Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 13 Oct 2010 07:51:24 Titlul subiectului: |
134678 |
|
bogdaneftimie a scris: | Sunt curios daca au de gand sa strice denumirile de la Poli si Pacii. Acestea au un farmec aparte, fiind literele plasate direct pe perete. |
In mod sigur le vor inlocui....Sunt "din alta epoca", chiar daca sunt mai interesante decat tabliile astea gri. Singura chestie deosebita este la Pacii, unde literele de la denumire sunt din inox (?), deosebit de restul statiilor.
subway guru, poti sa lamuresti o problema care s-a ridicat aici de nenumarate ori ? Ce se intentiona exact la Eroilor cand s-a spart peretele dintre liniile 2 si 4 (peronul mic) ?
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Mie 13 Oct 2010 07:54:27 Titlul subiectului: |
134680 |
|
Din ce e la Eroilor, cred ca au intentionat sa faca cumva, liniile 1 si 2 pentru M1 de atunci (Industriilor-Republica) si linia 3 si 4 sa ramana pentru cele de Gara. Astfel nu s-ar fi incurcat circulatia. Dar este doar o supozitie.
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 13 Oct 2010 08:14:35 Titlul subiectului: |
134686 |
|
Oricum nu se incurcau daca se pleca de la Republica si catre D2 si catre Industriilor. La linia 2 nu aveau cum sa soseasca ambele trenuri in acelasi timp, venind din aceeasi directie.
Insa tare imi este teama ca se dorea ca Militariul sa se limiteze la Eroilor (nu mai retin daca nu cumva era deja limitat) si sa plece de la linia 4 pentru a nu mai incurca linia2 cu manevrele si stationarea la peron.
Dar sa vedem daca subway guru are informatii despre aceasta speta.
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Mie 13 Oct 2010 08:18:35 Titlul subiectului: |
134688 |
|
Din 2000 era limitat Militariul la Eroilor, pana in 2009.
Stiu asta pentru ca faceam traseele regulat pe aceasta parte.
Au tot existat variante: venea si pleca de la linia 1 spre Industriilor; venea la linia 1 si pleca de la linia 2.
Ceva au vrut sa faca cu acel mic peron, si chiar de prin 2000 parca, au spart acele guri de trecere, era un santier groaznic acolo.
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 13 Oct 2010 08:25:14 Titlul subiectului: |
134692 |
|
Stiu ca a fost limitat, numai ca nu imi amintesc exact cand s-a produs limitarea si daca lucrarea de la linia 2 a fost inainte sau dupa limitare. Ceva au vrut sa faca, dar fara prea multa logica.
Daca s-a spart doar pentru separarea M1 de M3 mi se pare fara logica, atata timp cat inteleg ca se stia din 1989 ca M3 (sau M1 cum se numea atunci-ramura de Militari- va avea capat la LdC). Vorba lui subwayguru, nu fac o investitie doar pentru cativa ani si apoi sa devina inutila.
Insa a mai fost o varianta de renumerotare a magistralelor, cu M1 Industriilor-Republica si M3 Eroilor-Dristor2.
A fost o perioada cam tulbure atunci...
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Mie 13 Oct 2010 08:30:14 Titlul subiectului: |
134695 |
|
Din ce imi aduc eu aminte, parca sparturile s-au facut cu putin timp inainte sa se limiteze la Eroilor. SubwayGuru stie mai exact daca este varianta corecta
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
2009
Data înscrierii: 24/Feb/2009 Ultima vizita: 22/Aug/2014 Mesaje: 62
|
Trimis: Mie 13 Oct 2010 13:38:18 Titlul subiectului: |
134711 |
|
Subway guru, detaliaza, te rog, cum a fost sifonata Dambovita, ca nu prea am inteles.
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
subway guru
![](images/avatars/16483889924c7bcfa847679.jpg)
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 13 Oct 2010 17:43:50 Titlul subiectului: |
134724 |
|
La Eroilor s-au incercat diverse solutii pentru 'imbunatatirea' circulatiei pendulei spre Industriilor (dupa cum v-ati si 'prins'). Solutia adevarata e cea din zilele noastre...
Pentru sifonare am facut o mica schita.
Daca nu e suficient de 'graitoare' spuneti-mi si detaliem si 'in vorbe'...
Despre pasaj am sa mai revin cu cateva explicatii inainte de a comenta ce se poate face in viitor...
Toate cele bune!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
25.91 kb |
Vizualizat: |
de 11551 ori |
![sifonare.jpg](files/sifonare_792.jpg)
|
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 13 Oct 2010 19:38:09 Titlul subiectului: |
134731 |
|
subway guru a scris: | La Eroilor s-au incercat diverse solutii pentru 'imbunatatirea' circulatiei pendulei spre Industriilor (dupa cum v-ati si 'prins'). Solutia adevarata e cea din zilele noastre... |
Solutia adevarata este lipsa pendulei... Cum s-a justificat o asa investitie, avand in vedere ca se stia clar ca pendula va dura doar cativa ani, pana la finalizarea tronsonului NG-LdC, cand se va circula direct Industrilor-LdC ? Sau se dorea definitivarea ei si o M1 in care sa intre multe "racorduri"?
Si de ce nu au mai pus-o in practica pana la urma? Asta este chiar de neinteles...
Si pentru ca tot este vorba de Eroilor1, ai idee ce este ridicatura asta pe mijlocul statiei ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
337.69 kb |
Vizualizat: |
de 11519 ori |
![Eroilor1.jpg](files/eroilor1_161.jpg)
|
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
subway guru
![](images/avatars/16483889924c7bcfa847679.jpg)
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 13 Oct 2010 20:08:42 Titlul subiectului: |
134734 |
|
@sab:
La prima intrebare:
La ora aia nu se intrevedea nimic privind 'viitorul' punerii in functiune pentru NG-LdC, finantarea a venit muuuult mai tarziu...
La a doua intrebare:
N-au pus-o in practica pentru ca s-au 'volatilizat' toate fondurile de investitii...mai bine, ca nu au aruncat aiurea banii pe fereastra...
La a treia itrebare:
N-am idee si chiar nu stiu daca exista 'in realitate'...ar putea fi vorba de ceva traversari de utilitati peste statie...
Ma intrebi de lucruri de pe vremea cand eram student...
Toata sectiunea aia lungitudinala are un aer 'dubios'...
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
armyuser
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 18/Mar/2012 Mesaje: 24 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 27 Oct 2010 17:56:27 Titlul subiectului: |
135526 |
|
andrei11 a scris: | Toate gurile de acces in statia Politehnica nu au suferit nici o modificare de la inaugurare. | Am reușit să găsesc un plan al Bucureștilor în versiunea de după 1989. După cum se vede în fotografie, stația Politehnica nu are toate ieșirile pe care le cunoaștem în prezent.
Atenție! Nu este un plan din vreun proiect, ci un plan al situației reale din teren. Din păcate planul este format din elemente provenite din actualizări succesive, pe o durata îndelungată, încât nu există o dată certă a versiunii de plan.
Și o poză din același plan, conținând fasciculul de linii utilizat pentru mutarea ramelor IVA de pe calea ferată supraterană în subteran.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
294.52 kb |
Vizualizat: |
de 10998 ori |
![DSC08359-stația-politehnica-198x.JPG](files/dsc08359_staand539ia_politehnica_198x_111.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
164.48 kb |
Vizualizat: |
de 10906 ori |
![dsc08362_depou_ciurel_180.jpg](files/dsc08362_depou_ciurel_180_665.jpg)
|
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
armyuser
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 18/Mar/2012 Mesaje: 24 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 27 Oct 2010 18:15:21 Titlul subiectului: |
135531 |
|
sab a scris: | Varianta ta ar fi fost cea mai buna, dar in conditiile pe care le-am mentionat, sa se coboare de pe peronul de la Unirii1 direct in pasaj, fara sa mai ocolesti pe la dispecerat. Era cel mai scurt si cel mai inteligent traseu. Ce-i lipseste actualului pasaj? Exact acces direct catre peronul statiei M1, fara sa mai ocolesti prin "balcon". Niste scari acolo pe centrul statiei si ar fi aproape perfect. | Eu cred că o soluție optimizată de acces din tunelul PU2 către PU1 ar putea fi realizată prin unirea celor două balcoane exact în dreptul degajării pasajului către PU1 (eventual cu rezolvarea cotei tavanului fals existent) și prin conectarea barei transversale din acest H cu cota peronului PU1 prin scări fixe/rulante. Peronul este suficient de lat pentru ca să încapă scările. Ele pot fi direcționate către axul transversal al stației (ieșirea de SE).
Există și alte stații în care scările sunt conectate pe un peron central la milocul stației (Crângași, Victoriei, Ștefan cel Mare etc.). Un exemplu interesant cu scări fixe centrale cu mai multe platforme - pentru acces pe peronul central - este la Pieptănari/ErRev.
_________________ armyuser.blogspot.com |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
folkfan
![](images/avatars/15823056552b1645bc9eb8.jpg)
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 30 Oct 2010 14:33:11 Titlul subiectului: |
135648 |
|
Am observat azi o a doua intrare in statia de metrou Pantelimon, nefinalizata insa. Este situata pe acelasi trotuar (cu parcul), exact fata in fata cu poarta de la Antilopa. Oare de ce n-au mai deschis-o...? Lipsa de calatori?
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
andrei11
![](images/avatars/109491044450f6948807210.jpg)
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 30 Oct 2010 15:03:24 Titlul subiectului: |
135650 |
|
Acea intrare are un istoric si este legata de insusi istoria statia Pantelimon (Antilopa). Inca nu ne-am lamurit ce este cu aceasta statie, de ce a fost construita ca o jumatate de statie normala. Oricum nu are aspect de statie care servea depoul, ci mai degraba aspect de statie normala. Ceva discutii mai gasesti si aici.
Doua intrebari scurte si la obiect :
1) Cine ne impiedica sa facem un acces direct pe peron la statia GdN 2 ?
2) Cine ne impiedica sa dublam pasajul de legatura intre M 1 si M 2 la Unirii ?
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 31 Oct 2010 06:44:39 Titlul subiectului: |
135655 |
|
andrei11 a scris: | 1) Cine ne impiedica sa facem un acces direct pe peron la statia GdN 2 ? | Te referi la o corespondenta directa GdN1-GdN2 fara sa mai fie nevoie de validarea unei noi cartele ?
Sau la un alt acces din incinta garii sa nu mai fie nevoie sa ocolesti atata ?
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Dum 31 Oct 2010 10:04:42 Titlul subiectului: |
135656 |
|
Se refera la ambele posibilitati. In special la partea cu validarea cartelei.
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
andrei11
![](images/avatars/109491044450f6948807210.jpg)
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 31 Oct 2010 12:37:27 Titlul subiectului: |
135660 |
|
Statia de corespondenta intre magistrale va ramane la Basarab, inclusiv un nod intermodal important cu tramvaiele, indiferent unde vor duce aceste tramvaie. Intrebarea se referea sa am posibilitatea sa ies din statia de metrou GdN 2 direct pe peronul CFR.
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 31 Oct 2010 22:38:04 Titlul subiectului: |
135674 |
|
Asta este o enigma. Ar trebui intrebat proiectantul cum naiba a facut o statie in incinta garii CFR, ba a mai proiectat si un culoar de acces pe sub cladirea garii si nu a prevazut un amarat de acces direct.
Probabil ca la cati calatori are statia GdN2 nu se justifica un astfel de acces, dar in acest caz nu vad nici rostul accesului pentru care s-a sapat pe sub gara si care banuiesc ca nu a fost tocmai ieftin si facil de executat.
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Lun 01 Noi 2010 08:42:00 Titlul subiectului: |
135684 |
|
Pai la Gara de Nord 1 exista acces direct? NU. Este comun pentru ambele statii, pe culuarul dintre ele... Asta a fost gandirea lor, si asa au si lasat.
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
andrei11
![](images/avatars/109491044450f6948807210.jpg)
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 01 Noi 2010 10:44:51 Titlul subiectului: |
135685 |
|
Nu este acelasi lucru. Daca statia GdN 1 este unde este si te indrepti catre gara iesind de la metrou la GdN 2 este un lucru pe de-a dreptul halucinant, statia se afla in incinta garii CFR iar iesirea te indeparteaza de la gara.
Mai ales ca daca fac un acces direct pe peronul CFR nici nu trebuie instalati turnicheti noi iar vestibulul este destul de generos ca sa nu se creeze inghesuiala. Nu mai amintesc aici de "puhoiul" de lume de la GdN 2.
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Lun 01 Noi 2010 11:10:38 Titlul subiectului: |
135687 |
|
Nu stiu ce sa zic. Acolo nu poti face iesire decat ori in oglinda fata de cea existenta acum, ori mai pe centru, in fata panourilor de afisaj din Gara De Nord, dar acolo incurci circulatia. Singura posibilitate ar fi la intrarea de langa peronul 0, in oglinda fata de iesirea existenta de la metrou.
Aici are legatura si cu acordul intre cfr si metrou, ca sa mai faca un acces. Dar pana una alta, pentru o statie inc are sunt maxim 5 persoane, nu cred ca se va face nimic. Poate odata cu continuarea magistralei spre celalalt capat, se va lua in considerare si acest lucru.
Este un efort destul de mare pentru inca un acces acolo (resurse, aprobari, etc).
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
andrei11
![](images/avatars/109491044450f6948807210.jpg)
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 01 Noi 2010 11:34:28 Titlul subiectului: |
135692 |
|
Ma abtin de a aprecia cat costa executia. Vestibulul este oricum destul de aproape de suprafata - la nivelul pasajului subteran pietonal din Piata Garii.
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Lun 01 Noi 2010 12:33:29 Titlul subiectului: |
135697 |
|
Intr-adevar, este destul de la "suprafata", dar asta nu inseamna ca, nu costa bani: cercetare, aprobare, executie etc.
Problema cea mai mare este cum aranjezi gura de iesire in incinta garii, fara a deranja prea tare circulatia calatorilor si fara a inghesui si mai rau acea zona.
Ca sa te duci inspre casele de bilete, este prea departe. La peronul 0 nu poti face, si ramane zona de la intrarea din Dinicu Golescu.
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 01 Noi 2010 13:25:25 Titlul subiectului: |
135700 |
|
bogdaneftimie a scris: | Pai la Gara de Nord 1 exista acces direct? NU. Este comun pentru ambele statii, pe culuarul dintre ele |
La vremea cand a fost proiectata statia GdN1 nimeni nu prea avea habar ca va exista si o GdN2. Cu toate acestea a fost gandita cu acel pasaj pietonal care supllineste oarecum lipsa accesului direct. Insa la GdN2 este halucinant, asa cum spune andrei11, statia sa fie in intregime in incinta garii si tu sa strabati dublul distantei doar ca sa ajungi la intrarea in statie. Mai intai parcuri drumul pe la suprafata pana la gura de acces, apoi te intorci pe acelasi drum prin subteran si abia apoi poti sa ai acces in statie.
La GdN1 practic nu exista alta solutie, statia fiind la o distanta apreciabila de peroane. Poate ca solutia amplasarii statiei in paralel cu peroanele CFR sub Grivitei sau Golescu si cu acces mai facil la peroanele CFR era mai buna decat ce s-a facut.
Parerea mea este ca daca statia nu suferea modificari odata cu schimbarea traseului fostei M3 se putea face si un tunel de legatura GdN2-GdN1 care sa nu presupuna validarea unei noi cartele. Asa, cu etajul turnichetilor extrem de chinuit (doar cateva validatoare pentru fiecare sens, incredibil de meschin pentru o statie de importanta GdN) nu mai era loc pentru un pasaj pietonal. Singurul loc unde putea sa dea era nivelul -2 (nivelul turnichetilor). Intr-un fel actualul culoar care da la lift in fata garii sa fi fost prelungit pana la nivelul turnichetilor de la GdN1.
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Lun 01 Noi 2010 14:25:52 Titlul subiectului: |
135701 |
|
Sau se mutau turnichetii de la GN1 - in zona acelui pasaj care merge spre scara rulanta care da in interiorul garii. la cat spatiu este acolo, cred ca se putea reconfigura putin turnichetii, chair daca sunt mai multe accese acolo: ar fi pus o serie de turnicheti la iesirea din partea st, si o serie in acel pasaj care este la un nivel superior cu cateva trepte.
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|