Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 12 Aug 2010 20:13:54 Titlul subiectului: |
131800 |
|
Desi sunt in afara problemei, pe undeva subway guru a spus ca tunelele de metrou nu se mai sapa cu scutul anului 1980, ci cu un fel de TBM adaptat conditiilor de sol de campie. Eu cel putin asa am inteles. Si presupun ca deformatiile la suprafata vor fi mai mici ca cele de acum 35 de ani.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 12 Aug 2010 20:34:12 Titlul subiectului: |
131802 |
|
Bravo andei11! Ai prins esenta ideii din zbor!
Doar ca ai o eroare de cca un secol si treisferturi cand compari tehnologia noastra veche cu scutul semimecanizat si TBM-urile vremurilor noastre.
Scutul pe care l-am utilizat noi pana acum e mai aproape de anul 1825 si de primul scut proiectat si utilizat de Brunel pentru subtraversarea Tamisei decat de vremurile actuale.
Iar tasarile predictibile cu sculele vremurilor noastre sunt 'infinit' mai mici decat cu mijloacele 'primitive' pe care le-am avut la dispozitie pana acum.
Orice comparatie e 'de ras'.
Cu sculele astea minunate ai curaj sa te avanti unde nici nu gandeai! Eventual pe sub cladiri...
Dar hai sa le testam mai intai de a ne face 'vise de viitor'...
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 12 Aug 2010 21:20:44 Titlul subiectului: |
131810 |
|
Asta inseamna adancime mai mare, insa "schema tehnologica" postata aici nu-mi da impresia ca M5 s-ar adanci spre Universitate. Apropo, M5 va fi sub M2 ?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 12 Aug 2010 21:23:53 Titlul subiectului: |
131811 |
|
Categoric. Asta spune nespecialistul din mine. O sa vina cat de curand si o parere autorizata.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 12 Aug 2010 21:30:36 Titlul subiectului: |
131812 |
|
Nu inseamna neaparat adancime mai mare, inseamna riscuri mult mai mici.
Aminteste-ti tot ce am dezbatut pe aici cu apeducte, canalizari, rezervoare, cladiri subrede si alte 'obstacole' in calea rutelor de metrou.
La Universitate M5 trece intre pasajul pietonal si M2.
Spatiul ala special a fost lasat asa (vezi ca proiectantii gandeau in perspectiva, chiar si pentru intentii 'nemarturisite')
Totul decurge 'conform planului' - si aici probabil ca ai sa ma intrebi tu 'al cui plan'?
Raspunsul este insa simplu - al 'nostru'...si al tendintelor si necesitatilor firesti ale orasului.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 12 Aug 2010 21:45:48 Titlul subiectului: |
131814 |
|
Inseamna ca noile TBM - uri adaptate pentru metrou sunt adevarate "bijuterii"
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 12 Aug 2010 22:23:22 Titlul subiectului: |
131815 |
|
Dar si costa ca atare...ca orice bijuterie autentica de valoare!.
|
|
Sus |
|
|
vaDer
Data înscrierii: 05/Iun/2010 Ultima vizita: 30/Iul/2012 Mesaje: 45 Locație: Bucuresti 2 (Doamna Ghica)
|
Trimis: Sâm 14 Aug 2010 10:36:29 Titlul subiectului: |
131916 |
|
Am fost pe teren si am remarcat distanta foarte mica dintre statiile Favorit si Orizont.
As putea compara cu distanta dintre Lujerului si Gorjului.
|
|
Sus |
|
|
Sveik
Data înscrierii: 10/Feb/2010 Ultima vizita: 24/Sep/2017 Mesaje: 88 Locație: Bucuresti 1 - Giulesti
|
Trimis: Sâm 14 Aug 2010 10:54:27 Titlul subiectului: |
131917 |
|
Intre Lujerului si Gorjului sunt in jur de 800 de metri. Intre Favorit si Orizont sunt cam 500 de metri. subway guru a scris: | Dar si costa ca atare...ca orice bijuterie autentica de valoare!. | Bagi un ban, dar stii ca ai ceva de calitate. Am o vorba: sunt prea sarac, pentru a cumpara ceva ieftin
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 15 Aug 2010 18:32:05 Titlul subiectului: |
131954 |
|
Interstatia aia poate fi o problema. E foarte posibil ca in final sa sufere macar o 'translatare' de 100m.
|
|
Sus |
|
|
weeping eye
Data înscrierii: 02/Mar/2006 Ultima vizita: 28/Noi/2012 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 16 Aug 2010 11:27:20 Titlul subiectului: |
131976 |
|
Citat: | Un depou pe domeniul public sub asfalt la Valea Ialomitei este OK pentru toata lumea.
Un depou in parc ostilizeaza toate ONG-urile ecologiste si in loc sa castigam 'suportul popular', nu facem decat sa capatam inutil niste 'dusmani' care in mod normal ar trebui sa fie alaturi de noi in implementarea unui mijloc de transport 'curat'. |
Glumita aia de 5 linii incape la fel de bine si in paralel cu parcul, sub sosea, ca si la Valea Ialomitei. Iar in ceea ce priveste "dezastrul ecologic" eu zic ca e comparabil (la Valea Ialomitei nu se poate vorbi de "betoane").
Citat: | Dar si costa ca atare...ca orice bijuterie autentica de valoare!. |
In conditiile astea exista certitudinea ca se vor folosii scule din secolul 21? Este cineva dispus sa decarteze atata cascaval?
Citat: | Interstatia aia poate fi o problema. E foarte posibil ca in final sa sufere macar o 'translatare' de 100m. |
Vad ca se tine cu dintii de numarul initial de statii, oricare ar fi amplasamentul lor! De aici deduc ca nu neaparat utilitatea este factorul determinant ci valoarea totala a proiectului!
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 16 Aug 2010 18:15:05 Titlul subiectului: |
131984 |
|
subway guru a scris: | La Universitate M5 trece intre pasajul pietonal si M2.
Spatiul ala special a fost lasat asa (vezi ca proiectantii gandeau in perspectiva, chiar si pentru intentii 'nemarturisite')
Totul decurge 'conform planului' - si aici probabil ca ai sa ma intrebi tu 'al cui plan'?
Raspunsul este insa simplu - al 'nostru'...si al tendintelor si necesitatilor firesti ale orasului. |
Care era "intentia nemarturisita" a traseului M5 Dr Taberei dincolo de Universitate ? Care era capatul celalalat?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 16 Aug 2010 18:32:35 Titlul subiectului: |
131986 |
|
Eroilor ( M 5 ) de ce o fac atunci in parc si nu sub bulevardul Eroilor, cum era normal ? Pe de o parte nu ar fi subtraversat statia veche in plin, ci niste (amarate) de tunele, pe de alta parte nu ar fi "muscat" din parc. ONG - urile mai sus pomenite de ce nu au tipat ? Si vorba lui weeping eye, sub parcul Dr. Taberei nu stiu cati copaci ar fi taiat pentru ca respectivul parc e cam "chiel"
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 16 Aug 2010 20:13:52 Titlul subiectului: |
131990 |
|
@andrei11:
La Eroilor, ca e sub bulevard sau sub statie, e cam acelasi lucru. Ba chiar statia e 'mai solida' decat galeriile adiacente.
Daca mergea pe sub bulevard M5 lua 'in plin' fundatiile podului peste Dambovita. De aceea s-a preferat varianta in care podul nu este afectat.
Lasand la o parte problemele de circulatie pe perioada constructiei...
@sab:
Nu stiu sa fi fost alt capat decat Pantelimon din clipa in care M1/3 n-a mai 'batut' pana acolo.
@weeping eye:
Nu te 'lansa', pentru ca sub bulevard nu 'inchepe'.
Cat priveste 'cascavalul' cred ca ai 'o deformatie profesionala'.
'Exista' certitudinea ca se vor folosi sculele vremurilor noastre, altfel orice oferta este 'neconforma'.
Tinutul 'cu dintii' de numarul de statii e dat de toate documentele 'oficiale' de aprobare a traseului.
Nu proiectantul a bagat atatea statii, ci 'autoritatili' ce au dat avizele de aprobare.
Toti s-au simtit 'obligati' sa mai indese ceva statii, chit ca era sau nu nevoie. Mai ales ca nu-i costa nimic.
Ca la noi la nimeni, mergem 'din gard in gard'. Ori avem interstatii de 2km ori de 0,6 (minus), pe nimeni nu preocupa 'efectele'.
Din punctul de vedere al proiectantului orice 'statie in plus' nu e decat 'a pain in the ass' si nicidecum 'cascaval'.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Aug 2010 10:39:20 Titlul subiectului: |
132018 |
|
subway guru a scris: | Nu stiu sa fi fost alt capat decat Pantelimon din clipa in care M1/3 n-a mai 'batut' pana acolo. | Exact la asta ma refeream si eu, ca traseul actual M5 se suprapunea cu cel al M3 ramura de nord pe portiunea de la Iancului spre Pantelimon si cele doua se excludeau reciproc. In 1979 la inaugurarea M1 tronson 1 M5 nu avea cum sa ajunga in Pantelimon. Nu stiu cum stateau lucrurile la constructia M2, insa este clar ca pana prin 1984 M3 ajungea sigur in Pantelimon si nu putea fi vorba de vreo intentie de M5 marturista sau nu, cel putin pe traseul actual..
Apropo, cand s-a stiut clar ca M3 nu mai ajunge in Pantelimon ? Si care a fost motivul ? Este legat de solul de acolo sau pur si simplu Ceausescu, cand a sucit proiectul de la GdN, a vrut neaparat un traseu care sa ajunga la D2 in loc de Pantelimon? andrei11 a scris: | Eroilor ( M 5 ) de ce o fac atunci in parc si nu sub bulevardul Eroilor, cum era normal ? | Raspunsul este simplu. O statie sub Bulevardul Eroilor ar fi afectat mult circulatia rutiera spre Dr Taberei, acel bulevard este principala artera de penetratie spre/dinspre Dr Taberei..In plus, statia fiind "in unghi" fata de bulevard usureaza putin si curba din parcul Operei.
Eu ma gandeam la un amplasament sub Bd Eroilor Sanitari, bulevard mai putin important, care putea fi inchis fara probleme pe perioada lucrarilor, amplasament care ar fi scutit acea curba din parcul Operei , dar care era oarecum pe traseul "firesc" spre Kogalniceanu.
Dezavantaje ar fi legatura cu statia RATB si podul de la Opera..
Stie cineva ce este cladirea accea care apare in parc si care acum nu exista ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.05 kb |
Vizualizat: |
de 10399 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
weeping eye
Data înscrierii: 02/Mar/2006 Ultima vizita: 28/Noi/2012 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Aug 2010 12:34:03 Titlul subiectului: |
132026 |
|
Citat: | Cat priveste 'cascavalul' cred ca ai 'o deformatie profesionala'. |
Citat: | Nu proiectantul a bagat atatea statii, ci 'autoritatili' ce au dat avizele de aprobare.
Toti s-au simtit 'obligati' sa mai indese ceva statii, chit ca era sau nu nevoie. Mai ales ca nu-i costa nimic. |
"Cascavalul" e o chestiune care ne priveste pe toti si, in general, ne pune in miscare! Iar motivul pentru care il aduc in discutie este pretul mai ridicat al unei statii fata de tunelul cu aceeasi lungime! Sunt surprins sa aflu ca proiectantul doreste statii mai putine - ma gandesc ca daca are mai mult de lucru are si ceva avantaje - vezi cascavalul! Si nu doar la proiectare este necesar un volum de munca mai mare ci si la executie! Sunt necesare si materiale mai multe! Deja se pot aseza mai multi la masa!
Am citit acum vreo saptamana de statia de la Academie si de importanta ei! Crede cineva ca se va face o gara CFR subterana acolo? Acea statie va fi importanta in conditiile in care este amplasata la intersectia cu inelul interior ce se va inchide cu Pasajul Basarab. Azi ar fi o statie cu trafic redus. Iar amplasarea acceselor doar atractiva nu este!
Pregatirea mea este de inginer auto, nu de urbanist sau mai stiu eu ce, dar in momentul asta vad ca exista in Drumul Taberei (si cred ca teoria ar putea fi generalizata si pentru alte locuri) niste zone mai aglomerate! Unele statii RATB (foste ITB) sunt amplasate in zona unor complexe comerciale (mai mult sau mai putin importante) si/sau a unor ramificatii ale liniilor. Unele statii sunt preferate de calatori pentru a face schimb de linii, unele mai putin. Mi-e greu sa cred ca metroul va schimba aceste cutume! De-asta spun ca statia Orizont imi pare a fi prost amplasata - nu are legatura nici cu complexul comercial si nici cu ramificatia liniilor RATB. Daca ar fi mutata in corespondenta cu aceste doua obiective, statia Favorit isi pierde sensul. Mai ales ca azi, Favorit-ul si-a pierdut din importanta! Si nici nu va renaste dintr-o statie de metrou pusa intr-o rana! In schimb statia Dr Taberei 34 este mult mai cautata de public. Dar statia de metrou e aruncata la dracu'n praznifoarte departe! Exista tendinta de a intercala statiile de metrou cu cele de RATB, fara puncte convenabile de suprapunere/intersectare. La Moghioros avem accese in statie orientate importiva firii, contra sensului in care omul are interes sa se deplaseze! Ba mai mult! Apendicele de la Valea Ialomitei care daca va fi deservit de 1 tren/ora e ca si cum nu ar exista! Poate ca sunt situatii in teren care impun anumite amplasamente, anumite solutii dar sunt uimit de numarul mare de abateri! Daca nimeni nu castiga nimic (vezi cascavalul), de ce proiectul este asa cum este? De ce nu tine cont de interesele plebei?
@Subway Guru: Nu vreau sa fiu prost inteles si textul meu sa fie considerat ca o acuza; responsabilitatea pentru forma finala a proiectului apartine celor care manuiesc cascavalul!
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mar 17 Aug 2010 17:28:06 Titlul subiectului: |
132032 |
|
Constructia din parc este dupa cat se pare a administratiei parcurilor, sunt niste birouri in ea, nu stiu daca pe partea cealalta sunt toalete publice (la prima vedere asa pare, dar nu e), poate avea legatura cu fantana si sistemul de iluminat, gazduind panourile de control.
In varianta vehiculata pe plan, statia evita fundatiile podului Eroilor (in trecut se numea Stirbei Voda, de ce nu a revenit la vechea denumire?). Daca statia se face sub bd. Eroilor Sanitari, intra fix in podul de la Opera, sau asta are alt fel de fundatii, care nu incurca metroul. In ciuda "serpuirii" tunelului, (cum o face si M3 sub Gradina Botanica), se evita destul de galant podurile.
Prin lateralul bd. Eroilor, statia o sa aiba accese spre facultatea de medicina si accesul comun de la Municipal. Cine vine dinspre Opera (ca sa nu mai mearga pe jos) va fi nevoit sa intre prin accesul vechi si sa ia la picior statia pana la corespondenta.
Daca se facea pe sub Eroii Sanitari, legaturile dintre cele doua statii erau destul de facile. Insa pozitionarea a fost aleasa si in functie de incadrare, ca sa nu aiba curba imediat in apropierea statiei dinspre Academie - dar in schimb cum pleaca din statie spre Universitate da de curba.
Pentru eventualitatea ca proiectul se schimba, statia in forma actuala este avantajata, pentru ca linia poate urca pe Stirbei Voda, in timp ce pozitia cu rosu nu da decat o directie, spre Universitate, Iar de la Universitate se poate stabili unde sa se termine - are vreo trei variante.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Aug 2010 19:05:30 Titlul subiectului: |
132035 |
|
La care constructie din parc va referiti? Cea care este imediat langa partea carosabila in stanga Operei (cum privesti harta) este o bodega dubioasa numita stilat "Paparazzi"
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Aug 2010 19:49:20 Titlul subiectului: |
132042 |
|
@sab:
varianta 'oficiala' e mai buna pentru urmatoarele motive:
- nu afecteaza nici unul din podurile existente;
- lungimea de subtraversare a Dambovitei este cea mai redusa;
- nu creeaza probleme inutile de blocare a circulatiei pe perioada de constructie;
- se potriveste perfect cu amorsa lasata in Eroilor pentru legatura tehnologica.
Cat priveste destinatia M5 inainte de 'sucirea' lui M1/3 la Dristor2, nu pot decat sa-mi dau si eu cu presupusul. Singura destinatie logica era Colentina prin Obor. La acea data studiile de trafic spuneau ca Rahova nu are suficienti calatori pentru o magistrala de metrou si ca este suficienta o linie cumsecade de tramvai.
In privinta studiilor de trafic pentru Bucuresti nu au fost decat doua 'serioase': unul facut in anii '70 de Proiect Bucuresti cu Fac. de Transporturi pe un soft autohton 'original' si cel din anii '90 facut de Jica pe o metodologie moderna si universal acceptata.
Dreptunghiul portocaliu din parc este o intentie urbanistica mai veche de parcare subterana, legata prin accese pe sub bulevard la statiile de metrou. E doar 'un spatiu rezervat'.
@weeping eye:
Te rog nu ma intelege gresit, nu e vorba de nici un fel de 'acuza', doar ca aceasta atmosfera de 'coruptie generalizata' ajunge sa ne rasuceasca tuturor mintile. Nu mai vedem nici ce e bine nici ce e rau, pentru ca toata lumea e preocupata doar de a amusina unde e 'cascavalul'.
Exemplul 'clasic' e cu 'borduriada' lu' Videanu. Nimeni nu a mai stat sa se intrebe ce e mai bine pentru oras, sa pui borduri din piatra 'fara moarte' sau borduri din betoane de rahat care se fac praf si pulbere dupa prima iarna.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Aug 2010 20:42:36 Titlul subiectului: |
132045 |
|
Imi pare rau dar eu tot nu inteleg de ce nu se face statia Eroilor (M 5 ) sub bulevard... Vad ca sina este la cota minus 18 metri. Ce, fundatia podului ajunge la adancimea aceea ? Oricum ma aflu in treaba, statia se va construi conform schitei.
Curba de la Eroilor spre Kogalniceanu nu este deloc fortata, are tot locul din lume pe sub Parcul Operei
Ultima modificare efectuată de către andrei11 la Mar 17 Aug 2010 20:49:22, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Aug 2010 20:43:16 Titlul subiectului: |
132046 |
|
Se tot vorbeste despre aceasta magistrala, avem pagini intregi de discutii referitor la acest subiect. Dar cand VOR INCEPE EFECTIV SA SAPE TUNELELE ? Imi pare rau ca am folosit litere mari, oarecum contrar regulamentului, insa cand vom vedea santierul ? Pana acum am vazut N variante, studii de fezabilitate, dar nimic concret.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Aug 2010 21:16:30 Titlul subiectului: |
132049 |
|
Fii convins ca se vor gasi suficienti 'baieti destepti' care sa 'inventeze' cascavalul chiar si acolo unde 'nu ar trebui sa existe'.
Si ca noi ne vom alege fie cu borduri din 'macinis', fie cu separatoare 'de unica folosinta'.
Ce ma deranjeaza pe mine este ca lucrurile astea au ajuns sa ne 'aiureasca complet' pe noi astia 'amarastenii' care ar trebui sa judecam 'faptele' cu mintea noastra nevirusata de diverse 'cascavaluri'...
Nu vezi ca ne-au indus o depresie psihica profunda?
Ca nu mai putem crede in nimeni si nimic?
Ca tinerii (si nu numai) considera 'un ghinion' ca s-au nascut in propria lor tara?
Eu marturisesc sincer ca prin anii '90 cand l-am auzit pe Milton Friedman (premiul Nobel in economie) predicand la noi ca 'economia nu e decat o stare de spirit' mi-am zis: 'baiatul asta e plecat cu sorcova' pentru ca acum sa-mi dau seama ca 'vorbea din carti' si ca economistii din ziua de azi fac referinta la el mai ceva ca la Vechiul Testament.
De asta repet, nenorocirea e nu ca infantilii nostri politicieni nu stiu incotro trebuie sa ne ghideze ci ca 'noi' nu mai stim si nu mai vedem limpede incotro sa-i impingem ca sa ajungem acolo unde ne-am dori... :cry:
@guest:
Putem incerca 'un mini scenariu' al etapelor premergatoare ramase de urmat pana la primele lopeti:
- s-a lansat etapa 'finala' a licitatiei de constructie (sa speram ca 'acea' contestatie din faza preliminara isi va frange gatul);
- urmeaza desemnarea castigatorului (si finala la contestatii);
- dupa semnarea contractului urmeaza sa se realizeze alimentarile cu energie electrica pentru 'cartitele' minunate ce vor sapa pe dedesubt fara ca cineva sa banuie macar ca sunt in mars;
- trebuie realizate exproprierile minimale preliminare;
- trebuie realizate eliberarile de amplasamente pentru statii si PLS (devieri de retele si de circulatie);
- in timpul asta se face baza de productie pentru boltari;
- in sfarsit pot incepe 'sapaturile'.
Nu e chiar maine...
@andrei11:
Crede-ma pe cuvant, e mai bine sa nu te legi la cap daca nu te doare.
Statia sub bulevard e o ambitie inutila si paguboasa.
Doar daca nu tii mortis si sa complici degeaba lucrurile doar ca sa gasesti motive ca sa nu se faca.
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 18 Aug 2010 22:04:38 Titlul subiectului: |
132087 |
|
Concluzia zilei de astazi este ca Ministerul Transporturilor și Infrastructurii a pierdut 121,7 milioane lei din fondurile de investitii.
Cati bani a pierdut metroul si pe ce programe?
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Aug 2010 17:13:26 Titlul subiectului: |
132118 |
|
Nu am la indemana cifrele exacte, dar nu s-a taiat masiv si nici din locurile esentiale. S-a taiat de acolo de unde procedurile de achizitie fiind intarziate nu mai erau sanse de cheltuire a banilor. Pacat, pentru ca se puteau redistribui pe lucrarile care 'merg'.
|
|
Sus |
|
|
weeping eye
Data înscrierii: 02/Mar/2006 Ultima vizita: 28/Noi/2012 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 20 Aug 2010 13:20:30 Titlul subiectului: |
132174 |
|
Eu nu pricep de ce statia Eroilor de pe linia Dr Taberei - Universitate ar trebui sa fie amplasata sub bulevard! Din cate vad curba care apare acolo este foarte decenta si cinstita! Daca linia ar merge drept pana dincolo de pod, fortezi mult curba acolo. Daca faci dreapta catre Opera pe sub Eroii Sanitari, ai curba aspra acolo! Plus ca argumentul lui Subway Guru cu privire la lungimea de subtraversare a Dambovitei are ceva greutate!
Tot ce sunt curios e cum se vor face sustinerile plafonului grotei ce va apare sub statia actuala pana la finalizarea structurii de rezistenta.
Referitor la amplasamentul statiilor de-a lungul cartierului, care sunt motivele pentru care proiectul este asa cum este si nu s-au luat in discutie macar partial argumente dintre cele postate de mine anterior (mi-e greu sa cred ca sunt singurul care le-a observat!).
La cum se "taie" din buget nu poate decat sa-mi creasca inima! Mi se pare aberant ca pe praful asta sa faci socoteli pentru un proiect de o asemenea amploare cand realitatea arata ca esti rupt in cur.
|
|
Sus |
|
|
|