Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Statii, indicatoare, chioscuri de bilete, cabine dispeceri
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 31, 32, 33  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
nbirna



Data înscrierii: 12/Mai/2010
Ultima vizita: 21/Sep/2023
Mesaje: 97
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 24 Iun 2010 12:00:23    Titlul subiectului: 128888

ratbmetrou a scris:
Sa nu-mi spuneti ca preferati o bucata de tabla in locul unei tabele electronice functionale non-stop (nu ca cele actuale ce functioneaza cu sincope), ce ofera indicatii complete despre trasee si trafic, ca-mi dau palme singur... Mad
Bun, sigur că așa e…Spuneam undeva că sunt de preferat tăblițele „clasice“, așa-zicând „retro“, dar generalizate, și identice pese tot, bramburelii aduse de nu știu câte încercări de „modernizare“ niciodată duse până la capăt (toate variantele au fost ilustrate pe forum…).

Apropo de tabele electronice funcționale, care oferă informații etc., ei bine, zic din nou: să nu ne „ploconim“ ( ! ) în fața Occidentului superdezvoltat, etc. etc., dar, totuși…să luăm aminte. Concret, am văzut, acum vreo doi ani, la Paris, în unele stații de autobuz (ce-i drept, doar în unele, pe unele trasee, nu în tot orașul: sistemul era în curs de a fi introdus și extins…), din cele cu adăpost (adăposturi, iarăși pot fi taxat de „ploconire“ Laughing , mult mai funcționale și utilizabile decât cele de la noi, din diferitele generații care s-au succedat în ultimii circa 15 ani, și nu păreau mai scumpe ori mai greu de făcut…), o tabelă de afișaj electronic care, între altele, arăta unde se află, „în acest moment“ (în „timp real“) următorul autobuz aflat în circulație pe traseu și în câte minute va fi ajuns în stația respectivă…Chiar așa ! Și funcționa perfect !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramvaiul



Data înscrierii: 16/Oct/2008
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Iul 2010 14:15:26    Titlul subiectului: 129481

Se reamplaseaza statia de tramvaie Sos. Progresului
Luni, 05 Iulie 2010

Urmare avizului Comisiei Tehnice de Circulatie, incepand cu data de 06.07.2010, statia de tramvaie Sos. Progresului (linia 11), situata pe calea 13 Septembrie, sens Romprim, se reamplaseaza pe Sos. Progresului.

Sursa: www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=416
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Iul 2010 18:50:46    Titlul subiectului: 129493

O decizie buna. Statia era foarte putin vizibila si, neavand refugiu, incurca traficul din zona, care este de multe ori infernal.
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Iul 2010 22:56:03    Titlul subiectului: 129522

Revin la noile statii de pe strada Mihai Eminescu, cu o scurta prezentare a statiei "Viitorului", aflata la intersectia dintre strazile Viitorului (circula liniile 16 si 616) cu str. Eminescu (temporar-liniile 133 si 135). Aici oprea 135 cand circula pe Mihai Eminescu, dupa ce autobuzul nu a mai circulat pe aici, a ramas refugiul de statie, care s-a pastrat intr-o stare destul de buna. De remarcat metoda originala de reamplasare a tablitei cu numele statiei si liniile RATB, in interiorul refugiului (pozele 1-2).


Captured 2010-7-1 00005.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.18 kb
 Vizualizat:  de 12461 ori

Captured 2010-7-1 00005.JPG



Captured 2010-7-1 00007.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.6 kb
 Vizualizat:  de 12461 ori

Captured 2010-7-1 00007.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 11 Iul 2010 13:10:31    Titlul subiectului: 129811

Imbunatatiri pentru vatmani si... hoti.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_Camere_video_in_statia_de_tramvai_0_295770751.html

"Stație de tramvai, dotată cu plasmă

București
Vatmanii pot urmări pe monitor coada tramvaiuluiStația de tramvai „Șoseaua Ștefan cel Mare“, de la intersecția străzilor Viitorului și Șos. Ștefan cel Mare, tranzitată de tramvaiul 16, este, de ieri, supravegheată video.

Două camere video montate pe acoperișurile refugiilor și un ecran pe care rulează în timp real imaginile surprinse de camere, alcătuiesc sistemul de monitorizare, menit să vină în ajutorul vatmanilor.

Astfel, stația fiind în curbă, conducătorii tramvaielor pot să se asigure că li s-au închis ușile din spate fără să accidenteze pe cineva.

Urmează alte stații

„Odată cu întregul proiect de reabilitare de pe strada Viitorului, a fost refăcută și stația Șoseaua Ștefan cel Mare, iar pentru cu regula spune că orice stație trebuie să fie cât mai aproape de intersecție am mutat-o mai în față.

De acolo însă, vatmanii nu mai aveau vizibilitate în spate, pentru că stația este ușor în curbă. Soluția a fost instalarea unui astfel de sistem de monitorizare a peronului, deoarece nicio oglindă parabolică nu asigura vizibilitatea“, a explicat directorul Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei, Ion Dedu.

Totodată, acesta a menționat că astfel de sisteme vor fi montate și în alte stații, în urma unor analize. „Deocamdată, următoarea stație unde vom instala un astfel de dispozitiv este de la interecția străzilor Tunari cu Barbu Văcărescu, aceea aflându-se tot în curbă”.

„O fi pentru hoți”

Călătorii abia dacă au observat ecranul apărut în stație. „Nu știu pentru ce e. O fi pentru hoți. Abia acum îl văd”, a spus nedumerit bucureșteanul Constantin Niculescu.

Vatmanii consideră că mai sunt și alte stații din Capitală care ar necesita o monitorizare a peronului.

„Până acum nu era nevoie de ecranul acesta, pentru că stația nu era atât de în față, dar mai sunt și alte locuri unde se cer astfel de sisteme, de exemplu stația Hristo Botev, unde e tot așa, ușor în curbă“, a spus vatmanul Stan Țenea."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Iul 2010 22:41:09    Titlul subiectului: 129951

Nu cred ca vor avea viata lunga, ori vor fi vandalizate, ori vor fi furate componentele. Daca nu le pazesc, vor disparea.

Tot la acest subiect, in statia "Calea Dorobantilor", sens spre Banu Manta, pe tablita de statie linia 46 difera ca forma. Cifrele au fost adaugate manual pe tablita ?



Poze 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.71 kb
 Vizualizat:  de 12288 ori

Poze 001.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
nbirna



Data înscrierii: 12/Mai/2010
Ultima vizita: 21/Sep/2023
Mesaje: 97
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Iul 2010 23:52:54    Titlul subiectului: 129961

Nu, e adăugat ulterior, cu șablonul (stencil-ul cum zic anglofonii, drăguții de ei...).
Tocmai că tăblițele noi, arătoase, bibilite, sunt pictate manual, de niște "maeștri" specializați (e un meșteșug rar, apropiat chiar de "artă", pe vremuri existau mulți pictori de firme, când firmele și tot felul de tăblițe și indicatoare se pictau manual, acum cred că au rămas numai la RATB....), uneori se puteau zări pe tablele noi vagi urme de creion, ale "schiței" făcute mai întâi, apoi definitivată cu vopsea...
Când se adaugă un număr de linie (sau mai multe) pe o tăbliță deja instalată, atunci se folosește șablonul (care poate fi mânuit și de oameni mai puțin talentați și experimentați - ca dovadă cazul acesta, când inscripția a fost aplicată strâmb...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 14 Iul 2010 18:51:24    Titlul subiectului: 130036

Sablonul se foloseste pe loc, fara sa mai demonteze tabla pentru revopsire (in momentul in care ia tabla pentru revopsire au alta cu care s-o inlocuiasca. iar faptul in care trantesc noua linie denota graba si nu atentie - a lipit sablonul si harst cu pensula sau pistolul, dupa care se trece la urmatoarea statie, nu cred ca au fost mai multe echipe in teren care sa se ocupe de lucrul asta. Bine ca sablonul e format din numere si nu din cifre mobile (au de la 1 la 59 si asa mai departe) ca altfel ieseau toate sui, cum se mai intalnea pe tablele din autobuze.
Daca se implementeaza alt tip de indicatoare, cum a fost caseta de PVC de la Ghildush, din care mai supravietuiesc cateva exemplare, introducerea unei linii noi se va face clasic, cu sablonul, stricand aspectul gandit al panoului (in pasajul pietonal de la Obor, si acum noile casete luminoase continua sa induca in eroare prin neaducerea lor la zi - de ce e asa de greu sa se updateze niste indicatoare conform aspectului gandit? La fel si noile refugii de la Euromedia unde nu cred ca vor percuta in timp util la diversele modificari de linii - refugiul in cauza a fost amplasat in perioada cand a circulat linia 28, iar panoul informativ aferent nu a mai fost schimbat de atunci (mare lucru sa in locuiasca un patratel prins intr-un surub. Asta e necazul cand se incearca implementarea unor panouri in colaborare cu agentii si firme de panotaj. Aceste neajunsuri pot fi depasite cand fie proiectul si procedurile tehnice vor fi asimilate de sectia respectiva din RATB fie cand exista o colaborare stransa intre operatorul de transport si cei insarcinati in realizarea indicatorului de statie.

Si sigla RATB, dateaza din 1991, ce aducea cu cea din Paris; oare desenarea siglei prezente peste tot, cea cu initiale si cerc ar dauna esteticii indicatorului?

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
nbirna



Data înscrierii: 12/Mai/2010
Ultima vizita: 21/Sep/2023
Mesaje: 97
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Iul 2010 21:16:42    Titlul subiectului: 130053

E adevărat, că sigla asta, deja veche, RATB cu litere înclinate și cu "R"-ul ăla nu știu cum "neisprăvit" nu e deloc grozavă, parcă e ceva improvizat sau ratat, "stă să se prăvale", deloc estetică, deloc armonioasă, se putea renunța la ea fără regret...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 14 Iul 2010 22:41:29    Titlul subiectului: 130060

Exact asa era sigla RATP din Paris, cred ca dupa ea s-au luat; in rest, pe bilete, vehicule, alte tipuri de indicatoare si documente e sigla oficial, binecunoscuta. Numai pe tabilte si casetele cu benzi colorate s-au folosit de asta si asa a ramas. E posibil ca acesta sa fi fost o sigla la care s-a renuntat in favoarea folosirii unui simbol cu care lumea s-a obisnuit, intr-o noua abordare. Si pe harta aparuta prin iulie-august 1991 era scris RATB sub forma de pe tabla. in rest era ovalul care se "odihnea" in carca textului.
Daca se pun cu sablonul integral in realizarea tablelor sigur le vor strica. Macar cele scrise manual din Bucuresti sunt mai ingrijite ca altele de prin tara - Pitesti, Buzau.
Indicatoarele din statiile de preorasenesti au fost lasate la locul lor in ideea ca se vor reinfiinta si nu vor mai trebui instalate din nou, asta pana nu se "teleporteaza" prin alte zari. Oricum, statia Drumul Sabareni pe liniile 162 si 163 are una lipsa (daca nu s-a inlocuit intre timp) pe sensul spre oras.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
nbirna



Data înscrierii: 12/Mai/2010
Ultima vizita: 21/Sep/2023
Mesaje: 97
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Iul 2010 23:38:50    Titlul subiectului: 130200

Da, sigur, seamănă cu RATP, dar parcă acolo totul e mai elegant (chestie de mici nuanțe, literele sunt mai arătoase etc. - chestie de talent de grafician...).
Pentru o uniformizare a indicatoareleor, și totuși garantarea unui aspect plăcut (șablonul "dă" prost, mai ales când e folosit cam fără atenție etc.) ar fi introducerea sistemului de scriere cu litere prefabricate, pe folie de plastic subțire, auto-adezive, cum s-au folosit acum câțiva ani în București pentru tăblițele de străzi (modelul acela, cu fondul alb și litere albastre, nu cel mai recent, copiat ca atare ...tot după Paris, ha !). Numai că și în cazul ăsta e un risc: "șmecherii" se prind că literele se pot dezlipi și atunci, uite-așa, de-ai dracului, mai scot câte una și mutilează tăblițele în chestiune (s-a putut observa fenomenul la acele tăblițe de străzi, pe una rămăsese scris doar "str.", numele propriu-zis al străzii fusese vandalizat cu totul, toate literele dezlipite...).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 16 Iul 2010 00:09:59    Titlul subiectului: 130202

Inca un "design" interesant (preluata de pe Ro-trans); mai e una la Sincai (la metrou), unde dupa ce ca e juma sablon (sigla +denumirea) si juma trasata (linii) au uitat sa articuleze "colegiu(l)"
Ar trebui regandit designul, in paralel cu linia sa fie indicata si directia unde circula sau traseul (cum exista un tip de indicatoare) Se pot face pentru statiile importante si zonele centrale indicatoare sub forma de totem sub forma celor de pe la banci, benzinarii si alte reprezentante iar in restul retelei si la periferie pe tabla sau alt sistem mai simplu (cadru-totem) cu aceeasi schema de culori.



sttie.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  655.12 kb
 Vizualizat:  de 12157 ori

sttie.png



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
nbirna



Data înscrierii: 12/Mai/2010
Ultima vizita: 21/Sep/2023
Mesaje: 97
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 17 Iul 2010 23:42:29    Titlul subiectului: 130326

Da, ideea cu indicatoare diferite (după „rangul“ sau importanța stației, adică stații mari, importante, cu mare trafic, cu mai multe linii etc. și opriri obișnuite, eventual ale unei singure linii, ori două, mă rog…) mi se pare foarte bună. Așa stau lucrurile, de altfel, și la RATP (dacă tot ne raportăm la „sora noastră franceză“, da’ nici nu e rău să ne raportăm, că la ei, în materie de transport public, lucrurile sunt ultra-O. K.). Și acolo există un „concept estetic" unificator, încât oricine își dă seama din prima că toate acele stații țin de aceeași companie, logo-ul, forma, elemente de culoare (reluate, în mod adecvat, și pe vehicule) conferă tuturor semnelor, obiectelor și dotărilor care țin de RATP un „aer de familie“, unitar. Esențialul ar fi să se procedeze la o stabilire „profesionistă“ (prin concurs deschis artiștilor plastici, respectiv designerilor specializați, eventual combinat cu consultarea publicului etc.) a logo-ului companiei, a formatului-tip al indicatoarelor de stație, și, pe de altă parte, la o evaluare realistă a posibilităților tehnico-materiale efective ale companiei, pe termen lung (adică: dacă „te arunci“ la un model mai atrăgător și sofisticat de indicatoare de stație, trebuie să fii sigur că vei avea oricând de acum înainte la dispoziție materialele necesare – de natura și calitatea stabilită, nu cu „merge și așa“ – , vopselurile de calitatea cerută și exact cu pigmentul stabilit, fără abateri, concesii și aproximații, personalul competent ca să le fabrice strict conform proiectului stabilit etc.). Și să fii sigur că, într-un timp rezonabil, vei introduce sistemul de marcare a stațiilor în tot orașul, pe toate liniile, în mod uniform etc. Dar, îmi dau seama, astea sunt probabil visuri irealizabile, fantazări optimiste, mai ales în perioade de austeritate, precaritate și oarecare marasm organizatoric, cum se întrevede a fi cea care urmează…
Deși, totuși, de ce să nu fim și optimiști ? Avem și exemple pozitive, încurajatoare, din istoria recentă, de pildă în privința dotării cu vehicule: decenii de-a rândul, parcul de autobuze bucureștean era format din cel puțin două-trei mărci de mașini, și din generații foarte diferite, de la autobuzele „ultimul tip“, eventual de import, care erau afectate liniilor „de protocol“ (care mergeau „la Șosea“, pe Dorobanți, pe Magheru etc. ), până la vechituri matusalemice, din care curgeau tablele, care huruiau ca tancurile și își gazau pasagerii cu gazele de eșapament (fiind ele afectate cu precădere liniilor din cartierele „rău famate“, populare, muncitorești, modeste…) , vopsite în nu știu câte feluri și cu nu știu câte culori etc., încât nimeni nu credea că această sare de lucruri se va schimba cândva, și uite că, într-o bună zi, acum câțiva ani (și într-un răstimp foarte scurt), pac ! tot parcul (cu minime excepții, tolerabile: de pildă autobuzele vechi italienești, portocalii, de pe liniile care duc către Rahova, și alte câteva cazuri…) e format din Mercedesuri Citaro, toate albe (în aceeași nuanță), toate la fel, fie că merg pe Magheru sau în Băneasa, fie în Ferentari sau Militari, peste tot la fel… Când te așteptai mai puțin, „imposibilul“ s-a produs ! Ei, poate că într-o zi se întâmplă și în privința stațiilor…
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Iul 2010 21:23:04    Titlul subiectului: 130399

A fost inlocuita (cu asfalt) piatra cubica din statia Calea Mosilor a liniilor 69, 70, 85, 90, 92, 311, sens Universitate.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
nbirna



Data înscrierii: 12/Mai/2010
Ultima vizita: 21/Sep/2023
Mesaje: 97
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Iul 2010 22:04:36    Titlul subiectului: 130402

Utilizarea petrei cubice pentru pavarea carosabilului din dreptul stațiilor pentru vehiculele ITB/RATB cu pneuri a fost introdusă (nu sistematic, nu peste tot...) de prin anii 70-80, pentru că se știa că asfaltul folosit pe atunci se deforma și forma "gâlme" din cauza solicitării sporite, la frânare sau demaraj (și chiar așa era). Acuma, dacă există vreun asfalt mai bun, care să reziste la solicitări (există ?), sigur că se poate folosi, de ce nu...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 19 Iul 2010 23:47:20    Titlul subiectului: 130405

Asa au facut la Universitate - in statia de la Teatrul National, unde au inlocuit asfaltul ondulat cu beton - toate bune si forumoase, numai ca au mutat statia mai incolo spre intersectie, unde e asfalt; asa se intampla si in cazul instalarii de copertine, dupa un timp se muta statia mai incolo. Exemple: Vasile Milea spre Lujerului, statia a primit un refugiu din aluminiu, cu magazin; statia a functionat cat a functionat dupa care a fost mutata mai incolo, iar refugiul a ramas inutil scopului proiectat (doar magazinul a functionat). La Eroilor tot asa, in statia lui 336 spre Opera, au montat un refugiu si dupa un timp au mutat statia mai incolo, spre ceasul floral - refugiul e la locul lui dar mai tine de umbra cate vreunui container de gunoi. Nu se putea face statia de la inceput acolo? Parca era vorba ca statiile sa nu fie la mai putin de 50 de intersectie, vad ca uneori le muta spre intersectie, cum a fost cu Teatrul National, de a ajuns sa fie la ultimul stalp de dinainte de intersectie, la coltul cladirii - inainte era mai spre Calderon, dar indiferent unde e tot se face tren de vehicule pana la Rosetti, care fie deschid usile dupa Teatrul Foarte Mic, fie rabda pana ajung in statie, fie le deschid de doua ori.
Problema e ca se fac unele lucrari de ameliorare si imbunatatire in zona statiei, ca dupa un timp statia sa se mute cativa metri mai incolo, intr-o zona neamenajata.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 24 Iul 2010 10:08:05    Titlul subiectului: 130623

Iata o tablita de tip vechi din statia Cutitul de Argint, de pe linia 19, sens Dristor. Momentan pe aici trec si 23 si 27, care sunt deviate. Semnalizarea RATB este, ca in cele mai multe cazuri, defectuoasa, ceea ce contribuie din plin la haosul produs in cazul unor devieri de linii.


cutitul de argint 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  218.64 kb
 Vizualizat:  de 11898 ori

cutitul de argint 1.jpg



_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vaDer



Data înscrierii: 05/Iun/2010
Ultima vizita: 30/Iul/2012
Mesaje: 45
Locație: Bucuresti 2 (Doamna Ghica)

MesajTrimis: Sâm 24 Iul 2010 16:49:36    Titlul subiectului: sursa ? 130639

Vin cu poza statiilor Grivita S.A. si Bd.Expozitiei(linia 42).
Parerea mea e ca linia 42 este o linie fantomatica, vopseaua de pe indicatoare s-a sters.
_________________________
Sursa nementionata



18.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.1 kb
 Vizualizat:  de 10636 ori

18.JPG



122.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.91 kb
 Vizualizat:  de 10636 ori

122.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2010 07:02:48    Titlul subiectului: 130800

Tot facand ieri poze la separatoarele de trafic partial distruse, de-a lungul liniei 21, la statia "Doamna Ghica" sens spre Pod Colentina (fost Helitube) am observat un lucru interesant si haios. Au uitat sa mute tablita cu indicatorul de statie de pe stalpul din mijloc, alfat intre cele doua linii de tramvai, la noul refugiu de statie (foto 1). Ca o scurt isotric pentru userii mai noi sau cei care nu sunt din zona, la sfarsitul anului 2007, o data cu terminarea lucrarilor de modernizare la linia 21, si reluarea circulatiei tramvaielor, pe Sos. Colentina, in zona Doamna Ghica, si pe podul peste Raul Colentina o buna bucata de vreme tramvaiele au circulat pe un singur fir in ambele directii. Din aceasta cauza la Doamna Ghica era improvizat un refugiu, iar tablita de statie era pe stalpul din mijloc. O data cu reluarea circulatiei normale a tramvailor, nimeni nu s-a obosit sa mute tablita la locul ei normal Laughing
Este doar unul dintre exemplele referitoare la delasarea si nepasarea unora din cadrul RATB-ului, si a societatii noastre in general.



Captured 2010-7-27 00020.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.81 kb
 Vizualizat:  de 11758 ori

Captured 2010-7-27 00020.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vaDer



Data înscrierii: 05/Iun/2010
Ultima vizita: 30/Iul/2012
Mesaje: 45
Locație: Bucuresti 2 (Doamna Ghica)

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2010 09:40:10    Titlul subiectului: 130812

Mai mult, cand 21 circula pe un singur fir, in statia ,,Doamna Ghica"sens Obor placuta disparuse Shocked.
La inceputul anului 2009 au pus un indicator nou care dupa 6-7 luni a disparut iar Laughing. Abia acum in 2010 au pus un indicator inauntrul refugiului.
guest a scris:
la statia "Doamna Ghica" sens spre Pod Colentina (fost Helitube).
De fapt capatul lui 21 se numeste Pasaj Colentina, foarte multa lume confunda asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2010 17:16:18    Titlul subiectului: 130838

Noi nu mai avem politie comunitara ? Pentru ce mai sunt platiti din banii nostri ? De ce nu patruleaza mai mult in zona, daca s-au tot furat placutele de la statiile RATB ? As propune desfiintarea politiei comunitare care nu face decat figuratie, si mananca banii nostri.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vaDer



Data înscrierii: 05/Iun/2010
Ultima vizita: 30/Iul/2012
Mesaje: 45
Locație: Bucuresti 2 (Doamna Ghica)

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2010 18:40:22    Titlul subiectului: 130843

Desteptii de politisti nu mai fac nimic in privinta patrularii, stiu cateva statii unde placutele au fost furate sau vandalizate: statia Grigore Ionescu (182) sens Inst.Oncologic.
Prima data placuta a fost furata, fiind inlocuita cu o placuta pusa cel mai probabil de locuitori si a doua oara dupa ce a fos pusa a fost vandalizata intr-un hal fara de hal (cateva poze mai sus).
Statia Calea Floreasca (182,282) ,sens Dorobanti indicatorul a fost de doua ori furat si o buna bucata de timp statia nu mai avea indicator.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 02 Aug 2010 22:23:09    Titlul subiectului: 131097

Inca unul dintre paradoxurile mioritice. Daca in capitala s-au semnalat cazuri de indicatoare de statii RATB furate o data sau de mai multe ori, ei bine in comuna Ciorogarla, nu mare mi-a fost mirarea cand am dat sambata asta, peste o placuta noua, cu o linie preoraseneasca care nu mai circula de o luna jumate, 458 (pozele 1-2).
Cu toate astea remarc o eroare de pozitionare a indicatorului, ascuns vederii calatorilor din cauza amplasarii refugiului de statie (foto 3), aspect care se poate intalni in unele zone din capitala, primul care imi vine in minte este refugiul de statie de la CORA Pantelimon.



Captured 2010-7-31 00000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.72 kb
 Vizualizat:  de 11623 ori

Captured 2010-7-31 00000.JPG



Captured 2010-7-31 00001.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.82 kb
 Vizualizat:  de 11623 ori

Captured 2010-7-31 00001.JPG



Captured 2010-7-31 00003.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.7 kb
 Vizualizat:  de 11623 ori

Captured 2010-7-31 00003.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vaDer



Data înscrierii: 05/Iun/2010
Ultima vizita: 30/Iul/2012
Mesaje: 45
Locație: Bucuresti 2 (Doamna Ghica)

MesajTrimis: Lun 02 Aug 2010 22:34:34    Titlul subiectului: 131100

Inca un om de la RATB cu creierul cat o nuca a amplasat indicatorul statiei Cartier Vitan-Barzesti (102, 181) exact pe stalpul unui gard.
Sper sa apuc ziua in care se vor face refugii cu indicatoare electronice.



Cart.Vitan-Barzesti.jpg.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.49 kb
 Vizualizat:  de 11619 ori

Cart.Vitan-Barzesti.jpg.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 03 Aug 2010 00:32:08    Titlul subiectului: 131114

Nu au scos indicatoarele pentru preorasenesti in speranta ca se vor reinfiinta la toamna (daca nu toate, macar cele care s-au dovedit importante). Altfel de ce sa le fi uitat pe stalpi?
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 31, 32, 33  Următoare
Pagina 12 din 33

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community