Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele mijloacelor de transport in comun din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Lun 01 Mar 2010 23:15:40    Titlul subiectului: 124194

Cel de Peris e mic copil.
444 e campion absolut cu aprox. 50 de km si 2 ore semicursa.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mircea G



Data înscrierii: 17/Feb/2010
Ultima vizita: 10/Ian/2016
Mesaje: 19
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Mar 2010 19:51:25    Titlul subiectului: 124270

Va arat un raspuns primit de la primaria capitalei :
" Ca urmare a petitiei dumneavoastra adresata domnului Primar General, redirectionata la RATB – inreg. cu nr. 184383/2008 pentru analiza si raspuns vis-à-vis de solicitarea dvs. va transmitem urmatoarele precizari :

Transportul public in Municipiul Bucuresti este organizat cu o retea principala de transport public, realizat cu vehicule grele (tramvaie, autobuze si troleibuze) si o retea secundara cu vehicule de capacitate mai mica, respectiv microbuze care opereaza in regim de maxi - taxi.

Reteaua principala este administrata de RATB iar reteaua secundara este administrata de operatori privati.

Functionarea unei linii de transport in comun din reteaua principala pe noi artere, presupune ca infrastructura sa permita transportul vehiculelor cu mase mai mari de 10 t, precum si un spatiu de intoarcere a autobuzelor prin viraj, manevra ce se executa pe o raza de 14 m.

Desi strada Pucheni a fost asfaltata si permite circulatia autobuzelor, nu indeplineste conditiile necesare intoarcerii autobuzelor, latimea acestei artere fiind mult mai mica. In consecinta nu putem infiinta o linie de transport cu autobuze in zona.

Avand in vedere caracteristicile prezentate mai sus, apreciem ca transportul in zona ar putea fi asigurat cu microbuze care opereaza in regim de maxi-taxi.

Regretam sincer ca nu putem raspunde solicitarii dvs.

Avand convingerea ca in contextul precizarilor de mai sus ne veti acorda intelegere, va multumim! "

Intrebasem despre transportul in comun pe strada Pucheni .
In Rahova se afla o zona uriasa neacoperita de transport , zona situata intre sos Alexandria si sos Salaj ...pina in cimp ...

Si doua imagini pentru a vedea despre ce zona vorbesc .
Ce se poate face? Ce ma sfatuiti? Trebuie sa precizez ca nu sint fan transportul in comun, desi am abonament pe toate liniile.
Problema este ca daca ar fi un transport, masina ar ramine mai mult acasa ... dar nu este numai cazul meu, zona este uriasa, lume multa ...
Ce mai putem face ???



Transport nu 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  675.15 kb
 Vizualizat:  de 11300 ori

Transport nu 2.jpg



Transport nu 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.05 kb
 Vizualizat:  de 11300 ori

Transport nu  1.jpg



_________________
MG@
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Oct/2019
Mesaje: 8374
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Mar 2010 19:59:05    Titlul subiectului: 124271

Trebuie trimise mai multe petitii, ceva de ordinul miilor. De asemenea daca se poate, si fotografii de la fata locului sa vedem cum arata configuratia strazii, poate exista un punct unde autobuzele pot intoarce.
In Germania de exemplu, la Nuremberg autobuzele mergeau foarte bine pe stradutele din centrul vechi al orasului.
Numai cu o petitie nu se face primavara daca pot sa fiu mai plastic.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flat



Data înscrierii: 11/Feb/2010
Ultima vizita: 13/Iul/2016
Mesaje: 43
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Mar 2010 00:16:04    Titlul subiectului: 124284

Strada Pucheni este un urias bulevard in comparatie cu alte stradute pe unde circula autobuze, un prim exemplu care-mi vine in minte este zona cartierului Rosu pe unde circula autobuzul 106.

Exista insa doua probleme cu strada Pucheni, accesul dificil din zona pietei Rahova, unde intotdeauna sunt parcate Dacii papuc cu pepeni, cartofi si alte produse, si capatul celalalt, unde ar trebui sa intoarca un autobuz. Nu stiu care e situatia la capatul strazii (camp?), insa sunt convins ca RATB ar putea amenaja ceva acolo foarte usor daca ar dori. O alternativa ar fi intoarcerea pe str. Muntii Carpati, paralela si recent asfaltata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Mar 2010 16:34:51    Titlul subiectului: 124395

Iata panoul din statia Scoala Iancului, de pe liniile 135 si 311. Este trecuta si linia 133, care era deviat la un moment dar prin Mihai Bravu, daca nu ma insel. Mai tine minte cineva exact traseul exact, perioada si motivul pentru care 133 a fost deviat?


P1120258.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.3 kb
 Vizualizat:  de 11077 ori

P1120258.jpg



_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Oct/2019
Mesaje: 8374
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Mar 2010 18:26:36    Titlul subiectului: 124400

133 nu era deviat prin Mihai Bravu, ci era traseul lui regulat, si de acolo la Timpuri Noi. Abia mai tarziu traseul lui s-a schimbat prin Nerva Traian. Era o perioada cand si 123 a circulat pe la Scoala Iancului.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Oct/2019
Mesaje: 8374
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 17 Sep 2010 22:01:54    Titlul subiectului: 133560

Este interesant faptul ca pe Bulevardul Ion Ionescu de la Brad am ajuns sa avem... 5 linii de transport in comun. Daca, cu ani in urma era la un moment dat o singura linie, iar autobuzele veneau din an in paste, in prezent avem liniile: 112, 148, 149, 205 si 261.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 02/Oct/2019
Mesaje: 629
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 18 Sep 2010 15:37:47    Titlul subiectului: 133591

148 si 149 sunt linii naveta care nu circula regulat, ci pleaca la ore fixe, sunt cateva curse pe zi. De altfel, ele nu circula in weekend, din cate stiu.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Joi 23 Sep 2010 19:12:17    Titlul subiectului: 133896

"RATB va prelungi traseul liniei 168 pana in Cartierul Constantin Brancusi

Joi, 23 Septembrie 2010

Regia Autonoma de Transport Bucuresti, la solicitarea Primariei Sectorului 6, raspunde cererilor locuitorilor din Cartierul Constantin Brancusi, asigurand o linie de transport public care va face legatura intre cartier si zona centrala.
Astfel, incepand de sambata, 25.09.2010, linia de autobuze 168 va functiona pe traseul de baza intre Piata Romana si terminalul Valea Argesului, apoi pe un traseu prelungit, pe Str. Valea Argesului, Str. Valea Oltului, Drumul Valea Doftanei, pana la noul terminal Cartier Constantin Brancusi. Pe sensul spre Piata Romana, autobuzele vor circula pe Drumul Valea Doftanei, Aleea Poarta Sarutului, Aleea Masa Tacerii, Str. Valea Oltului, Str. Valea Argesului, apoi traseul actual.

Pe traseul prelungit, sens Cartier Constantin Brancusi, autobuzele vor efectua opriri pe Str. Valea Argesului in statia nou infiintata Valea Argesului, pe Drumul Valea Doftanei in statiile nou infiintate Valea Doftanei si Parcul Constantin Brancusi, precum si in statia capat de linie Cartier Constantin Brancusi. Pe sensul spre Piata Romana, autobuzele vor opri pe Str. Valea Doftanei in statia Parcul Constantin Brancusi, pe Aleea Poarta Sarutului in statia Poarta Sarutului si pe Aleea Masa Tacerii in statia Masa Tacerii
"

http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=453
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 14/Oct/2019
Mesaje: 1125
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 23 Sep 2010 23:08:05    Titlul subiectului: 133904

Noul traseu al liniei. Nu stiu daca statiile sunt amplasate corect.


168nou.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  207.78 kb
 Vizualizat:  de 10631 ori

168nou.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 30/Sep/2019
Mesaje: 969
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Sep 2010 00:38:04    Titlul subiectului: 133906

Nici nu vreau să știu cum va circula 168 pe Valea Oltului. Trebuiau să lărgească măcar cu o bandă strada aia înainte să construiască blocurile.
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Vin 24 Sep 2010 01:15:12    Titlul subiectului: 133907

Pentru a asigura un interval decent intre vehicule (sa nu ajunga 168 un al doilea 122 Laughing ) ar fi necesara suplimentarea parcului cu cel putin 3-4 ture, iar intervalul de succedare sa nu depaseasca 6-15 minute (ore varf-in afara orelor de varf). Altfel nimeni nu-l va mai astepta.....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 24 Sep 2010 08:29:12    Titlul subiectului: 133912

Modificare de traseu:

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Linie_de_autobuz_pana_in_cartierul_Constantin_Brancusi_0_340766470.html

"Linie de autobuz până în cartierul Constantin Brâncuși

RATB va prelungi linia de autobuzLa solicitarea Primăriei Sectorului 6, Regia Autonomă de Transport București va asigura o linie de transport public care va face legatura între cartier și zona centrală.

Doi kilometri pe jos până la primul autobuz

De sâmbătă, linia de autobuze 168 va funcționa pe traseul de bază între Piața Romană și terminalul Valea Argeșului, apoi pe un traseu prelungit, pe Strada Valea Argeșului, Strada Valea Oltului, Drumul Valea Doftanei, până la noul terminal Cartier Constantin Brâncuși.

Pe sensul spre Piața Romană, autobuzele vor circula pe Drumul Valea Doftanei, Aleea Poarta Sărutului, Aleea Masa Tăcerii, Strada Valea Oltului, Strada Valea Argeșului, apoi traseul actual.

Pe traseul prelungit, spre cartierul Constantin Brâncuși, autobuzele vor efectua opriri pe Strada Valea Argeșului în stația nou înființată Valea Argeșului, pe Drumul Valea Doftanei în stațiile nou înființate Valea Doftanei și Parcul Constantin Brâncuși, precum și în stația capăt de linie Cartier Constantin Brâncuși.

Pe sensul spre Piața Romană, autobuzele vor opri pe Strada Valea Doftanei, pe Aleea Poarta Sărutului și pe Aleea Masa Tăcerii."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 30 Sep 2010 15:53:09    Titlul subiectului: Nelamurire 134139

RATB are cumva liber arbitru sa faca ce doreste ea cu traseele? Nu e ca la celelalte regii autonime din tara cum e RATT la Timisoara (sa primeasca ordine de la primarie)? Am observat de ex de la rubrica Retele din meniul forumului ca tramvaiul 54 Piata Unirii-Romprim a circulat doar 1 an (in 2008)
Ca daca ar avea contracte sau licitatii sau ordine de la primarie, acestea ar dura minim 5 ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 14/Oct/2019
Mesaje: 1125
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 30 Sep 2010 17:22:28    Titlul subiectului: 134147

54 a fost o naveta, cat s-a lucrat la 34. Stai linistita ca unele le cam face cam de capul ei (RATB) - de ceva timp tot mentine la nesfarsit linii ca 645 si 682, la care s-a adaugat si 616, plus tramvaiele 55 si 56 introduse cat s-a lucrat pe la linia lui 21 si la terminalul SF Vineri si pe care au "uitat" sa le schimbe - in loc sa atribuie aceste linii indicative "de oras" si nu de linii speciale si naveta. Desi se circula pe Viitorului, linia 5 se incapataneaza sa intoarca la Obor, cand poate circula paralel cu 16 pana la Sf Gheorghe (si termina cu 616). Alta, cand o sa termine bucata Tunari-Gemeni, probabil ca se vor apuca de Barbu Vacarescu, si linia nou modernizata va mai sta nefolosita pana la terminarea lucrarilor (1-2 ani).
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Sep 2010 23:37:00    Titlul subiectului: 134183

N-as vrea sa dau informatii gresite pe acest forum, dar se pare ca 616 e mentinut in circulatie ca urmare a solicitarilor cuiva care nu suporta tramvaiele pe Str. Sf. Vineri. Destul de curios, nu? Ca doar linia aia e proaspat modernizata. Daca e adevarat, poate ne spune si noua cineva cine e CURiosul respectiv, sa ii vad si eu casuta, asa, doar din CURiozitate.
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Oct/2019
Mesaje: 8374
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Oct 2010 07:33:24    Titlul subiectului: 134190

Sa nu venim cu zvonuri nefondate pe forum. Principalul motiv pentru care nu circula nimic pe aceasta strada, este ca nu au facut un macaz pentru ca tramvaiele 55 si 56 (ma refer la traseul lor initial) sa o faca la stanga pe Coposu, pot doar sa intre in terminal.
Oricum situatia asta este strigatoare la cer, adica s-au cheltuit din banii nostri ca sa modernizeze o linie, care apoi nu este folosita.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
linia 84



Data înscrierii: 02/Feb/2010
Ultima vizita: 10/Feb/2012
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti, Drumul Taberei, S6

MesajTrimis: Vin 01 Oct 2010 09:18:23    Titlul subiectului: 134201

Imi pare rau ca o sa supar sau o sa dezamagesc pe unii, dar noua linie 185 (si nu e singura) este o linie care consuma banii degeaba. Dimineata circul cu 385 de la Valea Oltului pana la P-ta Sf. Vineri si observ ca autobuzul care se duce spre Cimitirul Ghencea 3 este gol sau cu maxim 5-6 persoane uneori. Oricum, mai mult de 2 autobuze nu sunt pe aceasta scurta linie. Cred ca nu e buna politica asta care vrea sa acopere zone periferice cu orice pret. A nu se intelege ca am ceva cu oamenii aia sau cu zonele periferice, dar de aici si pana la a se cheltui din banii mei respectiv ai nostrii pentru trasee falimentare e calea lunga. Daca e asa cum se tot zice pe forumuri ca soferii RATB nu au unde sa-si faca cursele, deci nu mai au unde munci, de ce nu se suplimenteaza alte trasee sau nu se creeaza alte legaturi cu adevarat utile? Sau sa se directioneze catre acele zone alte linii care fac legaturi cu centru, gara etc. Parerea mea e ca pentru acea zona se putea prelungii linia 126 sau 302.
Si inca o observatie, linia 385 este foarte aglomerata, legatura directa Drumul Taberei - P-ta Unirii sta numai in aceasta linie. Prin B-dul Drumul Taberei circula mai multe linii, una din ele ar putea fi dusa catre P-ta Unirii (Sos Panduri, Cal 13 septembrie, Izvor, P-ta Unirii, P-ta Sf. Vineri) si aici ma gandesc la 268.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Oct 2010 21:10:37    Titlul subiectului: 134535

Pareri despre linia 335.

http://www.adevarul.ro/opinii/comentarii/radu_paraschivescu_-_comentarii/Autobuzul_cu_expresii_7_349835016.html

"Autobuzul cu expresii

Dacă aveți vreodată chef de achiziții din câmpul limbii române, apelați la autobuzul 335. Veți descoperi o machetă a României pitorești, o sumă ambulantă de expresii și impresii.

Sunt un folositor asiduu al mijloacelor de transport în comun. Nu mă satur să circul cu tramvaiul și metroul. Există aici, în aceste capsule doldora de izuri, un foșnet al vieții căruia i se potrivește un distih din „Țărăncuță, țărăncuță": „Nu mai găsești cât ai căta, / Nu mai găsești la nimenea." Subtonurile mahalalei, viermuiala pestriță, locvacitatea debordantă - toate asigură o călătorie în care plictiseala n-are ce să caute. De la șmecherul care își ascultă maneaua la telefonul mobil, scărpinându-se cu prelunghia degetului mic în ureche, la certărețele al căror casus belli e o nevinovată călcare pe picior, o galerie întreagă de personaje defilează adoptând structura unei falange motorizate. Promiscuitatea și eleganța devin vecine de scaun. Lângă salopeta soioasă, costumul la două rânduri. Lângă șapca plină de slin, etola. Lângă vagabondul care anesteziază olfactiv jumătate de troleibuz, doamna cochetă care soarbe din ochi un articol din „Dilema Veche".

În ce mă privește, nutresc o afecțiune stranie pentru autobuzul 335, care mă duce la serviciu. Pentru cineva înzestrat cu urechea străzii, vehiculul e mană cerească, mai cu seamă când face o oră și un sfert din Titan la Piața Presei. Limba română devine aici jucăria unor sadici. Expresiile ei cunosc o bulversare deplină, o răvășire frenetică. Bunăoară, zilele trecute, la Piața Iancului s-a urcat un cetățean care și-a descusut telefonic interlocutorul: „În prealabil, n-ai nimic împotrivă, nu?" Am crezut că mi se păruse, dar după un minut omul a vorbit din nou: „În prealabil, e bine și la cinci, dar parc-aș prefera la și jumate". Confuzia dintre „în principiu" și „în prealabil" mi-a amintit de experiența unei prietene care, interesându-se de o cameră liberă la recepția unui hotel, a primit răspunsul: „Premonitoriu, azi avem, dar mai încolo n-am de unde să știu". La același capitol intră constatarea obidită a administratorului blocului unde locuiam cu peste două decenii în urmă. Excedat de stângăciile tehnice ale unei locatare, omul și-a vărsat oful: „E fată bună Dana asta, dar cam monotonă. Nu știe să folosească veceul".

Derapajul lexical e doar unul dintre răsfățurile de care te poți bucura în 335. Sigur, chixurile de acest tip și-au mai atenuat forța de șoc din clipa când am văzut la televizor oameni cu pretenții confundându-l pe „forțat" cu „fortuit", plângându-se de cineva care „a proliferat invective" sau crezând că „barbarie" și „barbarism" înseamnă același lucru. Există însă și al doilea răsfăț: cel al argoticii new wave, al frazeologiei de barieră, al stilisticii de rigolă, al vulgarității năstrușnice. Aud aproape zilnic asemenea formule, regăsind unele dintre ele pe forumuri, semn că lumea e mai mică decât credem. De exemplu, alaltăieri, o blondă cu trei piercing-uri pe buza inferioară i-a semnalat prietenului ei un supărător handicap de comportament: „Te bagi în seamă ca slipu-n fund". Ieri, cam pe la aceeași oră, un ins ciufulit și plin de coșuri vitupera împotriva cuiva la telefonul mobil: „Ești mai prost decât permite legea". Nu lipsesc nici lingușirile, după cum am constatat chiar azi, când un pletos captiv al momentului Woodstock ca aspect, dar cu limbajul actualizat corespunzător, l-a evaluat cu un zâmbet pe autorul unui editorial proaspăt citit: „Dat dracu' ăsta, șmecher ca frâna de avion". Dacă aveți vreodată chef de achiziții din câmpul limbii române, apelați la autobuzul 335. Veți descoperi o machetă a României pitorești, o sumă ambulantă de expresii și impresii. Experiența merită osteneala, chiar dacă există riscul contaminării."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 24 Noi 2010 13:57:52    Titlul subiectului: 136714

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Capatul_de_linie_al_tramvaiului_5-in_modernizare_0_377962538.html

"Capătul de linie al tramvaiului 5, în modernizare

Proiectul noului terminal Lucrările includ refacerea Bulevardului Aerogării, a terminalului liniei de tramvai și construirea primului sistem Park&Ride din Capitală. Odată cu începerea lucrărilor de modernizare a Bulevardului Aerogării, în zona Podului Băneasa, traseul tramvaiului 5 a fost deviat.

Startul lucrărilor de modernizare a Bulevardului Aerogării, în zona Podului Băneasa, pe tronsonul cuprins între DN1 și Strada Nicolae Caranfil, s-a dat în urmă cu câteva săptămâni. Începând de astăzi însă, linia tramvaiului 5 va fi deviată în vederea lucrărilor la noul terminal unde vor întoarce pe viitor mai multe mijloace de transport care circulă prin zonă, tramvai și autobuze.

Primul Park&Ride din Capitală

Odată cu modernizarea terminalului liniei de tramvai din zona Băneasa, tot luna aceasta, vor începe și lucrările de amenajare a primei parcări „inteligente” pentru navetiști. Aceasta va fi amplasată chiar pe locul în care acum întorc tramvaiele, între gadul Romaero și capătul de linie.

Amenajarea parcării face parte din proiectul de reabilitare a Bulevardului Aerogarii, care costa aproximativ 45 milioane de lei. Aceasta va fi construită peste liniile de tramvai.

„Pe dedesubt vor întoarce tramvaiele și autobuzele. Parcarea va avea cinci etaje. Structura este din oțel și beton, iar lucrările de amenajare vor dura 18 luni. Nu se știe cu exactitate când vor începe lucrările la parcare, constructorul decide în funcție de cum decurg lucrările la linii și bulevard“, a declarat Ion Dedu, șeful Direcției Transporturi, Drumuri și Sistematizarea Circulației a Primariei Municipiului București.

Parcarea tip legă are rolul de a decongestiona traficul și de a ajuta navetiștii care, în prezent, își lasă mașinile pe bulevarde sau pe străduțe pentru a-și continua călătoria până la serviciu cu un mijloc de transport în comun.

Pentru a-și lăsa mașinile în această parcare, șoferii nu trebuie decât să dețină abonament RATB sau Metrorex, pentru a demonstra că își continuă călătoria către locul de muncă cu mijloacele de transport în comun.

Prin această zonă intră zilnic în Capitală șoferi din Balotești, Otopeni, Buftea, Mogoșoaia, Snagov sau Tâncăbești care până acum își lăsau mașinile pe unde apucau.

Linie navetă în locul tramvaiului

Pentru preluarea călătorilor, se înființează linia navetă de autobuze 605, care va funcționa între Aeroportul Băneasa și Bucur Obor, pe traseul bd. Aerogării, Pasajul Aviației, str. Av. Alexandru Șerbănescu, str. Barbu Văcărescu, șos. Ștefan cel Mare, str. Lizeanu, str. Reînvierii, șos. Colentina, cu întoarcere prin șos. Colentina, șos. Ștefan cel Mare, str. Barbu Văcărescu, str. Aviator Alexandru Șerbănescu, Pasajul Aviației și bd. Aerogării.

Abonamentele eliberate pe linia 5 vor fi valabile și pe linia navetă 605."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Oct/2019
Mesaje: 8374
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 25 Noi 2010 19:53:50    Titlul subiectului: 136757

Anuntul final a aparut si pe site-ul RATB-ului http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=468
Citat:
Din data de 25.11.2010, linia 5 va functiona intre Pasajul Baneasa si Piata Sf. Gheorghe

In vederea demararii lucrarilor de modernizare a Bd. Aerogarii, tronsonul cuprins intre Sos. Bucuresti Ploiesti si Str. Nicolae Caramfil, incepand cu data de 25.11.2010, Regia Autonoma de Transport Bucuresti, va reorganiza traseele de transport public din Cartierul Baneasa, astfel:

Linia 5 de tramvaie va functiona intre Piata Sf. Gheorghe si Pasajul Baneasa, pe urmatorul traseu: Calea Mosilor, Bucur Obor, Sos. Colentina, Str. Reinvierii, Str. Lizeanu, Sos. Stefan cel Mare, Str. Barbu Vacarescu, pana la terminalul nou construit din zona Pasajului Baneasa,

Pentru preluarea fluxurilor de calatori, linia naveta de autobuze 605 va functiona intre Complex Comercial Baneasa si Pasajul Baneasa, pe traseul: Sos. Bucuresti Ploiesti, Bd. Aerogarii, Str. Aviator Alexandru Serbanescu, cu intoarcere prin Str. Stefan Burileanu, Str. Nicolae Caramfil, Bd. Aerogarii, Sos. Bucuresti Ploiesti.

Abonamentele eliberate pe linia 5 vor fi valabile si pe linia naveta 605.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 26 Noi 2010 10:26:25    Titlul subiectului: 136784

Bye-bye, 645...

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/RATB_desfiinteaza_linia_de_autobuz_645_0_379162138.html

"RATB desființează linia de autobuz 645

Măsura intră în vigoare de astăzi din cauza numărului tot mai mic de călători care, în schimb preferă să folosească mijjlocul de transport 422.

„Ca urmare a înființării liniei preorășenești 422 care funcționează pe Șoseaua Chitila, între terminalul Clăbucet și Pasajul Chitila, începând de astăzi, linia de autobuze 645 se desființează din cauza cererii scăzute“, au anunțat reprezentanții Regiei Autonome de Transport București (RATB).

Linia 645 funcționa în paralel cu linia preorășenească 422, de la terminalul Clăbucet, pe Șoseaua Chitila, până la intersecția cu Strada Aeroportului.

Potrivit RATB, abonamentele eliberate pe linia de autobuze 645, rămân valabile pe linia preorășenească 422, până la limita administrativă a Municipiului București."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Oct/2019
Mesaje: 8374
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Dec 2010 17:36:49    Titlul subiectului: 137035

Liniile de troleibuze din cartierul Berceni (73, 76 si 77) revin la traseul normal incepand de maine http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=473

Citat:
RATB va relua functionarea liniilor 73, 76 si 77 pe traseele de baza

Incepand cu data de 03.12.2010, ca urmare a finalizarii lucrarilor de sistematizare a strazii Nitu Vasile, liniile de troleibuze 73, 76 si 77 vor reveni pe traseele de baza, astfel:
Linia 76 de troleibuze va functiona de la terminalul Piata Resita, pe Str. Izvorul Rece, Str. Nitu Vasile, Piata Sudului, Calea Vacaresti, Bd. Tineretului, Bd. Dimitrie Cantemir, pana la terminalul Piata Unirii.
Linia 73 de troleibuze va functiona de la terminalul Turnu Magurele, pe Bd. Alex. Obregia, Str. Nitu Vasile, pana la Piata Sudului.
Linia 77 de troleibuze va functiona de la terminalul Piata Resita, pe Str. Izvorul Rece, Str. Nitu Vasile, pana la Piata Sudului.
Linia naveta de autobuze 677 care a inlocuit liniile de troleibuze 76 si 77 pe tronsonul Piata Sudului - Piata Resita, se desfiinteaza.
Abonamentele eliberate pe linia naveta 677 vor fi valabile pana la expirare pe liniile de troleibuze 76 si 77.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Oct/2019
Mesaje: 8374
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Dec 2010 19:28:51    Titlul subiectului: 137373

Dupa foarte multa vreme iar avem o linie...bis, este vorba de 331 BIS care va avea traseu identic cu 331 dar capatul va fi la Petrom City http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=478

Citat:
Autobuzele liniei RATB 331 vor ajunge si la 'Petrom City'

In vederea asigurarii transportului calatorilor la noul sediu 'Petrom City', incepand cu data de 13.12.2010, o parte din autobuzele liniei RATB 331 va ajunge si la noul terminal situat pe Str. Straulesti.

Autobuzele vor purta inscriptia: '331 BIS: Petrom City via Str. Natatiei' si vor efectua plecari din statia 'Piata Romana' la orele 06:36, 07:15, 15:04, 15:38, 16:32, 17:08.

Vehiculele vor circula pe traseul de baza al liniei 331 pana la statia Dridu, apoi pe Str. Natatiei, Str. Piatra Morii, Str. Coralilor, Sos. Straulesti, cu intoarcere pe aleile din incinta sediului 'Petrom City', Str. Coralilor, Str. Piatra Morii, Str. Jiului, urmand iar traseul de baza al liniei 331.

Pe portiunea de traseu nou infiintata, autobuzele vor efectua opriri in statiile amplasate pe Str. Coralilor, iar pe Sos. Straulesti, in cele comune cu ale liniilor 112, 148 si 149, precum si in statia capat de linie 'Petrom'.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 02/Oct/2019
Mesaje: 629
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Dec 2010 23:07:50    Titlul subiectului: 137386

Pare-se ca RATB se va concentra in viitor pe cerintele de la privati, care si ei la randul lor considera ca e mai ieftin sa apeleze la un serviciu public decat sa-si angajeze propriii transportatori. Dupa acelasi model s-a luat si masura introducerii liniilor preorasenesti numai in comunele care platesc Smile
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Următoare
Pagina 5 din 13

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community