Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Accidente/Incidente implicand vehicule de transport local
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Sâm 20 Feb 2010 08:45:35    Titlul subiectului: 123906

^Cel mai probabil, avand in vedere ca usita aceea era pozitionata cam in cadrul pantografului (in ciuda faptului ca nu se putea constata acest lucru din interior cu profunda certitudine - si nici macar prezenta acelei funii prin imprejurime). Si desi nu este primul caz pe care l-am constatat de acest tip, fara nici o indoiala se claseaza in cazurile care se intampla exceptional cu GT4-urile din Arad.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
GrafferPunk



Data înscrierii: 11/Ian/2010
Ultima vizita: 24/Aug/2010
Mesaje: 3
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 20 Feb 2010 23:44:55    Titlul subiectului: 123924

Acum cateva zile o Tatra (nu mai stiu nr. ) care circula pe linia 1 a frecat bara din fata a unei masini pur si simlu dezlipind-o. Apoi fiecare si-a vazut de drum. Soferul si-a luat bara din fata si a pus-o in portbagaj iar apoi a plecat. Fara Politie, fara nimic Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Dum 21 Feb 2010 00:29:09    Titlul subiectului: 123926

^Initial, dorind pe deplin sa fi continuat intr-un spirit umoristic similar celui postarii de deasupra, am vrut sa afirm ca ambele parti au iesit in castig astfel - nu mi-a luat decat cateva secunde sa imi dau seama ce mult am gresit si ca de fapt singurul castigat a fost pe departe vatmanul. Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Dec/2022
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 05 Mar 2010 18:48:13    Titlul subiectului: Accident 124323

Astazi, 05.03.2010, in jurul orelor 14, un sofer care s-a luat la intrecere cu un alt sofer pe podul din Micalca a generat un tragic accident, un sofer intrand intr-un vagon cu 120 km/h.
Este vorba de vagonul #35 care a intrat regulamentar in depou.

La cateva saptamani dupa ce a sosit in Arad #35 a mai avut o deraiere la intrarea in depou in care a avut avarii spatele si ultima usa cu tot cu treapta.



DSC01344.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.28 MB
 Vizualizat:  de 17717 ori

DSC01344.JPG



DSC01345.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.45 MB
 Vizualizat:  de 17717 ori

DSC01345.JPG



DSC01346.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.17 MB
 Vizualizat:  de 17717 ori

DSC01346.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pic2re



Data înscrierii: 16/Mai/2009
Ultima vizita: 16/Sep/2010
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 18 Mar 2010 13:20:55    Titlul subiectului: 124761

S-a aflat pana la urma ce a cauzat pana de curent la tramvaie de la inceputul saptamanii? Eu nu am vazut niciunde ce a cauzat aceasta pana, dar consecintele s-au simtit in tot orasul... au paralizat Bou-Rosu si un tramvai s-a oprit pe podul spre Aradul Nou... imaginati-va ce coloana de masini s-a format.
Bine ca au luat mini-bussuri noi si nu le folosesc inca pe toate...puteau sa suplimenteze rapid in acele 2 ore 2 linii, una Centru - Micalaca si alta Centru-Vlaicu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mar 23 Mar 2010 21:27:35    Titlul subiectului: 124984

Nu ar fi deloc inapropiat sa fie inlocuita lipsa tramvaielor din eventualele incidente nedorite si neprevazute cu autobuze/minibusuri, dar macar anuntarea la timp a calatoriilor care stau in statii asteptand aparent la nesfarsit tramvaiul sa fie vesnic prezenta acolo.

Poate cineva sa ne relateze detalii despre accidentul care a avut loc recent pe strada Voinicilor vis-a-vis de magazinul Profi (?) Imi spusese cineva despre acest incident, dar nefiind in mod direct o persoana care este pasionata/cunoscatoare in domeniul acesta particular, nu mi-a putut relata nici macar numarul de parc a vagonului care se ciocnise cu un tir. Spre ca gravitatea acestuia sa nici macar nu intre in comparatie cu cea a cazului GT4-ului #01. Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
m_the_one



Data înscrierii: 05/Mar/2009
Ultima vizita: 24/Apr/2014
Mesaje: 41
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 25 Mar 2010 18:42:43    Titlul subiectului: 125046

Azi pe la ora 13-13:30 am vazut ca la UTA era oprit un cuplu de Tatre. 1100 avea pantograful rupt, iar remorca il avea coborat. Care o fi fost cauza acestui incident ce a blocat pentru un timp tramvaiele care mergeau spre Fat Frumos si Alfa? Din cate am observat, firul electric era lasat in dreptul acelui tramvai Confused
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 25 Mar 2010 18:52:51    Titlul subiectului: 125047

Nu stiu sa raspund la ce ai intrebat mai sus, dar eu ieri am vazut un alt cuplu de Tatre fiind impinse de M8S-ul #1019 in zona Podgoria venind dinspre Micalaca in jurul orei 17.30. Din pacate nu am fost pe faza sa vad numarul cuplului de Tatre...
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 25 Mar 2010 20:03:28    Titlul subiectului: 125048

He he, si GT6-le 41 (ex Innsbruck, reclama Swarovski) a avut astazi aceeasi problema, fiind tras pe la 10 jumate de fratele sau cu numarul 31. Faza era in Piata Romana, posibil ca 41-le sa fi fost pe linia 4 barat (o tura pe aceasta linie este asigurata de depoul Micalaca). 1100+1084 a circulat pe linia 18.

Nu stiu de ce se rup atatea pantografe, cred ca este cea mai des intalnita defectiune la tramvaiele aradene.

Altfel, sunt unele defectiuni remediate f rapid de mecanicii CTP. Marti, vagonul GT4 625 a avut o problema, norocul sau fiind ca in spate il avea cuplat pe 604. A doua zi dimineata, 625-604 era pe traseu. Interesant a fost si faptul ca spre deosebire de problema lui 407+627, cand 627 a trebuit sa "treaca in fata" lui 407 (pozele de mai sus), 625+604 s-a deplasat pana la depou normal, cu 604 impingand vagonul defect.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Vin 26 Mar 2010 17:17:32    Titlul subiectului: 125071

^Atat ieri cat si astazi am calatorit pe linia 8 exact cu GT4 #625 (apropo de excelenta repunere a acestuia in circulatie). Probabil, exact aceasta repetativitate a dificultatii in cauza a condus la indeplinirea urgenta a rezolvarii actualei probleme. Ceea ce cu adevarat este interesant si ne mai intalnit la cazurile anterioare, pantograful lasat a remorcii tatra T4D #1084, cauza acestui lucru in aceste circumstante fiindu-mi necunoscuta si orisicare posibila lamurire fiind bine venita si apreciata desigur.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Dec/2022
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 04 Mai 2010 16:43:01    Titlul subiectului: 126583

Azi 4 mai 2010 in jurul orei 16:30 GT6 276 a agatat o consola suferind ceva la pantograf inainte de statia Calu Balan.
GT4 608 a venit in spatele lui cu lina 12 si l-a tractat in depoul Micalaca.



DSC01431.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.3 MB
 Vizualizat:  de 17103 ori

DSC01431.JPG



DSC01432.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.44 MB
 Vizualizat:  de 17103 ori

DSC01432.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arnold 1165



Data înscrierii: 19/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 14 Iul 2010 14:21:13    Titlul subiectului: 1190 129998

Ieri, in jurul orei 15:30, TATRA T4D 1190 a avut un accident destul de rau, s-a tamponat cu un tir in apropiere de SERE-Gradiste. Fata este destul de avariata. Se asteapta reparatia lui acum, urmand sa vina mai intai cei de la asigurari pentru luarea la cunostinta a pagubelor si fotografiere etc. Necesita parbriz, faruri, o bara, cupla si indreptata fata, plus restul ce este afectat mecanic sau electric la partea din fata.
Sper sa ne poata ajuta cineva macar cu o poza.

Astazi am auzit varianta casarii lui 1190. Nu stiu in ce masura este adevarat, dar speram ca nu va fi asa. Din pacate este destul de grav avariat daca este sa ne uitam atent la el, inclusiv alt bord necesita si cum nu au bord de T4D pentru ca cel de pe 1121 l-au aruncat, propabil ii pune unul de T4R sau in cel mai rau caz il va taia.
O poza cu el mai jos.



1190 frontal.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.43 kb
 Vizualizat:  de 16837 ori

1190 frontal.jpg



_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 29/Ian/2021
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 20 Iul 2010 06:32:11    Titlul subiectului: 130407

Poze facute sambata in depou cu 1190.


SDC13522.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.75 kb
 Vizualizat:  de 16751 ori

SDC13522.JPG



SDC13524.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.33 kb
 Vizualizat:  de 16751 ori

SDC13524.JPG



SDC13525.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.29 kb
 Vizualizat:  de 16751 ori

SDC13525.JPG



SDC13526.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.17 kb
 Vizualizat:  de 16751 ori

SDC13526.JPG



SDC13527.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.36 kb
 Vizualizat:  de 16751 ori

SDC13527.JPG



SDC13528.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.04 kb
 Vizualizat:  de 16751 ori

SDC13528.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Dum 25 Iul 2010 17:21:59    Titlul subiectului: 130677

http://www.adevarul.ro/locale/arad/Viaductul-Micalaca-aseara-ploaie-torentiala_0_304170021.html

"ARAD: Viaductul din Micălaca a dat chix aseară după prima ploaie torențială

Adrian Todor

Sâmbătă 24 iul 2010

Arad

Viaductul din Micălaca, zona Billa, a cedat codului portocaliu de ploi
Canalizarea deficitară din zona viaductului de la Billa a făcut ca zeci de șoferi să rămână în pană aseară, după ce ploaia a inundat atât carosabilul, cât și linile de tramvai.

La orele 10.00, zeci de șoferi au fost nevoiți să apeleze la ajutorul pompierilor arădeni. Viaductul din Micălaca, zona Billa, a cedat codului portocaliu de ploi.

În vreme ce o parte din șoferi au așteptat la rând ca pompierii ajunși la fața locului să-i scoată din „lacul” format sub viaduct, alții au riscat „sănătatea” mașinii fie făcând slalomuri printre linile de tramvai, fie luând în piept tăvălugul de apă.

„E de râsul curcilor ce se întâmplă aici. Mulțumim domnului primar pentru ceea ce ne oferă și promitem că-i vom trimite chitanța de la reparația mașinii”, a spus Sorin Cirimpei, unul dintre „norocoșii” care a fost nevoit să apeleze la pompieri pentru a-și scoate mașina din apă.


Deși la sfârșitul lunii martie, municipalitatea arădeană promitea reabilitarea viaductului din Micălaca, care ar fi costat peste 140.000 de lei, se pare că momentan investiția a rămas doar pe foaie.

Mai mult de atât, nu e prima oară când în zona cu pricina au loc evenimente de gen
."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 25 Iul 2010 19:17:48    Titlul subiectului: 130679

Din pacate acel pasaj a fost construit cu serioase lipsuri in partea de evacuare a apelor (de fosta administratie, pe vremea primarului Popa), ajungand astfel ca la furtuni sa se cam adune apa...
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Dec/2022
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 20 Aug 2010 16:12:13    Titlul subiectului: Accident grav la Fortuna 20 august 2010 132183

"Cinci persoane au fost rănite ușor după ce două tramvaie s-au tamponat în zona Fortuna

Conform primelor cercetări efectuate de polițiști, primul tramvai oprise la semafor, inainte de stația Fortuna, iar vatmanul celui de-al doilea, care se afla in imediata apropiere, nu a fost atent și nu a mai reușit să frineze la timp, lovindu-se de vagonul din față. in urma impactului, vatmanul din al doilea tramvai și alte patru persoane care stăteau in față au fost ușor rănite. Acestea au fost transportate de urgență la spital pentru examinare, insă din fericire, nu prezentau răni grave. in urma coliziunii primul tramvai a deraiat de pe șine insă in scurt timp a sosit o macara care l-a repus pe șine, acum circulindu-se normalin zonă. Tramvaiul a cărui vatman nu l-a oprit la timp este avariat destul de serios.
"

Sursa Observatorul Aradean: http://www.observator.info/eveniment-1/cinci-persoane-au-fost-ranite-usor-dupa-ce-doua-tramvaie-s-au-tamponat-in-zona-fortuna

Ciocnire între tramvaie pe Calea Aurel Vlaicu

ARAD - Circulația tramvaielor a fost blocată timp de o oră în Vlaicu iar aproximativ 20 de garnituri au așteptat pe linii. Totul, din cauza unui accident între două tramvaie.

Potrivit purtătorului de cuvânt al Poliției Arad, Florian Liber, accidentul a avut loc pentru că vatmanul care circula în spatele uneia dintre garnituri nu a păstrat distanța regulamentară și a intrat în tramvaiul din fața sa.

Răniții sunt în afara oricărui pericol, nefiind internați (dar cu nasurile sparte) iar pagubele sunt minore. Conform medicilor de la Ambulanță, vatmanul din al doilea tramvai și doi pasageri din cel de-al doilea tramvai au fost răniți ușor, având escoriații și traumatisme ușoare, dar au fost totuși duși la spital pentru evaluare.

Circulația a fost blocată timp de o oră doar pentru că o roată a vagonului lovit a sărit de pe șine. Accidentul dintre cele două tramvaie s-a petrecut la semafor pe Calea Aurel Vlaicu.


Sursa Aradon: http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/ciocnire-intre-tramvaie-pe-calea-aurel-vlaicu/cn/news-20100820-06202876



acc.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.83 kb
 Vizualizat:  de 16397 ori

acc.jpeg




Ultima modificare efectuată de către FLAVIUS561 la Sâm 21 Aug 2010 00:01:41, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 20 Aug 2010 17:04:54    Titlul subiectului: 132184

Primul vagon e 1853, al doilea 34. Bogestra 34 ar putea fi refacuta, cred, fara prea mari batai de cap deoarece nu ar trebui sa i se reconditioneze si circuitele - asta insemnand sa fie manevrata de acum incolo doar de la postul B. Nici atat la 1853 nu ar trebui sa fie o treaba grea, desi nu se vede in poza dimensiunea exacta a stricaciunii pentru acest vagon.

Pentru 34, la fel ca pentru 1190, mi-e cam frica deoarece avand in vedere reducerea drastica a programelor de circulatie, CTP ar putea sa caseze linistiti cel putin un sfert din parcul de tramvaie. Pentru doua schimburi si cateva rezerve, depoul UTA le va fi arhisuficient. Daca se va reveni la un program normal, atunci ar fi nevoie eventual de vagoane mai multe. Oricum, dupa ce voi vedea noul program de circulatie voi face un astfel de calcul mai detaliat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Walter4041



Data înscrierii: 15/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Aug/2011
Mesaje: 24
Locație: Innsbruck (Austria)

MesajTrimis: Sâm 21 Aug 2010 18:41:47    Titlul subiectului: 132240

quiksilver a scris:
Pentru 34, la fel ca pentru 1190, mi-e cam frica deoarece avand in vedere reducerea drastica a programelor de circulatie, CTP ar putea sa caseze linistiti cel putin un sfert din parcul de tramvaie. Pentru doua schimburi si cateva rezerve, depoul UTA le va fi arhisuficient. Daca se va reveni la un program normal, atunci ar fi nevoie eventual de vagoane mai multe. Oricum, dupa ce voi vedea noul program de circulatie voi face un astfel de calcul mai detaliat.
Quiksilver,
is it possible to translate this part of your posting into english? I tryed to translate it with some software-programms but the computergenerated translation makes no sense. Crying or Very sad
What does CTP plan? A reduction of the number of cars? Shocked
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 22 Aug 2010 18:38:31    Titlul subiectului: 132266

I said that to repair the two wrecked cars would not be a difficult task, because 34 could be run by it`s B side. I also expressed my skepticism regarding the repair because with the new timetable for trams which was approved by the Arad Council, CTP will have a number of cars exceeding by two times (a minimum) the necessary for one day (considering that none of the trams will run two shifts).

For an usual day, not in the weekend, CTP could send on the tracks only it`s Tatra trams (except the rush hour).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Walter4041



Data înscrierii: 15/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Aug/2011
Mesaje: 24
Locație: Innsbruck (Austria)

MesajTrimis: Dum 22 Aug 2010 23:18:04    Titlul subiectului: 132286

Hello Quiksilver, thank you for your translation. Very Happy

quiksilver a scris:
...because with the new timetable for trams which was approved by the Arad Council, CTP will have a number of cars exceeding by two times (a minimum) the necessary for one day (considering that none of the trams will run two shifts).
That means, that in the new timetable are less lines and longer intervalls? Shocked

Greetings from Austria
Walter
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 23 Aug 2010 10:07:01    Titlul subiectului: 132294

Unfortunately, yes. I believe that the new timetable will become official from the first of September.

Cred ca noul program de circulatie va intra in vigoare la intai septembrie, cand se va introduce si abonamentul unic. Deocamdata, liniile 8, 10 , 12 si 17 circula.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 28 Aug 2010 05:07:37    Titlul subiectului: 132572

Daca eram atenti, era vorba de scoaterea acestor linii, dar in acelasi timp de suplimentarea celorlalte. Astfel acelasi nr de tramvaie vor circula pe mai putine linii!
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 28 Aug 2010 10:17:42    Titlul subiectului: 132581

Nu! 15 si 16 vor circula tot cate doua. Linia 1 la 27 minute inseamna 2, 3 vagoane la orele de varf! 6 si 4b raman la fel, cu 3 respectiv 4-5 vagoane.
7 si 18 vor avea maxim cate 4 sau 5 vagoane, la un interval de 12 minute! Cam asa merg si acum. In weekend cred ca vor fi cate 3.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 30 Aug 2010 01:36:30    Titlul subiectului: 132655

Pai si atunci ce fac cu surplusul de vatmani?
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Sâm 04 Sep 2010 18:02:19    Titlul subiectului: 132907

Ar fi de-a dreptul trist sa suferim o alta pierdere a unui vagon Bogestra #34 - nu l-a scurt timp dupa ce si vagonul #45 a fost casat anul trecut. Ar fi de apreciat daca vreun membru al acestui forum ar afla si impartasi cu noi situatia pe viitor a vagonului #1190 - avand in vedere ca un alt vagon T4D, #1121, a fost casat in trecut aparent din cauza lipsei de piese.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Următoare
Pagina 5 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community