Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele de transport din Iasi si infrastructura adiacenta
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 56, 57, 58  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Vin 05 Feb 2010 21:51:28    Titlul subiectului: 123309

Adevarul e ca ne pierdem timpul cu astfel de discutii. De ce? Pentru ca e clar ca nu se doreste nimic bun in domeniul transportului in zonele adiacente marilor orase. Eu stau in Ilfov (pe langa Bucuresti) si am avut aceeasi problema ca si tine pana acum 2 ani si ceva...
Solutia este: ia-ti masina. Asta e mesajul celor care raspund de transportul public, de la primar pana la conducerea regiilor de transport. Din pacate, asta inteleg si din mesajele lui radub.
Inteleg ca pe tramclub esti in calitate de pasionat, insa banuiesc (sau ar fi normal) ca aceleasi idei/pareri le ai si la serviciu. Si nu m-am referit (numai) la tine in mesajul anterior (cand ziceam reprezentantii regiilor), faceam comparatie si cu Bucurestiul.

Asa ca "modernizati" la Iasi sau in orice alt oras, si apoi mirati-va ca a crescut traficul si ca mijloacele de transport in comun nu au loc de autoturismele personale.

Si ai dreptate. Nu se poate multumi toata lumea, dar macar particularii sa fie multumiti. Nu?

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 05 Feb 2010 23:18:59    Titlul subiectului: 123313

Din nou trebuie sa amintesc ca suntem un forum al pasionatilor, nu al reprezentantilor regiilor. In concluzie, parerile pe care mi le exprim aici imi apartin.
Nu pot sa nu zambesc vazand cum, pe de o parte lumea cere regiilor de transport modernizarea serviciilor oferite, iar pe de alta parte se doreste mentinerea acelorasi oferte, departe de orice directie de dezvoltare. Evident, fiecare parte vine cu argumentele proprii, subiective. Sa aplicam limba de lemn: "din pacate, nu poti multumi pe toata lumea"! La Iasi se merge pe modernizare Wink.
pmp a scris:
dar macar particularii sa fie multumiti. Nu?
Eu am spus ca organizarea din Vest e simpla, logica, de bun simt, eficienta si nicidecum de neaplicat in Romania. Crezi ca merita sa lovesti pe cineva in moalele capului pentru asta?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 913
Locație: Bacau

MesajTrimis: Sâm 06 Feb 2010 08:11:48    Titlul subiectului: 123316

Se pare ca cel mai profitabil traseu de tramvai este 13 iar cel de autobuz 41
Evenimentul.ro a scris:
În perioada 11 - 22 ianuarie, o echipă de controlori a RATP a monitorizat traficul de călători pentru șase trasee de tramvai și cinci de autobuz, această evaluare având rolul de contribui la îmbunătățirea programului de transport
Comparativ cu cifrele rezultate la statistica întocmită de reprezentanții regiei de transport public în perioada octombrie - noiembrie 2008, se remarcă o scădere a numărului de călători, însă aceasta poate fi pusă pe seama lucrărilor de modernizare care s-au derulat pe aproape întreaga perioadă a anului trecut. În urma monitorizării, s-a ajuns la concluzia că cel mai profitabil traseu de tramvai rămâne 13 (Copou - Tg.Cucu - Tătărași Nord - Baza 3 - Tudor Vladimirescu - Copou), unde s-au înregistrat 146,5 călători transportați la o cursă sau 9,23 călători pe kilometru. Mulțumitoare este considerată și activitatea de pe traseul 3 (Dancu - Gară), unde s-au înregistrat 119,9 călători transportați la o cursă, însă în ambele cazuri vorbim de cifre mai mici în comparație cu 2008, când la o singură cursă se înregistrau 187 călători (traseul 13), respectiv 140,17 (traseul 3). Singura creștere a fluxului de pasageri a înregistrat-o traseul 6 (Dacia - Tg.Cucu), care, de la 88,9 călători/cursă transportați în urmă cu doi ani, a ajuns la o medie de 111,18 călători/cursă.
Pe traseele 13, 3, 6, 41 și 28 s-au înregistrat la începutul acestui an cele mai mari fluxuri de călători la o singură cursă
În ceea ce privește traseele de autobuz, fluxul cel mai ridicat s-a înregistrat pe traseul 41, cu 164,63 de călători la o cursă, pe locul secund situându-se traseul 28, cu 153,43 călători/cursă. La polul opus se situează traseul 46, cu 117,33 călători/cursă. „Aceste date ne ajută să evaluăm programul de transport. Nu excludem posibilitatea de a-l modifica. Nu mă refer la dispariția unor trasee, ci la modificarea unor rute, intenția regiei fiind aceea de a evita suprapunerile”, a declarat Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP. (T.D.)

http://www.evenimentul.ro/articol/iesenii-circula-mult-si-composteaza-o-singura-data.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
d4n



Data înscrierii: 25/Mai/2009
Ultima vizita: 25/Dec/2015
Mesaje: 53
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 06 Feb 2010 13:26:28    Titlul subiectului: 123319

TATRA a scris:
dar am facut referire la RATP si Unistil pentru ca doar acesti doi operatori de transport ofera preturi convenabile, un confort acceptabil si o frecventa buna a mijloacelor de transport.
RATP ofera preturi convenabile fiindca este subventionat din taxele platite de cei din municipiul Iasi (nu-mi zi ca autobuzele MAZ au fost cumparate din profitul RATP-ului).
Nu sunt expert in matematica, dar daca 41b ar deveni doar 41, atunci RATP ar asigura o frecventa mai mare a autobuzelor pe traseul CUG-Copou, deci platitorii de TAXE SI BILETE din municipiul Iasi ar calatori oleaca mai bine. Acestia trebuie sa fie prioritatea RATP (indiferent ca-s romani, tigani, unguri, tatari, vizigoti).

Daca RATP ar fi fost o societate care sa mearga pe profit si sa nu aiba nevoie de subventii, atunci ar fi fost logic sa se extinda cat mai mult, poate chiar pana la limita judetului. Dar RATP nu face profit.
Se doreste transport pana in Ciurea? Foarte bine. Sa contribuie si primaria de acolo cu subventii.
TATRA a scris:
Nu tin mortis ca RATP si Unistil sa faca transport la Ciurea, poate fi si un operator privat, atat timp cat isi respecta clientii, in speta calatorii.
Absolut.

Traseele suburbane trebuie scoase la licitatie, iar participantii sa scrie clar modul de calcul al preturilor biletelor cu o calatorie si al abonamentelor, capacitatea minima a mijloacelor de trasport si frecventa pe ore. La prima neregula, avertisment, la a doua o amenda serioasa, iar la a treia contractul anulat si organizata o noua licitatie pentru concesionarea traseului.

Dar primaria Ciurea ce face? De ce nu-l trage de urechi pe mai marele CJ-ului care tot amana reabilitarea drumului si nu e in stare sa organizeze o licitatatie pt traseele de transport?

Cat despre zona metropolitana... deocamdata e o gluma.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 556
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 06 Feb 2010 21:01:38    Titlul subiectului: 123324

Dupa cum ai vazut, marele CJ-ului, de fapt este o "domnisoara" imbracata in rosu o perioada apoi si-a schimbat gustul, trecand spre portocaliu, culoare agreata si de Prodan. Asa cum s-au zbatut unii locuitori ai comunei pentru a aduce RATP-ul si Unistil-ul la Ciurea (aproape 8 ani), vara asta s-a inceput un demers de a elimina traseul Iasi - Ciurea din lista traseelor intrajudetene si reintroducerea acestuia intre traseele de transport in comun. Presupun ca in acest document sunt trecute si subventii / taxe platite de primaria Ciurea catre RATP. Ma voi interesa in privinta aceasta si voi da unraspuns.
Dupa cum stiti traseele exterioare ale RATP (IJTL, RATC) erau mult mai numeroase ca astazi, cand sunt numai trei: 20, 41b si 3. Oare atunci cum erau organziate aceste trasee? Ori nu existau smecheri portocalii, sau de alta culoare, care sa aduca orice rabla de duba si sa transporte oameni ?!
Daca noi, cei din Ciurea, nu contribuim cu taxe indreptate catre RATP, cei din Dancu sau cei din Valea Lupului contribuie? Daca nu, atunci renuntam la tramvaiul 3 pana la Dancu si-i facem un rond la iesirea din Iasi iar traseul 20 dispare. Logic, nu?

Linia de tramvai de pe teritoriul comunei Holboca ar trebui sa o schimbe primaria cestei comune? Stiu ca suna cam absurd, dar...

Stiati ca in 98 biletele eliberate in cursele exterioare ale RATC confereau dreptul calatorilor sa circule nelimitat cu orice mijloc de tarnsport din oras, atata timp cat biletul respectiv era compostat doar la un capat?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
astefanoaei dan



Data înscrierii: 15/Ian/2009
Ultima vizita: 31/Oct/2010
Mesaje: 29
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 06 Feb 2010 23:08:37    Titlul subiectului: 123330

Problema transportului metropolitan este tergiversata la nesfarsit in toata tara. De fapt s-a pornit de la ideea foarte buna de a se infiinta Zone Metropolitane,s-a angajat personal la nivelul administratiilor locale care sa lucreze in aceasta directie si STOP !!! Nu se deruleaza nici un fel de proiect, nu se reglementeaza nimic. Zona Metropolitana trebuie sa asigure o sansa egala tuturor locuitorilor ei. Problema transportului se poate rezolva mult mai usor decat asigurarea altor utilitati. Indiferent de firma care executa transportul, pretul calatoriei trebuie sa fie corect. Fara sa supar pe nimeni, parerea mea este ca actualul traseul 41 b a fost infiintat electoral, nici chiar RATP-ul nu este bucuros de el in conditiile actuale. Traseul este foarte util, la fel cum ar trebui sa existe in toate localitatile din ZMI, operat dupa reguli clare (capacitate, frecventa mijloacelor de transport, gratuitati,capetele traseelor ZMI sa fie la gara,orarul corelat cu al trenurilor etc. ), repet, la un pret corect. In momentul de fata, traseele 20,41b sunt aglomerate de calatori din Iasi,locuitorii din Ciurea si V.Lupului ramanand in statiile de pe parcurs. Sa speram ca la Iasi se vor misca mai repede lucrurile spre un transport adresat tuturor locuitorilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 556
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 06 Feb 2010 23:17:46    Titlul subiectului: 123332

astefanoaei dan a scris:
Fara sa supar pe nimeni, parerea mea este ca actualul traseul 41 b a fost infiintat electoral,nici chiar RATP-ul nu este bucuros de el in conditiile actuale.
Nu cred, adica stiu sigur ca nu este asa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 07 Feb 2010 00:16:18    Titlul subiectului: 123335

Daca siguranta se refera la a doua parte a citatului (ignor politica), pe ce se bazeaza?
De asemenea, pe ce se bazeaza afirmatiile "avem cele mai bune incasari" si "o rata a mersului fara bilet destul de mica in comparatie cu alte zone "orasenesti""?

Intrebarile sunt puse in baza punctului 2 al regulamentului forumului. Mai clar, nu spun ca sunt adevarate sau nu, ci doar solicit argumentarea lor, in baza regulamentului.

astefanoaei dan a scris:
In momentul de fata, traseele 20,41b sunt aglomerate de calatori din Iasi,locuitorii din Ciurea si V.Lupului ramanand in statiile de pe parcurs.
Trebuie avut in vedere faptul ca traseul 20 are mai multe componente, nu doar cea care ii priveste pe locuitorii din Valea Lupului, astfel incat nu prea merge comparatia cu 14b (pentru a lua in considerare tot un traseu de microbuz) in privinta fluxului de calatori.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
astefanoaei dan



Data înscrierii: 15/Ian/2009
Ultima vizita: 31/Oct/2010
Mesaje: 29
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 07 Feb 2010 11:30:00    Titlul subiectului: 123349

Corecta afirmatia lui Radu, am vrut sa ma refer la traseul 14b care merge pana sus, la Primaria Ciurea. Este un traseu cred de vreo 18 - 20 km. pana in Copou, care probabil nu are raportul incasari / cheltuieli favorabil. In ceea ce priveste traseul 20,am circulat destul de des cu el la orele de varf pe sensul Tg.Cucu - V.Lupului. Deja la statia de la Spitalul Sf.Spiridon nu te mai poti urca, in timp ce microbuzul aproape se goleste la statia de la Cimitirul Evreiesc. De aceea cred ca o diferenta modica de pret intre traseele urbane si cele suburbane ar elimina acest disconfort.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Bogdan A.



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 07/Aug/2023
Mesaje: 70
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 07 Feb 2010 12:02:31    Titlul subiectului: 123350

astefanoaei dan a scris:
In momentul de fata, traseele 20,41b sunt aglomerate de calatori din Iasi,locuitorii din Ciurea si V.Lupului ramanand in statiile de pe parcurs.
Adică cum, un traseu cu majoritatea stațiilor în Iași e "aglomerat" de ieșeni? Totuși...

N-ar fi rău să se facă niște curse cu 2 stații mari și late: Ciurea - Centru. Ar fi bine așa, nu? N-ar mai urca în stația terminus decît cei care merg spre Ciurea, iar ticăloșii de ieșeni care aglomerează și nu-i lasă să meargă pe bieții ciureșteni (e bine așa?) n-ar mai deranja.

Oamenilor, o leacă de grijă la exprimare.


Lăsînd gluma la o parte, eu unul nu cred că este o soluție ca să avem trasee foarte-foarte lungi. Există un orar care trebuie respectat și care se bazează pe faptul că viteza în trafic este cît de cît constantă, ceea ce nu se poate asigura în condițiile traficului din Iași, diferit la ore diferite.

O soluție pe care aș vedea-o ușor de implementat este să se facă trasee scurte, care să facă legătura dintre capetele de traseu ale liniilor din Iași și comunele alăturate, cît mai bine sincronizate cu acestea, și cu posibilitatea pentru călătorii pe aceste trasee să utilizeze în continuare biletele compostate în mijloacele de transport ieșene și în prelungirile de traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 556
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 07 Feb 2010 22:10:21    Titlul subiectului: 123373

radub a scris:
Daca siguranta se refera la a doua parte a citatului (ignor politica), pe ce se bazeaza?
De asemenea, pe ce se bazeaza afirmatiile "avem cele mai bune incasari" si "o rata a mersului fara bilet destul de mica in comparatie cu alte zone "orasenesti""?
Spre deosebire de tine nu am acces la date oficiale, dar nu vorbesc doar ca sa ma aflu in treaba. Toate cele scrise mai sus le-am aflat de la dispeceri si controlori care nu cred ca au mintit cand mi-au mentionat aceste treburi. As dori, daca se poate, sa aflam situatia oficiala a incasarilor de pe traseele 41b, 14b, 44 si 27 (varianta Blocuri Ciurea) si ce parere are conducerea RATP-ului si a Unistil-ului fata de aceste trasee!!!
Citat:
Trebuie avut in vedere faptul ca traseul 20 are mai multe componente, nu doar cea care ii priveste pe locuitorii din Valea Lupului, astfel incat nu prea merge comparatia cu 14b (pentru a lua in considerare tot un traseu de microbuz) in privinta fluxului de calatori.
Care sunt acele componente si de ce trebuie sa avem trasee mai deosebite si mai putin deosebite?

Dar cu tramvaiul 3 cum ramane? Ori si acesta are ceva componente: calea de rulare apartinand municipiului Iasi si calea de rulare apartinand satului Dancu (comunei Holboca)?

Nu vad de ce, noi cei de la Ciurea, suntem mai "privilegiati" in comparatie cu alte comune. Uitasem sa pun in ecuatie si traseul 29 care, se pare, ca iese din municipiul Iasi. Daca vrem sa fim intr-o totala discriminare a utilizatorilor serviciilor oferite de RATP si Unistil putem merge pana la despicarea firului in 16, poate chiar mai departe.
Legat de drumuri: aproape ca plang cand vin cu masina in oras si ma izbesc in strazile Nichitiene. Drumul de la Iasi la Ciurea este bun in comparatie cu soseaua Tudor Neculai, cu pasarela Bucium, cu soseaua Nationala si altele, dar nimeni nu face nimic.
In loc sa fim bucurosi ca serviciile de transport public "puse pe masa" de RATP si Unistil si-au marit si poate isi vor mari raza de actiune, nu se doreste a intelege un singur lucru: RATP si Unistil sunt singurii operatori de transport care au oferit conditii normale de calatorie pentru locuitorii comunei Ciurea.

Adevarul este ca SUNTEM IN ROMANIA SI NU IN VEST!

Nici mie nu-mi pica bine aceste cuvinte, pentru ca am vazut ce inseamna transport de calitate in Elvetia, Germania si Cehia, dar suntem departe de a intelege sistemul lor, dar sa-l mai si punem in functiune. Poate ca sunt unii care incearca sa le faca pe amandoua dar sansele de reusita sunt aproape nule.
Si asta nu e pentru ca vreau eu, ci pur si simplu e treaba romaneasca autentica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 07 Feb 2010 23:37:59    Titlul subiectului: 123380

TATRA a scris:
Toate cele scrise mai sus le-am aflat de la dispeceri si controlori care nu cred ca au mintit cand mi-au mentionat aceste treburi.
Asta e ca aia cu "mi-a spus mie soferu'". Sa fim seriosi!
TATRA a scris:
Citat:
Trebuie avut in vedere faptul ca traseul 20 are mai multe componente, nu doar cea care ii priveste pe locuitorii din Valea Lupului, astfel incat nu prea merge comparatia cu 14b (pentru a lua in considerare tot un traseu de microbuz) in privinta fluxului de calatori.
Care sunt acele componente si de ce trebuie sa avem trasee mai deosebite si mai putin deosebite?
Nu e vorba de trasee mai cu mot sau mai... fara de mot. Ma adresam unui alt utilizator, in ideea ca traseele 14b si 20 nu sunt de comparat din punctul de vedere al caracteristicilor punctelor de interes.
La 20, in functie de sens, componentele ar fi Pacurari/Centru, Popas Pacurari, Carrefour ERA, METRO si, implicit, Valea Lupului.
TATRA a scris:
Dar cu tramvaiul 3 cum ramane? Ori si acesta are ceva componente: calea de rulare apartinand municipiului Iasi si calea de rulare apartinand satului Dancu (comunei Holboca)?
Nu vad de ce, noi cei de la Ciurea, suntem mai "privilegiati" in comparatie cu alte comune. Uitasem sa pun in ecuatie si traseul 29 care, se pare, ca iese din municipiul Iasi. Daca vrem sa fim intr-o totala discriminare a utilizatorilor serviciilor oferite de RATP si Unistil putem merge pana la despicarea firului in 16, poate chiar mai departe.
Uf, capra vecinului.
Spre deosebire de ceilalti, voi ati avut ghinionul trecerii traseului la categoria "intrajudetene". Intr-un final, acelasi ghinion l-au avut si cei din Paun.
In prezent anomaliile sunt la tot pasul in privinta "reglementarii" transportului intrajudetean - oriunde in tara - dar asta nu inseamna ca lucrurile trebuie sa ramana asa. Sigur, Romania e aparte, dar e o solutie sa ne complacem la infinit?!
Privitor la tramvaiul 3, problemele se pun intr-o alta lumina, lucru valabil peste tot. Sigur, se poate introduce zonarea tarifara.
TATRA a scris:
In loc sa fim bucurosi ca serviciile de transport public "puse pe masa" de RATP si Unistil si-au marit si poate isi vor mari raza de actiune, nu se doreste a intelege un singur lucru: RATP si Unistil sunt singurii operatori de transport care au oferit conditii normale de calatorie pentru locuitorii comunei Ciurea.
Aici sunt multe de spus, dar s-o rezumam spunand ca altii (foarte multi) ar prefera ca inainte de toate lucrurile sa mearga snur in patratica delimitata de marginile orasului.
TATRA a scris:
Adevarul este ca SUNTEM IN ROMANIA SI NU IN VEST!

Adevarul e ca ar fi cazul sa nu mai invocam asta, ci sa evoluam.
TATRA a scris:
suntem departe de a intelege sistemul lor, dar sa-l mai si punem in functiune.

Depinde. De inteles nu e greu, totul e ce si cat facem pentru a intelege.
TATRA a scris:
Poate ca sunt unii care incearca sa le faca pe amandoua dar sansele de reusita sunt aproape nule.

Nule, nu. Iar faptul ca exista o cat de mica sansa ii face pe unii sa incerce sa o fructifice.
TATRA a scris:
Si asta nu e pentru ca vreau eu, ci pur si simplu e treaba romaneasca autentica.
Din fericire, interactiunea cu Vestul incepe sa aiba efecte si asupra "trebii romanesti autentice". Si nu o spun batand campii, ci din unele intamplate si vazute.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 20 Feb 2010 21:03:22    Titlul subiectului: 123918

Dupa cum se cunoaste, in acest sfarsit de saptamana se lucreaza la incrucisarile de la Cinci Drumuri. Lucrarea va permite circulatia tramvaielor in conditii de siguranta pana cand sina si aparatele de cale din zona vor fi inlocuite cu altele noi, in cadrul etapelor urmatoare de modernizare.
In noaptea de vineri spre sambata a fost montata sina continua curbata de pe stanga sensului spre Padurii. De asemenea, a fost montata bucata de sina necesara realizarii incrucisarii simple de pe acelasi sens. Astfel, s-a putut circula spre Tatarasi, fiind intrerupta circulatia tramvaielor doar spre/dinspre Tudor Vladimirescu. Astazi s-a lucrat sub trafic la sudarea celorlaltor bucati de sina necesare realizarii inimilor de incrucisare.
In aceasta noapte va fi montata a doua sina continua curbata de pe sensul spre Padurii si bucata de sina necesara incrucisarii simple de pe sensul dinspre Padurii.
Maine se va lucra tot sub trafic la sudarea restului de bucati de sina.
In final, in ultima noapte vor fi definitivate inimile de incrucisare.

Astazi:



IMG_1190.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.11 kb
 Vizualizat:  de 12571 ori

IMG_1190.JPG



IMG_1184.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.18 kb
 Vizualizat:  de 12571 ori

IMG_1184.JPG



IMG_1180.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.43 kb
 Vizualizat:  de 12571 ori

IMG_1180.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 913
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mie 24 Feb 2010 07:48:56    Titlul subiectului: 124024

Se are in vedere infiintarea unui nou traseu de tramvai
Buna Ziua Iasi.ro a scris:
Iesenii ar putea beneficia de un nou traseu de tramvai, in functie de hotararile Consiliului Local Iasi. Sugestiile utilizatorilor serviciilor Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi i-au pus in garda pe reprezentantii acesteia. Conducerea regiei ia in considerare propunerea unor calatori de realizare a unei legaturi directe intre Gara si cartierul Copou, prin infiintarea unei noi linii de tramvai. Traseul numarul 8, care ar putea fi dat in circulatie, ar cuprinde Rondul Gara - Podu Ros - Tudor Vladimirescu - Copou. Initiativa este una foarte buna, in conditiile in care acesta ar putea fi primul traseu care leaga zonele cele mai folositoare studentilor, respectiv Copoul de Gara. Urmarind in continuare traseul, acesta ar fi singurul care ar lega zona Podu de Piatra de Tudor Vladimirescu, asigurandu-se, totodata, legatura directa intre Podu Ros si Tudor Vladimirescu. Practic, itinerariul ar uni punctele cele mai importante ale orasului, venindu-se, astfel, in ajutorul calatorilor. Deocamdata, ideea ramane la stadiul de proiect de viitor, in conditiile in care regia de transport ieseana nu dispune, momentan, de fonduri necesare investitiei. "Traseul ramane in atentia noastra pentru a fi analizat in cadrul discutiilor vizand imbunatatirea ofertei viitoare de transport", au declarat oficialii RATP Iasi.

http://www.bzi.ro/un-nou-traseu-de-tramvai-159465
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BOZO



Data înscrierii: 20/Ian/2010
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 45
Locație: Bucuresti, Iasi, Viena

MesajTrimis: Mie 24 Feb 2010 16:42:49    Titlul subiectului: 124037

Mie mi se pare cam absurd un asemenea traseu, cine merge din Copou prin Tudor la Gara? Sa puna un autobuz, asta ar fi cea mai simpla solutie, care sa coboare prin Pacurari.
Adica unde e nevoie de tramvaie sunt inlocuite cu autobuze, si unde ar fi de avantaj un autobuz tocmai acolo nu?

_________________
http://www.urbanrail.net
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gavryll



Data înscrierii: 10/Dec/2009
Ultima vizita: 22/Aug/2016
Mesaje: 23
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 24 Feb 2010 17:59:41    Titlul subiectului: 124040

Interesant ca in loc sa avem o legatura directa GARA-COPOU, in zona Agentiei Tarom (mai ales ca s-a lucrat in zona respectiva) avem parte de niste dughene infecte care, probabil, nici nu respecta distanta legala fata de o institutie de invatamant.
Oare cine patroneaza acel "coltisor de rai"?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 556
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 24 Feb 2010 19:15:46    Titlul subiectului: 124044

In zona blocului Tarom nu se poate face o legatura Copou - Gara din cauza terenului. Panta prea mare si curba prea stransa.
Traseul este bun si ajuta autobuzele care fac legatura Podu Ros - Copou (41 si 28 ), chiar daca merge prin Tudor Vladimirescu. Alt avantaj: traseul 7 nu va mai fi la fel de solicitat de catre studenti. Cei care sunt cazati in Copou nu vor fi nevoiti sa mai schimbe tramvaiul in Centru, dar vor face o mica plimbare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 24 Feb 2010 20:30:05    Titlul subiectului: 124047

BOZO a scris:
Mie mi se pare cam absurd un asemenea traseu, cine merge din Copou prin Tudor la Gara?
Never say never... Vezi cazul traseului 28: desi vehiculele parcurg o buna parte a orasului, multi il prefera pentru legatura directa Dacia-Copou!
BOZO a scris:
Adica unde e nevoie de tramvaie sunt inlocuite cu autobuze [...]
Slava Domnului, se pare ca la Iasi tramvaiul nu are de ce se teme!

Revenind la subiect, dorinta (exprimata public pe forumul CIVITAS-ARCHIMEDES) celui care a formulat solicitarea de infiintare a traseului mentionat este ca zona Podu de Piatra-Cantemir sa beneficieze de o legatura directa cu centrul orasului si zona Copou. In opinia mea, traseul propus (!!!) are o multime de puncte slabe (portiuni cu incarcare jalnica, portiuni pe care dubleaza sau tripleaza alte trasee, nu este luata in vedere reluarea circulatiei tramvaielor 1/13 prin Podu Ros si de aici dam in alte povesti etc., etc.). Nu inteleg de ce a fost propus musai prin Podu Ros si nu pe N. Iorga, pe unde poate ar fi mult mai util celor din Cantemir.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 913
Locație: Bacau

MesajTrimis: Joi 25 Feb 2010 07:49:20    Titlul subiectului: 124051

Multe trasee de autobuz se suprapun cu cele de tramvai
Buna Ziua Iasi.ro a scris:
Din cauza faptului ca majoritatea traseelor de autobuz din oras se suprapun cu cele de tramvai, autovehiculele de mare tonaj au ajuns sa transporte aer in loc de calatori. In afara de avantajul capacitatii mari de care dispune si de nivelul de poluare aproape inexistent, tramvaiele reprezinta un mijloc de transport mult mai viabil, datorita vitezei de deplasare. Avand sinele foarte aproape de axul drumului, putine sunt sansele ca un tramvai sa ramana blocat intr-un ambuteiaj. In Iasi, traseele de autobuz se suprapun intr-o proportie covarsitoare cu autobuzele, rezultand un sistem de transport ineficient si costisitor. Este si cazul traseelor de autobuz 19 si 30, care circula pe acelasi tronson cu tramvaiul 2 pe aproximativ jumatate din itinerariu. Mai mult decat atat, cele doua trasee de autobuz merg in tandem circa 70 la suta. Cartierul Copou reprezinta unul din tronsoanele cele mai aglomerate de autobuze si tramvaie, in zona regasindu-se patru mijloace de transport pe roti si doua pe sine.

Trasee suprapuse
Autobuzele 41, 28, 28 barat si 43 barat urca spre aceeasi destinatie cu tramvaiele 1 si 13, in ajutor sarindu-le si microbuzele 14 si 28. Ultimul dintre acestea se ia la intrecere, in cartierele Dacia si Alexandru cel Bun, cu tramvaiele 5, 6 si 11. Suprapunerea traseelor nu se regaseste numai la nivelul transportului pe sine cu cel pe patru roti, ci si in cazul unor autobuze. De exemplu, itinerariile 43 si 43 barat sunt aproximativ 75 la suta din cursa unul in spatele celuilalt, pana la Piata Mihai Eminescu. Traseul microbuzului 28 este, in schimb, cel mai elocvent pentru a demonstra ineficienta acestor mijloace de transport in comun. In afara de faptul ca, de cele mai multe ori, microbuzele efectueaza transport in regim de taxi, multi dintre calatori urcandu-se si coborand numai la capat de linie, traseul 28 nu face decat sa suplimenteze pe cel al autobuzului cu acelasi numar, cele doua trasee suprapunandu-se suta la suta. "Intr-adevar, multe din itinerariile regiei de transport se suprapun. Daca s-ar relua circulatia tramvaielor 1 si 13 prin centrul orasului, pe strada Anastasie Panu, atunci si traseul 41 s-ar suprapune, intr-o proportie covarsitoare, cu cele doua mijloace de transport pe sine. Trebuie reevaluat graficul autobuzelor si al tramvaielor, pentru eficientizarea acestuia, in ajutorul calatorilor", a declarat Cristian Stoica, directorul tehnic al RATP Iasi.

http://www.bzi.ro/autobuzele-iesene-transporta-aer-159676
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ovidiu



Data înscrierii: 19/Iun/2009
Ultima vizita: 12/Feb/2024
Mesaje: 33
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 25 Feb 2010 11:42:35    Titlul subiectului: 124060

Comentariile de la articol spun tot. Eu aproape intotdeauna merg "la conserva", indiferent de traseu si de ora din zi. Doar pe tramvaiul 1 (culmea, considerat printre cele mai profitabile) si pe autobuzul 27 Unistil le-am mai prins relativ aerisite.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 25 Feb 2010 11:59:08    Titlul subiectului: 124062

Iesind putin din articol, traseele 1/13 chiar sunt printre cele mai profitabile si asta o spun fluxurile si incasarile. Observatia de moment nu este relevanta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ovidiu



Data înscrierii: 19/Iun/2009
Ultima vizita: 12/Feb/2024
Mesaje: 33
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 25 Feb 2010 12:27:58    Titlul subiectului: 124066

Parerea mea (neavizata) e ca doar introducerea unui sistem de taxare informatizat va fi elocventa cu privire la evaluarea profitabilitatii traseelor. Abonamentele sunt un indiciu, fara indoiala, dar vanzarea biletelor in tonetele din statii, mai putin. Eu, de pilda, imi cumpar de cele mai multe ori biletele din Pd. Ros, fiindca acolo mi-e cea mai accesibila toneta, insa le compostez cel mai frecvent pe linia 11, care nici prin vis nu trece pe acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 25 Feb 2010 13:27:57    Titlul subiectului: 124075

Fluxurile de calatori - care se realizeaza periodic - urmaresc culegerea de diverse date. Evident ca in privinta incasarilor din bilete datele pentru fiecare traseu nu se obtin plecand de la localizarea punctelor de vanzare.
Schimbari vor aparea si in privinta modului de culegere a informatiilor, dar trebuie stiut ca si pana atunci vor exista instrumentele necesare generarii de date statistice.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 05 Mar 2010 16:25:04    Titlul subiectului: 124314

http://ziaruldeiasi.ro/local/modificare-a-traseului-20-in-tirgu-cucu~ni66me

"Modificare a traseului 20, in Tirgu Cucu
Autor: Cristian ALBU
Data publicarii: 04/03/2010

RATP a modificat usor traseul de microbuz 20. Mijloacele de transport nu-si mai continua traseul pina in Tirgu Cucu pe Independentei, ci, inainte de semafor, vor face dreapta pe stada Golia, folosind apoi traseul tramvaielor pina la rond, pe Cuza Voda.

"Am facut aceasta schimbare in urma cu mai multe zile, pentru fluidizarea traficului pe Independentei. Traseul nu a suferit alte modificari, in afara zonei de capat, unde intorceau, si care acum este comuna cu cea a tramvaielor", a explicat Maricel Gherca, directorul RATP.

Acesta a adaugat ca prin aceasta masura nu se mai blocheaza primele doua benzi din zona Tirgu Cucu. "Acolo este si statie. Se adunau multe mijloace de transport, atit cele care opreau in statie, cit si microbuzele care aveau capat de linie in Tirgu Cucu. Am reusit astfel sa eliberam prima banda si sa descongestionam traficul auto", a specificat Gherca.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Bogdan A.



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 07/Aug/2023
Mesaje: 70
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 05 Mar 2010 18:41:14    Titlul subiectului: 124321

Da, într-adevăr, e una din măsurile pe care le vezi luate și-ți vine să te bați cu palma peste frunte, spunîndu-ți "de ce nu m-am gîndit eu la asta? E așa de evident că e mai bine..."

Foarte bună măsura, excelente rezultatele. Felicitări cui i-a venit ideea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 56, 57, 58  Următoare
Pagina 13 din 58

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community