Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele DAF bucurestene.
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2008 21:37:37    Titlul subiectului: 100580

Dragoș (Dr2005) mi-a spus că mai demult a văzut un "D.A.F" bucureștean în Ploiești, dar din cauza faptului că era în mișcare nu l-a putut observa cu atenție. Azi, mergând cu trenul spre Sinaia l-am observat în curtea unei firme din Florești-Prahova. Partea interesantă e că autobuzul era înmatriculat în Prahova (PH15CIN?), deci a devenit un otobel particular! Prin urmare vom putea admira și în anii ce urmează un "D.A.F." SB220 "Castrosua"! Autobuzul era revopsit și arăta bine. Din păcate nu i-am putut face o poză... Rolling Eyes
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 07 Noi 2008 21:36:29    Titlul subiectului: 100713

Din pacate daca nu putem stabili cu siguranta ca acest autobuz a apartinut RATB nu putem afirma ca a apartinut RATB!Asta o zic deoarece si firma de salubritate ROSAL are in parcul sau autobuz DAF Castrosua care, cu siguranta nu a apartinut RATBuluiAcum revenind pe meleagurile capitalei noastre daca ar fi sa fac un top cu autobazele care se ingrijesc cel mai bine de DAF ar fi urmatorul:1Nordului
2 Pipera
3 Ferentari-care are autobuzele cele mai urate!
In alta ordine de idei am vazut vreo doua autobuze DAF Hispano Caroceria #667 si #726 care sunt revopsite nu stiu insa daca are si RK facut.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Noi 2008 16:04:56    Titlul subiectului: 100762

Zvon: cică cineva ar mai fi cumpărat un "D.A.F." SB220 "EL.VO."
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
grandegigi



Data înscrierii: 16/Ian/2009
Ultima vizita: 21/Ian/2009
Mesaje: 2
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Ian 2009 23:28:13    Titlul subiectului: Autobuz necunoscut 104376

Stie cineva ce-i cu DAF-ul asta ? Din ce imi dau eu seama e 994
Filmuletul e vechi oricum, de prin 2007

http://rapidshare.com/files/184530116/1.avi.html
http://www.dump.ro/download.php?id=72913&act=XAVpu8DRsCHvNOeD
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Vin 16 Ian 2009 23:41:52    Titlul subiectului: 104378

Dupa cum vad eu filmuletul este facut noaptea. 994 este un indicativ folosit de ratb. De fapt indicativul este 9994 dar fiind ca pe laterat si in spate afisajul nu poate arata dechat 3 cife indicativul este afisat 994. Cat despre linie daca filmul este facut dupa 1:00 este serviciul de noapte. Numarul de parc nu am reusit sa-mi dau seama care este.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
grandegigi



Data înscrierii: 16/Ian/2009
Ultima vizita: 21/Ian/2009
Mesaje: 2
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 17 Ian 2009 00:24:00    Titlul subiectului: 104380

Filmuletul este facut pe la ora 3 dimineata
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Sâm 17 Ian 2009 01:27:14    Titlul subiectului: 104381

Este unul din seria 84x
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iulian88rs



Data înscrierii: 05/Mar/2008
Ultima vizita: 15/Apr/2009
Mesaje: 14
Locație: Otopeni; Buzau

MesajTrimis: Dum 22 Feb 2009 18:48:42    Titlul subiectului: 106554

DAF 884 este pregatit de taiat! Este deja ,,tras la gard", fiind in curs de descompletare! Din cate am inteles motorul a cedat!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Dum 12 Apr 2009 00:11:26    Titlul subiectului: 109392

herminedirt a scris:
Pe langa autobuzele Rocar au fost aduse la Nitu Vasile si cateva DAF-uri.
Sunt foste DAF-uri de Pipera care au fost trimise la Berceni pentru ca nu mai isi aveau rostul la autobaza avand in vedere ca la Pipera mai sunt doar 616 si cateva preorasenesti cu DAF. Si sincer sa fiu nu m-ar mira nici daca Nordului si-ar trimite parcul de DAF de pe 304 acolo, odata ce aceasta linie va primi Citaro
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iulian88rs



Data înscrierii: 05/Mar/2008
Ultima vizita: 15/Apr/2009
Mesaje: 14
Locație: Otopeni; Buzau

MesajTrimis: Mie 15 Apr 2009 17:56:06    Titlul subiectului: 109603

Pai o parte din DAF care au fost pe 304 au ajuns deja la Berceni Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 01 Iun 2009 20:40:39    Titlul subiectului: 111826

Nu sunt de acord, in general, cu casarea vehiculelor RATB, pentru ca aceasta se face de cele mai multe ori fara pic de logica (cum a fost, de exemplu, cu tramvaiele Rathgeber, cu Ikarus 260 samd). Insa in cazul DAF-urilor, cred ca aceasta masura este perfect justificata, majoritatea fiind intr-o stare execrabila (in special cele de la Autobaza Ferentari). De asemenea, DAF-urile erau foarte enervante din cauza scartaitului puternic produs la franare.
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramvaiul



Data înscrierii: 16/Oct/2008
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Iun 2009 05:47:34    Titlul subiectului: 111837

Exact. Am mers si eu cu cateva DAF-uri de Ferentari si m-am ingrozit de aspectul interior, de zgomotul motorului, sa nu mai zic de etanseitatea(aproape) inexistenta a usilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Iun 2009 07:20:47    Titlul subiectului: 111839

La timpul lor DAF-urile au fost niste autobuze foarte bune pentru Bucuresti, as putea spune chiar mai potrivite pentru orasul nostru decat noile autobuze Mercedes Citaro. Faptul ca unele dintre aceste autobuze au ajuns intr-o stare avansate de degradare se datoreaza mai multor factori cum ar fi:
-lipsa de civilizatie a calatorilor (multi dintre ei nu au depasit stadiul de comuna primitiva),
-intretinerea necorespunzatoare a lor,
-drumurile proaste din capitala (cel mai bun exemplu bulevardul Constantin Prezan cu piatra cubica).

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Iun 2009 16:45:01    Titlul subiectului: 111865

Păcat că pe Bd. M-rșal Prezan nu dau "Mercedes" Citaro cu fundul de pavaj... că dacă s-ar întâmpla așa, s-ar strica ceva Citaro și am avea mai multe "D.A.F."-uri la traseu. Wink
Se pare că "D.A.F."-urile, pe lângă că au fost rezistente la proastă întreținere și combustibili proști, drumuri proaste (Doamne, cum arătau unele dintre străzi în anii '90), călători necivilizați au fost rezistente și la supraîncărcare (mai ales în primii ani de circulate erau arhipline din cauza lipesei de vehicule).

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Mar 02 Iun 2009 22:17:54    Titlul subiectului: 111886

Pai deja avem la traseu DAF-uri pe 304 si 682, amestecate printre Citaro, evident Smile
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 05 Iun 2009 15:36:58    Titlul subiectului: 112013

DAF-uri amestecate mai poti gasi si pe linia 112 unde in momentul cand Pipera nu dispune de suficiente Citaro mai trimite cate un ELBO sau Castrosua pentru a suplini lipsa de Citaro, iar pe 139 cred ca linia este jumatate DAF si cealalta jumatate este cu Citaro 1 si 2. Mai putem vedea inca DAF-uri si pe liniile 141, 220, 242 majoritatea ale autobazei Ferentari. Aici am vorbit despre autobuzele DAF care inca le mai intalnim in liniile urbane ca pe preoresenesti gasim destule linii cu DAF Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vic



Data înscrierii: 26/Iun/2008
Ultima vizita: 17/Iul/2017
Mesaje: 37
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 26 Iul 2009 12:42:07    Titlul subiectului: 114528

Am avut ocazia, la inceputul lunii, sa calatoresc cu DAF-ul #891 pe linia 450. Am fost uimit de intensitatea vibratiilor motorului, mai ales la ralanti si la viteza mica.
Multi utilizatori de pe forum spun ca DAF-urile de la Ferentari sunt jalnice in interior si fac mult zgomot. Interiorul, intr-adevar, este sub orice critica (la multe dintre ele), dar nici unul din DAF-urile de Ferentari cu care am calatorit nu produce atâta zgomot si vibratii ca #891 de la autobaza Nordului. As fi curios, daca poate cineva sa explice cum acest autobuz din ultimul lot de DAF-uri a ajuns in aceasta stare, in timp ce #665, unul dintre primele venite, nu intampina astfel de probleme. Intr-adevar, interiorul arata rau, la fel si exteriorul (dupa cum se vede in poza), insa motorul functioneaza foarte bine, fara prea mult zgomot sau vibratii.



#665.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.64 kb
 Vizualizat:  de 24587 ori

#665.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 25 Noi 2009 15:53:37    Titlul subiectului: 120561

Un articol in veridicitatea caruia nu am prea mare incredere... ce i-o fi gasit p-astia sa vada de cate ori a facut ocolul Pamantului diverse vehicule, nu-mi inchipui... cu tramvaiul #4019 a fost articol, probabil urmeaza vreun troleibuz... Rolling Eyes

http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Bucuresti-Autobuzul_care_a_facut_ocolul_lumii_de_30_de_ori_0_158984592.html

"Autobuzul care a făcut ocolul lumii de 30 de ori

Simona Soare
Marți 24 nov 2009

Cel mai umblat mijloc de transport în comun din Capitală are la bord 1.204.480 de km

Cel mai umblat mijloc de transport în comun din Capitală are la bord 1.204.480 de kilometri, de 30 de ori mai mult decât lungimea Ecuatorului.

Vehiculul RATB-ului, un DAF vechi de 12 ani, circulă între Ștrandul Străulești și Gara de Nord, pe linia 205, și a fost fabricat în 1997, în Spania.
Pe Aceeași Temă

"Teoretic, un astfel de autobuz trebuie să parcurgă 800.000 de kilometri și apoi să fie casat. Este însă perfect funcțional și a primit avizul de a circula în București", a declarat șeful Autobazei Nord, Ovidiu Georgescu.

Autobuzul care parcurge 200 de kilometri zilnic a costat 130.000 de euro. "A trecut prin mâinile a peste zece șoferi. Oricum, autobuzul este vechi și va ajunge la casat mai repede decât altele. În rest, este foarte rezistent", a mai spus șeful autobazei.

Deși vechi, autobuzul nu duce lipsă de clienți. "Cu toate că circul foarte des pe acest traseu, nu am știut că are atâția kilometri. Am remarcat însă că este mai zgomotos decât celelalte", a spus Adriana Banea (40 de ani).

Șeful biroului de presă al RATB, Mihai Vlădărău, a declarat că autobuzul circulă într-un anumit interval în funcție de solicitări și că în cei 12 ani nu a fost nevoie să i se schimbe motorul.
"



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.14 kb
 Vizualizat:  de 23352 ori

1.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vic



Data înscrierii: 26/Iun/2008
Ultima vizita: 17/Iul/2017
Mesaje: 37
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 27 Noi 2009 20:05:24    Titlul subiectului: 120622

Catalin Ghita a scris:
Un articol in veridicitatea caruia nu am prea mare incredere...
Este puțin spus, articolul este chiar dezinformator.
În primul rând, cum să fie #891 cel mai vechi autobuz DAF, când primele venite au fost #205 și #665, cel cu care a și început numerotarea continuă a seriei, până la #899. Aceste autobuze au început să circule în București în anul 1994, nicidecum în 1997. Totuși #891, fiind printre ultimele DAF-uri sosite, este posibil să fi venit în 1997.
Pot spune cu certitudine că #665 este cel mai vechi autobuz DAF aflat în circulație, deci lui ar fi trebuit să-i fie dedicat articolul, dar poate le-ar fi fost mai greu jurnaliștilor să se deplaseze până în Ferentari și să-l găsească la datorie pe linia 141 sau 220. A fost mai simplu să iasă în fața Casei Presei și să-l pozeze pe #891 care, probabil întâmplător, era în acel moment pe linia 205 (linie pe care în general circulă doar Mercedes Citaro). Sau s-ar putea ca nici fotografia atașată articolului să nu fie recentă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 160
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 29 Noi 2009 13:12:27    Titlul subiectului: 120677

Exista odiferenta intre "cel mai umblat" si "cel mai vechi".

665 chiar daca a fost fabricat in 1994 teoretic poate a fost tinut "pe dreapta" mai mult decat 891 , fabricat in 1997.
Vechimea si numarul de kilometri nu sunt in stransa legatura, cunosc pe cineva care are o Toyota din 1987 si care din anumite motive nu are decat 30000 de km la bord.

_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
George85



Data înscrierii: 01/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2011
Mesaje: 119
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Iun 2010 16:37:06    Titlul subiectului: 128945

Dupa desfiintarea liniei 630 si a liniilor preorasenesti, Autobaza Pipera nu a mai trimis DAF ELBO pe nicio linie, au mai ramas maximum 15, care se vor casa pana la sfarsitul acestui an ! Crying or Very sad

Prin 2011 o sa dispara toate DAF-urile de la Autobaza Nordului; restul DAF-urilor de la Autobaza Pipera (Castrosua) dispar si ele in curand, astfel aceasta autobaza va avea parc format numai din autobuze Mercedes Citaro (ca la Autobaza Obregia). Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bucsan



Data înscrierii: 14/Noi/2009
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 138
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Iun 2010 21:29:50    Titlul subiectului: DAF ELBO 128975

DAF ELBO, nu EABO, litera care o confunzi cu A este litera L din alfabetul grecesc.


IMG_6875.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.9 kb
 Vizualizat:  de 21964 ori

IMG_6875.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Vin 25 Iun 2010 22:37:59    Titlul subiectului: 128978

Nu se vor casa toate. Cum din toamna se anunta ca se vor reintroduce o parte din "periferii", fiecare autobaza (excludem Obreja) va detine un parc de Daf/RdS pentru liniile de periferie. Pana nu se vor cumpara cele 300 de autobuze (care in vremuri de criza probabil nu se vor cumpara), nu se vor casa toate autobuzele mai vechi decat Citaro. Ganditi-va ca ETA abia se descurca cu Mercedes-urile actuale pe liniile urbane, nici nu vreau sa ma gandesc ce ar fi pe liniile urbane daca ei vor casa acum toate DAF-urile si RdS-urile. Nu vor casa toate autobuzele pana nu vor veni alte autobuze sa schimbe DAF-urile si Rocarurile ramase.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 27 Iun 2010 22:47:01    Titlul subiectului: 129070

Câți kilometri la bord au ajuns să aibă aceste autobuze?
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
costica.4607



Data înscrierii: 08/Ian/2010
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 17
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Iun 2010 11:23:29    Titlul subiectului: 129084

Anumite masini au depasit 1 milion de km, iar altele gen 876; 899 de abia 300.000 km.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 6 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community