Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M5: Cartier Drumul Taberei - Pantelimon
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 44, 45, 46  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Aug 2010 13:22:56    Titlul subiectului: 131669

Cred ca faci o confuzie. Exista doar o cale ferata supraterana care face legatura Garii de marfa Cotroceni cu Depoul Ciurel, mai degraba facea legatura, ca este dezafectata si nu mai este legata de depou din cate stiu eu... Oricum la Depoul Ciurel ajungea suprateran dupa ce iesea din pasajul Lujerului, mergand prin spatele blocurilor de pe sos Virtutii.
Nu este subterana decat pe portiunea Pasajului Lujerului, si aici doar partial, iesind din subteran mai devreme si indreptandu-se in alta directie decat pasajul. Eu ma refeream la un tunel adevarat de metrou, sapat la adancime... La o adica s-ar putea sa fie convertita si acea cale ferata...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zombie_ro



Data înscrierii: 30/Mar/2010
Ultima vizita: 07/Noi/2013
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov

MesajTrimis: Mie 11 Aug 2010 13:38:09    Titlul subiectului: 131670

Macar aceea portiune din Pasajul Lujerului poate fi folosit, deja trece peste magistrala M3, nu mai trebuie gandita iar toata structura etc, a fost proiectat ca si tunel de legatura si acces dinspre zona Lujerului catre Dep.Ciurel ... restul ramane de sapat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Aug 2010 13:52:28    Titlul subiectului: 131671

Cred ca se adresa mai mult zonei industriale de acolo (Semanatoarea) decat depoului Ciurel. Nu stiu daca acea cale ferata a fost folosita de Metrorex sa introduca rame de metrou pe acolo in Depoul Ciurel dupa ce a fost mutata prin Pasajul Lujerului.
Oricum vor trebui sa subtraverseze M3 la constructia inelarei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sveik



Data înscrierii: 10/Feb/2010
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 88
Locație: Bucuresti 1 - Giulesti

MesajTrimis: Mie 11 Aug 2010 14:33:15    Titlul subiectului: 131672

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_Metroul_aduce_panica_in_Drumul_Taberei_0_314968791.html

"Locuitorii din zona Valea Ialomiței sunt speriați că le vor fi demolte blocurile odată cu lucrările la magistrala Universitate-Drumul Taberei. Potrivit autorităților, lucrările ar trebui să înceapă în acest an, iar finalizarea este estimată pentru anul 2015.

Odată cu aprobarea proiectului care vizează construirea Magistralei 5 de metrou, între Universitate și Drumul Taberei, locuitorii din zonele în care vor fi amplasate gurile de acces la metrou erau cei mai fericiți.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Aug 2010 17:16:33    Titlul subiectului: 131682

In Ghencea este prevazuta o remiza.
Dar tot nu va inteleg!
De ce ati vrea musai sa 'aruncam' putinii bani de investitii pe care cu zgarcenie ii aloca 'guvernoiul' pentru lucruri complet inutile, in loc sa construim 'ce trebuie'?
Doar asa, pentru ca avem noi o idee mai 'creata'? Laughing

Legaturile astea 'tehnologice' de zeci de km care nu servesc la nimic.
Statia Valea Ialomitei este o 'dorinta' Metrorex.
Metrorex-ul si-a dorit intotdeauna sa aiba o statie cat mai aproape de fiecare depou.
As incadra-o la lucruri doar pe jumatate utile. Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Aug 2010 17:58:56    Titlul subiectului: 131689

Prin in varianta folosirii depoului Ciurel (presupunand ca mai este loc acolo) se scutea o investitie destul de mare (statia si depoul Valea Ialomitei), ca sa nu mai spun de complicatia cu bifurcatia de acolo. Asa cum am spus tunelul putea fi folosit ulterior pentru inelara, deci investitia nu se pierdea, doar trebuiau mici "ajustari".
Acum spune-ne si noua de ce nu se merge in prima faza pana la Ghencea si cum se va circula (mie tot nu imi este clar aspectul asta, din articolul din Adevarul de azi inteleg ca ramura "principala este Valea Ialomitei), un metrou Valea Ialomitei si unul Raul Doamnei ?
Si ce inseamna remiza de la Ghencea ? Cate linii ?
P.S. Probabil ca si Antilopa este din aceeasi categorie a statiilor dorite langa depouri, nu ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Aug 2010 18:08:15    Titlul subiectului: 131696

Atata vreme cat un asemenea tunel lung nu e folosit pentru circulatia cu calatori, e paguba curata, cost 100%, recuperare 0% (daca am sa am candva timp iti fac o mini scolarizare privind 'costul banilor' si factorul timp in proiectele de investitii).
Nu se merge din prima in Ghencea pentru ca e mai important sa se mearga spre centru ('elementar' draga Watson!).
Pentru Antilopa combina prima fraza cu 'dorinta' Metrorex si vei gasi singur raspunsul.
Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Aug 2010 18:13:37    Titlul subiectului: 131699

Cat costa extinderea spre Ghencea in raport cu "apendicul" Valea Ialomitei ? Cati calatori va aduce statia Valea Ialomitei si cam cati ar fi adus cele 2 statii din Ghencea + o legatura intermodala cu nodul de la capatul tramvaiului 41 ?
Paguba curata la Pantelimon era sa ai o investitie finalizata (depoul) pe care nu o poti folosi la nimic. Asta justifica un tunel de 1.37km. Cat despre calatorii de la Antilopa de la care se recupereaza investitia, doar tu ai publicat clasamentul .... Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mie 11 Aug 2010 18:21:00    Titlul subiectului: 131703

Aici, daca stai sa te gandesti putin, cei din Ghencea ar putea lua 41 2-3 statii pana la viitoarea M5 spre parc Dr Taberei, deci ar mai putea astepta. Intradevar este mai urgenta partea spre centru, si mai utila in prima faza.

Prin comparatie, mai usor faci 2-3 statii cu 41 pana la parc, decat sa ai metrou Ghencea - Favorit de exemplu, si pe urma fiecare cu ce poate...

Important este sa il faca asa cum sunt planurile acum, macar pana la Eroilor, ca de promisiuni suntem satui toti, si se stie ca din promisiuni ies cam 15-20% realizari.

La vremea cand se va termina aceasta magistrala, va fi oricum prea tarziu sa mai realizeze ce si-a propus, si cine stie, in ritmul actual, este f posibil ca sa nu aibe cine sa il mai foloseasca dat fiind ca mai toti pleaca afara acum, sau reversul, Romania sa se concentreze in Bucuresti si astfel sa devina tara Bucuresti...

Eu inca mai astept acest metrou, ca de promisiuni am tot auzit despre aceste cartiere,si de cand ma stiu, nu s-au realizat prea multe. Noroc cu linia 41 de metrou usor, ca altfel ne luam la bataie peste tot (nu ca acum am fi departe de aceasta situatie)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Aug 2010 18:41:56    Titlul subiectului: 131708

La Pantelimon paguba 'curata' era fara Antilopa. Asa, recuperezi totusi ceva! Asta face diferenta intre minus si plus.
Dar cred ca am mai comentat impreuna 'absurditatea' cu depoul de acolo, care ramanea izolat de linia de metrou careia ii era destinat.
Am spus deja ca tunelul ala a fost o 'solutie de avarie'.
@bogdaneftimie:
Tot asa am mai comentat impreuna pe aici ca odata pornita M5 spre centru va fi ca avalansa care odata declansata nu se va mai putea opri!
Doamne ajuta!

Cat despre 'marea legatura intermodala' de la la 'cotul Donului' dintre Ghencea x 41 eu am doua mici comentarii:
cam cati 'betivi' de la Drumetul trebuie 'serviti' si cate statii ar trebui facute cu accese separate pentru 'ultrasi', 'behaiasi' si 'dukadamoiliedumitresti' ca sa nu se ia la omor cand vin beti de la stadion?
Cred ca Bucurestii au alte prioritati de moment.
Adevaratul nod intermodal e la Parc Drumul Taberei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Aug 2010 19:31:34    Titlul subiectului: 131712

Sincer nu inteleg ce ai vrut sa spui. In anul 2_ _ _ cand se va face si "Ghencea" nu va fi aceeasi problema ? Sau cand se va ajunge acolo cu metroul nu se va mai juca fotbal la Steaua ? Lasa Crangasiul, ca e departe de Giulesti, dar statia de pe M 1 Stefan cel Mare care cum se stie este in curtea lui Dinamo eu nu stiu de asemenea incidente. ( Si acolo este un "drumetul" echivalent). Apropo, desi este offtopic, la Stefan cel Mare era prevazuta o iesire chiar la stadion. Nu s-a mai facut. Rationamentul imi spune ca nu din cauza suporterilor nu a aparut acel acces.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Aug 2010 19:40:05    Titlul subiectului: 131714

Regulile generale spun ca NU trebuie sa faci o statie in 'imediata' apropiere a unui stadion. Tocmai pentru a evita evenimente nedorite si sa lasi ceva spatiu pentru ca 'multimile' sa se mai disperseze.
Statia de la Stefan cel Mare nu e facuta pentru stadion, e pentru intersectia cu Tunari.
La 'Drumetul' ce intersectie sa 'deserveasca'?
Ca sa fim cinstiti traseul ala a fost un 'chef' al lui Miron Mitrea.
Eu sper sa nu ramana asa si sa se 'intoarca' spre Domnesti.
In strainatate chiar daca exista o statie in dreptul unui stadion, in clipa cand este un meci statia respectiva 'se inchide' accesului publicului pentru a nu se crea 'devalmasie'.
Nu ai observat ca 41 NU are statie la intrarea in stadion?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 11 Aug 2010 20:28:09    Titlul subiectului: 131726

Pe la Ghencea poate sa treaca alta magistrala (am mai zis de ea, aia care are statie la Piata Alba IUlia si se termina la Granitul-Pantelimon) si capatul din cartier al ei sa fie la Raul Doamnei(Comun cu cel al M5, asa se scapa si de urechea inestetica. Metroul spre Domnesti nu are ce sa mai caute, la ce dezmat imobiliar e pe acolo. RATB, dubele, sunt destule mijloace de transport. De la terminal spre cimitir au loc destul sub sosea pentru statia Ghencea; nu stiu daca intersectia cu Brasov e indicata pentru statie, poate una mai incolo spre Drumul Cooperativei, dar deja se apropie de Raul Doamnei.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Aug 2010 20:39:35    Titlul subiectului: 131729

Sunt si astfel de idei, Ghencea-Alba Iulia si mai departe, dar nimeni nu le-a pus pe hartie si cu atat mai putin nu le-a analizat.
Astea sunt deja proiecte pentru un viitor mai indepartat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vaDer



Data înscrierii: 05/Iun/2010
Ultima vizita: 30/Iul/2012
Mesaje: 45
Locație: Bucuresti 2 (Doamna Ghica)

MesajTrimis: Mie 11 Aug 2010 20:43:56    Titlul subiectului: 131732

Ar putea de asemenea sa prelungeasca pana la Dristor2 (capat comun cu M1)
Stiu ca sunaoff topic dar la Dristor sunt 2 linii unde intr-o viitoare magistrala Ghencea-Dristor2 pe fiecare linie ar intra cate un tren de fiecare magistrala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Aug 2010 20:55:26    Titlul subiectului: 131734

La Dristor2 nu prea vad cum.
Poate pe 'Muncii'.
Dar asta e 'un pod prea indepartat' deocamdata.

Aveti un pic rabdare pana pun o schema cu fluxurile de calatori din studiul JICA, ca le am la birou.
Dupa aia probabil ca o sa aveti o imagine mai clara care sunt 'necesitatile orasului' si nu 'pohta ce am pohtit' a unui personaj vremelnic sau altul, numit fie el Miron Mitrea, Basescu, Iliescu, Constantinescu sau Partzulescu!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
aztec



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Dec/2019
Mesaje: 85
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Aug 2010 22:29:47    Titlul subiectului: 131751

Daca se da drumul si la continuarea bulevardului Brasov (parca asa se numeste in continuare spre Dep Alexandria, cred ca si linia de tramvai 41 va fi deviata pe acest traseu si nu va mai intoarce la stadion. Momentan terenurile apartin Ministerului Aparari, dar au aparut planuri pt el si planuri cu acea sosea.
Si parca la Ghencea cu Dr Taberei trebuia sa mai treaca si o ... si un alt vis de metrou parca inelara aia...sau tin eu minte gresit?

Sapand... am aflat ceva.
Italieni de la conducte de apa.. au facut ce stiu ei mai bine.. au contestat.

"În data de 09.07.2010, Societa Italiana Per Condotte D’aqua a contestat la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor rezultatul etapei de selectie a candidaților.

Sursa acestei stiri.
http://asalt.wordpress.com/2010/07/26/exclusiv-info-metrou-raspuns-ofcial-metrou/

EXCLUSIV- Info Metrou Raspuns OFICIAL METROU
Posted in Metrou București on iulie 26, 2010 by casargoz

In urma solicitarii de clarificari pentru situatia licitatiei de la Magistrala 5 si cu privire la imprumutul efectuat pentru magistrala 6 pentru care nu exista in planul de achizitii nimic in anul 2010 Metrou a raspuns conform legii O.G.27/2002-reglementata prin Legea nr. 233/2002:

Referitor : Stadiul licitației de la Magistrala 5 ?
S.C. METROREX S.A., în calitate de autoritate contractantă, a organizat procedura de licitație restrânsă, în vederea atribuirii contractului de achiziție publică “Magistrala 5 – Secțiunea Râul Doamnei – Hașdeu (Opera) – Lot 1 și Lot 2 – stația Valea Ialomiței inclusiv depoul și galeria de legătură”, publicând în luna ianuarie 2010, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice și în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, anunțul de participare, cu respectarea prevederilor art. 6 din Hotărârea Guvernului nr. 925/2006.
Documentația de atribuire a fost elaborată pentru cele două loturi de către autoritatea contractantă în colaborare cu firma consultantă – asocierea S.C. METROUL S.A – SYSTRA.
Procedura de licitație restrânsă pentru atribuirea contractului de achiziție publică a fost inițiată și s-a derulat, cu respectarea prevederilor legislației în vigoare, ședința de deschidere având loc în data de 10.03.2010.
Datorită numărului mare de candidaturi înregistrate( 18 asociații de firme pentru fiecare lot, adică 36 asociații de firme), a volumului de documente foarte mare (cca 60.000 file), a complexității documentelor transmise de candidați ( cu domicilii în 11 țări și 3 continente) și a solicitărilor de clarificări cu privire la candidaturile depuse, procesul de evaluare al candidaturilor a fost finalizat în luna iulie 2010.
În conformitate cu prevederile art. 206 din O.U.G. 34/2006, în data de 01.07.2010, în urma finalizării procesului de evaluare a candidaturilor depuse, s-a transmis tuturor candidatilor rezultatul selecției candidaților și termenul până la care se pot depune eventualele contestații în conformitate cu art. 256² (1) din OUG 34/2006.
În data de 09.07.2010, Societa Italiana Per Condotte D’aqua a contestat la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor rezultatul etapei de selectie a candidaților.
Continuarea cu etapa a doua a procedurii de licitației restrânsă va fi stabilită de către S.C. METROREX S.A, după primirea de la CNSC a deciziei privind modul de soluționare a contestației depuse.

Legislația în vigoare nu prevede obligativitatea autorității contractante de publicare a informațiilor cu privire la desfășurarea fiecărei etape din derularea procedurii, ci numai la finalizarea acesteia.

În conformitate cu art. 74(1) din HG 925/2006, pe parcursul desfășurării procesului de evaluare, comisia și experții cooptați au obligația de a păstra confidențialitatea asupra conținutului ofertelor, precum și asupra oricăror informații, a căror dezvăluire ar putea aduce atingere dreptului candidaților de a-și proteja proprietatea intelectuală sau secretele comerciale.

Referitor : Ce se întâmplă cu împrumutul BEI cât timp licitația stagnează ?
Tragerile din împrumut se vor efectua în conformitate cu prevederile legislației privind datoria publică. Metrorex are obligația de a transmite Băncii Europene de Investiții rapoarte periodice cu privire la progresul înregistrat în implementare.
În conformitate cu prevederile contractului de finanțare, până în prezent, S.C. Metrorex S.A a transmis Băncii Europene de Investiții raportul de început privind stadiul de implementare a proiectului.

Referitor: Există finanțare pentru proiectul Magistralei 5?
Costul total al proiectului este de 883 milioane Euro, din care:
– credit BEI: 395 milioane Euro
– buget de stat: 488 milioane Euro
Termenii acordului de împrumut cu BEI se modifică în cazul anulării licitației.

Referitor : Procedura privind exproprierile?
La data de 18.01.2010 a fost încheiat în baza procedurilor legale contractul de servicii între S.C. METROREX S.A în calitate de achizitor și S.C. Centrul de Consultanță în Afaceri S.R.L, în calitate de prestator având ca obiect servicii de consultanțăn aferente procedurii de expropriere, inclusiv servicii de consultanță juridică și reprezentare pentru activitatea de expropriere.
Procedura de expropriere se derulează conform prevederilor legii 33/1994, fiind finalizată faza de notificare a zonelor, imobilelor ce vor fi expreopriate și care fac parte din secțiunea Eroilor – Râul Doamnei.

Referitor : Magistrala de metrou care face legătura Aeroportului Internațional Henri Coandă cu rețeaua de metrou
S.C. METROREX S.A se află în faza de elaborare a documentației de ofertare în vederea lansării procedurii de achiziție prin licitație a serviciilor de consultanță și asistență tehnică pentru implementarea proiectului.
"

Sapand mai departe... si deczia CNSC.
http://www.cnsc.ro/d/2010/decizie_3784.pdf

Deci... ceva nou despre parcursul treburilor legale pana la semnarea contractului si prima sapa... sau e vara, caldura, concediiiiii....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Aug 2010 22:34:11    Titlul subiectului: 131752

Rezultatul de la CNSC a fost de respingere a contestatiei depuse de Societa Italiana Per Condotte D’aqua (acesta este contractorul ce executa linii de metrou la Roma-Italia).
Conform legislatiei in vigoare Metrorex va proceda la continuarea procedurii de achizitie cu firmele preselectate.
Doar ca intre timp Societa Italiana Per Condotte D’aqua s-a adresat in justitie cu cererea sa de contestatie.
Termenii acordului de imprumut nu se modifica in functie de rezultatul contestatiei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Aug 2010 12:13:00    Titlul subiectului: 131774

subway guru a scris:
Citeste acordul de imprumut cu BEI publicat in Monitorul Oficial.
Este adevarat ca acolo (Anexa A1) scrie ca proiectul este compus din sectiunea Ghencea-Eroilor (6700m) si Eroilor-Universitate (2300 m), dar asta nu inseamna ca daca se face doar pana la Eroilor in prima faza ar fi vreo problema de incalcare a contractului.
Insa apar neconcordante mari. Tot acolo (Anexa 1A) se spune, de exemplu, ca depoul este "langa terminalul Ghencea", ori acum depoul este la Valea Ialomitei...
Daca ne uitam pe caietul de sarcini apar alte neconcordante fata de contract.
Sectiunea Ghencea-Eroilor are 11 statii si 6700m in contract si 6223+1005 m=7228m si 10 statii numai pana la Raul Doamnei, deci cu cele 2 din Ghencea care sunt in proiect "nu iese la socoteala", vorba lui Pristanda...
Asadar ?


Ultima modificare efectuată sab la Joi 12 Aug 2010 12:23:15, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Aug 2010 12:25:02    Titlul subiectului: 131776

Citat:
Ca sa fim cinstiti traseul ala a fost un 'chef' al lui Miron Mitrea.
Eu sper sa nu ramana asa si sa se 'intoarca' spre Domnesti.

Daca s-ar renunta si la lucrari pe Valea Ialomitei (atat depou cat si statie) ar fi tare bine - m-ar mangaia pe psihic!

Dar trecand peste acest vis al meu, am o intrebare: nu se poate construi / nu poate fi convenabil un depou in zona Parcului Moghioros (dupa statia de la parc, spre marginea cartierului)?

Vad ca atentia prostimii e cu totul inalta parte: sa nu-si piarda casele! Asta chiar e buna! Si gradinita cu copertina... un colt de rai, nu altceva!

Eu sunt ingrijorat de durata mare a lucrarilor (cu tot ce presupun ele: devieri de trafic - inclusiv linii RATB, zgomot, praf, noroi, handicapati care taie cabluri si inteapa conducte). Plus ca dupa ce toata treaba cu sapatura si betonul se termina si se restabileste cat de cat situatia la suprafata, tot nu va circula nici un tren pentru ca statiile trebuie finisate, trebuie montata calea ferata, semnalizarea...
Si cand spun "durata lucrarilor" nu ma refer la durata prevazuta si anuntata, ci la cea reala! Nu spuneti ca sunt pesimist, realitatea din Romania nu-mi da motive sa vad si lucruri "in roz".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Aug 2010 18:53:10    Titlul subiectului: 11626 131791

Un depou in parc ar fi doar 'a pain in the ass'.
Nu ai sesizat care este 'principiul strategic de baza' pentru M5?
Sa avem in spate 'sprijinul populatiei' din zona, ca factor de 'presiune' asupra autoritatilor indolente.
Un depou pe domeniul public sub asfalt la Valea Ialomitei este OK pentru toata lumea.
Un depou in parc ostilizeaza toate ONG-urile ecologiste si in loc sa castigam 'suportul popular', nu facem decat sa capatam inutil niste 'dusmani' care in mod normal ar trebui sa fie alaturi de noi in implementarea unui mijloc de transport 'curat'.
@sab:
'Etapizarea' realizarii proiectului nu inseamna 'o incalcare' a acordului. Inseamna doar ca o parte a proiectului se pune mai repede in functiune si realizeaza o parte din 'beneficiile' prevazute mai devreme. Din punctul asta de vedere bancherii nu pot fi decat fericitii si potentialii utilizatori ai liniei cu atat mai mult.
Nerealizarea in intregime a obiectivelor prevazute inseamna insa o incalcare 'flagranta' a acordului de imprumut, cu consecinte 'grele'.
Anexa A1 se poate 'renegocia' in caz de nevoie, cu acordul partilor, dar fara a modifica 'substantial' obiectivele prevazute.
Lungimile de traseu mentionate in acord sunt la modul general, nu la centimetru.
Si ca un comentariu personal la toata treaba asta cu 'lungimile' ai sa constati ca nici o data lungimile nu se potrivesc 'exact'.
Mai intai pentru ca nu se refera la 'acelasi' lucru.
Una este 'lungimea comerciala de exploatare a traseului' din ax statie in ax statie ca medie intre cele doua cai, altele sunt lungimile reale de constructie pentru lungimi de cale pe fiecare fir de circulatie, cu rebrusmente, remize, linii de evitare, linii de garare, ramificatii si toate cele.
Socotelile 'ala Pristanda' nu se potrivesc pentru ca se compara mere cu pere.
Am mai spus o data ca Anexa1 este redactata de bancheri pe baza datelor tehnice exacte, in termenii pe care acestia ii considera 'relevanti'.
Din punctul lor de vedere (pe care si eu il impartasesc) Depoul Valea Ialomitei este 'langa terminalul Ghencea', ca doar nu e in capatul celalalt al magistralei. Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Aug 2010 19:28:24    Titlul subiectului: 131792

Hai ca asta este prea trasa de par...Cum adica "depou langa terminalul Ghencea" este "exact" depoul Valea Ialomitei ? Unde-i Valea Ialomitei si unde este Ghencea....Nici sa vrei nu poti sa le confunzi...
Si statia care nu iese la numar ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Aug 2010 19:39:44    Titlul subiectului: 131795

Vazut de la Luxenburg este 'a cote'...
Statia care nu iese la numar este Valea Ialomitei, care face parte 'din corpul' depoului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Aug 2010 19:44:16    Titlul subiectului: 131796

Lasa ca aia de la Luxemburg s-au bazat pe date de la noi, nu au facut ei aprecieri din astea.. Very Happy
In Anexa 1 observ ca cea mai mare parte a traseului dintre Eroilor si Universitate este tunel circular. La vechimea cladirilor si la latimea tramei stradale te-ai astepta sa fie tunel "cut and cover". Ce solutie s-a gasit pentru a se face tunel circular ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Aug 2010 20:07:10    Titlul subiectului: 131799

Evident ca s-au bazat pe datele tehnice exacte furnizate de noi.
Dar sa nu ai impresia gresita ca se simt obligati sa le scriem noi 'textele'. Si le scriu singuri in modul pe care il considera ei convenabil si potrivit.
Si de cele mai multe ori am constatat ca le scriu mai cu cap decat le-am fi scris noi.
Tu daca faci un imprumut cu o banca ai libertatea sa scrii ce vrei tu acolo sau consimti sa semnezi ce-ti pun ei sub nas, daca-ti convine? Daca nu-ti convine nu te obliga nimeni, dar nici nu primesti macar o para chioara!
Solutiile de tunele sunt cele care se practica peste tot in lume la ora actuala in conditii similare si chiar mai grele.
Chiar iti poti inchipui ca numai la noi sunt strazi inguste si cladiri vechi?
Ca numai Bucurestii sunt 'buricul lumii'?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 44, 45, 46  Următoare
Pagina 11 din 46

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community