Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M4: Gara de Nord - 1 Mai - Laminorului - Straulesti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 29, 30, 31  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Iul 2010 23:07:10    Titlul subiectului: 130613

Nu stiu de unde ai dedus ca se vaita cineva!
Inginerii au gasit si gasesc intotdeauna solutii (exact cum ai spus).
Asa cum ai vazut in imagini, treaba s-a si rezolvat fara sa se 'intample' nimic notabil.
Si nu era vorba de loc de 'o teva de wc'. Cand am spus ca aceste doua apeducte alimenteaza cu apa jumatate din oras nu am exagerat cu nimic. Asta inseamna doar ca pe aici curge atata apa cat prin jumatate din toate tevile de wc din Bucuresti.
Ceea ce a enervat pe toata lumea (si pe mine poate si mai mult) a fost durata inadmisibil de mare necesara pt finalizarea problemei. Reciteste te rog ultima fraza din mesajul meu referitor la apeducte.
Ce nu pot sa asigure inginerii sunt finantele necesare. De treaba asta sunt responsabili POLITICIENII.
Asta e adevarata problema, de stiut sa construim metrou stim slava Domnului.
(de fapt si tu spui acelasi lucru, dar cand te apuci sa faci reprosuri nu te adresezi cui trebuie)
Spui 'daca eram eu Ceausescu va ordonam sa faceti' nu mai stiu eu cum.
Cred ca doar glumesti. Singurul lucru pe care trebuia sa-l faci 'daca ai fi fost Ceausescu' (=POLITICIAN) era sa pui 'la bataie' resursele necesare realizarii lucrarii.
La M5 vom avea din nou placerea sa subtraversam apeducte (nu astea de la Pod Constanta, cele care ajung la Politehnica)
Si daca tot iti doresti sa fi fost Ceausescu, atunci explica-ne si noua de ce ai scos statia Gorjului din proiect?
Doar ca sa trebuiasca altii sa faca o statie 'chinuita' mai tarziu, si sa 'dreaga' greseala politicianului? Explica-te un pic, pentru ca nu-mi este clar unde vrei 'sa bati'.
Pe o parte 'fortezi' usi deschise, pe de alta o iei prin zid doar pt ca ti-ai 'schitat cu carbune' o 'usa' pe perete.
Repet, hai mai bine sa discutam 'relaxat' pt ca nu vad nici un motiv de 'infierbantare'.
In rest sugestia cu 'baia' si canalul colector am luat-o drept o gluma buna.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 24 Iul 2010 17:45:52    Titlul subiectului: 130643

Domnilor, nu va mai aprindeti degeaba! Atata vreme cat nici unul din noi nu poate hotari cati bani va primi Metrorex si nici cand si nici pentru ce, nu vad de ce sa ne paruim in zadar!

Intrebarea legata de dificultatile saparii pe sub apeduct este legata de Moartea Caprioarei Reloaded - pentru M5 se va sapa pe sub un apeduct in zona Pietii Moghioros si mi-e teama ca situatia va fi aspra (pentru locuitorii din Dr. Taberei, nu pentru constructor sau finantator / stat - am observat ca durerea in dos nu cauzeaza cine stie ce neplaceri).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 24 Iul 2010 20:05:26    Titlul subiectului: 130647

Ar mai fi ceva de luat in calcul la constructia noilor magistrale de metrou mai ales in zona centrala a orasului, care nu exista pe vremea lui Ceasca, si anume traficul infernal cauzat de numarul mare de masini. Daca vreti, o putem considera o mica variabila in ecuatia cu multe necunoscute (finantare, etc) pe care o presupune continuarea lucrarilor de metrou in orasul lui Bucur.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2022
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 24 Iul 2010 20:16:58    Titlul subiectului: 130650

Este adevarat, dar poate avem noroc ca lucrarile la M5 sa inceapa dupa finalizarea Pasajului Basarab. In acel moment, traficul din zona centrala se va decongestiona vizibil, prin inchiderea inelului principal de circulatie. Efectul va fi mai puternic decat ne asteptam, o spun simularile facute pe computer.
Desigur ca mai raman si alte portiuni de finalizat, cum ar fi inelul median de circulatie, largirea Caii Calarasilor, a strazii Traian si strapungerea pt bd. Uranus (ultimele doua vor prelua o parte din traficul de pe magistrala nord-sud).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 24 Iul 2010 23:36:15    Titlul subiectului: 130667

Si mai trebuie sa tinem cont de un lucru:
Tehnologia si utilajele ce se vor utiliza la M5 vor fi de secol XXI, cu tasari milimetrice la suprafata, ceea ce face ca operatiunile acestea 'delicate' sa devina infinit mai putin riscante, costisitoare si 'time consuming'.
Cu alte cuvinte vom avea de suferit ca Bucuresteni ceva mai putin.
Aventurierul a scris:
Efectul va fi mai puternic decat ne asteptam, o spun simularile facute pe computer.
Ai ceva date 'mai precise' sau e doar asa o chestie 'generalista'?
Serios vorbind...
weeping eye a scris:
Domnilor, nu va mai aprindeti degeaba! Atata vreme cat nici unul din noi nu poate hotari cati bani va primi Metrorex si nici cand si nici pentru ce, nu vad de ce sa ne paruim in zadar!
Vezi de-asta suferim noi!
Intr-o democratie adevarata opinia publica, societatea civila, impune politicienilor cati bani sa se cheltuie, cand si pentru ce!
Numai la noi e simulacrul asta ce dureza de 20 de ani, in care unii fac ce vor, spunand ca pentru asta i-am votat, si nu ca i-am votat pentru a face ce dorim noi, iar alti 'dastepti' indruga prostii motivand ca ei SUNT societatea civila si d-aia vorbesc in numele nostru.
De parca noi am fi surdo-muti si handicapati mental.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 25 Iul 2010 12:32:02    Titlul subiectului: 130671

Putin 'off-topic': eu ma cam indoiesc ca pasajul Basarab va rezolva problema aglomeratiei din centru. Nu de alta, dar sos Titulescu (portiunea de la Banu Manta pana la str. Dr Felix) nu va putea prelua in forma actuala traficul preconizat, deoarece in prezent circulatia se desfasoara pe o singura banda pe sens. Ca sa rezolve cat de cat problema, ar trebui defrisata intreaga portiune verde catre liniile de tramvai, dar pana acum nu am auzit ca primaria ar avea asta in plan. Iar Banul Manta nu va ajuta, deoarece se termina brusc in Mihalache.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 25 Iul 2010 20:28:09    Titlul subiectului: 130681

Chiar in zona apeductelor, paralel cu galeria de metrou e o 'sifonare' a canalului colector facuta cu tevi impinse chiar de Dl Sofian (canalele menajere n-au voie sa treaca 'peste apeducte' din ratiuni de protectie sanitara). Amplasamentul se vede destul de bine in planul de situatie pus de sab in 14 iulie ac.
Efectul CERT al pasajului va fi degrevarea arterelor paralele - Pod Grant, Piata Garii, Buzesti.
Asta spun simularile computerizate facute de noi pe 'micro-zona'.
Pt 'decelarea' efectelor in zona centrala e nevoie de simulari si studii de circulatie mult mai ample.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2022
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 26 Iul 2010 18:20:59    Titlul subiectului: 130718

subway guru a scris:
Pt 'decelarea' efectelor in zona centrala e nevoie de simulari si studii de circulatie mult mai ample.
Din cate am inteles, studiile au fost facute de mult. Iata un citat din Programul de Dezvoltare a Municipiului Bucuresti 2000-2008.

Beneficiile proiectului:
- inchiderea inelului principal de circulatie ceea ce conduce la evitarea aglomeratiei in zona centrala a orasului pe axa Nord - Sud, a zonei Garii de Nord cat si la intregirea liniei de tramvai pe acelasi inel principal
- reabilitarea strazilor aferente pasajului (sos. N. Titulescu, sos. Orhideelor, calea Plevnei, calea Giulesti) precum si redeschiderea strazii Grozavesti, intre Podul Grozavesti si Palatul Cotroceni
- descongestionarea centrului orasului si in special a axei N-S ca urmare a inchiderii inelului principal de circulatie
- reabilitarea strazilor adiacente precum si crearea unui important punct intermodal de transport in zona Basarab intre calea ferata, metrou, si transport de suprafata
- reducerea cu peste 3,7 % pe an a consumului de carburanti pentru mijloacele auto care tranziteaza zona
- crearea a peste 1500 de locuri de munca pe perioada executiei si a cca 50 locuri de munca permanente dupa executie, pe timpul exploatarii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 03 Aug 2010 20:09:20    Titlul subiectului: 131157

Aha!
Multumesc mult de clarificare.
Afirmatiile sunt absolut ok si se bazeaza pe studiul JICA.
Din pacate sunt vechi de zece ani.
adrian rosca a scris:
Intrebare: in afara de subtraversarea apeductelelor de la podul Constanta si pasajul pietonal de la Basarab de sub liniile de cale ferata, s-a mai folosit tehnologia cu tevi infipte la constructia metroului din Bucuresti?
Tehnologia cu tevi 'metalice' infipte a fost folosita prima data in 1979 la statia de pompare de interstatie de la Potcoava pe Titan-Georgian. Initiatori: Dl ing Balcu si Dl ing Sofian.
A doua lucrare de acest fel a fost la statia de pompare de la Policlinica Titan (interstatia Titan-Salajan, tot cu Dl ing Sofian).
Au urmat numeroase alte exemple dintre care unele foarte spectaculoase, fie cu tevi metalice, fie cu tuburi de beton armat.
Cele mai tari mi se par a fi fost accesele de la Stefan cel Mare cu prefabricate bin beton armat dreptunghiulare impinse (ca dimensiuni) si centrala de ventilatie de la Km zero (ca lungime si executie integral subterana, cu tuburi din beton armat impinse).
La Pasajul pietonal Basarab s-au folosit tevi metalice 'batute' in teren, nu impinse.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Aug 2010 22:12:54    Titlul subiectului: 10782 131436

Uite ca m-am trezit si eu in noapte...
Daca au lasat o amorsa la podul Constanta pentru Otopeni asta e bine, dar de acolo sunt numai case, precum si un bloc baban. Sau poate s-au gandit la un traseu pe sub calea ferata? Dar nu-i bai, se rezolva cand va fi cazul.
Intrebarea este ce facem cu sensul celalalt, de la Otopeni in Bucuresti ?. Asa cum a aparut in presa se va sparge tunelul inainte de 1 Mai si se va instala macaz?
De ce nu au facut operatia asta acum, cand nu circula trenul? Probabil ca i-ar fi costat prea mult. E clar, la ora actuala habar nu au de traseul lui M 6.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Aug 2010 22:27:06    Titlul subiectului: 131437

Pe sensul de plecare nu-i nici o problema. Nu sunt nici case, iar blocul ala 'baban' ramane 'bine merci' la locul lui.
Pe sensul de sosire se va face ce s-a facut si la Matei Ambrozie. Deja vu!
Cata vreme se va circula la 'pendula' spre Bazilescu, care-i problema?
Si nu uita ce am mai spus.
Daca Otopeni vine in Pod Constanta, va fi o ramificatie gen Nicolae Grigorescu.
Spre Bazilescu atata timp cat nu va exista rebrusment la Laromet sau in alta parte, va fi o circulatie la pendula.

Atata vreme cat o linie nu exista decat in 'imaginatie', orice cheltuiala 'anapoda' pentru asa ceva poate sa-ti fie pusa in carca de baietii aia simpatici cu 'manecute' de la Curtea de Conturi si sa te trezesti fara sa-ti dai seama cum la 'mititica'.
Repet a o mia suta oara: M6 stim unde trebuie sa ajunga, nu stim de unde pleaca!
Daca iti inchipui ca proiectarea REALA a unui traseu de metrou seamana cu joaca ta de-a mazgalitul pe hartie, te inseli profund.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Aug 2010 21:48:50    Titlul subiectului: 131485

Nu e greu de inteles, dar e stupid rationamentul. Vad ca la metrou - apropo de magistrala mea inelara de 2 bani care nu are la baza studiul de fezabilitate - nu se aplica nici un studiu de fezabilitate. Si in cazul acesta este vorba de o magistrala cat se poate de reala. Parca asa ai spus, ca desenele mele stupide sunt o joaca de copil si ca magistralele de metrou adevarate (e sublinierea ta ) sunt facute de profesionisti. Ma cam indoiesc de aceasta realitate ce se contureaza. Vad ca desi suntem la 20 de ani dupa Ceausescu la metrou se fac improvizatii peste improvizatii. La 1 Mai - daca va fi cazul ca acolo sa ajunga si M 6 va fi o statie cu numai 2 linii. Macar la NG s-a mai facut o linie. Sau se va face si la 1 Mai o linie ? Oricum constant cu surprindere ca nu mai exista nici o strategie unitara in a dezvolta metroul. Si sa nu uitam ca 1 Mai a fost data in folosinta mult dupa '89.
Pana la urma daca asta e logica - si asa va fi pentru ca din start M 6 la 1 Mai inseamna mai putin bani cheltuiti - M 4 va dispare fizic de pe harta, iar cele 2 statii (Grivitei si Parc Bazilescu) pot fi transformate fara nici o problema in parcari subterane.
Legat de amorse si de "capetele luminate" de la Metrorex.
Cat putea sa coste o amorsa facuta inainte de 1 Mai acum raportat la costul magistralei M 4? Sa fim seriosi, cand s-a finisat 1 Mai se putea face si amorsa de la Otopeni spre Bucuresti. Daca nu s-a facut, inseamna ca cei de la metrorex au ei o strategie de 2 bani. Pana la urma sa stiti ca sunt mandru de inelara mea, o vad mult mai realista decat toate improvizatiile care se vor face la 1 Mai de asa zisii "specialisti in dezvoltarea magistralelor de metrou".
Si ce-i impiedica pe cei de la metrou sa realizeze acum, in anul 2010 o iesire normala pe peron in cazul statiei GdN 2? Probabil tot un studiu de fezabilitate facut de profesionisti si pe bani multi, evident.
De abia astept varianta aceasta, cu Otopeniul venind la 1 Mai. Poate o mai apuc si eu, desi am o varsta. Va dati seama stimati useri de pe acest forum? Va trebui sa se subtraverseze iarasi apeductul inca o data! Si precum am inteles de la subway guru apeductele sunt o adevarata sperietoare printre "tunelisti". Sunt curios pe unde se va subtraversa apeductul ?
Poate in sfarsit - in acel caz - se va darama actualul pod de la Constanta si se va face altul cum trebuie cu 3 benzi / sens + linie de tramvai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Aug 2010 22:18:15    Titlul subiectului: 131489

Pentru problemele de la Pasajul Pod Constanta trebuie sa te adresezi la specialistii Dlui Doctor Oprescu.
In rest constat cu regret ca nu ai nici cea mai mica idee despre cum functioneaza administratia in Bucuresti si in Romania in general - doar 'garagata'!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Aug 2010 07:39:35    Titlul subiectului: 131506

subway guru a scris:
Daca Otopeni vine in Pod Constanta va vi o ramificatie gen Nicolae Grigorescu.
Spre Bazilescu atata timp cat nu va exista rebrusment la Laromet sau in alta parte va fi o circulatie la pendula. Ce e asa greu de inteles?
Era pur si simplu o intrebare legata de viitoarea (speram) dare in folosinta a prelungirii M4 1Mai-Bazilescu, fara nicio legatura cu ce se doreste sa se faca spre Otopeni. Deci strict legata de M4 si cum se va circula pe M4 dupa prelungirea spre Bazilescu (obiectul acestui topic)...
Este foarte greu de inteles de ce nu s-a decopertat mai mult din tunel si nu s-a montat un macaz la Bazilescu, daca tot s-a lucrat acolo. Era asa dificil? Este mai normal sa circuli pendula decat sa faci un macaz, mai ales cand se stia clar ca acela va fi capat de linie pentru M4 multi ani de acum incolo? S-a facut ditamai investitia, s-a construit o statie noua care nu exista initial in proiect si nu s-a putut face si un macaz amarat ca aceasta statie sa fie pe deplin functionala (ca dealtfel intregul tronson 1Mai-Bazilescu)? Care mai este atunci rostul inaugurarii acestui tronson? Doar ca sa "bifam" ceva dupa 20 ani? Nici nu mi-am putut imagina ca nu va exista rebrusment la Bazilescu, credeam ca tocmai de aceea s-a construit statia, ca in lipsa Laromet-ului sa existe totusi un cap de linie functional...Atunci de ce s-a mai facut statia Bazilescu daca nu va fi pe deplin functionala multi ani ?
Gandeste-te ca eu de ex din Militari vreau sa ajung la Bazilescu. Schimb la Eroilor, schimb la Basarab si mai schimb inca o data la 1 Mai sa iau pendula? Pai ma las pagubas in acest caz... Eu, de exemplu, am renuntat la metrou in cea mai mare parte cat Militariul a fost limitat la Eroilor (alta masura "inteligenta"), cel putin nu mergeam cu metroul daca aveam treaba pe M2, preferam RATB. Noi vrem sa fim originali, dupa ce am avut ciudatenia M I+III (deci 2 magistrale distincte "pe hartie", desi se circula continuu -si acum prin statii gasesti denumirea de M3 de la GdN spre D2-), dupa aceea am brevetat "magistralele" de 2-5 statii (noua M3 Militari si M4) si pendulele.
La fel si oricine vine de pe M2 si vrea sa ajunga la Bazilescu, schimba de ii vine rau. Si asa M4 este "oaia neagra" a metroului, pentru care trebuie in general o schimbare in plus ... De ce sa nu o complicam si mai mult, doar sta in puterea noastra...Ce volum de trafic se spera sa atraga noul tronson in aceste conditii?
De fapt lipsa macazurilor este o problema oarecum "cronica" a proiectarii metroului. Dau exemplu doar Militariul. De cate ori este o problema (cum a fost inclusiv saptamana trecuta la Gorjului) se da peste cap tot traficul pt ca nu exista macaz pe ditamai tronsonul de la Politehnica la Industriilor (ca tot s-a lucrat cca 8 ani la statia Gorjului, nici aici nu s-a considerat necesar un macaz, dar probabil trebuia sa se sape pe sub canalul colector, problema superdificila..) ...Nu se constientizeaza ca macazurile sunt o problema ?
La NG-LdC macar se stia ca situatia "pendulei" este provizorie (desi si aici in 20 ani de santier se putea construi un macaz amarat intre NG si 1 Decembrie...), dar daca pe M4 se asteapta constructia statiei Laminorului (care nu se stie cand si daca va fi construita, oricum nu in viitorul apropiat) ca sa ai o circulatie normala pe 2 fire atunci intr-adevar, sa ma ierti, ceva este intr-adevar foarte greu de inteles....
Dar de ce sa nu asteptam prelungirea spre Straulesti, de ce sa ne mai chinuim cu Laminorului ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BladHaund



Data înscrierii: 11/Iun/2009
Ultima vizita: 21/Mai/2013
Mesaje: 74

MesajTrimis: Lun 09 Aug 2010 13:42:31    Titlul subiectului: 131522

Stimati forumisti andrei11 si sab, subway guru a explicat in logica sa de ce e bine cum gandeste el si cum se face acum si de ce logica voastra este eronata:
subway guru a scris:
Atata vreme cat o linie nu exista decat in 'imaginatie' orice cheltuiala 'anapoda' pentru asa ceva poate sa-ti fie pusa in carca de baietii aia simpatici cu 'manecute' de la Curtea de Conturi si sa te trezesti fara sa-ti dai seama cum la 'mititica'.
Ati inteles? Vorbim bani publici de care oricum celor din sistem nu le pasa: nu sunt banii lor si nu conteaza ca ulterior costa de 100 de ori mai mult; ideea de baza este ca mai intai sa se acopere bine de hartii, indiferent cu ce cost si cat de stupid ar fi.
subway guru a scris:
In rest constat cu regret ca nu ai nici cea mai mica idee despre cum functioneaza administratia in Bucuresti si in Romania in general - doar 'garagata'!
Omul v-a explicat, dar prea laconic, fiindca pentru el acestea sunt chestiuni subintelese si redundant a fi explicate. Strategie? Planuri de viitor? Studii de fezabilitate? Au si ele un rol, dar nu e acela sugerat de denumire; sunt doar un mijloc de a se plati consultanta cui trebuie. Twisted Evil
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Aug 2010 17:53:41    Titlul subiectului: 131527

Nu cred ca este treaba Curtii de Conturi daca se instaleaza un macaz sau nu sau daca se construieste o amorsa sau nu....Asta este prea gogonata, nu este o investitie colosala si nu se uita CC la toate maruntisurile de acest gen.
De fapt nu cred ca ii interseseaza prea multe. Altfel ar fi trebuit sa se sesizeze de mult ca se cumpara trenuri de 1mil eur/vagon fara A/C si nici macar cu ventilatie suficienta la banii astia, iar apoi se schimba sinele ca nu sunt compatibile cu trenurile. Sau ca se arunca bani pe sisteme de management al traficului care nu sunt functionale si tot "la paleta" trebuie sa dirijezi garniturile...
Este foarte simplu sa incerci sa cauti vinovati inchipuiti pentru ca tu ai facut anumit lucru, in loc sa iei o decizie "barbateasca" buna care poate fi oricand justificata. Uitati-va putin la viata noastra politica si o sa intelegeti la ce ma refer, noi suferim rau de tot de sindromul fugii de responsabilitate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Aug 2010 19:44:41    Titlul subiectului: 131533

Draga sab, cred ca ai o perceptie gresita asupra modului in care se va exploata M4 pana la Bazilescu.
Nu va fi nici o 'transbordare' la 1Mai.
Cand am spus ca se va circula 'la pendula' nu am spus ca va fi o 'naveta' dus intors, ci ca trenurile de la 1Mai la Bazilescu vor merge cale de doua statii dus-intors pe aceeasi linie (sa zicem dus pe directa, intors pe falsa), cu rebrusarea pe linia normala in rebrusmentul din fata statiei 1Mai.
Oarecum similar cu ceea ce se intampla pe distanta Republica-Pantelimon.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Aug 2010 20:10:41    Titlul subiectului: 131535

Asta inseamna, dupa parerea mea, o frecventa mai redusa decat acum (sunt 2 statii dus-intors care se parcurg pe o singura linie) sau o echipa de mecanici in plus care sa preia trenul imediat ce soseste la Bazilescu pentru a reduce la minim durata rebrusmentului. Nu cred ca este solutia optima sa se circule asa ani de zile pana la ipotetica constructie a unui capat de linie adevarat (Laminorului sau care o fi acela).
Republica-Pantelimon nici nu s-ar putea exploata altfel, fiind vorba de un singur tunel si de o incropeala de traseu care stim cum a luat nastere. Pe M4 este vorba de un tunel dublu, nu de unul simplu.
Totusi intrebarea ramane, de ce nu s-a facut un macaz la Bazilescu? Nu era mai simplu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Aug 2010 20:24:29    Titlul subiectului: 131540

De ce s-a faci un rebrusment la Bazilescu daca este prevazut la Laminorului?
La frecventele de circulatie prevazute pe termen scurt se poate exploata cum am spus, 'la pendula'.
Pe termen mediu trebuie facut ceea ce e de facut: statie si rebrusmet la Laminorului.
Nota bene: cu un 'macaz' nu rezolvi nimic! Bani aruncati!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Iun/2024
Mesaje: 1180
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 09 Aug 2010 20:24:35    Titlul subiectului: 131541

Se pot folosi cele doua fire pentru asa ceva, intre 1 Mai si Bazilescu, nu o fie timpi de asteptare prea mari la ce frecventa e pe linia aia. Primul tren o sa mearga normal pe firul lui pana la Bazilescu, in timp ce urmatorul va trage la celalalt peron de la 1 Mai, de unde va circula identic spre Bazilescu. Pana cand vine urmatorul tren de la Gara, cele "de Bazilescu" au timp sa se intoarca si sa elibereze linia. Un fel de Dristor 2 dar ceva mai lung.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Aug 2010 20:31:35    Titlul subiectului: 131542

Adica vrei sa spui ca pe la Pajura sa treaca trenuri in ambele directii pe la ambele peroane ?
subway guru a scris:
Pe termen mediu trebuie facut ceea ce e de facut: statie si rebrusmet la Laminorului.
Nota bene: cu un 'macaz' nu rezolvi nimic! bani aruncati!

Totusi cred ca suntem constienti ca ceea ce se preconiza la Laromet in 1989 nu mai poate fi construit acum. Poate altceva, dar cine garanteaza ca Laminorului va fi construit in urmatorii ani ? Asa cum ne arata experienta ultimilor ani in materie de investitii in infrastructura nu exista termene care sa se respecte.
Ia exemplul M5, cat de necesara este si totusi nimeni nu se grabeste sa incepa lucrarile. Se vor grabi cu Laminorului? Ma intdoiesc... Si atunci cat o sa stam cu acest provizorat ?
De ce un macaz nu rezolva nimic ? La 1 Mai /GdN2 nu este OK si se circula pe ambele fire ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Aug 2010 21:27:28    Titlul subiectului: 131552

Pentru ca mai mult incurca decat ajuta!
'In principiu', ce se preconiza in 89 se va face si la final, doar detaliile difera.

Vreti sa stiti ce se 'lucreaza' intens in zilele astea pe culoarele Ministerului Transporturilor?
Cat se se mai taie din bugetele de investitii de la infrastructura ca sa avem din ce plati ajutoare sociale la toti 'orbii' ce conduc 'mertzane'!
Adicatelea o 'rectificare' bugetara 'in jos' care va ajuta la redresarea economica 'mama-mama'! Evil or Very Mad Twisted Evil Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 07:54:26    Titlul subiectului: 10782 131575

subway guru a scris:
Pentru ca mai mult incurca decat ajuta!.
Nu vad cum un macaz care ar permite exploatarea normala a tronsonului pe ambele linii si folosirea statie Bazilescu pe post de cap de linie "normal", cu acces la ambele peroane, ar incurca mai mult decat ar ajuta. Este adevarat ca mai nou, de cand s-au adus ramele BM mai multe lucruri incurca la metrou si trebuie schimbate (sina, sistemul de semaforizare, macazurile, sina III etc).
Nu mai insist daca nu vrei sa aduci argumente. Eu am incercat sa aduc argumente in sprijinul afirmatiilor mele, iar raspunsurile laconice/lipsa raspunsurilor nu prea ajuta la purtarea unui "dialog".
Doar atat vreau sa mai spun, ca exploatand tronsonul pe o singura linie se taie din start orice posibilitate de crestere a frecventei de succedare pe ani buni de acum incolo. Si se observa in ultima vreme o crestere a calatorilor pe M4 , poate nu astfel incat sa faca linia una profitabila, dar oricum o crestere sensibila. Iar daca planurile de a se construi un centru comercial in acea zona, plus un complex rezidential se finalizeaza s-ar putea sa avem cerere, dar fara putinta de a o satisface...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 11:47:17    Titlul subiectului: 131581

Personal eu vad legatura cu Baneasa si Otopeni in continuarea lui M4 pornind de la Laromet. O ramificatie in zona podului Constanta (dupa statia 1 Mai), pe langa executia complicata (avand in vedere cele trei obiective "stategice": Podul Constanta, Apeductul si calea ferata), va transforma linia catre Bucurestii Noi intr-un apendice similar cu depoul Valea Ialomitei cu batai de cap si in exploatare. Vor fi trenuri de Otopeni impiedicate si incurcate printre cele de Bucurestii Noi (care in mod clar vor avea o importanta redusa pe langa cele de Otopeni).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 12:13:10    Titlul subiectului: 131583

Si de ce nu de la Aviatorilor atunci? Aici era si mai avantajos.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 29, 30, 31  Următoare
Pagina 9 din 31

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community