Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Vin 25 Iun 2010 20:39:49 Titlul subiectului: |
128969 |
|
#99? Vagonul Tatra T4R albastru. Probabil a circulat drept vagon remorca in trecut, dar nu si in anii in care disparitia lui avea sa se apropie negresit - atunci va pot spune 100% ca a circulat solo.
De altfel, #93 era deja vagonul motor #98 (putem gasi si cateva fotografii cu acest cuplu pe linia 11? ... de dinainte de a disparea chiar si acest cuplu, din nefericire.
|
|
Sus |
|
|
smilex
Data înscrierii: 27/Feb/2008 Ultima vizita: 11/Mai/2022 Mesaje: 84 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 29 Iun 2010 09:19:49 Titlul subiectului: |
129128 |
|
Sigur ca da, eu vorbeam de vremurile fostului regim, poate chiar de primele lor momente in Arad. Cand au sosit aveau o lista cu recomandari de cuplare, pe criterii tehnice (indeosebi timpi de reactie). La inceput recomandarile au fost respectate, insa cu timpul, odata cu scoaterea din circulatie a unor vagoane, au fost cuplate in fel si chip. Doar vagoanele sub 150 nu se puteau cupla cu cele de la 150 in sus datorita diferentelor in schema electrica.
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 05 Aug 2010 16:47:17 Titlul subiectului: |
131251 |
|
Zilele astea am vazut in depou cum au decuplat T4D 1027-163. Remorca a ramas in depou si vagonul circula de cateva zile (3-4) solo. Nu stiu motivul dar am auzit ca pun remorca la alt vagon. Deci 1027 va circula solo de acuma inainte,cel putin din informatiile primite.
Incepand de luna asta toata vagoanele duble Tatra vor fi despartite! Au inceput deja cu 1027, a urmat 1159 si 1126. Acestea sunt simple deja. Remorcile lor sunt in depou, trase pe dreapta. Urmeaza celelalte vagoane care au remorci si vagon 2. Toate vor fi simple. Motivul este citez: "NU SUNT DESTUI CALATORI SI LINII PT 2 VAGOANE". Trag toate remorcile pe dreapta, iar cele care au 2 pantografe, adica cupluri vor circula fiecare simple, ca si 1185-1076.
Tot astazi la ora 17:30 am vazut pe linia 17 vagonul 1100 simplu, nemaiavand vagonul 2 (1084). Dupa el la o distanta de 2 statii de tramvai pe linia 1 a fost 1126, tot simplu.
Urmeaza zilele astea si celelalte vagoane decuplate
_________________ SCOOTER ESTE CEL MAI TARE |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 1120 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 05 Aug 2010 21:44:21 Titlul subiectului: |
131283 |
|
In seara asta m-am intors dintr-un scurt concediu si l-am vazut pe 1126 solo, dar 903 inca circula cu remorca sa 213. E putin aiurea aceasta masura, mai ales la orele de varf vom vedea noi cum vor circula tatrele solo pline ochi. Asta ca sa nu mai rescriu teoria cu orarul tramvaielor din Arad, adica stiti voi faza: 17 dupa 7, 1 dupa 6 etc. In fine, CTP pare sa aiba ceva problema cu Tatrele, avand in vedere ca de cateva saptamani nu au mai circulat deloc cele cu remorca sambata si duminicia. Ma gandesc ca remorcile vor reveni din toamna, altfel CTP isi va atrage din nou o runda de injuraturi.
Nu am gasit o discutie mai veche purtata pe acest forum, despre economia reala pe care o face CTP prin trimiterea la strada a unui cuplu T4D+B4D, fata de T4D+T4D. Din cate imi amintesc, se cam punea sub semnul intrebarii de catre unii useri daca un cuplu de tatre consuma de doua ori mai mult decat o Tatra solo. Eventual am putea sa-i rugam pe cei care cunosc aceste detalii tehnice sa le reia.
Altfel, eu azi am vazut in formatie solo vagoanele: 1165, 1123, 1124, 1119. Sunt curios daca atunci cand va incepe scoala, remorcile vor reveni la aceleasi vagoane motor. Cred ca sunt slabe sanse sa mai vedem cupluri T4D+T4D. Probabil vor mai exista sanse daca vagoanele 2 (1099, 1080, 1084, 1086, 1031, 1068) vor fi vazute la strada in aceasta vara.
Nu cred ca CTP isi va permite sa NU reataseze remorcile dupa inceperea scolii, cel putin pentru cateva vagoane. Altfel, s-ar alege cu foare multe plangeri din partea aradenilor, plus ca ar omori unele vagoane.
In conditiile actuale, cu atatea tatre solo la dispozitie, cred ca soarta lui 1190 e pecetluita.
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 06 Aug 2010 17:02:28 Titlul subiectului: |
131341 |
|
Astazi in jurul orei 17:30 am vazut pe linia 7 T4D-ul 1111 solo!!! Si pe linia 1 T4D-ul 1069 solo!!!
Asadar se pare ca urmeaza toate! Trist! Tind sa cred ca au ceva cei de la CTP cu Tatrele!
_________________ SCOOTER ESTE CEL MAI TARE |
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 07 Aug 2010 00:49:50 Titlul subiectului: |
131376 |
|
Din pacate si dupa inceperea scolii nu este sigur ca vor mai fi cuplate, drept prin urmare elevi vor fi inghesuiti ca si "sardelele".
Iar pana cel tarziu la 1 septembrie se vor scoate 6 curse de Ghioroc acestea find:
1. cursa de linia 11: 3.04 depou uta-4.15 Ghioroc
2. cursa de linia 12: 5.46 Piata Romana- 7.05 Ghioroc
3. cursa de linia 12: 10.06 Piata Romana- 11.27 Ghioroc
4. cursa de linia 12: 15:26 Piata Romana- 16.55 Ghioroc sau 15:20 linia 11 din Fat Frumos
5. cursa de linia 11: 16:30 din Fat Frumos- 18.02 Ghioroc
6. cursa de linia 11: 22.14 din Fat Frumos - 23.32 din Ghioroc
+ ca se vor mai reduce si cursele de pe oras.
La ora actuala inafara de 258, 301, 303, 304 si cuplul #697 care a fost recuplat pentru foarte putin timp, toate cuplurile de Gt4, T4D cu T4D si T4D cu B4D au fost decuplate.
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 09 Aug 2010 19:37:47 Titlul subiectului: |
131532 |
|
Cateva poze cu Tatrele solo care au ciculat cu remorca. 1027 nu va mai avea remorca deloc pt. ca va fi casata deoarece i-au gasit lonjeronul fisurat. Am sa revin si cu alte poze cu tatrele solo care au avut remorca.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
225.32 kb |
Vizualizat: |
de 14777 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.05 kb |
Vizualizat: |
de 14777 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
217.53 kb |
Vizualizat: |
de 14777 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
195.02 kb |
Vizualizat: |
de 14777 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
287.88 kb |
Vizualizat: |
de 14777 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
190.27 kb |
Vizualizat: |
de 14777 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
179.92 kb |
Vizualizat: |
de 14777 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
174.47 kb |
Vizualizat: |
de 14777 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
184.63 kb |
Vizualizat: |
de 14777 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
179.35 kb |
Vizualizat: |
de 14777 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 09 Aug 2010 22:11:41 Titlul subiectului: |
131557 |
|
Remorcile B4D si T4D sunt in depou, incolonate pe 3 linii, si am inteles ca sunt supravegheate de o camera video.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.59 kb |
Vizualizat: |
de 14755 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
156.33 kb |
Vizualizat: |
de 14755 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.46 kb |
Vizualizat: |
de 14755 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
156.57 kb |
Vizualizat: |
de 14755 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
147.18 kb |
Vizualizat: |
de 14755 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.82 kb |
Vizualizat: |
de 14755 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.7 kb |
Vizualizat: |
de 14755 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 1120 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 09 Aug 2010 22:26:24 Titlul subiectului: 801 |
131559 |
|
Supravegheate oare pentru ce? Nu ar merita oare toate vagoanele aceasta atentie?
Din cate observ, vagoanele motor sunt intercalacate cu B4D-urile, fapt ce inseamna, cred, ca acestea nu vor circula solo. Sigur, ele mai pot fi mutate si in poza se vede numai 1080...Ma intreb daca atunci cand se va reveni la remorci vor fi pastrate combinatiile originale. In Timisoara (unde se renunta la remorci pe timp de vara de ani buni) foarte rar se revine la aceleasi combinatii. Ar fi destul de greu si din punct de vedere logistic sa incolonezi vagoanele motor dupa remorca ce vine la rand, plus ca am putea vedea remorcile doar dupa vagoanele "mai bune". Totusi, ar fi pacat sa vedem remorca 173 dupa alt vagon decat 1174.
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 11 Aug 2010 15:26:40 Titlul subiectului: |
131676 |
|
Sunt supravegeate petru ca sa nu se fure de pe ele, cum ar fi abajururi de semnalizare, pozitie, stop etc.
Azi au iesit la strada 1085 si 1122 solo. Mai urmeaza 903, 1120, 1174 si 1189. Cateva poze cu 1069, 1077, 1085, 1111, 1122, 1123, 1126, 1185.
Viceversa 1076 este inaintea lui 1185...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
181.51 kb |
Vizualizat: |
de 14699 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
167.74 kb |
Vizualizat: |
de 14699 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
190.29 kb |
Vizualizat: |
de 14699 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
179.4 kb |
Vizualizat: |
de 14699 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
179.42 kb |
Vizualizat: |
de 14699 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
192.22 kb |
Vizualizat: |
de 14699 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
162.65 kb |
Vizualizat: |
de 14699 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
184.67 kb |
Vizualizat: |
de 14699 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
180.56 kb |
Vizualizat: |
de 14562 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 11 Aug 2010 16:23:09 Titlul subiectului: |
131680 |
|
T4R 127 nu a mai iesit pe traseu cu calatori deoarece acel vatman este acum pe GT6 44. Poate va mai iesi cand va fi scoala sau nevoie de vagoane, dar acum sunt destule Tatre solo.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.57 kb |
Vizualizat: |
de 14691 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.04 kb |
Vizualizat: |
de 14691 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.03 kb |
Vizualizat: |
de 14691 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 12 Aug 2010 16:27:25 Titlul subiectului: |
131785 |
|
Azi au fost pe traseu ultimele Tatre solo 903, 1174, 1189, cu exceptia lui 1120.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
164.28 kb |
Vizualizat: |
de 14638 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
187 kb |
Vizualizat: |
de 14638 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
172.58 kb |
Vizualizat: |
de 14638 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 1120 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 26 Aug 2010 23:09:17 Titlul subiectului: |
132508 |
|
Astazi, 1119 a circulat din nou cu remorca B4D 167. Este un caz singular si explicabil prin prisma faptului ca vagonul poarta reclama unei agentii de turism (la fel ca si vagonul motor). Astfel, daca omul a platit spatiu de expunere pentru doua vagoane, nu se cade ca circule numai unul...Era mai castigat daca cerea sau cumpara spatiu pe doua vagoane motor.
In aceeasi situatie s-ar putea afla si vagonul GT4 584 (remorca lui 608), inca purtator al unei reclame la o scoala de soferi (daca tin bine minte). Poate insa cei de la CTP considera ca ofera spatiu de expunere clientului, ca doar se poate vedea in depoul Micalaca de pe pod. Ar mai fi vreo doua remorci T4D cu reclama Multipoll (1031 si 1086), dar reclama aceea este cam veche si probabil contractul a expirat.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 1120 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 31 Aug 2010 11:34:38 Titlul subiectului: |
132706 |
|
CTP vad ca se tine de experimente. Azi au iesit la traseu vagoanele 1174 si 1078 impreuna cu remorcile lor traditionale: 173 si 177. Unele vagoane inca nu si-au primit perechile, cum ar fi 1123.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mie 01 Sep 2010 16:14:20 Titlul subiectului: |
132776 |
|
^La seria experimentelor, il putem atunci fara nicio certitudine adauga si pe cuplul Tatra T4D - B4D - #1126 - #209 - ieri inspre seara, pe linia numarul 17, circulau impreuna spre surprinderea mea, mai ales ca aceste doua vagoane nu au nici pe departe aceeasi reclama.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 1120 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 01 Sep 2010 17:02:32 Titlul subiectului: |
132784 |
|
Se pare ca au reatasat unele remorci, pentru a le folosi in special pe linia 1. Nu stiu daca le introduc pe 6, 7 sau 18, inca nu am vazut. Deocamdata pe liniile 7 si 18 am vazut doar vagoane de Micalaca.
Azi am mai vazut si cuplul 1124+175, in schimb vagoanele 1077, 1189, 1046 , 1027 am vazut ca circula solo (primele doua ieri, celelalte azi).
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 02 Sep 2010 08:49:23 Titlul subiectului: |
132804 |
|
Ieri, cu noul program 1174+173, 1119+167 si 1069+150 au circulat cand pe linia 1, cand pe 7.
T4D-urile la care li s-au reatasat remorcile sunt: 1069+150, 1078+177 1119+167, 1124+175, 1126+209, 1174+173.
Astazi a mai iesit un T4D cu remorca sa, este vorba de 1159+194.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 1120 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 02 Sep 2010 17:03:16 Titlul subiectului: |
132825 |
|
Da, cred ca este vorba despre cuplurile T4D+B4D doate cu validatoare. Alt criteriu nu vad. Alte vagoane cu validatoare ar fi cuplurile de T4D+T4D, pe care nu cred ca le vom vedea prea curand la traseu.
|
|
Sus |
|
|
smilex
Data înscrierii: 27/Feb/2008 Ultima vizita: 11/Mai/2022 Mesaje: 84 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 03 Sep 2010 03:32:56 Titlul subiectului: |
132849 |
|
Nu sunt experimente.
Totul tine de grafic, flux si subventie/km (redusa conform HG).
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Sâm 04 Sep 2010 17:58:29 Titlul subiectului: |
132906 |
|
quiksilver a scris: | Da, cred ca este vorba despre cuplurile T4D+B4D doate cu validatoare. Alt criteriu nu vad. Alte vagoane cu validatoare ar fi cuplurile de T4D+T4D, pe care nu cred ca le vom vedea prea curand la traseu. | Si atunci care sa fie oare motivul pentru care TD4-urile care au circulat pe post de remorca pana acum, nu le vom vedea in toata aceasta perioada de timp a despartirii cuplurilor T4D, circuland solo? ( daca numai nu intervine vreun motiv tehnic despre care nu am nici cea mai vaga idee ).
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 1120 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 04 Sep 2010 18:10:10 Titlul subiectului: |
132908 |
|
Pei motivul este economia - un cuplu T4D+B4D consuma mai putin decat T4D+T4D. Nu au fost reatasate toate remorcile B4D, a mai si ramas cel putin unul despartit, dotat cu validatoare: este vorba de 903+213, vagonul motor a circulat azi pe linia 15.
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 04 Sep 2010 21:08:31 Titlul subiectului: |
132921 |
|
Cei de la CTP pot lua validatoarele de pe T4D-urile: 1030, 1031, 1111, 1080, 1115, 1086, 1100, 1084 si le-ar putea pune pe cele care nu au validatoare pentru a li se putea reatasa remorcile de ex: 1120+199, 1165+171, 1123+174, 1122+169. Validatoarele de pe 903 si 213 ar putea fi puse pe 1087+161 deoarece 903 arata mai bine solo
|
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 05 Sep 2010 10:04:26 Titlul subiectului: |
132930 |
|
In viitorul apropiat dupa ce vin vagoanele de la Astra, CTP vrea sa scape de toate T4R, T4D si B4D.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 1120 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 05 Sep 2010 12:20:58 Titlul subiectului: |
132935 |
|
Mai este mult pana depare. Nu cred ca Aradul isi permite mai mult de vreo 2-3 vagoane noi pe an.
Oricum, achizitia de vagoane de la Astra depinde de foarte multe lucruri. Fiind bani publici in joc, procedura de achizitie va fi prin licitatie. Teoretic, Astra nu poate fi asa de sigura ca va prinde contractul, deoarece poate aparea o alta firma cu oferte mai avantajoase dpdv al pretului. Sigur, caietul de sarcini poate fi facut cu dedicatie, insa aici ar putea interveni si legea. Procedurile sunt oricum foarte lungi, tin atat de economic cat si de vointa politica din Consiliul Local.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Joi 09 Sep 2010 16:22:13 Titlul subiectului: |
133129 |
|
Mai mult, acest tip de stiri neoficiale care circula mai intai pe vreun forum sau orisicare alt loc, dar nu pe vreun site oficial, se dovedesc a fi nefondate si implicit false - nu as indrazni sa imi avant vreodata pe deplin increderea in acestea. De ce s-ar urmari retragerea tuturor tramvaielor de tip Tatra T4D - B4D care au circulat numai de cativa ani pe liniile de tramvai din Arad cand ar fi sa ne amintim ca alte vagoane de tip Tatra T4R - din alte timpuri - inca mai circula doua dintre ele de ani si ani pana in zilele noastre?...sau nici macar nu ar mai fi existat incercari de salvare a diferitelor Tatre accidentate daca cei de la CTP aveau deja in calcul sa caseze toate vagoanele de acest tip in viitorul apropiat s.a.m.d. quiksilver a scris: | Pei motivul este economia - un cuplu T4D+B4D consuma mai putin decat T4D+T4D. | Multumesc pentru raspuns dar cred ca nu a fost suficient de precisa postarea mea de mai in sus - nu intelegeam de ce unele vagoane de tip T4D sau GT4 care circulau ca si remorca pana acum, nu vor circula in continuare solo macar pana la depasirea acestui episod de criza sau pentru totdeauna daca lucrurile nu vor mai schimba din nou iar fostele cupluri nu vor mai redeveni actuale?
|
|
Sus |
|
|
|