Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
katalin
Data înscrierii: 11/Noi/2009 Ultima vizita: 16/Noi/2013 Mesaje: 79 Locație: Braila
|
Trimis: Joi 25 Mar 2010 13:33:27 Titlul subiectului: tramvaie MAN |
125039 |
|
Tramvaiul 242+1571 a primit la a 2 usa de la remorca alte usi ce nu sunt vopsite si arata foarte urat.
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Vin 26 Mar 2010 14:08:56 Titlul subiectului: Re: tramvaie MAN |
125064 |
|
katalin a scris: | Tramvaiul 242+1571 a primit la a 2 usa de la remorca alte usi ce nu sunt vopsite si arata foarte urat. | Uitati si o poza (realizata astazi) cu noua usa a remorcii #1571 .Aceasta schimbare era previzibila deoarece prin luna ianuarie tin minte ca usile remorcii #1571 au mai avut probleme, tramvaiul retragandu-se din traseu pentru a i se remedia problema.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.03 kb |
Vizualizat: |
de 35077 ori |
|
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Mar 30 Mar 2010 15:13:54 Titlul subiectului: |
125187 |
|
Astazi vagonul motor (MAN) #242 a fost folosit ca vagon de lucru pentru a cara un boghiu de la Depoul Radu Negru (aici fiind reparate boghiurile) pana la Depoul Vidin.
In locul sau pe traseu a fost introdus MAN-ul 237+1567.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.79 kb |
Vizualizat: |
de 35030 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.37 kb |
Vizualizat: |
de 35030 ori |
|
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Mie 31 Mar 2010 15:58:43 Titlul subiectului: |
125238 |
|
Zi plina de tramvaie MAN, motivul se pare ca ar fi defectiune multor tramvaie de la Depoul Vidin, fapt ce a dus la aparitia a 4 vagoane MAN pe traseu, lucru nemaintalnit de cateva luni.
Astfel ca astazi dupa ora 14 pe traseele 21 si 22 erau prezente MAN-urile 235+1600; 237+1567; 242+1571 si 238+1602 (care a revenit dupa o absenta de o luna, timp in care a avut o problema la un boghiu).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.8 kb |
Vizualizat: |
de 34990 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.98 kb |
Vizualizat: |
de 34990 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.88 kb |
Vizualizat: |
de 34990 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.17 kb |
Vizualizat: |
de 34990 ori |
|
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Vin 02 Apr 2010 13:12:27 Titlul subiectului: |
125377 |
|
Nu a trecut mult timp dupa ce remorca #1571 a primit o noua usa si iata ca la o saptamana dupa montare usa a fost si revopsita dand un aspect mai placut.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.12 kb |
Vizualizat: |
de 34939 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.1 kb |
Vizualizat: |
de 34939 ori |
|
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
katalin
Data înscrierii: 11/Noi/2009 Ultima vizita: 16/Noi/2013 Mesaje: 79 Locație: Braila
|
Trimis: Vin 30 Apr 2010 08:36:05 Titlul subiectului: |
126430 |
|
In timp ce eram la capatul Vidin am observat ca tramvaiul MAN 238+1602 care isi schimba firma din Dorobanti in Independentei, intre acestea 2 avea si firma care suna cam asa "Radu Negru-Dorobanti-Chercea" . Ar fi bine daca s-ar introduce MAN-uri pe relatia aceasta.
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Joi 06 Mai 2010 14:46:41 Titlul subiectului: |
126659 |
|
Aceste firme au fost realizate in anii '90 atunci cand curba de legatura intre Sos. Apollo si B-dul Dorobanti (partea spre Plantelor) era functionala iar cateodata tramvaiele mai intrau si in Cartierul Chercea ca mai apoi sa-si continue drumul spre Radu Negru.Pe atunci tramvaiele Depoului Vidin operau si curse spre Combinat sau Lacu Sarat.De exemplu in perioada verii unele tramvaie mergeau pana in Statiunea Lacu Sarat, cu timpul aceasta practica s-a dovedit nerentabila drept urmare aceste trasee de vara au disparut.Despre o linie Vidin-Chercea nu putem spera din mai multe motive:
1 Curba prin care tramvaiele ce vin din zona plantelor a fost dezafectata.
2 Este mai rentabil sa introduci o linie de autobuz care ar putea strabate tot Cartierul Chercea, sa nu uitam ca zona Industriala din acest cartier nu mai este ce a fost odata iar tramvaiul 23 nu prea mai are asa de multi calatori ca pe vremuri.....deci nu vad unde ar fi castigul unei relatii Vidin-Chercea cu tramvaiul.
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
katalin
Data înscrierii: 11/Noi/2009 Ultima vizita: 16/Noi/2013 Mesaje: 79 Locație: Braila
|
Trimis: Mar 11 Mai 2010 09:18:13 Titlul subiectului: |
126866 |
|
235 are probleme de n-a mai iesit pe traseu?
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Vin 21 Mai 2010 16:43:47 Titlul subiectului: |
127363 |
|
Astazi a revenit pe traseu 235+1600, dupa o absenta de mai bine de o luna.
Sa vedem acum si ce remorci MAN au scapat de casare in martie 2010: #1564; #1579; #1598; #1605 si #1607. Pe langa aceste remorci mai sunt retrase din circulatie garnituri precum 241+1601; 249+1609 si 239+1574 care avea statut de rezerva, dar de curand am aflat ca ar putea sa nu mai intre in traseu.
In incheiere mai repet inca odata lista MAN-urilor ce au fost casate in februarie-martie 2010: #261 (vagon motor ,era retras din 2003); #268 (vagon motor, era retras din 2006); #1575 (remorca); #1591 (remorca); #1592 (remorca) si #1610 (remorca).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
202.96 kb |
Vizualizat: |
de 34624 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
197.15 kb |
Vizualizat: |
de 34624 ori |
|
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Mar 13 Iul 2010 14:30:45 Titlul subiectului: |
129913 |
|
Dupa ce #238 a intrat intr-un tramvai E1 traseul 25 a fost operat pe rand de celelalte MAN-uri disponibile, printre acestea aflandu-se si 237+1567.Astazi, insa, #237 si-a lasat remorca in depou si a pornit "la plimbare" spre Depoul Radu Negru unde a trebuit sa aduca un boghiu, apoi s-a intors spre "casa".
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
234.61 kb |
Vizualizat: |
de 34396 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
162.32 kb |
Vizualizat: |
de 34396 ori |
|
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Mie 14 Iul 2010 12:55:55 Titlul subiectului: |
129994 |
|
Dupa ce va relatam despre patania vagonului motor MAN #238, iata ca astazi Depoul Vidin a reusit sa-l scoata in curte cu noul aspect, probabil ca va fi scos si pe traseu cat de curand!
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Vin 27 Aug 2010 12:08:37 Titlul subiectului: |
132533 |
|
Cum alte tramvaie MAN sunt ocupate fie cu reparatii fie cu transportul de calatori#235 a fost astazi la datorie in calitate de Vagon de Lucru al Depoului Vidin.Fiindca tot suntem la subiectul MAN-uri as mai avea de adaugat ca #242 se afla in Curtea Depoului Radu Negru unde urmeaza a fi reparat.
Foto: #235 surprins astazi la datorie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.44 kb |
Vizualizat: |
de 34213 ori |
|
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
katalin
Data înscrierii: 11/Noi/2009 Ultima vizita: 16/Noi/2013 Mesaje: 79 Locație: Braila
|
Trimis: Vin 03 Sep 2010 11:32:54 Titlul subiectului: |
132869 |
|
De ieri, 02.08.2010, vagonul motor MAN 249 a fost vopsit in galben si este noul vagon de lucru de la depoul Vidin.
Actualmente el se afla pe linia unde sta si 1619 descompletat. Pe linia vecina 237+1574 sta la un ,,ITP".
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 01 Oct 2010 15:17:04 Titlul subiectului: |
134224 |
|
De pe forumul Drehscheibe Online:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
160.09 kb |
Vizualizat: |
de 33992 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Vin 01 Oct 2010 17:57:13 Titlul subiectului: |
134247 |
|
Tramvaiul postat de radub este #249 (viitor Vagon de Lucru), in trecut atat el cat si #238 aveau aceiasi reclama.In prezent fiecare tramvai are un alt trai, daca #238 este in serviciul calatorilor iar in spate se poate mandri si cu statutul de "Tramvaiul Sperantei" , #249 a fost retras din circulatie in 2009 iar in prezent trece prin tranformari la Depoul Vidin.
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Vin 22 Oct 2010 17:39:11 Titlul subiectului: |
135312 |
|
Acest cuplu are noul aspect de la sfarsitul lunii septembrie iar prima iesire a avut-o doar vagonul motor (#237) care in data de 5 octombrie (a.c.) a fost de serviciu ca vagon de lucru. Deoarece este un tramvai de rezerva (el ne avand vatmani titulari) pe tot parcursul acestei luni nu a prea iesit pe traseu.Revin la aspectul tramvaiului si facand o comparatie intre vechea schema de culoare (cu acele picturi interesante) si actuala nuanta (identica cu alte MAN-uri ce se afla in serviciul calatorilor) remarc o pierdere de identitate, la fel ca si in cazul lui #238+1602.Inchid aceasta interventie cu doua poze realizate recent lui #237+1567.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
189.55 kb |
Vizualizat: |
de 33748 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
182.07 kb |
Vizualizat: |
de 33748 ori |
|
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 14 Noi 2010 00:12:55 Titlul subiectului: |
136253 |
|
În ce an(i) au fost produse aceste tramvaie?
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Dum 14 Noi 2010 00:48:34 Titlul subiectului: |
136255 |
|
Anul nasterii si situatia actuala este urmatoarea, voi insirui aici o scurta istorioara in care cuprind si vagoanele MAN casate:
Vagoane (motor) MAN T4:
235: fabricat in 1958; adus in Braila in 1997-circula
237: fabricat in 1959; adus in Braila in 1997-circula
238: fabricat in 1959; adus in Braila in 1997-circula
239: fabricat in 1959; adus in Braila in 1997-retras din martie 2010
241: fabricat in 1959; adus in Braila in 1997-retras din noiembrie 2008
242: fabricat in 1959; adus in Braila in 1997-circula
249: fabricat in 1959; adus in Braila in 1997-retras din martie 2009/actulmente transformat in vagon de lucru
259: fabricat in 1960; adus in Braila in 1997-transformat in vagon bar
261: fabricat in 1960; adus in Braila in 1997-retras in 2003/casat in februarie 2010
268: fabricat in 1960; adus in Braila in 1997-retras in 2006/casat in 2010.
Remorci MAN B4:
1564: fabricata in 1961; adusa in Braila in 2002-retrasa
1567: fabricata in 1961; adusa in Braila in 2002-circula
1571: fabricata in 1963; adusa in Braila in 2002-circula
1574: fabricata in 1963; adusa in Braila in 2002-retrasa
1575: fabricata in 1963; adusa in Braila in 2002-casata in 2010
1579: fabricata in 1963; adusa in Braila in 2002-retrasa
1591: fabricata in 1964; adusa in Braila in 1997-casata in 2010
1592: fabricata in 1964; adusa in Braila in 1997-casata in 2010
1598: fabricata in 1964; adusa in Braila in 1997-retrasa
1600: fabricata in 1964; adusa in Braila in 1997-circula
1601: fabricata in 1966; adusa in Braila in 1997-retrasa
1602: fabricata in 1966; adusa in Braila in 1997-circula
1605: fabricata in 1966; adusa in Braila in 1997-retrasa
1607: fabricata in 1966; adusa in Braila in 1997-retrasa
1610: fabricata in 1966; adusa in Braila in 1997-casata in 2010
Cam aceasta este istoria pe scurt a MAN-urilor brailene!
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
katalin
Data înscrierii: 11/Noi/2009 Ultima vizita: 16/Noi/2013 Mesaje: 79 Locație: Braila
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Mar 04 Ian 2011 15:43:48 Titlul subiectului: |
138431 |
|
O noua zi de glorie pentru tramvaiele MAN! Astazi am avut placerea sa vad pe traseu 3 exemplare (din 4 functionale) si ca tot vorbim de ele sa le enumeram: 235+1600 si 237+1567 (ambele avand doua schimburi) si 242+1567 care a avut grafic de rezerva (adica un singur vatman care sta de dimineata si se retrage in jurul orei 16).Cauza este absenta unor E1-uri si GT8-uri, fapt pentru care s-a apelat la MAN-uri care inca mai pot fi folosite (in mod obijnuit pe traseu sunt 1-2 MAN-uri iar cazurile in care vedem 3 pe traseu sunt tot mai rar intalnite).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.95 kb |
Vizualizat: |
de 33166 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
144.11 kb |
Vizualizat: |
de 33166 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.75 kb |
Vizualizat: |
de 33166 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.95 kb |
Vizualizat: |
de 33166 ori |
|
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 28 Ian 2012 13:47:48 Titlul subiectului: |
152459 |
|
Tramvaie MAN fotografiate in 1998 si 2003. Sursa: http://www.shugotram.jp/
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.44 kb |
Vizualizat: |
de 31269 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.04 kb |
Vizualizat: |
de 31269 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.44 kb |
Vizualizat: |
de 31269 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.13 kb |
Vizualizat: |
de 31269 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.32 kb |
Vizualizat: |
de 31269 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.89 kb |
Vizualizat: |
de 31269 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
alexioanpopa
Data înscrierii: 08/Ian/2012 Ultima vizita: 13/Aug/2024 Mesaje: 188 Locație: Brăila, Bucuresti
|
Trimis: Vin 04 Apr 2014 17:14:38 Titlul subiectului: |
172172 |
|
stefan_br a scris: | Casarile continua,[...] venindu-i randul remorcii MAN #1610.
|
De fapt, aceasta remorca e in circulatie, si face treaba cu vagonul-motor 237. Va arat o fotografie surprinsa de mine (nu se vad numerele de parc).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.43 kb |
Vizualizat: |
de 28094 ori |
|
_________________ ALEX |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Vin 04 Apr 2014 22:56:04 Titlul subiectului: |
172181 |
|
Da, insa actuala 1610 este o facatura, originala fiind casata in martie 2010. Remorca 1567 este acum renumerotata ca 1610.
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
Metrotram
Data înscrierii: 17/Mai/2013 Ultima vizita: 06/Apr/2024 Mesaje: 4 Locație: Munchen (Germania)
|
Trimis: Mie 04 Iun 2014 11:46:09 Titlul subiectului: |
173251 |
|
Thank you for your messages!
I'll go and take pictures in Braila on 17 and 18 June.
Is the MAN regularly in use and I have a chance to photograph him?
Greetings from Munich,
Frederik
|
|
Sus |
|
|
alexioanpopa
Data înscrierii: 08/Ian/2012 Ultima vizita: 13/Aug/2024 Mesaje: 188 Locație: Brăila, Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
|