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Aug/2011
Mesaje: 24
Locație: Innsbruck (Austria)

MesajTrimis: Dum 29 Noi 2009 12:12:26    Titlul subiectului: 120676

What happened with #35?

When I watch the video, I think I can see same damages in the front.

I hope to see #35 in next summer as well than in last august: Cool


#35 at Pta. UTA
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 29 Noi 2009 21:14:03    Titlul subiectului: 120704

Glasul Aradului a scris:
Șofer de autobuz, pericol public

La finele săptămânii trecute, un șofer al uneia dintre companiile de transport din Arad era la un pas de a spulbera cinci persoane aflate pe o trecere de pietoni.

Incidentul s-a petrecut pe strada Petru Rareș din Cartierul Grădiște puțin după orele amiezii. Viteza prea mare și lipsa de vizibilitate au făcut ca Ioan Chirilă, șoferul în cauză, să nu poată opri autobuzul la timp. Din fericire un echipaj al poliției, nu cea Rutieră se afla în zonă și a decis oprirea autobuzului, șoferului făcându-i-se pe loc proces verbal de constatare și implicit de suspendare a permisului. „Chiar dacă șoferul în cauză circulă cu mașina pe drumurile publice după ce s-a constatat abaterea, el are dreptul de a contesta acel proces verbal, iar până la da- rea unei soluții definitive de către instanță poate să își folosească permi- sul”, declară Estera Bițiș, locțiitor al purtătorului de cuvânt al IPJ Arad.

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 01 Dec 2009 23:33:31    Titlul subiectului: 120758

GT no. 6 35 ex Innsbruck is well and running, and so is GT 4 number 407.

Atat GT6 nr. 35, cat si GT 4 ner 407 functioneaza, le-am vazut in trafic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 11 Dec 2009 04:11:57    Titlul subiectului: 121123

Zgârcănstein a scris:
Azi, în jurul orei 12:30, am surprins ...
O situatie rara, ma tot gandesc de ce e 35-ul e intors cu spatele si cum au reusit sa faca asta?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Dec/2022
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 11 Dec 2009 13:17:57    Titlul subiectului: 121145

Explicatia faptului ca vagonul 35 era cu spatele era foarte simpla, 1003 l-a inpins pe 35 in Vlaicu, la plecarea din Fat Frumos au intrat in Gai si 1003 a schimbat postul de conducere luand cabina cealalta pentru a nu-l mai inpinge si a-l trage dupa el.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Dec/2022
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 21 Dec 2009 01:22:35    Titlul subiectului: 121514

O veste destul de proasta - Gotha 914, vestitul vagon cu Mos Craciun al copiilor, a fost tamponat pe 18.12.2009 de GT4 03 la Billa.

Are cupla din spatele remorcii indoite, parbrizul a fost inlocuit dar se vede destul de bine pe reclama.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 21 Dec 2009 17:45:22    Titlul subiectului: Blocaj în trafic la Podgoria la orele amiezii 121523

Astăzi, în jurul amiezii, a avut loc un blocaj în trafic la principala intersecție din oraș, Podgoria.
Blocajul de trafic de la Podgoria a creat coadă la tramvaie din toate cele 3 direcții.
Iată câteva imagini:



DSCF1951.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.98 kb
 Vizualizat:  de 15896 ori

DSCF1951.jpg



DSCF1952.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.29 kb
 Vizualizat:  de 15896 ori

DSCF1952.jpg



DSCF1953.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.05 kb
 Vizualizat:  de 15896 ori

DSCF1953.jpg



DSCF1954.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.21 kb
 Vizualizat:  de 15896 ori

DSCF1954.jpg



DSCF1955.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.52 kb
 Vizualizat:  de 15896 ori

DSCF1955.jpg



DSCF1956.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.53 kb
 Vizualizat:  de 15896 ori

DSCF1956.jpg



DSCF1957.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.09 kb
 Vizualizat:  de 15896 ori

DSCF1957.jpg



dscf1958_172.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.02 kb
 Vizualizat:  de 15848 ori

dscf1958_172.jpg



1-dscf1948_125.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.68 kb
 Vizualizat:  de 15846 ori

1-dscf1948_125.jpg



2-dscf1949_125.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.19 kb
 Vizualizat:  de 15846 ori

2-dscf1949_125.jpg



3-dscf1950_554.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.83 kb
 Vizualizat:  de 15844 ori

3-dscf1950_554.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 23 Dec 2009 21:22:15    Titlul subiectului: 121622

Am spus-o si o voi repeta de cate ori e nevoie: Intersectia de la Podgoria e o batjocora la adresa aradenilor participanti la trafic, atat cei din tramvai cat si cei din autoturisme si se va solda cat de curand cu tamponari. Nu imi doresc asta, dar m-as mira sa NU fie asa..
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 31 Ian 2010 12:30:45    Titlul subiectului: 122955

Datorita unor probleme la reteaua de contact in zona Polivalenta, au fost blocate in trafic nu mai putin de 7-8 tramvaie pe ruta Podgoria - Polivalenta...
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
pic2re



Data înscrierii: 16/Mai/2009
Ultima vizita: 16/Sep/2010
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 31 Ian 2010 17:01:03    Titlul subiectului: 122976

Cred ca cea mai buna idee pantru Podgoria ar fi fost un pasaj subteran din directia padurice spre polivalenta, asa nu afecta nici liniile de tramvai si aveau posibilitatea sa faca intersectia mai libera....probabil ca se v-a intampla peste cativa ani si atunci iara o sa se sparga asfaltul si demontat linii si refacut tot....asa e la noi, decat sa se faca o data si bine...mai bine putin si prost!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Sâm 13 Feb 2010 16:08:11    Titlul subiectului: 123630

Zilele trecute circulam cu un vagon de tip GT4, care, deasupra in sectiunea a doua a ramificarii partii de sus (cam prin jurul pantografului) avea o usita uitata deschisa si care nu numai ca mazgalea cu ulei bara de sus de care calatorii se pot tine, ci si lovea cu putere corpul de iluminat a coridorul vagonului in timp ce vagonul se afla in miscare. Cine s-ar face in mod direct responasbil pentru acest lucru? ...pe de alta parte, imi amintesc multe alte cazuri similare, altele puteau fi intalnite chiar si la Timis 2, unde deseori erau uitate deschide acele dulapioare chiar din partea din fata a vagonului remorca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 192
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 15 Feb 2010 18:36:17    Titlul subiectului: 123722

Usita aceea nu cumva era de la funia de care se trage pantograful?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Următoare
Pagina 4 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community