Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Austria, Viena și împrejurimi
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa Centrala si de Est
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 04 Iun 2008 23:27:17    Titlul subiectului: 94152

O privire catre Mariahilferstrasse (traseele 52 si 58):


IMG_0681.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.52 kb
 Vizualizat:  de 11207 ori

IMG_0681.JPG



IMG_0683.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.44 kb
 Vizualizat:  de 11207 ori

IMG_0683.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 04 Iun 2008 23:31:41    Titlul subiectului: 94153

...si catre Mariahilfer Gürtel (traseele 6 si 18):


IMG_0678.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.34 kb
 Vizualizat:  de 11205 ori

IMG_0678.JPG



IMG_0676.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.41 kb
 Vizualizat:  de 11205 ori

IMG_0676.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Iun 2008 21:42:57    Titlul subiectului: 94579

Pentru ca s-a tot facut comparatia intre conditiile din Oradea si cele din Viena pentru exploatarea vagoanelor ULF, sa intram putin in Atelierele Centrale (Hauptwerkstaette) ale Wiener Linien, mai precis in sectia care se ocupa de calea de rulare. Trebuie spus din start ca inlocuirea sinelor este o activitate continua, nu trec zeci de ani intre reparatiile facute pe un anumit sector, iar calea de rulare se prezinta mereu in stare foarte buna. Pentru lucrarile facute la strada totul este pregatit in cadrul sectiei din Hauptwerkstaette, iar in teren se realizeaza doar montarea.

Sa vedem cateva imagini:

- hala in care sunt construite macazurile



IMG_5871.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  121 kb
 Vizualizat:  de 11176 ori

IMG_5871.JPG



IMG_5872.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.21 kb
 Vizualizat:  de 11176 ori

IMG_5872.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Iun 2008 21:49:45    Titlul subiectului: 94580

- o instalatie complet automatizata pentru gaurirea sinei:


IMG_5875.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.35 kb
 Vizualizat:  de 11174 ori

IMG_5875.JPG



IMG_5876.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.04 kb
 Vizualizat:  de 11174 ori

IMG_5876.JPG



IMG_5877.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.03 kb
 Vizualizat:  de 11174 ori

IMG_5877.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Iun 2008 21:51:22    Titlul subiectului: 94581

- o instalatie, de asemenea, automatizata, pentru curbarea sinei:


IMG_5883.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.58 kb
 Vizualizat:  de 11173 ori

IMG_5883.JPG



IMG_5884.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.32 kb
 Vizualizat:  de 11173 ori

IMG_5884.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Iun 2008 21:54:20    Titlul subiectului: 94582

- o privire asupra zonei de stocare a sinelor noi si a celor pregatite pentru montarea la strada:


IMG_5878.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.74 kb
 Vizualizat:  de 11172 ori

IMG_5878.JPG



IMG_5879.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.22 kb
 Vizualizat:  de 11172 ori

IMG_5879.JPG



IMG_5880.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.09 kb
 Vizualizat:  de 11172 ori

IMG_5880.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Iun 2008 22:06:44    Titlul subiectului: 94583

Nu iesim din aceasta sectie fara putina distractie. Fiecare tramvai este dotat cu o ranga pentru schimbarea manuala a macazurilor (sigur, situatiile in care instalatiile automate nu functioneaza corespunzator sunt extrem de rare). Tot in sectia care se ocupa de calea de rulare sunt realizate si indispensabilele unelte (sunt foarte grele, desi nu par):


IMG_5873.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.19 kb
 Vizualizat:  de 11171 ori

IMG_5873.JPG



IMG_5874.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.97 kb
 Vizualizat:  de 11171 ori

IMG_5874.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 15 Iun 2008 11:04:09    Titlul subiectului: 94631

Acest mare atelier este impresionant prin mai multe echipamente,unul fiind mecanismul de curbat sine.Nu cred ca o sa fie asa ceva in Romania, mai ales ca transportul cu tramvaiul nu prea mai e agreat de niciun oras.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 15 Iun 2008 12:28:51    Titlul subiectului: 94634

Atelierele Centrale se intind pe o suprafata foarte mare, adapostind sectii diverse: cale de rulare, reparatii tramvaie, reparatii autobuze, reparatii vagoane de metrou, boghiuri, vopsitorie, etc. In cadrul Atelierelor Centrale se executa lucrarile de reparatii si pentru vagoanele apartinand WLB. De asemenea, in jurul zonei de cladiri exista linii de testare a vagoanelor de tramvai si metrou si de instruire a personalului (sunt marcate inclusiv "statii").
Dupa cum se poate vedea in imagini, din cauza distantelor foarte mari ce trebuie parcurse pentru a ajunge de la o sectie la alta sau chiar in interiorul aceleiasi sectii, este permisa utilizarea bicicletelor chiar si in interiorul halelor.



IMG_6278.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.36 kb
 Vizualizat:  de 11148 ori

IMG_6278.JPG



IMG_6279.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.86 kb
 Vizualizat:  de 11148 ori

IMG_6279.JPG



IMG_6280.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.58 kb
 Vizualizat:  de 11148 ori

IMG_6280.JPG



IMG_6281.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.42 kb
 Vizualizat:  de 11148 ori

IMG_6281.JPG



IMG_6282.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.48 kb
 Vizualizat:  de 11148 ori

IMG_6282.JPG



IMG_6283.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.86 kb
 Vizualizat:  de 11148 ori

IMG_6283.JPG



IMG_6284.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.12 kb
 Vizualizat:  de 11148 ori

IMG_6284.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 20 Apr 2009 18:12:11    Titlul subiectului: 109847

Dupa testele facute in cadrul Atelierelor Centrale ale Wiener Linien, primul ULF B1 - 702 - a iesit in probe la strada pe 16 aprilie.

Sursa foto: Fanpage der Wiener Linien



702-primazideproba-16.04.2009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.87 kb
 Vizualizat:  de 10507 ori

702-primazideproba-16.04.2009.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
BladHaund



Data înscrierii: 11/Iun/2009
Ultima vizita: 21/Mai/2013
Mesaje: 74

MesajTrimis: Joi 02 Iul 2009 20:00:45    Titlul subiectului: 113354

Cateva observatii sporadice despre transportul din Viena, privit prin ochii Bucuresteanului (primavara 2009):

Exista doua modele de trenuri de metrou, unele mai vechi cu deschidere manuala a usilor prin zavoare si vagoane separate, altele noi, cu deschidere prin buton (cu memorie) si fara separatie intre vagoane.
La metrou accesul este liber (nu exista turnicheti sau alte porti). Sistemul se bazeaza pe onestitatea calatorilor de a-si cumpara si composta biletul. Mai toate statiile de metrou sunt dotate cu lifturi.
Vocea care face anuntul in tren e de... barbat. Anunta si legatura cu liniile de suprafata pentru statia urmatoare. Deoarece vorbeste mult si are un timbru baritonal, vocea e acoperita lesne de sporovaiala calatorilor si deseori nu intelegi ce statie urmeaza Smile.
Un lucru ce ar putea fi lesne de introdus si in Bucuresti: pe panoul electronic de afisaj din tren, unde scrie numele statiei urmatoare, este afisata si o sageata spre partea unde va fi peronul.

Uneori si in tramvai e o voce masculina care anunta... ceva. Lesne acoperita de sporovaiala.

Clasele sociale par a prefera, in ordine crescatoare a gradului de spalare a propriei persoane: autobuz -> tramvai -> metrou. Altfel spus, la metrou e cel mai elegant. Very Happy Am impresia ca in metrou nu e voie cu bicicleta, dar nu se respecta.

Multe statii de tramvai sunt dotate cu panouri electronice care afisaza pentru urmatoarele 3 tramvaie: numarul liniei, timpul pana la sosire, daca are sau nu remorca (sau daca e lung sau scurt), daca are sau nu dotari pentru persoane cu handicap.
Cel mai grozav "tramvai" este cel care merge la Baden. Porneste din centru pe linie de tramvai (trenuletul arata ca un tramvai si e numit tramvai), in zona semi-centrala intra in tunele si se transforma intr-un mic metrou, apoi iese la suprafata in suburbii si intre cele doua orase accelereaza pana viteze de tren (probabil 100 km/h). Bonus: are statie la SCS (Shopping City Sud) - o mare zona comerciala Smile

Turistul chibzuit isi poate procura un abonament pe 1 saptamana (luni - duminica), valabil pe toate liniile de suprafata sau subterane. Vienezii poseda multi caini, pe care ii plimba cu transportul in comun. In aglomeratie, atentie la labute!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 02 Iul 2009 21:37:23    Titlul subiectului: 113361

BladHaund a scris:
Sistemul se bazeaza pe onestitatea calatorilor de a-si cumpara si composta biletul.

Desi rare, exista controale.

BladHaund a scris:
Uneori si in tramvai e o voce masculina care anunta... ceva.

E aceeasi voce si anunta statiile, legaturile, granitele dintre zonele scurte de tarifare, sfarsitul unei zone scurte de tarifare, capatul de linie, roaga calatorii sa coboare din vehicul la capat de linie, face apel la calatori sa cedeze locurile persoanelor care au nevoie de ele (si le insira). Pana nu demult, pentru fostele linii-inel 1 si 2 anunta si posibilitatea ca tramvaiul sa stationeze mai mult in statia Stubentor, pentru reglarea timpilor de parcurs.

BladHaund a scris:
Clasele sociale par a prefera, in ordine crescatoare a gradului de spalare a propriei persoane: autobuz -> tramvai -> metrou. Altfel spus, la metrou e cel mai elegant.

E o impresie falsa.

BladHaund a scris:
in zona semi-centrala intra in tunele si se transforma intr-un mic metrou, apoi iese la suprafata in suburbii

Lokalbahn Wien Oper - Baden parcurge in tunelul respectiv doar 3 statii (Laurenzgasse, Kliebergasse si Matzleinsdorferplatz), comune in intregime cu linia de tramvai 62 si partial comune cu alte linii de tramvai. Iesirea WLB din tunel e tot in oras, chiar destul de departe de periferie. De altfel, rolul tunelului este de descongestionare a traficului de pe Gürtel. Pentru a-l descrie, il putem asemana cu o linie dreapta din care se desprind 2 ramuri perpendiculare cu orientari diferite, cele 2 ramuri fiind la o statie distanta una de cealalta. Traseul care parcurge cea mai mare distanta in acel tunel este 18 (il parcurge in linie dreapta, tramvaiele oprind in 5 statii).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
BladHaund



Data înscrierii: 11/Iun/2009
Ultima vizita: 21/Mai/2013
Mesaje: 74

MesajTrimis: Vin 03 Iul 2009 17:54:59    Titlul subiectului: 113379

Ar mai fi de adaugat despre metrou:

Linia de metrou U5 nu exista - este in curs de planificare de cateva zeci de ani. In schimb, exista linia U6 care are o parte a traseului de suprafata pe un pod suspendat deasupra bulevardului. Prima impresie cand vezi trenul pe U6 este aceea de tramvai care a luat steroizi. Trenurile insa sunt dintre cele mai moderne. Trenul are pantograf pe aceasta linie.

Statiile par sa fi fost toate modernizate si renovate recent. Pentru cele de suprafata s-a incercat pastrarea unui aer mai de inceput de secol 20, dar cele din subteran beneficiaza de finisaje moderne: inox, polimeri.

Cel mai pitoresc tronson mi s-a parut pe U1, cand traverseaza Dunarea. Tunelul este suspedat pe piloni de pod, iar deasupra tunelului a fost construita soseaua. Recomand sa vizitati statia Donauinsel de pe aceasta linie. Intreaga statie este suspendata deasupra Dunarii si iesirea se realizeaza pe la mijlocul podului de care am vorbit. Panorama este superba.



U6_1.jpg
 Descriere:
Metrou U6
 Mărime fișier:  173.55 kb
 Vizualizat:  de 10159 ori

U6_1.jpg



U6_2.jpg
 Descriere:
Statie U6
 Mărime fișier:  157.11 kb
 Vizualizat:  de 10159 ori

U6_2.jpg



U6_3.jpg
 Descriere:
Statie U6
 Mărime fișier:  185.1 kb
 Vizualizat:  de 10159 ori

U6_3.jpg



Iesire Donauinsel.JPG
 Descriere:
Iesire statie Donauinsel pe U1
 Mărime fișier:  127.2 kb
 Vizualizat:  de 10159 ori

Iesire Donauinsel.JPG



Pod zona Donauinsel.JPG
 Descriere:
Pod peste Dunare zona Donauinsel
 Mărime fișier:  80.28 kb
 Vizualizat:  de 10159 ori

Pod zona Donauinsel.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Iul 2009 21:34:50    Titlul subiectului: 113527

De astazi au fost puse in circulatie primele ULF B1 (702-705), deocamdata pe traseul 43.

Foto: 702, traseul 43, Hernalser Hauptstraße (statia Hernals)
Sursa foto: Fanpage der Wiener Linien



B1_1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.54 kb
 Vizualizat:  de 10092 ori

B1_1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 6128
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 15 Iul 2009 16:03:50    Titlul subiectului: 114067

Poze din ultima excursie prin Viena:
1. - 2. #20
3. #59
4. - 5. #62
6. #73
7. - 8. #83
9. - 10. #88



0020-P1270304.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.59 kb
 Vizualizat:  de 10000 ori

0020-P1270304.jpg



0020-P1270306.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.69 kb
 Vizualizat:  de 10000 ori

0020-P1270306.jpg



0059-P1270302.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.35 kb
 Vizualizat:  de 10000 ori

0059-P1270302.jpg



0062-P1270307.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.64 kb
 Vizualizat:  de 10000 ori

0062-P1270307.jpg



0062-P1270310.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.67 kb
 Vizualizat:  de 10000 ori

0062-P1270310.jpg



0073-P1270303.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.96 kb
 Vizualizat:  de 10000 ori

0073-P1270303.jpg



0083-P1270281.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.21 kb
 Vizualizat:  de 10000 ori

0083-P1270281.jpg



0083-P1270285.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.51 kb
 Vizualizat:  de 10000 ori

0083-P1270285.jpg



0088-P1270287.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.9 kb
 Vizualizat:  de 10000 ori

0088-P1270287.jpg



0088-P1270288.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101 kb
 Vizualizat:  de 10000 ori

0088-P1270288.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 6128
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 15 Iul 2009 16:09:44    Titlul subiectului: 114068

1. - 2. #632
3. #666
4. #1444
5. #4044
6. - 7. #4070
8. #4089
9. #4091
10. #4501



0632-P1270291.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.39 kb
 Vizualizat:  de 9999 ori

0632-P1270291.jpg



0632-P1270292.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.75 kb
 Vizualizat:  de 9999 ori

0632-P1270292.jpg



0666-P1270298.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.85 kb
 Vizualizat:  de 9999 ori

0666-P1270298.jpg



1444-P1270284.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.47 kb
 Vizualizat:  de 9999 ori

1444-P1270284.jpg



4044-P1270283.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.57 kb
 Vizualizat:  de 9999 ori

4044-P1270283.jpg



4070-P1270299.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.35 kb
 Vizualizat:  de 9999 ori

4070-P1270299.jpg



4070-P1270300.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.59 kb
 Vizualizat:  de 9999 ori

4070-P1270300.jpg



4089-P1270289.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.15 kb
 Vizualizat:  de 9999 ori

4089-P1270289.jpg



4091-P1270294.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.01 kb
 Vizualizat:  de 9999 ori

4091-P1270294.jpg



4501-P1270295.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.26 kb
 Vizualizat:  de 9999 ori

4501-P1270295.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 15 Aug 2009 00:56:51    Titlul subiectului: 115394

Revenim la noile vagoane ULF B1 pentru a prezenta setul complet aflat in circulatie in prezent - numere de parc 702-706. Cele 6 vagoane apartin depoului Hernals si deocamdata circula pe linia 43. Siemens va livra in prima faza catre Wiener Linien 70 de vagoane de acest tip (numere de parc pana la 771, inclusiv), alaturi de 80 de tip A1 (numere de parc 52-131).

- foto 1,2 - 702, traseul 43, Hernalser Hauptstraße (statia Hernals), 9 august 2009



IMG_4831.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.61 kb
 Vizualizat:  de 9845 ori

IMG_4831.JPG



IMG_4830.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.94 kb
 Vizualizat:  de 9845 ori

IMG_4830.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 15 Aug 2009 01:01:47    Titlul subiectului: 115395

- foto 1,2 - 703, traseul 43, Hernalser Hauptstraße (statia Hernals), 9 august 2009


IMG_4838.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.64 kb
 Vizualizat:  de 9841 ori

IMG_4838.JPG



IMG_4837.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.65 kb
 Vizualizat:  de 9841 ori

IMG_4837.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 15 Aug 2009 01:04:57    Titlul subiectului: 115396

- foto - 704, traseul 43, Dornbacher Straße (in apropierea capatului de linie de la Neuwaldegg), 6 august 2009


IMG_4584.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.41 kb
 Vizualizat:  de 9840 ori

IMG_4584.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 15 Aug 2009 01:10:30    Titlul subiectului: 115398

- foto 1,2 - 705, traseul 43, Dornbacher Straße (in apropierea capatului de linie de la Neuwaldegg), 6 august 2009
- foto 3,4 - 705, traseul 43, Hernalser Hauptstraße (statia Hernals), 9 august 2009



IMG_4585.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.82 kb
 Vizualizat:  de 9839 ori

IMG_4585.JPG



IMG_4587.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.33 kb
 Vizualizat:  de 9839 ori

IMG_4587.JPG



IMG_4832.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.16 kb
 Vizualizat:  de 9839 ori

IMG_4832.JPG



IMG_4833.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.98 kb
 Vizualizat:  de 9839 ori

IMG_4833.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 15 Aug 2009 01:13:24    Titlul subiectului: 115399

- foto 1,2 - 706, traseul 43, Dornbacher Straße (in apropierea capatului de linie de la Neuwaldegg), 6 august 2009


IMG_4588.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.78 kb
 Vizualizat:  de 9838 ori

IMG_4588.JPG



IMG_4590.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.51 kb
 Vizualizat:  de 9838 ori

IMG_4590.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 26 Aug 2009 21:07:11    Titlul subiectului: 116030

In urma unei campanii de imagine, demarata in 2007, a rezultat si modernizarea logo-ului concernului Wiener Stadtwerke, din care face parte si compania de transport public vieneza, Wiener Linien. Diferenta fata de vechea sigla consta in inlocuirea scutului vienez cu cruce cu un "romb". De curand a inceput aplicarea noii sigle pe vehicule, pe masura ce acestea trec prin reparatii sau sunt livrate (in cazul celor noi).

Foto: E1 4531 cu noua sigla, linia 6, Westbahnhof, 8 august 2009



IMG_4658.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.97 kb
 Vizualizat:  de 9732 ori

IMG_4658.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mie 26 Aug 2009 21:44:56    Titlul subiectului: 116033

Pe remorca se poate observa si vechea stema.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Sâm 04 Sep 2010 19:20:52    Titlul subiectului: 132909

@radub: Interesant - de obicei, noua stema a aparut mai ales pe vagoanele de tip vagon-remorca putin mai noi decat vagonul motor de mai in sus.
fantt a scris:
din ce am obervat la Viena, pe unele linii de tramvai se asigura o treime din parc cu tramvaie low floor Siemens (dar nu pe toate liniile, unele au doar tramvaie vechi)
Putin intarziat raspunsul meu dar mai bine mai tarziu decat niciodata - din ultima mea experienta in Viena timp de trei luni in total, am reusit sa calatoresc suficient de mult cu toate mijloacele de trasport in comun sub permiterea folosirii abonamentului saptamanal si pot spune ca intr-adevar am constatat ca tramvaiele cu doua vagoane ( cele mai vechi ) nu circula peste tot in Viena (atata timp cat nu vorbim despre exceptii precum scoala spre exemplu); dar celalalte tramvaie cu doua vagoane ( versiunea putin mai noua ) si tramvaiele low floor Siemens circula mai peste tot - dar si aceste tramvaie low floor Siemens se impart in doua categorii: cele putin mai scurte care asgiura traseul zilnic numai intr-o parte a Vienei (spre exemplu, acestea circula mai ales pe linile 62 sau 18 ) sau vagoanele mai lungi de acelasi tip care spre exemplu asigura zilnic ruta linii 67 si nu numai.

Un alt lucru care mi-a trezit imediat curiozitatea - am vizitat Viena in fiecare an incepand cu 2004 - am circulat aproape in fiecare zi pe ruta liniei de metrou ( U6 ) si NICIODATA nu am avut ocazia sa vad vagoane de tip tramvai (cum sunt cele rosii) legate de cele doua vagoane care asigura de obicei ruta de de metrou U6 (cum puteti observa si in fotografiile postate pe pagina numarul 1 al acestui topic - vagoanele #4923 sau #4933 spre exemplu; tind puternic sa cred ca aceste fotografii au fost mai degraba realizate inainte de anul 2005).

Iar la inceputul lunii trecute, August 2010, am avut oportunitatea de a vedea un vagon de tip u3 #4152 in jurul zonei Primariei din Viena.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 02 Oct 2010 21:48:19    Titlul subiectului: 134294

De astazi, locuitorii din nord-estul orasului (districtul 22, Donaustadt) au la dispozitie o noua legatura cu centrul. A fost o zi plina de actiuni organizate cu prilejul deschiderii noului tronson al liniei de metrou U2 catre Aspern. 5,3 km cale dubla, 6 noi statii, un pod spectaculos peste Dunare, construit exclusiv pentru metrou, sunt principalele ingrediente ale unui proiect impresionant.

La adresa de mai jos gasiti imagini de la deschiderea de astazi a tronsonului Stadion-Aspernstraße:

http://www.fpdwl.at/forum/thread.php?postid=227307&sid=d9eb60db3c271f07d0b31150bf43e716#post227307

In atasament am pus programul manifestarilor de astazi. De asemenea, de pe forumul Fanpage der Wiener Linien am selectat o imagine din zona cea mai spectaculoasa a traseului, trecerea Dunarii pe Donaustadtbrücke:



DSC06872.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.81 kb
 Vizualizat:  de 8272 ori

DSC06872.JPG



u2_programmfolder_eroeffnungsfest_okt_2010_23272.pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  u2_programmfolder_eroeffnungsfest_okt_2010_23272.pdf
 Mărime fișier:  1.05 MB
 Descărcat:  de 342 ori


_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa Centrala si de Est Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community