Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 05 Aug 2010 18:35:03 Titlul subiectului: |
131257 |
|
Nu avea chef de cearta. |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 05 Aug 2010 22:32:05 Titlul subiectului: |
131295 |
|
Da, a deschis usile, dar nu a iesit nimeni. Culmea, nici macar unu-doi curiosi, in conditiile in care metroul tocmai oprise brusc si claxona din "toti rarunchii". |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Aug 2010 12:10:19 Titlul subiectului: |
131389 |
|
Astazi dimineata, aproximativ ora 9.00. ma deplasam pe M2 directia Berceni cu trenul Gladiola. La Dimitrie Leonida trenul a oprit la peron, dar nu s-a activat lumina verde de pe butoanele usilor sa se poata deschide. Nici mecanicul nu a deschis usile din cabina si a plecat mai departe spre stupoarea calatorilor care doreau sa coboare acolo. La Berceni mai multi calatori ne-am deplasat spre cabina sa-l intrebam de ce nu a deschis usile, la care, cu nonsalanta tipica acestei categorii socio-profesionale ne-a spus ca "la el in cabina totul a fost in regula", bineinteles fara vreo scuza sau ceva de genul asta, ca nu le sta in obicei... In acel moment eu l-am intrebat daca nu i s-a parut in neregula ca nu coboara nimeni din tren si dl conducator m-a spus "Cine esti tu sa-mi ceri socoteala? Daca ma dau jos de pe scaun iti dau si un cap in gura !"
Si cand te gandesti ca existau persoane inclusiv pe acest forum care ne indemnau sa fim solidari cu revendicarile acestor lucratori....
Intrebare. Este posibil sa nu se fi activat comanda si el sa nu-si fi dat seama? Mentionez ca la plecarea de le Dimitrie Leonida nu s-a auzit nici anuntul "Atentie se inchid usile", cum era normal...Unii calatori au spus ca au apasat si semnalul de alarma, dar nu le-a raspuns nimeni...
P.S. O fi acelasi conducator de tren cu celebrele anunturi "Stimati calatori, v-ati tampit cu totii ?" sau "lasa, ba, usa aia acolo !" ?
Se vede ca prea multi bani si prea putina munca dauneaza grav sanatatii (psihice)...
Am facut o reclamatie, astept cu interes raspunsul...
Am spus exact ce am spus si aici, ora (cat de exact posibil), trenul, statia/directia de deplasare, numai asa pot sa-l identifice.
M2, directia Berceni, ora 9.00, trenul Gladiola 1018-2018...
http://www.metrorex.ro/contact.html |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 08 Aug 2010 01:07:45 Titlul subiectului: |
131444 |
|
Puteai sa-i zici "Poti sa te dai jos, dar sa nu fii sigur ca o te mai urci." Daca pierderi din cauza lui o intalnire importanta, de afaceri, in zona D. Leonida?
PS. Exista deschizatorul de urgenta - doar dai la o parte capacul glisant si umbli la robinet, in cazul in care nu si-au luat masuri "de precautie" si sa fi scos manetele, cum se mai intampla la RATB, unde pe vehiculele mai vechi, numai la sofer mai are maneta. _________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Aug 2010 09:59:21 Titlul subiectului: |
131450 |
|
Dar hai sa lamurim, este posibil sa nu se activeze comanda de deschidere a usilor sau mecanicul pur si simplu a uitat sa apese butonul "magic"? Repet, nu s-a auzit nici anuntul de inchidere a usilor, probabil ca nici becurile de exteriorul usilor nu s-au aprins, dar acest lucru nu am cum sa-l afirm cu certitudine, eu fiind in interior. Iar la apasarea semnalului de alarma nimeni nu a reactionat, nu s-a auzit nicio voce, iar trenul nu s-a oprit. |
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Aug 2010 17:38:48 Titlul subiectului: |
131476 |
|
Anuntul si deschiderea usilor sint sectiuni separate
daca s-a aprins ledul verde si s-a apasat pe buton, (la apasare se aprinde unul rosu pentru 1 secunda) si usile nu s-au deschis posibil ca 1 sa fie defecta, dar mai multe ... e putin probabil. |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Aug 2010 18:03:36 Titlul subiectului: |
131478 |
|
Nu s-a aprins niciun led verde pe nicio usa, ca si cum comanda ar fi fost la mecanic. Initial am crezut ca "a ratat" oprirea corecta la peron si ma asteptam la o manevra inainte/inapoi. Insa trenul a plecat "senin" spre Berceni spre stupoarea noastra, a calatorilor.
Mentionez ca pana atunci si dupa (la statia Berceni) ledurile s-au aprins normal, doar la Dimitrie Leonida nu s-a intamplat nimic. Insa mecanicul a sustinut senin ca la el in cabina totul a fost "normal" si la Dimitrie Leonida..Becurile de pe exteriorul garniturii cand se aprind? Deci nu cele de actionare a comenzii (situate pe usi), cele care sunt situate la capetele vagoanelor in partea de sus. |
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Aug 2010 23:41:04 Titlul subiectului: |
131496 |
|
Dupa cele relatate de tine cred ca a uitat sa apese pe buton, becurile alea de sus galbene se aprind cind este data comanda de deschidere. |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Aug 2010 07:32:03 Titlul subiectului: |
131505 |
|
Exact asta banuiesc si eu, dar "specimenul" a dat-o la intors, ca la el a fost OK...
Ceea ce imi spui tu despre becurile de pe exterior confirma ca daca se uita in oglinda ar fi vazut ca acele becuri nu sunt aprinse, deci nu daduse comanda... |
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Aug 2010 22:40:55 Titlul subiectului: |
131561 |
|
Dar despre trenul ala care a 'uitat' sa opreasca in Aurel Vlaicu, ce stiti? |
|
Sus |
|
|
zombie_ro
Data înscrierii: 30/Mar/2010 Ultima vizita: 07/Noi/2013 Mesaje: 62 Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov
|
Trimis: Lun 09 Aug 2010 22:55:48 Titlul subiectului: |
131562 |
|
O intrebare: este normal ca o rama de metrou sa se retraga in mijlocul unei curse intr-o remiza?
Nu de alta, dar azi venind pe la h20:00 dinspre Eroilor - GN1, rama BM 1102-2102 "Bucuresti", odata ajuns in GN1 mecanicul a anuntat ca se retrage (?? - nu parea sa aiba ceva probleme), si a garat cu tot cu gardienii in remiza dinspre GN-Victoriei. |
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Aug 2010 23:00:48 Titlul subiectului: |
131564 |
|
Nu conteaza daca-i "normal" sau nu, daca a facut-o, era cu un motiv. Metroul nu e o jucarie, deci ei stiu ce fac. |
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Mar 10 Aug 2010 12:14:16 Titlul subiectului: |
131584 |
|
Mecanicii nu au voie sa scoata trenuri din circulatie doar pentru ca asa au ei chef, sau ca vor sa plece acasa mai repede...probabil ca mecanicul respectiv iesea din schimb, sau garnitura avea niste probleme ce nu erau vizibile si pentru calatori. Pe afisajul ramei ce scria, Dristor 2 sau Gara de Nord? _________________
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Mar 10 Aug 2010 12:15:54 Titlul subiectului: |
131585 |
|
Sau la acea ora incepeau sa se retraga din circulatie trenuri, mai ales ca dupa ora 20.00, intervalul de succedare creste simtitor |
|
Sus |
|
|
zombie_ro
Data înscrierii: 30/Mar/2010 Ultima vizita: 07/Noi/2013 Mesaje: 62 Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov
|
Trimis: Mar 10 Aug 2010 16:13:38 Titlul subiectului: |
131597 |
|
Scria clasic...Dristor2 ... pana la GN nu a anuntat nimic. In GN, cand sa inchida usile, a anuntat mecanicul ca nu mai circula si se retrage. Ulterior calatorii au fost anuntati prin interfoanele din statie ca o noua garnitura va veni peste 2 minute.
Ceea ce mi s-a parut mie ciudat (nu ca s-a retras ) este ca din statie a plecat in remiza cu tot cu gardienii din tren + mecanicul (care era singur) si nu i-am vazut cobarand in remiza. Cu aceast ocazie am vazut si unde este plasat pantograful la BM
Poate este exact cum zice colegul @bogdaneftimie .... se mai raresc la aceea ora, desi pana acum am mai venit la aceasi ora zilnic prin GN si nu s-a mai intamplat. |
|
Sus |
|
|
vaDer
Data înscrierii: 05/Iun/2010 Ultima vizita: 30/Iul/2012 Mesaje: 45 Locație: Bucuresti 2 (Doamna Ghica)
|
Trimis: Mar 10 Aug 2010 16:44:40 Titlul subiectului: |
131599 |
|
zombie_ro a scris: | Scria clasic...Dristor2 ... pana la GN nu a anuntat nimic. | Adica pana la GN nu a anuntat urmeaza statia x sau ,,Atentie se inchid usile"? |
|
Sus |
|
|
zombie_ro
Data înscrierii: 30/Mar/2010 Ultima vizita: 07/Noi/2013 Mesaje: 62 Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov
|
Trimis: Mar 10 Aug 2010 16:50:22 Titlul subiectului: |
131600 |
|
vaDer a scris: | Adica pana la GN nu a anuntat urmeaza statia x sau ,,Atentie se inchid usile"? | Ba da ... de aceea spuneam ca nu am sesizat nici o defectiune sesizabila din punctul de vedere al unui calator, toate "erau la locul lor". |
|
Sus |
|
|
vaDer
Data înscrierii: 05/Iun/2010 Ultima vizita: 30/Iul/2012 Mesaje: 45 Locație: Bucuresti 2 (Doamna Ghica)
|
Trimis: Mar 10 Aug 2010 16:58:33 Titlul subiectului: |
131603 |
|
In opinia mea eu cred ca mecanicul iesea din schimb ,desi normal ar trebui in momentul in care ai ultima cursa sa o duci pana la capat la fel ca la RATB.
Astfel mecanicul ar fi trebuit sa mearga pana la Dristor 2 si acolo sa anunte ca trenul se retrage. |
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Mar 10 Aug 2010 17:04:16 Titlul subiectului: |
131604 |
|
Este cam greu sa il retraga cand ajunge la capat, fiind magistrala foarte lunga. Si daca il retrage, sa fi sigur ca nu il duce neaparat in depou, pentru ca anumite trenuri raman in remizele de pe parcursul magistralelor pentru plecarea rapida in ziua urmatoare, si pentru a avea intervale decente. |
|
Sus |
|
|
vaDer
Data înscrierii: 05/Iun/2010 Ultima vizita: 30/Iul/2012 Mesaje: 45 Locație: Bucuresti 2 (Doamna Ghica)
|
Trimis: Mar 10 Aug 2010 17:08:27 Titlul subiectului: |
131605 |
|
Dar este la fel de greu sa il retraga si in timpul mersului. Asa, calatori ar fi mereu indignati, iar in statie ar fi mereu aglomeratie.
O idee buna ar fi daca mecanici ar anunta de la Crangasi (de exemplu) ca trenul se retrage la statia GdN. |
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Mar 10 Aug 2010 17:14:57 Titlul subiectului: |
131606 |
|
Asa ceva nu se prea face. Depinde si de "neamul de mecanic". Cei cu experienta si cu cap, o mai fac, dar nu toti. |
|
Sus |
|
|
Reactor
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 08/Dec/2013 Mesaje: 118 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 10 Aug 2010 17:54:28 Titlul subiectului: |
131609 |
|
Pai nu era toata circulatia trenurilor controlata de dispecerat, si in plus nu mai primeau si cate o foaie de parcurs cu traseul exact si ora la care trebuie sa fie in fiecare statie? Pot sa bag mana in foc ca ele nu se retrag de capul lor. Probabil era un mecanic mai afurisit cum sunt destui, din specia celor care nu ar misca un deget pentru un plus de confort al calatorilor. Vezi cazul cu cel care a uitat sa deschida usile, cazul "stimati calatori, v-ati tampit cu totii" etc.
Din experienta, un tren care se retrage la GdN are anunturile/afisajele specifice inca de la Eroilor, si nu cred ca este nimic ciudat ca a plecat in remiza cu Scorseze, din ce am observat pana acum ei stau in trenuri si in remize, chiar daca trenurile sunt garate (ca un exemplu uitati-va atent la Dristor 2 sau la Crangasi, la trenurile garate). |
|
Sus |
|
|
vaDer
Data înscrierii: 05/Iun/2010 Ultima vizita: 30/Iul/2012 Mesaje: 45 Locație: Bucuresti 2 (Doamna Ghica)
|
Trimis: Mar 10 Aug 2010 20:14:46 Titlul subiectului: |
131624 |
|
Stiu ca prin 2008 eram si eu in metrou la Crangasi pe la 20:25 si mecanicul a anuntat "Trenul se retrage din circulatie la statia Gara de Nord, va multumim pentru intelegere".
Am impresia ca dispeceratul a stiut de aceasta retragere.
In schimb in cazul userului zombie_ro dispeceratul cred ca nu avea habar de ce se intampla. |
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 10 Aug 2010 20:37:59 Titlul subiectului: 1546 |
131630 |
|
vaDer a scris: | ...dispeceratul cred ca nu avea habar de ce se intampla... | Am o intrebare, de unde iti poti da seama cand a stiut si cand nu, ai vreo dovada? Sau este pe principiul ala-bala-portocala? ..
Dispeceratul stie mereu ce se intampla in timpul orelor de lucru pe traseu. Dupa cum s-a mai spus, la metrou nu-i ca la autobuze sa se retraga sau sa traga pe dreapta cand vor ei. Daca n-ar fi stiut dispeceratul, cine crezi ca ar fi schimbat macazul fara aprobare...?
Este un "fact" (ca sa folosim termeni englezesti) fapul ca trenurile se misca pe traseu numai cu stirea si supravegherea atenta a dispeceratului de care apartine magistrala. |
|
Sus |
|
|
vaDer
Data înscrierii: 05/Iun/2010 Ultima vizita: 30/Iul/2012 Mesaje: 45 Locație: Bucuresti 2 (Doamna Ghica)
|
Trimis: Mar 10 Aug 2010 20:48:35 Titlul subiectului: |
131631 |
|
Atunci dispeceratul nu trebuie sa ia masuri in privinta aceasta? Mecanicul sa spuna brusc ca trenul se retrage din circulatie fara ca rama sa dea vreun semn de defectiune? Sau cand mecanicul a adresat injurii calatorilor? Sau cazul lui sab in care mecanicul l-a amenintat verbal? |
|
Sus |
|
|
|