Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M4: Gara de Nord - 1 Mai - Laminorului - Straulesti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 29, 30, 31  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Iun 2010 16:53:14    Titlul subiectului: 129020

Colosal nu, dar oricum mai mult ceva trafic va fi. Si este complet aiurea sa dai in folosinta tunel dublu si 2 statii pt ca sa circuli pe o singura linie. Sunt curios care este configuratia la Bazilescu, daca exista vreun macaz inainte de statie (stim ca statia nu exista in proiectul initial) sau nu.
Cu inelara am dubii ca ar fi avut traseul pe sub lac. Sa nu uitam cu cata frica au tratat subtraversarea Dambovitei, daramite sa subtraverseze ditamai lacul artificial... Singura zona ar fi pe sub strand si zona verde de acolo, oarecum pe langa M1, care coboara spre Semanatoarea si pentru ca au subtraversat Dambovita la minus 15m ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Iun 2010 18:42:38    Titlul subiectului: 129024

Precum am observat deocamdata tronsonul Basarab - 1 Mai si retur (GdN 2 iese din discutie) este folosit aproape in exclusivitate de cei care vin cu metroul de pe M 1 sau care se duc in continuare cu metroul pe M 1. Nu prea vad calatori care sa aiba treaba in zona garii sau in zona Chibrit si sa circule cu metroul. Asa ca un metrou la (fix) 15 minute ar fi suficient. Asta inseamna ca la 2 metrouri de pe M 1 sa fie un metrou pe M 4.
Macaz este cu siguranta la Parc Bazilescu, avand in vedere ultimele tendinte cred ca statia seamana identic cu 1 Mai (la macaze ma refer), si nu cu "Republica".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Iun 2010 19:08:36    Titlul subiectului: 129027

Dupa parerea mea o zona cu macaz pentru un cap de linie de face prin decopertare. Ori eu nu stiu sa fi decopertat si sa fi scos inele din tunelul circular mai mult decat statia propriu-zisa. Poate are cineva informatii...
Sau macazul o fi in zona Zarea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Iun 2010 19:17:26    Titlul subiectului: 129028

De unde stii ca nu au decopertat si in zona ipoteticului macaz? Ne-am da seama daca am masura cat este distanta intre cele 2 intrari de la Parc Bazilescu. Macaz la "Zarea" este complet neoperational, dupa macaz ar mai trebui minim 150 metri de linie, ori la "Zarea" tunelul se opreste definitiv. Ar mai fi o posibilitate sa fie un macaz imediat dupa statia "Pajura" (spre Bazilescu). Nu m-ar incurca, vorbesc din punctul de vedere al traficului, se poate face o statie cu metroul si pe stanga si pe dreapta, de la Bazilescu la Pajura. Oricum categoric mai este un macaz pe distanta Bazilescu - 1 Mai.
Am masurat cu Google, decopertarea de la Bazilescu pare a avea in jur de 150 metri. un macaz de tipul celui de la 1 Mai "mananca" pe putin vreo 60 metri liniari - daca nu si mai mult. Chiar nu stiu unde ar putea fi macazul de intoarcere, poate la "Pajura".
In schema originala cred ca macaz de intoarcere ar fi fost la Pajura si nu la 1 Mai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Iun 2010 19:31:10    Titlul subiectului: 129030

Din ce poze am vazut, decopertarea pare sa fie doar in zona statiei, nu mai mult.
Un macaz va fi sigur in zona pod Constanta, la apeducte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Iun 2010 19:34:21    Titlul subiectului: 129031

Nu-i vad sensul. Un macaz poate fi acolo numai pentru ciotul spre Otopeni (care ciot stim ca exista). Si oricum va fi montat numai in cazul in care se pune problema Otopeniului. Alt macaz la apeduct nu are nici o logica. Au deja macazul de la 1 Mai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Iun 2010 21:10:40    Titlul subiectului: 129038

Macazul de la 1 Mai mai mult ca sigur nu era in plan, dar au fost nevoiti sa se adapteze la situatia cu 1 Mai cap de linie provizoriu.
Macazul de la Pod Constanta probabil ca era in plan, independent de ipotetica linie de Otopeni. Pur si simplu pe acolo s-au introdus scuturile si a rezultat un spatiu destul de mare. In plus s-a sapat si in excavatie deschisa, deci au fost conditii ideale pentru o zona cu macaze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Iun 2010 22:51:09    Titlul subiectului: 129042

Macaze, asa, in mijlocul traseului se mai gasesc numai intr-un singur loc, si anume intre statiile 1 Decembrie si Nicolae Teclu (M 3), dar asa cum se cunoaste, acolo a fost o improvizatie datorita "navetei" Anghel Saligny - Nicolae Grigorescu si a inchiderii unui fir de circulatie intre 1 Decembrie si Nicolae Grigorescu.
In rest nu avem macaze de schimbare a firului de circulatie in mijlocul traseului. Asa incat ma indoiesc ca la apeduct ar fi fost montate macaze. Interesant ar fi de stiut daca la 1 Mai s-au scos ceva inele inainte de inaugurare sau nu. Daca nu s-au scos, era prevazut acolo o schimbare de sens. De fapt 1 Mai este cam la jumatatea traseului GdN 2 - Laminorului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 27 Iun 2010 08:52:13    Titlul subiectului: 129048

La Pajura nu exista macaz, deoarece de la cele doua PLS-uri aflate la capetele statiei porneste direct peronul. Nici la Bazilescu nu mi s-a parut ca ar fi un macaz.

Cu toate astea, in documentatia de licitatie pentru calea de rulare apar urmatoarele:

"Suprastructura pe piatra sparta si beton. Statia 1 Mai - rebrusment Bazilescu"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 27 Iun 2010 09:25:35    Titlul subiectului: 129050

In mod sigur trebuie sa existe macaz la Bazilescu, nu are cum sa se circule pe un singur fir. Santierul a fost prea mare (la lungime ma refer), sigur au facut si un macaz. Exista 3 zone ale statiei, prima (cea cu verde) este probabil macazul.


bazilescu.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.13 kb
 Vizualizat:  de 13462 ori

bazilescu.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 27 Iun 2010 14:27:02    Titlul subiectului: 129056

Lungimea santierului este extrem de mica, aproximativ 160 metri. Lungimea portiunii cu macaze este pe putin 60 - 70 metri.(liniari) E ceva care nu se leaga, cel putin in mintea mea. Lasand la o parte faptul ca cele 2 intrari s-ar putea sa nu dea chiar in capul peronului (cum este la statiile din Militari de exemplu), ci s-ar putea sa fie ca la Universitate.
Evident ca aceste rationamente sunt numai presupuneri, poate stie cineva ceva mai concret.
Am masurat sageata verde trasata de sab cu Google Earth si nu-mi da mai mult de 40 metri, ceea ce in opinia mea este total insuficient.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 27 Iun 2010 15:02:59    Titlul subiectului: 129058

Bine, masuratorile sunt aproximative. Din ce inteleg eu din imaginea santierului exista un singur vestibul (sageata mov). Poate este invers, portiunea verde+portiunea mov reprezinta statia si portiunea rosie rebrusmentul. Santierul este prea lung pentru o statie normala, mai este ceva acolo. Si asa cum am spus, nu poate exista cap de linie fara macazuri. Cred ca asta a fost si unul din motivele aparitiei statiei Bazilescu, trebuia facut un macaz acolo si daca tot au decopertat au construit si statia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 27 Iun 2010 16:50:25    Titlul subiectului: 129061

60-70 m pentru un macaz?

Sa nu uitam ca in cazul in care macazul cu pricina s-ar monta in capatul statiei aflat spre Zarea, rebrusarea s-ar face folosind tunelele existente.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 27 Iun 2010 20:52:47    Titlul subiectului: 129064

Am facut si eu un calcul simplu, daca latimea statiei este aproape 20 metri si din observatiile facute atat la 1 Mai cat si la Republica si Preciziei metroul cand schimba sensul, pe diagonala respectiva incap vreo 4 vagoane, rezulta cateta destul de lunga, in jur de 70 metri. (Cu aproximarile de rigoare, evident).
Oricum o incrucisare la Bazilescu este cu siguranta, iar eu cred ca este intre Bazilescu si Pajura, e mai logic sa fie asa din mai multe puncte de vedere. Intoarcerile de tip "Republica"/"Preciziei"/Pipera vad ca nu se mai practica de mai mult timp. Cel putin la Bazilescu nu are sens sa duci metroul dincolo de statie. Referitor la latimea statiei Bazilescu, s-ar putea sa fie mai mica de 18 – 20 metri, oricum nu cred ca este mai ingusta decat Mihai Bravu / Aviatorilor. Dupa parerea mea sunt cele mai inguste statii din retea. Referitor la latimea statiei am tinut seama atat de peron cat si de caile de rulare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Iun 2010 12:02:59    Titlul subiectului: 129086

In sfarsit:

"Informatii anunt de participare asociat
Numar anunt: 92759 / 31.12.2009
Denumire contract: Magistrala 4. Racord 2. Lucrari pentru punerea in functiune. Zona 1 Mai – Parc Bazilescu. Cale de rulare si sina a III a. Imbunatatirea gradului de etansare

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Punct(e) de contact: Ing. Rotaru Stefan - Director Tehnic si Investitii , Tel. 021.319.36.70 , In atentia: Ing. Rotaru Stefan - Director Tehnic si Investitii , Email: srotaru@metrorex.ro , Fax: 021.312.51.49 , Adresa internet (URL): www.metrorex.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro

I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante

- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Magistrala 4. Racord 2. Lucrari pentru punerea in functiune. Zona 1 Mai – Parc Bazilescu. Cale de rulare si sina a III a. Imbunatatirea gradului de etansare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: În reteaua de metrou, conform specificatiilor din sectiunea II.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti

II.1.3) Anuntul implica

II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari pentru punerea in functiune, precizate în Caietul de Sarcini.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234100-7 - Lucrari de constructii de cai ferate (Rev.2)
45234113-1 - Demolare de linii de cale ferata (Rev.2)
45234122-7 - Lucrari pentru metrou (Rev.2)
45262340-6 - Lucrari de injectare cu ciment (Rev.2)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)

II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
21,400,000 RON

SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 80 %
Descriere:
2. Performante tehnice si alte conditii solicitate 20 %
Descriere:

IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2010/S1-000767 din 02.01.2010

SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 115 Denumirea: M4. R2. Lucrari pentru punerea în functiune. Zona 1 Mai -Parc Bazilescu. Cale de rulare si sina III
V.1) Data atribuirii contractului 6/22/2010
V.2) Numarul de oferte primite 7
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SOMET S.A.
Adresa postala: B-dul. Theodor Pallady, Nr.133B,Sect.3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 032258 , Romania , Tel. 021/3451570 , Email: contact@sometconstruct.ro;dulamita.iulia@sometconstruct.ro , Fax: 021/3455127


V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 28200000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 21400000.00 Moneda: RON Fara TVA

V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti, Sectia a 9a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: B-dul Unirii, nr. 37, Sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030823 , Romania , Tel. 0214083600 , Email: tribunalul-bucuresti@just.ro , Fax: 0214083781 , Adresa internet (URL): www.tmb.ro

VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Tel. 0213163901 , Email: contact@metrorex.ro , Fax: 0213125149 , Adresa internet (URL): www.metrorex.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2010 14:15
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 03 Iul 2010 16:29:07    Titlul subiectului: 129366

Unul din golurile tehnologice de langa Podul Constanta a fost deja betonat. Urmeaza hidroizolatia, sapa de protectie, umpluturile si refacerea carosabilului.


1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  442.2 kb
 Vizualizat:  de 13078 ori

1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Iul 2010 20:52:22    Titlul subiectului: 129432

andrei11 a scris:
Am facut si eu un calcul simplu, daca latimea statiei este aproape 20 metri si din observatiile facute atat la 1 Mai cat si la Republica si Preciziei metroul cand schimba sensul, pe diagonala respectiva incap vreo 4 vagoane, rezulta cateta destul de lunga, in jur de 70 metri. (Cu aproximarile de rigoare, evident).
Oricum o incrucisare la Bazilescu este cu siguranta, iar eu cred ca este intre Bazilescu si Pajura, e mai logic sa fie asa din mai multe puncte de vedere. Intoarcerile de tip "Republica"/"Preciziei"/Pipera vad ca nu se mai practica de mai mult timp. Cel putin la Bazilescu nu are sens sa duci metroul dincolo de statie. Referitor la latimea statiei Bazilescu, s-ar putea sa fie mai mica de 18 – 20 metri, oricum nu cred ca este mai ingusta decat Mihai Bravu / Aviatorilor. Dupa parerea mea sunt cele mai inguste statii din retea. Referitor la latimea statiei am tinut seama atat de peron cat si de caile de rulare.
VAX!
Singurul rebrusment disponibil e cel din fata statiei 1 Mai.
De acolo incolo se va circula la pendula pana ce se va face rebrusmentul de la Laromet (sau Laminorului sau oricum se va numi el in viitor).
Restul=povesti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BladHaund



Data înscrierii: 11/Iun/2009
Ultima vizita: 21/Mai/2013
Mesaje: 74

MesajTrimis: Lun 05 Iul 2010 00:19:45    Titlul subiectului: 129448

@subway guru, despre astea ce poti sa ne spui:
Citat:
PUZ - LINIE DE METROU PARCUL BAZILESCU - LACUL STRAULESTI, SECTOR 1
PUZ - CENTRU OPERATIONAL – DISPECERAT CENTRAL METROREX CALEA GRIVITEI, SECTOR 1
Intrebarea este pusa din perspectiva unui om care nu are timp sa asiste/sa solicite informatii de la CTUAT.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Iul 2010 01:17:43    Titlul subiectului: 129452

Pe scurt e vorba de prelungirea M4 dincolo de garla in straulesti si de o cladire pt Mrex la baza bretelei de coborare pasaj rutier Basarab langa muzeul cfr.
Nu e nimic secret, doar ca ambele subiecte imi displac.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Iul 2010 08:08:12    Titlul subiectului: 129459

Am aflat unde se doreste sa fie noul sediu Metrorex. Very Happy Probabil ca va avea si legatura cu subteranul acolo..
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Iul 2010 12:08:33    Titlul subiectului: 129470

Ce zice Gh. Udriste referitor la unul din PUZ-urile in discutie (de pe Pagina Calatorului citire):

"Buna ziua,
M-ar interesa sa stiu daca imi puteti oferi cateva detalii despre PUZ-ul liniei de metrou Parc Bazilescu - Lacul Straulesti?
Care este traseul liniei de metrou, ce distanta, cate statii si cand preconizati ca se vor initia lucrarile?
Multumesc anticipat.
O zi frumoasa,
Cleopatra Daian

Stimata doamna Cleopatra Daian,
Urmare a e-mailului dumneavoastra prin care ne solicitati detalii despre construirea Liniei de metrou: Parc Bazilescu – Lac Straulesti, va comunicam urmatoarele:
Linia de metrou Parc Bazilescu – Lac Straulesti va fi realizata in continuarea traseului Magistralei 4 Gara de Nord – Laminorului, in subteranul bulevardului Bucurestii Noi pâna in zona bazei sportive existente pe malul lacului Straulesti.
Terenul aflat in perimetrul de reglementare PUZ este situat in zona de nord a Capitalei, de o parte si de alta a bulevardului Bucurestii Noi, pe segmentul cuprins intre intersectia cu strada Miercani si zona restaurantului “Doi Cocosi” – str. Ionescu Sisesti.
Linia de metrou, in lungime de 2,10 km, va avea doua statii, Laminorului, Straulesti si un depou in zona lacului Straulesti.
La aceasta data Metrorex este in faza de promovare spre avizare a studiului de fezabilitate, demararea lucrarilor fiind conditionata de aprobarea acestuia si asigurarea finantarii.
Cu multa consideratie,
DIRECTOR GENERAL,
Ing. Gheorghe Udriște
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zombie_ro



Data înscrierii: 30/Mar/2010
Ultima vizita: 07/Noi/2013
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov

MesajTrimis: Lun 05 Iul 2010 12:39:57    Titlul subiectului: 129474


Sursa: http://www.metrorex.ro/despre-perspective.html

Oare asta va fi statia Laminorului?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Iul 2010 12:43:19    Titlul subiectului: 129475

Nu, asta-i Bazilescu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Iul 2010 13:43:42    Titlul subiectului: 129479

Intr-adevar, este statia Bazilescu. Arhitectura este foarte asemanatoare cu statia Dirstor 1, probabil insa ca finisajele o vor distanta considerabil de aceasta.

Cat despre Laminorului, statia nu exista decat pe hartile Metrorex. Nu sunt sapate nici macar tunelurile pana la ea. Mad

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Iul 2010 22:44:27    Titlul subiectului: 129518

herminedirt a scris:
Intr-adevar, este statia Bazilescu. Arhitectura este foarte asemanatoare cu statia Dirstor 1, probabil insa ca finisajele o vor distanta considerabil de aceasta.

Cat despre Laminorului, statia nu exista decat pe hartile Metrorex. Nu sunt sapate nici macar tunelurile pana la ea. :x
Hai ca-mi place subiectul asta!
Proiectantii de la metrou viseaza de mult la o tehnologie de executie integral subterana a statiilor de metru (avantaje/dezavantaje nu discut sunt destul de clare)
Dristor1 a fost prima incercare si rezultatul a fost un esec total!
Nimic din ce s-a dorit nu s-a realizat.
Rezultatul a fost o statie chinuita cu multiple probleme structurale si de etansare.
Tipul asta de statii e cunoscut in jargonul de specialitate ca statii de tip ochelari, si se aplica cu mare succes la metrouri de adancime executate cu metode mineresti, integral in subteran, fara desfaceri de la suprafata.
Problema de baza e ca tunelurile pe zona statiei trebuie sa aiba un diametru mai mare decat tunelurile din intersatatie pentru a putea acomoda un peron decent.
Exercitiul asta la Bucuresti a fost deja facut - vezi statia Basarab2 peronul de sub liniile CF - bravo mie pentru idee.
Arata superb si super functional.
La Bazilescu am facut un alt exercitiu - aveam tunelele de 6.4m deja executate si voiam o statie suplimentara, dar fara demolarea integrala a ceea ce era deja executat (ca la Gorjului 1+2).
Am luat la castane pe chestia asta cat nu va povestesc, dar am aratat ca se poate!
Tinta este cu bataie mult mai lunga.
Tehnologia asta se poate aplica pentru indesirea de statii pe magistralele in functiune.
Prima aplicatie: statia de la Dorobanti pe M3.
Secundo: Laminorului;
Statia Laminorului intr-adevar nu exista decat in imaginatia Metrorex. Ce exista in actele oficiale (hotarari de guvern) este statia Laromet cu rebrusmentul aferent.
De la PLS Zarea incolo trebuia sa fie cut&cover cu ceva demolari printre amarastenii de pe partea stanga sens iesire din oras.
Cum dupa marea bulibaseala din decembrie 89 cuvantul demolari/exproprieri s-a prescris urmeaza sa vedem cum se rezolva PROBLEMUL.
Ori promoveaza Mrex dubioasa extindere spre Straulesti, ori se revine la ceva mai cuminte doar pe lungimea initiala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 29, 30, 31  Următoare
Pagina 6 din 31

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community