Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 25, 26, 27  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Noi 2009 08:15:23    Titlul subiectului: 120157

Am postat 2 schite unde am aratat cum se facea " transbordarea " CFR - Metrou la Ciurel. La ora actuala triajul nu mai exista la suprafata, iar linia care intra in pamant este inutila.


Ciurel 1.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  21.43 kb
 Vizualizat:  de 16639 ori

Ciurel 1.png



Ciurel 2.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  13.55 kb
 Vizualizat:  de 16639 ori

Ciurel 2.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 14 Feb 2010 19:19:44    Titlul subiectului: 123677

Mihai Floreasca a scris:
Se mai spune ca in Colentina nu s-a facut metrou fiindca Ceausescu avea niste boxe secrete prin aceste zone...
In Colentina vor fi ( daca se vor mai face) mai multe statii decat ai creionat tu pe schema la alta sectiune (Dr Taberei – Universitate – Pantelimon care in treacat fie spus nu are nici o legatura cu Alexandriei – Voluntari, poate numai statia comuna „Mosilor”). De fapt nu va fi o statie comuna, ci 2 statii complet separete.
Magistrala care te intereseaza este denumita in limbaj Metrorex M 6 si a mai fost discutata pe acest forum, chiar disecata in amanunt in mai multe zone ( ale magistralei).
M 6 a fost in proiect inainte de 1989, insusi Ceausescu a impus-o inaintea lui M 5 deci nu stiu de unde ai auzit tu povestea cu boxele. Si ce intelegi tu prin „boxe”? Fii mai exact, ca nu se deduce la ce te-ai gandit. Deci schema metroului prin Colentina/Voluntari mai caut-o prin arhivele forumului, nu o mai pun inca odata pe forum. Inainte de 1989 a mai fost inca o idee cu transportul in comun din Voluntari, linia 66 trebuia sa ajunga pana in Afumati, dar nu a mai fost sa fie.
Metroul in Baicului nu s-a pus niciodata problema, poate numai discutii intre noi, dar oricum ca ramura a lui M 5 si nu a lui M 6.



M 6.jpg
 Descriere:
M 6 Sectiunea intre Unirii si Voluntari
 Mărime fișier:  55.81 kb
 Vizualizat:  de 16134 ori

M 6.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Dum 14 Feb 2010 21:58:50    Titlul subiectului: 123682

De aproximativ o saptamana am observat ca macazul in X de la intrarea in statia Politehnica dinspre eroilor, a fost demontat, astfel ca mai exista doar o singura linie care face legatura intre cele doua sensuri, cealalta linie fiind demontata pe o portiune de ~2 m, si lasate bucatile de sina pe teren.

Acest lucru are legatura cu sistemul de macaz impus de trenurile Movia, altfel nu imi explic decizia imbecila de a scoate acel macaz, avand in vedere ca este singurul de pe toata portiunea Erorilor-Preciziei. In cazul unei defectiuni, asa cum s-au mai intamplat, si se recurge la trenuri pendula, toata circulatia de pe tronsonul acesta ar fi afectata dramatic. La incidentul de acum cateva luni din statia Gorjului, cand acea femeie s-a aruncat/a cazut pe linia de metrou si a fost la un pas de accident, metroul trecand cu doua vagoane pe deasupra ei, s-a circulat pe un singur fir tot tronsonul, spre eroilor, restul fiind dealimentat de la reteaua de alimentare.

Acel macaz in X isi avea rostul bine stabilit acolo, fiind si singurul pana la iesirea din Preciziei. Macazul de dupa preciziei functioneaza si ca sistem de rebrusare.

Are cineva idee de ce s-a recurs la aceasta decizie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 14 Feb 2010 22:07:59    Titlul subiectului: 123683

Din cate stiu eu nu are legatura cu trenurile Movia, vezi de exemplu chiar macazul de intrare in Eroilor dinspre Grozavesti, care este un macaz mai special.
Parerea mea sincera este ca a intrat intr-un sistem de intretinere / inlocuire, au si macazele astea o durata normata de lucru. Si acel macaz lucreaza, inclusiv noaptea, inclusiv daca sta zile intregi intr-o singura pozitie. Si la Eroilor s-a intamplat asa cu macazele de la liniile de garare / intretinere, acum sunt toate repuse in pozitie.
La Poliutehnica parerea mea este ca se va intampla acelasi lucru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
anitzei



Data înscrierii: 10/Feb/2010
Ultima vizita: 02/Apr/2013
Mesaje: 7
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 15 Feb 2010 00:45:21    Titlul subiectului: 123694

bogdaneftimie a scris:
Are cineva idee de ce s-a recurs la aceasta decizie?
Am citit printre randuri intr-un ziar economic ca o firma din Buzau a castigat licitatia pentru livrarea unui numar mare de macaze "moderne" catre Metrorex. Posibil sa fie deci parte a acestui proiect.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Lun 15 Feb 2010 20:20:30    Titlul subiectului: 123727

Din ce am observat chiar astazi, macazul in X a devenit macaz in Y, si atat. Nu pare sa se mai realizeze ceva la el, ci doar a fost inlocuit si atat. Cioturile de linie ramase se pot vedea in continuare. In locul conexiunii cu macaz, acum se vad legaturile sinei. Din cate stiam eu, trenurile Movia, nu pot circula corespunzator pe macazurile vechi, acesta fiind tip vechi, poate ca este si motivul pentru care pe magistrala 3 (sau 1 cum mai apare in multe statii, din dornicia Metrorexului) nu vedem decat la ore fara trafic mare de calatori, si in zilele de sambata si duminica trenuri noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Feb 2010 20:23:56    Titlul subiectului: 123728

Stai fara grija, macazele noi vor fi puse pe pozitia initiala
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Feb 2010 20:55:14    Titlul subiectului: 123732

... Si va dura o vreme daca se procedeaza ca in cazul scarilor rulante (mai intai se demonteaza apoi se da comanda).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Feb 2010 21:36:57    Titlul subiectului: 123735

La Eroilor a durat putin, vreo 12 luni
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Sâm 20 Feb 2010 21:13:14    Titlul subiectului: 123919

Astazi am avut ocazia sa cercetez mai indelung macazul care exista la intrarea in statia Politehnica, dat fiind faptul ca metroul Movia a plecat destul de greoi din statie (???) si se observa noua legatura ce a inlocuit acel macaz dublu, si o parte din sinele celei de-a doua linii dezafectate, care zac aruncate in spatiul ramas liber. Conexiunea dispune si de un dispozitiv asemanator celor de la macazele din statia eroilor (si nu numai) si par a fi din cele complet automate, si necesare (???) trenurilor Movia.

Din pacate nu am reusit furnizarea unei iamgini, dar daca reusesc (putine sunt momentele inc are se circula cu viteza mica in acea zona) voi si posta o imagine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
2009



Data înscrierii: 24/Feb/2009
Ultima vizita: 22/Aug/2014
Mesaje: 62

MesajTrimis: Vin 12 Mar 2010 14:28:49    Titlul subiectului: 124543

http://www.agir.ro/univers-ingineresc/30_de_ani_de_exploatare_a_metroului_bucurestean_2599.html

Un articol foarte interesant unde se vorbeste si despre statia Gara de Nord.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Vin 12 Mar 2010 21:36:59    Titlul subiectului: 124565

Foarte interesant articolul, dar o fraza este chiar si mai interesanta:

"Cutremurul produs la 4 martie nu afecteaza constructiile metroului, acestea fiind concepute pentru un cutremur de 9 grade pe scara Richter;"

Este oare atat de adevarat? sa nu uitam ca recentul cutremur din Chile de peste 8 grade a facut ravagiile respective...

Are cineva mai multe informatii despre acest lucru? pentru ca de imagistica si marketing de genul adapost antiatomic, etc sunt pline site-urile si cartile, dar ceva adevarat din toate acestea exista?


Si inc ao intrebare, cine stie la statia Eroilor, iesirea dinspre Opera, sunt doua usi metalice imense, sau cel putin par a fi usi, acestea fac cumva parte din sistemul de etanseizare a vestibulelor statiei?

La majoritatea statiilor vechi exista la partea inferioara a scarilor, imediat inainte de a intra spre turnicheti si vestibulul respectiv, santuri acoperite cu bucati de tabla, dar care par a fo special construite pentru manipularea unor usi asemanatoare celor de la Eroilor. Au fost functionale aceste usi vreodata, sau nici nu au mai fost montate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 13 Mar 2010 00:16:58    Titlul subiectului: 124569

La Eroilor la iesirea dinspre Opera sunt usi antiatomice (porti ALA), dar numai acolo, la cea dinspre Municipal n-am vazut (nici n-ar avea loc). Acele ambrazuri acoperite cu tabla de la intrarile in vestibul contin sau ar trebui sa contina usi ALA (ghilotina sau glisante). Eroilor nu are porti montate in tunel, asa cum au restul statiilor, de altfel nici Piata Unirii nu are asa ceva la nivelul tunelului - daca doamne fereste, Eroilor e izolata de Politehnica si, Grozavesti si Izvor, iar Piata Unirii intre Izvor si Timpuri Noi. Ce au apucat sa fie montat asa a ramas, fara teste, se spunea ca au miscat una cu mana, liber, si cam atat. Mai era una in tunelul de legatura D1-D2 dar a fost acoperita cu tabla - si aia cat si cele de la Eroilor erau albe cu cheder de etansare negru Very Happy (astea aveau panoul neted, fata de cele din tunel care au niste zavoare - de ex, la Izvor, Timpuri Noi, sunt cu panoul spre linii in timp ce la restul statiilor cu peron central, spre linie au partea cu armaturi, care contine zavoarele hidraulice ; in tunel sunt de culoare verde-gri inchis).
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Sâm 13 Mar 2010 10:24:11    Titlul subiectului: 124578

Foarte interesant Smile

Dar acele santuri care mai exista la intrarile din statiile de metrou, intrarile pietonale, ca sa spun asa, fac parte din acelasi sistem?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 13 Mar 2010 15:15:33    Titlul subiectului: 124591

Portalurile cu tabla de la intrari fac parte din acelasi sistem, ele acopera canalul pe care aluneca usa (altfel ar arata ca portalul usii de la Semanatoarea, inainte de racordul spre Ciurel), intrebarea e daca in dosul tablei exista ceva, pentru ca usa nu se poate monta decat in timpul constructiei statiei, nu vad ulterior pe unde ar putea-o introduce in spatiul respectiv. Asta vine intreaga, nu pe bucatele asamblate la locul de montare, cum se face cu scarile si lifturile - structurii doar i se ataseaza sistemele de actionare si inzavorarare.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Sâm 13 Mar 2010 20:47:01    Titlul subiectului: 124599

Tks pentru informatii Smile

Din ce am vazut acele santuri exista la majoritatea statiilor vechi. Poate cei care mai citesc pe aici, si stiu ceva mai multe, ne pot impartasi din cunostiinte.

Apropo, la statia Timpuri noi, am vazut acum aproape o saptamana asamblarea unui nou acoperis al iesirii de la metrou. Scheletul de aluminiu pare interesant, cu speranta ca nu vor mai folosi sistemul vechi cu panouri de sticla amplasate pe tavan, nu de alta, dar s-a intamplat ca la statia Lujerului, iesirea dinspre Cora, sa cada cateva panouri de sticla exact deasupra calatorilor care ieseau pe scara rulanda, si din fericire nimeni nu a fost ranit, desi inaltimea de la care au cazut faceau ca viteza de cadere sa fie considerabila...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 14 Mar 2010 00:35:37    Titlul subiectului: 124606

bogdaneftimie a scris:
Scheletul de aluminiu pare interesant, cu speranta ca nu vor mai folosi sistemul vechi cu panouri de sticla amplasate pe tavan, nu de alta, dar s-a intamplat ca la statia Lujerului, iesirea dinspre Cora, sa cada cateva panouri de sticla exact deasupra calatorilor care ieseau pe scara rulanta.
Da, din pacate aceste panouri de sticla sunt una dintre problemele metroului bucurestean in general, ele fiind montate si in multe statii. Dupa parerea mea ar trebui demontate toate, au mai fost cateva cazuri in care acestea s-au desprins si au cazut, din fericire fara victime.
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 14 Mar 2010 15:14:44    Titlul subiectului: 124619

Ideea nu - mi apartine recunosc asta, ci altui participant la discutiile noastre.
Intrebare : acel ciot subliniat de mine cui îi apartine ? Ce rol are ? Dintr-un ciot porneste o linie viitoare, acesta este rolul ciotului, de a nu incurca extensiile viitoare. Mi - am batut si eu capul cu aceasta intrebare, nu i-am dat de cap.



Ciotul de la Victoriei.png
 Descriere:
Un ciot suspect
 Mărime fișier:  589.39 kb
 Vizualizat:  de 15060 ori

Ciotul de la Victoriei.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Mar 2010 06:47:22    Titlul subiectului: 124694

Sub scarile rulante de la Victoriei (M 2) ce duc la pasajul pietonal sunt ditamai scarile fixe.
Sub scarile fixe de la statia Dristor I (scarile de la peron ce duc la vestibul) sunt alte scari fixe de latimea celor dintai ce pleaca de sub statie si ajung la un vestibul de sub vestibulul "normal". Are cineva idee pe unde se ajunge la aceste scari? Scarile de la Dristor I au fost vazute de subsemnatul inainte de 1989 cand s-a montat scara rulanta de peron de la Dristor I.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Mar 2010 19:32:11    Titlul subiectului: 124727

Confirm existenta unor scari fixe sub cele rulante la Victoriei la iesirea de pe peronul unde cobori cand vii dinspre Romana.
Nu stiu ce rol au avut/au, posibil sa faca parte din planul de adapost al populatiei. De dus am vazut ca intr-o parte duc exact sub pasajul pietonal, mai exista un nivel acolo. Mai departe nu stiu, dar acel nivel de sub pasajul pietonal era iluminat... In partea cealalta probabil ca duc sub statia de pe M2.
Un loc loc de unde puteau fi accesibile (in cazul in care ele sunt vechi si inclin sa cred ca asa este) este acea usa rosie de pe scara fixa utilizata de calatori, desi este un pic cam sus. Oricum acele scari au fost intrerupte acum de un zid cam pe la mijloc, zid necesar probabil pentru scarile rulante noi, deci ele sunt cam impracticabile acum.
La suprafata am vazut ca scarile care duc in statia de tramvai abandonata au balustrade noi, de inox..



Victoriei1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.27 kb
 Vizualizat:  de 14765 ori

Victoriei1.JPG



Victoriei2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.28 kb
 Vizualizat:  de 14765 ori

Victoriei2.JPG



Victoriei3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.88 kb
 Vizualizat:  de 14765 ori

Victoriei3.JPG



Victoriei4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.8 kb
 Vizualizat:  de 14765 ori

Victoriei4.JPG



scari_victoriei.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.74 kb
 Vizualizat:  de 14695 ori

scari_victoriei.jpg




Ultima modificare efectuată de către sab la Joi 18 Mar 2010 19:14:48, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 18 Mar 2010 15:05:23    Titlul subiectului: 124764

V-ati gandit vreodata ca poate au montat pur si simplu scarile rulante peste cele fixe? Asa cum s-a "mancat" din scarile fixe si in alte statii. Scarile rulante au aparut ceva mai tarziu decat metroul.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 18 Mar 2010 16:34:31    Titlul subiectului: 124772

Negativ. Acolo n-au fost scari fixe de cand e statia data in folosinta (Octombrie 1987). Si ele nu sunt la nivelul scarilor normale, ci incep de sub scarile normale si se termina sub peron. E o diferenta. Este exact ce am vazut eu la Dristor I acum vreo 23 ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 18 Mar 2010 17:14:36    Titlul subiectului: 124774

Referitor la Victoriei, sub scarile rulante de la cealalta intrare (cea care da in accesul la M1), de asemenea sunt cateva trepte care se termina, daca nu ma insel, intr-o usa rosie; am vazut cand au demontat vechea scara rulanta, inainte sa o acopere. Deci e posibil ca sub acel pasaj pietonal sa mai fie inca un pasaj, tehnic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 18 Mar 2010 21:33:51    Titlul subiectului: 124785

Adapost antiatomic la metrou - http://www.descopera.ro/descopera-in-romania/930552-metrou-bucuresti-adapostul-atomic Intr-una din imagini apare si o usa ALA in detaliu, cea care separa accesul spre gurile de ventilatie, folosite si ca iesiri in caz de pericol.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Mar 2010 23:54:24    Titlul subiectului: 124991

Un articol preluat de pe alt forum

"ÎN ANII 80
Clasamentul metrourilor lumii după distanțele dintre stații:
1. Moscova – 1.840 m
2. Leningrad – 1.780 m
3. Atlanta – 1.740 m
4. București – 1.620 m
5. Boston – 1.540 m
6. Londra – 1.320 m
"

Nu vi se par prea multi cei 1620 metri? Am impresia ca nici o distanta nu este asa de mare intre statii. Bine, pe vremea aceea exista si anomalia " Piata Romana" unde distanta intre Universitate si Victoriei (pe M2) era de vreo 2600 metri !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 25, 26, 27  Următoare
Pagina 17 din 27

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community