Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Rute noi de metrou in Bucuresti. Propuneri
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Aug 2010 09:57:33    Titlul subiectului: 131762

Un pasaj de 300-400m, chiar si cu "trotuare rulante" ? Cred ca glumesti...
Este exact situatia de la GdN2 cu Basarab... Oare de ce nu s-a preferat un pasaj de legatura mai facil intre statiile GdN si s-a preferat Basarab ca punct de intersectie, cu toate greutatile de acolo ? Pentru ca este mai usoara legatura... Pasajul de la Unirii cum ti se pare ? Si distanta este de cca 3 ori mai mica la Unirii fata de Hasdeu-Izvor....
Nu trebuie sa complici lucrurile, trebuie sa le optimizezi. Oricum trebuie sa asteptam sa vedem pe unde o ia M4 inainte de a ne "inflama". Daca o ia pe la Izvor "am scapat", desi nici acolo nu este usor, dar distanta intre Izvor si Cismigiu este comparabila cu cea de la Unirii, adica mai usor de "inghitit". Raman la parerea ca asta este solutia cea mai buna, cu statia M4 situata intre M1 si M5.
Poate ca reconstruirea statiei Izvor intre amplasamentul actual si Hasdeu ar fi o solutie de compromis, avand in vedere ca este o statie "chinuita", jumatate in albia Dambovitei...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Aug 2010 19:31:01    Titlul subiectului: 7011 131793

Principiul 'de manual' spune ca pentru o ruta de 'metrou greu' nu se face sa ai o interstatie mai scurta de 600m.
Din acest punct de vedere observatia lui Sveik este perfect corecta.
Iarasi din punct de vedere general, 'triunghiul' M1-M5-M4 este 'atipic', pentru ca practic de la Eroilor la Izvor/Cismigiu M1 si M5 sunt 'practic' paralele la mica distanta.
Din cauza asta intersectia cu M4 va trebui sa gaseasca o 'solutie creativa' non-standard.
Exclus sa darami ceva din ce exista.
E ultima optiune si nu se justifica defel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Aug 2010 19:37:40    Titlul subiectului: 131794

Partea interesanta este ca la cum arata acum statia Izvor pune probleme suplimentare. Vestibulul fiind situat in partea dinspre parc, teoretic pe acolo ar trebui sa se vina cu pasajul pietonal. Insa M5 este in partea cealalta, dincolo de Dambovita... Very Happy . Poate ca M5 nu prezinta asa mare interes pentru intersectia cu M1 deoarece a mai avut un punct de legatura cu 2 statii inainte. Dar M4 cu M5 nu au avut si nu pot sa aiba decat in acea zona (sau la Haseu daca se va adopta acest traseu). Asa ca o statie M4 care sa fie sub parcul Izvor nu este deloc o solutie buna .
La fel M4 si M3 nu se pot intersecta decat acolo, si chiar si pentru M1 este bun inca un punct de intersectie cu M4, asa cum am spus Basarab este prea departe..Ei, trebuie sa se impace toatea astea...
De aceea , in paranteza fie spus, sunt convins ca la proiectarea statiei Izvor nu se visa nici la M4 nici la M5, altfel statia ar fi aratat altfel, cu toate constrangerile care au existat in acel moment.
O statie M4 la liceu si una sub parc deasemenea nu se justifica datorita distantei mici. Singura solutie "adevarata" este statie M4 intre M1 si M5. Ramane de vazut daca se poate face legatura exact in pasajul de sub linii de la Izvor, solutia ideala. Nu trebuie sa se uite de Dambovita, dar se poate devia prin conducte ca la Unirea ca se ne usuram viata.


Ultima modificare efectuată de către sab la Joi 12 Aug 2010 19:53:54, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Aug 2010 19:53:50    Titlul subiectului: 131797

Problema nu e nici la M1, nici la M5, e la M4.
Evident la proiectarea statiei Izvor nimeni nu gandea la M4, ci doar in 'secret' la M5.
Cand spui Dambovita trebuie sa te gandesti la 'actuala' Dambovita care inseamna doua lucruri: ligheanul cu apa dulce si caseta de canalizare de dedesubt.
Nu seamana cu situatiile anterioare cand era o simpla garla taluzata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 14 Aug 2010 09:57:15    Titlul subiectului: 131915

Iata cum arata triunghiul din Bucuresti in viziunea lui Subway guru. Subway guru a indicat axele magistrale ca fiind 3, si anume M 2, M 5 si M 7. Eu sugerez - de aceea am si completat, si axa formata din M 1 in Balta Alba si M 3 in Militari ca fiind "o raza", asa ca am pus-o in schema.
Iata ce a iesit. Asa cum se vede schimbul de calatori in triunghi este destul de facil. Statii "parazit" fiind numai Izvor si cele 2 statii de pe M 5 ( care de fapt ar trebui sa fie doar una intr-o logica cat de cat a distantelor ). Asadar nu se pune problema unei "lungiri" ai calatoriei nejustificata si a "deformarii" triunghiului.



Triunghiul.jpg
 Descriere:
TRIUNGHIUL DIN BUCURESTI
 Mărime fișier:  58.31 kb
 Vizualizat:  de 11205 ori

Triunghiul.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Aug 2010 18:41:54    Titlul subiectului: 131955

Iti propun niste mici 'imbunatatiri' ale schemei.
Pentru radiala NW-SE lasa M3 cu capatul de la LdC.
Apoi sa introducem 'spirala' M1 Dristor2, Iancului, Obor, Piata Victoriei, Basarab, Crangasi, Eroilor si continuarea Grigorescu, Republica, Pantelimon.
Iar la final sa vedem cum se 'integreaza' M4 in toata povestea asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Aug 2010 21:18:43    Titlul subiectului: 131961

Am inteles, deci vrei M 1, M 2, M 3 - asa cum sunt ele la ora actuala, M 4 pana la Giurgiului, M 5, M 6 ( Otopeni ) si M 7. Practic trebuie sa refac intreaga schema, cred ca voi "apare" cu ea vineri. Oricum, eu "miros" un desen foarte interesant.
Poate facem comentarii pe el dupa aceea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Aug 2010 22:58:27    Titlul subiectului: 131963

M4 nu-l pune inca mai mult decat e construit, ca sa avem cu ce sa ne 'jucam' dupa aceea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mie 18 Aug 2010 14:41:09    Titlul subiectului: 132070

Buna ziua,
Numele meu este Nicu Nadejde si in calitate de simplu cetatean al municipiului Bucuresti consider ca trebuie sa mai facem si aprecieri celor indreptatiti sa le primeasca nu numai critici cum ne-am cam obisnuit in ultima vreme pe aici pe la noi in Romania.
Consider ca, pentru a putea progresa si a ne creste confortul cotidian, e necesar sa privim in special lucrurile bune, realizate pentru noi cetatenii gresind uneori avand de cele mai multe ori un spirit exagerat de critic asteptand ca cineva sa faca ceva pentru noi iar in schimb noi nu facem decat sa asteptam, fara sa contribuim in ceea ce ne priveste cel putin in aceea de a pastra cel putin lucrurile realizate deja.
Va scriu pentru a va transmite deosebita consideratie pentru lucrurile pe care le-ati facut pana in prezent la compania pe care o conduceti, pentru managementul deosebit ce se regaseste in confortul si promtitudinea cu care Metrorex opereaza pe acest segment de transport in comun. Ceea ce m-a determinat sa va scriu aceste randuri a fost sentimentul de mandrie pe care l-am trait aceste zile cand in compania unor prieteni printre care un cetatean american care cel din urma a afirmat ca metroul bucurestean arata mult mai bine decat cel din New York din toate punctele de vedere (garnituri de tren, ordine, siguranta, curatenie).
Va multumesc si va urez toate cele bune si nu in ultimul rand mult succes in proiectul Gara de nord - Aeroport Otopeni.
Cu deosebit respect,
Nicu Nadejde
Stimate domnule Nicu Nadejde
Va multumim pentru aprecieri . Dupa cum ati putut constata, ne straduim sa ne adaptam continuu la solicitarile pietei. Pe masura ce gasim resurse financiare, promovam obiective importante pentru publicul nostru calator. Unul dintre aceste obiective , pe care l-ati mentionat si dvs. in scrisoare, este proiectul liniei Gara de Nord-Aeroportul Otopeni, proiect major pe care ne concentram atentia in prezent.
Al doilea proiect major il reprezinta magistrala 5, Drumul Taberei-Pantelimon, cu un prim tronson Drumul Taberei-Universitate. Lucrarile vor demara la inceputul anului viitor.
Deosebit de important este de asemenea, proiectul de accesibilizare a tuturor statiilor de metrou pentru persoanele cu dizabilitati, prin dotarea cu lifturi si escalatoare. Accesibilizarea statiilor de metrou cu lifturi exterioare si interioare va permite persoanelor cu handicap, inclusiv celor care utilizeaza fotoliul rulant, sa aiba acces la un transport rapid si civilizat cu metroul.
Anul trecut, Metrorex a realizat o serie de investitii, printre care finalizarea lucrarilor de structura si montaj a caii de rulare pe tronsonul Nicolae Grigorescu - Anghel Saligny si punerea acestuia in functiune la intreaga capacitate (4,7 kilometri), continuarea lucrarilor de structura si punere in siguranta pe tronsonul 1 Mai - Zarea, dotari cu echipamente si punerea in functiune cu calatori in prima parte a anului 2011 a urmatoarelor doua statii, Pajura si Parc Bazilescu.
A fost astfel reorganizata circulatia pe magistrala 1 Pantelimon - Eroilor - Dristor si magistrala 3 (Anghel Saligny - Eroilor - Preciziei), fara transbordare intre statiile Nicolae Grigorescu - Anghel Saligny si Eroilor - Preciziei si s-a trecut la circulatia simplificata a trenurilor pe magistrala 2 de metrou cu un singur mecanic (fara mecanic ajutor) si redistribuirea personalului rezultat pentru acoperirea necesarului pe magistralele 1 si 3.
Poate ca ati vazut in statia Piata Victoriei, o prima versiune a unui nou sistem de informare statica a calatorilor, care impreuna cu sistemul de informare dinamica, in curs de punere in functiune, va conduce la o mai buna orientare a calatorilor. Vom continua, desigur, cu toate statiile de metrou. Speram ca in scurt timp sa reusim modernizarea intregului sistem sonor de informare din statii, astfel incat sa putem efectua din dispecerat anunturi specifice oricarei statii din reteaua de metrou.
Tot in domeniul semnalisticii, urmarind realizarea unei cat mai bune orientari a calatorilor, Metrorex are in vedere implementarea unui proiect complex de informare a publicului calator, proiect care presupune printre altele si amplasarea unor afise de informare, atat in limba romana cat si in limba engleza, in care se vor regasi toate informatiile de care calatorii au nevoie la calatoria cu metroul. Chiar si pe cartelele de metrou vor aparea informatii utile in ambele limbi.
Avem in program, achizitia de noi trenuri, amplasarea unor marcaje, indicatoare si harti in limba engleza, pentru a veni in sprijinul calatorilor straini.
Pe viitor se urmareste extinderea sistemului de control al accesului utilizand cartela fara contact, amplasarea in statiile de metrou unde exista un trafic mai mare de calatori a unor automate de vandut cartele sau alte sisteme de plata a tarifului de calatorie.De curand, Metrorex a introdus, in parteneriat cu Orange Romania primul sistem de plata prin SMS; el functioneaza in sase statii de metrou.
Ne bucura ca am putut contribui la sentimentul de mandrie pe care l-ati trait in compania prietenilor dumneavoastra, cu ocazia plimbarii prin metrou si va asiguram ca facem tot ce ne sta in putinta ca lucrurile sa se imbunatateasca in continuare.
Inca odata va multumim pentru mesajul dumneavoastra, va dorim si noi numai bine si va asiguram de toata consideratia noastra,
DIRECTOR GENERAL,
Ing. Gheorghe Udriște
Data: 18.08.2010


In acest raspuns, postat pe site-ul Metrorex, este specificat printre altele si legatura metroului cu Aeroportul Otopeni, dar se precizeaza: Gara de Nord - Otopoeni, ceea ce ma duce cu gandul ca ar fi direct Gara de Nord - otopeni, fara legatura cu M4, M2 (exceptand statii de legatura cu pasaje pietonale).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Aug 2010 16:06:46    Titlul subiectului: 132071

Daca ai sa urmaresti raspunsurile Metrorex la diverse probleme, ai sa observi ca se reia aceeasi placa (reorganizarea circulatiei pe M3 fara transbordare, scarile rulante etc), precum si aceleasi proiecte "eterne" care sunt vehiculate de ani de zile si care nu mai incep odata (M5 si Otopeni)....
Este ca in chestia aia cu "castravetele face parte din familia curcubitacee"...Oricare ar fi intrebarea se raspunde stereotip cu aceleasi lucruri...Cam asta este povestea, nicidecum ca nu ar avea legatura cu M4 sau cu M2....Pur si simplu asta este proiectul, sa lege gara de aeroport. Nu se stie cum se va face, inca se mai studiaza variantele si se evita luarea unei decizii. Oricum va fi fie utilizand partial tunelele M4, fie o linie complet noua de la Pta Victoriei. Alta varianta GdN-Otopeni nu exista, desi s-ar putea face...
Cat despre acest Nicu Nadejde, vajnic locuitor al metropolei numita Bucuresti, care nu a mai putut de atata mandrie... Very Happy Cei din New York se incurca in linii, noi avem doar trei magistrale si un pic (M4 nu poate fi considerata "magistrala"), iar din alea trei doua impart partial acelasi traseu....Eu sincer as vrea sa nu am trenuri de 6 mil euro bucata, dar sa pot ajunge in mult mai multe colturi ale orasului utilizand metroul...Asa ca...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Aug 2010 21:54:27    Titlul subiectului: 132085

Onor Ing. Dr. Acad. Prof. Etc. Gheorghe Udriste este in pana de inspiratie, mesajul fiind acelasi tipizat pe care l-a primit si postat Adrian Rosca pe topicul despre statii: http://tramclub.org/viewtopic.php?p=131929#131929 Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 19 Aug 2010 08:56:18    Titlul subiectului: 132095

Este mai usor sa faci un template (sau cateva) de raspuns, si "pac" il arunci in vant la intrebarile de pe pagina calatorului.

Sincer, cred ca as prefera un metrou la fel de murdar ca cel din Roma, dar numai sa fie utilizabil in toata "metropola micului Istambul" ca Paris nu mai este de multa vreme.

Oricum ar fi, mai trebuie sa asteptam sa avem un metrou cat de cat "complet", oricat de optimisti am fi (vorba lui Subway Guru)

In loc de asta, ar fi facut bine sa aiba un sistem de informare in care sa se regaseasca orice problema: inchideri / restrictionari iesiri metrou, pasaje, defectiuni la trenuri, etc, asa cum se utilizeaza in tarile de mai la vest de noi.

Un exemplu mai jos de pe site-ul: www.dpp.cz

La fel, si aici poate s-au inspirat putin la metoda cu SMS ticket, care la vecinii mai indepartati functiona de mai multi ani, si cu un sistem mai simplu.



DPP.CZ.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  12.27 kb
 Vizualizat:  de 10831 ori

DPP.CZ.png



Untitled.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.06 kb
 Vizualizat:  de 10829 ori

Untitled.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 22 Aug 2010 21:00:52    Titlul subiectului: 132272

Multumesc ca si tu confirmi ce am spus si eu pe alta tematica: metroul praghez e 'un exemplu' demn de urmat pentru ca e facut 'ca la carte'!
Si mai arata ca lucrurile pot fi facute 'foarte bine' si in est, nu numai in vest... Laughing Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Lun 23 Aug 2010 08:08:47    Titlul subiectului: 132291

Singura diferenta intre est si vest, este ca in est lucrurile bune se realizeaza mai greu, si cu un timp mai indelungat, fata de vest.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
2009



Data înscrierii: 24/Feb/2009
Ultima vizita: 22/Aug/2014
Mesaje: 62

MesajTrimis: Lun 23 Aug 2010 14:51:56    Titlul subiectului: 132310

Vin și eu cu o nouă propunere în ceea ce privește nodul de legatură din zona Hașdeu/Izvor între M1, M4 și M5.
Din punctul meu de vedere M4 cel mai bine ar fi să ajungă la Hașdeu, iar corelat cu construcția bulevardului Uranus acolo și cred că va ajunge. Tot la Hașdeu se mai poate construi o nouă stație pe M1, iar M5-ul de la Eroilor vine tot la Hașdeu prin tunele noi paralele cu cele actuale, iar apoi subtraversează la mare adâncime Dîmbovița și se încadrează pe strada Gradina cu Cai la Kogălniceanu, iar apoi continuă drumul spre Universitate.E o utopie dar dacă tot suntem la topicul,,imaginație''...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Lun 23 Aug 2010 14:56:46    Titlul subiectului: 132311

Dar M1 deja este o "supra" magistrala, care pe deasupra, circulatia este destul de proasta la anumite ore, tocmai pentru ca este mai lunga decat trebuie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 23 Aug 2010 16:34:30    Titlul subiectului: 132314

N-as spune ca M1 este "supra" magistrala, doar ca nu are un traseu clar si ceva ar trebui facut la acest capitol, ori axa E-V ori inelara. Eu inca mai astept raspunsul la intrebarea daca atunci cand se va construi ipotetica inelara de sud vom avea o statie Dristor 3 sau nu, pentru ca sa vezi distractie daca actuala M1 va fi prelungita si cu inelara de sud pana la Crangasi... Very Happy Very Happy
Si ce ne facem ca exista proiecte in care se propune tocmai indesirea statiilor de pe M1 ? Very Happy (de altfel majoritatea statiilor propuse sunt pe M1 actuala, cu exceptia unei noi statii pe M4 la Podul Grant si a unei statii pe M2 la Budapesta). Tare curios sunt sa vad daca si cand vor incepe lucrarile. Din fericire nu se propun prea multe statii pe M1 "clasica" (de-a lugul Dambovitei), ci doar pe vechea M3 devenita prelungirea M1(nu mai putin de 4 stati noi propuse pe un traseu de cca 9km). Singura exceptie pe M1 "clasica" ar fi o statie la podul Marasesti. Tot aici ar putea intra si statia M1 de la Podul Grant, dar deja suntem pe "tronsonul de legatura", nu mai suntem chiar pe M1 clasica.

Cu M4 pe la Hasdeu...Ce avantaj aduce traseul pe la Hasdeu fata de cel pe la Izvor? Ba chiar as putea spune ca aduce numai dezavantaje.
1. Trebuie construita o noua statie pe M1/M3 care in varianta Izvor nu mai trebuie construita. Desi inteleg ca exista opinii cum ca nu este neaparat nevoie ca daca doua magistrale se intersecteaza sa existe si corespondenta, asa ca nu ar trebui neaparat sa fie statie pe M1 acolo..
2. apoi trebuie vazut daca din cauza largirii albiei Dambovitei mai exista loc astfel incat statia de pe M1 sa poata fi construita (a se vedea Izvor, care deja este cu un peron "in apa"). Teoretic, datorita configuratiei tunelului M1 in zona, nu se poate construi decat statie cu peroane laterale, altfel ar fi un mare dezastru.
3. nu in ultimul rand, ce calatori proprii ar avea o statie M1 acolo (deci in afara de ce preia din schimbul cu M4) ? Zona este cam pustie...Deci investitia in sine nu se justifica.
4. tot ce am spus pana acum este in varianta in care statia M4 este dincolo de Dambovita, in parc. Insa, atentie, proiectul propune ca statia M4 sa fie la intersectia cu M5, inainte de Kogalniceanu, deci departe de M1..Oricum inteleg ca intersectia M4 cu M1 nu preocupa asa tare proiectantii, doar cea cu M5 este considerata importanta, ceea ce pentru mine este un mare semn de intrebare.

Dupa Izvor M4 se poate incadra lejer pe sub viitorul bd Uranus, deci "abaterea" M4 fata de noua diametrala N-S ar fi doar de la intersectia Berzei-Cobalcescu pana la Casa Poporului. Totul este sa se decida traseul M4, prin spatele Casei Poporului spre Marriott si Bd Tudor Vladimirescu sau prin fata spre rondul Cosbuc si autogara Filaret.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 23 Aug 2010 20:16:25    Titlul subiectului: 132324

Actuala M1 nu va mai fi prelungita cu nimic pentru ca nu are de ce!
Cand tot avansati 'indesiri' de statii pe tronsoanele cu galerii 'cut&cover' luati-o usor ca e deja ceva F.F. complicat si costisitor!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 23 Aug 2010 20:46:20    Titlul subiectului: 132328

Perfect de acord cu statiile pe tunelele rectangulare, nu exista decat propunerea pe care am mentionat-o, insa sincer nu vad justificarea unei statii in zona podului Marasesti.
Cu inelara de sud, atunci cum va fi ? Pe niciun plan nu am vazut ceva care sa ma duca cu gandul la un Dristor3. Doar 2 statii sunt simbolizate acolo, indiferent de plan si inelara pare sa se duca la Dristor2 . Nici nu prea este loc acolo pentru inca o statie...
Celelalte statii sunt deja "stabilite", de aceea ma intreb cum va fi la Dristor. Stiu ca perspectivele inelarei de sud sunt prea indepartate, dar macar chestiunile din acestea de principiu ar trebui sa fie clare. De ex eu "citesc" ca pe M7 Rahova-Colentina statia Unirii 3 va fi sub parc, intre M1 si M2. La fel si pe M4, ceea ce spuneam, statia Hasdeu va fi in zona benzinariei, inainte de Kogalniceanu.
Planul asta vad ca este facut de IPTANA SA



INELARA SUD.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.56 kb
 Vizualizat:  de 10524 ori

INELARA SUD.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 23 Aug 2010 20:58:39    Titlul subiectului: 132330

Nu e nimic 'prestabilit'.
Cu inelara de sud-vest dupa umila mea parere nu sunt decat doua 'puncte fixe', Crangasi si Piata Sudului.
Pentru traversarea Pietei Unirii cu Rahova-Colentina vezi pe site-ul primariei propunerea de subtraversare cu 'pre-metrou'. Ala e traseul si nu exista altul.
Unde se pozitioneaza statiile mai vedem si mai discutam...
Doar sa mai apucam... Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 15/Iun/2024
Mesaje: 1180
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 23 Aug 2010 21:11:28    Titlul subiectului: 132331

Asta e schema clasica cu tramvaiele subterane, M7 are statii de te plictisesti - vreo doua intre Unirii si Chirigiu, vreo doua intre Mosilor si Unirii, sa nu mai zic de M4. Vad ca pe M1 mai apare o statie la Vitan. Indesirea statiilor pe magistralele actuale va duce la monstrii gen Gorjului sau Bazilescu. Liniile actuale merg foarte bine, sa vedem cu alea viitoare ce vom face.
Linia de Otopeni, linie de metrou spre Magurele si cine stie ce alte surprize, ca magistralele aflaste in studiu sa aibe in final alte trasee.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 23 Aug 2010 21:21:36    Titlul subiectului: 132334

Ai perfecta dreptate si tocmai asta spuneam si eu, cadem din lac in put, dam din gard in gard si din sant in sant...
Daca pe vremea 'dictatorului' se ajungea la interstatii de 2km, acum tinem mortis sa indesam la statii cu nemiluita uitand ca exagerand in acest fel omoram ideea de 'mass-transit'.
In ceea ce priveste functionarea actualelor linii eu am ceva 'rezerve'. Indicatorii de 'eficienta' nu sunt tocmai dintre cei mai grozavi. E nevoie de 'mai bine'. Doar ca asta nu inseamna neaparat musai ca de maine...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Aug 2010 07:57:31    Titlul subiectului: 132350

rosetti61 a scris:
Indesirea statiilor pe magistralele actuale va duce la monstrii gen Gorjului sau Bazilescu.

"Monstru" este numai Gorjului, Bazilescu din ce fotofrafii au aparut pana acum cred ca va arata destul de bine. Nu inteleg totusi de ce s-a preferat pastrarea partiala a tunelului circular si nu s-au scos toate inelele. Poate doar un pic de economie sa fi fost la mijloc...
Totusi cred ca la statiile viitoare de pe magistralele existente (daca se vor face) s-au tras invatamintele de rigoare de la Gorjului, chiar daca la aceste statii se vor face alternativ cele 2 peroane (nu se poate altfel) poate ca vor arata normal, nu ca doua lucruri diferite. Si poate ca acolo nici nu exista asa mult spatiu intre tuneluri precum a existat la Gorjului...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Aug 2010 15:23:17    Titlul subiectului: 132372

Pentru Dorobanti de exemplu, daca tai pe din doua statia de la Bazilescu si pui jumatatile inversand tunelele intre ele obti un fel de Dristor1 cu peroane laterale, sau Gorjului cu tunele circulare, care s-ar potrivi de minune acolo la Perla. Este bineinteles o parere strict personala, nimeni nu a avut pana acum ca sarcina sa studieze in detaliu problema, e doar la nivel de idee generala...asa din avion.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mar 24 Aug 2010 16:30:48    Titlul subiectului: 132376

sab a scris:
"Monstru" este numai Gorjului...
Nu stiu de ce vi se pare voua a fi un "monstru" aceasta statie. Este iesita din tipar si putin asimetrica, dar este o statie destul de frumoasa, fata de multe alte statii.

Eu folosesc statia de cel putin doua ori pe zi, 7 zile pe saptamana, si o vad ca pe o statia putin mai speciala din cauza aspectului si asimetriei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 19, 20, 21  Următoare
Pagina 15 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community