Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele Neoplan, operate de TCE SA (fostul RATP)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Aug 2010 10:32:45    Titlul subiectului: 131457

Directorul Popescu anunta in urma cu vreo 2 saptamani pe Alpha Tv ca in toamna spera sa le dea drumul pe trasee. Si de ce zice toamna pentru ca atunci se vor schimba si graficele, vor circula mai des fata de acum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Aug 2010 22:55:01    Titlul subiectului: Troleibuzele Neoplan 131817

Am mers azi cu Neoplan pe linia 202...Sunt mult peste harburile de Rocar si Berliet: silentioase, confortabile, aer conditionat. Au mers chiar si pe motorul auxiliar, din cauza lipsei de tensiune din retea de la un moment dat. Mi-ar placea sa le vad si pe alte linii, in afara de 202 si 44, poate 2, 30, de ce nu si 104, sau macar FBW acolo. Ar fi interesant daca s-ar porni si BUS VOX pentru ca exista difuzoare in interiorul troleului dar si afisajul acela din fata pe care scrie statia care urmeaza, precum la Citaro, Irisbus, Ikarus in Bucuresti.
Sunt curios insa cat vor rezista la drumurile noastre si la civilizatia romanilor...
Parca vad ca nu va trece o saptamana de cand circula si ciocanele pentru spart geamurile vor disparea, vor fi canapele murdare/taiate si autografe pe scaune .
Si sa nu uit, erau bune si niste camere de supraveghere, gen Citaro/Irisbus.
Sper ca soferii sa aiba grija de ele si sa aiba parte de drumuri bune!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 13 Aug 2010 08:50:03    Titlul subiectului: 131827

"Poftiti la sauna in troleibuzele de 150.000 de euro !

Performanta ca Ploiestiul sa aiba troleibuze cu sauna dateaza din a doua jumatate a lunii martie 2010, cand a fost incheiat un contract de furnizare a 24 de troleibuze second-hand intre municipalitate si SC MHS Truck & Bus SRL Bucuresti, pretul aproximativ al fiecaruia dintre aceste mijloace de transport in comun fiind de aproape 150.000 de euro.

Primaria Ploiesti, in stransa colaborare cu Regia Autonoma de Transport Public, le ofera locuitorilor orasului posibilitatea sa se plimbe, contra unui bilet RATP, in "noile" troleibuze second-hand care au intrat in circulatie, incepand de saptamana aceasta. In principiu, intrarea in traseu a celor opt trolee ar trebui sa fie benefica, in aceste zile toride, avand in vedere ca "modernele" mijloace de transport public, in valoare de 150.000 de euro bucata, ar trebui sa fie dotate cu aer conditionat. Cel putin unul dintre cele opt troleibuze are doar scriptic dotare de aer conditionat. Ieri, pe traseul 202, troleul cu numarul PH 917 era o veritabila sauna pe roti, pentru ca aerul mai respirabil era conditionat de... deschiderea geamurilor. Calatorii, care sperau ca in toiul verii, odata cu intrarea in circulatie a troleelor cu care s-au tot laudat primarul Andrei Volosevici si prietenul sau, directorul RATP, Radu Popescu, au avut nevoie de evantaie sau batiste pentru a mai domoli temperaturile infernale din interiorul masinii.
Valoarea totala a troleibuzelor receptionate se ridica la aproape 1,18 milioane de euro. Achizitionarea acestor mijloace de transport in comun - despre care mass-media elvetiana scria ca mai luau si foc pe strazile din Lausanne - a fost, chiar din faza premergatoare organizarii licitatiei, un subiect controversat, care a ramas, inca, nelamurit.
"

imediat au aparut rautati prin presa...



l_34997.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.09 kb
 Vizualizat:  de 20248 ori

l_34997.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Aug 2010 08:53:04    Titlul subiectului: Traseele de transport RATP 131828

Ce articol! Am auzit ca ieri a luat foc si un autobuz in centru, nu se mai face atata tam tam! Dupa cum scrie in ziar, erau mai bune troleele vechi. Probabil ca cei care scriu, ori scriu la comanda, ori nu au nicio treaba cu transportul public. Sa se intereseze cat costa un troleu nou, cu dotari ca ale Neoplanelor si sa mai vorbeasca apoi! Tipic romanesc, rau asa, rau asa! Oricum ai face, tot nu e bine!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
catalin97



Data înscrierii: 14/Iun/2010
Ultima vizita: 08/Iul/2013
Mesaje: 23
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 15 Aug 2010 16:44:06    Titlul subiectului: 131950

Asa este Prezioso...ploiestenilor nu le convine nimic...un astfel de troleibuz nou ar costa prea mult si s-ar cumpara doar cateva troleibuze...asa ca sa se gandeasca si la asta, inainte de a comenta ceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Aug 2010 19:04:21    Titlul subiectului: 131958

Ele au fost cumparate pentru a inlocui sau pentru a marii parcul? Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 16 Aug 2010 10:53:40    Titlul subiectului: 131975

Inlocuirea troleelor scurte (Berliet si Rocar).
Sa speram ca se va extinde transportul electric la Ploiesti..astfel chiar nu se justifica 39 de trolee pe 2 trasee!!!

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 16 Aug 2010 11:49:06    Titlul subiectului: Troleibuzele Neoplan 131978

Inlocuirea celor 10 troleibuze scurte cu 24 Neoplane articulate nu te poate duce cu gandul decat la extinderea retelei, ceea ce ar fi un lucru nemaipomenit.
Insa, traim in Romania...mi-e tare frica de aceste trolee Neoplan ca in cazul in care vor aparea probleme la ele sa nu fie folosite ca autobuze si sa se gaseasca nod in papura troleibuzelor pentru a fi inlocuite cu autobuze in tot orasul...ramane de vazut.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 19 Aug 2010 19:08:11    Titlul subiectului: 132121

Ploiești: Troleibuzele de 150.000 de euro sunt deja defecte

Intrate de aproximativ o săptămână în circulație, cele 24 de troleibuze second-hand aduse din Elveția nu s-au „acomodat" încă pe meleagurile noastre.

Unele dintre acestea nu au mai vrut să pornească în mijlocul unor intersecții sau la semafoare, altele au avut probleme cu ușile și cu aerul condiționat care nu funcționa tocmai când aveam mai mare nevoie de el.

Conducerea RATP spune că aceste incidente sunt normale în primele săptămâni și nu exclude și producerea altor situații similare. „Ca orice mașină nouă, până se obișnuiește șoferul cu ea mai durează.

Șoferii RATP încă nu s-au acomodat cu toate comenzile noilor troleibuze. Panoul de bord este mai mult electronic și trebuie să știi pe ce buton să apeși", ne-a declarat directorul RATP, Radu Popescu.

Elevețienii le-au tras pe dreapta

Călătorii sunt încântați de noile mijloace de transport, însă au experimentat pe propria piele deficiențele acestora.

„Arată bine troleibuzele, însă chiar când să mă urc într-unul nu i se mai inchidea o ușă. Am auzit că au fost aduse din Elveția, pentru că pe acolo au luat foc. Cred că le-au luat pe degeaba", ne-a spus Elena Ioniță, o pensionară din Ploiești.

Femeia are parțial dreptate. În urma a două incendii care au avut loc în 2005, troleibuzele au fost trase pe dreapta și retrimise de elvețieni constructorului german.

Acestea au fost repuse în vânzare ulterior și au fost cumpărate de Primăria Ploiești de la o firmă din Oradea, în schimbul sumei de 150.000 de euro bucata.

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/Ploiesti-_Troleibuzele_de_150-000_de_euro_sunt_deja_defecte_0_319768225.html

alte si alte rautati din presa...Sad



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  28.11 kb
 Vizualizat:  de 19946 ori

4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 29 Aug 2010 13:07:26    Titlul subiectului: 132627

Azi, 29 august 2010, pe strada GH. GR. CANTACUZINO am vazut un Neoplan tras pe dreapta... Sad , se pare ca avea un captator rupt de la jumate!! Sad
Nu stiu din ce motiv...posibil gropile imense.
Sa speram ca vor putea sa il repare...situatia parea destul de delicata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 01 Sep 2010 10:01:12    Titlul subiectului: Troleibuzele Neoplan 132754

"După primele două săptămâni în care troleibuzele second hand, de 140.000 de euro bucata, au circulat prin Ploiești, conducerea Regiei Autonome de Transport Public este mulțumită și spune că vehiculele nu au avut probleme majore. Iar călătorii aprobă.

Administrația ploieșteană a adus în acest an 24 de troleibuze la mâna a doua, din Elveția, via Oradea, cu mare scandal. Criticile au fost legate de suma cheltuită, 15 milioane de lei, dar mai ales de starea tehnică a vehiculelor, după ce două dintre acestea au luat foc pe străzile din Lausanne, în 2005. De atunci, au fost retrase de pe străzi, reparate și trimise în probe în Ungaria, unde au fost refuzate, înainte de a ajunge la un intermediar din România care le-a livrat, în urma unei licitații, către Primăria Ploiești.După perioada de probe, Regia Autonomă de Transport Public le-a pus în circulație și, după două săptămâni, reprezentanții instituției se declară mulțumiți de achiziție. Mai sunt însă unele lucruri de pus la punct. Nu neapărat legate de starea tehnică a celor 24 de vehicule, ci de acomodarea șoferilor ploieșteni cu noile modele. „Pentru prima perioadă, au fost și mici probleme, ca la orice vehicul care e la început. De asemenea, trebuie să se obișnuiască și șoferii cu ele”, este de părere Radu Popescu, directorul RATP Ploiești.Per total, conducerea Regiei spune că nu au apărut probleme tehnice... majore. „În mare, n-am avut probleme tehnice cu ele, ca dovadă că n-ați văzut niciun troleibuz remorcat către garaj. Mai departe, rămâne să-și spună cuvântul călătorii, care sper să meargă cât mai mult și cât mai bine cu ele”, ne-a mai declarat directorul Regiei. În ciuda reputației scandaloase, noile troleibuze s-au dovedit a fi și pe placul călătorilor. E și normal, dacă le comparăm cu vechea flotă! „Le-am admirat, arată foarte bine și am văzut că au și aer condiționat. Ceea ce e un lucru bun pentru orașul nostru”, ne-a spus Georgeta Nițu. „Mi se par bune, excelente. Dar de ce-au adus așa puține și mai merg cu vechiturile alea. AU mai și scumpit bilete de călătorie”, comenta Florian Dumitrescu.

Paradox

Cel mai important lucru este totuși că, în ciuda reputației, până acum niciunul dintre aceste troleibuze nu a luat foc și nici nu a rămas blocat definitiv pe traseu. Iar primele două săptămâni de funcționare pot fi considerate cea mai dificilă perioadă, dacă luăm în calcul explicațiile privind nevoia de acomodare a șoferilor cu noile utilaje. Paradoxal, acest aspect transformă troleele rău-famate, care au luat foc la Lausanne, în cele mai moderne mijloace de transport în comun din parcul auto al RATP Ploiești.
"

Sursa : www.telegrafuldeprahova.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
aditza1999



Data înscrierii: 30/Mai/2009
Ultima vizita: 26/Oct/2023
Mesaje: 50
Locație: Ploiesti (Malu Rosu)

MesajTrimis: Joi 02 Sep 2010 13:52:43    Titlul subiectului: 132820

Prima zi pe traseul 44:


P1660821.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.66 MB
 Vizualizat:  de 19526 ori

P1660821.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 09 Sep 2010 20:47:20    Titlul subiectului: i76i67 133147

"Logo cu scandal: „Proiect Volosevici”

Logo-urile cu inscripția „Proiect Volosevici” amplasate pe coșurile de gunoi și, mai nou, pe troleibuze și la străzile asfaltate au stârnit controverse în Ploiești. Consilierii din Opoziție îl acuză pe primar că-și promovează numele pe bani publici, în timp ce edilul spune că este o metodă de a puncta realizarea promisiunilor din campanie.

Au apărut întâi pe coșurile de gunoi, lângă sigla Ploieștiului și a operatorului de salubritate, au fost văzute și prin zonele reabilitate din municipiu, iar în ultima vreme au împânzit cam tot orașul, odată cu lucrările de asfaltare și cu achiziția de troleibuze. Vorbim de logo-urile „Proiect Volosevici”, care l-au băgat pe primarul Ploieștiului din nou în gura Opoziției. Consilierii din PSD l-au criticat pentru că, spun ei, își promovează numele pe bani publici. „Am observat cu stupoare apariția acestor logo-uri. După opinia mea, apariția acestor elemente de publicitate electorală clară este o dovadă că există un plan la nivel central pe care PDL îl pune în practică. PDL ia măsuri la nivelul primăriilor pe care le deține, dar pe spinarea cetățenilor. Faptul că primarul simte nevoia să anunțe public că Volosevici cumpără autobuze, Volosevici asfaltează, denotă că această acțiune este pur electorală”, este de părere Ion Eparu, liderul grupului PSD din Consiliul Local. Social-democrații nu s-au oprit aici cu seria de critici. De notat este însă ușurința cu care găsesc argumente, care ne face să ne întrebăm dacă e meritul lor sau e vina puterii. „Este o mare minciună!”, mai spune Ion Eparu despre afișele „Proiect Volosevici”: „Acestea nu sunt «Proiect Volosevici», sunt proiecte ale Consiliului Local. Primarul nu ia nicio măsură singur. Nu face decât să pună în practică lucrurile pe care le votează Consiliul Local”. Ce a declanșat acest atac din partea Opoziției? În afară de panourile montate în dreptul străzilor care au intrat în reparații, inscripția „Proiect Volosevici” a apărut și pe câteva din troleibuzele recent cumpărate. Toate cele 24 de bucăți vor fi branduite, urmând să poarte sigla RATP, stema Ploieștiului și logo-ul care a stârnit tot scandalul.

Ceva normal

De cealaltă parte, Andrei Volosevici spune că nu se aștepta ca apariția celor două cuvinte pe diverse obiecte de pe domeniul public să creeze atât de multe controverse. Edilul consideră acțiunea o metodă transparentă și elegantă de a puncta realizarea promisiunilor electorale. „Cred că merg pe un model pe care îl consider absolut în regulă. Sunt proiecte pe care eu mi le-am asumat în campania electorală și mi se pare normal să le arăt. Nu văd care este problema”, ne-a declarat Andrei Volosevici. Conducerea Primăriei Ploiești a dat asigurări că nu a fost utilizat niciun ban din bugetul local pentru imprimarea acestor mesaje, investiția fiind asigurată în baza unor sponsorizări. „Nu este pe costul Primăriei, sunt din sponsorizări. Toate troleibuzele noi vor fi branduite cu aceste trei elemente, fără a implica vreun cost din partea Regiei”, ne-a declarat și directorul RATP, Radu Popescu.

Motiv de bucurie

Fiind vorba de o inscripție în care apare numele primarului, nu al instituției, am dedus că este vorba de o sponsorizare făcută pentru persoana Volosevici, nu neapărat pentru primarul Volosevici. Luând în calcul precedentele create în ultimii doi ani, putem considera, mergând pe acest raționament, că urbea are privilegiul de a fi condusă de una dintre cele mai sponsorizate persoane fizice din România. Ceea ce ar trebui să fie un lucru bun, nu? Însă nu răspunde în totalitate la nemulțumirile formulate de Opoziție, care nu trece peste faptul că, deși inscripția e făcută din sponsorizări, materia primă - respectiv troleibuzele și lucrările de asfaltare - vine din bani publici.
"

http://www.telegrafuldeprahova.ro/ploiesti/administratie/6455-Logo-cu-scandal-Proiect-Volosevici-campanie-sau-promovare



proiect_volosevici_galerie.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.78 kb
 Vizualizat:  de 19343 ori

proiect_volosevici_galerie.jpg



troleu.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.49 kb
 Vizualizat:  de 19307 ori

troleu.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
catalin97



Data înscrierii: 14/Iun/2010
Ultima vizita: 08/Iul/2013
Mesaje: 23
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 10 Sep 2010 19:46:33    Titlul subiectului: 133198

Pe mine ma cam supara faptul ca la statia "Hale Coreco" captatorii se decupleaza mereu si astfel trebuie sa porneasca motorul de rezerva care, fara suparare, desi ador Neopanul, se aude groaznic...insa cine stie poate ca va pune aceste troleibuze si pe alte trasee, cu celelalt motor...

...si as dori ca pe aceste troleibuze sa nu se mai puna colaje dearece le strica frumusetea si, in plus, mai si ramane lipici pe ele...adica...uitati-va la saracele MAN-uri...sau FBW-uri...de la acel colaj cu Lipton pe ele au deja rugina...nu mai spun ca li s-a luat si vopseaua...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 11 Sep 2010 13:18:19    Titlul subiectului: 133222

De la HALE CORECO se mergea pe motor auxiliar datorita lucrarilor de asfaltare de pe strada GH.GR.CANTACUZINO.
Deci nu sareau ei pur si simplu acolo...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Sep 2010 10:09:34    Titlul subiectului: 133314

Tocmai pentru ele se asfalteaza strada aia.

Se merge pe motor auxiliar pe sensul spre Gara de Sud din statia Zimbrului si pana la Galeriile Comerciale apoi se revine pe curent electric.

Se merge spre Vest cu motorul auxiliar din statia Hale.Coreco si pana la Zimbrului restul traseului se executa pe curent electric.

Duminica, 5 septembrie, am asteptat 202-ul de 17:28 sa ajung cu el pana in Centru pentru a prinde 104-ul de 18:00 din spate de la Hotel Prahova (statia Armoniei imbrarcare). Neoplan-ul 805 vine la 17:35 (7 min intarziere) iar la statia Kaufland (Biserica Inaltarea Domnului) deja erau peste 100 de calatori in el. Aer conditionat pauza, ca afara erau 25 grade, asa ca pana in centru ne-am copt toti la peste 30 de grade cat erau inauntrul troleibuzului de zeci de mii de euro. Pana sa ajungem fleasca in centru am mai zabovit in statia POPA FARCAS 5 min si nu pentru control bilete, ci pentru ca ultima usa nu se mai inchidea. I-a dat soferul restart de 3 ori motorului si intr-un final s-a inchis dupa care am plecat nu inainte de a auzi mesajul soferului ("Daca mai stati in usa nu mai ajungem la Gara de Sud "). Deja era 17:52 iar sperantele mele sa-l mai prind pe 104 la 18:00 se tot imputinau. In fine, ajungem la 17:59 in statia Galeriile Comerciale sufocati, transpirati si intarziati, iar eu pregatit pentru 104 de 18:30 si pentru o bila neagra la locul de munca pentru intarziere. Cobor din scumpul troleibuz merg in paralel cu el, ma depaseste iar in spate pe afisaj surpriza in loc de 202 era trecut 44. Shocked

Partea buna a lucrurilor este ca soferii s-au adaptat cu ele, deja nu se mai intarzie pe traseu decat 2-3 min maxim, aerul conditionat functioneaza de cele mai multe ori, insa partea rea incepe de astazi 13.09.2010 odata cu inceperea noului an scolar cand aceste trolee vor circula la capacitate maxima (aglomeratie) si elevii care vor vrea sa-si dea autografe pe troleibuzele astea de zeci de mii de euro.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 17 Sep 2010 16:30:21    Titlul subiectului: 10558 133540

Afisajul interior...(urmeaza statia):
deocamdata doar in probe...doar la cateva troleibuze.
In curand sa speram ca la toate vor fi functionale.

http://www.youtube.com/watch?v=QN7eUZyoDI4&feature=related
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 20 Sep 2010 20:01:04    Titlul subiectului: 133719

Numerele de parc permanente de forma 59xx au fost date aleatoriu..nu s-a tinut cont de numele care le-au avut in Elvetia si nici de ordinea sosirii la Ploiesti!
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 20 Sep 2010 22:11:55    Titlul subiectului: 133733

Nu stiu... dau si eu cu presupusul, posibil sa gresesc... 5901 de exemplu, ar putea simboliza:
-59 = 5 septembrie (ziua de rulare oficiala)?
-iar 01 - 2x = inmatriculare ordonata?

Altfel nu-mi prea explic cum de s-au ales cifrele astea... Nu vad nici o legatura. Un mod de inmatriculare de genul pe care l-am prezentat se aplica, intr-o oarecare masura, la Constanta, prin anii '90, numai ca primele doua cifre se refereau la anul de achizitie si nu la zi si luna...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 21 Sep 2010 19:11:12    Titlul subiectului: 10558 133784

Amirale, de fapt nr de parc este 55901, dar pe masini apare doar 5901.
La tramvaie la fel: nr de baza de ex 55078, pe vehicul 078.
Singurele numere ordonate sunt la autobuze: de la 3001 la 3120, toate fiind achizitii mai recente... IKARUS, DAC si KAROSA avand numere de parc amestecate.

Referitor la Neoplane: au fost demontate oglinzile interioare din zona usilor 2, 3 si 4 si se incearca sa se faca functionala functia de anuntare a statiilor.
Apropo de afisaje, uitati diferenta Elvetia-Romania.
Am vrut doar sa va atrag atentia asupra lungimii afisajului. La Ploiesti s-a mai redus din aceasta lungime, alte fonturi, pe culoare portocalie, poza este un pic mai sus, postata de aditza1999.



Lausanne.DUO1[1].jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.56 kb
 Vizualizat:  de 18748 ori

Lausanne.DUO1[1].jpg



_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 21 Sep 2010 19:47:17    Titlul subiectului: 133787

Arata diferit si afisajul din spate fata de cel de acum...

Mi se pare enorm de mare afisajul...e mai modern cel de acum.
Oricum trebuia inlocuit pentru diacriticele din limba romana.

Troleibuzele Neoplan prin nameti...
Sa speram ca vor face fata si la noi la iarna.



afisaj neoplan.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.63 kb
 Vizualizat:  de 18738 ori

afisaj neoplan.jpg



neoplan2001_110.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  370.87 kb
 Vizualizat:  de 18677 ori

neoplan2001_110.jpg



neoplan_winter_152.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.62 kb
 Vizualizat:  de 18675 ori

neoplan_winter_152.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 21 Sep 2010 20:38:02    Titlul subiectului: Troleibuzele Neoplan 133800

De ce se demonteaza oglinzile interioare?!

Ce reclame frumoase aveau pe ele! Pacat ca au fost curatate! Eu zic ca se vor descurca iarna, nu zapada ar fi neaparat problema, ci gropile care vor aparea. Daca tot au scos oglinzile, demonteaza si ciocanelele? N-am mai mers de cateva zile cu Neoplanurile si nu mai stiu ce e prin ele.

Ca tot a venit vorba de reclamele de pe Neoplane, cum de au reusit sa le curete fara sa afecteze vopseaua? Sau au fost lipite altfel? Spun asta pentru ca am vazut cateva autobuze si tramvaie care arata jalnic de la reclamele care au fost pe ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 21 Sep 2010 20:44:35    Titlul subiectului: 133805

Din cate observ in Elvetia se practica alt tip de inmatriculare, numere ca la autovehicule...

La toate vehiculele noi care au venit s-au demontat oglinzile...MAN, BMC, acum si Neoplan. De ce? Masura de precautie!

Legat de circulatia de la iarna, pana la proba practica nu mai este mult, asa ca sa speram la bine...

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 21 Sep 2010 20:55:32    Titlul subiectului: 133807

Oglinzile se scot fiindca de obicei sunt sparte de calatorii mai recalcitranti. Unii se agata de ele, altii incearca sa le fure... La fel si ciocanelele. Daca nu vor fi date jos atunci se vor ocupa de ele calatorii lipsiti de bun simt.
Oglinzile pot fi insa intrebuintate in cabina soferului, pentru o mai buna vizibilitate in salon. De obicei, unele isi gasesc loc acolo...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
catalin97



Data înscrierii: 14/Iun/2010
Ultima vizita: 08/Iul/2013
Mesaje: 23
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 04 Oct 2010 20:14:29    Titlul subiectului: 134360

Apropo,am fost ieri cu 816(alias 5901-cred...-)si se pare ca,nu-i asa,troleul a fost deja infestat de "jmecheri" care au inceput sa scrie in spate pe scaune,in al 2-lea compartiment....nu mai spun ca de cand a venit frigul,soferii dau drumul la caldura-ceea ce este bine,mai ales ca,caldura vine de jos,de la picioare,fiind foarte bine-insa,taranii nostri(adica unii ploiesteni),au inceput sa puna picioarele pe acolo si sa puna picioarele pe oriunde numai ca sa strice/sa murdareasca eva,caci altfel nu se poate...traim in Romania,si asta ne ocupa tot timpul....app din nou,ati vazut ca troleele merg pe motorul diesel?se fac lucrari la drumuri chiar acum....lasa ca la iarna revin craterele...ma refer la lucrarile din centru...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 4 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community