Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 13 Iun 2010 20:58:30 Titlul subiectului: |
128327 |
|
Igor a scris: | De ce nu se schimba linia pana la capatul refugiului de pe Soseaua Nationala? Va fi micsorat? |
Limita proiectului pe acest tronson catre sos. Nationala a fost stabilita (desigur, precis, prin masuratori) in punctul de unde incepea curba inainte de reabilitare, astfel incat sa poata fi facuta jonctiunea. Intrucat linia catre Podu Ros nu e prinsa pe nici un proiect (mai mult, viitorul sau este nesigur) ma gandesc ca ar fi fost imposibil de argumentat intrarea mai in adancime pe sos. Nationala (ma refer la depunerea proiectului la BERD in vederea obtinerii finantarii - in relatia cu BERD, pentru absolut orice maruntis, firul este despicat in patru). Ia ce am spus strict ca o parere personala, pentru ca nu am o explicatie oficiala pentru ce ai intrebat.
|
|
Sus |
|
|
astefanoaei dan
Data înscrierii: 15/Ian/2009 Ultima vizita: 31/Oct/2010 Mesaje: 29 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 13 Iun 2010 21:13:25 Titlul subiectului: |
128329 |
|
Sa fim totusi optimisti, poate ca masina de tocat bani publici se mai defecteaza.Ideea exprimata in acest articol este mai veche,insa ar fi cel putin frustrant pentru contribuabilul iesean sa vada cheltuiti bani cu macazurile si sina noua la P.Piatra, pentru ca apoi sa se renunte la traseu.Eu personal mi-am mai exprimat parerea in aceasta problema si o vad rezolvata prin mutarea aliniamentului liniei de tramvai de pe splai drept Bahlui langa trotuar,urmand ca spatiul ramas sa fie asfaltat si folosit fie ca artera, fie ca parcare ( o idee buna a lui Radu ).Iar solutia cu pasajele subterane pe malurile Bahluiului este total neprofesionista.Oare specialistii Primariei nu stiu ca o investitie de asemenea anvergura se face pe directia fluxurilor de circulatie cele mai mari ? Poate ca o solutie asemanatoare ca si costuri pentru intersectia P.Ros este realizarea unui pasaj pietonal subteran in forma de stea,urmand ca dupa renuntarea la trecerile de pietoni, toate semafoarele sa fie mutate in rond.(asemanator intersectiei de la Intercontinental Bucuresti).
|
|
Sus |
|
|
Igor
Data înscrierii: 08/Dec/2007 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 13 Iun 2010 21:25:43 Titlul subiectului: |
128331 |
|
Banuiesc ca totusi refugiul va fi reabilitat complet?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 13 Iun 2010 21:31:56 Titlul subiectului: |
128332 |
|
Se va ocupa RATP de ele, dar nu stiu cum vor arata in final.
|
|
Sus |
|
|
Rhadoo
Data înscrierii: 16/Ian/2008 Ultima vizita: 29/Noi/2023 Mesaje: 124 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 13 Iun 2010 21:59:03 Titlul subiectului: |
128333 |
|
astefanoaei dan a scris: | Ideea exprimata in acest articol este mai veche.[...] | Da, la fel si articolul, publicat la 04.03.2008, an electoral. Nu stiu de ce faceti atata caz pentru un articol asa de vechi. Dupa cum stiti, lucrurile importante au nevoie de timp. Pentru asta, domnul Nichita va veni in 2012 sa ne mai ceara inca un mandat. Been there, done that. Chiar aveti impresia ca se va realiza ceva din ce se scrie acolo? Daca da, sunteti naivi.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 14 Iun 2010 23:01:12 Titlul subiectului: |
128381 |
|
Astazi tramvaiele au revenit pe traseul 11. In mod exceptional pot fi vazute pe 11 si cateva vagoane GT5.
Pe curba au fost finalizate sudurile, ramanand de facut legaturile cu linia de pe sos. Nationala.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.31 kb |
Vizualizat: |
de 15893 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.56 kb |
Vizualizat: |
de 15893 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.01 kb |
Vizualizat: |
de 15893 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.6 kb |
Vizualizat: |
de 15893 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.27 kb |
Vizualizat: |
de 15893 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.66 kb |
Vizualizat: |
de 15893 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.71 kb |
Vizualizat: |
de 15893 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 17 Iun 2010 09:45:09 Titlul subiectului: |
128509 |
|
Lucrarile la cale au fost finalizate. De asemenea, a fost montata reteaua de contact pe noua curba.
Astazi au fost demolate peroanele si a fost extrasa sina ramasa pe vechea curba.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.7 kb |
Vizualizat: |
de 15777 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.12 kb |
Vizualizat: |
de 15777 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.82 kb |
Vizualizat: |
de 15777 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.22 kb |
Vizualizat: |
de 15777 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.29 kb |
Vizualizat: |
de 15777 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.16 kb |
Vizualizat: |
de 15777 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.71 kb |
Vizualizat: |
de 15777 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 18 Iun 2010 18:46:17 Titlul subiectului: |
128596 |
|
18 iunie 2010 : ora 19:25 in zona statiei Podu Ros se executau lucrari de decolmatare (nisipul "adunat" pe parcursul perioadei de inactivitate a caii de rulare fiind degajat ) ...
|
|
Sus |
|
|
just me
Data înscrierii: 28/Feb/2009 Ultima vizita: 03/Oct/2015 Mesaje: 39 Locație: Bacau
|
Trimis: Vin 18 Iun 2010 22:32:54 Titlul subiectului: |
128608 |
|
Un lucru nou si bun, care nu l-am mai vazut pana acum, este faptul ca au turnat ciment si in dreptul racordurilor cu linia veche evitand riscul ca linia de tramvai sa se rupa sau sa se indoaie in dreptul lor cum este cazul liniei de pe str. Gavril Muzicescu.
|
|
Sus |
|
|
Igor
Data înscrierii: 08/Dec/2007 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 19 Iun 2010 11:17:18 Titlul subiectului: |
128619 |
|
Dupa cum se pare, au inceput sa lucreze si la acea banda in plus in interiorul liniei din rond.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 20 Iun 2010 07:54:35 Titlul subiectului: |
128645 |
|
Buna Ziua Iasi a scris: | Modificari la rondul din Podu de Piatra
Sambata, 19 Iunie 2010
Ion MUSET
Suprafata rondului din Podu de Piatra va fi redusa de catre angajatii Citadin SA. Acestia au inceput ieri lucrarile la o banda speciala de circulatie, care va deservi mijloacele de interventie ale Regiei Autonome de Transport Public (RATP) sau ale Directiei de Servicii Publice Municipale. Calea de acces va fi amenajata intre liniile de tramvai si rond si va fi gata in cateva zile. "De multe ori suntem nevoiti sa intervenim in rondul respectiv, atunci cand avem probleme la linii sau la reteaua fir contact. Este foarte important pentru noi sa nu blocam traficul in zona respectiva, mai ales ca este o portiune intens circulata. Banda va fi folosita exclusiv pentru interventii. Lucrarile sunt executate de Citadin si vor fi finalizate in cateva zile", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP Iasi. |
http://www.bzi.ro/modificari-la-rondul-din-podu-de-piatra-175145
|
|
Sus |
|
|
jax
Data înscrierii: 09/Mar/2009 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 37 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 22 Iun 2010 08:46:17 Titlul subiectului: |
128759 |
|
http://www.ziaruldeiasi.ro/local/de-miine-reapar-tramvaiele-pe-traseul-5~ni6ffe
Citat: | RATP ar putea da drumul si la circulatia tramvaielor de pe traseul 5 prin Podul de Piatra. Reprezentantii regiei au afirmat ca astazi se va turna asfalt in zona Podul de Piatra. "Depindem si de conditiile meteo. S-a turnat primul strat de beton. Urmeaza si al doilea. Cum se finalizeaza lucrarile de asfaltare, avem in plan reluarea circulatiei vagoanelor pe traseul 5", a explicat Adrian Mihai, purtatorul de cuvint al regiei.
Oficialii RATP au mentionat ca traseul 5 ar putea fi reinfiintat de miine. "Restul lucrarilor, cum ar fi turnatul masticului la sina de tramvai, se pot desfasura si dupa ce dam drumul la tramvaie. Sint lucrari pe care le putem face si noaptea", a adaugat Mihai.
Lucrarile in Podul de Piatra au fost demarate luna trecuta. In zona respectiva se lucreaza la modernizarea a circa 300 metri cale simpla de rulare. Investitia se face din imprumutul de la BERD de 15 milioane de euro. Pina acum au fost finalizate lucrarile pe directia Bazar.
| In articolul de fata, ca si in alte ziare de altfel se vorbeste de revenirea tramvaiului 5, dar nu se spune nimic de tramvaiul 2.
Se renunta cumva la acest traseu?
Din punctul meu de vedere ar fi o mare greseala, aceeasi ca si acum un an cand s-a desfiintat traseul in inel 2/7.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 14 Aug 2010 08:17:32 Titlul subiectului: Macaz |
131907 |
|
Buna Ziua Iasi a scris: | Macaz uns cu pensula, din cauza unui betiv
Sambata, 14 August 2010
Ion MUSET
Angajatii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) au ajuns sa unga macazele din Podu de Piatra cu pensula, dupa ce, in urma cu o luna, un sofer beat a distrus cutia automata de lubrifiere a acestora. Regia nu poate schimba mecanismul, intrucat valoarea acestuia depaseste 17 mii euro. Suma urmeaza a fi recuperata in instanta de la soferul neglijent. "La ultima corespondenta purtata cu Politia, a ramas sa ne constituim parte civila in procesul pe care i l-am intentat soferului, pentru recuperarea pagubelor. In consecinta, nu avem cum sa inlocuim acea cutie, decat dupa ce ne recuperam banii. Pana atunci, macazele vor fi unse manual de catre salariati, pentru a asigura desfasurarea circulatiei tramvaielor, in bune conditii", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.
Accidentul s-a produs pe 24 iunie, cand soferul, Dan D., 39 ani, a pierdut controlul autoturismului B 83 UKB, a intrat in rond si s-a oprit cu masina in panoul automat. Soferul avea o alcoolemie de 1,08 mg/l alcool pur in aerul expirat, iar politistii i-au intocmit dosar penal pentru conducerea unui autoturism sub influenta bauturilor alcoolice.
|
http://www.bzi.ro/macaz-uns-cu-pensula-din-cauza-unui-betiv-183386
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Dum 22 Aug 2010 10:55:10 Titlul subiectului: |
132251 |
|
Par'ca exista o asigurare obligatorie de raspundere civila. Se recupereaza prin aia, iar gigelul se descurca mai departe cu asigurarea.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 15 Sep 2010 20:32:51 Titlul subiectului: |
133446 |
|
Se pregateste turnarea masticului in zona Podu de Piatra.
|
|
Sus |
|
|
cristian
Data înscrierii: 11/Iul/2009 Ultima vizita: 22/Feb/2021 Mesaje: 180 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 16 Sep 2010 09:54:19 Titlul subiectului: |
133474 |
|
S-a mai rezolvat ceva cu sistemul de actionare stricat de soferul neatent?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 03 Aug 2023 18:46:30 Titlul subiectului: |
216686 |
|
https://www.facebook.com/PrimariaMunicipiuluiIasi/posts/pfbid0Xq5Jj6c3576gTxKNRyT5jzk6jPrsEd6t5tHCAsbndZ9km1dJ2wdXnYh1KzPgdFmAl
Citat: | Reunit în ședință ordinară luni, 31 iulie 2023, Consiliul Local a aprobat documentația tehnico-economică privind reabilitarea podului Nicolae Iorga.
Devizul general estimativ actualizat este de 21.709.516,52 lei, inclusiv TVA, respectiv 18.268.401,93 lei, fără TVA.
Termenul de execuție a lucrărilor este estimat la 14 luni.
Lucrările vor consta în reparații de infrastructuri, consolidarea suprastructurii, refacerea căii pe pod, refacerea liniilor de tramvai, a structurii rutiere pe rampele de acces, refacerea trotuarelor pe rampe.
Podul Nicolae Iorga a fost construit în anul 1971 peste râul Bahlui, aflându-se în exploatare de peste 50 de ani. |
Se pregateste reabilitarea in intregime a podului rutier de la Podu de Piatra, ce presupune si inlocuirea din nou a liniilor de tramvai. Cu ocazia asta vor disparea si ultimele urme ale liniei catre Splai (macazurile si ce a mai ramas din incrucisari).
Am postat mesajul aici pentru ca in cadrul subiectului asta am urmarit anterioara reabilitare a liniilor, in 2010.
|
|
Sus |
|
|
|