Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri de infiintari / desfiintari / modificari trasee
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 35, 36, 37  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 10/Noi/2019
Mesaje: 630
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 23 Mai 2010 01:56:05    Titlul subiectului: 127428

Am ajuns la concluzia personala ca tramvaiele din centrul istoric, sau mai precis tramvaiele ce patrund in interiorul fostei magistrale inelare, ar trebui scoase, in loc sa li se modernizeze liniile. Traficul din ziua de azi nu le mai suporta si adeseori chiar calatorii sunt nemultumiti, de exemplu cand stau la coada 15-20 de min ca sa iasa cu 21 de pe Calea Mosilor veche spre Obor. Nu vreau sa ma gandesc cum o sa circule tramvaiul ala pe Tunari cand se va reda linia in folosinta. Este vorba despre niste vagoane absolut imense in comparatie cu masinile mici care si asa intampina dificultati. Speram ca 5-ul sa se limiteze la Obor pentru totdeauna, iar capete de linii sa fie Iancului si Muncii pentru 55 si 56 in loc de Sfanta Vineri.

Solutia pentru ca aceste linii de tramvai sa se pastreze mai departe este una dura si radicala, dar CARE FUNCTIONEAZA, anume: sistematizarea = largirea arterelor pentru a permite banda separata de transport in comun. Asa s-a intamplat si pe Mosilor noua, si pe Calarasi si vedem foarte bine azi cum se "gatuie" traficul intre Hiperion si Mantuleasa, pe la Hala Traian, din cauza acestui sector de strada nesistematizat.

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 30/Sep/2019
Mesaje: 969
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 23 Mai 2010 01:59:42    Titlul subiectului: 127429

folkfan, tu ai călătorit vreodată cu 640 când se lucra pe la Sf. Vineri?
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 23 Mai 2010 06:15:52    Titlul subiectului: 127430

folkfan a scris:
Am ajuns la concluzia personala ca tramvaiele din centrul istoric, sau mai precis tramvaiele ce patrund in interiorul fostei magistrale inelare, ar trebui scoase, in loc sa li se modernizeze liniile.

Ai ajuns la o concluzie gresita. Du-te la Melbourne sa vezi pe ce strazi circula tramvaiele prin centru. Du-te in Praga sa vezi tramvaie Skoda de 30 m (deci mai lungi decat V3A) mergand pe strazi inguste in oras. Sau sa vezi ce bine e sa te plimbi prin centrul orasului Brno cu tramvaiul pe strazi care, culmea, circulatia auto e interzisa in timpul orelor de varf Exclamation Numai pietonii si tramvaiele au voie pe acolo. Mai sunt acolo si strazi cu 2 benzi pe sens, din care una e pentru tramvai. Intrarea cu masina pe linia de tramvai e interzisa. Intrucat amenzile sunt foarte mari, regula asta nu se prea incalca, desi nu exista nici o separare fizica a benzilor. Poti sa-ti mai dau si alte exemple, dar ma opresc aici.

Ca cineva care a apucat si vremea "ailalta", mi se pare amuzant ca ideile Genialului se manifesta si mai bine acum dupa disparitia lui. Ingramadirea blocurilor unul langa altul pe strazi inguste au facut ca inca de atunci transportul sa nu raspunda noilor conditii de aglomerare, prin lipsa tramvaiului sau metroului in zonele respective. Treptat, cererea de masini personale a crescut, iar prima banda incepuse sa devina parcare inca de pe atunci, desi strazile erau inca libere, iar vehiculele ITB mergeau chiar pe strazi inguste, azi impracticabile.

Problemele mari de trafic in Bucuresti au aparut dupa 2000 ca urmare a dezvoltarii haotice a orasului, o consecinta a planului urbanistic cretin sau inexistent. Nu s-a facut aproape nimic pentru o incurajare REALA a transportului public in ultimii 20 de ani. Problema nu se va rezolva desfiintand tramvaiele de pe strazi inguste sau largind strazile, facand autostrazi prin oras ca sa facem loc automobilelor. Asa se incurajeaza si mai mult traficul.

Decat sa desfiintam tramvaiele, ce-ar fi sa-i desfiintam pe cei care au dat autorizatii pentru proiecte de cambuze de parveniti si bisnitcentere fara locuri de parcare suficiente, astfel incat parcarea se face pe prima banda si chiar si pe urmatoarea, stranguland circulatia ? Daca tramvaiul este blocat pe strazile inguste din Bucuresti, de ce nu ii ridica nimeni pe nesimtitii care parcheaza aiurea si blocheaza circulatia, oricum blocata de nesimtirea lor?

Norocul Bucurestiului este ca liniile de tramvai sunt in mare parte modernizate, si nu sunt suficiente fonduri pentru achizitia de suficiente autobuze pentru a scapa orasul de tramvaiele proletare, vazute ca niste magaoaie de tabla zdranganitoare care perturba serios activitatea mainii in buzunarul altcuiva si sperie pe cetatenii pasnici carora nu le mai incape caruta 4x4 pe strada, desi e mai scurta cam cu o lungime de cal.

In incheiere, uite ce spunea Robert Risson in 1955 Exclamation , cand era la mare voga desfiintarea liniilor de tramvai in lumea "civilizata". E vorba de dezbaterile pentru scoaterea tramvaielor din Melbourne, Australia in anii '50. Se pare ca nenea asta a avut dreptate, fiindca Melbourne are acum are cea mai mare retea de tramvai din lume si nu se mai gandeste nimeni sa le scoata pe motiv ca incurca traficul.
Citat:
The basic traffic problem is moving people, or goods, and not, as commonly and erroneously supposed, moving vehicles.... [A] traffic count taken by the Town and Country Planning Board in 1947 showed that in the heaviest half-hour of the peak Swanston Street trams carried 5,472 southbound passengers over Princes Bridge on one track, while in the same half-hour two lanes of motor cars and taxis carried 727 people, including the drivers.... It is therefore apparent that public transport is by far the most economical user of street space when considered in relation to the number of passengers for which it caters.
---Major-General Robert Risson, Journal of the Institute of Transport (Australian section), August 1955.

_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.


Ultima modificare efectuată de către Dominatrix la Dum 23 Mai 2010 17:24:40, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 10/Noi/2019
Mesaje: 630
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 23 Mai 2010 10:39:24    Titlul subiectului: 127435

E de ajuns sa merg la Timisoara, ca e mai aproape Smile si acolo se descurca foarte bine cu tramvaiele in centrul istoric, chiar e ceva pitoresc. Dar aici suntem la Bucuresti, nu la Timisoara! Mi-am pierdut speranta ca se mai poate intampla ceva bun cu orasul asta, si asta nu din cauza primarilor care se perinda, ci strict din cauza oamenilor care locuiesc intr-insul, care niciodata nu vor tine la el asa cum tin timisorenii la Timisoara, australienii la Melbourne etc. Si eu visez la un centru istoric circulat de tramvaie pe linie ingusta - cum s-a mai discutat aici - si de strazi total inchise traficului si dedicate tramvaiului, dar trebuie sa fim realisti si sa recunoastem ca nu se va intampla niciodata.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Noi/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Dum 23 Mai 2010 23:52:39    Titlul subiectului: 127455

folkfan a scris:
Si eu visez la un centru istoric circulat de tramvaie pe linie ingusta [ . . . ]
Asta n-o inteleg, de ce anume ti-ai dori un tramvai de linie ingusta in centrul istoric bucurestean, in conditiile in care intregul sistem de transport este pe ecartament normal?!? Ar fi o complicatie total inutila, fara niciun avantaj, probabil tu te gandesti cumva ca tramvaiul de ecartament ingust ar avea un gabarit mai mic sau ceva de genul asta?!? Asa ceva e evident fals, majoritatea/toate tramvaiele de ecartament ingust au acelasi gabarit ca si cele de cale normala, exemplul elocvent e al tramvaielor Tatra T4 care, utilizand aceeasi cutie pot fi folosite atat pe ecartament normal, cat si pe cel ingust.

Dar cel mai bun argument contra tramvaielor de ecartament ingust in Bucuresti este insasi traditia locala,

As intelege cumva o linie de ecartament ingust la Galati, care a avut in trecut si linie ingusta, dar la Bucuresti este un non-sens.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 10/Noi/2019
Mesaje: 630
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 25 Mai 2010 09:45:14    Titlul subiectului: 127506

Si ca sa imi reabilitez imaginea de fan al tramvaiului Twisted Evil m-am uitat la schimbarile care au aparut in zona Bucurestii Noi cu ocazia modernizarii caii de rulare de pe bulevard. Astfel, am observat ca linia 24 nu are "suplinitor" si probabil putinii calatori din zona Damaroaia vor folosi de acum 331 sau picioarele (banuiesc ca se va abandona linia).

Fiind un traseu foarte scurt, am o sugestie pentru dezvoltarea liniei 24: pastrarea unui singur fir de circulatie pe Gloriei si Piatra Morii; prelungirea de la bucla actuala pe str. Coralilor pana la intersectia cu Neajlovului, apoi pe Neajlovului, Luptatorilor, Ciresoaia, unde jonctioneaza cu linia veche. Sensul de circulatie poate fi oricare. O alta idee ar fi fost unirea cu capatul lui 5 prin Ion Ionescu de la Brad, dar este deja un autobuz (112) care efectueaza legatura.

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 25 Mai 2010 23:36:12    Titlul subiectului: 127535

24 nu prea mai are rost in nici o varianta fiindca cererea in cartierul Damaroaia este mica. Cel mai bine s-ar desfiinta si suplimenta 20.
Ideea cu bucla prin Bd. Luptatorilor ar costa destul de mult si nu cred ca ar fi justificata de fluxul de calatori. Idem si pentru prelungirea la Aeroportul Baneasa, pentru jonctiunea cu 5.

_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 03/Sep/2019
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Mie 26 Mai 2010 23:00:03    Titlul subiectului: 127571

Permiteti-mi sa contrez. 24 chiar si fantomatic avea calatori.
Erau destui pasageri care il utilizau pentru a nu mai ocoli cu 331 iar in ultima perioada ramasesem surprins sa vad mai multe vagoane pe traseu. Speram in reintroducerea liniei si nu la desfiintarea ei asa cum se practica prin suspendari definitive. Poate ca odata cu deschiderea Pasajului Basarab ar putea fi o varianta fiabila pentru prelungire, dar nu exista aceasta siguranta. Si totusi vorbim de una dintre cele mai lungi foste linii din oras...

_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 12/Noi/2019
Mesaje: 1126
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 27 Mai 2010 16:48:17    Titlul subiectului: 127594

Poate sa existe pe traseul Damaroaia - Gara Obor, daca va fi vointa, peste noul pasaj poate vor trimite alte linie, 42, 47, in afara de 34, 35 si ce-o mai fi. Daca va mai intoarce vreun tramvai la gara ori va fi dinspre Bucurestii Noi, sau dinspre 13 Septembrie (cand s-o pune tramvai pana acolo, candva, in viitor).
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 10/Noi/2019
Mesaje: 630
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Mai 2010 10:23:12    Titlul subiectului: 127619

Apropo de Pasajul Basarab! Ce linii propuneti sa treaca peste el? Eu as zice asa: 42 - varianta a lui 41 exact intre aceleasi terminale, dar prin Basarab - 13 Septembrie; 34 - sa inchida inelul pana in Sudului sau sa fie limitat la Sura Mare (cam lung traseu, dar nu imposibil); 139 - prelungit pana la Victoriei sau la Gara; 45 - sa mearga la Dep. Militari sau Cet Vest?
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 03/Sep/2019
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Vin 28 Mai 2010 10:48:03    Titlul subiectului: 127620

La Pasajul Basarab eu sunt curios totodata ce va circula pe sub el de la Grozavesti si unde in afara de Giulesti pentru ca linia pe Golescu e infundata la Piata Virgiliu. Ar fi o treaba sa reintinda 11 pana in Giulesti asa cum era el normal si chiar sa reapara 2, conditii in care 44 ar cam disparea pentru ca nu ar mai avea unde sa se duca din aceeasi cauza ca mai sus. Daca insa ar reface capatul de la Gara Basarab pe un amplasament mai tras spre Orhideelor sau ar crea un alt capat undeva pe Dinicu Golescu pana in P-ta Vergiliu ar putea sa circule si 44 si chiar si sa gaseasca alte variante. Zona Garii de Nord consider ca nu ar trebui sa fie vaduvita de tramvaie avand totusi un flux de calatori consistent.
_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 10/Noi/2019
Mesaje: 630
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Mai 2010 11:45:04    Titlul subiectului: 127621

Pai aici vine Bulevardul "viselor noastre" Uranus, pe unde probabil vor renaste alte linii de tramvai...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 30/Sep/2019
Mesaje: 969
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Mai 2010 11:49:10    Titlul subiectului: 127622

Cred că un capăt de tip S se poate monta pe Bd. Dinicu Golescu. Sau dacă tot se va elibera zona Gării de Nord, de ce să nu se facă linie de tramvai între Bd. Dinicu Golescu și Cal. Griviței?
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 03/Sep/2019
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Vin 28 Mai 2010 12:36:37    Titlul subiectului: 127623

Ar fi ceva fain sa revedem tramvaie in Piata Garii de Nord. Desi daca s-ar face asa ceva acest racord ar dubla practic linia de pe pod ceea ce il face putin probabil sa intre in vreo initiativa.
Ideea unui capat o sustin, cel putin pana la deschiderea noului bulevard Uranus unde totusi ramane de vazut daca se vor pune linii de tramvai.

_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 29 Mai 2010 01:45:37    Titlul subiectului: 127669

folkfan a scris:
Pai aici vine Bulevardul "viselor noastre" Uranus, pe unde probabil vor renaste alte linii de tramvai...
Bd. Uranus nu va avea linie de tramvai intr-o prima etapa. Vezi aici.
mrM a scris:
Cred că un capăt de tip S se poate monta pe Bd. Dinicu Golescu.
Putin probabil sa instaleze un californian la Gara de Nord fiindca nu prea e loc pe acolo si oricum nu se justifica fiindca se va reface bucla de la Gara Basarab.
Impiegatul a scris:
Ar fi ceva fain sa revedem tramvaie in Piata Garii de Nord. Desi daca s-ar face asa ceva acest racord ar dubla practic linia de pe pod ceea ce il face putin probabil sa intre in vreo initiativa.
Ideea unui capat o sustin, cel putin pana la deschiderea noului bulevard Uranus unde totusi ramane de vazut daca se vor pune linii de tramvai.
Sa amintim ca nu exista vointa sa puna 100 m de retea de troleibuz prin piata Garii de Nord, pentru interconectarea retelei dinspre Eroilor cu cea de pe Cal. Grivitei, lucru ce ar permite unele legaturi utile (ex. 65 sau 97 prelungit spre Drumul Taberei/Cotroceni etc.), asa ca o linie de tramvai pe acelasi amplasament mi se pare SF. In orice caz, conform unor surse, se va desfiinta complet linia de tramvai de pe Calea Grivitei si cea din fosta bucla prin Al. I. Cuza - Gh. Duca.
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Sâm 29 Mai 2010 10:12:27    Titlul subiectului: 127676

Da, asa am inteles si eu, dispare "vechiul 'capat al lui 34, cu bucla de intoarcere prin Grivitei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 03/Sep/2019
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Sâm 29 Mai 2010 23:39:40    Titlul subiectului: 127702

Din punct de vedere istoric este pacat ca dispare tramvaiul de pe Calea Grivitei dat fiind faptul ca aceasta artera era una dintre cele mai vechi din oras si in plus a fost singura pe care a si circulat singurul tramvai cu aburi din oras... Crying or Very sad
Insa cu 24 suspendat si cu 45 trimis si el la Banu Manta nu prea isi mai avea rostul din pacate, cel putin la acest moment, desi din punct de vedere al unei proiectii a fluxurilor de calatori este mai bine sa ii aduci pe acestia cat mai aproape de gara decat sa ii lasi la naiba in praznic si apoi sa mearga pe jos mai ales acum printre fiare si gropi ca sa nu mai vorbim de praf.
'Om mai trai si 'om mai vide ce se mai intampla.

_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 30/Sep/2019
Mesaje: 969
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Mai 2010 00:28:37    Titlul subiectului: 127704

Păi și 34 unde va (mai) întoarce?
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Mai 2010 09:05:09    Titlul subiectului: 127709

Probabil ca 34 va ramane definitiv la Banu Manta.
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BladHaund



Data înscrierii: 11/Iun/2009
Ultima vizita: 21/Mai/2013
Mesaje: 74

MesajTrimis: Dum 30 Mai 2010 23:34:25    Titlul subiectului: 127747

folkfan a scris:
Am o sugestie pentru dezvoltarea liniei 24: pastrarea unui singur fir de circulatie pe Gloriei si Piatra Morii; prelungirea de la bucla actuala pe str. Coralilor pana la intersectia cu Neajlovului, apoi pe Neajlovului, Luptatorilor, Ciresoaia, unde jonctioneaza cu linia veche. Sensul de circulatie poate fi oricare. O alta idee ar fi fost unirea cu capatul lui 5 prin Ion Ionescu de la Brad, dar este deja un autobuz (112) care efectueaza legatura.
Atunci cand propui astfel de schimbari, este obligatoriu sa te gandesti cum afectezi viata oamenilor de pe traseu. Traseele propuse de tine sunt cel mai rau lucru care s-ar putea intampla pentru bietii locuitori de pe acele strazi. Departe de a fi strazi de trafic, este vorba de un cartier rezidential, preponderent (98%) cu case. Cred ca niciun proprietar de locuinta pe straduta dosnica nu si-ar dori tramvai (sau transport in comun, in general) in poarta proprie.

Acelasi tip de gandire permite blocuri in cartiere de case, biznissenter-uri din sticla in cartiere istorice si malluri sau hipermarcheturi in centrul orasului. Daca un cartier are o functiune, atunci aceasta nu trebuie stricata printr-un deranj maxim pentru cei care locuiesc acolo. Eu, dimpotriva, as interzice chiar si traficul auto al neriveranilor in cartierele rezidentiale. In alte tari civilizate acest lucru se mai intampla, in diferite forme.

Parerea mea este ca linia 24 nu-si (mai) are rostul prin Damaroaia si se suprapune prea mult cu linia 331. Sunt convins ca un calcul de eficienta a traseului ar arata pierderi uriase pe acest sector.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 30/Sep/2019
Mesaje: 969
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Iun 2010 11:25:02    Titlul subiectului: 128821

Troleibuzul 65 ar putea fi dus în Dămăroaia.
De asemenea, propun o linie de autobuz care să meargă de la Șura Mare la Răzoare prin Cal. Șerban Vodă, Șos. Viilor, Bd. Tudor Vladimirescu, Șos. Panduri (lor).

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Iun 2010 20:32:42    Titlul subiectului: 128859

Referitor la ce am scris aici as avea o propunere de modificare a unei modificari a traseului liniei 133. Dupa cum bine stiti datorita lucrarilor de la Piata Gemeni, autobuzele liniilor 133 si 135 merg pe str. Mihai Eminescu pe sensul spre Romana. Daca 135 a revenit pe un traseu "istoric", 133 cred ca este in premiera pe str. Eminescu, mai ales pe ultima portiune aflata intre intersectia cu str. Polona si Calea Dorobantilor. Cum in orele de varf sunt mari porbleme cu traficul pe aceasta portiune, ce are ca efect cresterea duratei unei semicurse, propun ca de la intersectia dintre str. Emiescu si str. Polona, autobuzele liniei 133 sa faca stanga pe str. Polona si apoi la intersectia dintre. str. Polona si b-dul Dacia sa faca stanga pe Dacia, mai ales ca in aceasta zona, pe sensul spre Piata Romana, teopretic circula doar RATB-ul.
Pe harta am reprezentat cu linia rosie propunerea de modificare a traseului lui 133, iar cu albastru traseul lui 135.



Propunere traseu deviat 133.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.5 kb
 Vizualizat:  de 8315 ori

Propunere traseu deviat 133.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
linia 84



Data înscrierii: 02/Feb/2010
Ultima vizita: 10/Feb/2012
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti, Drumul Taberei, S6

MesajTrimis: Vin 20 Aug 2010 11:06:56    Titlul subiectului: 132155

Revin cu discutia despre traseele tramvaielor ce vor trece pe Pasajul Basarab, in zona acestuia sau care au legatura indirecta cu acesta.
O alta varianta de modificare a traseelor ar fi:
8 + 45 = 8 (Zetarilor - Mezes)
24 + 46 = 24 (Cart. Damaroaia - Granitul)
42 + 47 = 42 (Cet VEST - P-ta Presei)
34 - Depoul Militari - Romprim
11 - Cart 16 Februarie - Romprim (vechiul traseu)
27 - Ghencea - RATB Titan
25 - Depoul Militari - CFR Progresul (traseul actual)
44 - Cart 16 Februarie - Gara Basarab (deocamdata)
20 - Laromet - Banu Manta (traseul actual deocamdata)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 10/Noi/2019
Mesaje: 630
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 20 Aug 2010 15:08:24    Titlul subiectului: 132177

Mi se pare mie sau bucla de la Calea Plevnei - Sf. Constantin - Cobalcescu se va suspenda definitiv? Oricum ar veni in plus fata de viitoarea retea completata cu Basarab si Uranus, dar... e o intrebare.

Cu totii suntem nostalgici dupa liniile lungi de tramvai si troleibuz, care traversau Bucurestiul cu ceva ani in urma. Oare RATB mai considera potrivite aceste linii, sau va incerca o organizare "radiara", cu cat mai multe capete in zona centrala?

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
vaDer



Data înscrierii: 05/Iun/2010
Ultima vizita: 30/Iul/2012
Mesaje: 45
Locație: Bucuresti 2 (Doamna Ghica)

MesajTrimis: Vin 20 Aug 2010 21:09:19    Titlul subiectului: 132199

linia 84 a scris:
8 + 45 = 8 (Zetarilor - Mezes)
Si ma rog ce rost ar avea sa desfiintezi linia 45 si sa o unesti cu 8 care nu are nici o legatura cu toata treaba?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 35, 36, 37  Următoare
Pagina 27 din 37

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community