Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Modernizarea liniei 21 si lucrarile adiacente
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Mircea G



Data înscrierii: 17/Feb/2010
Ultima vizita: 10/Ian/2016
Mesaje: 19
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 18 Mar 2010 18:24:29    Titlul subiectului: 124780

Un comentariu negativ. Bani aruncati, pentru a nu spune furati.
Chiar azi am fost in zona, pe jos. Nu inteleg cu ce drept RATB-ul + primaria au blocat accesul riveranilor, nu inteleg ce rol are piatra cubica care arata deja zdrente, nu inteleg ce rost are investia asta, ca si cea de la Sf Vineri, atita timp cit tramvaiele trebuiau duse spre Rahova. Toti banii spre acel proiect trebuiau canalizati ...dar probabil ca asa se fura mai usor.
Vad ca in mintea ingusta a celor ce "gindesc" traseele, tramvaiele sau alte mijloace de transport trebuie sa "intoarca" in buricul tirgului N-au vazut ca orasul s-a dezvoltat si este nevoie de mijloace de transport care sa-l traverseze.

Interesant este ca dupa aceea se pling ca lumea prefera sa mearga cu masina personala ...

_________________
MG@
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 25 Mar 2010 22:43:48    Titlul subiectului: 125051

Un articol din Adevarul referitor la separarea liniei 21 de trafic pe Calea Mosilor http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_Interzis_pentru_soferi_pe_linia_tramvaiului_21_0_220778167.html

Citat:
Interzis pentru șoferi pe linia tramvaiului 21!

Șoferii grăbiți nu mai pot să taie calea tramvaiului 21 după ce Administrația Străzilor a montat, vineri seară, separatoare de trafic între capătul tramvaiului de pe șoseaua Colentina, continuând spre Piața Obor, până la intersecția bulevardului Carol cu Calea Moșilor.

„Intenționăm să montăm separatoarele pe tot traseul tramvaiului, însă vom mai aștepta două săptămâni pentru ca șoferii să se obișnuiască cu noile restricții. Nu vor mai putea parca pe prima bandă pentru că li se vor ridica mașinile“, ne-a decalarat Alina Roman, directorul Administrației Străzilor.

Traseul a fost ales tocmai pentru că zona este foarte aglomerată, iar mașinile încalcă de regulă lina continuă pentru a întoarce sau depăși coloana de la semafor. „Prin montarea acestor separatoare urmărim, pe lângă fluidizarea transportului public și asigurarea unei căi de rulare alternative pentru vehicule de urgență precum salvare, poliție sau pompieri.

De asemenea, sperăm că astfel vom reduce numărul accidentelor cauzate de depășiri neregulamentare și de întoarceri pe liniile de tramvai“, a mai spus Roman. Până acum, tramvaiul parcurgea cele 14 stații, cu lungimea totală de maximum 7 kilometri, chiar și în 70 de minute, deși timpul planificat este de 42 de minute.

Directorul Administrației Străzilor a mai declarat că acest proiect de creare a culoarelor unice pentru liniile de transport în comun va fi extins și pe alte trasee. „Vrem să vedem cum va influența circulația acest proiect-pilot, iar apoi vom avea în vedere și alte linii“, a declarat Roman. Pentru cei 15.000 de separatori de trafic montați până acum, Administrația Străzilor a plătit 3,5 milioane de lei (aproximativ 830.000 de euro).

Ca un comentariu personal. Balizele sunt ineficiente, deja acele limbi de plastic sunt culcate la pamant in unele zone, cum ar fi Fainari, sens spre Obor (cam 15 metri).

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Mar 2010 07:10:38    Titlul subiectului: 125055

830.000 de euro cheltuiti degeaba. In doua saptmani nu va mai exista nici urma de baliza.
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrianb



Data înscrierii: 29/Mar/2007
Ultima vizita: 09/Mai/2011
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Mar 2010 18:12:48    Titlul subiectului: 125073

Pe langa faptul ca sunt usor de calcat, separatoarele nu au absolut nici un rost pentru simplul fapt ca majoritatea masinilor nu taie linia continua, ci se inscriu pe linia de tramvai chiar din intersectie, atunci cand vad ca exista un blocaj pe benzile pentru masini. Sincer nu cred ca exista alta solutie care ar fi eficienta pentru separarea traficului decat linia neasfaltata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Mar 2010 21:04:57    Titlul subiectului: 125076

Eu stau in zona si nu prea am vazut masini care sa o ia pe linia de tramvai. In general 95 % din soferi respecta marcajele, dar ceilalti 5 % aproape le-au facut praf. Cred ca ar trebui sa se inspire de la linia 41 (garduri) sau 32 (borduri) pentru separarea caii de rulare. Oricum 800000 de euro pentru cauciucurile alea pe post de separatoare mi se par bani aruncati pe fereastra.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
liv_liv30



Data înscrierii: 23/Iul/2008
Ultima vizita: 08/Dec/2011
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Mar 2010 09:07:04    Titlul subiectului: 125083

Personal cred ca pana la primavara viitoare aceste separatoare vor disparea cu desavarsire. Spun asta deoarece la prima zapada vor fi efectiv barbierite de plugurile utilajelor de deszapezire. Nu cred ca asta era cea mai buna solutie de separare a traficului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Apr 2010 14:40:13    Titlul subiectului: 125384

S-au cheltuit 800000 de euro pentru acest sistem de separare. Sa vedem eficienta lui Laughing
As vrea sa stiu cine a fost "mintea luminata" care a gandit acest sistem de separare a traficului ? Daca lucreaza prin primarie sau la RATB ar trebui restructurat de urgenta. Si alta intrebare care o sa devina un cliseu. Unde este politia rutiera ?
Nu stiu daca mai conteaza, numarul de inmatriculare al BMW-ului este B21DGS



Captured 2010-4-1 00022.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.11 kb
 Vizualizat:  de 15495 ori

Captured 2010-4-1 00022.JPG



Captured 2010-4-1 00023.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.84 kb
 Vizualizat:  de 15495 ori

Captured 2010-4-1 00023.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrianb



Data înscrierii: 29/Mar/2007
Ultima vizita: 09/Mai/2011
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Apr 2010 15:18:36    Titlul subiectului: 125387

Suma aceea este doar pentru Calea Mosilor? Pentru ca am vazut acest sistem montat si pe Timisoara intre Vasile Milea si Razoare (dar pus intre liniile de tramvai, pentru ca in exterior exista deja bordura). Inutil de spus, ambele sunt complet ineficiente.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Apr 2010 20:34:09    Titlul subiectului: 125390

Conform articolului din Adevarul suma este doar pentru acest proiect pilot de pe Calea Mosilor. Am mai vazut o alta modalitate de a trece peste aceste marcaje. Acest lucru se intampla mai ales seara, cei care parcheaza pe banda 1, apoi cand pleaca, fac o intoarcere de 180 de grade, trecand peste balize si sinele de tramvai. In general cei care merg pe Mosilor inainte nu trec peste marcaje ca sa depaseasca, doar cei care vor sa faca stanga sau dreapta pe stradutele secundare, cum se vede si in pozele de mai sus, sau cei care fac intoarceri. Eficienta acestui sistem de delimitare a liniei 21 de trafic este 0.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Mai 2010 18:20:44    Titlul subiectului: 126620

Au inceput sa monteze aceste separatoare si pe Sos. Colentina. Poze este facuta pe 30 aprilie de la statia Obor. Stie cineva pana unde s-au montat balizele pe Sos. Colentina ?


Captured 2010-4-30 00052.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.75 kb
 Vizualizat:  de 15230 ori

Captured 2010-4-30 00052.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Mie 05 Mai 2010 19:21:12    Titlul subiectului: 126626

Pana in statia Colentina.
Acum faci intre Coletina si Sf.Gheorghe 15 minute.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sveik



Data înscrierii: 10/Feb/2010
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 88
Locație: Bucuresti 1 - Giulesti

MesajTrimis: Mar 18 Mai 2010 15:18:21    Titlul subiectului: 127238

Pe ce s-au cheltuit 900.000 de euro. Ne mai intrebam, unde dispar banii tarii! ]

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Separatoarele_de_drum_din_Capitala_au_fost_distruse_0_263973928.html

"Separatoarele de drum din Capitală au fost distruse

Alex Todoran

Marți 18 mai 2010

Mașinile distrug separatoarele de pe marile bulevarde

Separatoarele de drum montate la începutul anului în toată Capitala au fost distruse deja în proporție de 70%. Principalii vinovați sunt șoferii care nu respectă regulile de circulație. Datorită materialului din care sunt realizate, separatoarele nu avariază mașinile , iar șoferii le ignoră trecând peste acestea. Pentru cei 15.000 de separatori de trafic montați până acum, Administrația Străzilor a plătit aproximativ 900.000 de euro.
"

De ce nu se pun borduri cum sunt pe Timisoara?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Mai 2010 17:13:02    Titlul subiectului: 127241

Sveik a scris:
[/i]"De ce nu se pun borduri cum sunt pe Timisoara?
Pentru ca firma pUTI trebuia sa vanda undeva si porcariile alea. De ce sa puna borduri ca pe Bd. Timisoara? Vrei sa mearga amaratii din tramvai mai repede decat bizonul cu Jeep?
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Mar 18 Mai 2010 18:42:04    Titlul subiectului: 127244

Vedeti ca separatoarele de pe linia lui 21 sunt produse si montate de catre firma Vesta (bla bla bla).
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Iul 2010 22:27:17    Titlul subiectului: 130790

La inceputul lunii martie au inceput sa fie montate primele separatoare pe linia lui 21. Intre timp s-au montat separatoare pe Calea Mosilor (de la intersectia cu B-dul Carol) si Sos. Colentina (pana la intersectia cu Sos. Fundeni). Au fost pareri pro si contra acestor separatoare. Au trecut aproape 5 luni de la demararea acestui "proiect". Sa vedem in mai multe poze starea in care au ajuns aceste separatoare, care au costat si o gramada de bani (vezi postarile de mai sus).
Incep cu cateva poze facute intre statiile "Cartier Colentina" si "Raul Colentina". Comentariile sunt de prisos.



Captured 2010-7-27 00000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.91 kb
 Vizualizat:  de 14639 ori

Captured 2010-7-27 00000.JPG



Captured 2010-7-27 00001.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.82 kb
 Vizualizat:  de 14639 ori

Captured 2010-7-27 00001.JPG



Captured 2010-7-27 00002.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.44 kb
 Vizualizat:  de 14639 ori

Captured 2010-7-27 00002.JPG



Captured 2010-7-27 00003.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.19 kb
 Vizualizat:  de 14639 ori

Captured 2010-7-27 00003.JPG



Captured 2010-7-27 00004.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.55 kb
 Vizualizat:  de 14639 ori

Captured 2010-7-27 00004.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Iul 2010 22:32:13    Titlul subiectului: 130791

Continui deplasarea de la statia "Raul Colentina" inspre statia "Doamna Ghica". Constat ca limbile de plastic au devenit o "rara avis". Stau totusi sa ma gandec, cum Doamne iarta-ma au fost culcate la pamant sau rupte aproape TOATE acele limbi de plastic, care erau refrectorizante pe timpul noptii. Hai ca mai trec masini peste ele, dar TOATE ? Sau cineva a mers cu masina special sa le culce la pamant ?
Marcajele nu mai sperie pe nimeni (pozele 6-7-Cool. Cine vrea o taie frumusel peste marcaje ca sa faca la stanga Very Happy



Captured 2010-7-27 00006.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.38 kb
 Vizualizat:  de 14637 ori

Captured 2010-7-27 00006.JPG



Captured 2010-7-27 00007.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.63 kb
 Vizualizat:  de 14637 ori

Captured 2010-7-27 00007.JPG



Captured 2010-7-27 00008.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.93 kb
 Vizualizat:  de 14637 ori

Captured 2010-7-27 00008.JPG



Captured 2010-7-27 00009.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.9 kb
 Vizualizat:  de 14637 ori

Captured 2010-7-27 00009.JPG



Captured 2010-7-27 00010.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.81 kb
 Vizualizat:  de 14637 ori

Captured 2010-7-27 00010.JPG



Captured 2010-7-27 00011.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.89 kb
 Vizualizat:  de 14637 ori

Captured 2010-7-27 00011.JPG



Captured 2010-7-27 00012.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.47 kb
 Vizualizat:  de 14637 ori

Captured 2010-7-27 00012.JPG



Captured 2010-7-27 00013.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.85 kb
 Vizualizat:  de 14637 ori

Captured 2010-7-27 00013.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Iul 2010 22:37:48    Titlul subiectului: 130793

Deplasarea tramvaiului continua. Intre statiile "Doamna Ghica" si "Teiul Doamnei" aceeasi situatie. Poate ar fi fost mai indicat sa foloseasca borduri pentru separarea liniei de trafic, asa cum este o portiune imediat dupa statia "Doamna Ghica" (poza 1) si cum multi useri s-au pronuntat si la noi pe forum. Sau sa foloseasca la delimitare stalpisori de metal care au rezistat mai bine "oamenilor din Neandertal (a se citi bucuresteni)".


Captured 2010-7-27 00023.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.08 kb
 Vizualizat:  de 14635 ori

Captured 2010-7-27 00023.JPG



Captured 2010-7-27 00024.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.26 kb
 Vizualizat:  de 14635 ori

Captured 2010-7-27 00024.JPG



Captured 2010-7-27 00026.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.93 kb
 Vizualizat:  de 14635 ori

Captured 2010-7-27 00026.JPG



Captured 2010-7-27 00027.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.38 kb
 Vizualizat:  de 14635 ori

Captured 2010-7-27 00027.JPG



Captured 2010-7-27 00028.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.99 kb
 Vizualizat:  de 14635 ori

Captured 2010-7-27 00028.JPG



Captured 2010-7-27 00029.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.91 kb
 Vizualizat:  de 14635 ori

Captured 2010-7-27 00029.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Iul 2010 22:43:02    Titlul subiectului: 130794

Intre statia "Teiul Doamnei" si "Ziduri Mosi" avem si o exceptie de la regula, acolo unde exista si un gard mai inalt intre cele doua sine de tramvai, care a fost amplasat inaintea separatoarelor de plastic, soferii nu au mai trecut peste acestea din urma, deoarece nu puteau face stanga sau sa intoarca (poza 4). Ma intreb totusi daca si pietonii au distrus aceste marcaje de plastic prin sustragerea acelor "limbi" de plastic, deoarece multe par smulse.


Captured 2010-7-27 00032.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.2 kb
 Vizualizat:  de 14633 ori

Captured 2010-7-27 00032.JPG



Captured 2010-7-27 00033.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.94 kb
 Vizualizat:  de 14633 ori

Captured 2010-7-27 00033.JPG



Captured 2010-7-27 00035.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.12 kb
 Vizualizat:  de 14633 ori

Captured 2010-7-27 00035.JPG



Captured 2010-7-27 00036.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.72 kb
 Vizualizat:  de 14633 ori

Captured 2010-7-27 00036.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Iul 2010 22:47:27    Titlul subiectului: 130795

Intre "Ziduri Mosi" si statia "Bucur Obor" distanta este relativ mica, avem si separatoare de plastic pe margine, si un gard de metal intre cele doua sine de tramvai. Spre stupoarea mea am vazut ca pana si gardul inalt dintre cele doua sine de tramvai a disparut pe o portiune in dreptul statiei "Ziduri Mosi" (poza 1).


Captured 2010-7-27 00038.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.28 kb
 Vizualizat:  de 14630 ori

Captured 2010-7-27 00038.JPG



Captured 2010-7-27 00039.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.82 kb
 Vizualizat:  de 14630 ori

Captured 2010-7-27 00039.JPG



Captured 2010-7-27 00044.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.35 kb
 Vizualizat:  de 14630 ori

Captured 2010-7-27 00044.JPG



Captured 2010-7-27 00045.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.73 kb
 Vizualizat:  de 14630 ori

Captured 2010-7-27 00045.JPG



Captured 2010-7-27 00046.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.23 kb
 Vizualizat:  de 14630 ori

Captured 2010-7-27 00046.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Iul 2010 22:57:39    Titlul subiectului: 130796

Ultima etapa a calatoriei mele a fost intre "Bucur Obor" si "Mihai Eminescu". Pe aceasta portiune a traseului au fost montate pentru prima data separatoarele de trafic. Avem si intre sine un rand, si pe marginea sinelor. Aproape toate "limbile" de plastic au fost rase. La intersectia cu str. Fainari pana si stalpisorii de metal din dreptul trecerii de pietoni au fost culcati la pamant (poza 5). As vrea sa stiu daca politia a dat macar o singura amenda pentru un sofer care a trecut cu masina peste aceste separatoare ?
Acum jumatatea plina a paharului, viteza tramvaielor intre statia "Cartier Colentina" si statia "Bulevardul Carol" a crescut, timpii de parcurs au scazut.
Ca cetatean platitor de taxe si impozite (care sunt din ce in ce mai exagerate si aberante) as vrea sa stiu cui pot sa ii cer socoteala pentru ca banii mei si ai altor contribuabili au fost practic aruncati pe fereastra cu aceasta investitie ? Daca tot erau sa faca ceva cu acesti bani, mai bine puneau borduri mai inalte (ca tot era la moda) sau garduri ca si in cazul liniei 41.



Captured 2010-7-27 00051.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.77 kb
 Vizualizat:  de 14625 ori

Captured 2010-7-27 00051.JPG



Captured 2010-7-27 00052.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.35 kb
 Vizualizat:  de 14625 ori

Captured 2010-7-27 00052.JPG



Captured 2010-7-27 00053.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.97 kb
 Vizualizat:  de 14625 ori

Captured 2010-7-27 00053.JPG



Captured 2010-7-27 00054.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.98 kb
 Vizualizat:  de 14625 ori

Captured 2010-7-27 00054.JPG



Captured 2010-7-27 00055.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.41 kb
 Vizualizat:  de 14625 ori

Captured 2010-7-27 00055.JPG



Captured 2010-7-27 00057.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.96 kb
 Vizualizat:  de 14625 ori

Captured 2010-7-27 00057.JPG



Captured 2010-7-27 00060.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.5 kb
 Vizualizat:  de 14625 ori

Captured 2010-7-27 00060.JPG



Captured 2010-7-27 00061.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.94 kb
 Vizualizat:  de 14625 ori

Captured 2010-7-27 00061.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sveik



Data înscrierii: 10/Feb/2010
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 88
Locație: Bucuresti 1 - Giulesti

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2010 07:30:56    Titlul subiectului: 130801

Bordurile ar fi cele mai indicate (eventual si green track - atunci chiar nu aveau cum sa mai intre pe linie).
Dar ce sa-i facem, romanul nu stie de unde sa fure mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Noi 2010 19:57:37    Titlul subiectului: 136859

Dupa cum stiti dintr-ul articol din Adevarul, postat de userul Amiralul Bird aici sau daca ati avut drum prin zona, sau schimbat separatoarele pentru calea de rulare a tramvaiului 21. In locul acelor "limbi" de plastic, fragile s-au montat niste stalpisori sau "morcovi" de cauciuc, care revin in pozitia initiala daca trec masinile peste ele. Desi au trecut mai bine de doua saptamani abia acum am reusit sa fac cateva poze. Primele poze le-am facut la statia Bucur Obor. In a doua si a treia poza se pot vedea acesti cilindri de cauciuc, mai de aproape.


image001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.93 kb
 Vizualizat:  de 13821 ori

image001.jpg



image002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.24 kb
 Vizualizat:  de 13821 ori

image002.jpg



image003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.69 kb
 Vizualizat:  de 13821 ori

image003.jpg



image005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.3 kb
 Vizualizat:  de 13821 ori

image005.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Noi 2010 20:04:06    Titlul subiectului: 136861

Postez in continuare cateva poze cu noile separatoare intre Piata obor si Calea Mosilor. Dupa cum se vede, aceste separatoare nu au efect pentru pietonii indisciplinati (pozele 1-2 si poza 6). Nu au efect nici pentru unii soferi cum ar fi taximetristul din a treia poza. Oare politia a amendat pe cineva care a trecut peste aceste separatoare ? De asemenea stalpii metalici din dreptul trecerii de pietoni au fost culcati la pamant sau au disparut (poza 5).


image006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.06 kb
 Vizualizat:  de 13818 ori

image006.jpg



image007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.8 kb
 Vizualizat:  de 13818 ori

image007.jpg



image008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.61 kb
 Vizualizat:  de 13818 ori

image008.jpg



image009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.49 kb
 Vizualizat:  de 13818 ori

image009.jpg



image010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.36 kb
 Vizualizat:  de 13818 ori

image010.jpg



image012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.87 kb
 Vizualizat:  de 13818 ori

image012.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Noi 2010 20:11:04    Titlul subiectului: 136862

Si inchei cu cateva poze la statia Eminescu. Daca nu ati observat ceva la precedenta postare va spun acum. Au disparut separatoarele de pe mijloc (dintre cele doua sine de tramvai) intre Obor si Eminescu (pozele 1-2). Din pacate constat aceeasi problema cu vandalizarea stalpisorilor metalici din dreptul trecerilor de pietoni (poza 3) care sunt distrusi sistematic. Unde este politia sau politia comunitara ?

In concluzie, desi cei de la Adevarul pareau sceptici, mie personal mi se pare mai viabil sistemul asta decat precedentul, dar nu are efect prea mare soferilor certati cu legea. Din punct de vedere psihologic, desi aceste separatoare nu avariaza masina cand treci peste ele, majoritatea soferilor au o retinere sa treaca peste ele, daca le vad in picioare lucru care nu se mai intampla cand cele vechi au fost culcate la pamant. Inca o data sunt de parere ca daca politia nu da niste amenzi serioase celor care trec cu masina peste aceste separatoare, degeaba au fost montate, si la un moment dat vor fi distruse cu toata rezistenta lor la flexari.



image018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.84 kb
 Vizualizat:  de 13813 ori

image018.jpg



image017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.3 kb
 Vizualizat:  de 13813 ori

image017.jpg



image019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.79 kb
 Vizualizat:  de 13813 ori

image019.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Dec 2010 21:58:37    Titlul subiectului: 137381

Desi se spunea ca noile marcaje sunt rezistente daca trec masinile peste ele, ei bine acestea au un punct slab. Daca treci cu msina peste ele, le calci, ele revin pe pozitia initiala. Dar..... daca le iei intre roti si mergi asa cu masina, le poti rupe, asa cum s-a intamplat dupa masa asta, cand il asteptam pe 21. In cele doua poze prezentate este sugestiv si modul cum respecta spferii bucuresteni legislatia (vedeti unde este masina parcata). Oricum chit ca o sa imi sara soferii de pe forum in cap pentru ce voi spune, eu cred ca SOFERII bucuresteni, ar trebui sa fie arsi la buzunar si sa plateasca impozite si taxe mai mari pentru marcajele distruse. Acestea nu ar trebui refacute din banii mei, sau a celor care nu au masina si sunt simpli pietoni !


Captured 2010-10-12 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.63 kb
 Vizualizat:  de 13640 ori

Captured 2010-10-12 002.jpg



Captured 2010-10-12 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.83 kb
 Vizualizat:  de 13640 ori

Captured 2010-10-12 003.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 8 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community