Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de troleibuz timișoreană
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul TIMIȘ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 16 Ian 2007 23:45:09    Titlul subiectului: 111111 43991

Am vazut ca in Zona Catedralei Ortodoxe, in partea stanga, s-a facut sens unic pana la intersectia cu strada pe care o ia troleibuzul 19. Insa, reteaua de contact pe care o folosea troleibuzul 12 nu a fost demontata si pusa pe strada pe care a fost deviata circulatia. (prin fata Primariei). Nu se mai are in vedere exploatearea liniei 12 cu troleibuze, nici macar dupa ce vor veni noile vehicule? Eu cred ca ar fi foarte folositor un macaz in acea zona, in primul rand pentru ca astfel troleibuzele ce vin din depou sa intre pe 15 sau 19, nu vor mai trebui sa opreasca in statia de la pod, iar soferul sa coboare sa mute contactele pe cealalta retea. Very Happy
Uite, de exemplu, nu credeti ca s-ar impune un macaz la intersectia de la BRD, sensul dinspre Posta spre strada Cluj, care sa permita troleibuzelor ce vin de la Posta sa coteasca la dreapta, pe Vasile Parvan. ( strada cu Univ. de Vest). De multe ori am vazut troleibuze pe linia 15, care isi terminau schimbul la capatul Posta Mare, si erau nevoite sa mai faca practic "o tura" goale pentru a se putea incadra spre depou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Sep 2007 18:05:21    Titlul subiectului: 82873

Niste poze cu reteaua de troleibuz.
Este prima oara cand vad acest tip de console.



Captured 2007-9-13 00035.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.58 kb
 Vizualizat:  de 25155 ori

Captured 2007-9-13 00035.JPG



Captured 2007-9-13 00036.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.4 kb
 Vizualizat:  de 25155 ori

Captured 2007-9-13 00036.JPG



Captured 2007-9-13 00054.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.16 kb
 Vizualizat:  de 25155 ori

Captured 2007-9-13 00054.JPG



Captured 2007-9-13 00033.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.63 kb
 Vizualizat:  de 25155 ori

Captured 2007-9-13 00033.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
crazy-b



Data înscrierii: 15/Apr/2008
Ultima vizita: 10/Mar/2010
Mesaje: 3
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Joi 17 Apr 2008 22:57:10    Titlul subiectului: 92146

Are cineva idee ce linie va circula pe Calea Torontalului? Am observat ca a fost extinsa reteaua. Trebuie sa fie recenta chestia pentru ca trec pe acolo relativ des. Pana unde a fost extinsa linia, ca nu am apucat sa ma duc pana in capat?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
garcon



Data înscrierii: 01/Mai/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2010
Mesaje: 6
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Vin 02 Mai 2008 11:35:06    Titlul subiectului: 92833

La ce retea te referi pe Cl. Torontalului? De unde pana unde ai vazut noua linie cale? Eu am trecut ieri pe acolo si totul parea as always...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 14 Iul 2010 15:01:48    Titlul subiectului: 130008

Pe http://retele.tramclub.org/ gasiti schita retelei de troleibuz din Timisoara. Schita are ca surse de documentare harta traseelor RATT existenta pe forum (din pacate veche, din 2003) si o harta din Strassenbahnatlas Rumanien 2004, la fel de veche. Daca situatia actuala a traseelor este alta, daca exista modificari de trasee, suspendari etc., sunteti bineveniti cu sugestiile de corectare Wink .
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cosmin4tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Noi/2023
Mesaje: 198
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 14 Iul 2010 17:51:37    Titlul subiectului: 130030

In prezent sunt traseele de troleibuz 11, 14, 15, 16, 17, 18 si 19. Traseele existente sunt la fel ca cele din ultima harta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 14 Iul 2010 18:03:48    Titlul subiectului: 130031

Restul sunt scoase definitiv din circulatie sau se lucreaza pe undeva, sunt suspendate temporar dar vor reveni? Reteaua folosita de vechile linii mai exista sau este demontata?
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cseh_17



Data înscrierii: 20/Noi/2007
Ultima vizita: 11/Apr/2013
Mesaje: 84
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 14 Iul 2010 19:01:12    Titlul subiectului: 130038

Linia 12 a fost desfintata definitiv, ea fiind inlocuita partial de autobuzul E8. Linia 13 este deservita de autobuze, dar se preconizeaza o reinstalare a troleibuzului, cu o presupusa extindere pana la Sacalaz.
Si tot vorbind de extinderi, se doreste extinderea liniei 14 pana la Dumbravita.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 14 Iul 2010 19:05:12    Titlul subiectului: 130039

Accesul in depou se face prin Maniu sau Porumbescu?
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cosmin4tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Noi/2023
Mesaje: 198
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 14 Iul 2010 21:02:46    Titlul subiectului: 130051

Traseul de acces / retragere pentru liniile 11, 14, 17 si 18 se face prin str. Resita - I. Maniu.
Traseul de acces / retragere pentru liniile 15, 16 si 19 se face pe Diesel, pe bd. Liviu Rebreanu, de-a lungul liniei 9.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Mai 2011 19:57:53    Titlul subiectului: 143904

Revin cu noi poze cu infrastructura de troleibuz timisoareana, pentru cei pasionati de retele. Desi reteaua are un balans destul de mare in unele zone la trecerea unui troleibuz, totusi viteza de deplasare a noilor troleibuze este destul de mare. In primele doua poze prezint o incrucisare, in a treia poza va prezint un macaz. In pozele 4 si 5 detalii ale retelei in curba.


Timisoara, 21-22 mai 090.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.55 kb
 Vizualizat:  de 21764 ori

Timisoara, 21-22 mai 090.jpg



Timisoara, 21-22 mai 091.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.28 kb
 Vizualizat:  de 21764 ori

Timisoara, 21-22 mai 091.jpg



Timisoara, 21-22 mai 163.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  35.01 kb
 Vizualizat:  de 21764 ori

Timisoara, 21-22 mai 163.jpg



Timisoara, 21-22 mai 161.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.96 kb
 Vizualizat:  de 21764 ori

Timisoara, 21-22 mai 161.jpg



Timisoara, 21-22 mai 164.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  25.54 kb
 Vizualizat:  de 21764 ori

Timisoara, 21-22 mai 164.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Mai 2011 20:04:51    Titlul subiectului: 143905

In urmatoarele patru poze, reteaua de troleibuz in linie dreapta, interesant sistemul de prindere a retelei, poate ne ofera un timisoarean mai multe explicatii in acest sens.
In pozele 5-6 din nou detalii ale consolelor, nu am mai vazut in alt oras din tara acest tip de console.
In poza 7 detalii cu prinderea retelei la trecerea pe sub pod. Tot la capitolul infrastructura pot trece in revista si semafoarele pentru troleibuze (pozele 8-9).



Timisoara, 21-22 mai 088.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.58 kb
 Vizualizat:  de 21763 ori

Timisoara, 21-22 mai 088.jpg



Timisoara, 21-22 mai 089.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.77 kb
 Vizualizat:  de 21763 ori

Timisoara, 21-22 mai 089.jpg



Timisoara, 21-22 mai 180.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.88 kb
 Vizualizat:  de 21763 ori

Timisoara, 21-22 mai 180.jpg



Timisoara, 21-22 mai 174.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  30.53 kb
 Vizualizat:  de 21763 ori

Timisoara, 21-22 mai 174.jpg



Timisoara, 21-22 mai 100.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  24.13 kb
 Vizualizat:  de 21763 ori

Timisoara, 21-22 mai 100.jpg



Timisoara, 21-22 mai 098.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.6 kb
 Vizualizat:  de 21763 ori

Timisoara, 21-22 mai 098.jpg



Timisoara, 21-22 mai 177.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.22 kb
 Vizualizat:  de 21763 ori

Timisoara, 21-22 mai 177.jpg



Timisoara, 21-22 mai 095.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.57 kb
 Vizualizat:  de 21763 ori

Timisoara, 21-22 mai 095.jpg



Timisoara, 21-22 mai 096.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.75 kb
 Vizualizat:  de 21763 ori

Timisoara, 21-22 mai 096.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 31 Aug 2011 13:37:43    Titlul subiectului: 148140

R.A.T. Timisoara a scos deja la licitatie "Proiectarea si elaborarea cererii de finantare pentru obiectivul - Extindere retea troleibuz Ghiroda, in conformitate cu cerintele impuse prin tema de proiectare.Doc. se va elabora în vederea atragerii finantarii nerambursabile din fonduri structurale în cadrul Programului Operational Regional 2007-2013" si "Servicii/Contract de prestari servicii de proiectare a documentatiei tehnico-economice si elaborare a cererii de finantare pentru obiectivul de investitie: ,,Extindere retea troleibuz Dumbravita”, în conformitate cu cerintele impuse prin Tema de proiectare"


Tema de proiectare Ghiroda.pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Tema de proiectare Ghiroda.pdf
 Mărime fișier:  668.31 kb
 Descărcat:  de 418 ori


Tema de proiectare Dumbravita.pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Tema de proiectare Dumbravita.pdf
 Mărime fișier:  663.73 kb
 Descărcat:  de 528 ori


_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 15 Noi 2011 18:25:12    Titlul subiectului: 150324

Intr-adevar, reteaua de troleibuz timisoareana are o particularitate: este total diferita de cea din restul tarii.
Am observat ca exista o oarecare influenta vestica la retea. Ma refer la clemele de prindere. Macazele sunt asemanatoare cu celelalte din tara doar cu diferenta ca sunt ancorate altfel si nu au fir portant in stalp, mai exact acele 2 fire care ancoreaza reteaua ce iese/intra din/in macaz.
Totodata putem observa ca pe toate firele ancora nu exista lant, mai exact firul de sustinere a retelei nu este intrerupt. Nu exista nici un izolator de portelan sau ebonita intre cele 2 fire ale retelei.
Atat elementele curba cat si cele drepte sunt prinse cu niste cleme mobile.



Image1579.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.45 kb
 Vizualizat:  de 21049 ori

Image1579.jpg



Image1587.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.39 kb
 Vizualizat:  de 21049 ori

Image1587.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 18 Noi 2011 20:02:46    Titlul subiectului: 150364

...


Image1581.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.42 kb
 Vizualizat:  de 20944 ori

Image1581.jpg



Image1584.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.09 kb
 Vizualizat:  de 20944 ori

Image1584.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 18 Noi 2011 20:05:31    Titlul subiectului: 150365

...astfel de elemente am vazut doar la TM, SB, Medias si doar una singura la constanta. Este o prindere mobila de tip U=U dar care permite un anumit balans al retelei


Image1599.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.36 kb
 Vizualizat:  de 20942 ori

Image1599.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 18 Noi 2011 20:08:09    Titlul subiectului: 150366

Un alt aspect la clemele curba. De regula acest tip de clema are nevoie de prindere din ambele parti ale soselei. Un element curba ancorat doar dintr un singur punct are o estetica nepotrivita (elementu 2 de curba)


Image1603.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  277.31 kb
 Vizualizat:  de 20940 ori

Image1603.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 18 Noi 2011 20:09:36    Titlul subiectului: 150367

Un alt detaliu pe care nu l am vazut nicaieri decat in Timisoara este tot o clema de retea curba prinsa pe o brida indoita.Practic nu exista acea platbanda care sa tina reteaua indoita in forma de arc de cerc ci doar 2 elemente drepte prinse la distanta mica ce duc la formarea acelei curbe. intelegeti din poza mai multe


Image1608.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.84 kb
 Vizualizat:  de 20939 ori

Image1608.jpg



Image1641.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  356.93 kb
 Vizualizat:  de 20938 ori

Image1641.jpg



Image1683.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.7 kb
 Vizualizat:  de 20938 ori

Image1683.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 18 Noi 2011 20:21:54    Titlul subiectului: 150368

La capitolul fire de egalizare, mai exact acele fire tip furtun negre groase care alimenteaza reteaua sau o egalizeaza este asemanatoare cu restul tarii. Exista insa si exceptii pe care le am mai vazut intr o foram asemanatoare la cluj (cu precizarea ca la cluj exista 2 fire de cupru identice cu reteaua perpendiculare pe retea si care sunt legate prin acele "furtune") la timisoara in schimb am vazut o egalizare tip vest (de precizat ca sunt asemanari f mari intre reteaua actuala din timisoara si cea din germania si austria anilor 50)
in prima poza modelul TM in celelalte modelul obisnuit



Image1611.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  210.12 kb
 Vizualizat:  de 20937 ori

Image1611.jpg



Image1635.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  287.88 kb
 Vizualizat:  de 20937 ori

Image1635.jpg



Image1696.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  199.46 kb
 Vizualizat:  de 20937 ori

Image1696.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 18 Noi 2011 20:32:14    Titlul subiectului: 150370

Sa ne indreptam atentia asupra separatoarelor: acestea sunt de 2 feluri-1. tip fir intrerupt asemanator saniei de comanda macaz numai ca este pe structura unui dreptunghi de fier cu 4 ramuri paralele (separatorul din poza 1 este anulat practic de firul pod. de remarcat 2 izolatoare tip portelan rar intalnite in Timisoara-astfel de separatoare exista in cele mai multe orase din tara.
si 2. tip platbanda lata ebonita (poza2)-astfel de separatoare au mai existat si la Sibiu dar de obicei s-au implementat la retelele construite dupa 90-nu este neaparat o regula. De remarcat totusi in poza 3 ca pe sarma ancora apare dinou un izolator de portelan. Nu mai sunt folosite in Timisoara inca de la inceputul anilor 80 datorita faptului ca se mai spargeau cand se intindea ancora intre stalpi si aduceau la detensionarea ancorei si implicit a retelei



Image1634.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.64 kb
 Vizualizat:  de 20936 ori

Image1634.jpg



Image1619.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.28 kb
 Vizualizat:  de 20936 ori

Image1619.jpg



Image1623.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.08 kb
 Vizualizat:  de 20936 ori

Image1623.jpg




Ultima modificare efectuată de către radu la Sâm 19 Noi 2011 10:37:13, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 18 Noi 2011 20:36:54    Titlul subiectului: 150371

inca un detaliu de remarcat: consola dubla curba n am prea intalnit desi ea apare in cateva ipostaze in timisoara. totodata clemele de "sudare" a retelei se fac ca peste tot in romania prin acea "galma" care are in ambele parti acel cuplu de 3 suruburi. exceptia o facea sibiu


Image1622.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  188.64 kb
 Vizualizat:  de 20933 ori

Image1622.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 18 Noi 2011 20:40:25    Titlul subiectului: 150372

la capitolul distantiere ale retelei: exista asezate intr un mod haotic si chiar disproportionat cu precadere in depou unde lipsesc macazele


Image1632.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  198.85 kb
 Vizualizat:  de 20932 ori

Image1632.jpg



Image1687.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  223.63 kb
 Vizualizat:  de 20932 ori

Image1687.jpg



Image1688.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.81 kb
 Vizualizat:  de 20932 ori

Image1688.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 18 Noi 2011 20:50:35    Titlul subiectului: 150373

La capitolul macaze, incrucisari troleibuz tramvai sau troleibuz troleibuz sunt asemanatoare cu cele din tara: toate au practic poduri dar si un fir tip pod peste treceri si totodata sunt prinse absolut toate sub ancora si nu in linia ei.
Toate macazele de troleibuz au 2 despartitoare paralele, mai putin variantele noi pe care le vedem in pozele de mai jos.
De remarcat si primul dar singurul macaz de acel fel din Timisoara si implicit Romania



Image1602.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  241.99 kb
 Vizualizat:  de 20930 ori

Image1602.jpg



Image1610.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.76 kb
 Vizualizat:  de 20930 ori

Image1610.jpg



Image1612.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.65 kb
 Vizualizat:  de 20930 ori

Image1612.jpg



Image1613.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.69 kb
 Vizualizat:  de 20930 ori

Image1613.jpg



Image1668.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  175.87 kb
 Vizualizat:  de 20930 ori

Image1668.jpg



Image1742.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  226.41 kb
 Vizualizat:  de 20930 ori

Image1742.jpg



Image1744.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.01 kb
 Vizualizat:  de 20930 ori

Image1744.jpg



Image1609.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.14 kb
 Vizualizat:  de 20930 ori

Image1609.jpg



Image1620.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.56 kb
 Vizualizat:  de 20930 ori

Image1620.jpg



Image1730.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  213.17 kb
 Vizualizat:  de 20930 ori

Image1730.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 18 Noi 2011 20:51:37    Titlul subiectului: 150375

...


Image1741.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  168.73 kb
 Vizualizat:  de 20929 ori

Image1741.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 18 Noi 2011 20:55:12    Titlul subiectului: 150376

De remarcat ca ici colo, cu precadere in depou, mai apar stalpi de tramvai din fier.
De asemenea la prinderea ancorelor de acestia se mai disting izolatori de portelan, dar si de ebonita.



Image1673.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.85 kb
 Vizualizat:  de 20928 ori

Image1673.jpg



Image1684.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  246.75 kb
 Vizualizat:  de 20928 ori

Image1684.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul TIMIȘ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community