![Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA](templates/subSilver/images/logo_phpBB.gif) |
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
greentiger
Data înscrierii: 14/Noi/2007 Ultima vizita: 21/Noi/2010 Mesaje: 63 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 24 Mai 2010 14:49:32 Titlul subiectului: |
127469 |
|
Unele maxi-taxi vechi au ramas, dar sunt foarte putine, maxim 11-12. Zic 11-12 pentru ca au ramas pe langa VW si Mercedes vechi si unele Iveco-uri vechi, ceea ce ma mira, pentru ca am calatorit cu una din ele si la confort nu prea avea bile albe, ci numai bile negre. Masina scartaia si pe langa asta intrarea se facea pe usa din fata. Cum oare au ramas aceste Iveco-uri pe trasee care din punctul meu de vedere sunt depasite si de catre VW si Mercedes vechi?
In rest, masinile vechi care au ramas, VW si Mercedes, au ramas pentru ca au trecut printr-un RK sau sunt in stare de la buna in sus. Am calatorit cu o masina veche si avea totul aproape ca nou, era vopsit pe ici pe colo si imbunatatit, pot sa spun ca era confortabila masina.
Ma intreb oare, microbuzul sau microbuzele (nu stiu daca erau mai multe sau doar unul )care aveau usa automata,se deschidea singura la apasarea soferului pe un buton, au mai ramas? Acelea erau destul de moderne si confortabile si ele si ar fi trebui sa le ia fata Iveco-urilor vechi, cred ca tot Iveco-uri erau, dar aveau usa automata si aratau mai bine. Eu nu le-am mai vazut prin oras.
_________________ Alyn AVALOH
Nihil Sine DEO! |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
peisaj_urban
Data înscrierii: 03/Feb/2009 Ultima vizita: 23/Aug/2011 Mesaje: 166 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 24 Mai 2010 15:36:46 Titlul subiectului: |
127474 |
|
Ce e de mirare? Aia a fost licitatie? Nimeni, nicaieri, niciodata nu a mai auzit de asemena ,,criterii'' impuse de catre cei de la biroul transporturi... In lege, caietul de sarcini al unei licitatii impune cu totul alte cerinte, printre care si unele obligatorii pe care dubele nu le pot respecta. Cred ca daca s-ar face un control serios, dar sa fie comisii de la Bucuresti, s-ar lasa cu multi puscariabili.
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
AmiralAOV
![](images/avatars/12311376084f29ab8e56747.jpg)
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 25 Mai 2010 11:58:37 Titlul subiectului: |
127513 |
|
Desi nu sunt nici pe departe un adept al microbuzelor private care circula la Galati, am sa fiu impartial si am sa recunosc ca pe traseul 62, acolo unde frustarea e mare, soferii isi fac datoria asa cum trebuie. Se pare ca operatorul care detine acest traseu a tratat cu seriozitate selectia de soferi. In ultima perioada de timp, din anumite considerente am fost nevoit sa circul ceva mai des cu microbuzele traseului 62. Am remarcat soferi politicosi, atenti, imbracati corespunzator. Unii dintre ei mai "scapa" si cate un bilet (oricum, in conditiile prezente acest bilet este inutil...) Un aspect interesant este ca de cand traseul 60 a fost deviat prin Francezi s-a renuntat la intrecerile private. Cel putin pe anumite portiuni comune de itinerarii. Microbuzele de la traseul 62 nu sunt alergate nebuneasca in trafic (daca va vine sa credeti, majoritatea nu "sar" de 45 km/h) iar frecventa este destul de buna, astfel ca numarul de calatori aflati in picioare este minim.
La polul opus este traseul 60, unde golaneala este in floare. Se vede ca s-a facut o selectie de soferi ca la genunchiul broastei... am impresia ca intreaga golaneala soferistica s-a strans pe acest traseu. Degeaba ai camasa si cravata daca te comporti ca birjarul, iei la misto lumea in microbuz si te dai rotund la telefon.
Si celelalte trasee au evoluat din punct de vedere al comportamentului soferilor precum si al serviciilor oferite, numai traseul 60 a ramas de caruta, sa ne aminteasca de faptul ca daca dorim respect sa incercam alte trasee. Clasicul 102... Sau, poate 29...
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Catalin Ghita
![](images/avatars/11419748724e27f928d7c0f.jpg)
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 26 Mai 2010 14:37:15 Titlul subiectului: |
127552 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/galati/Incasarile_Transurb_au_crescut_cu_64-_dupa_limitarea_numarului_de_microbuze_private_0_268773435.html
"Încasările Transurb au crescut cu 64% după limitarea numărului de microbuze private
Corina Misăilă
Miercuri 26 mai 2010
Gălățenii cumpără mai multe bilete
După mișcorarea numărului de microbuze și modificarea traseelor de maxi-taxi, încasările din biletele Transurb au crescut cu aproximativ 64 % .
Conform viceprimarului municipiului Galați, Nicușor Ciumaenco, reorganizarea transportului în comun a dus la creșterea veniturilor pentru societatea publică de transport.
"Au crescut încasările companiei Transurb, fapt ce înseamnă că în perspectivă ar putea scădea presiunea asupra bugetului local. De exemplu, în perioada 10-14 mai s-a încasat 140.901 lei din vânzarea de bilete, față de 85.474 lei cât s-a încasat în perioada 3-7 mai”, a declarat viceprimarul Ciumacenco.
Nu același lucru se întâmplă și în cazul operatorilor privați: "Unii operatori se plâng că încasările au scăzut foarte mult pe unele trasee. Comisia 3 din cadrul Consiliului Local va analiza situația și vom găsi o soluție", spune Ciumacenco.
Reamintim că din 10 mai, doar 170 de microbuze mai circulă pe străzile municipiului Galați, cu 100 mai puțin decât până pe 10 mai."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
AmiralAOV
![](images/avatars/12311376084f29ab8e56747.jpg)
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 26 Mai 2010 21:39:46 Titlul subiectului: |
127564 |
|
In pregatiri pentru o noua destinatie, probabil in circuitul interurban, acolo unde au ajuns o parte din microbuze... Cam asta il asteapta pe VW-ul din pozele de mai jos, ajuns acum la un service din zona ANL-urilor din Micro 17. Iata, deja a fost chituit, urmeaza vopseaua dupa care primenirea interiorului (probabil la un alt service) si voila, masina e refacuta! Doar placutele uitate in zona posterioara mai amintesc de haiala prin care a trecut microbuzul in anii din urma... Asta ca sa nu mai spunem ca nu... e singurul la reparatii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
185.49 kb |
Vizualizat: |
de 15724 ori |
![Pentru un nou scop (1) (26.05.2010).JPG](files/pentru_un_nou_scop_1_26052010_382.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
238.42 kb |
Vizualizat: |
de 15724 ori |
![Pentru un nou scop (2) (26.05.2010).JPG](files/pentru_un_nou_scop_2_26052010_136.jpg)
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
guest
![](images/avatars/2042202266623337817edfe.jpg)
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2024 Mesaje: 9958 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 26 Mai 2010 22:01:08 Titlul subiectului: |
127566 |
|
Nu sunt specialist in domeniu, dar pare cam obosit microbuzul din imagine. A trecut ITP-ul ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif)
Ultima modificare efectuată de către guest la Mie 26 Mai 2010 22:09:43, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
AmiralAOV
![](images/avatars/12311376084f29ab8e56747.jpg)
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 26 Mai 2010 22:05:13 Titlul subiectului: |
127568 |
|
Nu l-au trecut, se pregatesc insa sa-l treaca... dupa un RK "compus" pe la mai multe service-uri. Normal ca sunt microbuze uzate, au o vehcime de 4-5 ani in trafic in conditii de maxima exploatare.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
AmiralAOV
![](images/avatars/12311376084f29ab8e56747.jpg)
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 28 Mai 2010 08:20:50 Titlul subiectului: |
127615 |
|
Inca de mici vedem solutia optima de transport: microbuzul privat. Fiecare cu parerea lui. Tanarul are dreptate ca pe strada Cosbuc mijloacele de transport vin foarte rar. Dar... de ce maxi-taxi? De ce aceasta propunere si nu o alta, demna de un oras cu pretentii in ale transportului... ? Am sa raspund tot eu: lumea stie ca aceste maxi-taxi exista in circuitul urban dar nu sunt folosite pe cand mijloacele suplementare de transport ale Transurb-ului inca nu au fost aduse! E normal sa ceri de-acolo de unde ai! Sa traiasca dom primare care atunci cand a avut posibilitatea sa aduca mai multe masini a preferat sa nu se amestece. Uite, la scrisoarea articol postata mai jos de elevul respectiv cel mai corect ar fi sa raspunda maretul nostru primar care a scos tramvaiul de pe bulevardul Cosbuc aburindu-ne cu retea de troleibuz. Dumnealui se lauda cu ceva timp in urma ca vom avea retea de troleu pe tot bulevardul Cosbuc! Iata cat de mult s-a tinut de cuvant!
Articolul a fost publicat in cotidianul "Viata Libera", editia din 28.05.2010. Link-ul este: http://www.viata-libera.ro/articol-Maxi-taxi_pe_Bulevardul_Cosbuc__2.html
"Eu cu ce ajung la școală?
Maxi-taxi pe Bulevardul Coșbuc!
Pentru că tot se vorbește despre modificarea traseelor de maxi-taxi și suplimentarea numărului de microbuze, autoritățile ar trebui să țină seama de părerile cetățenilor.
Am primit la redacție mesajul unui tânăr cititor către viceprimarul Galațiului.
„Numele meu este Bold Iulian și sunt Președintele Consiliul Elevilor în cadrul ECO-Școlii Gimnaziale Nr.2 Galați”.
„Sunt elev în clasa a VII-a și ieri, citind ziarul, am văzut articolul legat de noile trasee ale maxi-taxiurilor”.
„De când s-a anunțat că se vor introduce noi trasee, m-am gândit că poate autoritățile locale își vor da seama de necesitatea absolută a unor maxitaxi pe BULEVARDUL George Coșbuc”.
„Dar analizând noile trasee cu harta în față am realizat că nu le-a dus mintea să prevadă transport și pe acest BULEVARD”.
„Îngroș si subliniez acest cuvânt deoarece mi se pare ceva anormal să nu existe și alte mijloace de transport în afară de autobuzele 12 și 34, care, ghiciți ce?!, vin din An în Paște – ce mândrie pentru TRANSURB”.
„Locuiesc pe strada Poșta Veche, la patru stații de școală, iar pe jos durează cam 25-30 de minute să ajung, părinții sunt foarte ocupați așa că am ajuns să frecventez taxiurile, un lucru care nu mi se pare deloc normal”.
„Piste de biciclete nu avem, maxi-taxi nu avem, troleu nu avem, tramvai nu avem, autobuze avem din an în Paște, cu ce am putea ajunge la școală?!”.
Și vă asigur că dacă ar fi nevoie de semnături ale oamenilor pentru a fi realizat acest traseu, 19 din 20 de persoane ar semna”, ne scrie tânărul nostru cititor.
Pentru a fi siguri că mesajul lui va fi luat în seamă de autorități, îl facem public prin intermediul ziarului."
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
AmiralAOV
![](images/avatars/12311376084f29ab8e56747.jpg)
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 31 Mai 2010 11:53:18 Titlul subiectului: |
127776 |
|
De vanzare... sau de inchiriat. Sau de inchiriat pana se gaseste cumparator. Cam asta este soarta microbuzelor ostenite din transportul local, care nu au mai primit licenta pentru urmatorii ani. Fiecare incearca sa se descurce cum poate... Iata un exemplu concludent.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
221.63 kb |
Vizualizat: |
de 15601 ori |
![1.JPG](files/1_409.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
196.91 kb |
Vizualizat: |
de 15601 ori |
![2.JPG](files/2_586.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.36 kb |
Vizualizat: |
de 15601 ori |
![De vanzare.JPG](files/de_vanzare_136.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.07 kb |
Vizualizat: |
de 15601 ori |
![De inchiriat.JPG](files/de_inchiriat_117.jpg)
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Catalin Ghita
![](images/avatars/11419748724e27f928d7c0f.jpg)
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 01 Iun 2010 10:21:25 Titlul subiectului: |
127816 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/galati/Big-Brother-_in_maxi-taxi_0_272372848.html
"„Big-Brother” în maxi-taxi / Camerele video îi vizează pe huligani și pe șoferii evazioniști
Marian Păvălașc
Marți 1 iun 2010
Camera de supraveghere in maxi-taxi
Deja sistemul video funcționează pe 4 microbuze din Galați. În câteva zile, alte 11 mașini vor avea sistem de supraveghere.Până și depășirea vitezei legale de către șoferi va fi filmată de camerele video instalate în maxi-taxi.
Soluția pe care a găsit-o un operator de maxi-taxi din municipiul Galați pentru a elimina evaziunea fiscală și pentru a preveni vandalizarea microbuzelor de către călători a fost montarea unor camere de supraveghere în microbuze.
„Deja am pus la punct patru mașini cu astfel de camere de supraveghere. În două săptămâni toate microbuzele noastre vor avea astfel de sisteme. Sunt cel puțin trei camere în fiecare astfel de mijloc de transport. Așa se poate vedea chiar și dacă se eliberează bilete la călători sau dacă șoferii conduc cu grijă", ne-a declarat Marin Nicolae, administratorul firmei SC Bălilaș.
Firma amintită are în proprietate15 microbuze, care asigură traseul Parc CFR - Barieră, cel mai important din municipiul Galați.
Și călătorii vor beneficia de sistem: ei vor putea vedea imagini legate de traseu pe monitoarele din maxi-taxi, dar și hărți cu stațiile de oprire.
O altă țintă a camerelor de supraveghere sunt persoanele necivilizate. „Știiindu-se filmați, se abțin să taie tapițeria, să pună gumă pe scaune sau să mâzgălească mașina", a mai adăugat Marin Nicolae.
Costul investiției este de 1.000 de euro pentru fiecare microbuz.
În ceea ce privește reacția gălățenilor, aceștia sunt încă circumspecți asupra noului sistem. „Dacă sunt montate pentru a preveni anumite acte de vandalizare sau pentru a ni se elibera bilete mi se pare o idee foarte bună. Însă dacă vor începe să apară filmulețe pe internet nu mi se pare normal", ne-a declarat Elena Coroiu, 29 de ani.
Unul din domeniile economice unde se înregistrează un grad sporit al evaziunii fiscale este în transportul privat. Conform unor estimări neoficiale, doar unul din 100 de gălățeni primește bilet.
Fiecare dintre cele 170 de microbuze din Galați transportă zilnic în jur de 400 de călători. Astfel, 68.000 de gălățeni se urcă în fieacare zi în maxi-taxi, dar se vând numai 600-700 de bilete.
Șoferi la cravată
În urmă cu o lună, transportatorii privați din Galați au fost nevoiți să respecte noi reguli impuse de municipalitate. O reglementare se referă și la ținuta șoferilor. „Am cerut ca toți șoferii să aibă cămășa și cravată. Să nu aibă tatuaje pe corp și să nu mai asculte manele la maxim", a explicat viceprimarul Nicușor Ciumacenco."
2 chestii:
- daca datele din articol sunt reale si evaziunea e chiar atat de mare (eu ma indoiesc ca poate fi chiar atat de mare), va dati seama cati bani se scurg aiurea spre privati? Va dati seama cate autobuze, troleibuze, tramvaie, cate investitii in modernizarea infrastructurii se puteau face?!? Iata, d-aia sustin eu ca sistemul maxi-taxi este cancerul transportului public din Romania!
- oare patronii astia de dube sunt autorizati ca operatori de date personale? Sau isi inchipuie ca orice tarlan isi cumpara niste camere video si filmeaza pe cine vrea/cand vrea?!?
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
AmiralAOV
![](images/avatars/12311376084f29ab8e56747.jpg)
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 01 Iun 2010 14:46:53 Titlul subiectului: |
127827 |
|
Un alt aspect interesant, mai precis o intrebare pe care ti-o pui atunci cand te apropii de posteriorul saloanelor unor maxi-taxi: a avea sau a nu avea bancheta la spate, a fi sau a nu fi, a te aseza sau a nu te aseza... De ce ne intrebam astfel: in zona posterioara, acolo unde ar fi trebuit sa fie banchete tipice, avem o improvizatie, un fel de bancheta "teapana" ce poate fi confundata cu o lada de piese sau o lada pentru transportul bagajelor - de altfel ceruta in caietul de sarcini pentru licitatie. Nu e prea placut sa calatoresti asezat pe ea, e aceeasi senzatie pe care ti-o oferea nea' Ion cand te lua in cabina tractorului sa-ti arate diversitatea terenurilor... Si totusi, iata cum se poate impaca, in stil traditional galatean, si capra si varza:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
271.68 kb |
Vizualizat: |
de 15546 ori |
![IMG_0799.jpg](files/img_0799_182.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
259.24 kb |
Vizualizat: |
de 15546 ori |
![IMG_0800.JPG](files/img_0800_692.jpg)
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
AmiralAOV
![](images/avatars/12311376084f29ab8e56747.jpg)
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 04 Iun 2010 13:34:30 Titlul subiectului: |
127946 |
|
Una dintre cele mai nefericite trasaturi ale microbuzelor private noi este sistemul de aerisire. Vara incepe sa-si intre tot mai mult in drepturi insa temperaturile din prezent sunt incomparabile cu cele inregistrate in saloanele microbuzelor private! Astazi am apelat la urgenta la un astfel de microbuz. Nici unul dintre geamurile laterale nu avea aerisire iar trapa superioara parea intepenita. Afara erau 26 de grade iar termometrul amplasat pe bordul microbuzului era in vecinatatea celor 40 de Celsiusi... Prin urmare, ne-am copt in liniste iar cei care au stat langa geamuri si nu s-au ascuns dupa perdelute au prins un bronz care ar starni pana si invidia celor care frecventeaza litoralul.
Regretabil ca desi s-au adus masini noi, aerisirea a fost din nou ignorata. AC-ul este un vis frumos, interzis insa de catre sofer intrucat ii afecteaza consumul. Totusi, daca sunteti afectati de caldura intr-o asa masura incat sa va impinga necuratul sa deschideti gura si sa cereti soferului sa porneasca AC-ul, veti fi trimisi intr-o maniera eleganta spre autobuzele MAZ care au (citez) "aerisiri dintr-ala, cat roata de la caruta".
Sa amintim ca unele microbuze nu au decat trapa superioara pentru ventilarea salonului iar altele au in cadrul geamurilor laterale din zona posterioara doua mici aerisiri... Probabil suficient pentru a ventila... "produsele perisabile" din interior.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
BaditaStefanGalati
![](images/avatars/101646081764326b491a2e6.jpg)
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 26/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 04 Iun 2010 22:22:35 Titlul subiectului: |
127960 |
|
Mai noi pe anumite microbuze au aparut anunturi de genul: CALATORII SUNT OBLIGATI SA CEARA BILETUL DE LA CONDUCATORUL AUTO, DACA NU RISCA O AMENDA INTRE 100 SI 500 DE LEI.
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
AmiralAOV
![](images/avatars/12311376084f29ab8e56747.jpg)
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 05 Iun 2010 09:50:18 Titlul subiectului: |
127964 |
|
Adevarul ca soferii au inceput sa elibereze bilete, ce-i drept nu la toata lumea... Insa e un pas spre corectitudine, de ce sa nu recunoastem.
Pe de alta parte, am avut si... "exceptii" la licitatie. Probabil micile aranjamente care de-altfel nu lipsesc si nu vor lipsi niciodata fiindca - vorba aia - un prieten cu influenta si o vorba buna iti pot asigura un loc fruntas in lupta pentru viitor. Mai concret, dupa cum s-a mai semnalat deja, au ramas in circuitul urban privat cateva masini "cu vechime". Dupa ce veti analiza pozele pe care le postez mai jos va veti intreba cum de masini care aveau interioarele mult mai bune decat al exemplarului ales au ramas prin parcari si gradini? Sunt micile intelegeri, micile relatii, micile... prietenii. Ca RAR-ul mai inchide un ochi daca vede podeaua uzata de anii de transport si pe amandoi cand se uita sub capota, e deja stiut.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
180.03 kb |
Vizualizat: |
de 15437 ori |
![1.JPG](files/1_423.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
153.34 kb |
Vizualizat: |
de 15437 ori |
![2.JPG](files/2_508.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
158.42 kb |
Vizualizat: |
de 15437 ori |
![3.JPG](files/3_988.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
198.71 kb |
Vizualizat: |
de 15437 ori |
![4.jpg](files/4_210.jpg)
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
BaditaStefanGalati
![](images/avatars/101646081764326b491a2e6.jpg)
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 26/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 05 Iun 2010 14:23:38 Titlul subiectului: |
127966 |
|
Orice operator daca are 20 de masini noi, si 2 vechi de exemplu le poate folosi pe cele vechi, dar alea noi sa ramana ca rezerva! Deci nimic ilegal iesit din termenii licitatiei. De asta vedeti cateva masini din 2002.
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
AmiralAOV
![](images/avatars/12311376084f29ab8e56747.jpg)
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 05 Iun 2010 16:27:28 Titlul subiectului: |
127972 |
|
Ei, povestea e putin mai complicata si s-ar fi putut rezolva mult mai elegant, prin impunerea anumitor conditii la licitatie... Dar deh, organizatorii nu s-au gandit chiar la toate nu? Si, in plus, mai e si faptul ca unii au intrat sub "umbrela" operatorilor principali" cu masinile vechi cand drept la optiune (adica sub umbrela - ca sa ne exprimam metaforic si sa nu deranjam prea tare pe unii) ar fi putut avea si altii, posesori ai unor masini mult mai bune.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
AmiralAOV
![](images/avatars/12311376084f29ab8e56747.jpg)
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 10 Iun 2010 13:03:40 Titlul subiectului: |
128177 |
|
Constienti ca nu mai au nici un "way back", posesorii fostelor maxi-taxi au transformat - culmea ironiei - masinile in ceea ce ar fi trebuit sa fie de la inceput: dube de marfa. Iata mai jos un mijloc de transport care a fost deseori utilizat pe traseele private cu capat de linie in Micro 19. Imi amintesc ca intr-o perioada avea un sofer tare suparacios. Probabil ca s-a resemnat acum... Si el si masina pe care a condus-o si pe care o putem observa in poza de mai jos transportand materiale de constructie. Si cand ne gandim ca in urma cu cateva luni, in locul ingramadelii de bulumaci era ingramadeala de oameni...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
227.69 kb |
Vizualizat: |
de 15257 ori |
![IMG_1084.JPG](files/img_1084_633.jpg)
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
digi3
Data înscrierii: 02/Iun/2010 Ultima vizita: 10/Iun/2010 Mesaje: 1 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 10 Iun 2010 15:18:25 Titlul subiectului: |
128204 |
|
Le trasforma din cauza ca de persoane mai nimeni nu le mai cumpara.
Si cine stie ce afaceri invarte omul...
_________________ Toti fura chair si cei care vor adevarul |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
AmiralAOV
![](images/avatars/12311376084f29ab8e56747.jpg)
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 11 Iun 2010 08:04:24 Titlul subiectului: |
128230 |
|
digi3 a scris: | Si cine stie ce afaceri invarte omul... | Principalele afaceri pe care le invart in prezent (vorbind la modul general, of course) fostii operatori privati sunt de transport marfuri precum si ocazional, transport calatori (nunti, reuniuni,...). Si aici este un aspect interesant functie de banuti: cei care doresc sa inchirieze un maxi-taxi si au buzunarul plin si larg, opteaza pentru masinile noi; cei cu o situatie materiala mai redusa, apeleaza la serviciile microbuzelor vechi. Nu ma intrebati de tarife, acestea variaza atat d.p.d.v. al scopului, al perioadei de inchiriere si-al itinerariului cat si sub aspectul masinii (mai mult estetic fiindca partea tehnica e "mai acoperita" - se stie). Nu exista un tarif stabilit legal, fiecare se tocmeste "la botul calului" si cand ajung la o intelegere se spune c-au mai facut o... "afacere".
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
peisaj_urban
Data înscrierii: 03/Feb/2009 Ultima vizita: 23/Aug/2011 Mesaje: 166 Locație: Galati
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
AmiralAOV
![](images/avatars/12311376084f29ab8e56747.jpg)
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 13 Iun 2010 09:58:37 Titlul subiectului: |
128287 |
|
Ma uitam si eu la anunturile alea care te instiinteaza de consecintele faptului ca n-ai bilet in maxi-taxi... O persoana a cerut bilet si a fost refuzata de sofer, pe motiv ca "pe canicula asta doamna, nu face nimeni verificari de bilete, luati loc linistita". Desigur, n-a primit bilet. In unele cazuri, daca precizezi ca ai nevoie de bilet pentru decontare, abia atunci primesti.
Pe de alta parte, sunt si soferii civilizati, care isi respecta indatoririle ca la carte. Si, desigur, dau bilet la toata lumea.
Un aspect destul de interesant se intampla cu masinile traseului 76: toate au primit numar de parc. Cel mai mare numar pe care l-am vazut pana in prezent este 13. O idee destul de buna insa - parerea mea - numarul ar fi trebuit putin mai mare. De mentionat, ca acest numar apare in trei locuri: pe usa salonului, pe primul geam de dupa portiera soferului precum si-n zona posterioara, in colturile superioare ale geamurilor (de regula geamul din stanga din cate am remarcat pana acum). Iata un exemplu mai jos: microbuzul 7 in prim-plan.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.97 kb |
Vizualizat: |
de 15107 ori |
![maxi-taxi cu numere de parc.JPG](files/maxi_taxi_cu_numere_de_parc_139.jpg)
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
AmiralAOV
![](images/avatars/12311376084f29ab8e56747.jpg)
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 14 Iun 2010 08:38:17 Titlul subiectului: |
128344 |
|
Cred ca - atunci cand vine vorba de eliberarea biletelor - cei mai corecti soferi se dovedesc din nou cei care lucreaza pe traseul 62. Astazi am calatorit cu unul dintre microbuzele care deservesc acest traseu si am ramas placut surprins sa constat ca fiecare calator a primit bilet iar soferul s-a adresat civilizat - asa cum toti ar trebui sa faca. In plus, toate cerintele impuse la sedinta de luna trecuta erau respectate (camasa, conditii bune de transport, politete, muzica "pasnica").
Deci se poate... Sa speram ca astfel de imbunatatiri vor fi aplicare si respectate si de catre ceilalti operatori.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.23 kb |
Vizualizat: |
de 15064 ori |
![Corectitudine.JPG](files/corectitudine_708.jpg)
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
AmiralAOV
![](images/avatars/12311376084f29ab8e56747.jpg)
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 14 Iun 2010 16:15:03 Titlul subiectului: |
128360 |
|
Probabil ca traseul 75 este cel mai usor de inteles si urmat intrucat acesta e tatuat pe masinile care-l deservesc. Daca nu in fata, deasupra cabinei, atunci in zona posterioara, pe usile de acces. Desigur, nu sunt trecute toate statiile ci doar cateva, considerate principale. Ideea este buna si ajuta mult la orientarea calatorilor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
211.82 kb |
Vizualizat: |
de 15039 ori |
![Itinerar traseu 75.JPG](files/itinerar_traseu_75_749.jpg)
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
AmiralAOV
![](images/avatars/12311376084f29ab8e56747.jpg)
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 17 Iun 2010 09:56:43 Titlul subiectului: |
128512 |
|
Se reiau discutiile privitoare la introducerea mai multor microbuze private in oras. Daca trece de analiza si primeste si acordul primariei, putem sta linistiti: Galati-ul isi pastreaza proasta reputatie de a fi orasul din Romania cu cele mai multe microbuze private.
Sursa: cotidianul "Monitorul de Galati", editia din 17.06.2010. Link-ul este: http://www.monitoruldegalati.ro/eveniment/mai-multe-microbuze-pe-strazile-galatiului.html
"Mai multe microbuze pe străzile Galațiului?
--------------------------------------------------------------------------------
La aproximativ o lună de zile de la intrarea în vigoare a noului regulament de transport privat local, operatorii de transport privat s-au întâlnit ieri cu reprezentanții Primăriei Galați și cu consilierii locali, membri ai comisiei numărul 3 din cadrul Consiliului Local, pentru a discuta pe marginea modului în care au fost aplicate noile reguli. Surse din partea muncipalității care au fost prezente la întâlnire ne-au declarat că operatorii au adus în discuție mai multe probleme, cum a fi cele privitoarea la reașezarea unor trasee sau asigurarea numărului de microbuze pe anumite trasee. Toți operatorii de transport prezenți la întâlnire au solicitat suplimentarea numărului de microbuze care circulă la ora actuală pe străzile Galațiului și care se ridică la 170, această doleanță a transportatorilor urmând să fie analizată în cadrul comisiei de transport a Consiliului Local, care urmează să dea un verdict ce va trebui confirmat și de către Primăria Galați. Potrivit regulamentului aprobat de căte Consiliul Local, fiecare transportator poate solicita, în anumite condiții, suplimentarea cu 20% a numărului de microbuze pe care le are pe traseu, ceea ce înseamnă că pe străzile Galațiului ar putea circula încă 34 de noi maxi taxiuri. Rămâne de văzut dacă propunerea operatorilor de transport privat va primi undă verde din partea Primăriei Galați "
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
AmiralAOV
![](images/avatars/12311376084f29ab8e56747.jpg)
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 17 Iun 2010 14:02:48 Titlul subiectului: |
128519 |
|
O alta masura luata in salonul microbuzelor private este informarea calatorilor cu privire la obligatiile soferului. Foarte frumos si civilizat. Din pacate, o astfel de masura a fost adoptata pana acum doar in unele saloane de microbuz.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41.5 kb |
Vizualizat: |
de 14979 ori |
![obligatii.JPG](files/obligatii_895.jpg)
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|