Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Statiile CTP Arad

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Walter4041



Data înscrierii: 15/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Aug/2011
Mesaje: 24
Locație: Innsbruck (Austria)

MesajTrimis: Vin 15 Ian 2010 22:10:13    Titlul subiectului: Statiile CTP Arad 122351

The station with the name "Atrium": Was it renamed? Its looks like the formerly station "Autogara"?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 15 Ian 2010 23:33:38    Titlul subiectului: 122359

Da. Vechiul nume al acelei stații era "Autogară" și cel nou este "Atrium", de când s-a redeschis circulația pe Calea Aurel Vlaicu. Alta care și-a schimbat numele este "Banc Post", acum numindu-se "Caius Iacob".

Yes, the old name of that station was "Autogară" and the new one is "Atrium", since the traffic on Calea Aurel Vlaicu has been reopened. Another one who changed the name is "Banc Post", which is named now "Caius Iacob".

_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
m_the_one



Data înscrierii: 05/Mar/2009
Ultima vizita: 24/Apr/2014
Mesaje: 41
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 17 Feb 2010 15:57:25    Titlul subiectului: 123797

After the BERD reconstruction project, some of the existing stations changed names, new ones were built and some were closed down.

There is a new station between Fortuna and Fat Frumos, called "Galleria", which is in front of a supermarket, a bit far from the future Galleria Arad. Every tram that comes from Fat frumos stops there, so does each tram that goes to Gai or Zona Industriala.

Like Walter had observed, "Autogara" changed to Atrium, and "Banc Post" also changed to "Caius Iacob" (here stops each tram that goes to or comes from Vlaicu).

"Andrei Muresanu" station was closed down from both sides, because it was too close to the ones at Podgoria.

Here you can find all the tram stations in alphabetical order: http://www.ctparad.ro/index.php?option=com_wrapper&Itemid=62
and the county's map, with its bus stations: http://www.ctparad.ro/busmap/index.htm

***

Dupa finalizarea proiectului BERD, unele statii si-au schimbat numele, au fost desfiintate, dar au aparut si altele noi.

Exista o statie noua intre Fortuna si Fat frumos pe nume "Galleria". Aici opresc toate tramvaiele care vin din Fat Frumos, dar si care merg spre gai. Este vizavi de Discount Market si nu este chiar asa de aproape de viitorul Galleria Arad.

Precum s-a mai spus, "Autogara" si-a schimbat numele in "Atrium", iar "Banc Post" in "Caius Iacob" (aici opresc toate tramvaiele care vin din sau se indreapta spre Vlaicu).

"Andrei Muresanu" a fost desfiintata in ambele sensuri din cauza ca e destul de aproape de statiile de la Podgoria.

Aici puteti gasi statiile de tramvai in ordine alfabetica: http://www.ctparad.ro/index.php?option=com_wrapper&Itemid=62
iar aici harta statiilor de autobuz din judet: http://www.ctparad.ro/busmap/index.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 17 Feb 2010 18:19:35    Titlul subiectului: 123806

Din cate am observat, in statia "Galleria" opresc toate tramvaiele care intorc la Fat Frumos, ceea ce e un avantaj major pentru viitorii clienti care vor vizita mall-ul, dar trec prin statie doar pe ruta Fat Frumos - Fortuna, si nu invers cand tramvaiele o iau spre strada Poetului.
Pentru cei care vor sa ajunga in acea statie venind dinspre UTA pot folosi linia 6 sau 1b.

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 22 Mar 2010 22:52:41    Titlul subiectului: Vor stație de autobuz și în Centru 124943

ARAD - Mai mulți locuitori ai cartierului Sânicolaul Mic sunt nemulțumiți de cum sunt gândite stațiile de autobuz.

Cartierul Sânicolaul Mic este unul dintre cele mai „suferinde” când vorbim despre transportul în comun. Iar problema nu este de azi de ieri, ci de ani buni și nu și-a găsit încă rezolvarea la autoritățile locale. De multe ori locuitorii de aici au sesizat faptul că numărul mijloacelor de transport în comun este foarte mic față de numărul de locuitori ai cartierului. Nemulțumiri sunt și când vine vorba despre stațiile de autobuz existente în prezent. După ce pleacă din Sânicolau, autobuzul face stație la Subcetate, după care nu mai oprește decât în Piața Arenei. Distanța parcursă nu este exagerat de mare, dar locuitorii din Sânicolau și din Subcetate spun că ar fi mult mai utilă o stație între Subcetate și Piața Arenei oriunde, undeva pe traseul autobuzului. „Din Subcetate autobuzul merge mai departe pe Podul Decebal, trece pe lângă Colegiul Moise Nicoară și abia apoi continuă spre Piața Arenei. Distanța nu este una foarte mare, dar ar fi mai comod pentru călători să aibă o stație undeva în apropierea Centrului, respectiv în zona Podului Decebal”, spune Ioana Sârbu, care locuiește în Sânicolaul Mic.

Timp pierdut degeaba
Potrivit persoanelor care circulă cu acest autobuz, ar fi mult mai ușor dacă ar mai exista o stație între Subcetate și Piața Arenei. „Pierdem foarte mult timp degeaba. Dacă eu am treabă în Centru, mi-ar fi mai ușor să cobor undeva în zona podului de la ștrand și să îmi continui călătoria pe jos. Așa trebuie neapărat să merg până în Boul Roșu, de acolo să mai aștept după tramvai și să mă întorc înapoi până spre Primărie”, spune unul dintre reclamanți. pe moment, autobuzele cu pricina nu au nici măcar o stație în centru.

Există pe celălalt sens
Nemulțumirea locuitorilor din Sânicolaul Mic și din Subcetate este cu atât mai mare cu cât pe celălalt sens de mers, dinspre Piața Arenei spre Sânicolau, există o stație chiar în apropierea Podului Decebal, lângă patinoar. „Ar putea să facă o stație vis-a-vis, probelma ar fi rezolvată”, spune un reclamant. Din păcate, directorul tehnic al Companiei de Transport Public nu a putut fi contactat pentru a comenta acest aspect.

"Ar fi mai util pentru călători să aibă o stație undeva în apropierea Centrului" - Ioana Sârbu


Sursa: ARADON



news-20100321-03505489-614120207.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  30.31 kb
 Vizualizat:  de 15411 ori

news-20100321-03505489-614120207.jpg



_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 19 Mai 2010 17:29:39    Titlul subiectului: 127295

Aradon a scris:
Stații fantomă la Boul Roșu

ARAD - Uite stația, nu e stația. Compania de Transport Public a decis să anuleze o statie care tocmai ce a fost modernizată.

Compania de Transport Public și comisia de sistematizare a traficului din cadrul Primăriei Municipiului Arad au decis că e momentul să experimenteze noi stații pentru tramvaiele care trec prin Piața Arenei, cunoscută de arădeni și sub numele de Boul Roșu.

Ultima găselință a celor care ar trebui să gândească sisteme de îmbunătățire a traficului și a transportului în comun, este desființarea statiei de tramvai din Piața Arenei, pe sensul dinspre Teatru. Fără să țină cont că doar de câteva luni au finalizat lucrările la modernizarea stației, cu pavele și treceri la nivel, conform proiectului finanțat de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare, CTP și comisia sus-amintită au decis, de la sfârșitul săptămânii, să lipească afișe pe stâlpii de curent din stație prin care anunță călătorii că acel punct de oprire a tramvaielor a fost desființat.

Cu toate că schimbarea a fost implementată de vineri, după cum ne-a cofirmat și Răzvan Popa - director executiv al Direcției Tehnice din Primarie, arădenii încă mai așteptau ca tramvaiul care urma să-i ducă spre case să se oprească în stația de altădată. Pentru mulți dintre ei vestea a venit ca un șoc, supunând că „e o harababură ce se întâmplă în această zonă”.

Pe de altă parte, Primăria se pare că pregătește și alte schimbări în Piața Arenei, Răzvan Popa subliniind că „nu se poate ca într-o intersecție să avem stații de tramvaie sau autobuze”.

„Nu mai este stație? De când? Cine a spus?”. Aceasta a fost reacția arădenilor care așteptau ieri tramvaiul cu numărul 3 în stația de la Boul Roșu pentru a merge în direcția Aradul Nou. Prea puțini au fost cei care și-au aruncat privirile pe hâriile în format A4 lipite la întâmplare pe stâlpii de electricitate din stație, prin care Compania de Transport Public Arad anunța desființarea respectivei stații. Și mai puțini arădeni, au aflat deja de modificarea stațiilor și au aștepat tramvaiul pe Calea Romanilor.

Practic, CTP și comisia de sistematizare a circulației au decis să desființeze stația din Piata Arenei și să înființeze o nouă stație pe Calea Romanilor pentru cei care doresc să ajungă în Aradul Nou. De precizat ar fi și faptul că stația desființată a fost modernizată și refăcută în cadrul proiectului finanțat de BERD, iar noua stație constă de fapt într-o semnalizare, pe Calea Romanilor și refacerea marcajului pietonal, care se află la circa zece metri de noua stație.

Decizia poate fi modificată

„A fost o decize luată în cadrul unei întruniri a comisiei de sistematizare și CTP. Nu este bătută în cuie, ci este un experiment pentru a vedea dacă în acest fel se va fluidiza traficul. În orice moment dacă vom vedea că nu este viabilă această soluție se poate reveni la cea anterioară. Proiectarea lucrărilor finanțate de către BERD a fost făcută în urmă cu aproximativ cinci ani, iar traficul arădean efectiv a explodat de atunci. În atare condiții, proiectantul nu a luat în calcul toate modificările la acel moment”, ne-a explicat Răzvan Popa, director în cadrul Primăriei Municipiului Arad.

Mai mult, Popa a punctat că există discuții privind desființarea și a stațiilor de autobuz din Piața Arenei. „Încă nu s-a stabilit unde vor fi mutate stațiile, dar cu siguranță vor fi semnalizate corespunzător chiar dacă nu vor avea refugiu”, mai spune Popa.

La CTP vorbesc doar oficialii

Deși ani de zile directorii Companiei de Transport Public Arad au vorbit deschis cu mass-media referitor la orice subiect de interes pentru arădeni, acum însă situația pare a fi schimbată. Contactat pentru a ne oferi mai multe detalii vis-a-vis de această schimbare a stațiilor de tramvai, Petru Cuvineanu, director tehnic al CTP Arad, ne-a explicat că instituția are un purtător de cuvânt. Cu toate că am încercat ore bune să vorbim cu persoana indicată, la numerele de telefon publice al Companiei nu ne-a răspuns nimeni.

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
smilex



Data înscrierii: 27/Feb/2008
Ultima vizita: 14/Oct/2017
Mesaje: 80
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 21 Mai 2010 16:02:57    Titlul subiectului: 127361

Foarte putine dintre subiectele din ziare imi sunt cunoscute din experienta proprie dar ma jur (in scris) ca nici macar un subiect cunoscut de mine n-a fost corect redat. CTP este un operator de transport care onoreaza niste cerinte. Nu poate decide asupra locatiei statilor de tramvai. Chestia de mai sus vine de la Primarie. Nu stiu din ce motive, statia n-a placut Decidentului. Hotarare proasta, in opinia mea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 02/Mar/2018
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 21 Mai 2010 20:30:30    Titlul subiectului: 127373

Din pacate, desfiintarea statiei a fost "ceva visat" de un subaltern al CTP.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 30/Oct/2018
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 09 Sep 2010 12:39:00    Titlul subiectului: 133116

Din nou, nemultumiri...

http://www.adevarul.ro/locale/arad/Municipalitatea-aradeana-incercare-calatorilor-autobuzul_0_332367011.html

Municipalitatea arădeană pune la încercare nervii călătorilor cu autobuzul

Stația de autobuz de pe strada Romulus Cărpenișan, capăt de linie pentru autobuzul care face legătura cu Aradul Nou a devenit o adevărată povară pentru călători.

„Experimentul” Primăriei cu stația improvizată dă semene de slăbiciune: călătorii au ajuns să aștepte în ploaie câte 15 minute, iar aproape zilnic se iscă certuri între ei și șoferii autobuzelor.

„În astfel de condiții pierdem foarte mult timp degeaba. Plus că nu avem nici un refugiu în caz de ploaie”, a spus Simona Hidișan, o arădeancă de 39 de ani. Refugiu în schimb există, doar că administrația l-a amplasat vizavi de stația de autobuz.

În aceste condiții, călătorii au fost nevoiți în această dimineață să rabde ploaia în așteptarea autobuzului. „S-a amplasat refugiul exact unde nu trebuia. Defapt, stația în sine a fost aleasă după bunul plac și nu s-a ținut cont de faptul că zona e circulată intens, iar noi stăm în ploaie”, a spus Victor Șerban, călător.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  23.8 kb
 Vizualizat:  de 14768 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 6198
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 09:16:44    Titlul subiectului: 135588

http://www.adevarul.ro/locale/arad/Nemtii_considera_ca_Aradul_are_nevoie_de_parcari-spatii_pietonale_si_de_alte_statii_de_tramvai_0_362363817.html

"Nemții consideră că Aradul are nevoie de parcări, trotuare și de alte stații de tramvai

Claudia Untaru

Vineri 29 oct 2010

Arad

Unele stații de tramvai sunt prea inguste

Specialiștii din Germania au prezentat consilierilor locali municipali, Masterplanul de transport. Acesta cuprinde modificări importante în traficul arădean până în anul 2025. Toate măsurile, care se vor lua privind traficul, parcările din municipiu, transportul în comun și rețeaua stradală ar costa peste 110 milioane de euro.

În urma studiului a rezultat că parcările sunt puține, că traficul motorizat este dominant în Arad, că numărul pasagerilor din tramvaie și autobuze a scăzut și că s-a pierdut calitatea urbană.

„La 1000 de locuitori sunt 300 de autoturisme, iar cu transportul în comun nu mai circulă decât cel mult 28.000 de pasageri pe zi”, spune dr. ing. Manfred F. Brenner, reprezentant firmă Germania.

De asemenea, acesta a vorbit despre Bulevardul Revoluției, unde în decurs de 24 de ore circulă în medie 35.000 de autovehicule.

Totodată s-a discutat și despre transportul în comun, despre stațiile de tramvai care sunt prea înguste și nu oferă posibilitatea adăpostirii în caz de vreme nefavorabilă.

În ceea ce privește circulația autoturismelor pe Bulevardul Revoluției, specialiștii recomandă să se folosească o singură bandă pe un sens de mers, iar spațiul rămas să fie folosit pentru o pistă de biciclete și locuri de parcare pe marginea carosabilului.

Tot pe bulevard să fie amenajat spațiu pietonal și loc pentru terase.

De asemenea, aceștia au mai spus că porțiunea dintre primărie și Teatru ar trebui să fie zonă pietonală.

Specialiștii au vorbit și despre parcări subterene în central orașului, cum ar fi în Piața Avram Iancu, Piața Catedralei, Piața Reconcilierii, în fața Palatului Administrativ, pe strada I.C. Brătianu, Parcul Eminescu.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Noi/2018
Mesaje: 975
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 09:38:17    Titlul subiectului: 135593

Nicio publicatie nu a scris care sunt cele 8 linii recomandate de nemti. Intervalele par ok, ramane sa mai "sapam" putin si sa aflam viziunea nemtilor inainte ca proiectul sa fie adoptat intr-o viitoare sedinta de Consiliu Local Municipal.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 6198
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 08 Dec 2010 23:53:28    Titlul subiectului: 137286

http://www.adevarul.ro/locale/arad/arad-adevarul_de_seara-tramvai-statii-refugii-transport_0_385761671.html

"Stațiile de tramvai din municipiu devin nefolositoare ori de câte ori plouă

Claudia Untaru

Marți 7 dec 2010

Statiile de tramvai nu asunt acoperite Sute de arădeni care au circulat astăzi cu tramvaiul au fost nevoiți să îndure condițiile vitrege din stațiile nou-amenjate. De câte ori plouă, situația este la fel.

„Este plin de apă. Cine nu are umbrelă se udă până la piele”, a spus Nicolae Pârv (foto), un arădean.

Reprezentanții Primăriei spun că proiectul cuprinde mult mai multe obiective și că s-a pus accent pe calea de rulare a tramvaielor și pe refacerea drumurilor.

„Valoarea investiției în prima etapă a proiectului se ridică la 36,6 milioane euro”, a explicat Corina Drăghici, purtător de cuvânt al Primăriei Arad.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 6198
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 14 Mar 2011 14:30:38    Titlul subiectului: 141097

http://www.adevarul.ro/locale/arad/Sugestii_si_reclamatii-in_statiile_de_tramvai_din_municipiul_si_judetul_Arad_0_443955947.html

"Sugestii și reclamații, în stațiile de tramvai din municipiul și județul Arad

Claudia Untaru

Luni 14 mar 2011

În unele stații au fost montate cutiile

Arădenii pot depune de acum reclamații sau chiar sugestii cu privire la mijloacele de transport în comun, chiar în stațiile de tramvai. Reprezentanții Companiei de Transport Public Arad au spus că în stațiile din municipiu vor fi amplasate 17 cutii, iar în cele din județ trei.

Astfel, că cetățenii nu mai sunt nevoiți să sune sau să se deplaseze până la sediul instituției pentru nemulțumiri.

„Dorim să avem o colaborare mai strânsă cu cetățenii, de aceea am hotărât să ăunem în stații astfel de cutii”, spune Doru Neacșiu, sef serviciu programare C.T.P. Arad.

Arădenii care s-au aflat în stații spun că în primul rând ar reclama faptul că de cele mai multe ori tramvaiele ajung cu ântârziere."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
m_the_one



Data înscrierii: 05/Mar/2009
Ultima vizita: 24/Apr/2014
Mesaje: 41
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 02 Apr 2011 20:35:34    Titlul subiectului: 142135

Nici nu au trecut cateva saptamani ca deja majoritatea au fost vandalizate. Cred ca a fost o investitie inutila.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 7024
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 31 Mai 2011 21:06:38    Titlul subiectului: 144171

Referitor la acest subiect, exista mai multe tipuri de refugiu de statie, cele mai noi cum sunt la Gara, asemanatoare cu cele din Sibiu sau Bucuresti (poza 1). Avem orarele liniilor de tramvai care trec prin statia respectiva si de asemenea harta cu traseele CTP (pozele 2-5). Nu am pozat, dar in unele statii am vazut si un fel de cutie verde, asemanatoare cu cele postale in care calatorii pot depune sugestii si reclamatii. O idee foarte buna, in vederea imbunatatirii comunicarii cu calatorii.


Arad, 21 mai 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.13 kb
 Vizualizat:  de 13444 ori

Arad, 21 mai 006.jpg



Arad, 21 mai 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.84 kb
 Vizualizat:  de 13444 ori

Arad, 21 mai 007.jpg



Arad, 21 mai 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.08 kb
 Vizualizat:  de 13444 ori

Arad, 21 mai 009.jpg



Arad, 21 mai 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.49 kb
 Vizualizat:  de 13444 ori

Arad, 21 mai 010.jpg



Arad, 21 mai 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.39 kb
 Vizualizat:  de 13444 ori

Arad, 21 mai 011.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 7024
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 31 Mai 2011 21:13:20    Titlul subiectului: 144172

Alte tipuri de refugii de statie pentru tramvaie, sunt mai inguste, le gasim pe Calea Radnei (pozele 1-4) sau mai inspre Podgoria, pe Calea Iuliu Maniu (pozele 5-7). Pe Calea Radnei panoul cu indicatorul de statie, sigla CTP-ului si un A4 cu orarul liniilor care trec pe acolo este ampalsat in spatele statiei (poza 1), pe Calea Iuliu Maniu este amplasat in partea din fata (poza 5), si avem in plus si harta CTP-ului.


Arad, 21 mai 063.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.02 kb
 Vizualizat:  de 13442 ori

Arad, 21 mai 063.jpg



Arad, 21 mai 064.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.53 kb
 Vizualizat:  de 13442 ori

Arad, 21 mai 064.jpg



Arad, 21 mai 065.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.57 kb
 Vizualizat:  de 13442 ori

Arad, 21 mai 065.jpg



Arad, 21 mai 066.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.94 kb
 Vizualizat:  de 13442 ori

Arad, 21 mai 066.jpg



Arad, 21 mai 067.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.64 kb
 Vizualizat:  de 13442 ori

Arad, 21 mai 067.jpg



Arad, 21 mai 068.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.16 kb
 Vizualizat:  de 13442 ori

Arad, 21 mai 068.jpg



Arad, 21 mai 080.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.9 kb
 Vizualizat:  de 13442 ori

Arad, 21 mai 080.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 29 Iun 2011 09:39:43    Titlul subiectului: 145147

Statiile de pe Calea Radnei si cele de pe Iuliu Maniu sunt atat de inguste deoarece spatiul disponibil pentru statii de tramvai este unul extrem de limitat.
In urma cu multa vreme, statiile din zona UTA, Gara, Podgoria etc. erau statii largi, unele chiar de 2-3 ori latimea celei existente, dar odata cu modernizarea s-a ales solutia unei statii mai inguste...

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Lun 19 Mar 2012 21:10:26    Titlul subiectului: 154228

^Mai bine ar fi plasat statia langa trotuarul vis-a-vis de statia ridicol de ingusta actuala si ar fi existat regula ca orice masina sa opreasca odata cand un tramvai a facut asta, s-ar fi evitat nu doar inconfortul persoanelor calatori/vatmanului dar mai ales ar fi oarecum mai putin riscanta aceasta idee de catre mine propusa deoarece statia actuala e ca un pericol care pluteste la mijlocul linia de tramvai si a soselei pe linia implinirii. Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 21 Mar 2012 13:58:10    Titlul subiectului: 154289

Sunt de acord cu tine, dar asta numai pe strazile slab circulate, in nici un caz pe Calea Radnei sau Iuliu Maniu. Judecand dupa numarul ridicat de masini care circula prin zona, ar bloca traficul, creand haos la fiecare trecere a tramvaiului. Statiile actuale, oricat ar fi ele de inguste cred ca prezinta o siguranta mai buna decat eventuala "fuga spre tramvai" a persoanelor care nu sunt capabile sa se asigure la traversarea strazii.
Daca mai punem la socoteala ca aceste cai sunt tranzitate si de oameni din alte judete (de multe ori pe aici trec majoritatea romanilor care vin dinspre Nadlac si merg acasa, dar si viceversa) si ca tot pe aceste drumuri circula si ambulantele, pompierii si politia, cred ca e foarte clar de ce nu sunt de parere ca e o idee buna sa facem asa cum spui tu pe aceste strazi.

later edit: Daca e sa analizam chiar zona Polivalenta, statiile de acolo sunt bine asa cum sunt. Inguste si prost amplasate, dar avand in vedere situatia din zona, zic ca e ok. Daca ar fi sa mutam zona de asteptare pe trotuare in aceasta zona, am aglomera mult si inutil trotuarele si asa destul de inguste.

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mar/2017
Mesaje: 149

MesajTrimis: Mar 27 Mar 2012 09:11:35    Titlul subiectului: 154490

Personal sunt foarte dezamagit de amplasarea statiilor CTP in urma modernizarii BERD. Toate gogomaniile lui Falca cu "green track-ul", cu siguranta pietonilor, cu frecventa sporita a tramvaielor s-au dovedit a fi niste mari minciuni pentru ca si-au batut joc de toata circulatia tramvaielor si de rabdarea calatorilor cu niste lucrari indoielnice facute pe bani multi.

Cu ce s-a imbunatatit circulatia tramvaielor cand acum tramvaiul sta de doua ori? O data inainte de intersectie la rosu si inca o data cand trebuie sa opreasca in statie. Unde este castigul?

Despre care siguranta vorbim cand de multe ori vatmanii acelereaza inainte de intersectie sa mai prinda verde la semafor? De exemplu in zona "Lebada" i-am vazut pe multi trecand in viteza peste trecerea de pietoni venind ca vijelia dinspre UTA tocmai pentru motivul de a prinde verde.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 7024
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Mar 2012 20:06:35    Titlul subiectului: 154507

Nu exista "unda verde" pentru tramvaie, adica cand acestea se apropie de intersectie, semafoarele sa se comute pe verde ? E drept ca nici in Bucuresti nu s-a implementat acest sistem in cazul tramvaielor de pe linia 41.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 28 Mar 2012 13:03:07    Titlul subiectului: 154532

Din pacate in momentul de fata el nu este functional, mai exact spus, desi se tot discuta despre asta de ani buni, sistemul inca este in stadiul de promisiune.
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mie 28 Mar 2012 21:51:04    Titlul subiectului: 154547

arthurarad a scris:
Sunt de acord cu tine, dar asta numai pe strazile slab circulate, in nici un caz pe Calea Radnei sau Iuliu Maniu. Judecand dupa numarul ridicat de masini care circula prin zona, ar bloca traficul, creand haos la fiecare trecere a tramvaiului. Statiile actuale, oricat ar fi ele de inguste cred ca prezinta o siguranta mai buna decat eventuala "fuga spre tramvai" a persoanelor care nu sunt capabile sa se asigure la traversarea strazii.
Un punct de vedere indiscutabil corect, dar plusuri si minusuri sunt de ambele maluri ale situatiei. Sa nu uitam ca neatentia persoanelor care fug (...si NU doar dupa tramvai) poate sa fie compensata cu pericolul dublu care exista intre linia de tramvai si sosea, aglomerarea trotatelor rar intens circulate cu evitarea riscului persoanelor care asteapta tramvaiul in statiile respective de a ajunge in loc de destinatia initial propusa in cadrul unui spital s.a.m.d.
Eu am pus in lumina aceasta idee pentru ca intamplarea face sa locuiesc intr-un oras capitala unde aglomeratia (...uneori obositoare) isi spune cu adevarat cuvantul si unde unele sosele intens circulate putin chiar mai inguste decat acestea doua din exemplul nostru sunt presarate chiar cu astfel de initiative 'statie pe trotuar' iar lucrurile pana acum au functionat satisfacator cu rare exceptii ale unor accidente inevitabil de ocolit cateodata.

Ca urmarea a ceea ce ai spui tu, siguranta e de partea mea ca initiativa de mine numita ar fi un iad pentru soferii (ma simt vinovata ca nu m-am gandit la acest aspect de prima data, dar e vina mea ca nu sunt oficial soferita? Laughing ) /urgente si siguranta publicului calator nu ar fi pe deplin obtinuta dar e greu sa te ambtii sa nu gasesti calea de mijloc...

Ideea de incercare a unei naive largiri a statiilor Polivalenta ar fi iarasi un vis cu ochii deschisi doar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community