Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Modernizare Pasaj Victoriei

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
catalinm



Data înscrierii: 30/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Sep/2010
Mesaje: 5
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 30 Dec 2009 12:21:05    Titlul subiectului: Modernizare Pasaj Victoriei 121823

As avea 2 critici a face legat de aceasta modernizare:

1) Iluminatul este deficitar pe ambele pante/rampe; se creeaza noaptea un contrast extrem de puternic intre iluminatul puternic din pasaj si cel de pe accese;

2) S-a uitat a se merge cu proiectul pana la capat: e vorba de amenajare statii de tramvai in pasaj cu acces pietonal direct catre statiile de metrou Piata Victoriei 1 si 2 si catre suprafata, adica un fel de nod intermodal; asta ar fi redus mult timpul de transfer intre diversele mijloace de transport in comun, traversarile succesive pe treceri de pietoni, etc; dealtfel exista deja construite de la inceputul proiectului scari de acces la suprafata precum si spatiu degajat pentru statiile de tramvai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 30 Dec 2009 15:32:31    Titlul subiectului: 121830

Pentru legatura tramvai - metrou este o problema. Statia de metrou Victoriei de pe M 1 a fosr "trasa" cu peste 40 metri spre stadionul Dinamo. Cu toate acestea printr-o mica modificare de proiect se poate executa, dar categoric nu mai poate semana cu legatura din proiect.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2022
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Ian 2010 21:18:39    Titlul subiectului: 121871

In legatura cu statiile de tramvai din pasaje, va pot spune ca unul din motivele pentru care s-a renuntat la ele este legat de securitatea pasagerilor. In 1985, cand s-a deschis pasajul Muncii, numeroase persoane au fost talharite in subteran, in perioada cat a existat statia de tramvai acolo. Dupa cateva luni, in urma reclamatiilor cetatenilor, statiile au fost mutate la suprafata, e o informatie primita atunci de la Militia Capitalei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Vin 01 Ian 2010 21:38:04    Titlul subiectului: 121873

Traim in epoca sistemelor de securitate si a camerelor de supraveghere. Daca tot avem politai comunitari, nu pot sa patruleze prin zona?
Hoti si talhari exista si in vest fara sa fi venit unii romani sa le ingroase randurile, dar totusi statii subterane exista.

Probabil ca atunci cand s'a luat masura desfiintarii statiilor subterane in Bucuresti, s'a ales ca de obicei solutia cea mai simpla pentru autoritati.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Ian 2010 22:20:32    Titlul subiectului: 121886

Singurul motiv de desfiintare al statiilor de tramvai subterane Obor / Muncii a fost constructia metroului. De fapt in timpul transformarii statiilor de tramvai in statii de metrou, circulatia rutiera prin cele doua pasaje a fost inchisa.
Cat priveste pasajul Victoriei, s-a sucit asa dintr-o data Ceausescu, ca asa a vrut el.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Mihai



Data înscrierii: 02/Iul/2008
Ultima vizita: 16/Dec/2012
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Ian 2010 10:56:36    Titlul subiectului: 121952

Aventurierul are dreptate. Decizia de inchidere a statiilor de tramvai subterane Muncii si Obor a survenit in urma unei crime din Pasajul Muncii. O tanara a fost talharita si ucisa intr-o seara prin vara lui '85 sau '86, undeva dupa ora 22:00, ora la care nu mai era nimeni prin statie. Pasajul Victoriei era deja in constructie pe solutia cu statie de tramvai subterana, asa ca nu s-a mai putut modifica proiectul. Insa dupa constructie statia nu a fost folosita niciodata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Ian 2010 11:26:13    Titlul subiectului: 121955

Negativ.
Si in statia de metrou Piata Romana s-a produs o crima si nu a fost inchisa.
Si in tramvaiul 13 ( pe cand circula prin Pantelimon) s-a produs o crima in amiaza mare (in tramvai) si nu s-a suspendat linia.
Si exemplele pot continua, ce ar fi sa suspendam statiile de metrou / RATB dupa numarul de incidente petrecute in ele ?
Singurul motiv de suspendare a statiilor de tramvai in pasaje a fost deschiderea lui M 1 pe sub Stefan cel Mare / Mihai Bravu.
Evident, astept contraargumente. Dar treaba cu crima din pasajul Muncii nu tine, incidente de acest gen sunt cu duiumul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Metamorph



Data înscrierii: 01/Noi/2009
Ultima vizita: 27/Iul/2012
Mesaje: 3
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 05 Ian 2010 12:21:35    Titlul subiectului: Corect 121958

Nu cu foarte mult timp in urma un tip a fost injunghiat in tramvaiul 41,cand acesta era in pasajul de la Lujerului.A fost dat jos pe brate la prima statie,a venit un echipaj SMURD care spunea ca i-a fost perforat un plaman si cate si mai cate.Am asistat la toata scena.Si...tramvaiul nu era nici pe departe gol.Adica...asta e o dovada ca nu conteaza locul daca e sa se intample.Ce loc mai plin de lume credeti ca exista decat interiorul tramvaiului 41 si mai ales zona Plaza Romania(Intersectia Str.Brasov cu B-dul TImisoara)si nici decum la vreo ora neportrivita?asta e tara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mar 05 Ian 2010 16:29:57    Titlul subiectului: 121963

Cred ca crima a fost un pretext rezonabil pentru a "realiza economii", marele sport dinainte de '89. O statie subterana sau un pasaj pietonal subteran insemna iluminat quasipermanent, intretinere si curatare mai mare, paza &c.
O situatie similara este cu pasajul subteran din statia de tramvai dela Rapid si cu cea acum disparuta de pe Calea Grivitei in dreptul Podului Grant.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 20 Mar 2010 08:22:57    Titlul subiectului: Poze din statie 124837

Am fost in o seara cu un prieten la statia de metrou Piata Victoriei, era cam tarziu si n-am mai prins trenul inapoi si am luat-o pe jos, si am hotarat sa-i arat intrarile in statia de tramvai nedeschisa de mai mult de 20 de ani si, cand spre mirarea mea, intrarea era renovata si chiar deschisa.
Am intrat inauntru si am facut pozele de mai jos.



DSC01272.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  889.87 kb
 Vizualizat:  de 13107 ori

DSC01272.JPG



dsc01275.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.68 kb
 Vizualizat:  de 12993 ori

dsc01275.jpg



dsc01276.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.93 kb
 Vizualizat:  de 12993 ori

dsc01276.jpg



dsc01277.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.48 kb
 Vizualizat:  de 12993 ori

dsc01277.jpg



dsc01278.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  159.06 kb
 Vizualizat:  de 12993 ori

dsc01278.jpg



dsc01279.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  159.12 kb
 Vizualizat:  de 12993 ori

dsc01279.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community