Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Midibuzele Transurb Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 17 Apr 2010 20:46:48    Titlul subiectului: 125943

De ceva timp midibuzul MKN a primit - cu timiditate - cateva dungi pe laterale. Rosu si albastru. Imbinarea culorilor imi aminteste atat de fostul tramvai Tatra T3 cu numarul de parc 14 (avea o schema diferita de dispunere a dungilor insa vizual, pare o oarecare sincronizare) cat si de troleibuzele articulate care pe la inceputul anilor '90 efectuau reclama la tigarile Assos Papastratos...

In cursul acestor zile am reusit sa efectuez cateva fotografii acestui midibuz. Iata, in poza de mai jos, exteriorul lui MKN.



MKN - exterior.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.79 kb
 Vizualizat:  de 9494 ori

MKN - exterior.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 21 Apr 2010 10:31:30    Titlul subiectului: 126104

Acum haideti sa vedem si cateva aspecte din interior. Inainte de a le prezenta, sa spunem ca vizita lui MKN la autobaza 4 s-a lasat cu urmari benefice, midibuzul comportandu-se ca nou. Singurul aspect care - spun eu - aduce o nota de... tristete lui MKN este diferenta dintre straturile de vopsea aplicate, aspect ce s-ar fi putut indrepta daca s-ar fi dat un contur geometric finit stratului de vopsea aplicata. In rest, absolut nimic de reprosat.

Sa privim mai intai cabina soferului, decorata cu gust, fara prea multe kitch-uri, oferind astfel un aspect ingrijit, elegant. De asemenea, intregul salon este curat. Lipsesc doar cateva bare de protectie din zonele usilor de acces pentru calatori insa acelea mai mult incurcau traficul si prin urmare, fie au fost scoase, fie au cedat. Barele de care vorbesc sunt cele amplasate in zona inferioara, si curbate. Nu stiu cum se simt asiaticii atunci cand merg cu aceste masini insa romanii, mai dezvoltati din fire, isi loveau mereu picioarele in barele acelea inferioare. In opinia mea, e bine ca s-a renuntat la ele.
Nu am remarcat banchete lipsa, sparte sau fisurate. Nu s-a renuntat nici la materialul acela usor imburetat care le invelea si care era de proasta calitate (daca nu ma insel, acest material se lipea de bancheta). Spre deosebire de alte midibuze urbane de aceelasi tip, MKN are toate banchetele invelite cu materialul original. De asemenea, foarte putine semne de graffiti, cred ca recente intrucat cele vechi au fost indepartate. Podeaua prezinta semne de uzura insa nu in mod excesiv. Nu a fost carpita inca - nu este nevoie - singurele locuri unde materialul a cedat sunt cele de imbinare la aparatorile spate.
Haideti sa vedem acum pozele justificatoare:



MKN - bordul.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.4 kb
 Vizualizat:  de 10037 ori

MKN - bordul.jpg



MKN - salonul, vedere frontala.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.9 kb
 Vizualizat:  de 10037 ori

MKN - salonul, vedere frontala.jpg



MKN - salonul, vedere posterioara.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.51 kb
 Vizualizat:  de 10037 ori

MKN - salonul, vedere posterioara.jpg



MKN - zona frontal - interioara.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  244.34 kb
 Vizualizat:  de 10037 ori

MKN - zona frontal - interioara.jpg



MKN - salonul, vedere lateral dreapta.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  296.27 kb
 Vizualizat:  de 10037 ori

MKN - salonul, vedere lateral dreapta.jpg



MKN - plafonul, vedere generala.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  288.48 kb
 Vizualizat:  de 10037 ori

MKN - plafonul, vedere generala.jpg



MKN - plafonul, vedere lateral stanga.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.49 kb
 Vizualizat:  de 10037 ori

MKN - plafonul, vedere lateral stanga.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 21 Apr 2010 10:37:46    Titlul subiectului: 126105

Ultimul aspect pe care, de obicei, il urmaresc intr-o prezentare sunt usile. In cazul lui MKN, deschiderea usilor pare... mai amortizata, canatele nu se deschid in mod brutal si cu zgomot specific. Probabil ca s-a intervenit putin la modul de functionare al acestora, fapt de altfel benefic pentru calatori. Un alt aspect pozitiv este etansaneitatea canatelor cat si centrarea acestora. Treptele nu au fost inca intarite cu benzi sau profile metalice... fiindca nici n-a fost nevoie de asa ceva! MKN este rezistent, pare un midibuz asamblat si intretinut cu multa grija. Sistemul de iluminare pentru accesul/coborarea calatorilor in/din salon este activ prin ambele elemente.


MKN - usa I vedere superioara.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.17 kb
 Vizualizat:  de 10036 ori

MKN - usa I vedere superioara.jpg



MKN - usa I vedere inferioara.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.06 kb
 Vizualizat:  de 10036 ori

MKN - usa I vedere inferioara.jpg



MKN - usa II vedere superioara.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.36 kb
 Vizualizat:  de 10036 ori

MKN - usa II vedere superioara.jpg



MKN - usa II vedere inferioara.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.45 kb
 Vizualizat:  de 10036 ori

MKN - usa II vedere inferioara.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 06 Mai 2010 11:37:55    Titlul subiectului: 126649

Dupa cum aminteam, s-a inceput deja revopsirea midibuzelor care au promovat diverse autocolante publicitare.

MRN a fost partial vopsit insa cu gust, prezentand astfel un aspect ingrijit (foto 1)

La polul opus este MAV care nu a primit inca nici un tratament de infrumusetare. Munca de chituire/razuire cat si elementele schimbate (decuparile pentru aparatori de exemplu) sunt usor de vizualizat (foto 2)

Un alt midibuz care de cateva zile a fost la vopsitorie este LXA. Cu cateva saptamani in urma ni-l amintim purtand autocolante deoclorate, ilizibile... Acum insa iata-l revopsit in intregime, in aceeasi schema de culoare pe care a avut-o initial. Si cu jantele vopsite in negru... (foto 3)



MRN (06.05.2010).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  214.7 kb
 Vizualizat:  de 9945 ori

MRN (06.05.2010).JPG



MAV (06.05.2010).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  201.28 kb
 Vizualizat:  de 9945 ori

MAV (06.05.2010).JPG



LXA (06.05.2010).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  213.63 kb
 Vizualizat:  de 9945 ori

LXA (06.05.2010).JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 09 Mai 2010 19:13:35    Titlul subiectului: 126780

Cobra UEE a fost si ea... "retusata" cu-n strat nou de vopsea alba. Aparatorile si mastile de protectie ale farurilor nu au scapat de "face-lift" insa de aceasta data au fost vopsite in bleumarin (inainte erau bleu). Putin mai discret... Iata-l in poza de mai jos, ruland astazi, 09.05.2010, pe traseul 17.


IMG_0281.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  251.53 kb
 Vizualizat:  de 9907 ori

IMG_0281.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 26/Mai/2024
Mesaje: 665
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 10 Mai 2010 15:03:21    Titlul subiectului: 126833

UEE-ul de vreo 2 saptamani este in schema noua de culoare. Am sugerat soferului data viitoare sa isi vopseasca jentile in tricolor. Laughing
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 11 Mai 2010 22:17:32    Titlul subiectului: 126894

Se continua revospirea midibuzelor, in special a celor care au purtat reclame. De ceva timp a iesit de la vopsitorie Cobra WKC precum si Prestij-ul MRR. Ambele au fost vopsite integral. Din pacate, faptul ca Transurb-ul trebuie sa ruleze in circuitul urban cu aproximativ 90% din parc incetineste procesul de refacere... Mai avem cateva midibuze care necesita tratament "exterior".
Mai jos, o poza cu midibuzul WKC.



WKC revopsit.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  258.4 kb
 Vizualizat:  de 9855 ori

WKC revopsit.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 12 Mai 2010 11:49:43    Titlul subiectului: 126924

Cred ca de cea mai buna "opera de refacere" a beneficiat midibuzul UMN. Este impecabil, atat ca aspect cat si ca functionare. Nimic de reprosat! Si in acest caz s-a respectat schema de culoare, insa nuanta este putin mai inchisa (un alb cu tenta spre gri), fapt ce ii da un aspect inedit.
Priviti bijuteria in poza de mai jos... parca nici n-are aproape 10 ani de functionare in regimul urban!



UMN (12.05.2010).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  208.79 kb
 Vizualizat:  de 9830 ori

UMN (12.05.2010).JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 12 Mai 2010 16:04:49    Titlul subiectului: 126936

Sa trecem acum si la "prezentarea lunii"; am avut astazi ocazia sa fac o sedinta foto unuia dintre cele mai vechi midibuze ale Transurb-ului. Este vorba de WZO si are 12 anisori de functionare sub stindardul Transurb-ului.
Ce va pot spune... Se tine inca bine! Singura problema este cutia de viteze care cupleaza cu destula dificultate treapta I. Surprinzator, motorul nu da semne excesive de uzura.
Sa privim putin exteriorul lui WZO. Se pare ca RK-ul din vara trecuta i-a prins bine iar pensionarea este inca departe...

Foto A: WZO, vedere frontala;
Foto B: WZO vedere posterioara.



A.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  202.78 kb
 Vizualizat:  de 9822 ori

A.JPG



B.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  212 kb
 Vizualizat:  de 9822 ori

B.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 12 Mai 2010 16:11:38    Titlul subiectului: 126937

Sa continuam acum cu interiorul. Banchetele imburetate au primit invelitori noi iar podeaua s-a mai umplut de cateva carpituri. Bara originala din zona posterioara (de dupa a doua usa) lipseste, celelalte se afla insa in locatiile initiale. Exceptand podeaua, interiorul ofera un aspect placut. Majoritatea panourilor laterale nu sunt deformate, nici cele ce intra in compozitia plafonului (cu o singura exceptie in zona mediana). Barele de sustinere sunt usor deformate. Sistemul de iluminare in salon este activ prin cele trei elemente.
Sa vedem cateva fotografii din interiorul lui WZO:



1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  246.3 kb
 Vizualizat:  de 9820 ori

1.JPG



2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  273.75 kb
 Vizualizat:  de 9820 ori

2.JPG



3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  233.62 kb
 Vizualizat:  de 9820 ori

3.JPG



4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  167.45 kb
 Vizualizat:  de 9820 ori

4.JPG



5.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  273.51 kb
 Vizualizat:  de 9820 ori

5.JPG



11.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  212.44 kb
 Vizualizat:  de 9820 ori

11.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 12 Mai 2010 16:18:30    Titlul subiectului: 126938

Am sa iau acum in consideratie cateva particularitati ale acestui midibuz...

Foto 6: Panoul deformat din zona mediana, despre care am amintit deja. E singurul deformat, probabil din cauza izolatiei si a ruginei din interiorul zonei superioare si de la imbinarea laterala;
Foto 7: Ventilatorul ramas fara capacul protector. La unele midibuze Isuzu capacul protector a ramas, la altele s-a preferat acoperirea gaurii ramase cu o sita circulara. WZO n-a primit nici capac inlocuitor si nici sita...;
Foto 8: Bancheta din spatele cabinei soferului a fost usor inaltata si a primit un postament nou de fixare;
Foto 9: Se pare ca si suportul propriu-zis a fost schimbat cu unul putin mai inalt;
Foto 10: Aparatoarea dreapta-spate a fost intarita cu un profil metalic reprezentand de fapt o placuta metalica cu traseul 103. Asemenea placute au avut troleibuzele articulate ROCAR din Galati.



6.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  172.41 kb
 Vizualizat:  de 9818 ori

6.JPG



7.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.14 kb
 Vizualizat:  de 9818 ori

7.JPG



8.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  268.64 kb
 Vizualizat:  de 9818 ori

8.JPG



9.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  366.89 kb
 Vizualizat:  de 9818 ori

9.jpg



10.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  216.67 kb
 Vizualizat:  de 9818 ori

10.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 12 Mai 2010 16:27:47    Titlul subiectului: 126939

Sa aruncam si o privire la micuta cabina a soferului... Gasim aici elemente vechi si noi, combinatii si improvizatii care justifica varsta inaintata a midibuzului. Cabina soferului a primit si ea perdeluta noua, din aceelasi material din care au fost confectionate invelitorile banchetelor. De asemenea, s-au mai utilizat cateva panouri care sa delimiteze "drepturile soferului" de "drepturile" calatorilor si s-a mai renuntat la cateva din barele de sustinere din constructie. De asemenea, geamurile din plastic de la nivelul superior (spatele cabinei) sunt cele originale. Ar fi trebuit sa aiba culoarea verde insa... aceasta s-a pierdut sub straturile de adeziv cu care s-au lipit diferite anunturi de-alungul anilor. In plus, sunt ciobite insa nu au fost inlocuite...


12.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  187.97 kb
 Vizualizat:  de 9817 ori

12.JPG



13.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  211.75 kb
 Vizualizat:  de 9817 ori

13.JPG



14.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  226.02 kb
 Vizualizat:  de 9817 ori

14.JPG



15.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.64 kb
 Vizualizat:  de 9817 ori

15.JPG



16.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  340.64 kb
 Vizualizat:  de 9817 ori

16.jpg



17.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  208.39 kb
 Vizualizat:  de 9817 ori

17.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 12 Mai 2010 16:32:31    Titlul subiectului: 126941

Ultimul aspect pe care il urmaresc sunt usile. Acestea sunt functionale in "traditionalul stil Isuzu", adica se actioneaza brutal si cu zgomot. Treptele au fost intarite cu profile metalice. Elementele de etansaneitate a canatelor au cedat in unele zone si nu au mai fost schimbate...

Poza 18: usa I vedere superioara;
Poza 19: usa I vedere inferioara;
Poza 20: usa II vedere superioara;
Poza 21: usa II vedere inferioara;
Poza 22: garnitura uzata a celei de-a doua usi - aspect.



18.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  181.91 kb
 Vizualizat:  de 9815 ori

18.JPG



19.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  210.81 kb
 Vizualizat:  de 9815 ori

19.JPG



20.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  176.01 kb
 Vizualizat:  de 9815 ori

20.JPG



21.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  178.91 kb
 Vizualizat:  de 9815 ori

21.JPG



22.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  193.1 kb
 Vizualizat:  de 9815 ori

22.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 14 Mai 2010 21:33:52    Titlul subiectului: 127055

Un nou grup de masini a iesit de la vopsitorie in cursul acestei saptamani. Este vorba de LXD (vopsit saptamana trecuta, iesit la trasee de luni), MAV (cel mai nefericit caz) si LXB.


SP_A5078.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.84 kb
 Vizualizat:  de 9778 ori

SP_A5078.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 22 Mai 2010 21:31:47    Titlul subiectului: 127419

A iesit de ceva timp de la vopsitorie insa abia acum am avut ocazia sa-l fotografiez ca sa putem observa calitatea "lucraturii"... Este vorba de midibuzul Cobra UXB. Acesta are si jentile vopsite in negru, oferind un aspect destul de elegant - fapt ce nu se poate observa din poza postata mai jos: erau acoperite de praf...

De mentionat faptul ca VOD, UMO si UUV au primit o "retusare partiala".



UXB - 22.05.2010.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  260.31 kb
 Vizualizat:  de 9722 ori

UXB - 22.05.2010.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 06/Iun/2024
Mesaje: 825
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 23 Mai 2010 23:02:57    Titlul subiectului: 127453

Si CIH a fost vopsit integral...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
greentiger



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2010
Mesaje: 63
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 24 Mai 2010 14:55:14    Titlul subiectului: 127470

Oare la ce se gandea doamna Genica Totolici cand zicea ca avem mijloace de transport moderne? Avem si mijloace de transport moderne intr-adevar, MAZ-uri si DAB-urile si poate si tramvaiele olandeze aduse acum cativa ani, dar sa nu uitam de uzatele midibuze Isuzu, Prestij si Cobra, de Tatrele si KT4D-urile care nu mai ofera de mult timp un confort calatorului sau o calatorie foarte confortabila. Poate ma insel, dar parerea mea asa este. Am calatorit cu midibuzele Cobra, Isuzu si Prestij si nu mi-a placut cum se prezinta ele in fata calatorilor, sunt uzate, vechi, scaunele la fel, interiorul cam dezastruos si motorul (la unele midibuze) la fel. Ma bucur ca avem MAZ-urile, DAB-urile si tramvaiele olandeze care ofera calatorului placere si confort atunci cand merg cu ele, in rest nu poate spune nimeni ca se simte bine intr-un midibuz Isuzu sau Prestij uzat, vechi si fara confort. E doar o parere personala.
_________________
Alyn AVALOH

Nihil Sine DEO!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 25 Mai 2010 12:22:59    Titlul subiectului: 127517

Gresesti ca generalizezi. Isuzu si Prestij n-au oferit niciodata conditii prea grozave de transport, in mare datorita suspensiilor rigide cat si a modului in care te urcai sau coborai din salon, pe acele trepte micute. In plus, ne amintim de epoca lor de glorie printr-o imagine mereu aglomerata, de multe ori cu capul in plafon si ochii la buzunare, incercand sa-ti croiesti "poteca" spre usa atunci cand urma statia unde trebuia sa cobori. Nici Cobrele nu ofera o imagine mai buna.
Totusi, din punct de vedere tehnic, cu putine exceptii in randul Isuzu-urilor, majoritatea midibuzelor sunt intretinute si nu li se poate reprosa mai nimic. Bag de seama ca unele interioare au fost refacute, banchetele re-tapitate... midibuzele respective vospite si trecute prin RK...
Aceelasi lucru si la Cobre. Da, sunt cateva care prezinta probleme insa restul sunt ingrijite si tratate corespunzator. Ele ne ofera practic - sa zicem in proportie de 70 - 75 % conditiile de calatorie initiale. N-au fost niciodata midibuze de transport comode si nici nu vor fi. Deci, sa nu privim problema prin prisma unei generalitati.
Totodata, sosirea celor 30 de autobuze pare sa anunte un val maruntel de casari in randul midibuzelor. Nu stiu care vor fi, probabil cele din lotul WZ si YR care sunt totodata si cele mai obosite...
Si o mica precizare in loc de epilog: sunt unele trasee unde aceste midibuze sunt adecvate, in mare datorita fluxului de calatori. Cum ar fi, de exemplu, sa rulam un MAZ la traseul 15 sau un DAB la traseul 16? S-ar consuma motorina degeaba.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 28 Mai 2010 21:17:38    Titlul subiectului: 127660

Au aparut inca doua midibuze refacute... Este vorba de EEL (vopsea integrala + reparatii interioare) precum si LXC (vopsea integrala).
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 06/Iun/2024
Mesaje: 825
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 02 Iun 2010 14:57:17    Titlul subiectului: 127881

De cateva luni bune au disparut din peisajul local midibuzele XDL, MIJ, MRM si MRU.
Are cineva vreo informatie despre aceste midibuze?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 02 Iun 2010 21:15:27    Titlul subiectului: 127891

XDL si MRU sunt la trasee. MIJ este descompletat, probabil va ajunge donor. MRM era, in ultima vreme, tras pe rampa la autobaza, nu stiu insa daca va mai reveni in circuitul urban. Initial, MIJ si MRM aveau probleme la motoare si se intentiona repararea acestora. Acum soarta lor e incerta.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 09 Iun 2010 23:03:26    Titlul subiectului: 128154

Tot discutam noi, in ultimele postari, despre MRU... Midibuzul a trecut si el printr-un RK substantial, primind atat tratament tehnic cat si... estetic. Lucrurile s-au desfasurat rapid in aceasta privinta, si fara prea mari problmele, obtinandu-se un rezultat "de zile mari": MRU functioneaza si se prezinta impecabil. Amintesc ca acest midibuz a primit un "tratament total" de vopsea. Pana si jantele au fost vopsite iar anvelopele sunt noi! Iata cateva imagini:


1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  259.66 kb
 Vizualizat:  de 9434 ori

1.JPG



2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  234.52 kb
 Vizualizat:  de 9434 ori

2.JPG



2a.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  189.37 kb
 Vizualizat:  de 9434 ori

2a.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 09 Iun 2010 23:07:58    Titlul subiectului: 128155

Sa aruncam acum o privire la interior... Mocheta nu este uzata excesiv, banchetele - exceptand cele din zona posterioara - si-au pastrat trasaturile originale, panourile nu prezinta deformari sau alte aspecte negative. Per ansamblu, MRU ofera un aspect ingrijit, perfect pentru transportul pasagerilor. Lipsesc cateva bare de protectie din zona inferioara (acele bare care stanjenesc mereu confortul calatorilor si la care s-a renuntat). Sa vedem cateva aspecte din salon:


3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  238.97 kb
 Vizualizat:  de 9433 ori

3.JPG



4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  237.4 kb
 Vizualizat:  de 9433 ori

4.JPG



6.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  185.21 kb
 Vizualizat:  de 9433 ori

6.JPG



7.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  218.85 kb
 Vizualizat:  de 9433 ori

7.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 09 Iun 2010 23:12:42    Titlul subiectului: 128156

Urmatorul aspect: cabina. Ingrijita si prezentabila. Ca in toate cazurile, locul soferului a fost partial delimitat de salon prin diferite elemente. Sa vedem cateva detalii:


7a.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  235.21 kb
 Vizualizat:  de 9431 ori

7a.JPG



7b.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  197.97 kb
 Vizualizat:  de 9431 ori

7b.JPG



5.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.37 kb
 Vizualizat:  de 9431 ori

5.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 09 Iun 2010 23:17:55    Titlul subiectului: 128157

In fine, ultimul aspect sunt usile...
-functionare perfecta;
-materialele izolatorare partial schimbate;
-sincronizare la actionare;
-sistem de iluminare aferent functional;
-scari, elemente aferente si elemente de intarire vopsite.



8.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.96 kb
 Vizualizat:  de 9429 ori

8.jpg



9.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  174.51 kb
 Vizualizat:  de 9429 ori

9.JPG



10.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  233.53 kb
 Vizualizat:  de 9429 ori

10.JPG



11.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  218.08 kb
 Vizualizat:  de 9429 ori

11.JPG



12.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  167.15 kb
 Vizualizat:  de 9429 ori

12.JPG



13.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  187.65 kb
 Vizualizat:  de 9429 ori

13.JPG



14.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  188.94 kb
 Vizualizat:  de 9429 ori

14.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Următoare
Pagina 7 din 12

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community