Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele TATRA (T4R si T4D/B4D)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 22, 23, 24  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 17 Mai 2010 22:50:23    Titlul subiectului: 127203

Foarte interesant, dar din pacate cam ingrijorator. In continuare CTP continua sa faca in asa fel incat sa aiba alibi pentru introducerea Tatrelor solo. Daca linia 6 circula intotdeauna dupa 3, normal ca este gol vagonul. Se intampla si invers, iar atunci Tatra e full si GT8-ul din spate e aproape gol. In fine...
1185+1076, respectiv 1085+1099 sunt dintre cele mai vechi cupluri de T4D, alaturi de 1077+1068. Vom avea deci inca 4 Tatre solo, alaturi de 1107, 1125, 1127, 1129, 1170, 1179, 1180. Asta inseamna 11 vagoane. Probabil e si o parte buna: cele 7 nu vor fi atat de forjate, pentru ca "se trage" pe ele zi de zi, asa cum nu se poate spune de celelalte Tatre, exceptie cateva cupluri T4D+B4D.

La Tatre solo mai putem pune si T4R, deocamdata trei vagoane in circulatie: 109, 127, 163. Nu vad ce ce nu ar circula pe viitor si 87 sau 140, dar parca mai logic ar fi ca unul din ele sa mearga la salubrizare, daca tot a fost revitalizat si GT6 #44.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mar 18 Mai 2010 08:56:14    Titlul subiectului: 127215

Intr-adevar, se vad doar avantajele in privirea celor optimisti ca si mine sau avantajele care sunt doar pe de o parte a situatiei; dar pe de o alta parte...si poate ca exact aceelasi lucru il putem spune si despre liniile #8 si #18, mai ales ca acestea doua tramvaie care asigura ruta zilnica a celor doua linii cam de obicei circula unul dupa celalalt, prin centru desigur.

#1190 sper ca a fost numai in mod accidental omis de pe lista de mai in sus si nu a disparut si acesta impreuna cu #1121; ma intreb daca aceasta "ruptura" de cupluri are vreo legatura directa cu acele "zvonuri" ( - nimic oficial momentan) care s-au ivit la un moment dat pe acest forum referitor si la "desfacerea" unor cupluri GT4; probabil, avantajele are fi mai mult sa mai putin aceleasi precum in cazul Tatrelor T4D+T4D - si poate chiar si la procesul ingrijirii s-ar vedea unele mici schimbari ale acestor vagoane remorca (re)devenite solo.

Sau #153 - chiar imi amintesc ca in ciuda faptului ca Tatra T4R #140 a fost odata considerata una dintre cele mai "originale" vagoane T4R (mai ales prin prisma faptului ca trebuia sa actionezi butonul pentru deschierea usiilor - care nu prea a functionat in cele din urma), #153 arata mult mai ingrijit decat #140 in ultimul timp (din punct de vedere estetic vorbind - aspectul exterior mai precis). Chiar si #87-le (vagonul cu reclama Protex...hehe).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 18 Mai 2010 17:29:59    Titlul subiectului: 127242

Asa e, l-am uitat pe 1190. Mea culpa. Deci, vom avea 12 T4D solo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arnold 1165



Data înscrierii: 19/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 18 Mai 2010 20:12:43    Titlul subiectului: 127247

Astazi la ora 16:30 T4D-ul 1185 in zona Garii, solo pe linia 15.
Scuzati calitatea imaginii!



Fotografie079.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.65 kb
 Vizualizat:  de 14990 ori

Fotografie079.jpg



_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pisti91



Data înscrierii: 28/Mai/2008
Ultima vizita: 07/Iun/2016
Mesaje: 89
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 19 Mai 2010 14:49:10    Titlul subiectului: 127292

Parca in februarie inca circula cu remorca, sau gresesc?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Vin 21 Mai 2010 12:12:17    Titlul subiectului: 127356

Si chiar mai recent - luna aprilie as indrazni sa o spun (in ciuda faptului ca, sunt unele perioade in care, anumite tramvaie in general din Arad intra intr-o silentioasa perioada de odihna pentru o anumita perioada dupa care revin in circulatie; iar cuplul pe care si vagonul de mai in sus il forma intrase intr-o perioada similara).

#1085 + #1099 au circulat atat ieri cat si astazi pe linia 17 sau 18...nu stiu cu precizie linia dar l-am vazut pe traseul celor doua linii oricum. Si astazi dimineata am calatorit cu #1030 - #1031 pe linia 7. Smile Ma intreb daca intr-adevar cel de al doilea cuplu de Tatre T4D+T4D decuplat va fi #1085 - #1099 - in conditile celor specificate in acest topic mai in sus.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
smilex



Data înscrierii: 27/Feb/2008
Ultima vizita: 11/Mai/2022
Mesaje: 84
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 21 Mai 2010 15:48:35    Titlul subiectului: 127359

Intr-adevar, celalalt cuplu era 1085-1099, dar cred ca s-a reusit cumva plasarea noilor vatmani si nu e nevoie de o alta decuplare.
1185 a circulat cuplat pana in mai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 21 Mai 2010 17:33:07    Titlul subiectului: 127367

Ma rog, e bine ca macar incearca sa nu forteze anumite vagoane pe doua schimburi. Totusi, este interesant ca parca nu circula zilnic cuplurile T4D+T4D. Azi, de exemplu, este in circulatie pe linia 18 cuplul 1077+1068. Eu cred ca vom vedea si mai rar in circulatie aceste tramvaie dupa renuntarea la acele trasee. Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arnold 1165



Data înscrierii: 19/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 22 Mai 2010 14:51:30    Titlul subiectului: 1076 127406

Astazi in jurul orei 12:30 l-am prins pe 1076 pe linia 6, cu titulara vagonului, in statia de la Banc-Post, aceasta fiind vatmanita ce a lucrat pe 1179.


1076.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.99 kb
 Vizualizat:  de 14785 ori

1076.JPG



_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Sâm 22 Mai 2010 16:07:43    Titlul subiectului: 127408

Arata atat de...neobisnuit. Very Happy
Si ma bucur mult ca a fost acoperit intr-un mod elegant si tamponul din fata al acestui vagon.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arnold 1165



Data înscrierii: 19/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 28 Mai 2010 15:19:18    Titlul subiectului: 127636

1076, astazi la intrarea in depou; farurile ii sunt vopsite in culoarea vagonului de Marius!


1076.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  222.04 kb
 Vizualizat:  de 14681 ori

1076.jpg



1076 spate.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  187.71 kb
 Vizualizat:  de 14681 ori

1076 spate.jpg



_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Joi 03 Iun 2010 11:12:28    Titlul subiectului: 127900

Se pare ca acum nu doar Tatra T4D #1185 circula ca si vagon motor / solo cu acea bara in fata vagonului, ci si #1076 - mai imi amintesc cetos si de alte cateva exemple din randul tatrelor T4R (dar poate ca acest lucru s-a intamplat cu mult prea mult timp in trecut sa mai fie retrait acum). Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arnold 1165



Data înscrierii: 19/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 05 Iun 2010 15:00:54    Titlul subiectului: 127968

Eu nu imi amintesc de nici o Tatra T4R care sa fi circulat cu acea bara in fata de cupla! Apropo - Tatra 1185 nu mai are reclama pe el, folia rosie ramanand pe el, in consecinta 1185 este tot rosu.
_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 10 Iun 2010 14:27:16    Titlul subiectului: 128190

Fotografii facute in iulie 1999 de Yury Maller ( http://ymtram.mashke.org/ ) :


arad (14).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  247.48 kb
 Vizualizat:  de 14396 ori

arad (14).jpg



arad (15).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  264.31 kb
 Vizualizat:  de 14396 ori

arad (15).jpg



arad (16).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  228.52 kb
 Vizualizat:  de 14396 ori

arad (16).jpg



arad (17).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  255.77 kb
 Vizualizat:  de 14396 ori

arad (17).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
arnold 1165



Data înscrierii: 19/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 17 Iun 2010 20:24:13    Titlul subiectului: 801 128541

Multumesc mult pentru pozele astea, sunt exceptionale. Chiar nu ma gandeam ca voi gasi poze cu T4R 96!
Daca as mai gasi poze cu T4R 163 din anii anteriori, mai ales cand a fost albastru, ar fi super! Multumesc inca odata pentru poze!
______________________________

Poze din mai 2010 de pe strassenbahn-halle.de
1. 1076
2. 1080
3. 1080-1111
4. 1185
5. 1174-173
6. 1111
7. 1115-1086



Untitleddfgdg.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.54 kb
 Vizualizat:  de 14268 ori

Untitleddfgdg.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.05 kb
 Vizualizat:  de 14209 ori

2.jpg



3-1080-1111.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.17 kb
 Vizualizat:  de 14205 ori

3-1080-1111.jpg



4-1185.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.09 kb
 Vizualizat:  de 14203 ori

4-1185.jpg



5-1174-173.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.15 kb
 Vizualizat:  de 14201 ori

5-1174-173.jpg



6-1111.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.67 kb
 Vizualizat:  de 14199 ori

6-1111.jpg



7-1115-1086 .jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.42 kb
 Vizualizat:  de 14197 ori

7-1115-1086  .jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Sâm 19 Iun 2010 17:21:37    Titlul subiectului: 128623

^In fotografia de mai in sus il pot zari pe Tatra T4R #163 in spatele cuplului Tatra T4R #86 - #131 - de pe vremea cand inca era vopsit rosu si avea numarul vagonului trecut mare cu alb pe el insusi precum #96 sau #123 spre exemplu. Tot acolo il putem observa si pe #162 oare? Sau #152?

Extraordinare fotografiile. Inca nu m-am obisnuit nici macar sa il vad zilnic pe #1076 solo si au venit precum cireasa de pe tort toate aceste imagini pe cat de vechi, pe atat cu adevarat pretioase. Interesanta fotografia cu #96 sau #101 – de cel din urma imi aduc aminte mai ales prin ultimele lui momente in circulatie; la fel cum s-a intamplat si cu #175 (inainte sa devina un vagon remorca ); #90 ( vagonul cu peretele despartitor dintre cabina vatmanului si coridorul vagonului vopsit in culoarea maro) sau #169 spre exemplu. Revizualizand unele dintre aceste fotografii, foarte multe amintiri prafuite au revenit intr-un mod automat la viata. Imi pare rau sa stiu ca nu ar fi fost posibila pastrarea tuturor vagoanelor cumva… Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arnold 1165



Data înscrierii: 19/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 19 Iun 2010 20:25:05    Titlul subiectului: 128635

In acea poza, langa 163, rosu cred ca se afla mai degraba Tatra 153-152, vazandu-se doar vagonul 2. 162 nu cred sa fi fost deoarece acesta avea o culoare aparte, un alt fel de rosu, si se poate vedea atent in poza ca este un cuplu.
Rog pe cineva daca are o poza cu 175 pe vremea cand era solo sa o posteze pe forum.

_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Dum 20 Iun 2010 00:13:24    Titlul subiectului: 128642

^As putea eventual oferi o mana de ajutor in ceea ce priveste o fotografie cu Tatra T4R #175, dar numai din era cand deja a fost cuplat cu un alt Tatra T4R #167. O fotografie de altfel este disponibila online si pe site-ul Stfp (judetul) Arad, la sectiunea Tramvaie Tatra desigur. Wink Cat despre nelamurirea mea, privind inca si inca odata fotografia de mai in sus si luand in calcul si varianta cuplului #153 - #152 sugerata de mine si colegul de forum mai in sus: intr-adevar, este vorba despre vagonul remorca (la acea vreme - din cate stiu au circulat si vice versa cu o vreme mai indelungata de timp in urma #152 - #153) #152; Nu mai retin exact culoarea vagonului #162 la acea vreme dar in orice caz sunt vizibile numerele (1)52 la o analizare mai in detaliu.

A fost o bucurie sa revad si cuplul #93 - #98 (de curand) sau #86 - #131 (acum) - acesta din urma a fost si ultimul cuplu de Tatra T4R ramas in circulatie daca nu ma insel - in ciuda faptului ca nu as putea sa postez exact data disparitiei celorlalte cupluri Tatra T4R #108 - #92 sau #115 - #116 care a fost casat odata cu Tatra T4R #100.

Ma intrebam zilele trecute daca nu cumva vom mai avea parte si de alte cupluri destramate in viitorul mai mult sau mai putin apropiat...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 20 Iun 2010 09:35:17    Titlul subiectului: 128647

Nu am poza cu 175 solo, dar vreau sa va amintesc un lucru. Mai tineti minte ca pentru o scurta perioada de timp a existat cuplul 175+162? Si inainte si dupa, 162 a circulat solo. I-a supravietuit lui 175, vagon care ulterior a trecut in spatele lui 167.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mar 22 Iun 2010 00:12:08    Titlul subiectului: 128752

^Nu mai imi amintesc de acest cuplu cel mai probabil datorita faptului ca nu au circulat mult in aceasta formula (ma intreb oare cum de #162 a circulat solo mai apoi?) - cum la fel mi se intampla si cu #114 - #134 spre exemplu. Eu initial am crezut ca ambele Tatre T4R #175 si vagonul Uta, #162, au circulat dintotdeauna solo (pana in momentul in care primul sa devina vagonul remorca a lui #167 desigur). Vizualizand inca odata fotografiile pretioase de mai in sus, ma intrebam daca vreodata Tatra T4R #96 a circulat ca si vagon motor avand in vedere acea „bara” sau pur si simplu povestea T4D-ului #1185 se repeta? Ar fi interesant sa urmeze si o fotografie cu #102 sau #120 de pilda – mai ales dupa fotografia cu #96. Oare C.T.P. are cate o fotografie macar cu fiecare vagon detinut? Ar fi de-a dreptul atingator sa mai primim astfel de oportunitati de-a retrai amintiri indepartate.

Ma intreb daca doar Tatrele #109 #127; #153 si #163 au ramas inca momentan necasate - #117 (auzeam speculatii cum ca inca va fi folosit pentru scoala); #87 („vagonul Protex”); #140 precum #177 ( probabil au fost intre timp casate in ciuda faptului ca nimeni nu ne-a confirmat acest lucru); #162 ( nu am mai auzit nimic despre acest vagon – si cu atat mai putin observat in circulatie anul acesta) .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arnold 1165



Data înscrierii: 19/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 22 Iun 2010 17:40:56    Titlul subiectului: 128776

Dintre Tatrele T4R au mai ramas doar 109, 127, 140, 163 si am auzit ca ar fi in vopsitorie 115.
Vagonul folosit la ssalubrizare 153, a fost deja casat! La fel si 162 care este casat de ceva vreme buna, poate chiar un an. A stat in depou retras din circulatie alaturi de celalte tatre T4R.
Nu stiu ce se v-a intampla in privinta lui 1179 dupa inccidentul de pe podul de la Gradiste. Speram sa fie bine!

_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
smilex



Data înscrierii: 27/Feb/2008
Ultima vizita: 11/Mai/2022
Mesaje: 84
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 22 Iun 2010 19:49:11    Titlul subiectului: 128781

Vagoanele T4R ramase sunt 109, 127 si 163. Vagonul 87 e folosit la igienizare, 115 si 140 sunt intr-o situatie incerta. S-a incercat modificarea lor in utilitare dar volumul de lucru si bugetul au oprit proiectul (deocamdata).
Multa vreme au circulat 175+174, 163+162 (162+163?) si 96+98.
1179 e OK, in reparatii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 22 Iun 2010 23:14:36    Titlul subiectului: 128798

Smilex, nu a cirulat si cuplul 170+174? De 96+98 imi aduca aminte, la fel ca si de 95+94, ca sa ramanem la numerele mici.

Despre 140, eram recent in masina si am prins in fata mea, pe podul Gradiste, un GT6. Nu mai stiu daca 271 sau 131, inclin sa cred ca e vorba de primul. Ei, avea stopul lui 140, adica scria 140 pe el, multe piese din astea fiind personalizate la CTP. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mie 23 Iun 2010 00:15:42    Titlul subiectului: 128802

De #93 - #98 de asemenea imi aduc perfect aminte – mai putin de #175 - #174. Nu as fi spus ca #175 a circulat vreodata in vreun cuplu in afara de cel format cu Tatra T4R #167 si constat acum ca deja a activat pentru o perioada mai lunga sau mai scurta de timp in alte doua cupluri in plus. Precum reclama dupa care l-am poreclit Tatra ( sapunul ) Protex, #87-le, caci despre el insusi vorbesc, a ajuns in cele din urma sa fie dedicat tot igienizarii. Ma intreb de ce totusi nu l-am zarit momentan exact cum s-a intamplat cu#153 sau chiar si #127 cand au fost de servici – seara. Cat despre farurile cu inscriptia #140 : imi amintesc la fel de bine dar nu mai stiu exact pe ce vagon le-am zarit – stiu doar ca scria alb sau gri (?) 140 vertical – oarecum cetos de observat deoarece pentru cel care a observat numarul inscriptionat, acesta aparea practic intors – nu drept cum de obicei numerele vagoanelor sunt insciptionate pe acestea - vizibile tuturor interesati. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
smilex



Data înscrierii: 27/Feb/2008
Ultima vizita: 11/Mai/2022
Mesaje: 84
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 24 Iun 2010 01:41:40    Titlul subiectului: 128871

E posibil, dar mi-l amintesc pe 93+99, nu 93+98.
De asemenea, 170+171. Cele doua cupluri au circulat foarte mult timp in formula asta dar au fost probabil si alte combinatii.
Deh, unele piese au tendinta bizara de a migra de pe un vagon pe altul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 22, 23, 24  Următoare
Pagina 16 din 24

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community