Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Starea de intretinere si curatenie a tramvaielor aradene

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Sâm 06 Mar 2010 15:25:16    Titlul subiectului: Starea de intretinere si curatenie a tramvaielor aradene 124343

^Intr-adevar, probabil si unele neprevizibile si neplacute incidente pot cotribui serios la aspectul unui vagon in mod particular, dar se simte oarecum si o sigura negrijenta pe umerii celor responsabili de acest aspect: priviti numai la cate este de murdar acest vagon in partea din fata, dreapta, culoarea aceea alba fiind mai degraba un gri foarte inchis as spune.

Apropo, nu m-a prea lamurit nimeni vis-a-vis de postarea mea anterioara cu GT4 #623, dar observand cu una dintre usiile lui GT6 #35 are cel mai probabil unele probleme cu garnitura, am sa repet intrebarea care mi-a aparut in minte: de ce oare intervin aceste (mici) defectiuni si de ce nu se pot preveni? Spre exemplu, in cazul GT4-ului mentionat mai in sus, acea garnitura a usii prezenta o mare defectiune incat, iarna fiind, zapada pur si simplu se putea asterne in interiorul coridorului vagonului respectiv.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pic2re



Data înscrierii: 16/Mai/2009
Ultima vizita: 16/Sep/2010
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 06 Mar 2010 16:56:03    Titlul subiectului: 124347

Tu zici ca nu se ingrijesc de ele, pai au nevoie de bani seriosi pentru acest lucru, au nevoie de o spalatorie gen cele de la vagoane, cu freze de cauciuc sau ceva de genu....nu e imposibil, dar nu se vrea si lenea e mare...ca sa nu mai fac comparatie intre noi si francezi, unde si la intrare si la iesirea din depou tramvaiele trec prin acele tuneluri de spalat Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Dum 07 Mar 2010 23:31:00    Titlul subiectului: 124367

Bani seriosi spuneti? Nici poveste despre acest lucru implicat, mai ales prin prisma faptului ca ne referam strict doar la curatenia de baza (stergea prafului incetosat de pe geamuri, a cabinei vagonului remorca, intretinerea curatenii coridorului vagoanelor...etc.) probabil a unei dezorganizari? ...sau a lenii precum se precizase? -sau mai degraba as regasi dreptatea de parte voastra la orisicare alta investitie de o inalta tehnologie precum cea mentionata in postarea citata din Franta. Dar oare nu mai accesibil ar fi macar sa incercam cu totii atat sa pastram curatenia cat si cei responsabili cu aceste ingrijiri de baza, minime, sa le duca negresit la procesul indeplinirii?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Vin 19 Mar 2010 15:23:10    Titlul subiectului: 124805

Zilele trecute, circuland din nou cu un vagon remorca a unui cuplu GT4, am observat ca una dintre usitele din partea din fata sus a vagonului era deschisa, manjind bara aceea de care calatorii se pot tine cu ulei(?) (o substanta de culoare neagra) clatinandu-se in egala masura cu scuturaturile tramvaiului aflat in stare de functionare. Nu numai ca se risca ca aceasta sa se rupa (si astfel distrugand modelul de sus a tramvaiului) dar chiar si sa loveasca pe unii dintre calatori. Am mai postat un mesa similar aici pe forum (dar observ ca a disparut) cand am observat pentru primele dati asemenea cazuri - dar zilele trecute, dupa cum bine v-am precizat, acest caz s-a repetat pe un alt vagon. Tind sa cred ca este usita de la pantograf - dar de ce nu poate fi inchisa oare la toate vagoanele? Negrijenta ne sopteste plapand la ureche?

Sa nu mai vorbim de mizeria depozitata de calatori si praful asternut de ani de zile pe care un GT4 vagon remorca le avea in cabina vatmanului (apropo, de sugerarea nevoii de multi bani de mai in sus). Chiar nu este neaparat nevoie de acest lucru la inceput, ci numai si numai buna vointa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mie 19 Mai 2010 13:52:49    Titlul subiectului: 127276

^Exact un asemenea caz a fost intalnit (de catre mine si o cunostinta) din nou. Si mai interesant este ca nimeni nu a postat o explicatie eficienta pentru acest lucru ceea ce imi confirma intr-un fel deja presupurea mea formata imediat odata constantand acest lucru, care, desigur, nu are nici o mult prea semnificanta eficienta in spatele lui, o uriasa indiferenta din partea responsabililor eventual.

Nu ar fi o idee rea daca scaunele Tatrelor ar fi din nou acoperit cu similare "perinute" precum au venit majoritatea dintre ele ; mi-a placut totusi noul aspect al scaunelor GT8-urilor mai recent 'renovate'. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
smilex



Data înscrierii: 27/Feb/2008
Ultima vizita: 14/Oct/2017
Mesaje: 80
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 21 Mai 2010 17:33:12    Titlul subiectului: 127362

Lipsa bunavointei, miserupism profesional, lipsa materialelor si multe altele se pot traduce prin lipsa banilor. Sau altfel spus piesele, materialele si oamenii de calitate costa. In CTP minim o treime din angajati sunt la minimul pe economie (600-necalificati, 720-calificati)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Sâm 22 Mai 2010 17:13:42    Titlul subiectului: 127409

^Miserupism profesional? Razz Este de-a dreptul grozav acest termen - si nu ma refer la intelesul cuvantului insine de fapt. Laughing Am inteles acum - sigur, la inceput nu intelegeam cum lipsa banilor poate afecta o actiune aparent simpla, dar indiscutabil foarte importanta precum stergerea de praf a vagoanelor sau inchiderea corecta a diferitelor usite din interiorul vagonului spre exemplu - dar - repet - nu luasem in calcul de fapt toate aspectele mentionate in postarea de mai in sus. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community