Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Strapungere str. Brasov - sos. Alexandriei

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Vin 26 Feb 2010 10:36:45    Titlul subiectului: Strapungere str. Brasov - sos. Alexandriei 124100

Alte vesti bune pentru locuitorii cartierului Drumul Taberei.
Se intentioneaza crearea unei noi legaturi cu zona de sud a Bucurestiului, cu evitarea Sos. Progresului / fosta Trafic Greu, precum si largirea Prelungirii Ghencea (poate ii schimba totusi numele) si modernizarea printr-un pasaj a intersectiei strada Brasov - Bd. Ghencea.
Citez mai jos din proiectul unei hotariri de Consiliu General propusa astazi, 26.02.2010.

"Pentru rezolvarea problemelor de circulatie aparute prin efectuarea virajului la stanga de pe strada Brasov pe Bd. Ghencea in special unde apare și punctul de conflict cu tramvaiul 41, cat si de pe Bd. Ghencea pe Prelungirea Ghencea și care duc la blocarea frecventa a acestor intersectii. precum si pentru realizarea legaturii directe dintre Zona de Vest și Zona de Sud, Municipalitatea Bucuresti intentioneaza sa realizeze strapungerea strazii Brasov prin recontigurarea unui pasaj rutier denivelat la intersectia dintre strada Brasov si Bd. Ghencea.
Astfel, pentru a se putea prelua traficul care in aceasta zona este in continua creștere datorita dezvoltarii acesteia. se doresc urmatoarele:
- realizarea a 2 pasaje denivelate de 400 m lungime care ar realiza traversarea fara conflicte a curentului principal de circulatie pe relatia dinspre Strada Brasov spre Șos. Alexandriei și invers:
- intersectia la nivel sub pasaj cu același centru ca și actuala intersectie pentru rezolvarea relațiilor la stanga si a circulatiei pe directia Ghencea - Prelungirea Ghencea:
- realizarea a 3 benzi noi de circulatie pe directia Ghencea - Prelungirea Ghencea. care vor constitui sensul de mers catre Calea 13 Septembrie pe ambele hulevarde. benzile actuale ale acestora vor constitui cele 3 benzi pe direcfia Domnesti;
- realizarea a 3 benzi noi de circulatie pe Bd. Ghencea, care vor realiza profilul de strada de categoria I. conform proiectului de largire al bulevardului Gliencea, proiect ce face obiectul unui alt contract:
- realizarea de bretele de acces (2 benzi de circulatie pentru relatiile la dreapta. paralele cu pasajul care vor deveni prima banda de circulatie la ieșirea de pe pasaj:
- realizarea drumultii nou prin camp catre Sos. Alexandriei, cu 3 benzi de circulatie pe sens, zona verde mediana' de 7 m, zone verzi laterale de 2 m și trotuare de 4 m;
- realizarea unei intersectli la nivel cu $os. Alexandriei. semaforizate:
- retrasarea si reamenajarea troluarelor și spatiilor verzi pe Soseaua Brasov, functie de largirea proiectata:
- realizarea de locuri de parcare noi pe spatiul dintre pilele pasajului proiectat.
Finantarea proiectului se va asigura din hugetul propriu al Municipiului București.


Valoarea investitiei: total 60.597.968 Euro (inclus TVA), din care lucrari constructii-montaj 22.817.160 Euro, iar obtinerea terenului 34.852.124 Euro.
Zona mediana se pare ca ar fi pentru transportul in comun (tramvai oare?), iar ca lungime x latime pasajul are 19 x 10 metri, iar noua artera cca 2442 x 42 m.
Terenul pare un pic cam scump... fara TVA 280 Euro/ m2 ?!?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mircea G



Data înscrierii: 17/Feb/2010
Ultima vizita: 10/Ian/2016
Mesaje: 19
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Feb 2010 20:29:36    Titlul subiectului: 124110

Sa speram ca se va face si nu se amina . Sti cumva unde este prevazut locul de intilnire cu sos Alexandria si cum va arata intersectia ?
_________________
MG@
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Noi/2019
Mesaje: 1739
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 26 Feb 2010 21:00:31    Titlul subiectului: 124111

Un link catre propunere pe site-ul primariei?

Pacat ca nu se include si o linie de tramvai, ar fi tare utila si o varianta a lui 41 care sa o ia inainte pe str. Brasov pana la Depoul Alexandria.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 18/Aug/2019
Mesaje: 140
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Feb 2010 00:12:30    Titlul subiectului: 124133

Locul de intalnire cu sos. Alexandria este in dreptul Autogarii Rahova (strazile Hercule si Botosani vor fi cele mai afectate). Proiectul este mai vechi, dar s-a tot amanat. El vizeaza jonctiunea cu strada Luica, intr-o etapa ulterioara, ca segment al inelului median de circulatie. Mai multe detalii aflati de pe situl Primariei Generale, consultand Planul Urbanistic General.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mircea G



Data înscrierii: 17/Feb/2010
Ultima vizita: 10/Ian/2016
Mesaje: 19
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Feb 2010 12:13:56    Titlul subiectului: 124135

Daca strapungerea Brasov-Alexandria se va face , rezolva o problema de pe Ghencea , 13 Sept , Sebastian dar omoara definiv Rahova . Rahova nu poate prelua traficul deviat iar strazi direct pe care sa se poata " taia " spre Ferentari , Giurgiului , nu exista . Acel presupus inel median , din cite stiu era si in planurile de pina in '90 . Construirea lui implica multe demolari si nu cred ca exista azi posibilitatea ....

Pe traseul ce trece intre Magurele si strada Teius , unora le-au fost refuzate autorizatiile de constructie ( semn ca se va face cindva , ceva ) altii au obtinut autorizatia in instanta ( ????) deci totul este neclar.

O varianta posibil a fi facuta acum , cit terenurile sint inca libere , ar fi ca acea noua strada sa se prelungeasca pe sos Magurele ( largita ) si apoi pe cimp , pe drumul Bragadiru si strada Carutei , pina la Progresul / Giurgiului.
Dar cine ma asculta pe mine !?
Degeaba am eu idei pentru descongestionarea traficului in zona Rahova / Giurgiului , degeaba sint terenuri libere ....

_________________
MG@
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
aztec



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 02/Apr/2013
Mesaje: 85
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Feb 2010 13:41:21    Titlul subiectului: 124139

Planurile sunt mai vechi, o sa caut si ceva poze ale acestora.
Problema e ca nici ei nu stiu exact inca cum sa faca si cum va arata aceasta artera. Printre altele asa cum mai spuneam, se preconiza si o desfintare a depoului alexandria si constructia unui mare spatiu comercial. Asta in 2007
Referitor la depoul existent, Adrian Bold apreciaza ca devreme ce el nu exista pe planul
viitor al orasului, va disparea, mai devreme sau mai tarziu. Adrian. Bold









PUZ Supralargire Str. Brasov – Sos. Alexandriei cu pasaj rutier la intersectia Str.
Brasov – Bdul. Prelungirea Ghencea (revenire) / proiectant DIRECTIA
TRANSPORTURI
S-a incercat urmarirea recomandarilor Comisiei si au fost analizate ambele posibilitati – de
subtraversare si de supratraversare a intersectiei – in alte PUZ existente este prezenta solutia
de supratraversare; s-a micsorat distanta de la locale si s-a redus ocuparea terenului cu 30%.
Andrei Zaharescu atrage atentia proiectantilor ca pe traseu se vor intersecta cu un colector
de 3m grosime, care le va crea probleme. Sorin Gabrea observa ca „suntem in situatia de a
judeca un proiect fara documente.” – pentru ca nu toate actele solicitate sunt disponnibile.
Bogdan Bogoescu crede ca „sus, la Parc, ar fi necesar un pasaj pietonal”, iar Dorin Stefan
isi exprima parerea ca „Bucurestiul este foarte sarac in spatii publice, asa ca la un PUZ
foarte mare ar trebui sa identificam, mai intai, unele locuri care pot fi folosite ca spatii
publice.” Elena Boghina doreste sa atraga atentia proiectantilor ca, asa cum este prezentata,
intersectia de la Ghencea nu functioneaza.
Rezolutie (Sorin Gabrea): reveniti cu - extensie a zonei studiate spre N, cu rezolvarea
unei piete urbane; o rezolvare mai apropiata de spiritul urbanismului, cu spatii
publice bine conturate; un plan de precoordonare retele; documentatiile de urbanism
existente, pent
ru a li se putea judeca efectele; un studiu de circulatie cu masuratori.











[img]http://www.oar-bucuresti.ro/documente/sedinte_ctuat/2008-11-26/Brasov14.jpg
[/img]


Noembrie 2008

PUZ Supralargire Str. Brasov pana la Sos. Alexandriei cu pasaj rutier la intersectie Str.
Brasov cu Bdul. Ghencea, proiectant CONSILIER CONSTRUCT
Se doreste o aducere la zi a celor doua documentatii/reglementari oficial existente in acest
moment pentru zona studiata – PUZ S. 6, inca valabil, si PUG Bucuresti. Se arata ca exista si o
documentatie punctuala in vigoare – PUZ dedicat supermarketului din Sos. Alexandriei,
dezbatut si avizat de Comisia precedenta. Cele doua variante supuse dezbaterii in legatura cu
racordarea celor doua artere sunt 1. preluarea din PUZ S.6 a reglementarilor care specificau un
pasaj subteran ca posibilitate de unire sau 2. rediscutarea unei treceri supraterane. In oricare
10
dintre cele doua posibilitati exista, insa, o serie de dificultati tehnice de rezolvat, dintre care cea
mai importanta pare a fi superafata de teren afectat pentru aceasta artera de racord – 10ha. in
varianta cu pasaj subteran, 8ha. in celalalt caz.
In introducerea discutiilor referitoare la aceasta propunere, Sorin Gabrea enumera o serie de
cerinte care ar ajuta la dezlegarea unei bune parti din probleme: ar fi utila existenta unui capitol
special dedicat utilitatilor existente fata de cele proiectate; necesitatea de a fi mai bine
cunoscuta schema generala de trafic, precum si schema transportului public.
Andrei Zaharescu cere proiectantilor sa realizeze o estimare cat mai corecta a curentilor de
trafic, luand in calcul si posibilitatea ca prin zona sa mai fie amplasata si reteaua de metrou; i s-
a parea necesara si o evaluare a relatiei acesteia cu transportul public de suprafata. In fine,
obligatorie pentru orice dezvoltare propusa d-sa considera a fi plansa de regim juridic.
Echipa de proiectanti afirma ca a fost propusa in zona aceasta aglomerata, cu un trafic estimat
de 7000 de vehicule pe zi, o intersectie semaforizata.
Bogdan Bogoescu se intereseaza de motivul pentru care localele sunt prevazute doar pe o parte
a arterei de legatura si nu pe ambele sensuri – se raspunde ca aceasta optiune prioritara se
datoreaza lipsei de fonduri, desi fireasca si necesara ar fi prezenta acestora pe amblele laturi.
Constantin Enache este de parere ca „prelungirea Ghencea trebuie pastrata, dar linia 5 de
Metrou trebuie cuprinsa si ea in documentatii, ca reglementare, pentru ca vor trebui alocate in
viitor spatii suplimentare pentru parcari. Pentru ca statul este proprietarul acestor terenuri,
propun sa facem un PUZ si un bulevard adevarat, care sa fie valabil mai multi ani. Dar pentru
aceasta e necesara corelarea propunerii cu plansa de retele edilitare, care sa ia in calcul si
colectorul prezent in zona.
Sorin Gabrea doreste sa stie care este relatia acestei propuneri cu proiectul locuintelor militare
prevazute in zona cu un timp in urma – se raspunde ca fostii proprietari si-au delimitat limitele
investitiei.
11
Andrei Zaharescu afirma ca „pasajul subteran este imposibil de facut din cauza colectorului.”,
in vreme ce Casandra Rosu se declara de acord cu varianta pasajului, dar ar dori sa existe si
localele. Iulia Dinu se intereseaza de situatia studiului de fezabilitate, dar echipa de proiectanti
arata ca „in Bdul. Ghencea se lucreaza chiar in acest moment, iar prevederile PUG si
incidentele lui nu sunt respectate.” Iulia Dinu solicita in continuare sa se faca o evaluare de
mediu pentru impact si o propunere pentru pasaj superior.
Dorin Stefan concluzioneaza afirmand ca „vrem traseu suprateran si locale”, dar se intereseaza
daca nu cumva traseul propus s-ar putea reloca; se raspunde negativ. Dan Serban observa ca in
prima dintre variante, tramvaiul era prevazut la sol, iar dna. Boghina precizeaza ca „intersectiile
pe inel au fost propuse cu denivelare” tocmai spre a sprijini fluenta traficului local; in plus, dna
Boghina mai arata ca „traseul inelului median era propus cu tramvai.”
Rezolutie (Sorin Gabrea): „Lipsesc pentru o evaluare in cunostinta de cauza a proiectului
foarte multe elemente, asa ca propunerea ar fi sa amanam decizia. Suntem pentru solutia
supraterana, dar ea trebuie mult mai bine argumentata – ca volum de trafic, solutii
pentru rezolvarea acestuia, dar si pentru transportul public, ar trebui mai bine lamurit
motivul pentru care propunem o giratie jos, care ar fi solutia pentru zona de intersectie cu
Drumul Taberei, ar fi necesar de revizuit profilul bulevardului/arterei nou-propuse si, in
fine, ar fi de dorit ca macar intersectiile si zonele publice sa beneficieze de niste
reglementari clare. In fine, obligatorie ar fi prezenta plansei de reglementari pentru
retele. Se va reveni.”



Martie 2009









Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Lun 01 Mar 2010 11:48:55    Titlul subiectului: 124158

Am gasit un link valabil: http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB/sedinte/ordinea_de_zi/db/19_20100226.pdf

Inca nu stiu rezultatul discutiilor din Consiliu. sper sa fie pozitiv.
Ce credeti, linia de tramvai s-ar justifica din pnctul de vedere al traficului? Nu prea exista constructii pe suprafata dintre Bd. Ghencea si Sos. Alexandriei, nu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mircea G



Data înscrierii: 17/Feb/2010
Ultima vizita: 10/Ian/2016
Mesaje: 19
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Mar 2010 22:27:30    Titlul subiectului: 124476

survola a scris:
Ce credeti, linia de tramvai s-ar justifica din pnctul de vedere al traficului?
Nu numai ca se justifica, dar daca se va face ceva fara transport in comun, inseamna ca ala care a facut proiectul a studiat orasul Budapesta nu Bucuresti!
Normal ar fi ca macar 41 sa mearga pe noul traseu pina in sos. Alexandria.

_________________
MG@
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mircea G



Data înscrierii: 17/Feb/2010
Ultima vizita: 10/Ian/2016
Mesaje: 19
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Mai 2010 19:34:20    Titlul subiectului: 126627

Cunoste cineva planul la segmentul A-B din inelul de circulatie din sud ? Eventual o schita mai clara ?
Am gasit o " bucata " de PUZ in care se vede " strada " cu intersectia Salaj.



inel circulatie.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  327.45 kb
 Vizualizat:  de 14188 ori

inel circulatie.jpg



Untitled 2 P.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  261.57 kb
 Vizualizat:  de 14179 ori

Untitled 2 P.jpg



_________________
MG@
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community