Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M4: Gara de Nord - 1 Mai - Laminorului - Straulesti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 29, 30, 31  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Sep 2010 14:33:19    Titlul subiectului: 133186

De ce sa schimbe designul? N-as vedea rostul. Oricum, daca statia Bazilescu este "vedeta", nu se discuta aproape nimic despre Pajura. Aveti ceva randari si de pe acolo?

Nu prea e clar din anuntul de pe e-licitatie daca o sa mai fie alte pachete scoase la licitatie in afara de finisaje si curenti slabi, gen escalatoare si alte alea. Sau asta e tot?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Sep 2010 15:39:50    Titlul subiectului: 133188

Carciuma de pe Bucurestii Noi colt cu Barlogeni (chiar inainte de intrarea in statie) va ramane acolo? S-a mai discutat despre ea aici (vezi un mesaj al lui SAB):
http://tramclub.org/viewtopic.php?t=10782&postdays=0&postorder=asc&start=75
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Sep 2010 16:11:51    Titlul subiectului: 133193

adrian rosca a scris:
Nu prea e clar din anuntul de pe e-licitatie daca o sa mai fie alte pachete scoase la licitatie in afara de finisaje si curenti slabi, gen escalatoare si alte alea. Sau asta e tot?

Asta-i tot. Escalatoarele sunt prinse in pachetul cu finisaje spatii publice.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Sep 2010 17:34:22    Titlul subiectului: 133194

Mi se pare ca arata foarte bine (desi de obicei randarile sunt "optimiste"). Macar au decis sa imbrace peretii din spatele sinelor si nu doar sa-i zugraveasca cum au facut la Grivita si 1 Mai (zigraveala care s-a scorojit in repetate straturi). Totusi pot baga mana in foc ca statia in final nu va avea tavanul in valuri, ci unul drept, banal.

Pe de alta parte sa zicem mersi ca nu au refolosit sticla fumurie data jos de la Unirii 2 Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Vin 10 Sep 2010 21:08:07    Titlul subiectului: 133202

adrian rosca a scris:
De ce sa schimbe designul? N-as vedea rostul
Pentru ca arata a o statie banala...
Nu iti trebuie cine stie ce sume de bani / arhitecti straluciti, proecte de sute de milioane de euro, pentru a face ca statia sa arate putin mai atragator. Pana la urma este o statie de metrou, si nu trebuie sa arate a buncar militar... Nu o luati in nume de rau, statia este ok, dar ii lipseste ceva sa o scoata in evidenta, acelc eva ce a facut statii ca Izvor, Eroilor, Gorjului, Titan sa fie mai aparte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Sep 2010 22:40:06    Titlul subiectului: 133209

E aparte prin sectiunea transversala mai neobisnuita.
Randarea e cam...hmm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Sep 2010 11:32:09    Titlul subiectului: 133363

Mi-a placut urmatorul pasaj din raportul de aici:

http://tramclub.org/viewtopic.php?p=133363#133363

"Magistrala 4 Racordul 2: Tronson 1 Mai – Zarea
Au fost finalizate lucrările de structură la stația Bazilescu.
S-au continuat lucrările la execuția galeriei între PLS
Bucegi și PLS Pod Constanța (finalizare 30.06.2010) și
executarea instalațiilor pentru conservarea lucrărilor (finalizare
trim. I 2010).
Achiziția lucrărilor de structură a galeriei de la Zarea la
Laminorului, stația și rebrusmentul Laminorului și începerea
lucrărilor pentru punerea în funcțiune a tronsonului au fost
amânate pentru anul 2010, după aprobarea de fonduri suplimentare
la o eventuală rectificare.
"

Pai a trecut si 30 august iar lucrarile de structura de pe langa Podul Constanta nu sunt inca gata, iar amanarea pentru 2010 e acum amanata pe 2011, din cauza rectificarii bugetare negative. Nu e greu de ghicit ce se va intampla in 2011...

Sapand nitel pe net, am gasit un articol din 2007 care spunea urmatoarele:

"Orban a promis, in statia Bazilescu, ca Magistrala Basarab-Laromet va fi definitivata in 2010."
...
"In acelasi loc, in 2004, fostul ministru Miron Mitrea promitea definitivarea lucrarilor in 2006."

Iar in alt articol din 2008 gasim si date exacte: "„Pentru 1 Mai-Zarea, vom finaliza lucrarile anul viitor, iar la Zarea-Laromet vor incepe lucrarile in 2009 si se pot finaliza intr-un an, astfel ca la 1 iulie 2010 vom avea magistrala finalizata”, a declarat ministrul Transporturilor, Ludovic Orban."

Si ca sa fie imaginea completa, Gheorghe Udriste anunta in 2009 ca Tronsonul de metrou 1 Mai - Parcul Bazilescu va fi dat in exploatare in cursul anului urmator. A, si ca sa nu uit: "Tronsonul de metrou spre aeroportul Otopeni va incepe sa fie construit la mijlocul anului viitor", a declarat Gheorghe Udriste, directorul Metrorex, la Realitatea FM, tot in 2009.

Concluzia e una singura: "Astia" nu "e" in stare nici macar sa faca un raport actualizat. De restul nici nu mai vorbim.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Sep 2010 19:49:21    Titlul subiectului: 133407

Hai sa vedem prevederile de buget pe 2011 mai intai si dupa aceea putem face ceva 'estimari' realiste si nu 'politicianiste'.
Altfel se aplica zicala frantuzeasca: sa promiti e nobil, sa te tii de promisiuni e burghez...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 17 Sep 2010 19:54:04    Titlul subiectului: 133549

Am avut sansa sa vorbesc acum cateva zile cu cineva care este implicat in lucrarile la M4R2 si ceea ce mi-a putut spune persoana respectiva este ca:
- tunelurile sunt sapate pana la PLS Zarea;
- mai incolo de PLS Zarea nu este sapat niciun metru si nici nu se intentioneaza asta intr-un oarecare viitor, deci povestile cu prelungirea la Mogosoaia raman povesti;
- intre statia Bazilescu (ultima statie Exclamation ) si PLS Zarea este o distanta de 500 m;
- pe aceasta distanta se vor amenaja spatii tehnice si de garare pentru trenuri;
- in prezent se lucreaza la montarea caii de rulare si sinei de contact.

Despre schema de intoarcere a trenurilor nu am fost inspirat sa intreb la momentul respectiv, nu cunosteam atunci ideea vehiculata aici pe forum, prostia cu pendula.

Cineva sustinea tot aici ca circulatia in sistem pendula nu va fi permanenta, ci pana la "finalizarea rebrusmentului de la Laminorului"... Cred ca am fost destul de clar in cele expuse mai sus...

Tot cineva spunea ca este mult mai ieftin sa construiesti tuneluri si o statie noua la Laminorului (care oricum nu se vor construi), decat sa montezi un amarat de macaz la intrarea in statia Bazilescu, pentru rebrusare dupa model Dristor 2, bineinteles cu modificarile aferente la structura tunelurilor (sapatura intre tuneluri, scoaterea unor inele si amenajarea degajarii pentru crearea gabaritului necesar amplasarii macazului in X, etc)... Muuult mai ieftin, asa e... Laughing Rog sa se vina cu explicatii in acest sens.

Din fotografia postata de sab mie-mi pare (ochiometric) ca peronul de la Bazilescu va avea vreo 6 m latime... Cam putin pentru o statie de tip "peron central". O sa mi se raspunda ca e suficient la fluxul de calatori pe care-l va genera statia... Tot incropeala o sa se cheme, one way or another, ca intreaga idee de statie la Bazilescu si tot ce e legat de ea (vestibul suprateran...). Ca in multe alte locuri de pe cuprinsul maretei noastre retele de metrou...

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Sep 2010 09:42:32    Titlul subiectului: 133676

Chiar nu inteleg de ce unii sunt asa de porniti pe ideea extinderii liniei de metrou catre Laminorului. Eu as vedea chiar mai departe: o legatura spre Otopeni pe la Straulesti-bd. Gh. Ionescu Sisesti-Aeroportul Baneasa. Ar fi o solutie mult mai ieftina decat cea de la Piata Victoriei sau chiar decat varianta care incepe la podul constanta.

'Subway Guru' a explicat ca executia tronsonului 1 Mai-Bazilescu ia in calcul extinderea liniei dincolo de aceasta limita, capatul de la Bazilescu fiind considerat o situatie provizorie. De aici si decizia sa nu se faca cheltuieli suplimentare cu un eventual macaz la Bazilescu, banii fiind destul de putini. E o chestie de planning pana la urma, care ia in calcul o imagine de ansamblu.
Chiar daca o sa dureze 10 sau 15 ani pana sa mai faca o statie sau doua (la fel cum s-a intamplat dupa punerea in functiune a tronsonului GdN2-1Mai), din punctul meu de vedere trenurile pot sa mearga linistite la pendula, considerand ca traficul preconizat pe aceasta linie nu o sa fie foarte aglomerat. Important este sa se dea in functiune cat mai repede.
Unii zic ca de ce asa si nu altfel (vezi discutiile interminabile legate de Bazilescu), dar treaba este foarte simpla: ai ceva gata construit si incerci sa il imbunatatesti pe cat posibil, dar rezultatul trebuie sa tina cont de conditiile / restrictiile de pe teren.

In alta ordine de idei am vazut niste containere noi la unul din accesele statiei Bazilescu. Cred ca sunt ale TIAB-ului.

Cum ACM4 tot n-a terminat lucrarile de structura de langa Podul Constanta, in momentul de fata, Sometul nu are acces pe bucata de la 1 Mai pana la Podul Constanta. As avea o intrebare: in contractul Sometului amplasamentul trebuia predat totdeodata sau pe bucati?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Sep 2010 12:45:24    Titlul subiectului: 133699

Sometul are acces nerestrictionat pe toata lungimea 1 Mai - Zarea.
Ce mai are ACM4 de mosmondit e 'la mansarda'...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Sep 2010 13:30:45    Titlul subiectului: 133701

Adicatelea nu mai sunt cofraje, esafodaje si alte cele la nivelul caii de rulare? De sus pare ca ar mai fi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Sep 2010 14:22:51    Titlul subiectului: 133704

Ce se vede de sus e peste planseul intermediar, la nivelul caii e curatat de mult...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Sep 2010 14:58:44    Titlul subiectului: 133706

Asta sa insemne ca ACM4 poate sa o lungeasca pana la punerea in functiune a tronsonului? Shocked
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
2009



Data înscrierii: 24/Feb/2009
Ultima vizita: 22/Aug/2014
Mesaje: 62

MesajTrimis: Lun 20 Sep 2010 19:31:52    Titlul subiectului: 133713

Peronul de la Bazilescu cam așa va arăta de îngust?
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=487228&page=57
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Sep 2010 19:35:13    Titlul subiectului: 133715

adrian rosca a scris:
Chiar nu inteleg de ce unii sunt asa de porniti pe ideea extinderii liniei de metrou catre Laminorului. Eu as vedea chiar mai departe: o legatura spre Otopeni pe la Straulesti-bd. Gh. Ionescu Sisesti-Aeroportul Baneasa. Ar fi o solutie mult mai ieftina decat cea de la Piata Victoriei sau chiar decat varianta care incepe la Podul Constanta.
Nu, nu suntem asa de porniti contra extindrii metroului spre Straulesti, dar un proiect fara sanse reale de concretizare in urmatorii (zeci) de ani implica o astfel de abordare a subiectului. Demonstratie :
Asa cum se cunoaste de pe acest forum, M 7 - Rahova - Colentina era in proiect inca de dinainte de 1989
Intrebare. De ce s-a investit (masiv) in modernizarea liniilor 21 si 32, daca tot se avea in vedere constructia magistralei M 7 ???.
La fel este si cu asa zisa Magistrala M 4 - apropo, cati km minim construiti trebuie sa aiba o linie de metrou ca sa fie denumita MAGISTRALA?.
In conditiile de azi - si de multi ani de acum in colo - "Laminorului" are slabe sanse sa fie construita. Oricum daca aveau capul la locul lui, autoritatile locale nu permiteau sa se construiasca nimic intre PLS Zarea si Laminorului peste traseul metroului. ATENTIE Revolutia a prins aceasta magistrala in constructie, deci proiectul era realizat, urma numai executarea.
Un macaz la Bazilescu nu cred ca implica costuri astronomice care s-ar fi adaugat statiei Bazilescu si ar fi rezolvat mult mai logic punctul terminus al lui M 4. Ganditi-va numai la un aspect. Pe langa cele 2 statii pe care le avem acum pe M 3 unde se circula pe stanga, vom avea 2 statii (Pajura si 1 Mai ) unde se va circula pe fiecare linie in parte in ambele sensuri. Distractie mare! Deci linia 1 de la 1 Mai ma va duce cand la Baziliescu, cand la GdN 2 - precum si linia 2 care tot asa ma va duce cand la Bazilescu, cand la GdN 2.
In sfarsit, asta e logica.
Si daca s-a facut atata economie prin lipsa macazului respectiv, mi se poate raspunde cand va putea fi gata statia "Laminorului" ? Asta in conditiile in care desi sunt partial subventionate, magistralele M 5 si M 6 deabia pot sa "respire" - deocamdata nu am vazut nici o organizare de santier la ele.
Metrou pe sub Gh. Ionescu Sisesti? Si ma rog ce flux de calatori poate sa colecteze un astfel de traseu? Sa fim seriosi, si pentru portiunea GdN 2 - 1 Mai - Bazilescu tramvaiele / troleibuzele erau arhisuficiente... Daca se deschid si cele 2 statii ma astept ca o parte din RATB - ul de suprafata sa dispara, si chiar urgent. Tramvaiul care intoarce la Laminorului este chiar in plus in noile conditii.
Peronul de la Bazilescu dupa parerea mea nu va fi mai ingust decat cel de la "Aviatorilor" ( M 2 ). Dar sa avem putina rabdare, cred ca aproximativ in 14 - 15 luni vom putea circula pe tronson. Trec zilnic pe acolo si vad ca se lucreaza intens la PLS Zarea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Sep 2010 20:06:25    Titlul subiectului: 133720

Chiar este asa de greu de priceput ca nu se pot face investitii publice 'fara bani'?
Alocatia bugetara la Metrorex pentru M4 pe luna septembrie este ZERO!!!
Ce au mai reusit sa plateasca in august e doar din recuperari de TVA.
Voi doar vreti, vreti, vreti & cereti, cereti, cereti.
Da' mai cereti si finantare daca tot vreti & vreti.
E ca in bancul ala cu Itzic care se ruga la Dumnezeu sa castige la loto dar el nici macar nu baga un leu ca sa-si cumpere un loz.
Hai ca m-am si suparat...
Nu stiu la ce te referi cand spui ca 'se cunoaste pe acest forum' ca M7 e proiect dinainte de '89? Cred ca te referi la nimic.
N-are nici macar un studiu de fezabilitate...e doar o linie trasa pe hartie, asa la poezie.
Si care-i problema cu circulatia la pendula pe M4?
Atat Pajura cat si Bazilescu au peron central, nu trebuie sa alergi pe scari de la un peron la celalalt.
Daca se pune in functiune in 2011 cred ca ai sa fii multumit sa mergi cu metroul mai aproape de jobul tau si n-ai sa te incurci de circulatia 'la pendula'. Nu e cea mai fericita treaba dar e o solutie. Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Sep 2010 20:23:52    Titlul subiectului: 133721

Dupa parerea mea, sunt mult mai multe sanse sa se construiasca cele 2 statii decat M5, 6, 7, samd. Logica este simpla: planul dateaza de dinainte de '89, chiar daca trebuie updatat prin mutarea statiei Laminorului in axul strazii si completarea cu inca o statie (apropo, nu cred ca preconizatul depou de la Straulesti ar trebui facut in etapa asta, deoarece nu e necesar), exproprierile sunt putine, iar sumele de investit mult mai mici. In concluzie: proiectul este "affordable" inclusiv in aceste vremuri in care micimea si lipsa de viziune sunt noile orientari date de "plenarele" si "tezele" noilor/vechilor tovarasi. Mai trebuie doar rezolvata problema aparent insurmontabila a scuturilor si boltarilor care nu mai exista in scumpa noastra tarisoara Wink

In plus as fi curios ce mega colectoare de canalizare sau alte utilitati ar fi de deviat / ocolit prin zona Larometului, pardon Laminorului.

Referirea la Sisesti era doar prin prisma unirii punctului A (Gara de Nord) de punctul B (Otopeni) pe drumul cel mai scurt (dpdvd al traseului deja existent), cu costuri minime. Mai vorbim noi peste 'X' ani sau decenii cand intr-adevar se va pune in mod serios problema construirii liniei catre Otopeni, ce va fi devenit intre timp zona Sisesti.

Ca sa inchei, prin ideea de renuntare la linia 20, nu facem decat sa revenim la niste treburi de dinainte de '89 cand s-au desfiintat niste linii de tramvai prin Militari sau troleibuze prin Vacaresti. De ce nu s-au desfiintat tramvaiele de pe Camil Ressu dupa darea in folosinta a metroului pana la Policolor?
Citat:
Alocatia bugetara la Metrorex pentru M4 pe luna septembrie este ZERO!!!
Ohoho! Pai de abia au trambitat (mai nou se zice vuvuzelat!) peste tot ca fac si dreg si dintr-o data nu mai au nici macar un firfiric. Jalnic!

Deci, cum ziceam? Trimestrul doi 2012? Nu de alta dar trebuie sa prezinte 'realizarili' merete inainte de votare. Cum a facut si Orban daca imi aduc bine aminte, chiar daca s-a inaugurat juma' de tunel, pardon lucrare. Un pic off-topic la noi e sport national sa se inaugureze drumuri la stadiu de binder, juma' de banda etc, doar ca sa apara distinsii nostri politicieni la TV si sa mai cerseasca un vot.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Sep 2010 20:50:06    Titlul subiectului: 133724

Pe ambele directii nu sunt numai liniile de tramvaie, sunt si doua depori importante ale RATB. Tai linia, omori depoul...

Din punct de vedere canale colectoare este ca peste tot, canalul colector din axul bulevardului.
Pui traseul in strada, trebuie sa deviezi colectorul si in plus sa vezi pe unde deviezi traficul stradal ca doar nu ai sa inchizi circulatia.
Pui traseul pe latura din stanga sens de iesire din oras, trebuie sa-i expropriezi si sa-i demolezi pe bastinasi.
Simplu ca bonjour! Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Sep 2010 21:24:53    Titlul subiectului: 133725

Nu se face nici o expropiere, se sacrifica 150 metri din parcul Bazilescu si se vine cu tunelul pe sub strada. Iar statia "Laminorului" se poate reproiecta, nu trebuie numai "translata" cea din proiectul comunist. Cat priveste circulatia, deabia s-a modernizat centura, se poate devia. Iar localnicii se descurca prin stradute pana la Chitila. Cat priveste peroanele, eu evident nu o sa le incurc, dar nici nu o sa mai pot folosi metroul ( M 4 ) pentru foarte mult timp, pentru ca daca se construieste " Laminorului" in plina strada nu stiu cum o sa mai ajunga maxi - taxi de la Mogosoaia la Bazilescu. Cred ca va devia prin cartierul Chitila si va ajunge tot la Chibrit. Deci metroul tot de la 1 Mai.

Nu e usor, dar se evita expropierile. Cateva expropieri s-ar putea sa coste mai mult decat 150 de metri de tunel construit in plus pe sub strada. Eu am pus cei 150 de metri din burta, voi stiti razele de curbura ca sa nu se simpta in tren. (Poate sa fie mai mult de 150 metri).
Vrei sa spui ca sunt asa de simplu de expropriat cei de pe partea stanga a bulevardului ? - cum te duci spre Mogosoaia. Sau sa avem surpriza ca s-a construit fara autorizatie de constructie - si atunci ar putea fi mai usor de demolat ?



9-20-2010 10-26-52 PM.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  287.58 kb
 Vizualizat:  de 10004 ori

9-20-2010 10-26-52 PM.jpg




Ultima modificare efectuată de către andrei11 la Lun 20 Sep 2010 21:37:15, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Sep 2010 21:55:12    Titlul subiectului: 133730

Ideea e fezabila din punt de vedere tehnic, am vehiculat-o si eu pe aici: in zona de 'curbura' se demoleaza tunelele si se face galerie. In felul asta mai prinde si ACM4 un contract Laughing

Evident, ca varianta finala va lua in calcul si aspectele economice: poate e mai economic sa-i demolezi pe aia cu patiseria si pe Genco decat sa faci ditamai galeria. Mai ales ca deja suntem ametiti cand ne gandim la noua lege a expropierii.

O noua intrebare catre 'guru' nostru:

Cand ziceai ca nu s-au mai alocat fonduri pentru M4 te refereai si la lucrarile de finalizare a structurii de rezistenta + refacere carosabil + conducte de apa? Astea parca erau finantate din fonduri BEI.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Sep 2010 22:09:28    Titlul subiectului: 133732

Ce usor e sa vorbesti din 'off', de parca a 'muta' tunelul e echivalent cu a muta mobila din bucatarie...

Problema trebuie privita 'pragmatic'.

Dupa '90 nu a mai existat baza legala de a face demolari.
Apoi a aparut baza legala dar in nebunia speculei imobiliare costurile de expropriere ar fi fost 'imense'.
Acum, gratie spargerii 'bulei' imobiliare si crizei, costurile de expropriere au revenit la sume mai rezonabile.
Trebuie doar facuta o analiza comparativa ce e mai eficient:
- sa dai niste bani la bastinasi si sa eliberezi traseul atat cat e necesar pentru a iesi in bulevard;
- sau e mai ieftin sa demolezi niste tunele gata facute si care au costat niste bani seriosi si sa iesi (asa cum ai intuit corect) din parc, inainte de primele case.
Nu e chiar asa o mare filozofie, e cum am spus, simplu ca bonjour...
Doar ca cel care va trebui sa cheltuie banul public (adica Metrorex) va trebui sa justifice de ce alege o solutie sau alta...
Si sa justifice serios, ca sa ne convinga si pe noi simpli contribuabili!
Cu toate estimarile de costuri pe masa si fara 'consideratii' populiste ca mai castiga/pierde niste voturi de la bastinasii aia...
adrian rosca a scris:
Cand ziceai ca nu s-au mai alocat fonduri pentru M4 te refereai si la lucrarile de finalizare a structurii de rezistenta + refacere carosabil + conducte de apa? Astea parca erau finantate din fonduri BEI.
Finantarea BEI (si reamintesc tuturor ca acesta finantare este din ECONOMIILE facute la tronsonul Gara-1 Mai) era destinata exclusiv terminarii lucrarilor de constructii, inclusiv statia suplimentara Bazilescu.
Singurul contract inca ramas activ din finantarea asta e cel cu ACM4 de la Pod Constanta.
Cu mentiunea ca banii de la BEI i-am tras si cheltuit de mult, acum ce mai ramasese era sa punem si noi ultimii banuti din 'jumatatea' noastra.
Restul contractelor, pentru punere in functiune, incheiate sau aflate inca in licitatie sunt EXCLUSIV finantate de la buget.
Finantarea lipseste pentru septembrie, sa speram ca va veni in cantitatea prevazuta in oct-nov, ca in decembrie stim cum e...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 21 Sep 2010 18:29:38    Titlul subiectului: 133779

weeping eye a scris:
Carciuma de pe Bucurestii Noi colt cu Barlogeni (chiar inainte de intrarea in statie) va ramane acolo?
Din planurile statiei Bazilescu reiese ca aceasta este in curba, nu este dreapta. Tunelul s-ar putea nici sa nu treaca pe sub carciuma. (Mi-am dat cu presupusul, nu stiu sigur).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 21 Sep 2010 18:49:40    Titlul subiectului: 133781

Curba nu este la celalalt capat al statiei (cel dinspre PLS Zarea) ? Tunelurile nu au pe unde sa treaca decat pe sub acea constructie..
Am si eu o intrebare, pentru ca tot s-au nascut atatea polemici legate de distantele mici dintre statiile proiectate pt M5.
Care este distanta oficiala dintre statia Pajura si statia Bazilescu ?


Ultima modificare efectuată de către sab la Mar 21 Sep 2010 18:55:23, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 21 Sep 2010 18:53:25    Titlul subiectului: 133782

Carciuma aia e construita peste tunele si personal ma cam doare'n 'pix' de soarta ei.
E problema 'bastinasilor' care au ridicat-o acolo si a 'interlopilor' care o frecventeaza.
Cand au facut-o stiau ce-i asteapta... Laughing

@sab: circa 650m.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 29, 30, 31  Următoare
Pagina 13 din 31

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community