Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele de transport din Iasi si infrastructura adiacenta
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 56, 57, 58  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 25 Mar 2010 00:41:40    Titlul subiectului: 125028

Evenimentul, in editia din 25 martie 2010, a scris:
Plan pentru readucerea tramvaielor în CUG

După renunțarea, în urmă cu peste un an, la transportul electric pe artera Podul Roș - CUG, asigurat până la acel moment de troleibuze, municipalitatea ieșeană intenționează să reintroducă tramvaiele pe această porțiune. „Aceste lucrări vor fi condiționate de cele pe care urmează să le efectuăm la pasajul Nicolina. Urmează ca în cursul acestei săptămâni să primim proiectul privind reabilitarea pasajului Nicolina, să vedem cât va costa acesta și să înglobăm în același proiect și reabilitarea străzii și a liniei de tramvai pe artera Podul Roș - CUG. Ceea ce contează este ca aceste lucrări de reabilitare să nu depășească suma de 22 milioane de euro, cuprinsă în POR Axa I”, a declarat Cosmin Coman, șeful Direcției Programe și Servicii pentru Comunitate din Primărie. (N.P.)


Citat:
în urmă cu peste un an

Peste 4 ani.
Iar pe 3 aprilie marcam trecerea in cel de-al 14-lea an fara tramvaie pe Podu Ros-CUG. Poate ne ajuta Dumnezeu sa oprim aici aceasta sinistra numaratoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2023
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 25 Mar 2010 18:20:00    Titlul subiectului: 125045

Citat:
"Primaria tremura pentru un alt proiect european

Inca un proiect european din cele 8 prioritare incluse in Planul Integrat de Dezvoltare pentru Polul de Crestere (PIDPC) Iasi da semne de slabiciune.
Reabilitarea Axei Sud, Podu Ros-CUG, sta sub semnul intrebarii, intrucat sefii Primariei nu stiu daca se vor incadra in bugetul maxim de 20 de milioane de euro, suma la care este evaluat proiectul. Cele mai mari probleme sunt la pasarela Nicolina, pentru ca nu se stie deocamdata valoarea lucrarilor de reabilitare a acestuia. "Proiectul tehnic pentru reabilitarea pasarelei Nicolina va fi gata la sfarsitul acestei saptamani. Atunci vom sti valoarea lucrarilor si daca ne incadram in suma maxima de 90 de milioane de lei, prevazuta pentru proiect. Este foarte greu sa ne incadram in proiect in conditiile in care numai reabilitarea liniilor de tramvai va costa in jur de 10 milioane euro", a declarat Cosmin Coman, directorul Directiei de Programe si Servicii pentru Comunitate din cadrul Primariei.
Proiectul de modernizare a Axei de Transport Sud prevede reabilitarea liniei de tramvai Podu Ros-CUG, a tramei stradale si a trotuarelor de pe acest tronson.

Alte doua proiecte din cele 8 prioritare incluse in PIDPC sunt in dificultate, respectiv regenerarea urbana a Zonei Cuza Voda si proiectul Autogarii din Tudor Vladimirescu. "

sursa: newsiasi.ro

_________________
http://silviubad.wordpress.com/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
MIXIX



Data înscrierii: 03/Mar/2010
Ultima vizita: 03/Apr/2024
Mesaje: 83
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 26 Mar 2010 14:39:29    Titlul subiectului: Asfaltari linga linie 125066

Pe bulevardele Alexandru cel Bun si Dacia s-a asfaltat pe linga linia de tramvai, in urma unor interventii, dar asfaltarile s-au facut pe stil vechi, adica s-a turnat bitum pina in linia de tramvai. Stie cineva daca se va reveni si se va turna chit mastic, asa cum e normal?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 01 Apr 2010 23:20:46    Titlul subiectului: 125341

Evenimentul, in editia din 2 aprilie, a scris:
RATP a elaborat un nou program de transport pentru ieșeni
Trasee noi, rute modificate

Adoptat în urmă cu șase ani, Regulamentul pentru efectuarea serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate în municipiul Iași va fi înlocuit de unul nou, în care apar unele dintre propunerile exprimate de o firma spaniolă de consultanță, angajată de RATP pentru a identifica soluții vizând eficientizarea activității regiei ieșene

„Nu am împărtășit în totalitate punctele de vedere ale spaniolilor de la Getinsa. De altfel, nici nu puteam pune în practică modificările de trasee propuse de iberici din moment ce nu dispunem de punctele de transbordare sau de trafic nodal care au stat la baza studiului. Prin urmare, s-a decis păstrarea celor mai multe trasee, dar și modificarea câtorva”, ne-a declarat Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP.

Toate modificările în ceea ce privește traseele RATP se referă la autobuze. Deservit până acum de microbuzele Unistil, traseul 6B va fi operat de RATP, cu mijloace de transport de 104 locuri. Cele 9 autobuze puse în circulație în zilele lucrătoare, care se vor succeda la un interval de 7-8 minute, vor urma traseul Piața Dacia – Zimbru – Familial – Subpasaj ACB – Gară – Independenței – Universitate – Triumf – George Coșbuc – Stadion – Rond Copou – Seminarul Teologic – Terasa Breazu.

A doua modificare se referă la traseul 19, care nu va mai circula prin Canta, oprindu-se la Billa: complex Billa – Gară – ACB – Pod Piatră – Pod Cantemir – Podu Roș – Casa Sindicatelor – Pasaj Bucium – cămine CUG – Depozite – Liceul CUG – blocuri Cetățuia – Rond CUG.

Și traseul 28 va fi scurtat, în sensul că autobuzele vor întoarce la Triumf, în loc de Rond Agronomie.

O modificare importantă se referă la traseul 41B, acesta fiind singurul care va ajunge la blocuri Ciurea (anterior, acest punct era atins de microbuzele de pe traseul 14 sau mașinile Unistil de pe traseul 27). Pe de altă parte, traseul 41B a fost scurtat, autobuzele întorcând la Triumf, în timp ce traseul 46 va avea ca punct terminus Han Trei Sarmale, în loc de Bucium.

Apar și rute noi. Astfel, 43B, extensia traseului 43 (Rond Păcurari – Rond CUG) devine traseul 42 și va circula pe ruta Rond CUG – Bl. Cetățuia – Liceul CUG – Depozite - Cămine CUG – Pasaj Bucium – Casa Sindicatelor – Țesătura (Sinta) – Școala „I. Ghica” – Splai Bahlui (RATP) – T. Vladimirescu – Bucșinescu – Elena Doamna – Tg. Cucu – Independenței – Universitate – Triumf.

Un alt traseu nou este 103, care înlocuiește traseul 29. Rămas în operarea SC Unistil, acesta va avea o lungime de 11,8 km, pe ruta Baza 3 – Mittal Steal – Agmus – Tehnoton – Ceramica – IVV – Blocuri Tomești.

În fine, traseul 121 al Unistil va deveni 47, traseul rămânând neschimbat.

Reprezentanții RATP au prins în programul de transport și traseul de tramvai 8, care va fi reactivat în momentul în care se vor încheia lucrările de la Hala Centrală, iar tramvaiele de pe traseele 1 și 13 vor reveni pe ruta veche, circulând pe Strada Palat – Pd. Roș – Baza 3. (T.D.)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 06 Apr 2010 17:12:06    Titlul subiectului: 125488

Am vazut astazi un reportaj la televizor referitor la modificarile traseelor de transport unde printre altele se preciza ca tramvaiul 7 va circula doar pana in Targu Cucu. Mai stie cineva ceva de acest lucru?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2021
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 07 Apr 2010 11:40:47    Titlul subiectului: 125515

Asa am gasit si eu in presa on-line, insa sper sa se razgandeasca, pt ca era un mijloc de transport foarte important pentru cei din Tudor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Apr 2010 12:14:34    Titlul subiectului: 125517

Este cam singura legatura directa intre campus si Gara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 1006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 16 Apr 2010 16:09:48    Titlul subiectului: Noul plan de transport 125897

In ce data va intra in vigoare noul plan de transport? Care ar fi pasii ce trebuie urmati in vederea reintroducerii tramvaielor pe A.Panu (dupa terminare pasajului HC)?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 16 Apr 2010 22:17:14    Titlul subiectului: 125909

1. Inca se poarta discutii.
2. Pentru redeschidere e nevoie de reabilitare, care necesita o sursa de finantare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 1006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 17 Apr 2010 16:14:06    Titlul subiectului: 125934

1) Noul plan de transport trebuie aprobat de CLM? Sa speram ca nu va iesi ''sfartecat'' si fara fond!
2) Din discutiile care se poarta "in spatele usilor mai mult sau mai putin inchise" cum se doreste a se pune in practica reabilitarea celor doua obiective(traseul fostului tramvai 9-zonele CUGII-Pd.Ros respectiv Pd.Ros-Elena Doamna), in doua etape distincte(fiecare find de 6-12 luni),sau se va lucra complementar (lucrarile intinzandu-se de la CUGII pana la Hotel Europa, inlocuindu-se reteaua de fir-contact,calea de rulare si reabilitandu-se Pasarela Nicolina?)---Fondurile "nu se vad la orizont" inca dar un plan initial ar trebui totusi sa existe!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 17 Apr 2010 20:35:30    Titlul subiectului: 125940

Nu este vorba despre usi inchise, informatiile necesare se gasesc in arhivele online ale ziarelor locale si pe pagina primariei.

Tronsoanele Triumf-Agronomie si Podu Ros-CUG sunt cuprinse in cadrul a doua proiecte din cele opt selectate din setul de proiecte al Planului Integrat de Dezvoltare pentru Polul de Crestere Iasi pentru obtinerea finantarii prin Programul Operational Regional, Axa Prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - potentiali poli de crestere (cu o componenta de finantare nerambursabila din Fondul European de Dezvoltare Regionala, unul din Fondurile Structurale ale Uniunii Europene). Astfel:
- reabilitarea liniei de tramvai Podu Ros-CUG face parte din proiectul "Dezvoltare si reabilitare artera functionala Sud - municipiul Iasi"
- reabilitarea liniei de tramvai Triumf-Agronomie face parte din proiectul "Dezvoltare retea rutiera in zona culturala, istorica si turistica a municipiului Iasi"
Sper din tot sufletul sa nu se piarda "trenul" obtinerii finantarii pentru proiectele depuse...

Reabilitarea liniei de tramvai Elena Doamna-Palat se dorea a fi inclusa din nou pe finantare BERD - o suplimentare a imprumutului initial. Deocamdata sunt de rezolvat o serie de probleme care deriva din prevederile contractului initial cu BERD. Deci, eu unul nu stiu acum care va fi soarta finantarii pentru Elena Doamna-Palat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2021
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 20 Apr 2010 10:14:50    Titlul subiectului: 126046

Despre portiunea dintre Liceul National si BCU se stie daca va fi prinsa in proiectul cu finantare europeana unde este inclusa portiunea Triumf - Agronomie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 1006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 20 Apr 2010 13:13:20    Titlul subiectului: Traseul 6b la RATP! 126063

Cand vor fi introduse autobuzele RATP spre Breazu, exista o data certa? (ce tip ar fi util in aceasta zona?
In editia din data de 2 aprilie a.c. s-a relatat despre aceste schimbari, vehiculandu-se folosirea unor autobuze cu 104 locuri, detine RATP asemenea mijloace sau se va apela la "inchirierea" de autobuze de la Unistil, cum s-a facut si pentru traseul 41 pentru scurt timp?)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 20 Apr 2010 18:47:51    Titlul subiectului: 126076

cristian a scris:
va fi prinsa in proiectul cu finantare europeana unde este inclusa portiunea Triumf - Agronomie?

Nu.

sanducosmin92 a scris:
vehiculandu-se folosirea unor autobuze cu 104 locuri

31+73.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 1006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 20 Apr 2010 21:29:46    Titlul subiectului: RATP pe traseul 6b 126084

Multumesc pt raspunsurile la intrebarile anterioare!O nelamurire:in definitiv ce marca de autobuz va fi folosita pe acest nou traseu ce va fi gestionat de catre RATP Iasi(din cate stiu autobuzele MAZ 103 nu se incadreaza in formula 31+73,ele avand 26+72+1);Presupunere:sa fie vorba de Renault R312,ce au intr-adevar 31 locuri "pe scaune",mai ales ca acestea sunt dotate cu sistem GPL montat prin programul Civitas(traseul avand o parte comuna Culoarului Civitas )??
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 24 Apr 2010 18:53:07    Titlul subiectului: 126212

radub a scris:
cristian a scris:
Despre portiunea dintre Liceul National si BCU se stie daca va fi prinsa in proiectul cu finantare europeana unde este inclusa portiunea Triumf - Agronomie?
Nu.
Imi cer scuze pentru greseala, a fost inclusa initial pe extensie BERD, dar a fost trecuta in final in proiectul "Dezvoltare retea rutiera in zona culturala, istorica si turistica a municipiului Iasi" (unde e si Triumf-Agronomie), pentru finantare prin POR.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 10 Mai 2010 10:25:12    Titlul subiectului: 126819

Nu stiu daca a mai observat cineva , probabil ca da, dar personal mi se pare ca tramvaiele inca merg cam incet in general. Chiar si pe portiunile nou reabilitate in afara de portiune Billa - Canta(si nici aici tot timpul) vatmanii nu se prea incumeta sa mearga prea tare. De exemplu intro zi urcasem intr-un 7 de la gara , strada Garii era perfect goala si totusi vatmanul melancolic nu a depasit 20 km/h pana la Colegiul National. O data cu reabilitarea era normal sa creasca confortul dar sa si scada durata unei calatorii ceea ce nu prea mi se pare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ovidiu



Data înscrierii: 19/Iun/2009
Ultima vizita: 12/Feb/2024
Mesaje: 33
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 10 Mai 2010 16:53:41    Titlul subiectului: 126838

Pe linia reabilitata de pe bd. Nicolae Iorga, dupa gara Nicolina, se creste viteza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Bogdan A.



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 07/Aug/2023
Mesaje: 70
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 11 Mai 2010 00:34:50    Titlul subiectului: 126855

Eu parcă-mi amintesc că pentru Cuza-Vodă există o decizie judecătorească care obligă RATP-ul să păstreze o viteză de maximum 20 km/h pe acea stradă. Presupun că ceva similar e aplicat și pentru zonele dintre Tg. Cucu și Teatru, unde sînt ceva clădiri cam vechiuțe, și pe zona de pe Strada Gării și prin Piața Unirii cred că există probleme cu evitarea accidentelor, avînd în vedere că pe Strada Gării există 2 treceri de pietoni la intervale apropiate, intrarea în Arcu spre Piața Unirii se face printr-o curbă destul de strînsă cu macaz la ieșire, și există și un trafic destul de aglomerat pe acolo; în Piața Unirii oricînd se poate întîmpla să apară vreun nebun din stînga care să intre în calea tramvaiului fără să se asigure și să facă o istorie, plus există macazul automat acționat prin accelerare (și, evident, trebuie să se frîneze aproape complet înaintea lui - deh, ce să-i faci dacă nu s-a putut găsi un mijloc mai automatizat de schimbare a macazului fără necesitatea frînării pînă aproape de staționare?).

Unde se poate, tramvaiele merg tare. De exemplu, de cîte ori am fost spre/dinspre Alexandru am văzut că pe pasarelă se merge cu viteză. În Alexandru, la fel, se ating viteze mari. În alte zone reabilitate n-am mai mers atît de des cît să trag o concluzie, dar chiar și faptul că în zonele centrale curbele nu sînt înclinate, cum erau inițial, pentru a anula forța centrifugă, mă face să cred că regimul actual a fost prevăzut de la bun început.

...Asta, sau pur și simplu s-a uitat că ar trebui înclinată șina la curbe. Smile

Disclaimer: nu vorbesc decît în calitate de călător.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Scumpete



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 16/Aug/2021
Mesaje: 31
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 12 Mai 2010 20:42:53    Titlul subiectului: 126948

Igor, fara suparare, dar mai uita-te si pe geam cand calatoresti si ai sa observi ca sunt pe stalpi semne de restrictie de viteza de 10 km/h sau 20 km/h incepand din statia de la Billa si pana in Tg. Cucu. Aceste semne sunt puse specific pentru tramvaie (este in cel putin un loc unde are semn aditional ce specifica acest lucru). Cine se incumeta sa mearga mai repede va merge pe pielea lui.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 19 Mai 2010 12:34:58    Titlul subiectului: 127275

radub a scris:
radub a scris:
cristian a scris:
Despre portiunea dintre Liceul National si BCU se stie daca va fi prinsa in proiectul cu finantare europeana unde este inclusa portiunea Triumf - Agronomie?
Nu.
Imi cer scuze pentru greseala, a fost inclusa initial pe extensie BERD, dar a fost trecuta in final in proiectul "Dezvoltare retea rutiera in zona culturala, istorica si turistica a municipiului Iasi" (unde e si Triumf-Agronomie), pentru finantare prin POR.


Buna ziua Iasi a scris:
Primaria a mai trimis un proiect la Agentia Regionala Nord-Est
Miercuri, 19 Mai 2010

Municipalitatea ieseana a trimis astazi la Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord-Est inca un proiect european inclus în Planul Integrat de Dezvoltare Urbana a Polului de Crestere Iasi (PIDPC), in vederea accesarii finantarii nerambursabile. Este vorba despre cel care se refera la reabilitarea si modernizarea infrastructurii rutiere în zona culturala, istorica si turistica în Municipiul Iasi. Proiectul “Dezvoltare retea rutiera în zona culturala, istorica si turistica a municipiului Iasi” are o valoare de 87,5 milioane lei, scopul fiind refacerea infrastructurii din zona centrala a orasului, din Copou pana în zona din jurul Palatului Culturii. Prin acest proiect se doreste punerea în valoare a obiectivelor turistice din municipiul Iasi, precum si cresterea economica a acestei zone.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 1006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 24 Mai 2010 10:19:19    Titlul subiectului: Calea de rulare Podul de Piatra-Podu Ros 127458

In zona Podu Ros Blocul PNL-am observat la nivelul caii de rulare pe aproximativ 15 cm "infundarea" sinei cu nisip; acelasi fenomen si la trecerea de pietoni din dreptul blocului BRD (statia de tramvai-Podu Ros). Aceasta "infundare" poate avea repercursiuni asupra modului de comportament in trafic a tramvaielor?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 1006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 14 Iun 2010 06:26:12    Titlul subiectului: 128336

http://www.ziaruldeiasi.ro/local/ratp-reia-circulatia-tramvaielor-pe-traseul-11~ni6eom

RATP reia circulatia tramvaielor pe traseul 11

AUTOR: CRISTIAN ALBU

Masura intra in vigoare de astazi. Reprezentantii regiei de transport au specificat ca se va circula putin mai greu, din cauza faptului ca pe calea de rulare a tramvaielor vor circula si masinile.

"Va fi putin mai greu pentru ca circulatia auto este deviata tot pe sina de tramvai. Vom vedea cum vom colabora si cu cei de la Politia Rutiera, pentru a ne ajuta cu dirijarea traficului", a mentionat Adrian Mihai, purtatorul de cuvint al RATP.

Tot de astazi, regia trece la programul de vara. Acest lucru inseamna ca traseele sint deservite de mai putine mijloace de transport in comun.

Oficialii RATP au specificat ca s-a micsorat numarul microbuzelor, autobuzelor si tramvaielor care circulau suplimentar la orele de virf.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 1006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 14 Iun 2010 16:54:21    Titlul subiectului: infra 128362

www.curierul-iasi.ro. a scris:
Coridorul “Green Light” pentru autobuze va fi gata luna aceasta

http://curierul-iasi.ro/coridorul-%E2%80%9Cgreen-light%E2%80%9D-pentru-autobuze-va-fi-gata-luna-aceasta-392

"Primăria Municipiului Iași a semnat contractul pentru montarea echipamentului necesar activării a 15 intersecții semaforizate de pe coridorul CIVITAS, care va asigura mijloacelor de transport în comun și de intervenție prioritate de tip “green light” pe tronsonul cuprins între campusul Tudor Vladimirescu și Rondul Agronomie din Copou.

Firma UTI Traffic București va monta 52 de camere de tip radar în intersecțiile Splai Bahlui Mal Drept – bdul T. Vladimirescu, bdul Chimiei – bdul T. Vladimirescu, Aleea Prof. Ghe. Alexa – bdul T. Vladimirescu, str. Vasile Lupu – bdul T. Vladimirescu, str. Elena Doamna – str. Ghica Vodă, str. Elena Doamna – str. Sărăriei, str. Stihii, bdul Independenței – str. I.C. Brătianu, str. M. Eminescu, bdul Independenței – str. V. Alecsandri, bdul Independenței – str. V. Conta, bdul Carol – str. Toma Cozma, bdul Carol – trecerea pietoni Universitate, bdul Carol – trecere pietoni str. Ghe. Asachi, str. Cuza Vodă – str. I.C. Brătianu și în Rond Eminescu în cadrul unui contract în valoare de 238.387,8 lei fără TVA.

Într-o primă etapă vor fi montate 75 de GPRS-uri pe mijloacele de transport. În perioada următoare vom pregăti terenul, iar luna aceasta vom da ordinul de începere a lucrărilor de montare a camerelor pe acest coridor, lucrări care vor trebui să se finalizeze în termen de 10 zile de la ordinul de începere. Firma contractantă va veni cu un soft care va fi montat în clădirea DSPM, la care vor fi cuplate camerele de tip radar de pe coridorul Civitas. Timpul de verde se va opri cu o secundă sau mai mult în funcție de numărul de mașini care va veni spre semafor. Camerele care vor fi montate pe acest coridor verde vor transmite către soft un semnal pentru menținerea culorii verde, în funcție de trafic sau de apariția unui mijloc de transport public”, a declarat Cosmin Coman, directorul Direcției de Programe și Servicii pentru Comunitate a municipalității ieșene.

Reamintim că noul sistem de tip “green light” face parte din proiectul european Civitas Arhimedes, în valoare totală de aproximativ 4,7 milioane de euro, iar obiectivele acestui proiect sunt promovarea și introducerea unor măsuri pentru un transport urban durabil, cât și introducerea unor pachete complete de măsuri tehnologice în domeniul energiei și transportului.

Municipiul Iasi face parte dintr-un consorțiu european alături de Aalborg (Danemarca), Brighton (Marea Britanie), San Sebastian (Spania), Monza (Italia) și Usti nad Labem (Cehia)"
.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 14 Iun 2010 23:06:39    Titlul subiectului: 128382

Astazi (de fapt, deja e "ieri") a venit si momentul sa vedem tramvaie circuland in aceeasi perioada pe intregul rond din Tatarasi Nord.


IMG_4540.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.31 kb
 Vizualizat:  de 14529 ori

IMG_4540.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 56, 57, 58  Următoare
Pagina 14 din 58

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community