Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 16 Iun 2010 11:58:36 Titlul subiectului: |
128467 |
|
Voi reveni cu o poza sa demonstrez ca de fapt se reflecta farurile in sina din curba cu cateva secunde inainte sa se vada aparand, insa cu siguranta nu se vede statia Gorjului de la Lujerului, tunelul se incadreaza pe sub bulevard cat se poate de clar!
[Problema e ca sunt in sesiune S-ar putea sa dureze pana reusesc sa merg pe teren. Intre timp, cei care aveti drum in puteti merge sa va convingeti chiar la fata locului. Timp de 4 ani am mers pe traseul asta, asa ca nu am nici o urma de indoiala!]
|
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 16 Iun 2010 17:34:24 Titlul subiectului: |
128478 |
|
Da, il sustin si eu pe Flo. Si eu iau des metroul de la acel peron si se observa CLAR cum metroul vine din curba inainte de a intra in statie.
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 16 Iun 2010 17:38:42 Titlul subiectului: |
128479 |
|
La Gorjului pozitionarea ambelor tuneluri pare sa fie undeva sub benzile 1-2 ale Bulevardului Iuliu Maniu, de accea este distanta aceea imensa intre linii. Nu este explicabil in acest caz de ce statia este asimetrica. Ar fi trebuit ca ambele peroane sa fie de aceeasi dimensiune, bineinteles cu un spatiu intre ele ca acum.
La Lujerului cred ca statia se afla aproape in intregime in afara bulevardului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.74 kb |
Vizualizat: |
de 10896 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 16 Iun 2010 18:09:58 Titlul subiectului: |
128481 |
|
Pai a spus cineva mai sus: pentru a nu opri tot bulevardul cat timp se executa primul peron (probabil era in plan sa faca statia separat, cu o diferenta de 5-6 ani ), urmand sa blocheze si cealalta parte cand se continua lucrarea.
Problema e ca diferenta e colosala. Nu numai ca peronul vechi este mic, dar finisajele batrane si coloanele mari fac un spatiu cu atat mai contrastant cu peronul mare, larg, imbracat in marmura lucioasa...
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 16 Iun 2010 18:44:16 Titlul subiectului: |
128482 |
|
OK, asta este clar ca nu se putea bloca tot bulevardul ca sa se execute intreaga statie simultan si a trebuit sa o faca in doua etape. Dar de ce din doua bucati egale de bulevard au rezultat peroane atat de diferite ca latime, asta era intrebarea mea.
Initial am crezut ca tunelul spre Preciziei ar fi situat mai spre centrul bulevardului, in timp ce tunelul spre Eroilor este situat la margine, caz in care ar fi existat o explicatie logica, insa se pare ca nu este asa. Sau ma insel? Poate mai are cineva pareri legate de acest aspect...
Nu pot sa cred ca atunci cand s-au apucat de prima jumatate nu aveau in plan sa o faca si pe a doua si nu au facut un proiect unitar. Din cate stiu SC Metroul SA este singurul proectant pentru lucrarile de metrou, deci nu cred nici ca au fost 2 proiectanti diferiti.
Iarasi, nu pot sa cred ca daca aveau in plan cealalta jumatate aceasta nu era identica, ci diferita ca dimensiuni. Oare planul statiei sa fi prevazut initial ca si peronul nou sa fie de aceeasi dimensiune ca cel vechi si sa-si fi dat seama ca nu este suficient si au modificat proiectul? Am mai spus, lasand la o parte finisajele, totusi cele 2 jumatati seamana cat de cat, nu este ca de exemplu la Basarab2 un peron drept si rectangular si unul curb si circular.
Desemenea imi este greu sa cred ca nu stiau pozitionarea exacta a tunelelor, astfel incat cand s-au apucat de a doua jumatate au avut "surpriza vietii" si tunelul era mai departe de celalalt fata de cum se asteptau si de aceea a rezultat un peron mai lat...
Ceva parca nu se leaga....
Inca o data, lasam finisajele, aici poate se saturasera de gresia galbena omniprezenta si de marmura si au zis sa incerce finisaje mai moderne, desi estetic este o combinatie stranie.
Totusi este ciudata distanta mare intre peroane (implicit intre tunelurile initiale). Asa cum am spus eu am masurat in jur de 22m. Sunt totusi vreo 10 m diferenta fata de Lujerului pe o distanta de cca 600m. De ce s-ar fi departat asa cu cele doua tuneluri pentru ca la Pacii sa se apropie iar?
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 20/Apr/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 16 Iun 2010 20:55:06 Titlul subiectului: |
128489 |
|
Lujerului este in afara bulevardului, un sens este sub parcare iar celalalt sub spatiul verde din fata blocurilor, identic cu Pacii, care este sub spatiul verde, tunelul spre centru nu cred ca atinge trotuarul. Tunelele dintre Lujerului si Politehnica sunt la limita bulevardului, dupa care fac acea curba incepand sub vechea poarta 1 a Pumacului.
Tunelele la Gorjului au fost facute sub bulevard, fiecare sub banda 1 a fiecarui sens probabil din cauza proiectului initial care prevedea o statie acolo. Pe sub bulevard mai trece si o magistrala de termoficare - ea este deaupra sau ajunge uneori intre tunelele de metrou?
E de neinteles de ce nu au facut de la inceput statia la Gorjului; in forma data in 1983, metroul era practic inutil cartierului - lega doar extremitatile, cei care locuiau in mijlocul cartierului nevand la dispozitie decat tramvaiul si cele cateva linii de autobuz, reduse dupa 1987 la 2 linii care intorceau la Lujerului (121 si 180) si o linie de maxitaxi pentru legatura cu centrul (ce face 336 acum, pe linia fostului 505)
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 17 Iun 2010 08:01:04 Titlul subiectului: |
128504 |
|
Magistrala de termoficare veche trecea prin "parcarea" din fata blocurilor de pe latura sudica a bulevardului. Acum cativa ani a fost inlocuita si mutata in cea mai mare parte sub spatiul verde din centrul bulevardului.
Nu cred ca termoficarea ar fi putut influenta traseul metroului in vreun fel, totusi metroul este la adancime destul de mare. Poate altceva, conducte magistrale de gaze de exemplu (gazul putandu-se infiltra in tuneluri), desi si aici am dubii...
Chiar daca initial au avut in plan sa faca o statie la Gorjului totusi cred ca in momentul in care au sapat tunelurile se stia sigur ca planul picase si nu se va mai construi nimic acolo. Totusi, inca o data, distanta enorma dintre tuneluri arata ca nu se intentiona vreo statie acolo, 22m peron este enorm pentru o statie normala de cartier.
Singurul lucru la care ma pot gandi este ca au facut tunelurile asa departate ca sa construiasca ceva intre ele...Posibil pasaje rutiere...
Desi nu vad in Militari niste intersectii asa importante sa necesite pasaje. Singura intersectie cat de cat importanta este la Gorjului, cu str Moinesti/Dezrobirii, dar nu necesita pasaj. Si pasajele nu se fac la asa mare adancime precum este metroul, dovada Pasajul Lujerului construit ulterior peste galeriile de metrou.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Iun 2010 07:04:15 Titlul subiectului: |
128554 |
|
rosetti61 a scris: | Tunelele la Gorjului au fost facute sub bulevard, fiecare sub banda 1 a fiecarui sens probabil din cauza proiectului initial care prevedea o statie acolo. | Ti-a rezultat din calcule traseul tunelurilor ca fiind sub banda I de circulatie sau "ai pus mana" pe un document?
Daca s-ar fi respectat planul initial din anii '70 unde intr-adevar era prevazuta o statie "Gorjului" nu cred ca distanta intre sensuri ar fi fost asa de mare. Cred ca special e o distanta asa de mare acolo pentru ca sa reteze din start vreo posibilitate sa se faca vreo statie la Gorjului, asta evident in logica gandirii de dinainte de 1989.
Disparitia statiei originale ( din anii '70) Gorjului face parte din aceeasi gandire pentru care sunt responsabile si disparitia altor statii - Abator si Vitan care ar fi trebuit sa fie intre statiile "Timpuri Noi" si "Dristor", care Dristor ar fi trebuit sa fie pe Mihai Bravu si nu pe Camil Ressu, a disparitiilor statiilor "Dorobanti" si "Circ" Intre "Victoriei" si "Obor" precum si disparitia statiei originale "Piata Romana" de pe M 2
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Iun 2010 07:46:37 Titlul subiectului: |
128556 |
|
Asa mi-a iesit si mie "ochiometric", ca ambele tuneluri s-ar situa sub benzile 1-2. Putem sa calculam daca este asa sau, asa cum am spus peronul are cca 22m.
Eu personal n-am vazut in niciun plan statia Gorjului, asa cum am vazut o mare parte din statiile mentionate de andrei11. Asta nu inseamna ca nu a existat vreun plan de construire a ei...
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Iun 2010 08:26:28 Titlul subiectului: |
128559 |
|
Statia "Gorjului" a existat in planul initial, era " sora buna" cu "Nicolae Grigorescu" sau "Pacii" ( mai sunt si alte statii practic cu acelasi plan), avea tot 2 iesiri in cele 2 capete. Stiu foarte bine pentru ca s-a realizat un reportaj in "Informatia Bucurestiului" unde se prezenta faptul ca locuitorii cartierului Militari isi vor putea face piata in "Gorjului" folosind metroul, care va avea o statie chiar acolo. Au mintit ei, mint si eu.
|
|
Sus |
|
|
Flat
Data înscrierii: 11/Feb/2010 Ultima vizita: 13/Iul/2016 Mesaje: 43 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Iun 2010 09:09:56 Titlul subiectului: |
128560 |
|
Ok, dar sa spui ca au marit intentionat distanta dintre tuneluri ca sa NU se faca, e cam radical.
Dupa mine, sunt doar doua posibilitati: ori s-a ocolit vreo magistrala de gaze, apeduct, etc., ori pur si simplu asa s-a nimerit sa sape, mai la dreapta. La cate ciudatenii intalnim in reteaua de metrou bucuresteana, de la tunelurile Gara de Nord 2 la statia Dristor... nu m-ar mira ca si aceasta enigma sa fie cauzata de "noi muncim, nu gandim".
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Iun 2010 09:58:48 Titlul subiectului: |
128564 |
|
Parerea mea sincera este ca in momentul in care a cazut statia "Gorjului" din planul initial, au refacut in totalitate traseul tunelelor. Traseul este calculat la milimetru si nu este facut la intamplare, tine cont ca cele 4 scuturi trebuiau sa se intalneasca doua cu doua, deci nu se putea sapa asa, in fata, sa vedem unde o da.
Ce este in neregula la statia Dristor ? La care din ele te referi, sau la amandoua ?
Ultima modificare efectuată de către andrei11 la Vin 18 Iun 2010 09:59:47, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Iun 2010 09:59:03 Titlul subiectului: |
128565 |
|
Eu ma refeream ca nu dispun de nicio schema pe care sa apara statia "Gorjului" si nici de vreo referire in vreun articol. Asa, despre Dorobanti, Circului, Abator, Vitan am citit. Daca au scris in presa vremii inseamna ca exista o intentie in acest sens...
In fine, totusi este ceva ciudat, daca era in plan distanta intre actuala statie si Lujerului este de cca 600m, prea mica pentru ca sa se proiecteze o statie in acele vremuri. La 1km ar mai merge... Poate era situata in alta parte. Sau poate Armata Poporului era initial mai spre oras. Asa cum am mai spus, statia Armata Poporului se afla in intregime sub ....Bd Pacii.
Asta cu apeductul ar fi o varianta, dupa cum stim apeductele dau mari dureri de cap metroului bucurestean.
Mai este un amanunt, exact de intrarea in statia Gorjului dinspre Pacii incepe curba spre Lujerului, peronul nou este in usoara curba.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Iun 2010 10:13:33 Titlul subiectului: |
128566 |
|
Prima data am ajuns in Militari in timpul constructiei metroului Timpuri Noi - Petrache Poenaru. Habar nu aveam de cartierul asta, toata viata am stat in jurul Pietei Iancului si in partea de vest am circulat numai in Dr.Taberei. Asa incat cand am citit reportajul respectiv mi-am consultat un plan al Bucurestiului sa vad unde este Piata Gorjului. Momentul este prea intiparit in minte ca sa gresesc, am intrebat si pe altii mai in varsta (la vremea respectiva) din familie ca sa fiu sigur unde este Piata Gorjului, mai ales ca mai este inca o piata in Militari mai aproape de Lujerului.
Si distantele dintre Unirii (M 2) / Universitatii / Romana ( care era confirmata ca statie si in planul initial) / Victoriei sunt tot de aproximativ 600 metri, sa nu mai spun de GdN si Basarab, exceptii care pot confirma o regula.
Apeductele dau de furca metroului numai in era capitalista, lucrarea de la podul Constanta nu ar fi durat mai mult de 24 de luni daca ramanea Ceausescu la putere. sab a scris: | Mai este un amanunt, exact de intrarea in statia Gorjului dinspre Pacii incepe curba spre Lujerului, peronul nou este in usoara curba. | Pe nici o linie dreapta nu o sa intalnim tunele drepte, nu stiu care este cauza. Mai pune la socoteala ca au variatii nu numai in plan orizontal, ci si in plan vertical - am mai spus, imi scapa cauzele.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Iun 2010 10:24:48 Titlul subiectului: |
128567 |
|
Barasab-GdN1 vreo 600m, insa Basarab-GdN2 pana in 500m, dar aici stim ca este o incropeala, nu mai discutam. In mod normal nu exista asa ceva in plan, dar nu puteau sa faca M4 fara sa opreasca la GdN si au ales amplasamentul cel mai facil, astfel incat sa nu subtraverseza cladirea garii, lucru de care le-a fost frica si la M1.
Pe M2 distantele sunt putin mai mari, vreo 800m Unirii-Universitate si aproape 1 km Romana-Universitate. Oricum astea sunt puncte de maxim interes pentru intreg orasul.
|
|
Sus |
|
|
BladHaund
Data înscrierii: 11/Iun/2009 Ultima vizita: 21/Mai/2013 Mesaje: 74
|
Trimis: Vin 18 Iun 2010 10:37:39 Titlul subiectului: |
128568 |
|
andrei11 a scris: | Pe nici o linie dreapta nu o sa intalnim tunele drepte, nu stiu care este cauza. Mai pune la socoteala ca au variatii nu numai in plan orizontal, ci si in plan vertical - am mai spus, imi scapa cauzele. | O supozitie mai stranie: ca sa nu poti sa te uiti in lungul tunelului si sa vezi statia urmatoare. Nu stiu exact de ce, poate tot din niste motive specifice epocii, sa nu sabotezi cumva viitorul luminos. Sau poate ca sa nu stea tot timpul calatorul sa se uite daca vine trenul si neatentii sa cada pe linie.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Iun 2010 10:48:15 Titlul subiectului: |
128569 |
|
Variatiile in plan vertical pot fi dictate si de relief. De ex daca mergeau drept de la Eroilor pana la Politehnica ajungeau undeva la minus 40-50m cu statia acolo. In rest nu mi se se pare ca sunt asa mari variatii pe plan vertical. Insa in mod cert exista.
Este posibil ca ele sa fie dictate de "catastrofe" (inundatii), astfel incat ele sa nu se propage in toata reteaua.
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Iun 2010 21:22:05 Titlul subiectului: |
128604 |
|
Mai exista si cazuri speciale ca Obor, Muncii, unde statia, fiind in interiorul pasajului rutier, e mai sus decat restul tunelelor. In ambele statii este cat se poate de vizibila urcarea si coborarea trenului la intrarea si iesirea din statie.
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Vin 18 Iun 2010 22:16:36 Titlul subiectului: |
128606 |
|
Am fost in seara asta intr-o mica "cercetare stiintifica" prin Militari, de-a lungul tunelurilor de metrou (la suprafata), cat si cu metroul, intre Politehnica si Pacii, in ambele sensuri. Iata la ce concluzii am ajuns (am realizat si o schita):
1) statia Lujerului precum si tunelul nordic (sensul catre Industriilor) nu sunt paralele perfect cu bulevardul, ci sunt intr-un unghi foarte mic, ceva de genul 5-6 grade fata de bulevard, imperceptibil asa cum este unghiul sub care se afla statia Politehnica, de pilda, din cauza distantei mari pe care sunt inclinate;
2) tunelul nordic este aproape drept, vezi de ce in schita;
3) tunelul sudic intre intrarea in statia Gorjului si intrarea in statia Lujerului are traseul asemanator semnului "tilda" (~) dar invers, fiind drept pana la intrarea in statia Gorjului.
Pe schita cu albastru am simbolizat bulevardul, cu verde fiind marcat scuarul.
Astept si parerile voastre .
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.5 kb |
Vizualizat: |
de 10461 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Iun 2010 22:48:35 Titlul subiectului: |
128609 |
|
sab a scris: | Variatiile in plan vertical pot fi dictate si de relief | Nu la aceste variatii ma refeream, ci la unele "anormale". Intre Petrache Poenaru si Grozavesti tunelul este mai sus decat ambele statii. Intre Timpuri Noi si Mihai Bravu la trecerea pe sub Dambovita tunelul coboara apoi urca foarte mult, desi el este din start cu mult sub albie. Chiar si in Balta Alba pe vechiul traseu nu sunt sigur ca tunelele nu au variatii in plan vertical. La fel si pe M2, intre Eroii Revolutiei si Piata Sudului nu sunt convins de orizontalitatea tunelului, desi acolo nu se mai urca / coboara nici un deal. Oricum aproape de Piata Sudului tunelul tot asa coboara accentuat apoi urca pentru a fi sub nivelul pasajului rutier ce fusese proiectat a fi construit acolo inainte de 1989.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.6 kb |
Vizualizat: |
de 10434 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către andrei11 la Vin 18 Iun 2010 23:12:10, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Flat
Data înscrierii: 11/Feb/2010 Ultima vizita: 13/Iul/2016 Mesaje: 43 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Iun 2010 23:06:33 Titlul subiectului: |
128610 |
|
Kaustik, foarte interesant, multumim pentru incursiunea pe teren.
As avea si o posibila explicatie, uitandu-ma la desenul tau. Pe linia sudica, chiar la intrarea in statie, este plasata injectia de la substatia electrica de tractiune. Daca va uitati pe una din usile rosii, chiar este indicata aceasta substatie, si se aude intotdeauna un sunet constant de generator, semn ca acolo este statia de transformare. Sunetul se aude si la Crangasi, desi nu stiu in ce parte este substatia de acolo, probabil in spatele peretelui liniei singulare.
Revenind la Gorjului, evident ca substatia de tractiune a fost construita intr-un punct optim din retea, in ideea de a alimenta probabil un segment mai mare de linie, pana spre Pacii (presupun ca mai e o substatie la Industriilor, sau langa depou). Explicatia distantei dintre linii ar fi exact acest punct de transformare care ocupa acel spatiu de aproximativ 20m. Este interesant de aflat cate astfel de substatii exista in reteaua bucuresteana; si evident unde sunt plasate, ce dimensiuni au, eventual o harta a lor.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Iun 2010 23:10:42 Titlul subiectului: |
128611 |
|
Nu prea tine explicatia. Asta inseamna ca substatia de transformare sa fi fost acolo de dinainte de constructia statiei Gorjului, ceea ce nu cred. Din cate stiu la Gorjului inainte de 1989 nu a fost nici un santier la suprafata. Daca gresesc rog a fi corectat.
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 19 Iun 2010 00:53:22 Titlul subiectului: |
128613 |
|
Subscriu la ce spune Andrei11: tunelurile ies de sub carosabil pentru a intra in statia Lujerului si intra inapoi sub carosabil la iesire. Curbe perceptibile in ambele capete ale statiei, pe ambele sensuri.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 19 Iun 2010 07:13:31 Titlul subiectului: |
128614 |
|
Daca voi sustineti ca statia Gorjului cu ambele peroane nu depaseste sensul de iesire din oras al Bd Iuliu Maniu (incluzand spatiul verde) atunci de ce nu au construit intreaga statie cand au blocat acel sens (bineinteles, cele doua peroane pe rand, ca sa nu se blocheze circulatia metroului)? De ce au mai blocat ulterior si sensul celalalt al bulevardului pentru cativa ani cand au construit peronul nou?
In mod cert tunelul spre Eroilor se afla sub bulevard, sensul spre oras, ramane de vazut sub ce banda. Eu inclin sa cred ca undeva sub benzile 1-2, asa cum am mai spus.
|
|
Sus |
|
|
zombie_ro
Data înscrierii: 30/Mar/2010 Ultima vizita: 07/Noi/2013 Mesaje: 62 Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov
|
Trimis: Mie 23 Iun 2010 11:32:21 Titlul subiectului: |
128822 |
|
Iar se lucra la scarile rulante din Piata Victoriei, pe mijlocul peronului, pe langa scarile rulante care dau in vestibulul comun, o zona era imprejmuita cu plasa din aceea maro si gard metalic, cu semne de genul "Atentie greutati atarnate" etc.
Eram in metrou, nu prea am avut timp sa vad mai multe detalii.
|
|
Sus |
|
|
|