Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Sâm 20 Feb 2010 08:45:35 Titlul subiectului: |
123906 |
|
^Cel mai probabil, avand in vedere ca usita aceea era pozitionata cam in cadrul pantografului (in ciuda faptului ca nu se putea constata acest lucru din interior cu profunda certitudine - si nici macar prezenta acelei funii prin imprejurime). Si desi nu este primul caz pe care l-am constatat de acest tip, fara nici o indoiala se claseaza in cazurile care se intampla exceptional cu GT4-urile din Arad.
|
|
Sus |
|
|
GrafferPunk
Data înscrierii: 11/Ian/2010 Ultima vizita: 24/Aug/2010 Mesaje: 3 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 20 Feb 2010 23:44:55 Titlul subiectului: |
123924 |
|
Acum cateva zile o Tatra (nu mai stiu nr. ) care circula pe linia 1 a frecat bara din fata a unei masini pur si simlu dezlipind-o. Apoi fiecare si-a vazut de drum. Soferul si-a luat bara din fata si a pus-o in portbagaj iar apoi a plecat. Fara Politie, fara nimic
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Dum 21 Feb 2010 00:29:09 Titlul subiectului: |
123926 |
|
^Initial, dorind pe deplin sa fi continuat intr-un spirit umoristic similar celui postarii de deasupra, am vrut sa afirm ca ambele parti au iesit in castig astfel - nu mi-a luat decat cateva secunde sa imi dau seama ce mult am gresit si ca de fapt singurul castigat a fost pe departe vatmanul.
|
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 05 Mar 2010 18:48:13 Titlul subiectului: Accident |
124323 |
|
Astazi, 05.03.2010, in jurul orelor 14, un sofer care s-a luat la intrecere cu un alt sofer pe podul din Micalca a generat un tragic accident, un sofer intrand intr-un vagon cu 120 km/h.
Este vorba de vagonul #35 care a intrat regulamentar in depou.
La cateva saptamani dupa ce a sosit in Arad #35 a mai avut o deraiere la intrarea in depou in care a avut avarii spatele si ultima usa cu tot cu treapta.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.28 MB |
Vizualizat: |
de 18158 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.45 MB |
Vizualizat: |
de 18158 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.17 MB |
Vizualizat: |
de 18158 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
pic2re
Data înscrierii: 16/Mai/2009 Ultima vizita: 16/Sep/2010 Mesaje: 40 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 18 Mar 2010 13:20:55 Titlul subiectului: |
124761 |
|
S-a aflat pana la urma ce a cauzat pana de curent la tramvaie de la inceputul saptamanii? Eu nu am vazut niciunde ce a cauzat aceasta pana, dar consecintele s-au simtit in tot orasul... au paralizat Bou-Rosu si un tramvai s-a oprit pe podul spre Aradul Nou... imaginati-va ce coloana de masini s-a format.
Bine ca au luat mini-bussuri noi si nu le folosesc inca pe toate...puteau sa suplimenteze rapid in acele 2 ore 2 linii, una Centru - Micalaca si alta Centru-Vlaicu.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mar 23 Mar 2010 21:27:35 Titlul subiectului: |
124984 |
|
Nu ar fi deloc inapropiat sa fie inlocuita lipsa tramvaielor din eventualele incidente nedorite si neprevazute cu autobuze/minibusuri, dar macar anuntarea la timp a calatoriilor care stau in statii asteptand aparent la nesfarsit tramvaiul sa fie vesnic prezenta acolo.
Poate cineva sa ne relateze detalii despre accidentul care a avut loc recent pe strada Voinicilor vis-a-vis de magazinul Profi (?) Imi spusese cineva despre acest incident, dar nefiind in mod direct o persoana care este pasionata/cunoscatoare in domeniul acesta particular, nu mi-a putut relata nici macar numarul de parc a vagonului care se ciocnise cu un tir. Spre ca gravitatea acestuia sa nici macar nu intre in comparatie cu cea a cazului GT4-ului #01.
|
|
Sus |
|
|
m_the_one
Data înscrierii: 05/Mar/2009 Ultima vizita: 24/Apr/2014 Mesaje: 41 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 25 Mar 2010 18:42:43 Titlul subiectului: |
125046 |
|
Azi pe la ora 13-13:30 am vazut ca la UTA era oprit un cuplu de Tatre. 1100 avea pantograful rupt, iar remorca il avea coborat. Care o fi fost cauza acestui incident ce a blocat pentru un timp tramvaiele care mergeau spre Fat Frumos si Alfa? Din cate am observat, firul electric era lasat in dreptul acelui tramvai
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 25 Mar 2010 18:52:51 Titlul subiectului: |
125047 |
|
Nu stiu sa raspund la ce ai intrebat mai sus, dar eu ieri am vazut un alt cuplu de Tatre fiind impinse de M8S-ul #1019 in zona Podgoria venind dinspre Micalaca in jurul orei 17.30. Din pacate nu am fost pe faza sa vad numarul cuplului de Tatre...
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 25 Mar 2010 20:03:28 Titlul subiectului: |
125048 |
|
He he, si GT6-le 41 (ex Innsbruck, reclama Swarovski) a avut astazi aceeasi problema, fiind tras pe la 10 jumate de fratele sau cu numarul 31. Faza era in Piata Romana, posibil ca 41-le sa fi fost pe linia 4 barat (o tura pe aceasta linie este asigurata de depoul Micalaca). 1100+1084 a circulat pe linia 18.
Nu stiu de ce se rup atatea pantografe, cred ca este cea mai des intalnita defectiune la tramvaiele aradene.
Altfel, sunt unele defectiuni remediate f rapid de mecanicii CTP. Marti, vagonul GT4 625 a avut o problema, norocul sau fiind ca in spate il avea cuplat pe 604. A doua zi dimineata, 625-604 era pe traseu. Interesant a fost si faptul ca spre deosebire de problema lui 407+627, cand 627 a trebuit sa "treaca in fata" lui 407 (pozele de mai sus), 625+604 s-a deplasat pana la depou normal, cu 604 impingand vagonul defect.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Vin 26 Mar 2010 17:17:32 Titlul subiectului: |
125071 |
|
^Atat ieri cat si astazi am calatorit pe linia 8 exact cu GT4 #625 (apropo de excelenta repunere a acestuia in circulatie). Probabil, exact aceasta repetativitate a dificultatii in cauza a condus la indeplinirea urgenta a rezolvarii actualei probleme. Ceea ce cu adevarat este interesant si ne mai intalnit la cazurile anterioare, pantograful lasat a remorcii tatra T4D #1084, cauza acestui lucru in aceste circumstante fiindu-mi necunoscuta si orisicare posibila lamurire fiind bine venita si apreciata desigur.
|
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 04 Mai 2010 16:43:01 Titlul subiectului: |
126583 |
|
Azi 4 mai 2010 in jurul orei 16:30 GT6 276 a agatat o consola suferind ceva la pantograf inainte de statia Calu Balan.
GT4 608 a venit in spatele lui cu lina 12 si l-a tractat in depoul Micalaca.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.3 MB |
Vizualizat: |
de 17544 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.44 MB |
Vizualizat: |
de 17544 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 14 Iul 2010 14:21:13 Titlul subiectului: 1190 |
129998 |
|
Ieri, in jurul orei 15:30, TATRA T4D 1190 a avut un accident destul de rau, s-a tamponat cu un tir in apropiere de SERE-Gradiste. Fata este destul de avariata. Se asteapta reparatia lui acum, urmand sa vina mai intai cei de la asigurari pentru luarea la cunostinta a pagubelor si fotografiere etc. Necesita parbriz, faruri, o bara, cupla si indreptata fata, plus restul ce este afectat mecanic sau electric la partea din fata.
Sper sa ne poata ajuta cineva macar cu o poza.
Astazi am auzit varianta casarii lui 1190. Nu stiu in ce masura este adevarat, dar speram ca nu va fi asa. Din pacate este destul de grav avariat daca este sa ne uitam atent la el, inclusiv alt bord necesita si cum nu au bord de T4D pentru ca cel de pe 1121 l-au aruncat, propabil ii pune unul de T4R sau in cel mai rau caz il va taia.
O poza cu el mai jos.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
170.43 kb |
Vizualizat: |
de 17278 ori |
|
_________________ SCOOTER ESTE CEL MAI TARE |
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 20 Iul 2010 06:32:11 Titlul subiectului: |
130407 |
|
Poze facute sambata in depou cu 1190.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.75 kb |
Vizualizat: |
de 17192 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.33 kb |
Vizualizat: |
de 17192 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.29 kb |
Vizualizat: |
de 17192 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.17 kb |
Vizualizat: |
de 17192 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.36 kb |
Vizualizat: |
de 17192 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.04 kb |
Vizualizat: |
de 17192 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Dum 25 Iul 2010 17:21:59 Titlul subiectului: |
130677 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/arad/Viaductul-Micalaca-aseara-ploaie-torentiala_0_304170021.html
"ARAD: Viaductul din Micălaca a dat chix aseară după prima ploaie torențială
Adrian Todor
Sâmbătă 24 iul 2010
Arad
Viaductul din Micălaca, zona Billa, a cedat codului portocaliu de ploi
Canalizarea deficitară din zona viaductului de la Billa a făcut ca zeci de șoferi să rămână în pană aseară, după ce ploaia a inundat atât carosabilul, cât și linile de tramvai.
La orele 10.00, zeci de șoferi au fost nevoiți să apeleze la ajutorul pompierilor arădeni. Viaductul din Micălaca, zona Billa, a cedat codului portocaliu de ploi.
În vreme ce o parte din șoferi au așteptat la rând ca pompierii ajunși la fața locului să-i scoată din „lacul” format sub viaduct, alții au riscat „sănătatea” mașinii fie făcând slalomuri printre linile de tramvai, fie luând în piept tăvălugul de apă.
„E de râsul curcilor ce se întâmplă aici. Mulțumim domnului primar pentru ceea ce ne oferă și promitem că-i vom trimite chitanța de la reparația mașinii”, a spus Sorin Cirimpei, unul dintre „norocoșii” care a fost nevoit să apeleze la pompieri pentru a-și scoate mașina din apă.
Deși la sfârșitul lunii martie, municipalitatea arădeană promitea reabilitarea viaductului din Micălaca, care ar fi costat peste 140.000 de lei, se pare că momentan investiția a rămas doar pe foaie.
Mai mult de atât, nu e prima oară când în zona cu pricina au loc evenimente de gen."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 25 Iul 2010 19:17:48 Titlul subiectului: |
130679 |
|
Din pacate acel pasaj a fost construit cu serioase lipsuri in partea de evacuare a apelor (de fosta administratie, pe vremea primarului Popa), ajungand astfel ca la furtuni sa se cam adune apa...
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 20 Aug 2010 16:12:13 Titlul subiectului: Accident grav la Fortuna 20 august 2010 |
132183 |
|
"Cinci persoane au fost rănite ușor după ce două tramvaie s-au tamponat în zona Fortuna
Conform primelor cercetări efectuate de polițiști, primul tramvai oprise la semafor, inainte de stația Fortuna, iar vatmanul celui de-al doilea, care se afla in imediata apropiere, nu a fost atent și nu a mai reușit să frineze la timp, lovindu-se de vagonul din față. in urma impactului, vatmanul din al doilea tramvai și alte patru persoane care stăteau in față au fost ușor rănite. Acestea au fost transportate de urgență la spital pentru examinare, insă din fericire, nu prezentau răni grave. in urma coliziunii primul tramvai a deraiat de pe șine insă in scurt timp a sosit o macara care l-a repus pe șine, acum circulindu-se normalin zonă. Tramvaiul a cărui vatman nu l-a oprit la timp este avariat destul de serios."
Sursa Observatorul Aradean: http://www.observator.info/eveniment-1/cinci-persoane-au-fost-ranite-usor-dupa-ce-doua-tramvaie-s-au-tamponat-in-zona-fortuna
Ciocnire între tramvaie pe Calea Aurel Vlaicu
ARAD - Circulația tramvaielor a fost blocată timp de o oră în Vlaicu iar aproximativ 20 de garnituri au așteptat pe linii. Totul, din cauza unui accident între două tramvaie.
Potrivit purtătorului de cuvânt al Poliției Arad, Florian Liber, accidentul a avut loc pentru că vatmanul care circula în spatele uneia dintre garnituri nu a păstrat distanța regulamentară și a intrat în tramvaiul din fața sa.
Răniții sunt în afara oricărui pericol, nefiind internați (dar cu nasurile sparte) iar pagubele sunt minore. Conform medicilor de la Ambulanță, vatmanul din al doilea tramvai și doi pasageri din cel de-al doilea tramvai au fost răniți ușor, având escoriații și traumatisme ușoare, dar au fost totuși duși la spital pentru evaluare.
Circulația a fost blocată timp de o oră doar pentru că o roată a vagonului lovit a sărit de pe șine. Accidentul dintre cele două tramvaie s-a petrecut la semafor pe Calea Aurel Vlaicu.
Sursa Aradon: http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/ciocnire-intre-tramvaie-pe-calea-aurel-vlaicu/cn/news-20100820-06202876
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.83 kb |
Vizualizat: |
de 16838 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către FLAVIUS561 la Sâm 21 Aug 2010 00:01:41, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 20 Aug 2010 17:04:54 Titlul subiectului: |
132184 |
|
Primul vagon e 1853, al doilea 34. Bogestra 34 ar putea fi refacuta, cred, fara prea mari batai de cap deoarece nu ar trebui sa i se reconditioneze si circuitele - asta insemnand sa fie manevrata de acum incolo doar de la postul B. Nici atat la 1853 nu ar trebui sa fie o treaba grea, desi nu se vede in poza dimensiunea exacta a stricaciunii pentru acest vagon.
Pentru 34, la fel ca pentru 1190, mi-e cam frica deoarece avand in vedere reducerea drastica a programelor de circulatie, CTP ar putea sa caseze linistiti cel putin un sfert din parcul de tramvaie. Pentru doua schimburi si cateva rezerve, depoul UTA le va fi arhisuficient. Daca se va reveni la un program normal, atunci ar fi nevoie eventual de vagoane mai multe. Oricum, dupa ce voi vedea noul program de circulatie voi face un astfel de calcul mai detaliat.
|
|
Sus |
|
|
Walter4041
Data înscrierii: 15/Mar/2009 Ultima vizita: 06/Aug/2011 Mesaje: 24 Locație: Innsbruck (Austria)
|
Trimis: Sâm 21 Aug 2010 18:41:47 Titlul subiectului: |
132240 |
|
quiksilver a scris: | Pentru 34, la fel ca pentru 1190, mi-e cam frica deoarece avand in vedere reducerea drastica a programelor de circulatie, CTP ar putea sa caseze linistiti cel putin un sfert din parcul de tramvaie. Pentru doua schimburi si cateva rezerve, depoul UTA le va fi arhisuficient. Daca se va reveni la un program normal, atunci ar fi nevoie eventual de vagoane mai multe. Oricum, dupa ce voi vedea noul program de circulatie voi face un astfel de calcul mai detaliat. | Quiksilver,
is it possible to translate this part of your posting into english? I tryed to translate it with some software-programms but the computergenerated translation makes no sense.
What does CTP plan? A reduction of the number of cars?
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 22 Aug 2010 18:38:31 Titlul subiectului: |
132266 |
|
I said that to repair the two wrecked cars would not be a difficult task, because 34 could be run by it`s B side. I also expressed my skepticism regarding the repair because with the new timetable for trams which was approved by the Arad Council, CTP will have a number of cars exceeding by two times (a minimum) the necessary for one day (considering that none of the trams will run two shifts).
For an usual day, not in the weekend, CTP could send on the tracks only it`s Tatra trams (except the rush hour).
|
|
Sus |
|
|
Walter4041
Data înscrierii: 15/Mar/2009 Ultima vizita: 06/Aug/2011 Mesaje: 24 Locație: Innsbruck (Austria)
|
Trimis: Dum 22 Aug 2010 23:18:04 Titlul subiectului: |
132286 |
|
Hello Quiksilver, thank you for your translation.
quiksilver a scris: | ...because with the new timetable for trams which was approved by the Arad Council, CTP will have a number of cars exceeding by two times (a minimum) the necessary for one day (considering that none of the trams will run two shifts). | That means, that in the new timetable are less lines and longer intervalls?
Greetings from Austria
Walter
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 23 Aug 2010 10:07:01 Titlul subiectului: |
132294 |
|
Unfortunately, yes. I believe that the new timetable will become official from the first of September.
Cred ca noul program de circulatie va intra in vigoare la intai septembrie, cand se va introduce si abonamentul unic. Deocamdata, liniile 8, 10 , 12 si 17 circula.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 28 Aug 2010 05:07:37 Titlul subiectului: |
132572 |
|
Daca eram atenti, era vorba de scoaterea acestor linii, dar in acelasi timp de suplimentarea celorlalte. Astfel acelasi nr de tramvaie vor circula pe mai putine linii!
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 28 Aug 2010 10:17:42 Titlul subiectului: |
132581 |
|
Nu! 15 si 16 vor circula tot cate doua. Linia 1 la 27 minute inseamna 2, 3 vagoane la orele de varf! 6 si 4b raman la fel, cu 3 respectiv 4-5 vagoane.
7 si 18 vor avea maxim cate 4 sau 5 vagoane, la un interval de 12 minute! Cam asa merg si acum. In weekend cred ca vor fi cate 3.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 30 Aug 2010 01:36:30 Titlul subiectului: |
132655 |
|
Pai si atunci ce fac cu surplusul de vatmani?
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Sâm 04 Sep 2010 18:02:19 Titlul subiectului: |
132907 |
|
Ar fi de-a dreptul trist sa suferim o alta pierdere a unui vagon Bogestra #34 - nu l-a scurt timp dupa ce si vagonul #45 a fost casat anul trecut. Ar fi de apreciat daca vreun membru al acestui forum ar afla si impartasi cu noi situatia pe viitor a vagonului #1190 - avand in vedere ca un alt vagon T4D, #1121, a fost casat in trecut aparent din cauza lipsei de piese.
|
|
Sus |
|
|
|