Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 25, 26, 27  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Aug 2010 19:26:25    Titlul subiectului: 131359

Hai sa fim mai precisi in termeni!
Ce inseamna 'exista in plan'?
Atata vreme cat nu era nici un un act oficial de aprobare a unui plan nu exista nimic.
Tot ce exista erau 'intentii' (de cele mai multe ori ne-marturisite).
Hai sa le luam pe rand:
Unu. CRANGASI
Rostul statiei in configuratia actuala avea scopul de a permite o 'readucere' la intervalul minim de urmarire pentru 'M3 in conventia de investitii' adica intre Crangasi si ce avea sa devina Dristor2.
Statia Crangasi permite ca pe aceasta distanta sa nu se circule la trafic injumatatit datorita prezentei ramificatiei din Eroilor.
La ora actuala acest lucru nu se practica.
S-a profitat de treaba asta pentru a lasa si amorsa pentru inelara de sud-vest.
Doi. NICOLAE GRIGORESCU
Chestiunea cu 'racordurile' la reteua de metrou a fost o 'solutie de avarie' la intentia Ceausestilor de a stopa complet constructia de linii de metrou in Bucuresti.
Aveam de ales ca racordul de la Linia de Centura sa fie o ramificatie pentru M1 sau un capat pentru ipotetica inelara de sud-vest.
S-a ales solutia BUNA, si nu era nevoie de nici o amorsa.
Trei. PIATA UNIRII 1
Executia tunelului de legatura cu M2 s-a inceput ditr-un PLS situat in capatul liniei 3 din Unirii (spre dispecerat).
S-au executat cca 30-40m.
Dupa care au intervenit doua 'evenimente'.
Primul: incidentul de la Sf. Spiridon Nou din ziua de Pasti de Cernobil (acolo unde trebuia sa ajunga tunelul);
Al doilea: anuntata vizita a lui Gorbaciov & consoarta.
Ceausescu, enervat peste masura, a decretat scurt:
se intrerupe executia, se scoate scutul si totul se umple cu nisip (tunelul deja executat).
S-a facut intocmai.
De asta am spus si repetat mereu aici pe forum ca este singurul exemplu de 'tunel abandonat' din toata istoria metroului.
Motivatia timpului a fost 'lasa ca va puteti descurca doar cu legatura M2-M3 de la Victoriei'.
Patru. EROILOR
Asa cum am mai spus pe aici pe forum, prima linie de metrou din Bucuresti care trebuia sa fie facuta era M5 Est-Vest.
Ceausescu a fost ferm contra.
Dar proiectantii au avut in vedere ca nici un 'Carmaci' nu e vesnic si au prevazut amorsa 'pentru timpuri mai bune'.
Acum, dupa 35 de ani amorsa asta isi va dovedi viabilitatea!
Cinci. POD CONSTANTA
Atunci cand a aparut pentru prima data ideea de Otopeni s-a adaptat din mers PLS-ul pentru a permite o amorsa. Bine sau rau ea exista si ar putea fi folosita in caz de nevoie.
LA FINAL:
Cand vei mai folosi termenul 'exista in plan' te-as ruga sa precizezi si 'in planul cui'?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
aztec



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Dec/2019
Mesaje: 85
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Aug 2010 22:45:20    Titlul subiectului: 131368

Ok.. exista vad intentii de o amorsa in viitoarea statie parc Dr. Taberei. Ar fi logic, pare a fi si in PUZ..
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Aug 2010 23:23:51    Titlul subiectului: 131370

Acolo va fi o legatura cu o viitoare ( total incerta) inelara ramura sud. Cand se va construi, probabil atunci cand actualele statii din Dr. Taberei vor trebui demolate pentru ca nu mai corespund modului de transport din anul 2875. Sau nu demolate, probabil ca se vor autodistruge.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Aug 2010 10:56:11    Titlul subiectului: 131387

andrei11 a scris:
Acolo va fi o legatura cu o viitoare ( total incerta) inelara ramura sud. Cand se va construi, probabil atunci cand actualele statii din Dr. Taberei vor trebui demolate pentru ca nu mai corespund modului de transport din anul 2875. Sau nu demolate, probabil ca se vor autodistruge.
Daca oamenii din viitor vor fi baieti-destepti ori vor face un traseu mai scurt pe acea distanta despre care vorbesti, ori vor largi zona pentru a o face un depou, sau o parcare subterana, sau un tunel pentru utilitati sau etc. Tine minte: NIMIC NU SE PIERDE, TOTUL SE TRANSFORMA! (bine, din pacate nu si la noi...) Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Aug 2010 11:44:23    Titlul subiectului: 131388

subway guru a scris:
Unu. CRANGASI
Rostul statiei in configuratia actuala avea scopul de a permite o 'readucere' la intervalul minim de urmarire pentru 'M3 in conventia de investitii' adica intre Crangasi si ce avea sa devina Dristor2.
Statia Crangasi permite ca pe aceasta distanta sa nu se circule la trafic injumatatit datorita prezentei ramificatiei din Eroilor.
La ora actuala acest lucru nu se practica.
Poti, te rog, sa detaliezi un pic ? Nu cred ca am inteles ideea...
subway guru a scris:
Doi. NICOLAE GRIGORESCU
Chestiunea cu 'racordurile' la reteua de metrou a fost o 'solutie de avarie' la intentia Ceausestilor de a stopa complet constructia de linii de metrou in Bucuresti.
Aveam de ales ca racordul de la Linia de Centura sa fie o ramificatie pentru M1 sau un capat pentru ipotetica inelara de sud-vest.
S-a ales solutia BUNA, si nu era nevoie de nici o amorsa.
Stai un pic, am impresia ca nu ne intelegem...Eu vorbesc la nivelul anului 1981 cand s-a dat in folosinta M1 tronson 2 Timpuri Noi-Republica, cand sunt convins ca inelara LdC-Pta Sudului-Crangasi-GdN inca exista in plan . Iar la NG inelara trebuia sa vireze stanga spre sud si nu se intalnea cu actuala M1. Eu ma refeream la acest caz in care s-ar fi urmat planul initial si tronsonul NG- LdC urma sa fie parte din inelara. In acest caz nu era nevoie de amorsa pe M1 ? Inelara si M1 "se intalneau" numai la Crangasi, iar la NG treceau una pe langa alta "fara sa se salute" ?
Cine stia in 1981 ca se vor schimba planurile M3? Sau in 1981 la inaugurarea M1 tronson2 se stia deja ca acest tronson NG-LdC nu mai face parte din inelara ? Imi este greu sa cred...Chiar si sa presupunem ca in 1981 se intentiona deja ca LdC-NG sa fie un alt capat al M1 tot mai simplu mi se pare sa fi fost lasata o amorsa la NG1 inainte de curba spre Titan, "just in case", decat sa opresti ulterior circulatia sa faci derivatia. La fel la Ambrozie...
subway guru a scris:
Ce inseamna 'exista in plan'?
Atata vreme cat nu era nici un un act oficial de aprobare a unui plan nu exista nimic[...]
LA FINAL:
Cand vei mai folosi termenul 'exista in plan' te-as ruga sa precizezi si 'in planul cui'?
Plan inseamna intentie. Nu cred ca s-a inceput constructia metroului fara a exista un plan, pe unde sa treaca, pe unde sa nu treaca, care sunt axele (magistralele) samd. Nu inseamna ca exista deja investitia aprobata. Exemplul este Crangasi, s-a facut cu 3 linii pentru o viitoare linie care urma sa treaca pe acolo. Exista vreun act oficial de aprobare a inelarei la vremea aceea de s-au lasat amorsele si s-a facut al treilea peron ?
Deci cam la asta ma refeream cand spuneam "in plan"..
Exista aici pe forum un scan dupa o carte (cred ca am mai facut referire la ea) "Constructii pentru Transporturi in Romania", de Dumitru Iordanescu si Constantin Georgescu, lucrare editata de Centrala de Constructii Cai Ferate CCCF Bucuresti - 1986 . Aici se spune destul de clar care era "planul" metroului. M1, M2 si M3 sau inelara..Nici urma de M4 si M5, M6, M7 samd. Cred ca oamenii astia s-au documentat cand au scris acea carte, nu au scris-o "dupa ureche"... http://tramclub.org/viewtopic.php?t=11784

Ar mai fi amorsa de la Eroii Revolutiei. Acolo se intentiona clar prelungirea M4 sau doar un racord asa cum am citit ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Aug 2010 19:06:49    Titlul subiectului: 131421

Nu-mi mai tot baga sub nas cartulia pe care ai reusit tu sa pui mana, am comentat deja pe marginea ei. Daca vrei comentarii mai detaliate, vino pe privat!
Revenind la anul de gratie 1981:
amorsele erau lasate pentru eventuale linii tehnologice de legatura, nicidecum pentru ramificatii.
Pentru legatura tehnologica M1-Inelara era prevazuta amorsa din Crangasi. Alta amorsa pentru acelasi lucru la Grigorescu era complet superfluu.
Acum ti-e mai clar?
Situatia de la Pod Constanta are un caracter diferit.
Mai trebuie si sa intelegeti ca nu se pot face cheltuieli masive pentru 'intentii' ce nu exista in nici un act oficial de aprobare. Altfel risti sa fi acuzat ca risipesti banii poporului si sa infunzi puscaria 'nevinovat'.
Si inca un lucru (probabil ca esti prea tanar ca sa fi prins treburile astea):
Planurile comuniste se faceau pe un orizont de cinci ani (celebrele planuri cincinale pe care Ceausescu le voia realizate in patru ani juma').

Nu am cunostinta de nici o amorsa la Pieptanari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Aug 2010 19:25:45    Titlul subiectului: 131425

La Eroii Revolutiei este o ditamai amorsa. Se vede si cu ochii inchisi. Comunistii s-au aflat in treaba si prin '88 ' 89 au montat si macaz acolo desi pe bucatica aceea nu ar fi intrat nici un carucior de interventie.
Treaba cu Crangasi: Adica vrei sa ne spui ca la Crangasi ar fi fost doar "o legatura tehnologica" adica ceva in genul care exista la "Victoriei" intre M 1 si M 2 ?
Eu nu cred treaba asta. Sau mai exista o varianta, nu ne este noua clar ce inseamna legatura tehnologica si care este diferenta dintre o legatura tehnologica si una de tipul caruia o gasim la "Eroilor". Sau poate si acolo o fi tot o legatura tehnologica si ne-a scapat noua.

Amorsa poate sa astepte linistita M 4 la Giurgiului - deci unii gandeau in perspectiva si pe vremea aceea (1986) - ce e cu "linia tehnologica" de la Crangasi ? Afirmatia iti aprtine, deci aici esti "in cunostinta de cauza".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Aug 2010 20:20:48    Titlul subiectului: 131432

Nu am cunostinta despre amorsa din Pieptanari, n-am voie sa am si eu 'lipsuri'?
Am mai spus de cateva ori ca nu exista cineva care sa le stie pe toate.
Iar acolo unde nu sunt in tema nu ma pronunt si basta!

Eu am spus 'amorsa' din Crangasi la intrebarea lui sab de ce nu s-a prevazut o alta amorsa in Grigorescu pentru o legatura tehnologica.
In toate 'planificarile' vechi sau noi Inelara de sud-vest pornea din Crangasi unde urma sa fie 'interconectata' cu Tronsonul de Legatura.
Traseul viitor al inelarei n-a fost nici o data 'batut in cuie'.
Intr-un fel exact inversul lui M6.
Avem o linie care stim de unde va pleca dar nu stim unde va ajunge.
'Interconexiunea' din Crangasi face inutila orice alta legatura in Grigorescu. Asta e tot si cred ca i-am raspus la intrebare lui sab.
Sper ca si tie. Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 15/Iun/2024
Mesaje: 1180
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 08 Aug 2010 00:46:38    Titlul subiectului: 131442

Amorsele respective pot fi din proiect degajamente pentru utilaje usoare de intretinere a caii (drezine, carucioare port-sina, platforme). La Eroilor asta si este (nu se stia in 1979 de linie in drumul Taberei, insa, pentru ca exista, se poate folosi ca racord de serviciu, prin conectarea capatului acestuia la linia noua) - nu se cadea sa ocupe liniile de garare pentru trenuri si cu tot felul de utilaje. Asa exista un degajament in prelungirea liniei care vine de la Saligny (puteau sa realizeze conectarea simplu, la fel cum pleaca din Nicolae Grigorescu).
"Amorsa" de la linia nefolosita de la Crangasi gazduia uneori un vagon PSI; cealalta amorsa pare ca nu contine nimic.
Cum a fost la Eroilor (spre Militari) si la Semanatoarea (spre Crangasi) acolo au executat o bucata din tunele pe ambele sensuri in vederea continuarii liniei. Amorsele in discutie sunt probabil pentru viitoare racorduri de serviciu sau pentru conexiuni de tip "Grigorescu".
Singurele conectari facute "cu cap" au fost cele spre Militari si Crangasi, pentru ca se stia din timp de proiecte.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Aug 2010 07:12:22    Titlul subiectului: 131445

subway guru a scris:
Unu. CRANGASI
Rostul statiei in configuratia actuala avea scopul de a permite o 'readucere' la intervalul minim de urmarire pentru 'M3 in conventia de investitii' adica intre Crangasi si ce avea sa devina Dristor2.
Statia Crangasi permite ca pe aceasta distanta sa nu se circule la trafic injumatatit datorita prezentei ramificatiei din Eroilor.
La ora actuala acest lucru nu se practica.
Revin cu rugamintea de a detalia putin ce ai vrut sa spui aici...

Mie, sincer, se pare prea putin ca inelara sa se fi intalnit doar la Crangasi, iar la NG sa treaca una pe langa alta...Totusi de la NG la Crangasi este distanta mare, atat pe M1 cat si pe preconizata inelara. Dar daca asta era planul, no comment...
Si pentru ca suntem la capitolul amorse, la PV pe M2 sensul spre Romana, inainte de actuala linie tehnologica M1-M2 se mai zareste o amorsa. Stii cumva ce este cu ea ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cavver



Data înscrierii: 07/Sep/2008
Ultima vizita: 28/Aug/2011
Mesaje: 13
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Aug 2010 09:03:19    Titlul subiectului: 131447

subway guru a scris:
Eu am spus 'amorsa' din Crangasi la intrebarea lui sab de ce nu s-a prevazut o alta amorsa in Grigorescu pentru o legatura tehnologica.
Nu se vorbeste nimic despre legaturile dintre statii pentru tranzitul calatorilor, care sunt implicite.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Aug 2010 17:36:26    Titlul subiectului: 131475

bucsan a scris:
... După ce a fost mutată in subteran, linia CFR de la Pasajul Lujerului nu cred că au mai trecut vreodată platforme CFR cu vagoane de metrou, dar mai era ocazional folosită de ce mai rămăsese din Semănătoarea.
Nu stiu daca s-a mai folosit sau nu intrarea de la depoul Ciurel pentru a aduce vagoane de metrou dupa ce s-a dat in folosinta linia din pasajul Lujerului, dar cu certitudine linia avea gabarit in subteran, deci se puteau aduce. Iar pana in dec. 1989 a fost perfect functionala (si folosita).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Aug 2010 21:34:44    Titlul subiectului: 131484

Trenurile Bombardier au fost aduse in IMGB.
Cu ocazia asta a fost 'reabilitata' si linia de proba de acolo.
Legaturile pietonale intre statiile de corespondenta sunt cu totul altceva decat legaturile intre linii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Aug 2010 11:03:15    Titlul subiectului: 132356

Subway guru, difera cu ceva modalitatea de executie a unui tunel circular executat la noi cu scutul in curba fata de unul drept ? Inelele care se folosesc la curba sunt diferite sau sunt la fel ca cele pentru traseu drept ?
Stiu ca s-a mai pus intrebarea asta, dar un raspuns clar nu s-a dat...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Aug 2010 14:38:40    Titlul subiectului: 132365

In principiu, pentru toate tunelele executate cu scutul se proiecteaza din start doua tipuri de inele, un inel cu fete paralele pentru aliniament si un inel cu fete oblice pentru curba cu raza minima (la scutul nostru cel vechi aceasta curba minima are raza de 200m).
Pentru raze mai mari decat raza minima se face o poligonare a curbei, prin intercalarea de inele de aliniament.
Am intalnit si proiecte de tunele cu scutul la care nu s-au utilizat decat inele de curba, aliniamentele fiind realizate tot prin montarea alternativa de inele de curba stanga/dreapta, intr-un soi de zigzagare a liniei drepte, similara cu poligonarea curbelor la raze mari.
La TBM-urile moderne raza minima este de regula de 300-350m.
Aceasta raza minima e data in principal de lungimea corpului scutului si de diferenta intre diametrul exterior al virolei scutului si diametrul exterior al tunelului.
La scutul nostru cel vechi este un singur tip de inel de curba, pentru curbe dreapta/stanga inelul se monteaza normal sau 'rasucit'. Acest lucru e posibil pentru ca toate rosturile longitudinale sunt paralele cu axul tunelului.
La tunelele cu boltari cu rosturi longitudinale neparalele cu axul tunelului (boltari in forma de pana), trebuie doua tipuri separate de inele, unul pentru curba la dreapta si altul pentru curba la stanga.
Toate cele bune!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Vin 15 Oct 2010 10:50:59    Titlul subiectului: Infrastructura de metrou 134806

Legat de linia de racordare M1-M2 de la Piata Unirii, o intrebare: traseul acesteia, daca am inteles eu bine, trebuia sa fie: se ramifica din firul Izvor-Unirii 1 inainte de intrarea in statia Unirii 1, mergea pe sub strada care margineste zona verde de la Piata Unirii (spre vest), trecea pe sub Bulevardul Unirii, apoi facea o curba la stanga pe sub strada Bibescu Voda, mergea putin pe sub Calea Serban Voda, si se racorda cu firul Piata Unirii 2 - Tineretului dupa iesirea din statia Piata Unirii 2?
Cat s-a reusit din constructia acestei linii de racord M1-M2?
Si daca are cineva o schema cu pozitionarea statiilor Dristor 1 si Dristor 2?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Oct 2010 12:42:03    Titlul subiectului: 7895 134812

Cred ca se observa destul de bine in aceasta schita cat s-a executat. Este o linie roz-mov. Cam pana la gura de acces in Unirii1 de la Horoscop.
Nu prea avea legatura cu strada Bibescu Voda, pur si simplu trecea pe langa blocurile de la strada.

Deci aceea linie de legatura M1-M2 se ramifica din firul Piata Unirii 1- Timpuri Noi imediat dupa iesirea din statia Piata Unirii 1, dar ramificatia este in "spatele" statiei, mai exact in spatele peretelui liniei spre Timpuri Noi. Singurul lucru vizibil este unde trebuia sa ajunga, pe sensul spre Tineretului al M2.



Subteran Unirii.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56 kb
 Vizualizat:  de 11828 ori

Subteran Unirii.jpg




Ultima modificare efectuată de către sab la Vin 15 Oct 2010 12:53:03, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Vin 15 Oct 2010 14:09:28    Titlul subiectului: 134821

Si de ce nu s-a finalizat aceasta linie de legatura?
Din cate stiu exista un macaz sau o pereche de macaze intre PU2 si Tineretului.
Linia exista la PU1, cea din spatele peretelui de pe sensul spre Timpuri Noi (care nu este electrificata cu sina III, ci cu cu fir aerian, este grea manevra (adica necesita ceva timp, din cauza vitezei mici necesara).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Oct 2010 14:19:02    Titlul subiectului: 134822

Si pana la urma care sunt legaturile dintre magistrale? La Piata Victoriei si la Gara de Nord stiu ca sunt, insa nu stiu de pe care parte porneste si in care parte ajunge. Mai exista si alte legaturi (Dristor - Dristor 2 eventual?)?

S-a mai discutat, dar probabil nu au fost centralizate asa clar intr-un singur post Smile
Intreb de legatura Dristor 1 - Dristor 2 ca mi s-ar fi parut oarecum logic sa existe, fiind practic lipite. Care e diferenta de nivel intre cele doua statii (eu am numarat ~40 de trepte, cu tot cu urcari si coborari).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Oct 2010 14:45:02    Titlul subiectului: 134824

Flo a scris:
Si pana la urma care sunt legaturile dintre magistrale? ... insa nu stiu de pe care parte porneste si in care parte ajunge.
Nu am inteles intrebarea. Legaturile intre magistrale sunt numai acelea amintite de tine, si anume intre M 1 si M 2 la Victoriei si intre M 1 si M 4 in complexul Gdn 1 - GdN 2.
Alte legaturi nu sunt.
De M 1 si M 3 nu pot spune ca sunt 2 magistrale total diferite care sa necesite o legatura, pentru ca au o buna bucata din traseu comun. Deci nu se pune problema unei legaturi intre ele in sensul in care intelegem noi cuvantul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
addisoft1991s



Data înscrierii: 06/Sep/2010
Ultima vizita: 13/Aug/2016
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti (GdN)

MesajTrimis: Vin 15 Oct 2010 16:05:52    Titlul subiectului: 134829

Poate cineva sa faca o harta cu Legaturile intre magistrale M1 si M4?
Si a Remizei GdN. A ajuns cineva acolo? Question

_________________
http://www.youtube.com/user/adisoft1991s
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Oct 2010 17:16:36    Titlul subiectului: 134833

Flo a scris:
Si pana la urma care sunt legaturile dintre magistrale? La Piata Victoriei si la Gara de Nord stiu ca sunt, insa nu stiu de pe care parte porneste si in care parte ajunge. Mai exista si alte legaturi (Dristor - Dristor 2 eventual?)?
La Dristor nu exista legatura...

Legatura M1-M4 legatura este foarte vizibila. Pleci de la GdN spre Basarab si dupa iesirea din statie o sa observi pe dreapta cum pleaca aceasta legatura. Ea ajunge desupra la etaj (cred ca stii ca acolo este tunel etajat...), exact unde sensul M4 GdN2-Basarab taie fostul tunel M3 (adica etajul...). Este vizibila tot pe dreapta si cand pleci de la GdN2.
La Victoriei linia de legatura se desprinde inainte de curba de intrare in statie(venind de la GdN1) si o sa o observi intrand in M2 pe dreapta cand pleci de la PV spre Romana.

La Dristor situatia este un pic mai complexa, acolo dupa cum se stie nu era preconizat sa existe doua statii. Faptul ca intr-un final metroul a ajuns la Dristor2 este o interventie de ultima ora. Este culmea potrivelii, sa nu intentionezi sa faci o statie de corespondenta la Dristor si cand te hotarasti sa o faci toate lucrurile sa fie unde trebuie. Daca amplasamentul statiei Dristor1 era altul nu stiu cum s-ar fi rezolvat problema.
Nu ca nu se putea face o linie de legatura acolo si in aceste conditii, dar inteleg ca nu oriunde se intersecteaza doua linii trebuie sa existe neaparat si linie de corespondenta. Este suficient ca undeva, chiar si foarte departe si chiar "din doua miscari" sa poti face un schimb de garnituri. Va fi valabil si la Universitate cu M2-M5...
Eu personal nu stiu ce adancime exista intre D2 si D1. Am intrebat si eu daca odata cu inelara de sud va exista un D3 sau actuala statie D2 va beneficia de o linie in prelungire, dar nu am primit raspuns. Oricum statia D1 este una de adancime.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 15 Oct 2010 18:50:34    Titlul subiectului: 134836

addisoft1991s a scris:
Poate cineva sa imi faca o harta cu Legaturile intre magistrale M1 si M4
Si a Remizei GdN. A ajuns cineva acolo? Question
Remiza de la Gara de Nord are o "trama" destul de simpla, incat daca ti-o explic asa in scris o sa intelegi mai mult ca sigur Smile .

Astfel: remiza este compusa din patru linii de garare. Una dintre ele este in prelungirea sensului dinspre Basarab catre Piata Victoriei, desprinzandu-se de acesta printr-un macaz vizibil din statie. Din aceasta prima linie se desprind apoi catre dreapta doua noi linii printr-un macaz comun si, in final, mai incolo, o ultima linie spre stanga. Rezulta deci cele patru linii de garare, paralele intre ele, evident.

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
2009



Data înscrierii: 24/Feb/2009
Ultima vizita: 22/Aug/2014
Mesaje: 62

MesajTrimis: Sâm 16 Oct 2010 10:18:46    Titlul subiectului: 134867

Dar, care e implicatia concreta a lui Gorbaciov in necontinuarea acestei legaturi? Sper sa ne lamureasca subway guru. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 16 Oct 2010 10:42:36    Titlul subiectului: 134868

Hai sa-l lasam pe Gorbaciov in pace. Cred ca adevarata cauza a spus-o Sab. Cred ca mai aveau maxim 100 de metri de sapat acolo. Amorsa de pe M 2 era deja facuta.
Ceausescu facea intr-adevar vizite multe la metrou, dar daca vroia sa i se ascunda ceva cred ca se putea ascunde.
Mai interesant ar fi de aflat de ce s-a injumatatit pasajul de legatura Unirii 1 - Unirii 2. Aceasta injumatatire ne afecteaza pe multi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 25, 26, 27  Următoare
Pagina 20 din 27

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community