Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Accidente, incidente, avarii ...
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 43, 44, 45  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 12 Feb 2010 18:14:43    Titlul subiectului: 123583

Un incident mai putin obisnuit: Aseara linia 682 a fost intrerupta cateva ore de o 'rascoala' a unor locuitori din zona care protestau pentru ca nu mai aveau curent:

http://www.ciao.ro/mass_media/social/7502-50_de_oameni_au_blocat_o_strada_din_cartierul_andronache_pentru_.html

Ciao a scris:
Aproximativ 50 de persoane au ieșit în stradă, joi noapte, și au blocat carosabilul pe strada Periș din cartierul Andronache din Capitală, după ce au rămas fără curent electric în zonă.

Daniel Piștea, inspector principal al Brigăzii de Poliție Rutieră București, a declarat, joi noapte, pentru MEDIAFAX, că oamenii au blocat strada în semn de protest, astfel că în zonă a fost trimis un echipaj de Poliție rutieră pentru a gestiona situația.

În zonă au intervenit mai multe echipaje ale Jandarmeriei București, pentru a degaja circulația, a declarat, pentru MEDIAFAX, purtătorul de cuvânt al Jandarmeriei București, Marius Militaru.

Oamenii blocaseră traseul a șase autobuze de pe linia 682, din cauza unei defecțiuni electrice care a lăsat strada în întuneric, a precizat sursa citată.

La fața locului s-a deplasat și un echipaj al Renel, pentru a remedia defecțiunea.

Protestul celor aproximativ 50 de persoane s-a încheiat, însă un echipaj de jandarmerie va rămâne pe strada Periș peste noapte, pentru a monitoriza situația.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 15 Feb 2010 09:34:19    Titlul subiectului: 123699

Sambata, 13.02.2010, topirea brusca a zapezii a condus la inundarea liniei de tramvai din Pipera, paralizand circulatia un timp indelungat.

Din ce am vazut la stiri, liniile de tramvai aratau ca niste transee, pe mijloc liniile, de-o parte si de alta mormane continue de zapada, astfel incat linia de tramvai devenise o adevarata "albie" a unui mic rausor.

Conform unuia dintre vatmani, li s-a interzis sa treaca prin apa pentru a evita "arderea" motoarelor electrice de tractiune ale tramvaielor, amplasate destul de jos, si care, conform spuselor aceluiasi vatman, ar costa "1 miliard de lei".

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 02/Mai/2024
Mesaje: 9916
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Feb 2010 09:41:08    Titlul subiectului: 123701

La fel s-a intamplat si cu o zi in urma, vineri la Granitul (Cora Pantelimon), chiar in zona statiei (sens spre Morarilor) liniile de tramvai erau acoperite de apa. Tramvaiele mergeau cu viteza redusa, dar pe a doua linie era un V3A era tras pe dreapta. Venise o masina mica de interventii RATB, cel mai probabil tramvaiul trebuia sa fie tractat/impins pana la depou.
Oricum cele mai "sifonate" in ultimele zile au fost troleibuzele Ikarus, in fiecare zi am vazut 1-2 troleibuze defecte, care asteptau tractarea.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 02/Mai/2024
Mesaje: 9916
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Mar 2010 20:13:45    Titlul subiectului: 124273

Intorcandu-ma acasa, am vazut mare blocaj pe bulevardul Dacia, pe sensul dinspre Romana. Un troleibuz Ikarus 415 T era intr-o pozitie oarecum nefireasca (foto 1), iar masinile nu prea puteau sa depaseasca. Ce s-a intamplat de fapt ? Un sofer cap patrat al autocarului Atlantic Tour s-a gasit sa opreasca chiar la inceputul parcarii de la Piata Gemeni, din cauza asta troleul nu mai putea sa il depaseasca. In cele din urma soferul a venit in fuga si a deplasat autocarul un metru mai sus. Unde era polita rutiera, mai ales ca circulatia a fost perturbata cam un sfert de ora ?


Captured 2010-3-4 00000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.19 kb
 Vizualizat:  de 14191 ori

Captured 2010-3-4 00000.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 02/Mai/2024
Mesaje: 9916
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 11 Mar 2010 11:13:45    Titlul subiectului: 124499

Ieri seara a avut loc un accidet in zona Liceului Cantemir (str. Viitorului). La ora 21:05 cand am trecut prin zona, circulatia tocmai se relua, dar tramvaiele de pe linia 16 si autobuzele de pe linia 616 au fost blocate o perioada. Dinspre Sf. Gheorghe se adunasera trei trmavaie si un autobuz, uar dinspre Stefan cel Mare se adunasera 4 tramvaie. In zona erau prezene echipaje de politie si o ambulant si se puteau vedea resturile de la un accident, petrecut foarte aproape de linia de tamvai. Nu stiu daca a fost si un tramvai implicat in accident.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 11 Mar 2010 14:16:59    Titlul subiectului: 124504

"Patru persoane au fost rănite, în Capitală, după ce un autobuz care circula pe linia 330 a intrat pe trotuar, în urma unei coliziuni cu un autoturism, a declarat, pentru REALITATEA.NET, Daniel Piștea, inspector principal la Brigada de Poliție Rutieră București.

Un pieton, care se afla pe trotuar, a fost lovit de șoferul autobuzului, la intersecția străzilor Nicolae Grigorescu cu Constantin Brâncuși, în zona parcului IOR. De asemenea, alte trei persoane din autobuz au fost rănite ușor.

Accidentul s-a întâmplat după ce autobuzul 330 s-a ciocnit cu un autoturism Skoda și a intrat pe spațiul verde. Potrivit lui Piștea, autobuzul s-a ciocnit cu autoturismul care circula din sens opus. Cele două vehicule s-au întâlnit în intersecție, când Skoda s-a oprit, cel mai probabil, pentru acorda prioritate de dreapta.

Atunci, autoturismul a lovit autobuzul. În urma impactului, autobuzul a virat dreapta, a intrat pe trotuar, unde a lovit un pieton.

Bărbatul a fost transportat de SMURD la Spitalul Sf. Pantelimon din Capitală.

Tot pe spațiul verde, autobuzul 335 a dărâmat un copac și, în urma impactului, trei călători au fost răniți ușor.

Polițiștii rutieri urmează să analizeze acum imaginile surprinse de camerele de supraveghere montate în acea intersecție, pentru a stabili cauza accidentului. Ei vor să afle dacă șoferul autobuzului a intrat în intersecție la culoarea verde a semaforului, sau pe galben, așa cum a susținut la declarații.
"

(Sursa: http://www.realitatea.net/un-autobuz-330-a-fost-implicat-intr-un-accident-rutier-in-capitala_704108.html)

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 11 Mar 2010 14:24:33    Titlul subiectului: 124505

Remarcati exprimarea ziaristului cu pricina:
www.realitatea.net a scris:
"Un pieton, care se afla pe trotuar, a fost lovit de șoferul autobuzului,"
Cum se poate asa ceva?!? Astia induc, cu voie sau fara voie, o idee total falsa. Si mai sunt si ziarst... i Rolling Eyes
_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 03/Mai/2024
Mesaje: 166
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 11 Mar 2010 19:42:09    Titlul subiectului: 124515

Oricum pe parcursul articolului autobuzul de pe linia 330 a trecut subit pe linia 335
_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 11 Mar 2010 22:27:00    Titlul subiectului: 124520

Sa va povestesc un incident ce s-a derulat in aceasta seara, ca rezultat al incompetentei si indiferentei plugarilor din ograda RATB, incident la care am fost martor involuntar.

Am fost la Sudului cu treaba si, dupa ce am terminat, am luat tramvaiul 34, asa de placere, ca sa ma plimb pana la Banu Manta. Toate bune si frumoase pana la Iancului, cand Bucur LF-ul in care eram a refuzat sa mai inainteze. Motivul? "Salvarea" (acel grilaj de sub tramvai din fata primului boghiu care impiedica patrunderea eventualelor obstacole sub roti) se umpluse toata cu zapada carata de-a lungul traseului, in special din intersectii, unde a fost adusa si valtorata peste linii la randul ei de rotile masinilor. Vatmanul a fost nevoit sa coboare s-o sparga si s-o curete ca-n Evul Mediu, cu lopata si ranga de macaz (pentru ca din cauza presarii zapada devenise aproape gheata) ajutat fiind si de colegul care-l ajunsese din spate cu urmatorul tramvai.

In fine, dupa vreo 10 minute de munca, tramvaiul s-a repus in miscare. Nu va imaginati insa ca pentru prea mult timp. "Crucea" a fost infipta definitiv imediat dupa intersectia Mihai Bravu/Ferdinand... In fata lui se desfasura o coloana de aproximativ 20 si ceva de tramvaie, pe toata soseaua Mihai Bravu, pana la statia de la Obor... Toti cei care am fost ghinionistii calatori ai celui de-al 20-lea tramvai (inclusiv eu) n-am mai asteptat deblocarea coloanei si am pornit pe jos catre Obor.

Nefericitul "cap de coloana" care a produs blocajul era din nou un Bucur LF, de aceasta data #4027. Aici s-a vazut dezavantajul tramvaielor low-floor, usoare, din fibra, care au podeaua si implicit "salvarea" mai jos decat batranele V3A-uri, care ar fi trecut (si chiar au trecut - cele ramase in spate - dupa eliberarea liniei) fara probleme peste zapada de pe linii.

In fata tramvaiului era un morman de zapada presata carata, pe care muncitorii de la RATB interventii se chinuiau s-o indeparteze, din nou cu lopetile. Eficienta celei mai vechi si indemanatice unelte de sapat s-a vazut din nou, dupa secole de existenta, si in aceasta situatie, concurand serios cu plugul mecanizat de la nivelul anului 2010... Zapada a fost indepartata, iar tramvaiele s-au pus din nou in miscare pe traseu. Cateva dintre ele insa au afisat pe display la plecarea din statie "Se retrage la depoul Victoria".

M-am urcat inapoi in alt tramvai, al treilea din coloana, ca sa-mi continui plimbarea... Merg ce merg... La intrarea in Pasajul Victoriei, ce credeti? Ati ghicit: din nou blocaj... Am coborat iarasi si am mers catre "capul de coloana", unde vatmanul se chinuia cu o colega de breasla (vatmanita tramvaiului imediat din spatele lui) sa scoata zapada de sub "salvare". "Capul de coloana" era acelasi 4027... Alt morman de zapada inghetata stransa sub el... In fine, am zis sa dau o mana de ajutor, cum pot si cu ce pot si eu... Am pus mana pe o lopata si, impreuna cu un alt baiat, am inceput sa dam zapada la o parte de pe linie si de sub tramvai, impreuna cu cei doi vatmani. Baga-te sub tramvai, da-i in gheata formata cu ranga de macaz, da-i cu lopata, scurma zapada, in vreme ce ceilalti calatori, conationalii nostri plini de caracteristicul "spirit civic", se uitau cu mainile in buzunar, multumindu-se sa injure si sa dea vina pe proiectantul tramvaiului ("E prosti proiectantii!...", striga cu sete un individ, agitandu-se de zor la vatman, de parca ar fi avut el vreo vina... Evil or Very Mad ).

Am reusit impreuna cu vatmanul si baiatul acela sa curatam linia si sub tramvai - dupa zeci de minute bune de chin - dupa care a aparut "la spartul targului" si echipajul de interventii RATB (o duba oranj marca Iveco) ca "sa constate"... Tramvaiul 4027 s-a repus in circulatie batraneste si am pornit catre Banu Manta, in cabina vatmanului, schimband cateva vorbe cu acesta despre incident si nepasarea celor de la RATB in privinta conditiilor de lucru. Mi-am luat ramas bun de la vatman la capatul traseului si am plecat catre casa, 4027 retragandu-se la Victoria.

Concluzii: nu ar trebui invinovatite Bucur-ele LF pentru incident (asa cum am auzit, ca "e proiectate" prost), ci ar trebui pusi la zid cei responsabili cu curatirea cailor de rulare ale tramvaielor, din cauza carora calatorii au fost nevoiti sa astepte zeci de minute bune in statii venirea tramvaiului (statiile erau pline pe tot parcursul lui 34) sau cei platitori de bilete (ca si mine dealtfel, chiar daca ma plimbam) care au fost nevoiti sa mearga la treaba lor cu altceva. Rusine, rusine si iar rusine! Vorba unuia dintre muncitorii care au lucrat la deszapezire la Obor: asta e Romania in care traim...



Imag008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  338.25 kb
 Vizualizat:  de 13942 ori

Imag008.jpg



Imag009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  327.88 kb
 Vizualizat:  de 13942 ori

Imag009.jpg



Imag010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  261.44 kb
 Vizualizat:  de 13942 ori

Imag010.jpg



Imag011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  274.01 kb
 Vizualizat:  de 13942 ori

Imag011.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Mar 2010 00:55:21    Titlul subiectului: 124522

Modelul de tramvai este V3A 93 CH-PPC si nu BUCUR LF, dar oricum nu schimba cu nimic situatia. Si inca ceva: la V3A 93 CH-PPC garda la sol nu difera fata de V3A 93 obisnuite, decat corpul B al vagonului, deci acest lucru putea sa i se intample oricarui V3A ce avea ghinionul sa treaca peste zapada data pe linie de utilajele de deszapezit soseaua.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 02/Mai/2024
Mesaje: 9916
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Mar 2010 08:28:39    Titlul subiectului: 124524

Pai sa va povestesc cum merge dezapezirea. Ieri cand m-am intors de la munca, in Bucuresti, ca de obicei intrarea in capitala se face pe Soseaua Pantelimon. Aici avem linii de tramvai pe mijloc dupa cum bine stiti. Utilajele de dezapezire veneau in formatie de cate 3-4 dispuse in scarita. Din pacate utilajul de langa sina de tramvai arunca zapada de pe drum pe liniile de tramvai, in urma formatiei de 3-4 utiljae, au mai venit doua, unul dintre ele circula pe sina de tramvai, si a tasaat zapada. Plus masinile care circulau pe sina de tramvai contribuiau si ele la tasarea zapezii. Asta este unul dintre motivele pentru care vedeti zapada mai mult timp pe sinele de tramvai, chiar daca pe drum nu mai este. Daca vine tramvaiul cu plug, zapada ajunge iar pe bada a II-a sau a III-a a drumului (aflata langa sina de tramvai) apoi iar vin plugurile sa dea zapada pe sina de tramvai si tot asa, pana se incalzeste avem acest ping-pong. De asemenea, ieri dupa masa cand se mai incalzise si aveam pe drum mai mult o zloata decat zapada, utilajele de dezapezire treceau in viteza si aruncau aceasta zloata pe marginea drumului, nu conta daca erau masini parcate, sau daca era statie de autobuz/troleibuz si toti calatoriii ghinionisti erau improscati.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
liv_liv30



Data înscrierii: 23/Iul/2008
Ultima vizita: 08/Dec/2011
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Mar 2010 09:03:27    Titlul subiectului: 124526

Pai RATB are o gramada de tramvaie cu perie care sunt folosite foarte putin. Ar trebui ca pe asemenea vreme acestea sa circule non stop asa cum era pe vremuri si sa nu mai permita acumularea zapezii pe sina.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 12 Mar 2010 09:56:22    Titlul subiectului: 124530

Haideti sa vedem unde se ajunge cand autoritatile nu intervin pe strazi atunci cand este necesar. In alta ordine de idei: polei - accident - deces.
Sursa de unde am articolul este cotidianul "Adevarul", editia din 12.03.2010, iar link-ul este: http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_Batranul_lovit_ieri_de_o_masina_RATB_a_murit_0_223777693.html

"București: Bătrânul lovit ieri de o mașină RATB a murit

După ce a derapat pe zăpadă, mașina de pe linia 330 a intrat în bărtânul de 65 de aniBărbatul în vârstă de 65 de ani a suferit complicații în timpul celei de-a doua intervenție chirurgicală și a murit pe masa de operații astă-noapte la ora 24:00.

Ieri dimineață, la intersecția străzii Constantin Brâncuși un autobuz care circula pe linia lui 330 pe bulevardul Nicolae Grigorescu a lovit un bătrân care mergea pe trotuar, după ce mașina RATB s-a ciocnit mai întâi cu un autoturism și a intrat pe spațiul verde dintre benzile de circulație.

Rămas conștient după accident, deși fusese lovit grav la cap, echipa SMURD sosită la fața locului a transportat bărbatul la Spitalul Pantelimon, unde a fost supus unor intervenții chirurgicale. Din păcate, încă de la prima operație doctorii s-au luptat cu mai multe complicații care ulterior au costat viața victimei: „Aparent bătrânul părea lovit doar la cap, dar el a suferit o ruptură de ficat, în urma căreia s-a produs o sângerare explozivă care nu a mai putut fi oprită și a murit pe masa de oprație", a declarat purtătorul de cuvânt al Spitalului „Sfântul Pantelimon", Mircea Ungureanu.

Bătrânul de 65 de ani nu a fost singura victimă a acestui accident. Alte două tinere, în vârstă de 16, respectiv 21 de ani, care se aflau în mașina 330 au fost rănite ușor și transportate pentru îngrijiri la Spitalul „Sfântul Pantelimon".

Polițiștii rutieri urmează să analizeze imaginile surprinse de camerele de supraveghere pentru a stabili cauza exactă a accidentului.
"



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.25 kb
 Vizualizat:  de 13859 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 13 Mar 2010 10:27:10    Titlul subiectului: 124579

Sa continuam cu detalii despre accidentul prezentat anterior, concretizate intr-un alt articol al ziarului "Adevarul", editia din 13.03.2010. Pe langa aceste informatii avem si parerea unor bucuresteni despre serviciile RATB-ului.
Inainte de a posta articolul, am sa adaug cateva aspecte:
-datorita blocajelor din trafic soferii forteaza de multe ori masinile pentru a nu iesi prea mult din grafic si totodata pentru a mai recupera din timpul pierdut. Va spun din cunostinta de cauza, acest aspect se desfasoara doar in zonele cu risc minim de producere a accidentelor si nicidecum in conditii de polei! Ca sa fortezi semaforul in astfel de conditii trebuie sa fii inconstient...
Link-ul: http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_Autobuzul_ucigas_opreste_in_statia_Titan_0_223778177.html

"București: Autobuzul ucigaș oprește în stația Titan

Mașina 330 a omorât pensionarul de 72 de ani pe trecerea de pietoni
Vremea rea și teribilismul unui șofer de pe linia lui 330 au ucis un bătrân de 72 de ani care ieșise miercuri la plimbare cu soția. Polițiștii de la Rutieră îl cercetează pentru omor din culpă atât pe șoferul autobuzului, cât și pe cel al unei alte mașini implicate în accidentul de miercuri.

Nicolae Iordache, pensionarul care a fost lovit miercuri, în zona Titan, de o mașină de transport în comun scăpată de sub control din cauza zăpezii, a murit în seara de joi spre vineri pe masa de operații, în urma unei hemoragii interne.

Potrivit inspectorului principal al Brigăzii de Poliție Rutieră, Daniel Piștea, șoferul autobuzului 330 a traversat intersecția dintre Bulevardul Nicolae Grigorescu și strada Constantin Brâncuși pe culoarea galbenă a semaforului. “A lovit un autoturism, după care, încercând să evite impactul cu un autoturism, a tras de volan dreapta și l-a izbit în plin pe Nicolae Iordache, care aștepta de mână cu soția la semafor pentru a trece pe zebră”, a mai spus Piștea.

Toți ceilalți pietoni aflați pe trotuar au reușit să se ferească din fața mașinii, însă bătrânul nu a mai avut timp și a fost lovit.

Șoferii riscă închisoarea

Victima a fost transportată de către o echipă SMURD la Spitalul de Urgență Sfântul Pantelimon, unde a fost supus la două intervenții chirurgicale. Cea din urmă i-a fost fatală. „Aparent, bătrânul părea lovit doar la cap, dar el a suferit o ruptură de ficat, în urma căreia s-a produs o sângerare care nu a mai putut fi oprită și a murit pe masa de operație”, a declarat ieri Mircea Ungureanu, purtătorul de cuvânt al Spitalului Clinic de Urgență Sfântul Pantelimon.

Dacă până alatăieri polițiștii îi cercetau pe cei doi conducători auto implicați în accident doar pentru vătămare corporală, de ieri acuzațiile s-au schimbat în ucidere din culpă. „Dacă vor fi găsiți vinovați, cei doi riscă închisoarea de la doi la șapte ani”, a precizat inspectorul principal Daniel Piștea. Momentan, ambii șoferi au primit o dovadă de circulație valabilă pentru încă 15 zile.

Reprezentanții Regiei Autonome de Transport București susțin că deocamdată nu au motive să-l demită pe șoferul autobuzului 330. „Până nu primesc raportul poliției nu pot să-l dau afară pe om. Poate urma o cale lungă de judecată, e un caz complex”, a spus directorul RATB, Gheorghe Aron.


Angajați cu probleme

Accidentul din Titan i-a făcut pe mulți bucureșteni să reclame comportamentul șoferilor RATB, supranumiți „haiducii din trafic”.

„Aici, la Apaca, șoferii de pe RATB trec mereu pe roșu la curba asta către Cotroceni. Se întâmplă de multe ori să pierd culoarea verde pentru că-mi iau ei fața”, a spus Simona Sorescu (23 de ani), profesoară.

La fel se întâmplă și în centrul Capitalei. „Claxonează ca nebunii! Sunt foarte agresivi, trebuie să fiu atent, să ma uit de zece ori în stânga și în dreapta, chiar și când e verde pentru mine”, a completat Todirache Costel (45 de ani), în timp ce aștepta să traverseze la o trecere de pietoni în zona Piața Victoriei.


Haiducismul șoferilor RATB s-a văzut și pe youtube.com. În februarie, un călător care circula pe o rută preorășenească din Jilava a fost bătut cu pumnii și picioarele de șofer, ca apoi să fie abandonat în câmp.

Ce spun bucureștenii:

„Am văzut cum „solidarizează” RATB-iștii între ei, în trafic. Blochează intersecțiile în așa fel încât tot ei au prioritate, indiferent de culoare"
Cristi Miu

„Merg la liceu în fiecare zi pe linia lui 300 și stau foarte mult în trafic. Iar șoferii de autobuz când scapă din blocaje gonesc ca nebunii"

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 02/Mai/2024
Mesaje: 9916
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 13 Mar 2010 11:32:02    Titlul subiectului: 124582

Baliverne, baliverne si iar baliverne. Domnilor de la ziarul Adevarul, dar ceilalti participanti in trafic sunt cumva ingerasi?
Ati prezentat si cealalta jumatate a paharului? Ati spus in ziar cum masinile mici taie calea autobuzelor, sau taie calea tramvaielor. Ati spus cum mergeau tramvaiele pe Calea Mosilor, inainte de a pune acele balize, numai din frana in frana, fiindca multi se bagau in fata lor? Intr-adevar in Bucuresti sunt si soferi RATB "haiduci", dar soferii automobilelor sunt varza, doua treimi dintre acestia nu merita permisul de condus, iar foarte multi politisti de la rutiera ar trebui sa se lase de aceasta meserie.

Stiu foarte bine intersectia unde s-a intamplat accidentul, pe Nicolae Gricogrescu, cum vine 330 si 335 dinspre Titan, este cale dreapta si uneori ii mai fura viteza, mai ales ca mai sus de intersectie ii pot astepta ambuteiaje, pana in Pantelimon. La intersectia cu pricina, sunt eternele probleme cu soferii care vor sa o faca stanga sau dreapta pe Nicolae Grigorescu de pe str. Constantin Brancusi, de multe ori conducatorii RATB au probleme in acea intersectia datorita idiotilor care se baga in fata lor, chiar in conditiile in care merg regulemantar. In acest timp ce face politia rutiera? Nu prea am vazut echipaje pe acolo.

Articolul din Adevarul prezinta jumatati de masura, e drept ca reporterii actuali nu sunt buni de meserie, nu sunt in stare nici de data asta sa redea corect realitatea, intreaba si ei pe Coana Leana de la aprozar si pe Nea Gica de la scara 3 si gata, au luat pulsul bucurestenilor Laughing
Iar ca o paranteza soferii de pe Citaro nu se iau la intrecere intre ei pe Calea Dorobantilor sau Kiselef, asa cum se intampla acum 10-12 ani, pe vremea DAF-urilor.

As veni si cu o sugestie, autobuzele Citaro sa fie dotate si cu o camera video orientata in fata, adica sa se vada ce vede si soferul, ar putea sa ajute mai bine anchetatorii in cazul unor evenimente neplacute cum a fost cel de ieri.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreea_78



Data înscrierii: 17/Dec/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2015
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti 3 (Nerva Traian)

MesajTrimis: Sâm 13 Mar 2010 14:44:09    Titlul subiectului: 124589

Cei de la Adevarul nu prea s-au hotarat cati ani avea victima: 65 (primul articol) sau 72 (al doilea). Asa ziar, asa reporteri Cool
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 13 Mar 2010 19:13:34    Titlul subiectului: 124596

guest a scris:
La intersectia cu pricina, sunt eternele probleme cu soferii care vor sa o faca stanga sau dreapta pe Nicolae Grigorescu de pe str. Constantin Brancusi, de multe ori conducatorii RATB au probleme in acea intersectia datorita idiotilor care se baga in fata lor, chiar in conditiile in care merg regulemantar. In acest timp ce face politia rutiera ? Nu prea am vazut echipaje pe acolo.
O mica precizare (clarificare): autobuzul venea dinspre Delfinului spre Titan.
guest a scris:
As veni si cu o sugestie, autobuzele Citaro sa fie dotate si cu o camera video orientata in fata, adica sa se vada ce vede si soferul, ar putea sa ajute mai bine anchetatorii in cazul unor evenimente neplacute cum a fost cel de ieri.
Autobuzele Citaro 2 au una din camere in cabina soferului, orientata spre fata autobuzului. Exact cum zici tu, filmeaza ce vede si soferul. Cand esti intr-un asemenea model de autobuz sa te uiti atent in fata, deasupra soferului, pe ecranul pe care ruleaza in timp real ce filmeaza camerele si o sa vezi imaginile de la camera de care vorbesc, daca este setat sa afiseze toate 5 camerele sau cea cu pricina.

Postez si un link in care avem si imaginile de la un webcam din intersectie ce surprind momentul accidentului: http://stirileprotv.ro/video/pietonul-din-bucuresti-lovit-de-un-autobuz-pe-trotuar-a-murit/60411176 .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Sâm 13 Mar 2010 20:04:42    Titlul subiectului: 124597

Faptul ca era verde sau galben nu are legatura cu accidentul. Soferul masinii nu avea de unde sa stie si nu avea ce sa-l intereseze daca avea cum sa vada culoarea semaforului din directia autobuzului. Nu cunosc exact intersectia, dar daca din pozitia lui nu exista in mijloc vreun semafor, soferul trebuia sa se asigure si sa acorde prioritate de dreapta. Putea la fel de bine sa nu mearga semaforul. Atunci pe cine mai dadea vina?
In afara de asta, daca culoarea galbena a aparut in momentul cand autobuzul era deja pe punctul de a intra in intersectie, soferul acestuia nu mai avea nici cum si nici obligatia de a opri (in vechiul Cod Rutier, art.12 lit.C al.3, nu-l stiu pe cel nou).
In fine, presa are obiceiul de a prelua formulari oficiale fara sa le inteleaga pe deplin. Daca spune ca "soferii sunt cercetati pentru ucidere din culpa", nu inseamna ca ii duce la arest ca pe primarul ala si nici ca soferul autobuzului va fi condamnat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 13 Mar 2010 21:03:31    Titlul subiectului: 124601

Uitati-va cu mare atentie la filmarea camerei de supraveghere din intersectie, strict la filmare si nu la balacareala de simulare pe calculator facuta de "maestrii stirilor" de la PR(zero) TV. Eu nu ma iau dupa explicatiile si balivernele ziaristilor si jurnalistilor "care este" cu adevarat "instruiti" intr-ale criminalisticii, investigatiei, fizicii, biologiei si medicinei. Si cand te gandesti ca amaratele alea de simulari pe calculator de cateva secunde durata costa bani grei, mult timp de munca si nervii unor informaticieni, doar ca sa iasa o tampenie imensa cat capul celui caruia i-a venit ideea... dar asta e alta mancare de peste si depaseste cadrul discutiei.

Revin la filmare. Rulati-o si cadru cu cadru daca este nevoie. Masinile mici merg linistite pe Brincusi, una dupa alta. Pe bulevard vine glonte autobuzul si intra ca in branza in coloana de masini, dupa care se propteste in copac. Vreti sa-mi spuneti si mie cine este vinovat?! Se vede limpede ca lumina zilei, nu e nevoie de explicatii suplimentare. Pe langa asta, mergand dupa explicatiile si simularea geniala a "maestrilor stirilor", de cand mama naibii virajul la stanga se face de pe banda intai?! Atentie, repet, ma refer strict la cadrul surprins de camera! Pe filmare se vede clar cum autoturismul albastru Skoda implicat in accident vine din dreapta autoturismului inchis la culoare (care s-a oprit imediat cand "a vazut" impactul) si are o traiectorie dreapta pe langa acesta, exact dupa celelalte masini care formau coloana in care a intrat autobuzul. Poate mai degraba acest ultim autoturism inchis la culoare de pe banda a doua sa fi vrut sa vireze stanga din pozitia aia, nicidecum Skoda...

Inchei prin a ridica intrebarea: ce viteza sa ai (atentie, pe zapada!) ca sa nu reusesti sa eviti un accident si, mai mult, chiar cu tot cu derapajul, sa nu reusesti sa te opresti la timp si sa farami in asa hal autobuzul, plus sa rupi cativa copaci? Despre cine avea verde, galben, roz bombon la semafor nu cred ca are sens sa mai discutam... Imaginile iarasi vorbesc de la sine... Uitati-va cu atentie in partea de sus a cadrului, in speta la doi oameni. Unul dintre ei tocmai a terminat de traversat strada Brincusi (are pare o plasa alba in mana si e in dreptul primului autoturism inchis la culoare din fruntea coloanei). Doar n-o fi traversat-o pe rosu, nu? S-a facut rosu dupa ce a traversat, nu? Apoi, dupa ce trece autobuzul, alt pieton (care se vede ca avea intentia de a traversa bulevardul, dar a asteptat sa goneasca autobuzul, l-a vazut ca vine tare...), face cativa pasi inapoi pe trotuar. Pe ce culoare o fi vrut sa traverseze, pe verde cumva, nu? Cred ca da. Si peste toate astea, coloana de masini mici oare pe ce culoare treceau? Deci cine avea rosu? Cine avea verde? Raspundeti voi...

Imi pare rau pentru soferul autobuzului, dar imaginile surprinse de camera vorbesc de la sine... Trebuie doar analizate cu mare atentie. Pasiune, pasiune dar vinovatii trebuie sa plateasca si in acest caz vinovat e imbecilul de sofer RATB-ist care gonea cu viteza aia... si cica sofer profesionist... Evil or Very Mad . Apropo de ce a spus user-ul guest: de ce sa-i fure, ma rog, peisajul strazii libere si sa vrea s-o calce? Sunt soferi profesionisti, nu pirati sau haiduci ai soselelor, a? Au parca responsabilitatea vietii oamenilor pe care ii cara...

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Sâm 13 Mar 2010 21:33:06    Titlul subiectului: 124603

Citat:
Masinile mici merg linistite pe Brincusi, una dupa alta. Pe bulevard vine glonte autobuzul si intra ca in branza in coloana de masini, dupa care se propteste in copac.
Adica masinile mergeau perpendicular pe directia autobuzului, poate pe verde, iar autobuzul a intrat in plin in ele pe rosu?
Citat:
...de cand mama naibii virajul la stanga se face de pe banda intai?! Atentie, repet, ma refer strict la cadrul surprins de camera! Pe filmare se vede clar cum autoturismul albastru Skoda implicat in accident vine din dreapta autoturismului inchis la culoare...
... cam de cand mama naibii se face stanga de pe a doua banda dinspre axul drumului. Adica, stau fraierii de pe banda din stanga, iar smecherul vine prin dreapta lor si intra cat mai pe dreapta, pe langa coloana de masini. Vreti exemple? Iuliu Maniu cu Apusului si intersectia Panduri-13 Septembrie, venind dinspre Panduri spre Casa Popoului. Bine, acolo sunt semafoare pe mijloc, dar se trezesc toti idiotii sa faca stanga si de pe prima banda.
Citat:
Uitati-va cu atentie in partea de sus a cadrului, in speta la doi oameni. Unul dintre ei tocmai a terminat de traversat strada Brincusi (are pare o plasa alba in mana si e in dreptul primului autoturism inchis la culoare din fruntea coloanei). Doar n-o fi traversat-o pe rosu, nu? S-a facut rosu dupa ce a traversat, nu?
Posibil. Cand s'a facut rosu, nu stim, daca nu a surprins camera.
Citat:
Apoi, dupa ce trece autobuzul, alt pieton (care se vede ca avea intentia de a traversa bulevardul, dar a asteptat sa goneasca autobuzul, l-a vazut ca vine tare...), face cativa pasi inapoi pe trotuar. Pe ce culoare o fi vrut sa traverseze, pe verde cumva, nu? Cred ca da. Deci cine avea rosu? Cine avea verde? Raspundeti voi...
Presupunand ca autobuzul a intrat pe galben, pietonul nu avea verde in acel moment, dar a asteptat sa goneasca autobuzul? A vrut sa treaca exact ca masinile, doar ca spre deosebire de ele, avea un semafor care ii interzicea asta. Ce te face sa crezi ca acel pieton ar fi traversat doar pe verde?

Nu am intentia de a-i lua apararea soferului RATB, dar in orice caz la bordul autobuzului este o camera video care a surprins accidentul. De acolo si mai ales din ancheta politiei, vom afla adevarul. Bine, acum mai depinde si cine era cu Skoda, exista si posibilitatea asta. Sa nu uitam ca intre rosu si verde e galben, care poate fi si portocaliu. Pentru batranul ala, e cam albastru oricum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 13 Mar 2010 23:22:47    Titlul subiectului: 124604

Coloana de masini de pe Brancusi trecea nu neaparat ca ar fi fost verde ci faptul ca pe directia in care a venit autobuzul in acele momente nu trecea nimeni
Accidentul ca accident - de fapt a fost o tamponare, nicidecum un accident, nu inteleg ce s-a intamplat dupa impact. E o necunoscuta totala pentru mine. Autobuzul in orice caz nu avea voie sa ajunga pe trotuar. Mai ales ca autobuzul era pe banda a II - a. Poate raspunde cineva si la aceasta intrebare. Mi se pare esentiala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Flat



Data înscrierii: 11/Feb/2010
Ultima vizita: 13/Iul/2016
Mesaje: 43
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 14 Mar 2010 00:30:16    Titlul subiectului: 124605

Moral sunt ambii vinovati, soferul autobuzului pentru ca a mers ca disperatul cu viteza pe carosabil alunecos, iar desteptul cu masina pentru ca era obligat sa dea prioritate, dar s-a bagat cu tupeu; nu cred ca nu a vazut autobuzul venind, insa e posibil sa fi aproximat gresit viteza acestuia si sa fi crezut ca are timp. Totusi inclin spre cam mult tupeu ("ma bag si gata"), fiindca nu autobuzul l-a lovit pe el, ci el a intrat in autobuz, deviand directia acestuia. Deci timp sa treaca nu avea clar, si daca autobuzul mergea mai incet tot l-ar fi intalnit. S-a bazat pe faptul ca soferul autobuzului opreste.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 14 Mar 2010 00:48:00    Titlul subiectului: 124608

Citat:
Adica masinile mergeau perpendicular pe directia autobuzului, poate pe verde, iar autobuzul a intrat in plin in ele pe rosu?
Bingo! Aia e. Si nu "poate", ci "sigur" asa e. Vezi mai jos Wink
Citat:
Coloana de masini de pe Brancusi trecea nu neaparat ca ar fi fost verde ci faptul ca pe directia in care a venit autobuzul in acele momente nu trecea nimeni
Foarte greu de crezut asta. De ce? Presupunand ca toate autoturismele acelea ar fi vrut sa faca stanga de pe Grigorescu pe Brincusi, dupa modelul simularii "maestrilor stiristi". Scuarul nu are latimea mai mare decat lungimea unei Dacii si nu are mai mult de doua benzi pe sens, deci clar nu au cum sa incapa toate acele autoturisme in acelasi timp in locul ala ca apoi sa treaca in momentul in care s-ar fi eliberat bulevardul pe sensul autobuzului. Plus ca intre ele era oarece distanta apreciabila care nu ar fi existat daca toate ar fi plecat in acelasi timp din dreptul scuarului cand s-ar fi eliberat bulevardul. Masinile erau in miscare constanta, nu accelerata ca si cand ar fi plecat de pe loc, si asta se vede usor. E limpede ca acele masini veneau de undeva de pe o "cale mai lunga", in speta de la semaforul de la coltul strazii Brincusi. Bulevardul Grigorescu nu are semafoare pe mijloc, cine vrea sa schimbe sensul, trebuie sa astepte cuminte in dreptul scuarului.
Citat:
Posibil. Cand s'a facut rosu, nu stim, daca nu a surprins camera.
Vrei sa-ti zic o chestie? Posibil sa se fi facut rosu si in vreme ce pietonul respectiv (cel cu plasa alba) inca mai traversa, sa-l fi prins rosu pe drum. Se intampla. Vrei sa zici ca nu? Asa s-ar explica si de ce coloana de masini mici (in special prima masina) se aflau chiar langa el in momentul acela, in momentul cand el era deja pe bordura. Oricum ai da-o, autobuzul acela a trecut cel mult pe galben, desi e foarte foarte greu de crezut asta. Pana nu se face rosu pe bulevard si nu se opresc absolut toate vehiculele, masinile de pe Brincusi nu primesc verde, asa e in orice intersectie din lumea asta (ba mai mult, exista unele intersectii mari - nu e cazul de fata -, in care traversarea de la un colt la altul ar necesita mai mult timp, asa ca semafoarele sunt astfel sincronizate incat, la un moment dat, pentru cateva secunde bune, toate semafoarele sunt pe rosu, pentru a permite trecerea tuturor masinilor surprinse in intersectie dupa verdele precedent de pe o strada, abia apoi se da liber pe cealalta strada), or acele masini deja traversau intersectia si erau in partea cealalta a ei. Sa fi fost si asa cum zice Andrei, sa treaca intr-un moment cand era liber, dar cum ziceam mai sus, nu ar fi avut loc toate la scuar si aveau deja imprimata o viteza constanta, plus distanta intre ele... E greu de crezut... Era cel mult galben pentru bulevard, pe sensul autobuzului, desi nu cred! Cat despre pietonul care voia sa traverseze bulevardul (cel care face pasii inapoi), daca ar fi vrut sa treaca neregulamentar, ar fi facut-o pana atunci, in fuga, or camera il surprinde asteptand cuminte pe bordura, se vede clar, apoi face pasii inapoi.
Citat:
E o necunoscuta totala pentru mine. Autobuzul in orice caz nu avea voie sa ajunga pe trotuar. Mai ales ca autobuzul era pe banda a II - a. Poate raspunde cineva si la aceasta intrebare. Mi se pare esentiala.
Vrei o explicatie cat se poate de simpla? Avea viteza si nu a avut cum sa evite tamponarea. Pe filmare se vede ca a intrat drept in intersectie si abia dupa tamponare a virat dreapta, intrand in copac. Nu-mi ziceti ca Citaro-ul a fost deviat de la traiectoria dreapta de Skodita aia mica in urma impactului ca p-asta n-o mai cred Very Happy . Uitati-va la cum arata masina dupa impact. E lovita doar aripa in dreptul semnalizarii si smulsa bara. Atat! Nici capota umflata, nici masca sparta, nici faruri sparte, care sa indice ca Skoda ar fi intrat tare in lateralul autobuzului, nimic din toate astea. Lovitura e pe partea dinspre care a venit autobuzul, care practic a sters botul autoturismului si atat. Daca masina ar fi intrat tare in autobuz, atunci s-ar fi observat limpede. Amintiti-va de accidentul acela din Braila (primavara trecuta parca), cand un pusti teribilist a intrat cu Solenza cu vreo 120 la ora intr-un tramvai, scotandu-l de pe sine. Sa scoti un tramvai de vreo 20 t de pe linie nu e lucru usor. Si din masina aia n-a mai ramas decat portbagajul. Aia inseamna sa deviezi un mijloc de transport de la traiectorie cu un autoturism. Revenind la situatia noastra, soferul autobuzului n-a mai avut ce face la viteza aia, incercand sa se strecoare printre masinile care mergeau usor toate cu aceeasi viteza (si asta se vede), "a incercat evitarea" impactului, sa zicem, si s-a oprit ca berbecul in copac...

Am fost la locul accidentului astazi. Copacul acela a fost practic smuls din radacina, iar trunchiul copacului avea sa zic vreo 20 cm, 20 si ceva grosime... Sa ne fie cu iertare dar ce viteza sa ai ca sa smulgi un copac de dimensiunea aia din pamant cu tot cu radacini si sa-l culci aproape?... Stalpul nu avea nimica... Daca n-ar fi fost copacul...

Un om a murit si cineva trebuie sa plateasca... Cine? Eu cred ca e limpede... Astept totusi rezultatele investigatiei Politiei... Mi se pare insa ciudat de ce nu se fac publice inregistrarile de pe camera autobuzului si de ce nu exista interviuri cu martorii accidentului, cu soferii celor doua vehicule implicate? Asta ma intriga...

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 14 Mar 2010 07:28:48    Titlul subiectului: 124610

Intrebare : De ce autobuzul semnalizeaza cu farurile ? Este vorba de secunda 9 si secunda 12. Si sa nu uitam ca la 50 metri dupa intersectie este statie.
Daca aveti voi posibilitatea - detineti un calculator mai performant, avand secundele la dispozitie si apreciind distantele cumva se poate calcula viteza in diferite stadii ale accidentului. Ar fi interesant.
O alta intrebare : De ce in sensul celalalt nu circula nici o masina ? Nu cumva pentru ca au rosu ?
Ce intelegeti voi ca a vrut sa faca stanga Skoda ?



Accident 1.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.49 kb
 Vizualizat:  de 13521 ori

Accident 1.png



Accident 2.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.26 kb
 Vizualizat:  de 13521 ori

Accident 2.png



Varianta A.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  25.48 kb
 Vizualizat:  de 13513 ori

Varianta A.png



Varianta II.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  24.6 kb
 Vizualizat:  de 13513 ori

Varianta II.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 14 Mar 2010 12:50:06    Titlul subiectului: 124612

Varianta II dupa mine.
Kaustik a scris:
Mi se pare insa ciudat de ce nu se fac publice inregistrarile de pe camera autobuzului si de ce nu exista interviuri cu martorii accidentului, cu soferii celor doua vehicule implicate? Asta ma intriga...
Uite aici interviu cu soferul autobuzului si cativa martori: http://stirileprotv.ro/video/lovit-in-plin-de-un-autobuz-care-a-trecut-pe-galben-apoi-a-derapat/60410893 . Martorii ce erau pe trotuar declara ca asteptau sa treaca masinile, ca sa poata sa traverseze. Din moment ce spun ca trec masinile, cel mai probabil aveau rosu pietonii ce voiau sa traverseze Bd-ul Nicolae Grigorescu si deci e posibil sa fie adevarat ce declara soferul autobuzului.
Pe de alta parte, Kaustik, autobuzul acesta este din prima serie, deci nu are camera de supraveghere la bord. Dar aceste autobuze sunt dotate cu tahografe, si poate fi identificata viteza autobuzului daca mai conteaza.

Pentru mine e curios de ce soferul autobuzului dupa ce a acrosat Skoda nu a luat stanga de volan sa evite urcarea pe trotuar! Se vede clar in imagini ca rotile autobuzului raman drepte, nu se observa nicio virare spre stanga a acestora, sau poate n-am vazut eu bine.
Alt lucru: autobuzele Mercedes Citaro sunt dotate cu ,,retarder" (care se actioneaza de la maneta din dreapta volanului). Acest sistem de franare nu solicita direct rotile, nu produce nicio uzura vreunei componente (ca de examplu frana obisnuita, la care se uzeaza placute/saboti, disc etc...). Vehiculele grele sunt dotate cu acest sistem pentru a usura uzura franei de serviciu, de exemplu intr-o panta, pentru a evita supraincalzirea sistemului de franare, se actioneaza retarderul si vehiculul merge infranat, nemaifiind nevoie de frana de serviciu. Nu stiu exact sa va explic cum functioneaza, dar ideea este ca foarte putini soferi de pe Citaro folosesc retarderul din ce am observat eu. In astfel de conditii meteo este chiar indicata folosirea lui, deoarece rotile nu au cum sa se blocheze. Acum ce facem noi este teorie, in realitate in astfel de momente nu ai timp sa te gandesti cum sa franezi, cum sa procedezi, actionezi practic instinctiv, prima idee care iti vine in cap si ti se pare buna pentru diminuarea pagubelor o pui in aplicare. Dar daca acest sofer ar fi folosit retarderul, ajutat de frana de serviciu (unde ar fi intrat ABS-ul si ar fi impiedicat blocarea rotilor), ar fi putut dupa parerea mea sa reduca din amploarea acestui accident. Dar inca odata, acestea sunt teorii, noi vorbim ,,de afara".

(Am mers iarna aceasta destul cu acest model de autobuze pe zapada, si am simtit cum intra ABS-ul in functiune, ASR-ul (controlul tractiunii). Chiar isi faceau datoria aceste sisteme, autobuzele se opreau/porneau fara probleme, insa si aceste sisteme nu fac minuni. La viteze mari si cu carosabilul ,,sticla" pe deasupra nu avem pretentia sa se comporte vehiculul ca pe uscat.
Dupa parerea mea, ar trebui sa fie atentionati soferii de pe aceste modele de autobuz, sa foloseasca si retarderul la franare.)

Interesant si ce a observat andrei11 in imagini Shocked . Daca avea rosu, nu cred ca ii mai semnaliza pe cei din intersectie, ci incerca sa se opreasca... Doar nu era asa de inconstient soferul sa treaca pe rosu si in asemenea conditii. Ca un raspuns la intrebarea lui Andrei, eu zic ca soferul vede verde, accelereaza sa prinda verde, semnalizeaza cu farurile masinile din intersectie sa ii acorde prioritate, iar cand ajunge in dreptul semaforului se face galben.


Ultima modificare efectuată de către 3mil la Dum 14 Mar 2010 21:34:45, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 43, 44, 45  Următoare
Pagina 18 din 45

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community