Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 21 Sep 2010 19:16:11 Titlul subiectului: |
133785 |
|
De la o intrare la alta sunt vreo 450 metri. 650 metri poate sunt de la extremitati. Stiu ca o sa - mi spuneti ca GE poate s-o foloseasca orisicine, ca in hartile topometrice asa e prinsa distanta - 650 metri.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 21 Sep 2010 19:21:17 Titlul subiectului: |
133786 |
|
Distantele intre statii se masoara 'ax/ax'...
La Viena, pe MariaHilferStrasse, distanta intre doua accese la metrou e de cca 100-150m...
Mai avem pana acolo si nici Bucurestii Noi nu sunt MariaHilfer...
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 23 Sep 2010 18:44:42 Titlul subiectului: |
133893 |
|
Astazi daca te uitai in tunel de la 1 Mai spre Bazilescu se vedea PLS Bucegi. Am impresia ca vor sa monteze liniile si sina III. Stie cineva mai multe ?
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 23 Sep 2010 20:07:21 Titlul subiectului: |
133899 |
|
Trebuie mai intai sa care sina pana la 'locul faptei'...
|
|
Sus |
|
|
yo3ies
Data înscrierii: 03/Noi/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2015 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 23 Sep 2010 21:07:38 Titlul subiectului: |
133900 |
|
Tot azi in jurul orei 15 am mers in acelasi metrou pe M4 cu domunul Udriste si doi japonezi au iesit la suprafata la 1 Mai si au plecat cu maisina spre podul Constanta.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 27 Sep 2010 17:45:37 Titlul subiectului: |
134017 |
|
Actiunea la care ai asistat e din filmul 'Magistrala spre Otopeni'...
@adrian rosca:
Maine se intampla minunea de final, se betoneaza planseul superior intre apeducte.
Am mai pus si o imagine cu PLS Pod Constanta.
Toate cele bune...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.39 kb |
Vizualizat: |
de 10489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.44 kb |
Vizualizat: |
de 10489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.28 kb |
Vizualizat: |
de 10489 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
anitzei
Data înscrierii: 10/Feb/2010 Ultima vizita: 02/Apr/2013 Mesaje: 7 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Lun 27 Sep 2010 19:40:26 Titlul subiectului: |
134021 |
|
subway_guru, ai idee daca la darea in folosinta a M4 viteza de circulatie a ramelor in zona de sub apeducte va fi limitata (ceva gen 10 .. 15 km/h)?
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 27 Sep 2010 20:17:03 Titlul subiectului: |
134023 |
|
Nu va fi nici o restrictie de viteza, n-are de ce!
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 28 Sep 2010 12:28:05 Titlul subiectului: |
134038 |
|
Chiar ca e o minune, zau asa. Inseamna ca ati trecut de faza determinanta.
Asa ca mai e un picustel: hidroizolatie + sapa protectie + umpluturi + ceva demolari de betoane in jurul de acum fostelor goluri tehnologice + refacere carosabil in zona de la capatul podului Constanta + desfiintarea organizarii de santier, fara sa mai vorbim de conductele de apa.
In mod normal, toate astea se pot termina pana la venirea sezonului rece.
Si acum o noua intrebare: daca PLS Pod Constanta e clar ca se va betona la definitiv inainte de PIF-ul tronsonului 1Mai-Bazilescu, cum ramane cu PLS Zarea, tinand cont ca cica s-ar dori in viitor continuarea lucrarilor spre Laminorului?
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 28 Sep 2010 16:10:20 Titlul subiectului: |
134048 |
|
Pentru moment si la Zarea e la fel, o inchidere cu grinzi prefabricate care se pot demonta la caz de nevoie.
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 28 Sep 2010 17:10:53 Titlul subiectului: |
134051 |
|
Da, nu e greu sa se demonteze, doar ca trebuie spart betonul de monolitizare, trebuie scoase hidroizolatia si sapa, eventual niste excavatii in cazul in care se vrea ca amenajarile sa fie la aduse la cota terenului natural.
Pana la urma, daca PLS-ul nu se aduce la stadiul de 'watertight' ar fi niste costuri pentru evacuarea apelor infiltrate in subteran, asa ca poate e mai bine sa il inchida complet.
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 30 Sep 2010 19:49:48 Titlul subiectului: |
134159 |
|
Citat: | Maine se intampla minunea de final, se betoneaza planseul superior intre apeducte. | Gata, am vazut ca s-a turnat. Cofrajul folosit la planseul superior este unul pierdut sau s-a lasat gol in planseul intermediar?
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 30 Sep 2010 21:21:49 Titlul subiectului: |
134166 |
|
Se demonteaza si se scoate pe dedesubt, pe la nivelul caii si se evacueaza prin golul de la Pod Constanta (ala din poza).
|
|
Sus |
|
|
Sheena
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 09/Oct/2019 Mesaje: 281 Locație: Braila
|
Trimis: Vin 01 Oct 2010 08:22:33 Titlul subiectului: |
134197 |
|
Si cat mai e pana se va prelungi M4 pana la Laromet?
Cred ca tot la 1 Mai va ramane pana vor termina tunelul pana la Laromet. Ca deh nu se vor obosi sa faca bucla de intoarcere la Bazilescu din 2 motive (1. Ar fi o investitie prea mare pentru ca oricum nu va fi folosita prea mult aceasta bucla si 2 Lenea, e cucoana mare, mai ales in tara noastra e imparatia ei)
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 01 Oct 2010 15:09:53 Titlul subiectului: |
134217 |
|
Mai intai sa-i dea drumul pana la Bazilescu...
Nu e nevoie de nici o bucla si de nici un macaz.
Ai sa vezi ca se pune in functiune asa cum iti spun eu...
Trebuie numai facut ceea ce e de facut.
Toate cele bune si sa ne plimbam voiosi cat mai curand cu metroul de Bazilescu...
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 01 Oct 2010 15:33:00 Titlul subiectului: |
134229 |
|
Sheena a scris: | Si cat mai e pana se va prelungi M4 pana la Laromet?: |
1.Nu stiu cat de mult cunosti sau vizitezi Bucurestiul, dar daca ai fi urmarit macar discutiile de aici ai fi stiut raspunsul la intrebarea ta "cand se va prelungi M4 pana la Laromet ?".
Raspunsul ar fi simplu : Cf declaratiilor oficiale probabil in 2011 M4 se va prelungi pana la Bazilescu cu 2 statii. Mai departe, inca o statie pana la Laromet (sau cine stie chiar mai departe, ca se vehiculeaza..), nu se stie, pentru ca nu exista tunel pana acolo decat pana la un anumit punct (adica pana la Zarea), dar si acesta a devenit cam inutilizabil .
Doar deocamdata capat este 1 Mai, insa in viitorul (destul de) apropiat capatul se va muta la Bazilescu. Mai departe, Dumnezeu cu mila, desi unii sunt (mult prea) optimisti si nu au prevazut un capat de linie adevarat la Bazilescu, sperand la viitoarea prelungire...
Deci nu se va astepta construirea statiei Laromet pentru a se prelungi M4, iar zilele in care aceasta este limitata la 1 Mai sunt numarate.
2. Metroul (ca si trenul dealtfel) nu "intoarce" prin "bucla de intoarcere". Deh, s-au inventat macazurile. De fapt metroul nu prea intoarce decat in cazuri foarte rare si in niciun caz nu exista posibilitatea de "intoarcere" la fiecare capat al magistralelor....El poate fi condus de la ambele capete. Ca sa fie mai clar...are 2 "locomotive" ...
|
|
Sus |
|
|
anitzei
Data înscrierii: 10/Feb/2010 Ultima vizita: 02/Apr/2013 Mesaje: 7 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mie 13 Oct 2010 19:39:50 Titlul subiectului: |
134732 |
|
La jumatatea distantei dintre iesirile statiei Pajura si la capatul dinspre oras al statiei Bazilescu (capatul ingradit de panouri) au aparut pancarde pe care se vede emblema Metrorex. Din pacate, nu am distins ce scria.., eram curios indeosebi la termenul de finalizare (nu de alta, dar am vazut ca andrei11 sustinea pe un alt forum ca ar fi dec 2011).
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 13 Oct 2010 21:11:23 Titlul subiectului: |
134740 |
|
Conform declaratiilor oficiale - vezi si 2 postari mai sus ale userului sab statia de metrou "Parc Bazilescu" probabil va fi inaugurata in 2011. Asa ca si eu sper acelasi lucru, macar la anul in decembrie sa ne plimbam cu metroul pana acolo.
|
|
Sus |
|
|
addisoft1991s
Data înscrierii: 06/Sep/2010 Ultima vizita: 13/Aug/2016 Mesaje: 18 Locație: Bucuresti (GdN)
|
Trimis: Mie 13 Oct 2010 21:59:18 Titlul subiectului: |
134746 |
|
Statiile de metrou Pajura si Parc Bazilescu vor fi puse in functiune in prima parte a anului 2011.
Metrorex a incheiat la 20 august contractul de lucrari pentru finalizarea statiilor Pajura si Parc Bazilescu. Lucrarile au ca scop dotarea cu instalatii electrice, de ventilatie si sanitare, arata un comunicat de presa al Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI), citat de Mediafax.
Despre Gara De Nord -Gara Progresu se stie ceva?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.36 kb |
Vizualizat: |
de 9665 ori |
|
_________________ http://www.youtube.com/user/adisoft1991s
Ultima modificare efectuată de către addisoft1991s la Mie 13 Oct 2010 22:10:47, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 13 Oct 2010 22:09:59 Titlul subiectului: |
134747 |
|
Asta pe foaia de hartie. Eu am fost ingaduitor si m-am gandit ca o intarziere de cateva luni se accepta. Mai ales ca asteptam de vreo 20 ani metroul pe acolo (Parc Bazilescu ). Macar sa fie ei gata la 1 Decembrie 2011. Daca sunt mai inainte, cu atat mai bine.
Logica este urmatoarea : Vedeti si voi ceea ce s-a intamplat cu M 5. Tot de vreo 20 de ani se vorbeste intens de Dr. Taberei, mai ales in campaniile electorale.
Despre GdN 2 - Progresul ma abtin de la orice comentariu. Pentru generatia mea cel putin este de domeniul SF. Precizez ca aceasta este o parere personala si nu reprezinta punctul de vedere al Metrorexului.
Ai postat o poza mai sus. Ce reprezinta ? Ca poate sa fie de orisiunde, inclusiv din alta tara.
|
|
Sus |
|
|
addisoft1991s
Data înscrierii: 06/Sep/2010 Ultima vizita: 13/Aug/2016 Mesaje: 18 Locație: Bucuresti (GdN)
|
Trimis: Mie 13 Oct 2010 22:25:34 Titlul subiectului: |
134749 |
|
Cred ca o sa fie probleme cu infiltratiile pe M4. Tunelurile sunt in totalitate facute acum? Sau sunt incepute de mult? O sa mearga tot IVA-rile, ca Bombardierele slabe sanse.
De exeplu la Statia Grivita exista infiltratii.
_________________ http://www.youtube.com/user/adisoft1991s |
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 13 Oct 2010 22:36:50 Titlul subiectului: |
134751 |
|
A trecut deja un deceniu de atunci, si lumea nu sta pe loc, lucrurile merg inainte...
Care sunt temerile tale???
|
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 14 Oct 2010 14:08:32 Titlul subiectului: |
134779 |
|
Cine ar vrea BM pe M4? Este inutil si doar ar deranja mersul pe celelalte magistrale, fiind nevoiti sa suplimenteze cu IVA pe M1 ... nu ca nu mi-ar placea, ba chiar ce n-as da pentru asta, dar ar fi doar o mare dezordine nejustificata. M4 nu este foarte circulata, tocmai de aceea se fololesc si TEM din 2 REM IVA. Plus ca am impresia ca BM ar face niste probleme pe M4. Ele sa-si vada de treaba lor pe M2/M1(/M3), ca doar pt asta au fost cumparate pana la urma. Vremea IVElor pe M3 va apune cat de curand din pacate (aprox. 5 ani maxim), deci sper sa mai avem macar o magistrala full IVA. Din niste discutii personale avute cu stimatul domn Udriste, acesta m-a asigurat ca nu se doreste schimbarea parcului circulant pe M4 (cel putin nu in urmatorii 10 ani).
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 14 Oct 2010 18:12:49 Titlul subiectului: |
134783 |
|
S-a mai comentat si s-a lamurit ca BM nu are ce cauta sa circule pe M4 pentru ca e incompatibil cu sistemul Dimetronic de interlocking montat in cale.
|
|
Sus |
|
|
addisoft1991s
Data înscrierii: 06/Sep/2010 Ultima vizita: 13/Aug/2016 Mesaje: 18 Locație: Bucuresti (GdN)
|
Trimis: Sâm 16 Oct 2010 18:11:19 Titlul subiectului: |
134901 |
|
Deja la 1 Mai s-a demolat acel zid ce impiedica aruncatul cu privirea spre Pajura. Acum sunt doar niste grilaje si dupa se vede tunelul iluminat.
Sper sa fac niste poze saptamana asta. Nu prea am putut sa vad daca exista sina in tunel petru ca ma vedeau paznicii de la Scorseze.
_________________ http://www.youtube.com/user/adisoft1991s |
|
Sus |
|
|
|