Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de tramvai din Braila
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 11 Sep 2009 08:16:50    Titlul subiectului: 116675

Incepand cu anul 2010 jumatate din infrastructura de tramvai din Braila va intra in reabilitare! Razz Primarul Municipiului Braila a afirmat ca daca toate licitatiile decurg conform planurilor anul viitor se va incepe reabilitarea liniei de tramvai de pe Bd. Dorobanti, Calea Calarasi(de la P-ta Dorobanti pana la Bd. Independentei) si Calea Galati(de la intersectia cu Bd Dororbanti pana la Pod)dar si Podul Brailita.Pe mine ma bucura ca Braila va avea in curand o mare parte din linia de tramvai modernizata dar sunt tare ingrijorat de scoaterea temporar a tramvaielor, tramvaie ce trebuie inlocuite pe perioada lucrarilor cu autobuze , autobuze care trebuiesc cumparate sau inchiriate de la o societate ce ofera astfel de servicii. Alta problema ce va aparea datorita reabilitarii liniilor de tramvai si a Bulevardelor pe care sunt tramvaie este crearea de ambuteaje deoarece anul viitor Braila va arata ca un santier iar autobuzele vor avea rute ocolitoare si intarzieri.Tot acest cosmar poate fi evitat daca se va aface un grafic al lucrarilor si de ce nu un nou sisitem de trasee al autobuzelor adaptat noilor provocari!
_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 14 Dec 2009 14:44:58    Titlul subiectului: 121232

Macazul de la curba de intoarcere a Depoului Radu Negru (sensul spre oras) a fost schimbat acum o saptamana datorita deraierilor ce erau tot mai dese .Din cate am observat astazi(14.11.2009) lucrarile erau aproape gata , munictorii punand piatra cubica in locul interventiei.


macaz Radu Negru.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.3 kb
 Vizualizat:  de 27789 ori

macaz Radu Negru.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 18 Dec 2009 08:08:47    Titlul subiectului: 121394

Miercuri (16.12.2009) lucratorii Braicar S.A. au avut de lucrur cu macazurile de la F-ca de covoare,P-ta Dorobanti si Calea Galati, unde dupa ce acestea erau curatate veneau cei de la deszapezire si le stricau lucrarea.Un astfel de incident am vazut in P-ta Dorobanti unde un plug a astupat macazul ce desparte linia 21 de liniile 22 si 23. Drept urmare la venirea unui tramvai vatmanul a scos repede o firma si a inceput cu un om de la salubrizare aflat prin zona sa deszapezeasza macazul. Aceasi intamplare s-a mai repetat de vreo doua ori tot in acelasi loc si tot cu acelasi plug, dar atunci erau si cativa lucratori ai Braicar S.A. ce au curatat repede locul.


P1090669.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.04 kb
 Vizualizat:  de 27732 ori

P1090669.JPG



P1090707.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.05 kb
 Vizualizat:  de 27732 ori

P1090707.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
katalin



Data înscrierii: 11/Noi/2009
Ultima vizita: 16/Noi/2013
Mesaje: 79
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 29 Ian 2010 12:06:15    Titlul subiectului: infrastructura de tramvai 122860

Se mai stie cand incepe modernizarea bulevdului Dorobanti?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 29 Ian 2010 12:11:41    Titlul subiectului: 122862

Licitatia privind modernizarea Bulevardului Dorobanti a fost anulata din cate am citit in ziar , instanta acceptand contestatia facuta de firmele ce au pierdut deci licitatia se va relua.Despre acest proiect as prefera sa vorbim cand va incepe efectiv deoarece fiind multi bani la mijloc se vor face contestatii si vor mai fi amanari.Sa nu uitam ca despre acest priect se tot vorbeste din 2005 si pana in prezent nu avem rezultate , lucru ce ma face sa cred ca nici in aceasta primavara nu vor incepe lucrarile!
_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 16 Feb 2010 08:20:23    Titlul subiectului: 123746

Uzura liniilor creează probleme BRAICAR

Data: 16.02.2010 Autor: Constantin IONESCU

"Sâmbătă, pe strada C. Negruzzi, pe linia de ieșire din Vidin spre oraș și în curba de la str. Walter Mărăcineanu, linia de tramvai a cedat - fiind nevoie de aproape două ore pentru remediere. Între timp, s-au asigurat autobuze pentru călători. Din discuția cu dl. ing. Costel Cireașă (director tehnic SC Braicar) rezultă că fenomenul s-a datorat uzurii foarte avansate a liniei exterioare (“ciupercii” acesteia) precum și lipsei dalelor din beton pe firul în cauză. Reabilitarea liniei costă foarte mult dar prin modernizarea de pe B-dul Dorobanților se va creea posibilitatea folosirii unor șine mai puțin uzate, de aici. Puncte critice rămân în continuare: rondoul de la Pod Brăilița, Calea Galați/Dorobanți, Călărași/Griviței etc., iar în aceste zone amintite trebuie atenție (restricție) și la mașinile de trafic greu care le tranzitează."

sursa: http://www.arcasu.ro/E.O._Uzura_liniilor_creeaza_probleme_BRAICAR_id_1266245690.html

Observ ca in loc sa gandim spre viitor(adica modernizarea intregii infrastructuri de tramvai din Municipiu) noi ne gandim sa carpim zonele cu prbleme din Radu Negru sau Vidin cu linia scoasa de pe Bulevardul Dorobanti sau Calea Calarasi in loc sa includem si aceste segmente intr-un proiect de reabilitare pe bani europeni.

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 29 Mar 2010 14:05:39    Titlul subiectului: 125134

A venit momentul sa va prezint si ultima parte din infrastructura de tramvai a Braicar S.A.Ultima oprire a fost la Statiune Lacu Sarat iar astazi voi continua prezenatrea infrastructurii cuprinsa intre Lacu Sarat si C.C.H..Mai intai de toate as dori sa imi cer scuze pentru calitatea unor poze ,majoritatea fiind facute din cabina tramvaiului 24.

Incepem cu primele poze realizate pe sectorul curpins intre Statiunea Lacu Sarat si Statia 3 movile.Dupa cum vedeti linia porneste prin padure apoi se curbeaza spre dreapta si merge paralel cu D.E. 584.



IMG_2683.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.99 kb
 Vizualizat:  de 27202 ori

IMG_2683.jpg



IMG_2684.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.76 kb
 Vizualizat:  de 27202 ori

IMG_2684.jpg



IMG_2685.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  159.72 kb
 Vizualizat:  de 27202 ori

IMG_2685.jpg



IMG_2686.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.89 kb
 Vizualizat:  de 27202 ori

IMG_2686.jpg



IMG_2687.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.39 kb
 Vizualizat:  de 27202 ori

IMG_2687.jpg



IMG_2688.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.9 kb
 Vizualizat:  de 27202 ori

IMG_2688.jpg



IMG_2689.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.69 kb
 Vizualizat:  de 27202 ori

IMG_2689.jpg



IMG_2690.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.06 kb
 Vizualizat:  de 27202 ori

IMG_2690.jpg



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 29 Mar 2010 14:12:20    Titlul subiectului: 125135

Trecem de Statia 3 Movile si ne contiunam drumul prin mijcloul campului, in fata zarind Combinatul.
Urmatoarele poze sunt realizate intre 3 movile si podul ce trece peste linia industriala (de tren).



IMG_2692.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.48 kb
 Vizualizat:  de 27199 ori

IMG_2692.jpg



IMG_2693.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.66 kb
 Vizualizat:  de 27199 ori

IMG_2693.JPG



IMG_2694.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.28 kb
 Vizualizat:  de 27199 ori

IMG_2694.JPG



IMG_2695.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.38 kb
 Vizualizat:  de 27199 ori

IMG_2695.JPG



IMG_2696.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.87 kb
 Vizualizat:  de 27199 ori

IMG_2696.jpg



IMG_2697.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.04 kb
 Vizualizat:  de 27199 ori

IMG_2697.JPG



IMG_2698.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.14 kb
 Vizualizat:  de 27199 ori

IMG_2698.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 29 Mar 2010 14:15:11    Titlul subiectului: 125136

Tramvaiul trece de aceasta statie si incepe urcarea pe pod, urmatoarea oprire fiind la Colonia de la Km 10, un cartier (daca-l pot numi asa) ce apartine de Orasul Braila unde locuiesc oameni cu o situatie financiara precara.
Dupa cum observati, pe aici gunoaiele sunt ca la ele acasa, iar locul parca e desprins din alta lume.



IMG_2700.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.28 kb
 Vizualizat:  de 27195 ori

IMG_2700.jpg



IMG_2701.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.89 kb
 Vizualizat:  de 27195 ori

IMG_2701.jpg



IMG_2703.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.65 kb
 Vizualizat:  de 27195 ori

IMG_2703.JPG



IMG_2706.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.37 kb
 Vizualizat:  de 27195 ori

IMG_2706.JPG



IMG_2707.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.07 kb
 Vizualizat:  de 27195 ori

IMG_2707.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 29 Mar 2010 14:16:58    Titlul subiectului: 125137

Dupa Statia Colonie mai mergem 100m si ajungem la Capatul de linie de la C.C.H.


IMG_2708.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.18 kb
 Vizualizat:  de 27194 ori

IMG_2708.JPG



IMG_2709.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.03 kb
 Vizualizat:  de 27194 ori

IMG_2709.JPG



IMG_2713.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.88 kb
 Vizualizat:  de 27194 ori

IMG_2713.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 29 Mar 2010 14:24:06    Titlul subiectului: 125138

Ajuns la capatul drumului tramvaiul liniei 24 intra in bucla de intoarcere, o adevarata frumusete pe vremuri.
Acum 20 de ani aici intorceau majoritatea tramvaielor din Braila (aproximativ 50 de vagoane), in bucla vatmanii aveau toalete, iar in statie functiona un dispecerat plus o linie de avarie unde erau trase tramvaiele defecte.
Acum, dupa cum observati si in poze, totul este o ruina la fel si Combinatul, unde cam bate vantul.
Linia 24 si infrastructura din aceasta zona reprezinta una din cele mai interesante trasee din tara as putea zice, acest tramvai fiind singurul mijloc de tranport ce leaga aceste locuri de Orasul Braila.

Aceasta a fost infrastructura de tramvai din Braila, le multumesc tuturor persoanelor ce au contribuit la acest topic (cu poze si informatii) iar eu sper ca v-a placut ce ati vazut.
Inca odata imi cer scuze pentru calitatea ultimelor poze, acele pete rosii fiind reflexia unor obiecte din cabina tramvaiului.



IMG_2714.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.06 kb
 Vizualizat:  de 27189 ori

IMG_2714.JPG



IMG_2716.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.79 kb
 Vizualizat:  de 27189 ori

IMG_2716.JPG



IMG_2717.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.74 kb
 Vizualizat:  de 27189 ori

IMG_2717.JPG



IMG_2721.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.27 kb
 Vizualizat:  de 27189 ori

IMG_2721.JPG



IMG_2722.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.77 kb
 Vizualizat:  de 27189 ori

IMG_2722.JPG



IMG_2727.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.54 kb
 Vizualizat:  de 27189 ori

IMG_2727.JPG



IMG_2728.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.69 kb
 Vizualizat:  de 27189 ori

IMG_2728.jpg



IMG_2729.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.08 kb
 Vizualizat:  de 27189 ori

IMG_2729.JPG



IMG_2730.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.29 kb
 Vizualizat:  de 27189 ori

IMG_2730.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 15 Mai 2010 08:20:41    Titlul subiectului: 127073

"Semnal(!) O soluție de moment..."

Data: 15.05.2010 Autor: Constantin IONESCU

"A început în forță refacerea (asfaltarea) unor zone adiacente cu probleme pentru liniile de tramvai și traficul auto. Mai exact, acolo unde din cauza traficului, intemperiilor, iernii și vibrațiilor de la tramvaie etc. liniile au în jurul lor gropi ce pot conduce la evenimente rutiere. Soluția este una de moment, din două puncte de vedere: * în unele curbe, liniile sunt atât de uzate încât se va interveni și la ele * asfaltarea (efectuată anual) se face cam în pripă, deoarece: după decapare trebuie acționat cu aer sub presiune și cu aspirarea(!) ultimelor fire de praf, iar amorsa să se aplice nu (tot) cu mătura ci pulverizată fierbinte și uniform. Dar, nu-i așa, asfaltul acoperă tot și după ce apa își face loc, traficul greu/vibrațiile tramvaielor învechite accentuează repede fenomenul degradării."

"Ce se întâmplă pe Calea Galați, Vidin și Dorobanți..."

"În primul caz (între Dorobanți și Mircea Mălăeru, dar mai ales la pod Brăilița), este un mare risc/pericol să treci cu mașina peste macazurile și liniile lăsate ori cu gropi lângă ele. La fel, pe Dorobanți sau la capătul liniei de tramvai din Vidin. Da, se va așterne și în aceste locuri un strat de asfalt, însă acest paliativ nu poate fi depășit decât prin lucrări de modernizare/înlocuire a liniei de tramvai (în întregime pe Bulevardul Dorobanților), iar după cum ne-a declarat dl. in. Costel Cireașă (director tehnic la SC Braicar), “în punctele critice amintite e nevoie de sudarea liniilor de planșeele din beton iar pentru estomparea vibrațiilor să fie protejate la interior (în miez) și exterior cu straturi de cauciuc și unul elastic”. Evident că toate acestea necesită fonduri serioase de investiții dar și o mai bună stare de întreținere/funcționare a tramvaielor deja uzate fizic și moral."

sursa: http://www.arcasu.ro/E.O._Semnal%28%29_O_solutie_de_moment..._id_1273845197.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
katalin



Data înscrierii: 11/Noi/2009
Ultima vizita: 16/Noi/2013
Mesaje: 79
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 17 Mai 2010 10:23:48    Titlul subiectului: 127165

In mare parte vina o au liniile (90%), dar si tramvaiele (10%) deoarece daca s-ar schimba unele boghiuri vibratiile n-ar mai fi atat de resimtite. Si daca tramvaiele sunt invechite, de ce la un RK nu li se schimba tapiteria rupta, geamurile sparte sau linoleul de pe jos?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 17 Mai 2010 14:01:13    Titlul subiectului: 127166

katalin a scris:
Si daca tramvaiele sunt invechite, de ce la un RK nu li se schimba tapiteria rupta, geamurile sparte sau linoleul de pe jos?
Imi place sa aud ca oamenii viseaza dar din pacate trebuie sa iti spun ca in momentul de fata nu se poate vedea asa ceva la Braicar. Infrastructura este cum este, cu totii stim dar nu prea avem ce face deoarece situatia este stiuta de autoritati dar nu se actioneaza. Daca ar fi sa vorbim cu autoritatile ni s-ar lauda cu viitoare proiecte care vor incepe curand (sper), adica Dorobanti,Calea Calarasi si Podul Brailita plus zona aferenta. Tramvaiele pe care le vedeti proaspat vospite in ultimul timp sunt doar vopsite, nu au cine stie ce reparatii sau modificari. Bani nu prea sunt, interes din partea Primariei nu prea vad sa fie, deci trebuie sa ne multumim cu ce avem, iar despre tapitarie cred ca userul katalin se referea la GT8-uri care sunt destul de comode si nu cred ca ar avea nevoie de scaune noi. Trebuie sa intelegem ca in vremurile acestea de austeritate se fac economii si nu se pot arunca banii pe schimbari de scaune sau cine stie ce mofturi scumpe iar banii pe care ii avem trebuie pompati pe proiecte durabile de viitor si, de ce nu, in investitii noi!
_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 20 Mai 2010 22:12:36    Titlul subiectului: 127346

Amintiri din... epoca de piatra si despre lucrari efectuate ca atare. Sursa: cotidianul "Adevarul", editia din 20.05.2010. Link-ul este: http://www.adevarul.ro/locale/braila/ATENTIE-_Pe_bulevardul_Dorobantilor_au_reaparut_gropile_0_265173679.html

"ATENȚIE: Pe bulevardul Dorobanților au reapărut gropile

Pe Bulevardul Dorobanților au reapărut gropileCraterele apărute în carosabil la îmbinarea dintre calea de rulare auto și piatra cubică care protejează linia de tramvai în perioada iernii și astupate la repezeală acum o lună, au reapărut. Așadar mare atenție șoferi atunci când treceți pe bulevardul Dorobanților printre șinele de tramvai.

Șoferii sunt sfătuiți să circule cu mare grijă la viteza de deplasare pentru a evita să intre în aceste gropi. Nici linia de tramvai nu este o variantă pentru ocolirea acestor gropi, pentru că piatra cubică de pe suprafața acesteia este foarte denivelată și în unele locuri lipsește."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 20 Oct 2010 14:45:37    Titlul subiectului: 135210

De saptamana trecuta s-au inceput o serie de asfaltari in zonele unde au aparut deteriorari ale carosabilului in urma lucrarilor de carpire ale liniei de tramvai fie in urma trepidatiilor.Deja au fost peticite cu asfalt cateva zone precum P-ta Dorobanti si curba de avarie de la Podul Brailita iar acum urmeaza sa se toarne plombe pe Calea Calarasi.


IMG_2903.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  198.2 kb
 Vizualizat:  de 26120 ori

IMG_2903.JPG



IMG_2894.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.74 kb
 Vizualizat:  de 26120 ori

IMG_2894.JPG



IMG_2895.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.87 kb
 Vizualizat:  de 26120 ori

IMG_2895.JPG



IMG_2896.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.26 kb
 Vizualizat:  de 26120 ori

IMG_2896.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 11 Ian 2011 18:18:25    Titlul subiectului: 138682

Vesti bune pentru infrastructura de tramvai!

"Undă verde pentru trei proiecte europene de 50 de milioane de lei "

Marți, 11 Ianuarie 2011 | Cristina DOSULEANU

"Ministrul Turismului a vizitat din nou Brăila, cu ocazia semnării a trei contracte ce vizează modernizarea orașului: reabilitarea străzii Galați, pe tronsonul cuprins între Bulevardul Dorobanților și strada Mircea Mălăeru, reabilitarea Căii Călărașilor pe tronsonul dintre Dorobanți și Bulevardul Independenței și instalarea unui sistem de supraveghere în vederea creșterii siguranței și prevenirii criminalității în municipiu. Acestea sunt primele proiecte din Planul Integrat de Dezvoltare Urbană, semnate la Brăila. Proiectul de reabilitare a Căii Galați valorează 10 de milioane de lei, cel de reabilitare a Căii Călărașilor 37 de milioane de lei, iar sistemul de supraveghere video trei milioane de lei, astfel urmărindu-se 69 de obiective, imaginile surprinse fiind trimise atât Poliției comunitare, cât și Poliției naționale, după cum a declarat la conferința de presă primarul Aurel Simionescu. Modernizarea și reabilitarea celor două artere importante din oraș va dura aproape un an și jumătate și presupune îmbunătățirea condițiilor de transport auto și cu tramvaiul, realizarea a sute de locuri de parcare, plantarea de pomi. La podul Brăilița se va desființa podul special pentru tramvai și va fi modernizat cel auto, pe unde va circula și tramvaiul."

sursa: http://www.obiectivbr.ro/administratie/51966-unda-verde-pentru-trei-proiecte-europene-de-50-de-milioane-de-lei.html

Acum si cateva comentarii de la mine:
-Banuiesc ca dupa desfiintarea podului de tramvaie de la Brailita si mutarea tramvaielor pe podul auto se va modifica un pic asezarea intersectiei caci Podul Brailita este un pod destul de mic iar coborarea si urcarea este abrupta iar tramvaiele ce vin dinspre Vidin daca nu vor avea prioritate la urcarea pe pod vor avea de furca din pricina traficului si vizibilitatii restranse (ramane sa vedem o schita a proiectului iar atunci poate ne vom lamuri in privinta acestei modificari)
-un al aspect interesant mi se pare aparitia refugiilor pe Calea Calarasi (acest aspect citindu-l tot din presa)
-nu in ultimul rand se pare ca prin aceste reabilitari de linie Primaria doreste incurajarea mersului cu tramvaiul si micsorarea timpilor de parcurs!

Acum sa vedem cand se vor face licitatiile si cate luni vor dura solutionarile licitatiilor! Evil or Very Mad

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 11 Ian 2011 19:32:02    Titlul subiectului: 138689

Banuiesc ca desfiintarea podului special pentru tramvaie se refera doar la mutarea liniei de tramvai pe podul auto si acel pod va ramane in folosinta pentru pietoni. Eu in calitate de pieton cateodata folosesc acel pod ca nu imi convine sa il folosesc pe cel auto si apoi sa ocolesc 300 metri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 11 Ian 2011 19:42:28    Titlul subiectului: 138690

Nu, podul pentru tramvaie am inteles ca va disparea!
_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 11 Ian 2011 20:13:06    Titlul subiectului: 138691

-Eu as fi avut o idee mai buna. O lucrare de "imbinare" a celor doua poduri astfel s-ar fi putut obtine un pod de 4 benzi si nici tramvaiul nu ar fi fost sufocat de trafic.
Eu cred ca stiu ce se vrea:
In prima faza sufocarea tramvaielor de trafic ca apoi sa se spuna ca tramvaiul incurca circulatia si intr-o faza ulterioara sa il desfiinteze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mar 11 Ian 2011 21:26:04    Titlul subiectului: 138695

Eu nu as desfiinta podul ala, ci l-as reabilita, chiar daca liniile de tramvai se muta pe cel auto (lucru pe care il agreez dealtfel). Podul acela este monument, este primul pod care s-a facut intre orasul vechi si comuna Brailita si merita sa ramana, ca si "obiectiv turistic", adica merita pastrat, chiar si cu liniile de tramvai, fara macaz cu cele folosite, doar asa, ca si "amenajare turistica". "Podul de la Brailita" este deja legenda... Si-asa cam ducem lipsa de monumente in Braila.

Intersectia Galati-Malaeru mai mult ca sigur va fi reamenajata, eu chiar as largi Malaeru la 4 benzi, este foarte circulata straduta aia. E legatura directa intre trecerea bac Smirdan si oras, fata de "varianta" pe Dorobanti. In mijlocul intersectiei va "trona" un giratoriu mai mult ca sigur... Podul auto nu cred ca necesita neaparat largire, cat ar necesita consolidare, avand in vedere ca va primi concomitent tramvai si trafic greu. Si-asa Calea Galati, de la Cuza la iesirea din oras, este cu 4 benzi, cu tramvai pe banda a doua pe anumite portiuni, si a functionat asa lejer si binemersi pana acum...

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 11 Ian 2011 22:29:46    Titlul subiectului: 138697

Kaustik a scris:
Podul acela este monument, este primul pod care s-a facut intre orasul vechi si comuna Brailita si merita sa ramana, ca si "obiectiv turistic", adica merita pastrat, chiar si cu liniile de tramvai, fara macaz cu cele folosite, doar asa, ca si "amenajare turistica". "Podul de la Brailita" este deja legenda... Si-asa cam ducem lipsa de monumente in Braila.
Iti dau dreptate si sa stii ca si eu nu prea salut aceasta idee! Podul Brailita trebuie sa fie restaurat iar tramvaiele sa circula in continuare pe acolo! Probabil ca mutarea tramvaiului pe podul pentru masini (atentie, in proiect este specificat ca se va consolida podul auto) se face pentru a se evita curba stransa pe care o executa trmvaiele la coborarea de pe actualul pod plus ca vizibilitatea este redusa (sa nu uitam ca au fost cateva accidente in intersectia de la Malaeru).
Pana cand nu voi vedea schita acestui proiect prefer sa nu bat apropouri dar raman cu un gust amar ca acest pod vechi (pe care circula in acest moment tramvaiul) risca sa devina istorie! Sad

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
katalin



Data înscrierii: 11/Noi/2009
Ultima vizita: 16/Noi/2013
Mesaje: 79
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 12 Ian 2011 16:01:04    Titlul subiectului: 138711

Eu cred ca tramvaiul se va baga pe Calea Galati inca de pe strada Walter Maracineanu pentru a evita curba dubla de la str. Malaeru,si tramvaiul ce vine din oras va merge pe Calea Galati pana la intersectia cu Walter Maracineanu tot pentru acelasi motiv. Exclamation
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adelo_9149



Data înscrierii: 25/Aug/2009
Ultima vizita: 30/Mai/2023
Mesaje: 93
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 12 Ian 2011 18:20:24    Titlul subiectului: 138718

Totusi ar mai fi o solutie, daca tot este in proiect reabilitarea podului auto de la Brailita. Eu as avea anumite suspiciuni asupra podului auto din urmatoarele motive: "ca este prea intens circulat de autovehicule de capacitate mare, iar la orele de varf este un calvar sa stai sa pierzi 10-15 minute pentru ca tot traficul este sufocat".
In alta ordine de idei pe acea sicana de la pod au fost intr-un an peste 97 de deraieri cat si vreo 24 de tamponari din care au rezultat pagube materiale. Ca solutie eu cred ca de la inceperea remodernizarii podului se va cirucula deviat ca asa se poate strazile adiacente si cum nu cred ca va mai fi o alta solutie tot traficul va fi deviat pe B-dul Dorobantilor pana la Malaeru iar apoi calea Galati.

Daca Dorobanti intra in lucru din Februarie timp de 3-4 ani apoi daca incep lucrarile la reabilitarea podului exista o simpla intrebare (Pe unde mai circuli tu romane? cu un pod inchis si cu unu dintre cele mai ciruculate bulevarde ale Brailei).

Si inca o intrebare care o sa ii cam usture pe unii dintre useri (Vatmanii si soferii vor fi pusi pe liber sigur asa am auzit de la directorul de resurse umame D-mnul Cireasa, bun asta va insemna ca va trebui sa mergem numai cu particularii in cutiutele lor, micsorandu-se numarul de autobuze la 3-4 bucati pe traseu si cu 2 linii de tramvai suspendate).

_________________
BR-16-YZU "Regina Parcului Braicar"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 12 Ian 2011 19:38:11    Titlul subiectului: 138720

Mai intai as dori sa-l corectez pe katalin, spundu-i ca pana in prezent am citit in mai multe ziare ca reabilitarea Caii Galati este doar pana la Malaeru, deci sa nu se mai bata campii ca se duce linia pana la Maracineanu pe Calea Galati.

Ca sa duci linia pana acolo trebuie sa ai bani ori fondurile care vor fi luate sunt pentru portiunea cuprinsa intre Dorobanti si intersectia de la Malaeru, consider ca acum nu trebuie sa ne agitam cu privire la aceasta schimbare din zona Brailita pana nu vedem si noi o schita a proiectului! Exclamation

Despre traficul auto pe timpul reabilitarilor...pai Dorobantiul stim ca incepe in primavara (de unde si cum vor fi desfasurate lucrarile nu se stiu prea multe date) dar despre Calea Galati si Calea Calarasi nu stim decat ca se vor incepe procedurile de licitatie, lucru care va mai dura cateva luni plus alte luni pana la solutionarea contestatiilor deci abia prin 2012-inceputul lu' 2013 zic eu ca sunt sanse sa se inceapa santierul prin aceste zone! Chiar daca va exista o perioada de timp in care nu vor mai circula tramvaie (decat spre Lacu Sarat poate) aceasta situatie mai delicata nu va dura prea mult iar autoritatilor sunt sigur ca au un plan de dirijare pentru traficul auto.Desigur ca romanul atunci cand se modernizeaza o strada si este pus sa ocoleasca pe alte artere incepe sa se infurie uitand ca peste cativa ani nu va circula pe un Bulevard modernizat.

In final sa discutam si despre vatmani si ce vor face ei pe perioada lucrarilor (desi aici Primaria si conducerea Braicar-ului stie mai multe iar topicul este umpic cam nepotrivit)...pai mai intai incepe Dorobantiul deci dispare linia 22 (daca se incep lucrarile de la calea Galati spre Apollo), disparitia liniei 22 nu este o paguba, linia 21 poate fi suplimentata cu un grafic iar linia 23 automat va avea nevoie de vreo 6 grafice, deci in prima faza nu vad vreun posibil "liber" pentru vatmani! Odata cu inaintarea lucrarilor si cu deschiderea celorlalte santiere punrea pe liber a vatmanilor este plauzibila dar aceatsa "punere pe liber" se numeste somaj tehnic, adica omul sta acasa cu un venit diminuat pe o anumita perioada schitata de conducere!

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 4 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community