|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Mie 21 Dec 2005 12:03:20 Titlul subiectului: Cum credeti ca vor arata tramvaiele peste 10 ani? |
8359 |
|
Cum vor arata tramvaiele in viitor?
T4R daca nu se modernizeaza, vor disparea cu totul.
V3A nemodernizate vor fi modernizate (Bucuresti) sau casate.
V2A vor fi istorie, EP la fel
Bucur si altele ca el: vor disparea "in mod natural", vorba unui comisar de politie, sau poate intr'un mod mai fericit, vor fi niste ciudatenii ascunse printr'un depou bine pazit
Ratgheber si alte SH'uri: probabil ca fier vechi.
Timis vor fi cel mult cate un utilitar sau doua pe undeva.
V5x vor fi doar la muzeu. |
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 19 Ian 2006 23:52:52 Titlul subiectului: *Cum vor arata tramvaiele peste 10 ani? |
13122 |
|
Cred ca, daca fiecare ar veni cu cate o idee de "un nou tramvai"(nu sunt ironic.) adica, un proiect complet de tramvai, un model nou nout, cred ca s-ar putea realiza acest proiect daca nu ar fi fel de fel de interese si de s-ar tine cont de adevaratele valori ale acestei tari. Cateodata mai schitam si eu ceva modele de tramvaie, e drept inspirate dupa Tatra, dar sub nici o forma nu era facute la "toporisca si drujba". Cred ca fiecare din noi si-ar dori un anumit model de vagoane. Zic sa facem fiecare o schita cu vagonul dorit ce ar putea circula peste 10 ani. Macar cu speranta ca odata va circula sa ramanem! E un exercitiu de imaginatie, asa ca va rog sa-l puneti in practica, fiecare cum poate. Desenele sunt o forma foarte buna de exprimare si se poate discuta mai usor pe ele. |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 20 Ian 2006 23:38:16 Titlul subiectului: |
13216 |
|
La V2A se fac RK-uri...s-ar putea apoi să treacă la modernizare.
La Tatre s-au apucat de RK-uri (oricum, arată mai bine după RK decât ar fi arătat într-o combinație gen ,,Bucur", dar tot le filează luminile de cobori noaptea cu dureri de cap...puteau face ca la #3359 și #3402...un motor auxiliar(?) sau ce o fi în cutia aia din spate). Le-ar prinde bine și niște rezistențe noi la încălzire...la unele iese aerul rece de sub scaune.
Rathgeber-urile sunt cel mai grăitor exemplu despre felul cum RATB (și călătorii) își bat joc de ceva bun... cum erau ele când au venit și cum sunt acum? S-a ales praful. Bine măcar că nu au reușit să dea jos radiatoarele de la încălzire (la Rathgeber e un sitem mai ciudat: vatmanul nu poate să-și dea căldură doar la el în cabină...trebuie să dea în tot tramvaiul(inclusiv remorca)).
KT4D nu are cine să le modernizeze în România. Singurele fabrici care fac/au făcut modernizări de tramvaie sunt Electroputere (care acum nu mai are treabă cu tramvaiele), Faur (aproape mort) și URAC-ul (în pericol de demolare). Probabil vor mai trage de ele vreo 10 ani și apoi vor căuta înlocuitori (și, din păcate, unii le-ar putea înlocui cu Maz... mă gândesc că, de exemplu, în Ploiești, unde rețeaua a fost salvată de donația de KT4D-uri din Postdam, după ce or zbura KT4D-urile...cine știe dacă va mai fi tramvai).
Duewag L mai sunt la Galați și Brăila. Sunt fabricate în perioada 1950-1959!! Nu știu cât o să mai reziste...cred că din Brăila vor zbura întâi.
Timiș 2 s-ar putea să mai reziste în Cluj (unde majoritatea au RK-ul făcut acum câțiva ani)...dar nu prea mult timp...s-ar putea ca, odată cu înlocuirea liniei să zboare tramvaiele vechi și să aducă altele. |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|