Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Incidente/accidente la metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 22, 23, 24  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 26 Iul 2010 19:02:42    Titlul subiectului: 130722

Daca ai 'surse' mai bune, spune-ne mai exact ce ai aflat!
Substatia de tractiune in CC din Mihai Bravu e scoasa din functiune de cateva luni bune pt ca lucreaza UTI la modernizarea ei.
Cand am auzit dimineata de 'incident' primul lucru a fost sa verific daca nu cumva dintr-un elan dat de ceva 'pastile de chef de munca' luate peste week-end n-au facut cumva 'baietii' de la UTI vreo boroboata.
Ipoteza e pe moment infirmata. Cei de la UTI s-au 'odihnit' ca tot omu' sambata si duminica, deci nu e din cauza lor.
Ce am reusit eu sa aflu e ca a fost un scurt in zona Dristor (posibil un scurtcircuitor 'uitat' in cale) si ca protectiile n-au functionat, scurtul fiind oarecum indepartat. Drept pentru care in loc de celula de medie acum e o mica 'gaura neagra'.
Daca s-ar fi facut 'varza' intreaga sectie de CC nu vad cum ar fi reusit sa reia circulatia asa rapid.
Pe cei de la EE nu i-am intrebat defel pentru ca azi nu cred ca aveau timp sa raspunda la intrebari 'anoste'.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
kikiriki



Data înscrierii: 20/Noi/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2021
Mesaje: 8
Locație: (Canada)

MesajTrimis: Lun 26 Iul 2010 19:23:16    Titlul subiectului: 130724

E perfect, cu exceptia faptului ca nu celulele de mt sunt cele afectate, ci cele de c.c. Circulatia se face cu alimentare din statiile vecine. Substatia de c.c. nu era inca la UTI.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 26 Iul 2010 19:38:17    Titlul subiectului: 130725

Nu dragule, ce treaba are EM-ul sau ATC-ul?
Semnele mele de intrebare erau in legatura cu UTI, deci am intrebat la Investitii.
De aia am si scris ca am aflat ceva 'pe surse' si nu 'de la sursa'.
Multumim mult de lamuriri.
Am sa ma documentez si de la sursa, mai ales pt a vedea ce trebuie facut mai departe si te tin la 'curent'!.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
kikiriki



Data înscrierii: 20/Noi/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2021
Mesaje: 8
Locație: (Canada)

MesajTrimis: Lun 26 Iul 2010 19:45:41    Titlul subiectului: 130726

Ma intrebam doar din moment ce nu ai vorbit cu EE cine ar putea fi sursele.... de altfel indeajuns de bine informate....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 26 Iul 2010 19:54:02    Titlul subiectului: 130727

Daca s-au busit celulele de 825 atunci probabil ca e 'paguba-n ciuperci' ca tot trebuiau schimbate!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
kikiriki



Data înscrierii: 20/Noi/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2021
Mesaje: 8
Locație: (Canada)

MesajTrimis: Lun 26 Iul 2010 19:58:42    Titlul subiectului: 130728

Cred ca si alea de MT se schimbau! Acum poti sa te gandesti la partea buna a lucrurilor... sunt gata demontate... nu a ramas decat sa le aduni cu lopata de pe pereti Smile)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 26 Iul 2010 20:11:58    Titlul subiectului: 130729

CORECT!
Si uite cum noi romanii, optimisti incurabili, vedem mereu numai 'partea plina a paharului'!
Iar UTI e fericit ca-i dam noi si noi fronturi de lucru, eliberate de 'sarcini'!
Doar ca au sa ne incarce 'nota de plata' la zugraveli!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 26 Iul 2010 20:30:40    Titlul subiectului: 130731

bogdaneftimie a scris:
Unul dintre mecanici, a a nuntat de mai multe ori ca se asigura transportul calatorilor cu RATB intre statiile Timpuri Noi si NG.
Normal ar fi fost sa anunte cei de la RATB pe site-ul lor faptul ca transportul pe tronsonul parasit de metrou se face cu autobuze. Stie cineva ce autobuze au circulat pe Splai ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
kikiriki



Data înscrierii: 20/Noi/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2021
Mesaje: 8
Locație: (Canada)

MesajTrimis: Lun 26 Iul 2010 20:37:31    Titlul subiectului: 130733

Citat:
Iar UTI e fericit ca-i dam noi si noi fronturi de lucru, eliberate de 'sarcini'!
Doar ca au sa ne incarce 'nota de plata' la zugraveli!
Vad ca-ti sunt foarte "dragi" cei de la UTI, nevinovati in acest caz paticular... as zice pur intamplator... pentru ca sunt "in stare" de astfel de capodopere
De asemenea, partea plina a paharului: putea sa fie gata finisata si pardoseala, nu numai tavanul si peretii ...Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zombie_ro



Data înscrierii: 30/Mar/2010
Ultima vizita: 07/Noi/2013
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov

MesajTrimis: Mar 27 Iul 2010 18:37:57    Titlul subiectului: 130778

Nu stiu daca are sau nu legatura cu incidentul de ieri de la Mihai Bravu, dar azi de dimineata in jurul orei 10, spre surprinderea mea, pe M3 circulau BM-uri (am prins vreo 4 ...chiar ma urcasem si am cobarat din unul din greseala crezand ca este pt. D2), dar ulterior dupa masa, pe la h16, circulau din nou pe M3 clasicele IVA.
Iar in zona tunelului Mihai Bravu - D1, fiind geamurile deschise la IVA, se simtea destul de bine inca mirosul de "ars".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2010 15:29:10    Titlul subiectului: 130832

O "explicatie" bizara, pe sistemul "telefonul-fara-fir"... cine stie ce s-a declarat si ce au inteles ziaristii... Rolling Eyes

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Cauza_incidentului_de_la_metrou-_sistemul_electric_a_luat_foc_0_306569718.html

"Cauza incidentului de la metrou: sistemul electric a luat foc

Miercuri 28 iul 2010

Defecțiune la metrou

Circulația metroului a fost întreruptă luni, timp de patru ore, din cauza unei defecțiuni la sistemul de energie electrică al Metrorex.

Nu s-a circulat luni-dimineață între Timpuri Noi și Nicolae Grigorescu

Defectiunea a apărut ca urmare a declanșării simultane a două linii care alimentează substația electrică Mihai Bravu.

Metrourile de pe tronsonul Timpuri Noi - Nicolae Grigorescu nu au circulat luni dimineață din cauza unei defecțiuni la instalația electrică a Metrorex.

În substația Mihai Bravu, acolo unde a apărut defecțiunea, s-a produs și un incendiu.
"


Poftim?!? ... "declanșarea simultană a două linii care alimentează substația electrică Mihai Bravu" ... ?!? Adica?!?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2010 21:06:08    Titlul subiectului: 130856

Pune cap la cap ce am zis @kikiriki si cu mine (tot ce s-a spus e real) - mai putin chestiunea cu celula de mt unde am avut eu dreptate - si vei 'intelege' ce s-a intamplat.
Explicatiile 'ziaristice' sunt pt 'habarnisti'.
Restul sunt probleme interne Metrorex si nu doresc sa 'elaborez'.
Si inca o precizare:
Imi sunt 'dragi' cei de la UTI, am lucrat cu ei la 'proiecte de succes' si nu am motive pentru moment sa afirm altceva in legatura cu ei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
kikiriki



Data înscrierii: 20/Noi/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2021
Mesaje: 8
Locație: (Canada)

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2010 21:23:56    Titlul subiectului: 130857

Mie daca nu-mi sunt drag,i cel putin imi sunt neutri acum. Mai am inca ceva cunoscuti pe acolo ... cat despre sistemul de alimentare al metroului mi-e relativ cunoscut (deh... pacatele tineretii) ca sa stiu ca un scurtcircuit nu ar trebui sa ajunga la MT..... un scurt intamplat asa cum zici tu n-ar trebui sa treaca de celulele de c.c. Ai putea totusi sa intrebi pe cineva de la EE?? De data asta chiar incepe sa ma roada curiozitatea!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2010 21:45:06    Titlul subiectului: 130860

Asa e si corect sa fim - 'neutri', mai ales ca nu sunt ei cei implicati.
Din rapoartele 'preliminare' nu-mi este nici mie clar ce s-a intamplat 'in detaliu, minut cu minut'.
Efectele 'incidentului' sunt insa evidente.
Din cele doua celule de mt una s-a stricat, cealalta era scoasa de sub tensiune pt ca lucra UTI si a 'scapat'.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
kikiriki



Data înscrierii: 20/Noi/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2021
Mesaje: 8
Locație: (Canada)

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2010 21:53:06    Titlul subiectului: 130861

Cand zici celule, te referi la celulele de redresor?? Alea sunt 2 (daca nu 3) sau la toate celulele de mt ?? (care sunt, daca nu gresec eu, vreo 24 de celule)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2010 22:05:25    Titlul subiectului: 130863

'Niet'! Redresorii s-au paradit si ei.
Sunt singurele 'elemente' care nu intrau in programul de modernizare...
In rest, nu ma 'baga' prea mult in 'electronii vagabonzi' ca eu sunt mai mult pe partea cu 'betoanele'!
Rapoartele preliminare crezi ca erau facute de sectia LT?

Din cate am inteles, toata 'distractia' a inceput de la un 'amarat' de senzor PSI la ora 6a.m.
Daca ai lucrat la sectia EE, stii bine ca exista 'o multitudine' de 'cutii negre' care inregistreaza tot ce misca in sistem si deci nu se pune problema ca nu se va stii cu adevarat ce s-a intamplat, cand, unde, cum si de catre cine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 29 Iul 2010 02:58:30    Titlul subiectului: 130872

Vreau si eu o explicatie la urmatoarea intrebare, si anume: din cunostintele mele, o celula de redresare este alimentata de un grup de x diode cu un numar y pe fiecare faza in parte, din ce stiu eu fiecare dioda este protejata de o siguranta; intrebarea este: cum a luat foc?

In plus, sint intreuptoare care protejaza instalatia sau o fi fost vreunul defect?

Am citiva prieteni (1 l-am vazut la tv la interventie), o sa ma interesez (pentru stiinta mea) sa vad cam ce s-a intimplat pe la Mihai Bravu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
kikiriki



Data înscrierii: 20/Noi/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2021
Mesaje: 8
Locație: (Canada)

MesajTrimis: Mar 03 Aug 2010 17:04:02    Titlul subiectului: 131149

E un intreg "lant" de protectie printre care si sigurantele diodelor. Tocmai ca n-a mers lantul au fost probleme.

Pe la Gorjului stie cineva ce s-a intamplat???
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 03 Aug 2010 17:10:28    Titlul subiectului: 131150

Era cat pe ce sa se repete aceeasi tampenie, pornind tot de la un senzor PSI.
De data asta insa 'manevrele' au fost corecte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Aug 2010 22:52:17    Titlul subiectului: 131221

Azi pe la 14:40, in trenul IVA care pleca de la Lujerului spre Gorjului s-a tras semnalul de alarma in penultimul vagon. Trenul pornise dar s-a oprit repede cu scrasnit de roti si a inceput sa claxoneze (nu stiu daca mecanicul sau automat, rama). Unul dintre mecanici a iesit si s-a dus spre vagonul cu pricina, caruia i se aprindeau semnalizatoarele de pe lateral, a intrat in cabina prin vagon si a umblat la panoul electric din peretele despartitor oprind alarma. A aparut intre timp si un paznic al statiei, insa nimeni nu a intrebat cine a tras semnalul de alarma si nimeni nu a fost tras la raspundere. Intrebarea mea e: nu e in procedura gasirea si pedepsirea celor care abuzeaza de sistemele de alarma?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vaDer



Data înscrierii: 05/Iun/2010
Ultima vizita: 30/Iul/2012
Mesaje: 45
Locație: Bucuresti 2 (Doamna Ghica)

MesajTrimis: Mie 04 Aug 2010 22:54:35    Titlul subiectului: 131222

Asa e, ba chiar in rame langa butonul cu pricina scrie clar ca abuzul se pedepseste.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Aug 2010 23:36:20    Titlul subiectului: 131225

Pai cind se apasa butonul de semnal de alarma trenul se frineaza, se aprind becurile alea galbene, claxonul incepe sa sune, iar rearmarea sistemului se face apasind un buton, diferenta fata de BM este ca se stie doar vagonul in mare, nu si butonul...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 05 Aug 2010 00:28:32    Titlul subiectului: 131227

Claxonul... adica tit-ti-ul IVE-lor, nu? Sau te referi la un sunet special inregistrat pentru urgenta, gen ambulanta? Destul de interesanta situatia. Smile

Pana la urma s-a intamplat in tunel, sau in statie? Deoarece daca nu ma insel cand este in tunel poate sa fie si in flacari ca nu opreste decat in statie (conform afisajelor din BM). Razz
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 05 Aug 2010 12:15:39    Titlul subiectului: 131234

Tocmai pleca de la peron. Nu a facut nici 2 metri ca s-a oprit brusc. Cabina era inca la peron si mecanicul a iesit imediat sa vada care e situatia. Ciudat mi se pare ca nici macar nu s-a uitat la pasagerii din vagon sa vada care e mai dubios sau ceva. S-a dus glont la butonul de oprire si a plecat inapoi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vaDer



Data înscrierii: 05/Iun/2010
Ultima vizita: 30/Iul/2012
Mesaje: 45
Locație: Bucuresti 2 (Doamna Ghica)

MesajTrimis: Joi 05 Aug 2010 16:34:06    Titlul subiectului: 131250

Foarte ciudat modul cum a reactionat mecanicul.
Inainte ca mecanicul sa iasa, a deschis usile vagoanelor?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 22, 23, 24  Următoare
Pagina 8 din 24

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community