Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
2009
Data înscrierii: 24/Feb/2009 Ultima vizita: 22/Aug/2014 Mesaje: 62
|
Trimis: Sâm 17 Apr 2010 10:13:21 Titlul subiectului: |
125912 |
|
Și să înțeleg că după terminarea noului acces se apucă de spart și următorul planșeu spre stația de tramvai, nu?
|
|
Sus |
|
|
armyuser
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 18/Mar/2012 Mesaje: 24 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 21 Apr 2010 18:03:13 Titlul subiectului: schița stației Titan |
126115 |
|
Pentru documentarea ideii că existau planuri pentru un pasaj pietonal aferent stației de metrou Titan, am inclus o schiță publicată imediat după darea în folosință a tronsonului 2 din M1.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
469.14 kb |
Vizualizat: |
de 14703 ori |
|
_________________ armyuser.blogspot.com |
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Joi 29 Apr 2010 10:29:57 Titlul subiectului: |
126392 |
|
Si iata cum arata zona de intrare in PV2 dupa inca 10 zile:
- spatiul unde se vor instala noile scari a fost deschis;
- se pregateste montarea efectiva a scarilor;
- a inceput placarea cu gresie a pasajului vechi si a noului spatiu pentru public;
- scarile de coborare pana la nivelul statiei PV2 au fost deja instalate si se fac ultimele probe pentru punere in functiune; de remarcat usa de acces catre spatiul tehnic de sub aceste scari a fost desfintata si acoperita, accesul facandu-se acum printr-un chepeng aflat in partea de sus a scarilor - nivelul pasajului pietonal pe sub Bd Lascar Catargiu).
Oare unde se va monta noul acces (cu taxarea) in statie?
Descriere: |
Aici era fosta usa de acces la spatiul tehnic |
|
Mărime fișier: |
60.78 kb |
Vizualizat: |
de 14486 ori |
|
Descriere: |
Noul spatiu public, vedere spre partea dreapta |
|
Mărime fișier: |
81.13 kb |
Vizualizat: |
de 14486 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.62 kb |
Vizualizat: |
de 14486 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 29 Apr 2010 11:55:18 Titlul subiectului: |
126400 |
|
,,
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
397.12 kb |
Vizualizat: |
de 14469 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
cavver
Data înscrierii: 07/Sep/2008 Ultima vizita: 28/Aug/2011 Mesaje: 13 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 29 Apr 2010 19:49:31 Titlul subiectului: |
126418 |
|
O scara a fost instalata deja in PV2 .
|
|
Sus |
|
|
zombie_ro
Data înscrierii: 30/Mar/2010 Ultima vizita: 07/Noi/2013 Mesaje: 62 Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov
|
Trimis: Vin 30 Apr 2010 21:25:36 Titlul subiectului: |
126458 |
|
La Universitate, intrarea dinspre Intercontinental, au scos scarile rulante din interior, alea lungi ... abia acum am vazut...deh, nu ma prea plimb pe tronsonul ala.
In Iancului inca nu au terminat de montat noile scari rulante de la suprafata.
Am apucat sa vad si eu "mestereala" de la PV : cam foarte aproape de iesire este vestibulul ala cu acces la peroanele PV2 .... nu stiu unde mai incap taxatoarele ... poate doar in partea de sus a scariilor din pasajul de legatura.
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Vin 30 Apr 2010 21:44:13 Titlul subiectului: |
126461 |
|
Acelasi lucru s-a intamplat si cu cele de la Piata Unirii 2, cele de la peron la vestibulul superior.
Ceea ce este interesant, este ca joi dimineata, la statia Universitate, existau doar doi muncitori la scara rulanta, din care unul mesterea cateva cabluri la noul panou de alimentare al viitoarelor scari, iar cel de-al doilea mesterea de zor un rebus pe un scaunel...fara nicio jena.
Scarile rulante de la pasajul Universitatii au fost si ele reparate, din cate am auzit, ele au fost defectate datorita apei scurse la motoarele de tractiune...de bine ce au fost refacute scarile fixe si rulante in calitate tipic romaneasca...
|
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 12 Mai 2010 15:58:53 Titlul subiectului: hhhh |
126935 |
|
Intre NG si NG2 trecerea se face printr-un tunel ca la Unirii, sau trebuie sa iesi la suprafata?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 12 Mai 2010 17:06:15 Titlul subiectului: |
126942 |
|
NG 1 si NG 2 e foarte mult spus, practic este o singura statie cu 3 linii, nici nu stiu de ce apare denumirea de NG 2. Exact ca la Basarab, unde este o singura statie cu 4 linii. Ca sa ajungi la linia 3 de la NG, asa zisa NG 2, trebuie sa urci vreo 20 de trepte in cadrul aceleasi statii.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 12 Mai 2010 19:28:46 Titlul subiectului: |
126947 |
|
ByOnu a scris: | Intre NG si NG2 trecerea se face printr-un tunel ca la Unirii, sau trebuie sa iesi la suprafatza? | In nicio statie unde se schimba metroul nu se iese la suprafata.... ... Nici macar la GdN, unde din pacate trebuie sa validezi alta cartela ...Practic la NG peronul nou numit pompos NG2 ar fi la nivelul "balconului" si al validatoarelor de cartele de la Unirii1, daca iti este cunoscuta aceasta statie.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Grigorie
Data înscrierii: 05/Feb/2009 Ultima vizita: 10/Iul/2011 Mesaje: 43 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 17 Mai 2010 15:17:18 Titlul subiectului: |
127169 |
|
Astazi, 17 mai 2010 a fost data in folosiinta noua transbordare de la Piata Victoriei 1 la Piata Victoriei 2, astfel ocolindu-se vechea transbordare ce presupunea urcarea si coborarea inutila a unor scari. De mentionat ca un procent de 95% din trecatori inca utilizau vechea transbordare nefiind informati de deschiderea celei noi... Mai multi oameni treceau de la PV2 la PV1 decat invers. Ce-i drept, panourile sunt deja montate, nu mai exista vreun zid de tabla ceva, dar e greu sa te uiti in jurul tau. In continuare poze:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.72 MB |
Vizualizat: |
de 13992 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.79 MB |
Vizualizat: |
de 13992 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.75 MB |
Vizualizat: |
de 13992 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.67 MB |
Vizualizat: |
de 13992 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.74 MB |
Vizualizat: |
de 13992 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Metamorph
Data înscrierii: 01/Noi/2009 Ultima vizita: 27/Iul/2012 Mesaje: 3 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Lun 17 Mai 2010 18:52:33 Titlul subiectului: Informare |
127179 |
|
Am trecut azi in jurul orei 12:30 pe acolo si mentionez faptul ca atat pe peroane cat si in garniturile de metrou sa faceau anunturi vocale cu privire la darea in folosinta a noilor escalatoare si noului acces.Nu stiu daca acest lucru s-a intamplat doar atunci o perioada scurta sau inca persista.In anunt se preciza ca darea in folosinta a avut loc astazi, incepand cu ora 12:00.
|
|
Sus |
|
|
Reactor
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 08/Dec/2013 Mesaje: 118 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 17 Mai 2010 19:18:41 Titlul subiectului: Re: Informare |
127180 |
|
Metamorph a scris: | Nu stiu daca acest lucru s-a intamplat doar atunci o perioada scurta sau inca persista. | La cateva ore dupa, inca se anunta.
Oricum, este cea mai folositoare treaba facuta de Metrorex din ultimul timp, si decizia realizarii acestui nou acces va fi salutata de multi calatori. Cred ca ne bucuram cu totii ca se mai imbunatateste cate ceva.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 17 Mai 2010 19:40:36 Titlul subiectului: |
127181 |
|
Deci pana la urma nici urma de lift asa cum erau siguri unii...
In mod cert este o mare realizare. Ar mai trebui scari rulante la Unirii 2 (altele decat cele care sunt acum inlocuite, in genul cum au facut la Unirii1), si, bineinteles, poate cea mai arzatoare problema, un nou pasaj de corespondenta acolo...
Apropo, oare cat mai au de gand sa pastreze aspectul lugubru al statiei Unirii2 fara plafon ??
|
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Joi 20 Mai 2010 14:54:39 Titlul subiectului: |
127330 |
|
E foarte frumoasa si utila noua trecere intre cele doua statii.
Pentru cresterea calitatii calatoriei cu metroul ar trebui insa sa mai creasca numarul de iesiri, de exemplu o iesire pe coltul intersectiei cu Buzesti ar fi char ceva de laudat. Partea aceea a Pietei Victoriei e cam vaduvita la capitolul asta, toate accesele fiind in partea de est.
Nu mai zic de alte statii care au ramas cu un singur acces, cum ar fi Brancoveanu sau Tineretului, unde sunt de traversat bulevarde late, de pesoane batrane si/sau copii, deci un pericol potential.
Daca ar fi facute cu cap nici nu ar necesita cresterea numarului de pesonal, ci ar folosi actualele puncte de taxare.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 20 Mai 2010 16:07:03 Titlul subiectului: |
127333 |
|
Intr-adevar este o problema, dar asa cum s-a discutat trebuia sa mai existe cel putin inca o iesire, aceea de la Calea Victoriei. Insa nu stim din ce motive (posibil legat de modificarea traseului fostei M3 si modificarile de la GdN) nu a mai fost executata.
Pana la Buzesti s-ar putea sa fie un pic cam mult, depinde de configuratia statiei PV2 si de ce exista in subteran. Tehnic cred ca este posibil. Andrei11 parca spunea ca avea informatii si despre o iesire proiectata in acea zona..
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Joi 20 Mai 2010 21:42:14 Titlul subiectului: |
127342 |
|
Am observat acum doua zile ca cele doua accese catre subteranul pasajului de la Victoriei (cele de langa Guvern spre Spitalul Gr Alexandrescu) au fost refacute complet si sunt accesibile.
Auzisem la un moment dat ca RATB ar muta statiile de la capetele pasajului, astfel incat sa fie la mijlocul pasajului - comasarea capetelor intr-o statie centrala...
Se mai stie ceva despre acest lucru?
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 27 Mai 2010 21:05:40 Titlul subiectului: |
127608 |
|
Noul pasaj de corespondenta de la Piata Victoriei,
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1008487&page=11
Arata destul de bine, desi nu-mi place un lucru - indicatorul de deasupra turnichetilor, unde ar fi trebuit sa puna magistralele una sub alta cu indicarea directiilor (unde merge fiecare linie) cat si a directiei de indrumare (sagetile) - cu ce ma incanta "peron 1-2" ca sunt statii separate si trenurile nu vin la acelasi nivel ca la Basarab.? Asa au chinuit lucrurile lasand un nejustificat spatiu alb; macar de ar fi facut segmentele de linii egale.
Ar fi fost mai bine asa.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
147.51 kb |
Vizualizat: |
de 13475 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
159.69 kb |
Vizualizat: |
de 13475 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
179.06 kb |
Vizualizat: |
de 13475 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.81 kb |
Vizualizat: |
de 13475 ori |
|
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 06 Iun 2010 09:16:45 Titlul subiectului: |
128001 |
|
Are cineva idee ce reprinta ceea ce am incercuit ? Face parte din statia Izvor?
Sursa http://tramclub.org/viewtopic.php?t=8206
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
30.37 kb |
Vizualizat: |
de 13199 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Dum 06 Iun 2010 11:00:15 Titlul subiectului: |
128006 |
|
Daca nu ma insel, aceea este o fosta substatie de transformare electrica a magistralei. Aceasta a fost utilizata la primul tronson de metrou, fiind desfiintata odata cu marirea si modificarea retelei.
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 06 Iun 2010 19:27:53 Titlul subiectului: |
128023 |
|
Mai bine zis desfiintata cu ocazia marilor demolari pentru Casa Poporului, moment care coincide cu aparitia unor mici spatii tehnice la capatul peroanelor, spre Unirii (usile rosii). Desi in plan are doua accese, mi-amintesc ca multa vreme a functionat un singur acces, cel acoperit si cu scara rulanta.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 07 Iun 2010 08:36:31 Titlul subiectului: |
128042 |
|
Substatia asta de transformare era constructie supraterana sau subterana?
|
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Lun 07 Iun 2010 21:29:11 Titlul subiectului: |
128070 |
|
Din ce stiu eu, substatia era subterana.
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 08 Iun 2010 08:41:47 Titlul subiectului: |
128079 |
|
Oare sa aiba legatura cu chestia asta ..?
Sursa http://www.gandul.info/reportaj/epoca-aur-metroului-853426
Citat: | Nici măcar ușița roșie de fier din stația Izvor, ce dădea într-un tunel proiectat special pentru Nicolae Ceaușescu, care lega metroul de subteranele Palatului Parlamentului, n-a fost folosită vreodată, pentru că Revoluția i-a prins pe muncitori încă săpând la tunel, așa că a fost abandonat și intrarea de 2 mp sigilată de o firmă ulterior. Superficial bineînțeles, fiindcă în 2006 apele din subteranele Palatului Parlamentului au trecut prin beton ca prin burete, inundând stația Izvor. |
|
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Mar 08 Iun 2010 19:52:26 Titlul subiectului: |
128096 |
|
Nu cred, pentru ca in desen nu apare nicio continuare. Iar o constructie de acest gen nu cred ca ar aparea pe o schema in genul celor prezentate mai sus.
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
|