Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Microbuzele particulare (maxi-taxi) din Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 01 Apr 2010 11:33:33    Titlul subiectului: 125296 Răspunde cu citat (quote)

In urma solicitarii mele de aici http://www.primaria.galati.ro/discutii/viewtopic.php?f=13&t=1130 , domnul Jalba Laurentiu a aruncat pisica in curtea ARR si RAR. Asa ca va rog sa faceti plangeri la ARR relatii_publice#arr.ro sau pe http://www.arr.ro/ . Cu cat mai multe plangeri, cu atat mai bine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 15/Oct/2014
Mesaje: 4315
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 01 Apr 2010 23:07:24    Titlul subiectului: 125331 Răspunde cu citat (quote)

Destul de amuzant anuntul postat pe geamurile de aerisire superioara ale microbuzelor private... In times of emergency... Suna bine! In traducere "romaneasca": in vremuri de... restriste. Sau ma rog, urgenta, insa restriste suna mai bine, mai civilizat. Vremuri de restriste... Vremuri de restriste care dateaza din 1990 si inca le mai traim si acum.... Ar insemna sa spargem zilnic geamul ala.


SP_A4948.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.99 kb
 Vizualizat:  de 4743 ori

SP_A4948.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 01 Apr 2010 23:57:56    Titlul subiectului: 125337 Răspunde cu citat (quote)

O noua aparitie .... http://www.investigatii.ro/investigatia-ta/363/transport-n-comun-n-galai-.html

"Transport în comun în Galați ? (01.04.2010)

Transport în comun în Galați ?

Un cititor din Galați ne-a sesizat o problemă interesantă legată de orașul său și a trimis pe adresa noastră următorul text :

“Buna ziua. Va rog sa aveți rabdare si sa cititi toata postarea pentru ca suntem disperati de situatia dramatica din Galati. As vrea sa va propun un subiect care este cea mai arzatoare problema la ora actuala in orasul Galati si anume ... transportatorii privati. Acesti operatori privati de transport in comun poseda microbuze (ceea ce este ilegal si va voi demonstra mai jos) cu care presteaza transportul in comunsi nu emit bilete calatorilor. S-a estimat ca primaria iese in paguba cu aproximativ 5 milioane de euro.Pe de alta parte, acesti operatori pirateaza si sufoca activitatea regiei de transport local Transurb. Acesti oprtatori privati sunt protejati de oameni din primarie. Daca nu ma credeti, va voi demonstra in urmatoarele randuri articole din lege .

Definitia microbuzului si a autobuzului conform Ordonantei de Urgenta nr.109/2005 privind transporturile rutiere, la alineatul 1 al articolului 3:

27. microbuz - autobuz care are o capacitate de transport de cel mult 22 de persoane pe scaune, în afara locului conducătorului auto;

4. autobuz - autovehicul cu cel puțin 4 roți și o viteză maximă constructivă mai mare de 25 km/h, conceput și construit pentru transportul de persoane pe scaune și în picioare și care are mai mult de 9 locuri pe scaune, inclusiv locul conducătorului auto.

Ei au fortat legea spunand ca microbuzul e autobuz insa nu este conceput si nici construit pentru a face transport in comun plus ca nu este conceput pentru a transporta calatori in picioare. Aici soferul se poate ,,scoate'' daca este prins de politie pentru ca spune ca, calatorii sunt de vina si nu i-a putut opri sa urce in masina. Daca chiar era asa o problema, ii obliga pe dubari sa puna usi automate comandate de la soferi. Legat de aceste definitii o sa vedeti altceva in Legea 102/2006:

„Secțiunea a 3-a Vehicule rutiere”

52. La articolul 49, alineatul (3) va avea următorul cuprins:

„(3) Transportul rutier de mărfuri și/sau de persoane se efectuează numai cu vehicule rutiere destinate prin construcție tipului respectiv de transport și dotate cu tahografe și limitatoare de viteză, în conformitate cu reglementările în vigoare.”

„Art. 32. - (1) Transportul public de persoane se efectuează de către operatorii de transport rutier numai cu autobuze la bordul cărora se află, pe toată durata transportului, o copie conformă a licenței de transport, precum și licența de traseu ori autorizația de transport internațional sau documentul de transport corespunzător serviciilor ocazionale, după caz.

S-a specificat clar ,,destinate prin constructie'' si ,,numai cu autobuze'' – deci legea va fi incalcata in luna mai si mai am cateva articole de lege care nu se pot respecta. Tot ce am scris mai sus sunt conditii obligatorii care trebuiesc trecute in caietul de sarcini (Ordinul 972/2007 Capitolul II sectiunea 1, articolul5 ,pagina 9)

Tot conditii obligatorii legat de acelasi ordin 972/2007 urmeaza:

- Legea nr. 448 din 18 decembrie 2006 - republicata – privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, intrata in vigoare la data de 01 ianuarie 2009 prevede ca:

"Art. 64. - (1) Pentru a facilita accesul neingradit al persoanelor cu handicap la transport si calatorie, PANA LA 31 DECEMBRIE 2010, autoritatile administratiei publice locale au OBLIGATIA sa ia masuri pentru:

a) ADAPTAREA TUTUROR MIJLOACELOR DE TRANSPORT IN COMUN AFLATE IN CIRCULATIE;

b) adaptarea tuturor statiilor mijloacelor de transport in comun conform prevederilor legale, inclusiv marcarea prin pavaj tactil a spatiilor de access preusa de intrare in mijlocul de transport;

c) montarea panourilor de afisaj corespunzatoare nevoilor persoanelor cu handicap vizual si auditiv in mijloacele de transport public;

d) imprimarea cu caractere mari si in culori contrastante a rutelor si a indicativelor mijloacelor de transport in comun."

Din observatiile mele, nici unul dintre microbuzele/maxi-taxi actuale din Galati nu este adaptat pentru a permite accesul persoanelor imobilizate in scaun cu rotile.

Cum nu vad nici o cale de a "adapta" microbuzele/maxi-taxi de tipul celor actuale, inteleg ca de la 01.01.2011 circulatia tuturor maxi-taxi-urilor de tipul celor actuale trebuie sa inceteze.

Asa ar trebui sa arate un microbuz conform legii http://img9.imagesha...buzconform.png/ .

Si mai urmeaza ........

In ordinul 972 din 2007

Condiții privind efectuarea transportului public local de persoane

Transportul public local de persoane prin curse regulate pe raza administrativ-teritorială a localităților

Art. 31. — Operatorii de transport/transportatorii autorizați vor efectua serviciul de transport public local de persoane prin curse regulate cu respectarea următoarelor obligații:

9. mijlocul de transport trebuie să aibă locuri rezervate pentru persoane cu handicap, bătrâni, femei însărcinate, persoane cu copii în brațe;

Am mentionat doar punctul 9 pe care sa fim sinceri, un maxi taxi, fie el si ,,autobuz'' (denumire fortata), este imposibil sa il indeplineasca. Un asemenea mijloc de transport in comun NU ar trebui sa primeasca licenta de transport decat in mod ilegal.

Ar mai fi ceva articole dar cred ca sunt arhisuficiente. Stiu ca in caz de o sa apara chestiile astea unde trebuie o sa iasa deranj mare sus dar o sa fie greu si pentru noi galatenii privind transportul pentru ca Transurb nu cred ca va face fata dar asta e tot din cauza primariei pentru ca a avut atatia ani in care putea sa faca ce a facut Iasiul, Craiova sau alte orase.

Sunt proiecte europene prin care municipalitatea contribuie cu 2% din valoarea proiectului numai daca incurajeaza transportul electric insa primarul nostru nu este in stare sa miste ceva pentru ca e foarte batran si nu mai gandeste cum trebuie.

Sper ca am reusit sa va conving ca oameni din primarie protejeaza aceasta afacere incalcand o gramada de articole din lege. Am trimis aceasta postare si la ziarele locale insa doar de la un singur ziar independent am primit raspuns. Cred ca ziarele locale sunt si ele sub caracatita mafiei din Galati de nu am primit nici o reactie din partea lor.”

Galatean"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 15/Oct/2014
Mesaje: 4315
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 02 Apr 2010 10:47:28    Titlul subiectului: 125360 Răspunde cu citat (quote)

Exista o oarecare intelegere bazata pe politete intre soferii de la Transurb si cei de maxi-taxi... Constienti de faptul ca nu prea au incotro si trebuie sa se tolereze unii pe altii, in trafic majoritatea se respecta, cedeaza prioritatea chiar daca prioritate au ei si nu colegii, stau rabdatori unii in spatele altora atunci cand statia se dovedeste neincapatoare si uneori, se mai renunta la un "loc fruntas" la semafor de dragul unui MAZ blocat in intersectie... In fine, in 80% din cazuri aceasta intelegere este benefica insa exista si cazuri in care soferii stresati devin foarte artagosi si se apuca de facut... rele. Adica sar din masini si dau sa se ia la bataie. Cam asa ceva era sa se intample aseara, intre un sofer de maxi-taxi foarte nervos si un sofer de autobuz care dorea sa traga in statie. Se intampla in Tiglina 1 (la Florarie). Statia era sufocata de microbuze care asteptau sa se schimbe culoarea semaforului pentru a mai face o oprire si-n dreptul acesteia. Erau vreo 4 microbuze. Autobuzul a ramas intepenit pe banda 2 intrucat nu avea unde sa se mai incadreze... Din spate au inceput sa claxoneze soferii blocati de autobuz. Aveau verde si doreau sa treaca. Dar cum? Soferul autobuzului a inceput sa claxoneze si el, cerand prin semne soferilor de maxi-taxi sa ii faca loc. Ti-ai gasit!
Uneori am impresia ca cei mai mari golani ai orasului lucreaza pe microbuzele private. Parca e o bresa in sistem ca prea se asociaza meseria cu functia omului. Imi cer scuze fata de soferii privati care sunt civilizati si-si fac meseria cu bun-simt. Sunt putini si nu merita sa fie incadrati in categoria jigodiilor.
Unul dintre soferii de microbuz care statea in Tiglina si fuma tacticos o tigara, se da jos si incepe sa faca scandal. Ca de ce il claxoneaza, ca de ce nu sta la rand? Bine si inteles, urmeaza jigniri dezastruoase. A ripostat si soferul de autobuz, tremurand sa-si pastreze calmul fiindca de ar fi iesit ciomageala soferul de maxi taxi ar fi ajuns la reanimare... Soferul de autobuz este insa constient ca nu trebuie sa se incaiere fiindca poate ramane fara loc de munca. Asa ca tace si inghite umilinta... De stat la rand nu poate sa stea fiindca are un grafic de respectat. Asa ca face statie langa semafor... Ca nu are unde, si ii dau dreptate.
Nu-i asa ca e pacat sa nu avem in transportul privat astfel de marlani notorii? La Transurb lucrurile au evoluat frumos, soferii sunt politicosi si-si fac meseria cu profesionalism. Dar pe cei din transportul privat cine ii... scarmana?! Ca de educat cred ca e prea tarziu...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 15/Oct/2014
Mesaje: 4315
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 03 Apr 2010 09:40:15    Titlul subiectului: 125405 Răspunde cu citat (quote)

Noi episoade din serialul "Realitatea imbibata cu prostie"; sunt convins ca ati auzit cu totii de termenul "stationare in grup" insa nu stiu cati dintre dvs. ati avut ocazia sa vedeti modul in care se pune in practica acest termen la Galati. Sa privim prima poza. Doua microbuze parcate in statia de la Neacsu, unul langa altul... Nu, nu erau "in tandreturi" nici calatorii, nici soferii si nici... microbuzele. Nimeni nu trimetea bezele. Va asigur. Doar o stationare tipica in transportul privat galatean, de mai mare frumusetea. Desigur ca microbuzul de pe banda 1 ar fi putut intra in refugiu, in spatele celui incadrat la bordura insa nu ar fi pacat ca sa nu ingreunam circulatia?! Si pe urma, oamenii prefera riscurile extreme, sa se strecoare printre masini sau sa urce din mers... Sa le oferim asadar un astfel de spectacol, nu?! Mai este o explicatie pentru modul de oprire "temerar" surprins in prima fotografie: la aproximativ 5 metri in fata microbuzului se afla o trecere de pietoni. Ori stim cu totii ca omul trebuie sa vada bine traseul privatului cu care calatoreste... Cum ar mai fi vazut oamenii traseul microbuzului de pe banda 1 daca soferul ar fi tras in spatele primului microbuz?! Si pe urma, daca venea un "meserias" din "concurenta" care oprea pe banda 1, chiar in locul sau si ii sufla clientii?! Ce, eu sunt mai prost in afacerea asta?! Nu, nepoate, vorba aia: ce fac cu mana mea...
In poza 2 ne aflam in Tiglina 1, mai precis in statia din Tiglina 1. As fi dorit o poza... "mai de ansamblu", sa vedeti cate microbuze erau la semafor si cate asteptau sa-si ia locul la semafor. Din pacate trebuie sa ne multumim doar cu trei "specimene" codase. Intrebare: daca microbuzul din prim-plan face statie pe banda 1, autobuzul din care am efectuat fotografia poate sa traga la bordura? Ati ghicit cu totii, raspunsul este NU. Ar insemna ca poate intr-un moment de imprudenta, sa ne trezim cu calatorii care coboara din maxi-taxi drept in parbrizul autobuzului. Asa ca stam si noi la coada si asteptam sa tragem in statie civilizat. Intarzieri in grafic? Da-le incolo...



IMG_2153.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  234.52 kb
 Vizualizat:  de 4703 ori

IMG_2153.JPG



IMG_2155.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  247.4 kb
 Vizualizat:  de 4703 ori

IMG_2155.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 15/Oct/2014
Mesaje: 4315
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 08 Apr 2010 13:33:59    Titlul subiectului: 125556 Răspunde cu citat (quote)

Mare bucurie in Piata Centrala unde operatorii privati s-au trezit sefi peste noapte. Datorita lucrarilor ISPA nu mai putem ajunge la cumparaturi in Piata decat cu microbuzul privat. Tramvaiul nu mai este. Capatul de linie al autobuzelor s-a mutat in doua locatii (Baia Comunala respectiv Albatros). Am ramas doar cu microbuzele si cu taxi-urile.
Harmalaie mare in rondul de intoarcere. Bagaje, oameni, ingramadeala. Ne calcam in picioare sub privirile pline de repros ale taximetristilor si tot ce dorim este sa ajungem cu sacosele intrege la destinatie. Ne lipsesc al naibii de mult tramvaiele spatioase precum si MAZ-urile. Dar sa nu uitam ca suntem galateni, sa nu uitam ca aici, in acest minunat oras lucrarile dureaza mult, termenele de executie sunt depasite si edilii dau din colt in colt atunci cand trebuie sa se justifice. Sa ne multumim si cu putin. Ca de obicei...



Capat Piata Mare 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.79 kb
 Vizualizat:  de 4660 ori

Capat Piata Mare 1.jpg



Capat Piata Mare 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.64 kb
 Vizualizat:  de 4660 ori

Capat Piata Mare 2.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2014
Mesaje: 363
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 14 Apr 2010 00:56:27    Titlul subiectului: 125798 Răspunde cu citat (quote)

Circ la licitatia traseelor pentru transportatorii auto privati. Dupa cum stiti odata la 5 ani se organizeaza o licitatie pentru un numar de trasee. Cum Galatiu este printre ultimele orase mari si importante care e sufocat de dubite, la noi licitatia s-a lasat cu circ si cu invarteli de banuti. Transurb-ul a primit acelasi numar de trasee, prin atributie, deci, stati linistiti ca nu am pirdut niciun traseu, doar am castigat 2 in plus, din moment ce 15 cu 35 au devenit unul singur.

Principalii dubari sunt: CARLAN, DOBRITOIU SI BADILAS.

Din 11 trasee de maxi taxi 8 au fost castigate de Badilas S.R.L., cu patron din Pechea. El detine 30 de maxi-taxi-uri Mercedes Sprinter, acelea noi si moderne.

2 trasee le-a castigat Dobritoiu, iar celalt Carlan. (sau invers nu mai stiu exact).

Pe locul 2 la toate traseele s-a situat o firma condusa de doua femei pe care nu le stiu, si nici nu au aparut in peisajul galatean. Destepte, au pus redeventa cu 22 de lei peste ceilalti transportatori, iar Badilas care a castigat 8 trasee cu 30 de maxi-taxi, in momentul cand si-a ales traseul pe care il efectueaza, automat locul 2 urca si tot asa, pana cand se negociaza intre ei, prin invarteli de bani adjudecarea traseelor.

De notat insa, CA DIN 2015 NE LUAM ADIO TOTAL DE LA MAXI-TAXI-URI, este directiva UE, care sisteaza orice fond daca se va mai face transport cu dubitele. Galatiul a scapat ca prin urechile acului acum, invocand lipsa de autobuze din posesia transurbului... lipsa care s-a vrut a fi creata.

Acum ceva timp primarul municipiul la televizor a spus ca ii pare rau ca nu a achizitionat in 2008 60 de autobuze MAZ, 30 de troleibuze MAZ si aproximativ 40 de DAB-uri, iar in situatia asta altfel ar fi stat treaba. Cu 130 de unitati de transport achizionate + inca vreo 70 deja existente, aproximativ 200 de autobuze, trolee si tramvaie, TRANSURBUL ar fi deservit cu brio aproximativ 50 de trasee din GALATI.

_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 15/Oct/2014
Mesaje: 4315
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 14 Apr 2010 22:26:14    Titlul subiectului: 125821 Răspunde cu citat (quote)

Sa nu varsam lacrimi degeaba... ce a spus primarul se putea realiza la acea vreme, poate nu chiar in limitele "doleantelor" exprimate insa se mai puteau aduce ceva mijloace de transport... Mai trecea putin timp, se mai alocau fonduri, mai venea un lot de masini. Dar deh, unii au crezut ca va fi primavara cu 50 de autobuze si 10 troleibuze, cu toate ca Transurb-ul anuntase ca necesarul de mijloace de transport nu era nici pe departe satisfacut. Vreti sa vedem o statistica, asa de dragul anilor care au trecut? Prea bine, autobuzele care au sosit in ultimii ani le-au schimbat pe cele vechi, care nu mai corespundeau normelor europene. A fost un fel de "adio DAC/ROCAR, bine ati venit, DAB si MAZ". Era necesar, era urgent. Situatia ar fi putut atinge cote normale daca se mai alocau fonduri... Nu a fost sa fie, cel putin nu pentru Transurb. Privatii au avut insa mana libera, au atins un punct de maxim dupa care au mai redus din efectiv insa raportul dintre maxi-taxi si mijloacele Transurb-ului ramanea supraunitar... Anormal, date fiind dimensiunile orasului precum si infrastructura...
Acum, primarul nu poate aloca fonduri pentru alte autobuze. Cand s-a putut nu a facut si acum zice ca ii pare rau. Asta e praf aruncat in ochii credulilor, sa aiba de ce sa planga. Ca daca se dorea, de multa vreme se acorda interesul cuvenit Transurb-ului, macar sa ne apropiem si noi de unele orase din vestul tarii care au o retea de transport mult mai civilizata si mai organizata ca a noastra. Dar nu, noi tot cu maxi-taxi...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 15/Oct/2014
Mesaje: 4315
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 18 Apr 2010 09:38:29    Titlul subiectului: 125957 Răspunde cu citat (quote)

Microbuzele private vechi sunt pe ultima suta de metri... Exista o diferenta vizibila intre cei care stiu ca incepand din luna mai nu vor mai iesi pe trasee si cei care stiu ca-si vor continua activitatea; diferenta se simte la modul in care isi conduc masinile, si anume, cei care au facut leasing-uri conduc cu prudenta, fara sa-si forteze "bijou-rile" pe cand cei cu masini vechi "dau pedala" ca si cum n-ar mai conta starea masinii... Ce-i drept, chiar nu mai conteaza. In mai putin de o luna acestea vor fi retrase si probabil utilizate in alte scopuri. O parte din soferii lor incearca sa castige inainte de "marea schimbare locala" ceva banuti: pe cateva masini au aparut anunturi de vanzare... Daca doriti sa stiti, un microbuz extrem de uzat la Galati se vinde in jur de 7000 de euro. In cel mai fericit caz, va pot spune ca il puteti folosi pe post de cotineata pentru pasari sau mini-depozit de lemne (asta daca aveti curte). Daca locuiti la bloc, un microbuz privat se poate dovedi util pe post de... "basca" pentru lucrurile care nu mai incap in debaraua/debaralele apartamentului sau pentru "motel de pisici si catei" daca aveti un suflet generos. In nici un caz nu cred ca aceste masini ar mai fi putut rezista mult in circuitul urban, multe sunt terminate la interior iar tehnic au motoarele si suspensiile obosite excesiv.
Zilele trecute de exemplu am calatorit cu un microbuz pe linia 60 care parea "beat" de spate; ne-a leganat intr-un ritm care iti aminteste ca, daca nu ai rau de masina poti avea rau de mare... Iar la interior... imi aduc aminte de podelele autobuzelor DAC/ROCAR, aflate in serviciul local de peste 10 ani, care aveau podelele acoperite cu placi metalice sau bucati din cauciuc. Ei bine, microbuzele din Galati nu au peste 10 ani insa podelele lor sunt la fel de uzate. Ca tot spunea cineva de renatabilitate si compara intretinerea microbuzelor cu cea a troleibuzelor...



podea maxi-taxi.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.63 kb
 Vizualizat:  de 4541 ori

podea maxi-taxi.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 18 Apr 2010 10:21:40    Titlul subiectului: 125961 Răspunde cu citat (quote)

Aseara am vorbit cu un prieten de-al meu care lucreaza pe duba si se plangea ca se vor schimba multe din luna mai. Mi-a spus ceva si nu mi-a venit sa cred, spunea ca traseele dubelor nu se vor mai intersecta decat foarte putin cu traseele Transurb. Mi-a spus de un traseu de care trece pe Aurel Vlaicu, Nae Leonard, IFR. M-am uitat in ziar in legatura cu licitatiile si specificau doar capetele traseelor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 15/Oct/2014
Mesaje: 4315
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 18 Apr 2010 11:16:31    Titlul subiectului: 125969 Răspunde cu citat (quote)

Traseele de microbuz care au ramas active sunt, in mica masura, modificate. Ele isi vor pastra itinerariul de pana acum, in alta ordine de idei, liniile suravietuitoare vor continua sa ruleze pe strazile Brailei, Domneasca, Siderurgistilor sau Oltului, ca si pana acum... Nu se precizeaza despre nici o modificare substantiala a traseelor (cu exceptia lui 60 despre care se spune ca va trece prin complexul Francezi) ceea ce inseamna ca suprapunerea peste itinerariile mijloacelor de transport ale Transurb-ului va continua.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2014
Mesaje: 363
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 19 Apr 2010 02:34:28    Titlul subiectului: 125994 Răspunde cu citat (quote)

Suprapunerea mijloacelor de transport in comun private cu cele de stat este de 95%... Acum se suprapun mai mult ca inainte.
_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 24 Apr 2010 12:59:58    Titlul subiectului: 126204 Răspunde cu citat (quote)

O veste buna/rea, fiecare o ia cum vrea, se pare ca noile dube sunt foarte proaste. Au probleme cu baia de ulei, nivelul ar fi prea ridicat si nici macar cei de la reprezentante nu stiu ce sa le faca. Aceleasi probleme sunt si la Crafter si la Sprinter.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 22/Oct/2014
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 24 Apr 2010 13:54:24    Titlul subiectului: 126206 Răspunde cu citat (quote)

peisaj_urban a scris:
(...) se pare ca noile dube sunt foarte proaste. Au probleme cu baia de ulei, nivelul ar fi prea ridicat si nici macar cei de la reprezentante nu stiu ce sa le faca. Aceleasi probleme sunt si la Crafter si la Sprinter.
Proaste,...este deja o lauda! Jeguri! Panarame, Dumnezeu stie ce denumire ar merita aceste containere de carat oameni! Intre noi fie vorba,...mai lasa ca si oamenii merita ceea ce au si ci merita sa circule cu cretinatatile astea de dube. Daca ,,oile" dau navala la aceste dube, inseamna ca asta e limita demnitatii umane la care se poate preta un galatean. Daca li se puneau o troaca de lemn pe 4 rulmenti cum erau acele carucioare ale copilariei noastre, fiti siguri ca alegeau sa mearga cu alea doar ca merg (sic!) mai repede. Oricum vestea este foarte buna.Sunt destui trepanati si foaaarte multi care zic ca ar trebui ca NUMAI SI NUMAI MICROBUZE ar trebui sa ramana in Galati si sa se scoata tramvaiele, troleibuzele si autobuzele caci incurca circulatia. Poftim! Ce sa-i ceri unui asemenea specimen??? NICIUN microbuz nu este dotat cu rampa de acces pentru persoanele cu dizabilitati locomotorii! Oricum tot lotul de dube noi care au preluat stafeta de la celalalt ,,cancer", sunt PROASTE din toate punctele de vedere. Din curiozitate am mers cu unul din ele si deja la prima statie am coborat dupa ce in prealabil i-am izbit usa cu toata forta bratelor mele.De ce?? Pe langa faptul ca nu mi s-a dat bilet si nu mi s-a permis accesul IN FATA in dreapta soferului (loc ce apartine calatorilor), din boxele CD-Player-ului razbatea spre timpanele mele una din cele mai oribile si afoane manele. Si l-am rugat daca e amabil (am vprbit foarte respectuos!) sa schimbe genul de muzica caci nu toata lumea este adepta acestui gen! Mi-a zis foarte zeflemist, ca usa imi e deschisa si sunt liber sa cobor. -am zis caci cobor daca imi da contravaloarea calatoriei. Ce raspuns m-a dat?, Evident, o magarie asa cum l-a dus capul. Atunci,...scuze de gest, i-am smuls cu forta din spira volanului o hartie de 1 RON (pretul pe o calatorie).
Asa ca,...degeaba ne racim gura cu boii astia ca daca o gloata si o turma din toata multimea populatiei din Galati doresc sa mearga cu baia de rufe atunci asta li se pune la dispozitie. Din pacate sunt multi care prefera duba doar pentru ca ajung mai repede la servici, facultate, scoala, piata etc. si prea putin OAMENI care prefera transportul in comun clasic, dar niciun bou din toata gloata de vite nu se intreaba de ce duba merge repede?? Simplu: incalcand regulile de circulatie, mergand cu viteza, facand piruete si punand astfel viata vitelor in pericol!!! Nimeni nu se intreaba!

_________________
,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 15/Oct/2014
Mesaje: 4315
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 24 Apr 2010 14:36:41    Titlul subiectului: 126207 Răspunde cu citat (quote)

Ceea ce ne-a relatat Sergabi28 in postarea de mai sus este corect. Da, cam asa se intampla cu transportul privat de la Galati. Comportamentul soferilor de microbuze este de-a dreptul stanjenitor. Educatia lipseste cu desavarsire... Ieri, o femeie in varsta a intrebat cum poate ajunge intr-o locatie din oras si a fost repezita de sofer, ceva de genul "de ce nu ai intrebat pe altii pana acum, tocmai pe mine ma vezi?". Femeia nici nu a mai putut sa coboare fiindca microbuzul s-a pus in miscare si a trebuit sa plateasca bilet... Si stiti pentru ce?! Pentru o locatie la care microbuzul respectiv nici nu ajungea. Calatorii au prostestat insa li s-a raspuns in aceelasi stil pe care l-a primit si Sergabi28: daca nu va convine, va rog sa coborati. Mi-as dori sa mearga si cei din Primarie sau din Consiliul Local cu microbuzele private si sa vedem daca le va conveni mizeria aruncata in nas de soferi. Domnilor edili, se vede ca dvs nu calatoriti cu maxi-taxi. Aveti probabil masini personale si prin urmare nu va bateti capul cu modul in care se calatoreste la Galati. Vorba principiului: "daca mie mi-e bine de altii nu ma interseaza". Ei bine, ar trebui sa va intereseze fiindca de aia sunteti la carma orasului!
Zilele trecute un sofer se lauda ca e profesionist... Din pacate nu este asa. Daca erai porfesionist ai fi stiut ca oamenii din salon sunt responsabilitatea ta pe timpul calatoriei si nu ai fi facut slalom pe strada Brailei ca un nebun care fuge de la azil. Dar asta e, nimeni nu vede iar daca cineva totusi arunca o privire se loveste de nepasare.
Au venit microbuzele noi insa soferii sunt tot aia vechi, cu metehnele lor de doi lei. Pacat ca nimeni nu vede imbunatatirile de la Transurb, comportamentul soferilor de acolo, grija pe care o au fata de calatori precum si modul prudent de conducere.
Suntem insa intre ciocan si nicovala. Orarul microbuzelor e mai bun ca cel al autobuzelor (s-a avut grija de asa ceva!) si prin urmare, daca te grabesti la munca, ai vreo urgenta sau orice alt fel de problema care nu suporta amanare ai de ales: urci in maxi si te confrunti cu "conduita" de rigoare sau lasi naibii intarzierile si astepti autobuzul...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 24 Apr 2010 19:37:05    Titlul subiectului: 126210 Răspunde cu citat (quote)

Am vazut o emisiune de care am pomenit in alta postare si spunea un invitat ca dubarii trebuie sa dea operatorului SI NU PRIMARIEI 120 de milioane lei vechi pe luna, indiferent daca opereaza pe ruta sau nu. Este scandal pentru ca dubarii vor sa plateasca direct primariei pentru ca operatorii astia (ma refer la aceste firme : SHERR, ACJ, ect) sunt practic sonde de facut bani a unor jmecheri pe care ii cunoasteti cu siguranta. Daca e adevarat zvonul ca vor fi scosi dubarii de pe Brailei asa cum scria in Monitorul, ar fi o lovitura grea pentru proprietarii autovehiculelor sau a celor care au dat 10 mii de euro avans pentru leasing (sunt niste imbarligaturi, increngaturi cu situatia acelui avans sau a masinilor de te iau durerile de cap). Pana la urma cred ca datorita lacomiei acestor operatori, multi privati vor intra in faliment, multi vor iesi in presa sa dezvaluie niste lucruri interesante. Deja au si spus unii fost soferi care si-au dat si numele pe post ca domnul Jalba de la Biroul Transporturi are dube , diversi militieni, persoane cu functii inalte, dar sunt lucruri pe care multi le stiau deja. Sper ca datorita lacomiei lor sa se autodistruga flagelul asta ca pe alte cai nu vad cum s-ar putea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 15/Oct/2014
Mesaje: 4315
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 06 Mai 2010 13:11:04    Titlul subiectului: 126653 Răspunde cu citat (quote)

Au inceput deja sa iasa microbuzele de pe trasee. S-a inceput cu masinile uzate excesiv... cu toate acestea, unii proprietari forteaza nota pana la sfarsitul acestei saptamani. Se spune ca de luni, 10.06.2010, noua distributie urbana va intra in vigoare.
Ieri de exemplu am calatorit cu o duba a carei usa de acces pentru pasageri nu se mai inchidea corespunzator. Cu toate acestea soferul stia ca exista sanse minime sa primeasca vreo amenda in putinul timp ramas la dispozitie in serviciul de functionare al dubei sale. Nimeni nu-si mai bate capul cu verificarile pe ultima suta de metri.
De asemenea, in ultimele luni nu s-a mai intervenit - tehnic vorbind - asupra microbuzelor vechi. O parte au disparut altele inca mai circula. Iar din randul celor care mai circula exista si unele cazuri demne de mila... Masini cu scari de urcare deformate, cu geamuri carpite cu scotch sau folii, scaune care abia se mai tin in elementele de fixare, musama rupta de uzura... Normal, la ce bun sa mai pompezi bani intr-o masina pe care stii ca n-o vei mai utiliza pentru transportul de persoane?! Am vazut insa si un caz interesant, o exceptie care probabil a fost inclusa in lista de 170 de masini supravietuitoare: este vorba de un microbuz care a trecut printr-un RK destul de bun. Nu este el nou insa se prezinta acceptabil pentru locale.
In cursul acestei saptamani vor mai pleca si alte masini. In special cele de generatie veche. Sunt insa si masini ceva mai noi care nu vor mai intra pe trasee.
In fotografia de mai jos prezint un microbuz din generatia veche. Este unul dintre cazurile fericite. Ganditi-va ca altele arata mult mai rau ca urmare a unui serviciu de aproximativ 5 ani, utilizare la "foc continuu" si in conditii excesive.



Utilizata excesiv.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  240.01 kb
 Vizualizat:  de 4308 ori

Utilizata excesiv.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Oct/2014
Mesaje: 5302
Locație: Buzau

MesajTrimis: Sâm 08 Mai 2010 14:19:32    Titlul subiectului: 126736 Răspunde cu citat (quote)

Cum interesele din jurul smenului maxi-taxi sunt uriase iar cei implicati, de la autoritati pana la simplii soferi sunt probabil unsi cu toate alifiile, experti in tot felul de chichite si chitibusuri legislative, ma astept la o smecherie de genul asta: se anunta cu surle si trambite reducerea numarului de dube de pe strazi si cei care detesta aceste improvizatii se vor bucura, luand de bun anuntul si sperand intr-un transoport modern si civilizat. Dar, pe de alta parte, verifica cineva daca ceea ce se anunta se si pune in practica? Ca eu ma astept ca pe strazi sa apara mai multe microbuze decat cele legal autorizate. astfel incat "autoritatile" apar ca si-au facut treaba, calatorii vor avea la dispozitie mai multe dube (decat cele anuntate), iar smecherii de pe dubele-"bonus" vr incasa bani la greu fara ca macar sa plateasca redevente, insa cotizand, desigur, catre "cine trebuie".

Desi "scenariul" meu poate fi o simpla fabulatie, eu ma gandesc ca nu ar strica sa faceti voi, cei din Galati, un "recensamant" al dubelor de pe trasee, cu poze, duba, traseul, data etc; sunt tare curios daca nu veti "gresi" la numaratoare si va vor "iesi"vreo ... 200... Laughing Laughing Twisted Evil

_________________
Harta traseelor si orarele autobuzelor Transbus Buzau.
http://srlbuzau.com/transbus-sa/harta-trasee
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 08 Mai 2010 16:44:22    Titlul subiectului: 126740 Răspunde cu citat (quote)

Sper ca dubarii sa mearga in pierdere, cel putin la inceput, pentru ca oamenii sunt bulversati din cauza noilor trasee. Ce au dat astia prin presa, sunt informatii care nu prea ajuta. Totusi, intr-un articol de presa scria despre cate dube vor fi pe fiecare traseu. Voi deschide luni un topic cu recensamantul dubelor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 15/Oct/2014
Mesaje: 4315
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 08 Mai 2010 22:48:46    Titlul subiectului: 126752 Răspunde cu citat (quote)

Ce spune Catalin Ghita este corect, se merita un astfel de recensamant incepand de luni. Cu aceasta ocazie ne putem exprima si parerile privitoare la fiecare microbuz pozat.
Deja tin sa va anunt ca se va recurge, in viitorul apropiat, la un nou... smen. Este vorba de traseele suspendate - precum Bazinul Nou de exemplu - unde se intentioneaza introducerea curselor conventie. Se pare ca acestea nu vor fi operate (doar) de Transurb ci si de transportatorii privati, in speta cei care au "picat" la licitatie. Se spune ca vor circula in regim de conventie ca vorba aia, un banut in plus nu strica... Deocamdata nu s-a aprobat propunerea asta insa nu cred ca va trece nici prea mult timp pana va primi unda verde... Si daca va fi asa, e clar ca vom "sari" de conventionala cifra 170...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
greentiger



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2010
Mesaje: 63
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 09 Mai 2010 00:19:50    Titlul subiectului: 126755 Răspunde cu citat (quote)

Am observat de inca de marti,miercuri ca unele microbuze private au sus pe geam in loc de traditionala banda rosie cu Star 2005 sau galbena cu ACJ Globe Tour cat si culorile celorlalte firme,o banda mai mica tot de culoarea firmei dar pe care scrie doar traseul microbuzului.Am vazut ca unele microbuze ce le foloseam(uneori cand sunt grabit,am nevoie de ele etc) aveau traseul ce il efectuau,respectiv 84 cu panoul continand principalele statii dar aveau sus acea banda noua de culoare rosie cu traseul 63.Era traseul 84 dar sus banda era cu traseul 63,mai era si traseul 79.Azi am observat ca microbuzul cu care am mers de pe traseul 63 avea banda sus cu traseul 60 de culoare portocalie.Cred ca banda aceea noua este cea cu viitorul traseu pe care il vor efectua de luni.Destul de ciudat sa efectueze un traseu iar pe banda sa scrie alt traseu.Incepand de luni totul se va remedia.Am observat multe microbuze cu traseul 60 in prezent care aveau banda cu traseul 63 si viceversa.
Tin sa precizez ca nu toti soferii de maxi-taxi sunt ''badarani,smecheri si neatenti''.Nu imbratisez transportul cu maxi-taxi,dragostea mea principala raman Cobrele si MAZ-urile pe care le frecventez des.Am intalnit soferi de maxi-taxi,si chiar multisori care erau oameni seriosi,atenti,puneau muzica relaxanta si nu asurzitoare,conduceau cu atentie si dadeau bilete.Nu am mai observat de mult timp o neregularitate la aceste maxi-taxi cel putin traseul pe care il frecventez eu 63 si uneori 84.Singura problema este ca sunt mici si la orele de varf este multa aglomeratie.
Ceea ce am mai observat la microbuzele noi este o canapeluta in spatele microbuzului lunga pe toate suprafata pe care se pot aseza oamenii si este la fel de confortabil ca si pe scaun.Deci locuri in plus.Masinile noi sunt foarte ingrijite si moderne,respectiv confortabile.
Acum sper la un transport local mai civilizat,confortabil si frumos.
Iar Transurbului ii urez cat mai multa longevitate si cat mai multe autobuze noi in stilul MAZ

_________________
Alyn AVALOH

Nihil Sine DEO!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 22/Oct/2014
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 09 Mai 2010 10:30:30    Titlul subiectului: 126759 Răspunde cu citat (quote)

Greentiger, ai idee cat de proaste sunt aceste dube noi fie Mercedes fie Volkswagen? Nu stii.Iti zic eu ca am cateva cunostinte care conduc panaramele astea. Cele mai proaste motoare fabricate vreodata ,,la norma"! Stii,..principiul galetilor de zinc: nu conteaza daca curge conteaza ca...exista! Asa si cu aceste modele noi de dube. Au motoare executate foarte prost, se defecteaza rapid, etc.
In privinta caroseriei,...la fel de prost executata. Ambele branduri, atat Mercedes cat si Volkswagen si-au dat mana fabricand ACEEASI COASHCA doar cu embleme diferite! Dar foarte prost executate. Vom mai discuta peste cateva luni! Veti vedea cum se vor uza usile culisante si cum se va scurge rugina de sub chedere. Veti vedea spoilerele si plasticurile alea negre de pe laterale cum se vor deforma la caldura. Numai sa asteptati sa treaca numai ceva timp si mai vorbim dupa aia. Exact cum s-au fabricat MAZ-urile cu mana ieftina de lucru si la repezeala,...exact si fix la fel s-au produs si jegurile astea de dube.
Greentiger,...tu spui ca ai vazut si soferi demni pe aceste dube...?Nu zic,..or fi,...dar extrem de rar. Mergi frumos la capatul lui 102, la Parcul CFR, si sa vezi marlanimea maxi-taxista. Numai du-te sa-i vezi pe ,,oamenii de jungla"!

_________________
,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 15/Oct/2014
Mesaje: 4315
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 09 Mai 2010 12:05:54    Titlul subiectului: 126763 Răspunde cu citat (quote)

Pe langa Mercedes si Volkswagen mai avem si niste microbuze Ford. Azi le-am vazut pe traseul 75 (foto 1 si 2). Interesant ca itinerariul urmat (capetele de linie si cateva statii mai importante) au fost "tatuate" pe geamurile laterale.

Spuneam cu ceva timp in urma ca avem un microbuz din vechea generatie care a trecut printr-un RK si e posibil sa fie inclus in lotul de 170... Iata ca presupunerea mea s-a adeverit, acesta ruleaza astazi in probe (ca si celelalte microbuze private) iar de luni va intra pe traseul 77 (foto 3). Observati ca in partea de sus a parbrizului a ramas inca autocolantul vechi, cu numarul de parc...



75.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.12 kb
 Vizualizat:  de 4214 ori

75.JPG



75(1).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.95 kb
 Vizualizat:  de 4214 ori

75(1).JPG



77.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  229.4 kb
 Vizualizat:  de 4214 ori

77.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
greentiger



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2010
Mesaje: 63
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 09 Mai 2010 13:04:53    Titlul subiectului: 126767 Răspunde cu citat (quote)

Pe langa Ford,WV si Mercedes,am mai observat prin Micro 39-40,traseul 63 si IVECO-uri noi noute,asemanatoare cu cele vechi dar putin imbunatatite.Am gasit pe internet o fotografie cu IVECO-ul nou,este foarte asemanator cu cel vechi.


iveco_DAILY_FURGONE.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.15 kb
 Vizualizat:  de 4208 ori

iveco_DAILY_FURGONE.jpg



_________________
Alyn AVALOH

Nihil Sine DEO!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 15/Oct/2014
Mesaje: 4315
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 09 Mai 2010 14:42:15    Titlul subiectului: 126770 Răspunde cu citat (quote)

IVECO cel nou... insa in poza postata de colegul greentiger vedem varianta de... marfa. Adica cea originala. Ca pe urma se intra la tuning, se mobileaza salonul cu banchete, se pun geamuri, mocheta rezistenta, sine pentru fixarea banchetelor, perdelute, sistem de iluminare adaptat pentru fiecare loc, bare de sustinere (...) este partea a doua, de fapt una dintre partile lungului proces in care un microbuz de marfa devine microbuz urban cu acte in regula... Dar in fine, e o poveste mai veche pe care fotografia colegului nostru o justifica. In alta ordine de idei, iata cum arata un IVECO iesit din fabrica, original. Daca vreti sa vedeti ce se poate obtine din furgonul orginal, colegul greentiger v-a oferit deja detaliile semnificative: faceti o tura pe traseul 63.
Probabil ca acum tehnica e ceva mai avansata... Se fac adaptari direct din fabrica deci putem spune ca s-a mai renuntat la varianta aia de moda veche, cand bunelu' isi transforma VW-ul de precupet in microbuz de persoane in curtea din spate a gospodariei sale... Chiar si asa, cu licenta de carosare, ideea in sine este rentabila... doar pentru noi, romanii. Noi, care vrem totul cat mai ieftin posibil si oferim celor fruntasi solutii numai bune de exploatare... Oare cei de la VW si Mercedes s-or fi gandit vreodata ca in Romania isi vor putea dezvolta microbuze de 17-22 persoane, prost asamblate si cu mana de lucru destul de ieftina dar care lor sa le aduca castiguri fabuloase? Si culmea, sa mai aiba si succes?!
Ei bine, ie-te-te ca da...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Următoare
Pagina 7 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community