Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 31 Oct 2009 21:00:32 Titlul subiectului: |
119266 |
|
In cursul acestei seri am observat si eu "moda calatoriei fara tangoane", dupa cum a afirmat deja colegul nostru, BaditaStefanGalati. Cu riscul de a ma repeta, nu mi se pare deloc logica aceasta metoda de deplasare fara alimentarea principala pentru cativa zeci de metri, in plus soferul face manevra dubla (la coborarea tangoanelor si pe urma la montarea acestora).
In fine, banuiesc ca exista o explicatie pe care sper s-o aflu cat mai curand posibil. In poza de mai jos puteti remarca unul dintre troleibuzele MAZ care a rulat cativa zeci de metri pe strada Prelungirea Brailei fara alimentare de la retea.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
232.9 kb |
Vizualizat: |
de 18334 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 10 Noi 2009 13:57:26 Titlul subiectului: |
119829 |
|
Revine si 1402 in circuitul urban... In cursul zilei de ieri a rulat pe traseul 104. Cu toate acestea, rezerva 1407 ramane in continuare pe trasee, ca suplinitor.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 02 Dec 2009 11:20:41 Titlul subiectului: |
120770 |
|
Misiune dificila... dar nu imposibila pentru 1400... Cum e sa depasesti doua benzi de circulatie, prima ocupata de autoturisme parcate "la bordura" iar a doua ocupata de un autocar privat si... "cu inaltime", care nu a putut gasi alt loc pentru oprire? Vedeti in poza de mai jos!
Din pacate, acest "sport extrem" este tot mai des "practicat" pe strazile din Galati; soferii de troleibuze sunt nevoiti sa-si treaca masinile "razant" sau "la mustata" de celelalte autoturisme sau "obstacole" aparute in trafic, pe itinerariul stabilit.
Zilele trecute, un alt incident mi-a atras atentia: in bucla de intoarcere din Tiglina III, specifica traseului 104, un cretin riveran si-a parcat masina cum i-a indicat mai bine jumatatea de neuron ramasa activa, adica cat mai spre "miezul" buclei. Victima a cazut 1402 al carui sofer si-a pus la bataie toata experienta pentru a iesi cu bine din bucla. Mai frumos este ca soferul vinovat nu s-a sinchisit sa-si dea masina deoparte desi ar fi avut loc suficient... A preferat sa priveasca de la distanta intregul spectacol.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
323.64 kb |
Vizualizat: |
de 18126 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 02 Dec 2009 16:53:57 Titlul subiectului: |
120794 |
|
Mi se pare mie sau MAZ-urile au captatorii mai lungi decat in mod obisnuit? Poate de-asta reusesc depasiri spectaculoase, la limita... Adevarul este ca si consolele sunt mai lungi si reusesc sa ajunga pana deasupra benzii a doua. In Bucuresti de exemplu sau in Braila (cand am avut si noi troleibuze) era cu adevarat o provocare sa depasesti ceva de pe margine cu troleibuzul, pe alocuri, pe anumite strazi. Bucurestiul inca mai are multe locuri cu console tip vechi, scurte, aproape de stalpi.
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 02 Dec 2009 21:39:39 Titlul subiectului: |
120809 |
|
Intr-adevar, tangoanele sunt mai lungi iar consolele sunt mai indepartate de stalpi decat "pe vremuri", fapt ce permite ca troleibuzele MAZ sa ajunga... pana si pe banda 3. Reteaua insa nu permite o asemenea mobilitate pentru troleibuze si pe alte strazi (de exemplu, in prezent, nu vom vedea troleibuze pe strada Braiei pe banda 3...). Inainte de aducerea troleibuzelor MAZ, o parte din reteaua electrica a fost schimbata, la fel si consolele de pe anumite portiuni de traseu. In rest... e vechea schema de care a amintit si colegul nostru, Kaustik, cu console apropiate de stalpii de sustinere, fapt ce nu permite o depasire prea... larga. Sa recunoastem totodata ca o parte din console dateaza de la sfarsitul anilor '80 si inceputul anilor '90...
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 10 Dec 2009 10:38:25 Titlul subiectului: |
121075 |
|
Un alt aspect imbucurator in ceea ce priveste troleibuzele MAZ este faptul ca incalzirea centrala este functionala si cred ca, in momentul de fata, raportandu-ne la tipurile de mijloace de transport din parcul Transurb-ului, cele 10 troleibuze achizitionate de aproximativ un an au cel mai eficient sistem de incalzire.
In ultimele zile, avand in vedere temperaturile scazute, sistemele de incalzire au intrat in functiune; se asigura o incalzire omogena si rapida astfel incat la actionarea usilor, diferenta de temperatura rezultata sa fie rapid anulata.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
233.09 kb |
Vizualizat: |
de 17968 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 11 Dec 2009 14:28:43 Titlul subiectului: |
121152 |
|
Astazi (11.12.2009) am reusit sa realizez o prezentare cu toate cele 10 troleibuze MAZ 203 T pe care le detine Transurb Galati. Se stie deja ca din cele 10 troleibuze doar 9 sunt active, ultimul din lot fiind si cel care are mereu probleme de natura tehnica. Cu toate acestea, in prezentare, am avut norocul sa-l filmez pe 1409 in doua "zile de serviciu", in cursul acestei veri. Stiu ca suna cam ciudat dar, de cand a fost achizitionat si pana in prezent, 1409 a stat mai mult in service decat pe traseele locale. Sa speram ca va fi refacut in viitorul apropiat.
Iata link-ul unde gasiti prezentarea celor 10 bijuterii: http://www.youtube.com/watch?v=YuB88vujTcM
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 19 Dec 2009 15:25:54 Titlul subiectului: |
121440 |
|
In data de 18 decembrie troleibuzul 1407 (cel cu perdele) a ramas inghetat in Tiglina 3, timp de 4 ore, pana a venit PNO-ul sa il tracteze la garaj. Tangoanele erau inghetate, nu mai vorbesc de captatori....
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 27 Ian 2010 23:38:43 Titlul subiectului: |
122747 |
|
Treaba facuta in graba si cu buget redus se simte din ce in ce mai acut in ceea ce priveste troleibuzele MAZ. Asamblare sub orice critica, piese din material inferior.
In mod normal, nu ar trebui ca la mai putin de un an si jumatate de la fabricare un mijloc de transport sa sufere de trei ori defectiuni majore! Transurb-ul nu a avut atatea batai de cap nici cu "bombariderele" S.H. de la Targu Mures cate are cu troleibuzele MAZ! 1401 este din nou defect, el lipseste de ceva vreme din circuitul urban. De 1409 nici nu mai are rost sa amintim... Noroc ca celelalte opt troleibuze, sprijinite de robustele Astra/Ikarus sunt functionale si satisfac distributia pe cele doua trasee.
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Joi 28 Ian 2010 02:02:30 Titlul subiectului: |
122754 |
|
Poti sa te interesezi de situatia lor exacta ? Eventual si niste poze ?
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 30 Ian 2010 23:57:19 Titlul subiectului: |
122939 |
|
Spuneam de doua troleibuze...
1401 are probleme cu contactorii, mi s-a spus insa ca a fost reparat vineri si posibil sa apara zilele acestea pe trasee.
1409 e cel mai necajit dintre toate, are motorul principal (de alimentare) defect si reparatia sa va mai dura.
Mai avem insa un troleibuz cu probleme, este vorba de 1400 care are parbrizul spart. Se pare ca si acesta va reveni curand la trasee.
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 05 Feb 2010 18:54:14 Titlul subiectului: |
123303 |
|
Ca o premiera, astazi(05.02) troleibuzul MAZ 1409 si-a facut "debutul"pe traseul 102 dupa multa vreme de absenteism din peisajul local...
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 06 Feb 2010 22:51:58 Titlul subiectului: |
123327 |
|
Azi a revenit si 1401. Acesta a fost reparat inaintea lui 1409 si ar fi trebuit sa iasa pe traseu... in prima zi de greva.
1401 a revenit in circuitul urban pe linia 102 in tura de dupa-amiaza. (nu stiu daca a activat si-n tura de dimineata, la pranz fiind garat putin mai sus de rondoul de intoarcere de la Parcul C.F.R. semn ca venea de la garaj).
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 07 Feb 2010 22:49:34 Titlul subiectului: |
123375 |
|
1409 a primit si el autocolant alb pe care este trecut nu negru, numarul de parc. Prin urmare, nici o absenta de la numerotare in ceea ce priveste troleibuzele MAZ. Azi am calatorit cu 1409. Functioneaza impecabil iar interiorul - ca de altfel si exteriorul - arata ca nou. Nu sunt julituri, urme de chit, deformari... absolut nimic iar interiorul a fost privat - deocamdata - de urme de graffiti. Intr-un fel, judecand dupa perioada sa de activitate, il putem considera pe 1409 ca fiind un troleibuz nou.
Mai jos, o poza cu 1409 pe care am realizat-o in aceasta seara.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
246.1 kb |
Vizualizat: |
de 17368 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 12 Feb 2010 22:59:27 Titlul subiectului: |
123597 |
|
In jurul orelor 17, vis-a-vis de "banci", troleibuzul 1401 s-a defectat din nou. Probleme la un captator dupa ce, in toamna trecuta, a mai avut o problema similara la acelasi element. Pentru Asistenta Tehnica a venit Rocar-ul TZG. Initial s-a crezut ca troleibuzul va necesita tractare insa in urmatoarele 30 de minute, mecanicii de la Transurb au reusit sa-l repare "in strada" astfel ca 1401 si-a reluat activitatea la traseu.
Il puteti observa in poza de mai jos, aproape de statia din Tiglina II, cu pasageri la bord, la doar cateva minute dupa ce reparatia luase sfarsit.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
239.46 kb |
Vizualizat: |
de 17312 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 19 Feb 2010 11:23:58 Titlul subiectului: |
123889 |
|
Ieri a aparut la traseu si MAZ-ul 1400. Putem spune acum ca situatia, in ceea ce priveste functionalitatea troleibuzelor MAZ a intrat intr-o stare normala, stare ce ar fi trebuit sa se inregistreze inca de la aducerea lor la Transurb Galati: toate cele 10 bijuterii sunt functionale! Este pentru prima oara, de la achizitie, cand intregul lot e apt de rulare.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 04 Mar 2010 22:22:28 Titlul subiectului: |
124278 |
|
O surpriza deloc placuta am sesizat astazi la troleibuzul 1406. Mai precis, este vorba de o manjeala urata, trantita in zona posterioara. In trecut au mai existat astfel de cazuri la autobuzele vechi (EFO si TGO inainte de ultima vopsire) si am crezut ca dupa introducerea noilor mijloace de transport mazgalelile vor inceta. Evident, am crezut prost... 1406 este in prezent singurul mijloc de transport care a beneficiat de tatuaje exterioare. Asta ca sa nu mai zic de panourile laterale din interior, de banchete si chiar de geamuri, toate "semnate" cu vopsea albastra si markere negre... Ce sa-i faci, traiasca incultura...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
282.92 kb |
Vizualizat: |
de 17143 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.11 kb |
Vizualizat: |
de 17143 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Vin 05 Mar 2010 08:31:50 Titlul subiectului: |
124287 |
|
Troleibuzul 1406 e singurul care a ramas fara capace la rotile din spate sau mai sunt si altele in aceasta situatie? Greu de explicat cum dispar capacele in Galati, atat la troleibuze cat si la autobuze!
In Constanta nu se intampla acest "fenomen" !
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 05 Mar 2010 09:41:46 Titlul subiectului: |
124294 |
|
Mai sunt si alte troleibuze... ca de exemplu 1401. Capacele astea sunt metalice insa in ultima vreme, fie se desprind datorita strazilor sub orice critica pe care circula mijloacele de transport, fie sunt luate, probabil in garaj atunci cand este nevoie sa se schimbe o anvelopa, sau sa se umble la butucul rotilor (...); dupa reparatie, atunci cand esti grabit uiti de capac iar cand iti amintesti... ia-l de unde nu-i.
Nici capacele astea nu sunt prea grozave, cu ceva timp in urma eram cu un amic in cabina unui MAZ si cand am oprit in statie ne-am trezit ca un capac ne-a luat-o inainte... Daca pentru rotile axei frontale capacele se prind prin... apasare (fixare pe janta), rotile din exterior ale axei B beneficiaza de o sarma circulara, cu fixare pe janta. Capacele se prind de aceasta sarma si acopera astfel janta. De aici este destul de usor sa scoti capacul sau sa-l pierzi in timpul unei curse "off road" pe strada Brailei sau Balcescu.
(Partial offtopic) Autobuzele MAZ stau destul de rau la acest capitol, in prezent, mai putin de 40% din masini si-au pastrat toate cele 4 capace metalice de protectie a rotilor...
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 08 Mar 2010 22:33:20 Titlul subiectului: |
124407 |
|
De la o vreme, am observat absenta lui 1402 din peisajul local...
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 11 Mar 2010 20:02:15 Titlul subiectului: |
124516 |
|
Astazi, 11 martie am observat aparitia traseelor 101 si 103 la troleibuze pentru ca in zona caminelor studentesti reteaua de contact este rupta!!!
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 12 Apr 2010 12:45:07 Titlul subiectului: |
125713 |
|
1402 absenteaza fiindca are probleme cu motorul. Celelalte troleibuze MAZ sunt active.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Mie 09 Iun 2010 21:59:02, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 21 Apr 2010 20:54:43 Titlul subiectului: |
126120 |
|
Astazi s-a defectat pe traseu troleibuzul 1401, dupa-amiaza, in jurul orelor 16. Este a treia oara cand acest troleibuz are problema cu captatorii. De data asta, cel drept... Nu stiu daca alimentarea retelei s-a intrerupt din cauza sa sau a fost o defectiune cauzata de alti parametri, cert este ca odata cu 1401 au ramas pe dreapta si celelalte troleibuze functionale.
In pozele de mai jos este troleibuzul 1401 precum si un detaliu cu tangonul ramas fara... captator.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
255.28 kb |
Vizualizat: |
de 16749 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
187.46 kb |
Vizualizat: |
de 16749 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Joi 22 Apr 2010 14:59:32 Titlul subiectului: |
126144 |
|
Se pare ca lucrurile s-au miscat repede in privinta lui #1401, astazi l-am gasit la datorie pe traseul 102.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.36 kb |
Vizualizat: |
de 16715 ori |
|
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 23 Apr 2010 14:26:39 Titlul subiectului: |
126164 |
|
Nu a fost o defectiune chiar atat de... consistenta, troleibuzul a fost reparat in aceeasi zi, din cate mi s-a spus s-a facut un fel de improvizatie si a plecat spre garaj unde a primit un captator nou. Nu stiu cum se face ca dintre toate troleibuzele Transurb-ului numai 1401 are... ghinion la captatori.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
|