|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
cristian
Data înscrierii: 11/Iul/2009 Ultima vizita: 22/Feb/2021 Mesaje: 180 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 15 Feb 2010 16:46:45 Titlul subiectului: |
123716 |
|
Citat: | Cei mai multi bani vor fi inghititi de liniile de tramvai
Anul trecut, sefii Primariei au intentionat sa faca investitii de aproape 280 milioane lei. Doar 88,8 milioane lei urmau sa provina din bugetul local, restul fiind din credite sau alte finantari. Cum imprumutul contractat de Primarie de la Dexia Kommunalkredit este aproape epuizat, reprezentantii municipalitatii vor folosi in 2010 pentru investitii mai multi bani din bugetul local. Din cei 105 milioane lei prevazuti pentru investitii, municipalitatea a alocat cei mai multi bani pentru finalizarea lucrarilor incepute la liniile de tramvai. Din cei 45 milioane lei alocati acestui obiectiv, 40% sunt pentru lucrarile de reabilitare a liniilor efectuate in 2009, iar restul sumei va fi directionata pentru finalizarea altor tronsoane. |
http://flacarais.ro/cms/site/f_is/news/pe_ce_va_cheltui_primaria_banii_iesenilor_in_acest_an_31232.html
Daca stie cineva exact pe ce linii se va lucra este rugat sa posteze. |
|
Sus |
|
|
zzz
Data înscrierii: 26/Aug/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 913 Locație: Bacau
|
Trimis: Mar 16 Feb 2010 07:54:22 Titlul subiectului: |
123744 |
|
Salariatii RATP ameninta cu noi proteste
Evenimentul.ro a scris: | Ieri, la Secția 1 a regiei locale de transport public a avut loc o întâlnire solicitată de angajații RATP, membri ai sindicatelor Dreptatea și Solidaritatea, cu conducerea regiei
Subiectul ședinței l-a constituit neacordarea tichetelor de masă pe luna ianuarie, în condițiile în care la urechea salariaților au ajuns zvonuri potrivit cărora această situație va persista cel puțin încă o lună. „Unii nu înțeleg că datoriile regiei nu permit acordarea tichetelor de masă. Sau poate că înțeleg, dar continuă să fie înflăcărați de liderii celor două sindicate (n.r. - Adrian Nedelcu și Dan Vasiliu), fără a realiza că scopul acestora este de a racola noi membri pentru a pune o presiune și mai mare pe conducerea RATP”, ne-a declarat directorul Maricel Ghercă.
Conducătorul regiei a mai precizat că, nemulțumiți de explicațiile sale, membrii celor două sindicate au anunțat noi acțiuni de protest. „Este dreptul lor să protesteze. Eu am să mă duc de fiecare dată când sunt chemat de angajați și le voi spune tot timpul adevărul despre situația financiară a regiei, despre posibilitatea de a beneficia sau nu de anumite avantaje, cum ar fi tichetele de masă, spre exemplu. Din păcate, acum nu le putem satisface doleanțele, iar ei nu înțeleg acest lucru și nici faptul că protestele lor contribuie la deteriorarea imaginii regiei”, a mai spus dl. Ghercă.
Lunea trecută, aproximativ 60 de angajați ai RATP au protestat la primele ore ale dimineții nemulțumiți de faptul că nu și-au mai primit tichetele de masă pe luna ianuarie. Potrivit liderului de sindicat Adrian Nedelcu, a fost vorba de o acțiune spontană, la care, însă, au participat și salariații aflați în concediu de odihnă! |
http://www.evenimentul.ro/articol/sindicalistii-lui-nedelcu-ameninta-cu-noi-proteste-la-ratp.html |
|
Sus |
|
|
cristian
Data înscrierii: 11/Iul/2009 Ultima vizita: 22/Feb/2021 Mesaje: 180 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 17 Feb 2010 08:44:04 Titlul subiectului: |
123782 |
|
Citat: | În esență, Primăria își propune să continue investițiile începute anul trecut, dar să facă și altele noi: reabilitarea liniilor de tramvai pe tronsoanele 5 Drumuri – strada Nicoriță, Doi Băieți – Calea Chișinăului, Elena Doamna – Palat și pe bdul Nicolae Iorga (între Bazar și Calea Chișinăului). Se mai dorește achiziționarea a 50 de autobuze, realizarea a 600 de locuri de parcare automată (dacă se poate, printr-un parteneriat public privat), dar și o serie de investiții noi la școli, spitale și străzi. |
http://www.evenimentul.ro/articol/nichita-admite-ca-bugetul-s-a-subtiat.html |
|
Sus |
|
|
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 192 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 17 Feb 2010 17:49:41 Titlul subiectului: |
123803 |
|
Reabilitarea de la strada Nicorita la Doi baieti a fost facuta, a mai ramas Tg. Cucu - 5 drumuri pina aproape de str. Nicorita. |
|
Sus |
|
|
cristian
Data înscrierii: 11/Iul/2009 Ultima vizita: 22/Feb/2021 Mesaje: 180 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 18 Feb 2010 14:55:29 Titlul subiectului: |
123856 |
|
A mai ramas si intersectia de la Doi Baieti... Citat: | Edilul orasului spune ca in acest an este posibil sa se demareze proiectul care vizeaza schimbarea liniilor de tramvai din oras. "In cursul anului trecut nu am intervenit sa reparam gropile de langă liniile de tramvai pe considerentul ca anul acesta liniile vor fi schimbate, altfel erau bani cheltuiti degeaba.
Banii pentru acest proiect sunt din fonduri europene, iar proiectul sper sa fie avizat in martie, ca in luna aprilie sa putem incepe licitatia”, a declarat Sorin Apostu, pe postul Antena 1 Cluj. Detalii pe FTR.ro | Nu ar putea si Iasi-ul sa acceseze fonduri europene pentru a inlocui liniile ramase? |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 18 Feb 2010 14:59:31 Titlul subiectului: |
123857 |
|
Ba da, se lucreaza in directia asta. |
|
Sus |
|
|
cristian
Data înscrierii: 11/Iul/2009 Ultima vizita: 22/Feb/2021 Mesaje: 180 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 19 Feb 2010 08:52:27 Titlul subiectului: |
123880 |
|
Citat: | Tramvaiele nu vor circula doua zile spre Tudor
RATP va intrerupe circulatia tramvaielor pe tronsonul "Cinci Drumuri" - Tudor Vladimirescu - Moldoplast. Motivul il constituie o serie de lucrari in intersectia de la "Cinci Drumuri", unde se vor inlocui doua incrucisari de linii. |
http://www.ziaruldeiasi.ro/local/tramvaiele-nu-vor-circula-doua-zile-spre-tudor~ni65ks |
|
Sus |
|
|
just me
Data înscrierii: 28/Feb/2009 Ultima vizita: 03/Oct/2015 Mesaje: 39 Locație: Bacau
|
Trimis: Sâm 20 Feb 2010 19:20:02 Titlul subiectului: |
123916 |
|
Deci acele incrucisari sunt inlocuite doar temporar pana la demararea lucrarilor de reabilitare a liniei de tramvai? |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 20 Feb 2010 19:25:42 Titlul subiectului: |
123917 |
|
Da, iar momentul schimbarii cu aparate de cale noi va depinde de momentul intrarii pe tronsonul caruia ii va apartine zona macazurilor. |
|
Sus |
|
|
zzz
Data înscrierii: 26/Aug/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 913 Locație: Bacau
|
Trimis: Sâm 27 Mar 2010 07:53:21 Titlul subiectului: |
125081 |
|
Retragerea celor 20 de autobuze din circulatie s-a transformat intr-un scandal politic
Evenimentul.ro a scris: | O problemă pur administrativă asupra căreia planau anumite probleme de legalitate a devenit brusc o problemă politică. Acțiunea de amendare a șoferilor RATP, urmată de retragerea autobuzelor de pe străzile Iașului a căpătat brusc conotații politice
„Autobuzele pe care le-am adus din Bulgaria au fost introduse în transportul public încă din iunie 2009. Amenzile de 60 de mii de lei pe care reprezentanții Poliției Rutiere le-au aplicat pentru că autobuzele nu au foaie conformă, precum și retragerea acestor autobuze de la stradă prin decizia ARR constituie o măsură abuzivă și în același timp o comandă politică. Dacă ar fi fost un accident cu autobuzele care au foaie conformă, atunci nu ar fi fost nici o problemă”, a declarat primarul Gheorghe Nichita.
Potrivit edilului, aceleași autobuze care acum stau în garaj au deservit PD-L înainte de alegerile prezidențiale din toamna anului trecut. „Aceleași autobuze au fost închiriate de PD-L pentru a-și transporta membrii din Târgu Frumos la mitingul la care a fost prezent Traian Băsescu. Să transporți membri PD-L sunt valabile, dar să transporți ieșeni nu sunt bune. La Cluj, astfel de autobuze, care au fost înmatriculate provizoriu, au circulat timp de doi ani cu toate că aveau dreptul numai trei luni. Consider că se încearcă crearea de probleme administrației publice locale, să bulverseze transportul de dragul politicului”, a mai spus Nichita. Potrivit acestuia, imixtiunea politicului într-o astfel de problemă administrativă ar sta tocmai în înlocuirea lui Cristian Foia de la conducerea Autorității Rutiere Române cu interimarul Alexandru Peicea. „La ARR au adus un șef tocmai din Giurgiu, iar la Poliția Rutieră au adus unul din Vaslui. Este o bătaie de joc în ceea ce înseamnă reforma administrației publice locale și centrale. Dacă mai era Foia, îl convingea pe prefect, la care am și intervenit pentru a scoate din nou autobuzele în stradă, că aceste acțiuni sunt făcute pentru a satisface orgoliul unora”, a mai spus Nichita.
RATP dă oameni afară deoarece nu are bani pentru cumpărarea mașinilor. Începând cu 1 aprilie, 17 dintre șoferii autobuzelor olandeze retrase din circulație vor fi trimiși acasă
Începând cu 1 aprilie, 17 dintre șoferii autobuzelor olandeze retrase din circulație de șefii RATP vor fi trimiși acasă. Reprezentanții regiei susțin că măsura nu a putut fi evitată atât timp cât aceștia nu au ce să conducă. „Pe acești șoferi i-am angajat pe o perioadă determinată. Nemaiavând mașinile în exploatare, nu le mai putem prelungi contractele”, ne-a declarat Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP.
Șoferii pot reveni la muncă doar în situația în care RATP va găsi bani pentru înmatricularea autobuzelor Van Hool. „Le putem achiziționa, însă în acest caz vom fi nevoiți să achităm taxa de poluare. Suma este destul de mare pentru bugetul regiei, undeva pe la 140.000 de euro pentru toate autobuzele. Nu dispunem de acești bani. Însă dacă se va ivi vreo posibilitate, evident, șoferii vor reveni la muncă, chiar dacă vor trebui să repete procedurile de angajare, mă refer aici la concurs și vizita medicală”, a mai spus dl Mihai.
În prezent, conturile RATP sunt controlate de Fisc. Practic, orice sumă care intră în posesia regiei este transferată automat pentru plata datoriei operatorului de transport public către bugetul de stat. „Nu practica în sine ne deranjează, ci procedura de stingere a datoriei. Potrivit codului fiscal, mai întâi se sting majorările și penalitățile. Vorbim de o sumă uriașă, de 90 milioane lei, dintre care debitul în sine este de 43 milioane. Evident, acesta produce în continuare penalități”, a mai spus dl Mihai.
Oamenii sar la gâtul liderilor de sindicat
Noua problemă apărută la RATP după ce patru dintre șoferi au fost sancționați cu 15.000 lei fiecare deoarece nu dețineau asupra lor copia conformă a licenței de transport a ajuns să-i preocupe pe angajații regiei. Unii susțin că vinovați de trimiterea acasă a șoferilor sunt liderii de sindicat Dan Vasiliu și Adrian Nedelcu. „De la Vasiliu mă așteptam să comande colegilor săi de partid un control la RATP după ce a eșuat în tentativa de a ajunge director adjunct al regiei. Nu și de la Nedelcu, care, din câte am înțeles, a susținut demersul lui Vasiliu. Vă spun cu mâna pe inimă că voi pleca din sindicatul Solidaritatea. Și nu voi fi singurul, vă asigur”, ne-a declarat un angajat al Secției 5, care ne-a rugat să-i fie păstrat anonimatul. (Nelu Păunescu, Tudor Damaschin)
În prezent, conturile RATP sunt controlate de Fisc. Practic, orice sumă care intră în posesia regiei este transferată automat pentru plata datoriei operatorului de transport public către bugetul de stat
Nedelcu, bolnav închipuit?
Potrivit unor surse din interiorul sindicatului, Adrian Nedelcu organizează sistematic întâlniri pentru a-i convinge pe oameni că nu este implicat în acest scandal. „Eu știu că dl Nedelcu se află în concediu medical, însă am aflat că organizează întâlniri, temându-se să nu-i plece oamenii din sindicat. Este problema domniei sale, eu doar sunt curios să văd actele prin care acesta își va justifica perioada de concediu medical”, a spus ing. Adrian Mihai, care este, totodată, șeful Serviciului Resurse Umane din cadrul RATP. |
http://www.evenimentul.ro/articol/autobuzele-discordiei.html |
|
Sus |
|
|
cristian
Data înscrierii: 11/Iul/2009 Ultima vizita: 22/Feb/2021 Mesaje: 180 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 28 Apr 2010 10:21:09 Titlul subiectului: |
126335 |
|
Citat: | Un proiect este estimat la 87,1 milioane lei si vizeaza reabilitarea totala a strazii Pacurari, a Bulevardului Independentei si a strazii Elena Doamna. Proiectul prevede si amenajarea unui pasaj subteran rutier care sa lege strada Pacurari de Bulevardul Independentei. Pe strada Elena Doamna urmeaza sa fie modernizata si linia de tramvai. |
http://www.ziaruldeiasi.ro/local/proiecte-de-170-milioane-lei-pe-masa-consilierilor-locali~ni6b4n |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 28 Apr 2010 10:47:16 Titlul subiectului: |
126336 |
|
PIDPCI - Proiecte POR Axa 1 - proiectul "Dezvoltarea axei de transport Est – Vest in Municipiul Iasi". Mai ramane sa si obtina finantarea. |
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 10 Mai 2010 20:31:26 Titlul subiectului: Tramvaiul Imperio produs la Astra Arad |
126848 |
|
-La inceputul anului 2010,aparea ca stire semnarea contractului intre Siemens si Astra Arad ce vizeaza constructia noului model de tramvai Imperio.
Fabrica va produce vagoane atat pentru Cluj (1435 mm) cat si pentru Arad (ecartament 1000 mm).
-Ar putea intra si Iasul in aceasta ''cursa de inarmare" cu tramvaie,faptul ca tramvaiele vor fi produse la Arad ar putea insemna preturi mai mici de achizitie? |
|
Sus |
|
|
zzz
Data înscrierii: 26/Aug/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 913 Locație: Bacau
|
Trimis: Joi 13 Mai 2010 07:02:24 Titlul subiectului: |
126970 |
|
RATP risca sa ramana fara curent electric
Ziarul de Iasi a scris: | RATP risca sa ramina fara electricitate. Motivul il reprezinta datoriile catre furnizorul de electricitate, firma Tin-Mar din Bucuresti
Conducerea regiei de transport a afirmat ca a primit o somatie din partea furnizorului de electricitate pentru a-si plati restantele. In caz contrar, Tin-Mar ar putea trage heblul la RATP.
"Ne-au somat sa platim. Noi am mai platit ceva si in ultima perioada, dar nu de ajuns. Vom mai purta discutii cu furnizorul de electricitate", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP. Acesta a specificat ca in prezent datoriile regiei se ridica la aproximativ 1,8 milioane lei.
Luna trecuta, RATP se angajase sa achite catre Tin-Mar 900.000 lei, dar nu s-a reusit decit virarea sumei de 600.000 lei
. Restantele acumulate sint facturi neachitate de la inceputul acestui an.
Lunar, RATP plateste pentru electricitate in jur de 3 milioane lei, iar in timpul iernii factura depaseste 4 milioane lei.
"Vom continua sa efectuam plati in contul datoriilor la electricitate. Pe vara, mai ales cu santierele deschise, consumul va mai scadea", a mai declarat Gherca.
Tin-Mar este furnizor de electricitate pentru RATP din anul 2008, cind a fost inlocuit concernul german E.ON. |
http://www.ziaruldeiasi.ro/local/ratp-amenintata-cu-taierea-curentului-electric~ni6c8n |
|
Sus |
|
|
zzz
Data înscrierii: 26/Aug/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 913 Locație: Bacau
|
Trimis: Mie 19 Mai 2010 06:49:38 Titlul subiectului: |
127254 |
|
Nemții și americanii s-au plimbat cu tramvaiele de epocă ale RATP
Evenimentul.ro a scris: | Închirierea tramvaielor de epocă pare a fi o activitate profitabilă pentru regia locală de transport public. La două săptămâni după vizita unei delegații daneze, ieri a fost rândul nemților și al americanilor să se plimbe cu tramvaiele restaurate de echipa condusă de inginerul Dorian Geba
În cursul dimineții, vagonul cu numărul 1 a putut fi zărit din nou pe străzile orașului, fiind închiriat de un grup de 20 de persoane venite din Germania. „Este vorba de membrii unei organizații create în 1967 în orașul Karlsruhe. Sunt pasionați de tot ceea ce înseamnă tramvaie și trenuri electrice. De altfel, această organizație numără 2.200 de membri răspândiți în toată lumea, mulți dintre ei fiind editorii unor publicații destinate transportului electric”, ne-a declarat Cristina Albu, translator în cadrul RATP.
Cea de-a doua delegație care a vizitat depoul RATP și s-a plimbat cu tramvaiele de epocă provine din SUA. „Sunt membrii unei organizații cu sediul în New York, intitulată Electric Railroaders Association și care a fost creată în 1934. RATP le-a pus la dispoziție acestora vagonul nr. 1, vagonul ITB, vagonul GT5 și vagonul Be4/4, cu care s-au plimbat pe străzile orașului”, a mai spus d-ra Albu. Acesta este cel de-al 10-lea tur pe care membrii ERA îl fac în Europa și primul în România. Început pe 14 mai, turneul include vizitarea a 13 orașe (București, Brăila, Galați, Iași, Botoșani, Piatra Neamț, Ploiești, Sibiu, Cluj Napoca, Oradea, Reșița, Arad și Timișoara) și se va încheia cu un tur al Budapestei. Pentru 14 zile, fiecare membru a plătit 2.575 de dolari, aici fiind inclus și tariful cerut de RATP pentru închirierea tramvaielor de epocă: 100 de euro/oră pentru fiecare tramvai. |
http://www.evenimentul.ro/articol/nemtii-si-americanii-s-au-plimbat-cu-tramvaiele-de-epoca-ale-ratp.html |
|
Sus |
|
|
zzz
Data înscrierii: 26/Aug/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 913 Locație: Bacau
|
Trimis: Vin 21 Mai 2010 07:01:43 Titlul subiectului: |
127350 |
|
RATP își reduce numărul de angajați
Evenimentul.ro a scris: | Consilierii locali se pregătesc să voteze o nouă organigramă a regiei locale de transport public. Potrivit proiectului de hotărâre, RATP ar urma să-și micșoreze în următoarea perioadă numărul angajaților
„Dintr-un total de 1.609 angajați, vom rămâne cu 1.443. În prima fază, proiectul de hotărâre prevede disponibilizarea a 80 de angajați din toate secțiile. Reducerea numărului de salariați este motivată de modificarea programului de transport și de situația financiară a regiei”, ne-a declarat Maricel Ghercă, directorul RATP.
Un sfert din cei care ar urma să plece face parte din personalul TESA. De asemenea, disponibilizarea va include conducători auto, vatmani, mecanici, controlori, în general fiind vorba de angajați care nu și-au respectat sarcinile de serviciu sau au săvârșit abateri.
„Încă nu am întocmit o listă cu cei vizați pentru disponibilizare. Așteptăm mai întâi aprobarea acestei organigrame de către consilierii locali”, a mai spus dl Ghercă.Reducerea numărului de angajați se va face și prin dispariția acelor posturi ocupate de persoane care se pregătesc să iasă la pensie.(T.D.)
Dintr-un total de 1.609 angajați, RATP va rămâne cu 1.443
În șomaj vor intra personal TESA, conducători auto, vatmani, mecanici și controlori |
http://www.evenimentul.ro/articol/ratp-isi-reduce-numarul-de-angajati.html |
|
Sus |
|
|
ovidiu
Data înscrierii: 19/Iun/2009 Ultima vizita: 12/Feb/2024 Mesaje: 33 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 23 Mai 2010 22:21:24 Titlul subiectului: |
127452 |
|
Citat: | La Iași, Fiscul a scos la vânzare nu mai puțin de 55 de autobuze și troleibuze aparținând Regiei Autonome de Transport Public (RATP). La prima vedere, ofertele erau adevărate chilipiruri, având în vedere că un autobuz Ikarus putea fi cumpărat chiar și cu 3.436 de lei fără TVA (818 euro), iar cel mai scump troleibuz costa 5.292 de lei (1.260 de euro).
Prețurile i-au atras pe doritori, astfel că 33 de mijloace de transport - patru autobuze și 29 de troleibuze - au fost cumpărate de o persoană fizică și două firme, suma totală încastă de Fisc fiind de 185.000 de lei inclusiv TVA. "Este a cincea licitație pe care o organizăm. Autobuzele și troleibuzele erau uzate, așa că au fost cumpărate pentru fier vechi. Pentru celelalte, vom organiza o nouă licitație în termen de 30 de zile", a declarat pentru Gândul purtătorul de cuvânt al DGFP Iași, Maria Țăran. Ea a precizat că, în total, datoriile regiei către bugetul statului se ridică la aproape 100 milioane de lei. |
http://www.gandul.info/news/primarii-fluiera-a-paguba-cu-bugetele-goale-fiscul-a-scos-la-licitatie-autobuzele-din-iasi-si-targoviste-6159051
A plecat si 512 ? |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 25 Mai 2010 22:17:42 Titlul subiectului: |
127534 |
|
cristian a scris: | Citat: | Un proiect este estimat la 87,1 milioane lei si vizeaza reabilitarea totala a strazii Pacurari, a Bulevardului Independentei si a strazii Elena Doamna. Proiectul prevede si amenajarea unui pasaj subteran rutier care sa lege strada Pacurari de Bulevardul Independentei. Pe strada Elena Doamna urmeaza sa fie modernizata si linia de tramvai. | http://www.ziaruldeiasi.ro/local/proiecte-de-170-milioane-lei-pe-masa-consilierilor-locali~ni6b4n |
radub a scris: | PIDPCI - Proiecte POR Axa 1 - proiectul "Dezvoltarea axei de transport Est – Vest in Municipiul Iasi". Mai ramane sa si obtina finantarea. |
Buna ziua Iasi a scris: | Primaria depune inca un proiect cu finantare europeana
Marti, 25 Mai 2010
Reprezentantii municipalitatii au anuntat astazi ca in aceasta saptamana vor depune la Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord-Est inca un proiect cu finantare europeana. Este vorba despre proiectul "Dezvoltarea axei de transport Est - Vest în municipiul Iasi", proiect care necesita 20,2 milioane euro pentru modernizarea infrastructurii stradale din Pacurari - Piata Eminescu - Independentei - Elena Doamna. |
|
|
Sus |
|
|
zzz
Data înscrierii: 26/Aug/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 913 Locație: Bacau
|
Trimis: Lun 31 Mai 2010 06:48:12 Titlul subiectului: |
127756 |
|
Copiii, invitați să se plimbe cu tramvaiul de epocă
Evenimentul.ro a scris: | RATP se implică în proiecte pentru copii. Ieri, spre exemplu, în Orășelul Copiilor din Parcul Copou, școlarii au avut ocazia de a cunoaște, sub formă de joc, fiecare instituție a statului în parte, sarcina reprezentanților RATP fiind de a-i învăța pe cei mici cum să contribuie la păstrarea orașului curat utilizând mijloacele de transport public ecologice. De asemenea, reprezentanții regiei au pus la dispoziția celor mici, în weekend, tramvaiul de epocă, lucru care va fi repetat pe 1 iunie. (T.Damaschin) |
http://www.evenimentul.ro/articol/copiii-invitati-sa-se-plimbe-cu-tramvaiul-de-epoca.html |
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 31 Mai 2010 09:17:05 Titlul subiectului: |
127768 |
|
"Criza afecteaza si regia ieseana de transport public. Aproximativ 80 de salariati din cadrul Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi urmeaza sa fie dati afara. Disponibilizarea acestora va avea loc dupa aprobarea, la sfarsitul lunii, a noii organigrame a institutiei din subordinea Primariei."
Sursa: http://www.bzi.ro/disponibilizari-la-ratp-170877 |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 31 Mai 2010 13:22:27 Titlul subiectului: |
127784 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/iasi/Iasi-_Alesii_locali_au_votat_pierderile_RATP_in_numai_cateva_secunde_0_271773091.html
"Iași: Aleșii locali au votat pierderile RATP în numai câteva secunde
Alina Stan
Luni 31 mai 2010
Iași
Aleșii locali au aprobat scumpirea locurilor de veci
Consilierii locali au aprobat luni dimineață, în doar câteva secunde, bilanțul contabil al regiei de transport public pe 2009. Fără prea multe discuții, aleșii au votat pierderile de peste 9,6 milioane de lei ale societății din subordine.
„Una din cauzele care a dus la aceste pierderi este diminuarea veniturilor din activitatea de bază prin continuarea lucrărilor la calea de rulare din Tătărași, Canta, Gară, Podul de Piatră, Nicolae Iorga și sistarea transportului cu tramvaie în aceste zone", se arată în nota de fundamentare a proiectului de hotărâre întocmită de șefii RATP.
Mai mult, aleșii au aprobat și reducerea organigramei la regia de transport, de la 1 iunie, cu 163 de posturi de la 1.597." _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 31 Mai 2010 14:54:13 Titlul subiectului: |
127792 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/iasi/Protestul_RATP_de_maine-_5_minute_fara_transport_public_si_faruri_aprinse_pentru_doua_ore_0_271773247.html
"Protestul RATP de mâine: 5 minute fără transport public și faruri aprinse pentru două ore
Vasilica Costîn
Luni 31 mai 2010
Angajații Regiei Autonome pentru Transport Public vor fi solidari mâine cu protestul bugetarilor. Aceștia vor cicula timp de două ore cu farurile aprinse, iar de la ora 13.00, timp de 5 minute nu vor ieși pe străzi.
Liderii sindicatelor RATP au anunțat că mâine nu vor paraliza transportul public în comun. În semn de solidaritate, șoferii RATP vor aprinde la ora 12.00 farurile, iar de la ora 13.00 până la 13.05 nu va circula niciun mijloc de transport în comun pe străzile municipiului. Câteva sute de salariați ai RATP vor lua parte la mitingul din fața Palatului Culturii.
„Vom fi solidari cu mitingul bugetarilor. Nu facem grevă, dar vom participa la miting în semn de solidaritate. De la 12.00 la 14.00 toate microbuzele, autobuzele și tramvaiele vor merge cu farurile aprinse, iar la 13.00, timp de 5 minute nu va circula niciun mijloc de transport“, a spus Radu Barbu, liderul sindicatului SALT.
Reprezentanții salariaților RATP nu exclud nici posibilitatea ca acțiunile lor de protest să ia amploare. „Mâine vom fi doar solidari, dar dacă nu se rezolvă nimic vor urma pichetări și toate celelalte. Fiecare dintre noi are un pensionar și este normal să fii solidar“, a spus Vasile Sandu, liderul Sindicatului LIber din cadrul RATP." _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 01 Iun 2010 20:31:03 Titlul subiectului: |
127838 |
|
http://www.bzi.ro/disponibilizari-masive-in-transportul-local-172499
"Disponibilizari masive in transportul local"
Marti, 01 Iunie 2010
Fadia HIRTAN
"Consilierii locali au aprobat ieri noua organigrama a Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi, in urma careia vor fi disponibilizati 163 de angajati. Reducerea numarului de posturi, de la 1.597 la 1.434, se datoreaza in mare parte investitiilor realizate, prin modernizarea a peste 20 kilometri cale de rulare a tramvaielor, retehnologizarea unor procese de productie si inlocuirea unor mijloace de transport care necesitau o cantitate mare de manopera pentru reparatii. Reducerea posturilor se va realiza treptat, incepand de astazi, in functie de implementarea unui program nou de transport. Disponibilizarile vor afecta toate departamentele RATP Iasi, fiind incluse departamentul juridic, cel economic, cel tehnic, de contabilitate, precum si compartimentul control. Incepand de astazi, sectia numarul 1 va fuziona cu sectia 5, pentru a fi eficientizata situatia financiara a celor doua statii RATP Iasi. In cadrul fiecarei sectii, personalul este grupat in formatii de lucru sau coloane de soferi si vatmani, garaje, depouri sau ateliere, in functie de specificul activitatii. Coloanele cu personalul de exploatare vor cuprinde vatmanii, soferii de autobuz, microbuz sau marfa, in functie de graficele de circulatie. "Va fi disponibilizat aproximativ 12 la suta din personalul administrativ si cinci la suta din personalul muncitor. O parte dintre acestia si-a depus deja documentatia necesara pensionarii, iar alti trei soferi au cerut un an de concediu fara plata. Cel mai probabil, acestia vor pleca la munca in strainatate. Economia facuta in cadrul regiei va fi, cu aceste disponibilizari, de aproximativ 160 mii lei pe luna", a explicat Maricel Gherca, directorul RATP Iasi. |
|
Sus |
|
|
zzz
Data înscrierii: 26/Aug/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 913 Locație: Bacau
|
Trimis: Vin 04 Iun 2010 06:40:52 Titlul subiectului: |
127928 |
|
In Iasi nu vor mai circula autobuze noi
Buna ziua Iasi.ro a scris: | Iesenii isi pot lua gandul de la faptul ca vor circula in curand cu autobuze noi. Criza economica a ingropat definitiv proiectul de cumparare a celor 50 de autobuze, achizitie care face parte din programul de modernizare a transportului public in comun. Sefii RATP doreau sa faca aceasta achizitie pentru a prelua traseele administrate acum de catre Unistil. Cum nu sunt bani, autobuzele firmei private vor continua sa circule. "Am tot incercat sa le achizitionam, dar nu am gasit banii necesari. Efectele crizei economice fac imposibila aceasta achizitie acum. Noi am inceput procedura, am elaborat chiar si caietul de sarcini, am avut si cateva oferte, dar nu sunt bani", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP. In locul autobuzelor noi, la Iasi ar putea ajunge autovehicule second-hand. Sefii RATP vor sa achizitioneze inca zece autobuze de tip Van Hool A 500, care circula deja prin Iasi. "Noi am cumpara inca zece autobuze de acest tip, care sunt foarte ieftine ca pret. Problema este la taxa de prima inmatriculare care este foarte mare. Aceste autobuze le vom folosi pentru a acoperi traseele care vor ramane descoperite atunci cand vor incepe lucrarile in Targu Cucu", a completat Maricel Gherca.
RATP a inchiriat anul trecut 20 de autobuze Van Hool A 500, care au fost aduse la Iasi de o firma din Bulgaria. Acestea au fost achizitionate recent la un pret de 600 de euro pe bucata. Pentru a le inmatricula, reprezentantii RATP au achitat inca 6.000 de euro pentru fiecare autobuz. Pana acum, din cele 20 de autobuze, 14 au fost inmatriculate definitiv, iar doua temporar. Restul de patru autobuze vor fi folosite pentru piese de schimb. |
http://www.bzi.ro/in-iasi-nu-vor-mai-circula-autobuze-noi-172988 |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 09 Iun 2010 14:09:35 Titlul subiectului: |
128126 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/iasi/Iasi-_Haosul_din_autobuz-promovat_cu_fluturasi_0_277172651.html
"Iași: Haosul din autobuz, promovat cu fluturași
Alina Stan
Miercuri 9 iun 2010
Iasi
La temperaturi de peste 30 de grade Celsius, călătorii se înghesuie în autobuzele RATP
Decizia edililor de a mediatiza un transport ecologic este cu atât mai interesantă cu cât călătorii sunt nevoiți să circule în condiții mizere în mașinile scoase la stradă de RATP.
Autobuze prăfuite, neîncăpătoare, în care singurele surse de aer sunt trapa și geamurile deschise, de asta vor avea parte și în această vară ieșenii care circulă cu mijloacele de transport în comun. Deși nu au făcut nimic pentru a îmbunătăți aceste servicii publice, edilii promovează mijloacele „verzi“ de călătorie. De astăzi, timp de zece luni, municipalitatea a demarat campania de educare și promovare a transportului public în cadrul proiectului european Civitas, evaluat la 4,7 milioane de euro.
„Toate au ritmul lor“
Din acești bani, 750.000 de lei au fost alocați pentru promovarea transportului public. Ieșenii vor avea în autobuze condiții minime de confort, fluturași și stegulețe pentru a încuraja folosirea acestui serviciu. „Transportul public trebuie adus în atenția cetățenilor. Știu că este nevoie de investiții în autobuze noi, dar toate au ritmul lor“, a spus primarul Gheorghe Nichita. Acesta a recunoscut că în momentul de față RATP mai are nevoie de aproape 80 de autobuze pentru a putea funcționa normal.
„Suntem obligați ca în jur de 10% din valoarea proiectului cu finanțare europeană să fie alocată pentru promovarea acestuia“, a spus Cosmin Coman, director la Primărie. Campania de promovare va fi derulată în opt școli de pe traseul Civitas, din Copou până în Tudor Vladimirescu, dar și în rândul studenților. Pe timpul verii, vor fi împărțiți săptămânal fluturași în oraș." _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|