Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ar putea fi introduse troleibuze in Turnu Severin?

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul MEHEDINȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
alin daniel



Data înscrierii: 03/Aug/2008
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 19
Locație: Drobeta Turnu Severin

MesajTrimis: Dum 03 Aug 2008 18:05:11    Titlul subiectului: Ar putea fi introduse troleibuze in Turnu Severin? 96596

Sunt de parere ca macar 4 linii de troleibuz ar fi benefice in oras.
Iata care ar fi dupa mine principalele trasee:

1-Gura Vaii-Santierul Naval-B.dul T.Vladimirescu-Autogara-Plus-Sens giratoriu
2-Santierul Naval-B.dul T.Vladimirescu- B.dul Alunis-Splai-Spital Judetean-OMV-Termo Halanga.
3-Autogara-B.dul.T.Vladimirescu-Traian-Cimitirul vechi-Pod Gruii-Halanga
4-(DUS)-Gura Vaii- Santierul Naval-Gara (str.Dunarii)-str.Smardan-B.dul.T.Vladimirescu-Autogara
(INTORS)-Autogara-str.Smardan-B.dul.Carol I-Santierul Naval-Gura Vaii

Eu zic ca Severinul ar trebui sa aiba troleibuz, cred ca nu degeaba Ceausescu a trecut si Severinul pe lista oraselor in care urma sa fie introdus troleibuzul...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lucian-crusher



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2010
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)

MesajTrimis: Lun 04 Aug 2008 00:59:29    Titlul subiectului: 96614

Sora mea sta in Severin si pot spune ca orasul merita troleibuz.
Mai propun o linie:

5 (Dus): Padurea Crihala - Strada Crisan - Bulevardul Revolutiei 18-22 Decembrie 1989 - Strada Gheorghe Sincai - Bulevardul Tudor Vladimirescu - Strada Crisan - Castelul de Apa - Complex Decebal - Strada Unirii - Strada Chisinau - Bulevardul Carol I - Hotel Continental

5 (Intors): Hotel Continental Bulevardul Carol I - Strada Rahova - Strada Maresal Averescu - Complex Decebal - Castelul de Apa - Strada Crisan - Bulevardul Tudor Vladimirescu - Strada Orly - Bulevardul Revolutiei 18-22 Decembrie 1989 - Strada Crisan - Padurea Crihala

Conditia ar fi ca aceasta linie sa fie inchisa pe perioada Zilelor Severinului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
lucian-crusher



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2010
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)

MesajTrimis: Dum 02 Noi 2008 16:19:43    Titlul subiectului: 100426

Mi-am dat seama ca ruta propusa de mine e prea ocolitoare, dar n-am putut sa modific, mi-am adus aminte ca strada Sincai e deschis pe ambele sensuri. Asa ca singurul ocol ar fi in centru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 6120
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 03 Noi 2008 12:14:56    Titlul subiectului: 100475

lucian-crusher a scris:
Conditia ar fi ca aceasta linie sa fie inchisa pe perioada Zilelor Severinului.
Mi se pare ca din start se porneste de la o premiza gresita: sa faci o linie de troleibuz care apoi sa nu poata fi folosita exact cand ar fi nevoie de ea!!! Exclamation Shocked
Aceeasi problema se petrece la Ploiesti, cand in weekend-uri troleibuzele nu pot ajunge intr-un punct intens circulat, Gara de Sud. Care mai e rostul construirii acelei linii?!?
Liniile noi trebuie concepute in asa fel incat functionarea lor sa nu fie intrerupta sau perturbata de evenimente previzibile. Adica, daca stii ca ai anumite evenimente intr-o zona, cauti solutii ca zona respectiva sa poata fi tranzitata in orice conditii, prin culoare de tranzit securizate, prin rute ocolitoare etc, solutii se pot gasi.
Dar sa concepi o linie despre care stii din start ca nu va putea fi utilizata, e absurd si inutil!

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Noi 2008 16:15:57    Titlul subiectului: 100486

Toata stima si respectul pentru Catalin. Vreau sa adaug ca la Ploiesti de cand s-a introdus linia 202 pe Bulevardul Independentei ( alias si Bulevard sau Bulevardul Castanilor ) circulatia a fost intrerupta in fiecare an in perioada 1mai - 1octombrie doar in zilele de sambata si duminica.

In 2007 circulatia a fost intrerupta in acceasi perioada doar in zilele de duminica.

In 2008 aceeasi doar in zilele de sambata , duminica s-a circualt pe bulevard ( daca nu erau lucrarile la centura de vest a orasului - Viitoarea autostrada Bucuresti-Brasov se inchidea bulevardul si duminica )

In zilele cand bulevardul este inchis si nu circula troleibuzele pe el in locul linie 202 circula linia 25 de autobuze cu un interval de 30 minute mai pe seara din ora in ora, insa cei cu abonamente ( si aici sunt multi - elevii , studentii , si o parte de 70 % din ceilalti calatori , printre care si pensionarii cu gratuitati ) pot folosi pe cele 3 tronsoane Vest-Centru , Malu.Rosu-Centru si Centru - Gara.de.Sud traseele cu care linia 202 si 44 sunt comune si aici intra:

Vest-Centru

trasele 35, 35b ( 7-7 min , 15-15 min )
traseul 22 ( 30-30 min , 50-60min )
traseul 201 ( 13-13 min , 30-30 min )

Malu.Rosu-Centru

traseul de troleibuz 44 H ( 10-10min , 20-20 min )

Centru-Gara.De.Sud

traseul 30 ( 8-8 minute 25-25min )
traseul 30b ( 60-60 min )
traseul 32 ( 60-60 min )
traseul 1 (15-15 min )
traseul 2 ( 8-8 si 20-20 min)

Problema este ca atat din Vest cat si din Malu.rosu exista 2 masini pentru 25 si 4 ikarusuri pentru 44 pe ora Wink care ajung la Gara.De.Sud pentru cei cu bilete, cei cu abonamente pot folosii traseele pe care le-am scris mai sus cu cel mai mic interval si cel mai mare ( seara ) de minute.

Pe un alt forum dedicat transportului in comun a venit la Ploiesti un pasionat care a dorit sa circule cu linia 102 tramvaie care in ziua aceea a circulat autobuze datorita unor lucrari la calea de rulare a tramvaielor si a ajut parte de o surpriza si anume un MAN SL 223 de 100 locuri full ochi iar la 3 minute in spate un Ikarus 280 de 142 locuri. Bineinteles ca toti calatori s-au urcat in porimul venit iar ikarusul era mai gol, dupa care pasionatul cand a ajuns acasa a postat la rubrica "Prahova" un mesaj cum ca la Ploiesti se circula aiurea.

Acum eu am fost si la Pitesti si la Brasov si la Targoviste acolo unde transportul este la o ora si nu m-am vaitat, ba din contra am fost multumit de ce am vazut acolo in special Pitesti si Brasov, chiar daca la Brasov s-a renuntat la tramvai si la o parte din trolee.

Mesajul meu este off-topic si de aceea rog adminii sa-l stearga.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lucian-crusher



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2010
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)

MesajTrimis: Lun 03 Noi 2008 19:59:31    Titlul subiectului: 100499

Catalin Ghita a scris:
lucian-crusher a scris:
Conditia ar fi ca aceasta linie sa fie inchisa pe perioada Zilelor Severinului.
Mi se pare ca din start se porneste de la o premiza gresita: sa faci o linie de troleibuz care apoi sa nu poata fi folosita exact cand ar fi nevoie de ea!!! Exclamation Shocked
Aceeasi problema se petrece la Ploiesti, cand in weekend-uri troleibuzele nu pot ajunge intr-un punct intens circulat, Gara de Sud. Care mai e rostul construirii acelei linii?!?
Liniile noi trebuie concepute in asa fel incat functionarea lor sa nu fie intrerupta sau perturbata de evenimente previzibile. Adica, daca stii ca ai anumite evenimente intr-o zona, cauti solutii ca zona respectiva sa poata fi tranzitata in orice conditii, prin culoare de tranzit securizate, prin rute ocolitoare etc, solutii se pot gasi.
Dar sa concepi o linie despre care stii din start ca nu va putea fi utilizata, e absurd si inutil!


De ce nu pui problema asta si la Bucuresti cu raliul acela anual.
In orice caz ar fi vorba ca linia sa fie inchisa doar 4 zile pe an. Si nu poti face culoare deoarece in perioada zilelor Severinului nu poti arnunca un ac pe Crisan.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 6120
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2008 10:10:35    Titlul subiectului: 100532

lucian-crusher a scris:
De ce nu pui problema asta si la Bucuresti cu raliul acela anual.
In orice caz ar fi vorba ca linia sa fie inchisa doar 4 zile pe an. Si nu poti face culoare deoarece in perioada zilelor Severinului nu poti arnunca un ac pe Crisan.
Pai la Bucuresti problema este radical diferita: pe traseele afectate de desfasurarea acelui concurs nu circula decat autobuze, care sunt mult mai flexibile din punctul de vedere al schimbarii rutei, pot fi deviate relativ usor pe rute ocolitoare.
In cazul traseelor de troleibuz problema e radical diferita: daca se intampla ceva ce impiedica circulatia printr-o anumita zona, traseul devine inutilizabil. In cazul oraselor cu mai multe linii de troleibuz se mai pot face devieri etc, insa in cazul oraselor cu o singura linie sau cu putine linii, problema devine acuta.
D-aia trebuie gandit cu cap proiectul de linie de troleibuz.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 6120
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 24 Feb 2010 18:18:24    Titlul subiectului: 124038

Shocked Shocked Shocked

Desi credeam ca introducerea troleibuzului la Drobeta Turnu Severin e o fantezie totala, iata ca am dat de o dovada a faptului ca au existat intentii serioase in acest sens!

"Hotărâre nr. 551/1993
din 09/10/1993

privind aprobarea realizării obiectivului de investiții "Introducerea transportului în comun cu troleibuze în municipiul Drobeta-Turnu Severin", județul Mehedinți

Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 253 din 25/10/1993

Actul a intrat in vigoare la data de 25 octombrie 1993

Guvernul României h o t ă r ă ș t e:

Art. 1. - Se aprobă studiul tehnico-economic pentru obiectivul de investiții "Introducerea transportului în comun cu troleibuze în municipiul Drobeta-Turnu Severin", județul Mehedinți, cu principalele caracteristici și indicatorii tehnico-economici cuprinși în anexă*).
Art. 2. - Finanțarea obiectivului se face din fondurile bugetului local și din alte fonduri legal constituite cu această destinație, conform listelor de investiții aprobate în condițiile legii.
___________
*) Anexa se difuzează numai beneficiarului de investiții.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul MEHEDINȚI Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community