Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Mar 14 Mar 2006 20:39:09 Titlul subiectului: DAC in America Latina |
18434 |
|
Am gasit acest sit interesant, care contine fotografii despre troleibuzele care au circulat in Bogota (Columbia). Printre ele se afla si acele DAC'uri de care s'a mai vorbit pe forum: 212E cu 2 usi si, foarte probabil, 217E cu 3 usi.
http://informatica-tecnologia.net/bc/index.php?option=com_content&task=view&id=45&Itemid=110
Este probabil ca 7335 din Bucuresti sa fi fost initial destinat pentru Columbia, pentru ca avea inscriptii in spaniola.
Atentie ! Situl se incarca greu ! |
|
Sus |
|
|
ATM
Data înscrierii: 23/Mar/2006 Ultima vizita: 23/Apr/2017 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 07 Apr 2006 03:08:19 Titlul subiectului: |
20204 |
|
Ca de obicei, DAC in elementul lui propriu: rugina, delasare, pustiu.
Mi-a placut totusi poza de interior cu melaminatul acela maro. Ii da un aer mai nu-stiu -cum...poate trebuia incercata si pe junghiurile bucurestene... nu se mai vedea asa rau uzura. |
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Mar 13 Iun 2006 21:26:22 Titlul subiectului: |
25139 |
|
Interesante scaune, iar pe partea stanga se afla un radiator (poza nr. 9)?
Iar soferul nu are cabina... Wow, inca nu am vazut DAC fara cabina
Interesant forma caroseriei. Aceste tipuri de usi au aparut la noi dupa 92, din cate stiu eu. |
|
Sus |
|
|
Kappa
Data înscrierii: 03/Noi/2005 Ultima vizita: 01/Apr/2011 Mesaje: 124 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 04 Iul 2006 19:22:29 Titlul subiectului: |
26953 |
|
Primele DAC 117E nu aveau cabina inchisa complet, existand un spatiu de acces acesta facandu-se fie din salon fie pe usa. DAC 112 si 117 aveau doar partea din spatele soferului fixa si pentru a nu se permite accesul calatorilor din salon langa sofer era un semipanou melaminat. Usile din fata se deschideau integral neexistand circuit separat pe fiecare usa. Mai tarziu soferii au inceput sa inchida cabinele si sa blocheze prima usa. |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 16 Iul 2006 00:48:26 Titlul subiectului: |
27679 |
|
Uitați-vă la poza aceasta:
În primul plan se găsesc troleibuze ZIU rusești
Pe al doilea rând în dreapta, se vede ceva ce seamănă cu 217, dar nu are nici întrerupătoare (acele cutii paralelipipedice din fața articulației), nici acea cutie tot paralelipipedică, dar mult mai mică,situată în fața întrerupătoarelor, nici rezistențe, ci niște "chestii" rectangulare. Pare mai degrabă un 317 decât un 217. Pe cei din București și Timișoara îi rog să confirme sau să infirme cele scrise mai sus. |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Dum 26 Noi 2006 19:16:52 Titlul subiectului: |
39368 |
|
E posibil sa fi avut chopper, mai ales ca DAC a avut tendinta de a modifica modelele export, la fel ca si DAC 117E, care de fapt e un 217E cu semnale de 117 classic
La fel si configuratia geamurilor la 112E de Bogota e diferita. acum numai cei din Bogota daca ar putea sa vada ce e sub podea, sa confirme ce motoare or avea...
Pacat ce s-a intamplat cu troleibuzul din Bogota, au ruginit nu ca erau DAC si ZIL, ci pentru ca, nu au circulat, si nu au fost mentinute, s-ar fi intamplat la fel cu orice alt vehicul. _________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 02 Oct 2010 11:02:49 Titlul subiectului: |
134280 |
|
WOW, personal habar n-aveam ca noi am exportat DAC-uri pana-n Columbia
Am mai gasit un site cu niste informatii + niste poze... http://www.tramz.com/co/bg/b/bs.html
Conform site-ului:
*1982 - au cumparat 48 de troleibuze 112-EM (# 001-048);
*1985 - au cumparat 8 troleibuze articulate 117-E (# 200-208);
*straniu este insa, dupa cum spune insasi scriitorul paginii web ca unul dintre troleibuze este numerotat cu #098;
O sa mai sap sa ma interesez. Ganditi-va ce industrie buna aveam noi romanii... acum noi ne chinuim sa le cumparam din strainatate la licitatii, etc. Ce-am fost si ce-am ajuns!!
Ultima modificare efectuată de către ByOnu la Sâm 02 Oct 2010 17:53:43, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
|